Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6769671: SoD ZŠ Křižanská o.p. Heřmánkova - PD sanace a odvodnění spodní stavby

Příloha SOD_ZS_Hermankova_sanace_spodni_stavby.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO

„ZŠ Liberec Křižanská, Odloučené pracoviště Heřmánkova, Heřmánková 95, Liberec XXXIII-

                      Machnín - PD sanace a odvodnění spodní stavby“

    uzavřená podle § 2586 a násl. občanského Zákoníku č. 89/2012 Sb. V platném znění (dále jen
                                               občanský zákoník)

Č. smlouvy objednatele                 D5 2 U 1 B 7 [] 1 L U

ČL. 1. SMLUVNÍ STRANY

1.1  Ohjęánnreız             STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC

     Sídlo:                  nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1
                             Tiborem Batthyánym, primátorem města
     zastoupený:

     ve věcech smluvních: Bc. Jaroslavem       alem, vedoucím odboru majetkové správy
     ve věcech technických:
                                               Oddělení správy objektů a Zařízení

     IČO;                    00262978

     DIČ;                    CZ00262978

     Bank. Spojení:

     Čťsıø účınz

1.2 Zhotovitel:              M3 Stavby v.o.s.

     sídlo:                  Jablonec nad Nisou, Proseč nad Nisou, Nad Školkou 218

     zastoupený:             Michael      společník

     ve věcech technických:

     IČO:                    07172508

     DIČ:                    neplátee

     Bank. spojení:

            Č. účtu:

         Zapsaný v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, složka A, oddíl
         28096 .

Čı. 2 ÚČEL SMLOUVY

2.1 Účelem a cílem této smlouvy je upřesnění vzájemných pracovních a právních vztahů
      mezi objednatelem a Zhotovitelem při plnění díla v rozsahu specifikovaném v článku 3 této

      Smlouvy.

Čı. 3 PŘEDMĚT SMLOUVY

3.1 Předmětem plnění této Smlouvy je provedení díla s názvem „ZŠ Liberec Křižanská, Odloučené

    pracoviště Heřmánkova, Heřmánková 95, Liberec XXXIII-Machnín - PD Sanace a

      odvodnění spodní Stavby“.

3.2 Zhotovitel se zavazuje, že za podmínek stanovených V této Smlouvě zpracuje pro objednatele
      projektovou dokumentaci na sanaci a odvodnění suterénu objektu Základní školy Liberec Křižanská
     Odloučené pracoviště l-leřmánkova, ulice Heřmánkova č. p. 95, Liberec - Machnín.

DWG 3.3. Projektová dokumentace bude zpracována V 5 tištěných paré A4 a 1x V elektronicke' verzi                         a

     PDF.

3.4. Účelem dílaje odstranění vlhkosti suterénu budovy Základní Školy.

                                                                                                                      l
   Čı. 4 PODROBNÉ VYMEZENÍ PŘEDMÉTU PLNÉNÍ

   4.1 Předmětem plnění této Smlouvy je vypracování projektové dokumentace na sanaci a
   odvodnění Spodní Stavby budovy ZŠ, Liberec Křižanská, Odloučené pracoviště Heřmankova,
   Heřmánková 95, Liberec XXXIII-Machnin, dle cenové nabídky ze dne 3. 07. 2018, která tvoří přílohu

   č. 1 této Smlouvy.

    Rozsah plnění:

           › Projektová dokumentace ve stupni DPS (dokumentace pro provádění Stavby)
           - Položkový rozpočet oceněný převedený do formátu PDF a Excel

            - Položkový rozpočet neoceněný - výkaz výměr ve formátu Excel
             - Technická zpráva s popisem stávajícího stavu, návrhem řešení a upřesnění k rozpočtu

             - Geodetické zaměření (výškové a polohové)
            - Hydrogeologický průzkum (zasakovací těleso)

   Zatřídění prací dle kódu CPV                                        71240000-Z
                                                                       71251000-2
                   I Architektonické, technické a plánovací Služby     71320000-7
                  I Architektonické služby a Stavební dozor
                  I Technické projektování

   4.2 Licenční ujednání
        a) Zhotovitel prohlašuje, že bude autorem projektové dokumentace pro provádění Stavby, dále
              jen "Dí1o."

        b) Zhotovitel na základě tohoto licenčního ujednání uděluje objednateli oprávnění k výkonu práva

            Dílo užít (dále jen ,,licenci“) ke všem možným způsobům užití Díla, v rozsahu, množství a čase

            neomezeném a Objednatel bude moci upravit či měnit Dílo, jeho název, Spojit Dílo S jiným
             dílem, jakož i zařadit do díla Soubomého.
        c) Tato licence se poskytuje jako výhradní ve smyslu § 2360 odst. 1 a bezúplatná ve smyslu § 2366

             odst. 1 písm. b) občanského zákoníku.
        d) Licenci zhotovitel poskytuje jak k Dílu dokončenému, tak i k jeho jednotlivým vývojovým

              fázím a částem.
        e) Objednatel je oprávněn ve smyslu § 23 63 občanského zákoníku, oprávnění tvořící součást

             licence dle tohoto licenčního ujednání zčásti nebo zcela poskytnout třetí osobě (tzv. podlicence).

   Čı. 5 DOBA A MÍSTO PLNÉNÍ

   5.1 Předmět smlouvy se zhotovitel zavazuje provést v termínech:

   Zahájení díla: do tří dnů od nabytí účinnosti této Smlouvy.

   Dokončení a předání díla: do 19. 10. 2018.

   5.2 Místo předání díla: Jablonecká 41/27, 460 05 Liberec

   Čı. ó CENA DÍLA

   6.1 Cena za předmět plnění specifikovaný v Čl. 3. a 4 je stanovena na základě podrobného vymezení

         předmětu plnění a další specifikace plnění a dle rozsahu projektových prací, náročnosti projektu a
         důležitosti díla a je smluvními stranami dohodnuta na základě nabídky zhotovitele ze dne 3. 7. 2018
        podané v rámci poptávkového řízení na zakázku ve výši:

Í  Cena celkem  |                                                   |  124.900,00 Kč

                                                                                      I

6.2 Výše uvedená dohodnutá cena zahrnuje veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému
     a kvalitnímu provedení díla. Zhotovitel není plátcem DPH.

                   2
6.3 Cena je stanovena jako celková nejvýše přípustná cena za vymezený předmět plnění, lze ji překročit
     jen za podmínek daných Ve smlouvě: Cena nesmí být měněna V Souvislosti S inflací české měny,

     hodnotou kursu české měny vůči zahraničním měnám či jinými faktory S vlivem na měnový kurs,
     stabilitou měny nebo cla. Cena nesmí být měněna ani V souvislosti se změnou rozpočtu stavby.

6.4 Objednatel si může odečíst cenu oprávněně neprovedených prací vyčíslených podle nabídkového
     rozpočtu V případě snížení rozsahu prací, dílčích změn odsouhlasených Objednatelem a V ostatních
     případech specifikovaných dodatkem smlouvy.

6.5 Zhotovitel prohlašuje, že prověřil skutečnosti rozhodné pro určení výše ceny plnění.

Či. 7 PLATEBNÍ PODMÍNKY

7.l Úhrada za plnění předmětu smlouvy bude provedena v české měně. Platba bude provedena na

     základě daňového dokladu vystaveného zhotovitelem po dokončení a předání kompletního díla.

     Splatnost faktury je stanovena na 30 dnů od jejího doručení objednateli. Zálohy objednatel

     neposkytuje. Na daňovém dokladu bude uveden název díla, dále musí obsahovat číslo smlouvy O

     dílo, popis provedeného plnění, cenu celkem - částku k úhradě.

7.2 V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, bude objednatelem vrácena zpět

     zhotoviteli k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti počíná běžet

     znovu od opětovného zaslání náležitě doplněných či opravených dokladů.

7.3  V případě, že dojde ke zrušení nebo odstoupení od této smlouvy Z důvodů na straně objednatele,

     bude zhotovitel práce rozpracované ke dni zrušení nebo odstoupení fakturovat objednateli ve výši

     vzájemně dohodnutého rozsahu vykonaných prací podílem z dohodnuté ceny podle cenové nabídky

     zhotovitele pro jednotlivé práce uvedené V článku 3 této smlouvy.

7.4 Tato smlouva nepřipouští překročení sjednané celkové ceny ani jakékoliv požadavky zhotovitele

   na úhradu víceprací oproti sjednané celkové ceně, S výjimkou dodatečných projektových prací,
   jejichž potřeba vznikla V důsledku okolností, které objednatel jednající S náležitou péčí nemohl
    předvídat, a jejichž rozsah nepřekročí při odečtení projektových prací, které nebyly realizovány, 30

  % z ceny původní smlouvy.

7.5. Více a méněpráce budou uvedeny na samostatných výkazech - změnových listech, které musí být
    před započetím realizace těchto prací odsouhlaseny objednatelem a dohodnuty formou písemného
   dodatku ke smlouvě. Více práce budou oceněny dle oficiálních ceníků, například UNICA, nebo dle

    honorářového řádu.

Čı. 8 PODMÍNKY PROVÁDĚNÍ DÍLA

8.1 Dílo bude provedeno dle aktuálně platných norem.

8.2 Dílo bude protokolámě předáno objednateli v jeho sídle V termínech dle čl. 5 smlouvy.

ČI. 9 POVINNOSTI ZHOTOVITELE

9.1 Zhotovitel se zavazuje provést své dílo bez faktických a právních vad a za podmínek stanovených
      smlouvou.

9.2 Případné zjištěné vady odstraní zhotovitel bez nároku na honorář a V termínech dohodnutých S

      objednatelem.

9.3 Zhotovitel na sebe přejímá zodpovědnost za škody vzniklé užitím díla, nárok na náhradu škody
     způsobené zhotovitelem objednateli nebo jiným třetím osobám nebo předáním díla S vadami.

9.4 Zhotovitel se zavazuje, že předané dílo bude provedeno S náležitou Odbomou péčí, v souladu
     s právními předpisy, obecně závaznými směrnicemi, s platnými CSN, technickými předpisy
      a v souladu S požadavky Veřejnoprávních a státních orgánů. Přitom je zhotovitel povinen se řídit
     předanými podklady a pokyny objednatele ke dni uzavření této smlouvy.

9.5 Zhotovitel se zavazuje veškeré práce zajišťovat a provádět V souladu se zájmy a ve prospěch
      objednatele dle zadání objednatele.

                         3
9.6 Zhotovitelje podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., O finanční kontrole ve veřejné
     správě a O změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinou spolupůsobit

     při výkonu finanční kontroly prováděné v Souvislosti S úhradou zboží nebo služeb Z veřejných
     výdajů, tj . Zhotovitel je povinen poskytnout požadované informace a dokumentaci zaměstnancům

    nebo zmocněncům pověřených orgánů (MMR, Ministerstva financí, Evropské komise, Evropského

      účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného finančního úřadu a dalších oprávněných
     orgánů státní správy) a vytvořit výše uvedeným orgánům podmínky k provedení kontroly vztahující
      se k předmětu díla a poskytnout jim součinnost.

Čl. 10. VSTUPNÍ PODKLADY, SOUČINNOST OBJEDNATELE

10.1 Objednatel poskytne Zhotoviteli základní paspoıt budovy a volný vstup do prostor dotčených

       úpravami.

10.2 Objednatel se zavazuje dohodnutým způsobem Spolupůsobit, provedené dílo převzít a zaplatit
      Sj ednanou cenu.

10.3 Objednatel při podpisu této Smlouvy předává zhotoviteli podklady a pokyny ke zpracování díla.

10.4 Objednatel se zavazuje, že v rámci své součinnosti, V rozsahu nevyhnutelně nutném, na vyzvání
      zhotovitele poskytne potřebné doplňující informace, údaje, upřesnění, vyjádření a stanoviska
      objednatele, kterých potřeba vznikne v průběhu plnění této smlouvy.

10.5 Prostoje, zaviněné objednatelem, které přeruší práce zhotovitele nebo zabrání zhotoviteli
     pokračovat v díle, jsou nezapočitatelné do prodlení plnění díla a o tuto dobu se prodlužuje termín
      dokončení díla.

ČI. 11. ZÁRUKY

11.1 Zhotovitel poskytuje objednateli záruku na zhotovené dílo 36 měsíců ode dne předání díla či jeho
     jednotlivých částí. Reklamace vad budou Objednatelem uplatněny písemně. Zhotovitel odstraní
     vady díla v dohodnutém termínu.

11.2 Pro případ uplatnění vady se sjednává lhůta na odstranění vady 14 dní od písemného uplatnění

      vady.

Čı. 12. SMLUVNÍ POKUTY

12.1 Za jednotlivá porušení může oprávněná strana po straně, která porušení způsobila nebo k němu

      došlo Z důvodu spočívající v její činnosti, nečinnosti nebo opomenutí, požadovat úhradu smluvní
      pokuty sjednané takto:

      a) za nedodržení termínu dokončení díla nebo jeho jednotlivé části ve výši 1000,- Kč za každý

            započatý den prodlení, bez omezení její celkové výše.

     b) V případě opoždění objednatele s úhradou daňového dokladu má zhotovitel právo požadovat

           na objedrıateli smluvní pokutu max. ve výši 0,05% z nezaplacené částky za každý den

              prodlení.

12.2 Objednatel si vyhrazuje právo na úhradu Smluvní pokuty formou zápočtu ke kterékoliv splatné
          pohledávce zhotovitele vůči objednateli.

12.3 Kterákoliv Smluvní pokuta dle této smlouvy nevylučuje nárok na náhradu škody.

Čı. 13. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ                                                   prodlení  zhotovitele

13.1 Objednatel má právo na odstoupení od Smlouvy V případě

        se Sjcdnaným termínem dokončení a předání díla o více jak 30 dní.

Čı. 14. DALŠÍ UJEDNÁNÍ

V 14.1  případě, že dojde ze strany zhotovitele k podstatným změnám, které by měnily sjednané

skutečnosti této smlouvy, vyhrazuje si Objednatel právo na změnu smlouvy.

14.2.l Při hmbém nedodržení závazků, plynoucích Z této smlouvy, má kterákoli strana právo odstoupit

        od této smlouvy. Tyto nedostatky musí být druhé straně písemně sděleny minimálně
       v desetidenním předstihu.

                        4
F

   14.3 Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se vzájemné vztahy účastníků občanským

           zákoníkem.
   14.3.1 Dílo smí být použito pouze pro účely, pro které byla tato smlouva uzavřena.

   14.4 Smluvní Strany souhlasí, že tato smlouva může být zveřejněna na webových stránkách
           Statutárního města Liberec (www.liberec.cz), S výjimkou osobních údajů fyzických osob
           uvedených v této smlouvě.

   Čhıs DOLOŽKY

   15.1 Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru smluv podle
           zákona č. 340/2015 Sb., O zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
           těchto smluv a O registru smluv (zákon o registru smluv).

   15.2 Smluvní strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou chráněny
        zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, ...) a nemohou být poskytnuty, a
         to šedou barvou zvýraznění textu. Neoznačení údajů je považováno za souhlas sjejich
         uveřejněním a za souhlas subjektu údajů.

   15.3 Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění V registru smluv podle § 6 odst. 1 zákona č.
         340/2015 Sb., O zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o

         registru smluv (zákon O registru smluv).

   15.4 Smluvní strany berou na vědomí, že plnění podle této smlouvy poskytnuta před její účinností jsou
         plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinností této smlouvy, nese veškerou
         odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního důvodu, a to i v případě, že druhá
         strana takové plnění přijme a potvrdí jeho přijetí.

   Čı. 16. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

   16.1 Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran.

   16.2 Tato smlouva je sepsána ve 4 stejnopisech, Z nichž objednatel i zhotovitel obdrží po dvou

            vyhotoveních.

   16.3 Tuto smlouvu lze měnit a doplňovat výlučně písemnými číslovanými dodatky, podepsanými
           statutámími zástupci obou smluvních stran.

   16.4 Smluvní strany po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí S jejím obsahem, že smlouva byla sepsána
           určitě, srozumitelně, na základě jejich pravé a svobodné vůle, bez nátlaku na některou ze stran.

   Příloha: Cenová nabídka

   V Liberci, dne                                       1 9 -U9- 2015

                               V Liberci, dne ................ ._

     M'            ael Stěpán                  Bc. Iarosla Schejbal
                                       vedouci odboru maj etkovć Správy
   \
   \('Za zhotovitele)                                 (Za objednatele)

                               5
Magistrát Města Liberec
Oddělení správy objektů a zařízení
Odbor majetkové správy

Nám. Dr. E. Beneše 1
460 59 Liberec 1

                  Nabídka na Zpracování projektové dokumentace pro výběr zhotovitele,

                                                                    na akci:

      "Sanace a odvodnění Spodní stavby Základní školy v ulici Heřmánkova č. p. 95, Machnín"

Nabídková cena činí 124.900,- Kč vč. DPH (nejsem plátce), dokumentace bude zpracována V tomto

rozsahu:

                        Projektová dokumentace ve stupni DPS - 84.900,-
                        Položkový rozpočet oceněný v programu Kros 4, převedený do formátu (PDF,
                       Excel, případně dle dohody) - 15.000,-
                        Položkový rozpočet neoceněný -výkaz výměr ve formátu Excel
                        Technická Zpráva S popisem stávajícího stavu, návrhem řešení a upřesnění

                            k rozpočtu

                       Geodetické Zaměření (Výškové a polohové) - 15.000,-
                       Hydrogeologický průzkum (zasakovací těleso) - 10.000,-

Výše uvedená dokumentace bude zaslána elektronicky a jedenkrát ve vytištěné formě do 6 týdnů od

vystavení objednávky.

Kontaktní osoba za zhotovitele: Michael Štěpán, tel.  mail:

V Liberci dne:                                               M3 Stavby v.O.s.
3. 7.2018
                                                             Nad Školkou 218
                                                             Jablonec nad Nisou 7
                                                             468 04