Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Rámcová dohoda na dodávky dezinfekčních přípravků I. SMLUVNÍ STRANY 1. Kupující Pověřující zadavatelé uvedení v seznamu pověřujících zadavatelů (Příloha č. 1 Rámcové dohody), (dále jen „Pověřující zadavatelé“) zastoupení na základě plné moci obchodní společností CEJIZA, s.r.o. zastoupená: Mgr. Libuší Podolovou, jednatelkou se sídlem: Žerotínovo náměstí 449/3, 602 00 Brno IČO: 28353242 DIČ: CZ28353242 plátce DPH: ANO zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 63163 telefon: e-mail: (dále jen „Centrální zadavatel“) (jednotliví Pověřující zadavatelé samostatně dále jen jako „Kupující“; všichni Pověřující zadavatelé společně dále jen jako „Všichni Kupující“) a 2. Prodávající PROMEDICA PRAHA GROUP, a.s. Zastoupená: Janou Kadaňkovou, na základě plné moci ze dne 25.9.2018 se sídlem: Juárezova 1071/17, Bubeneč, 160 00 Praha 6 IČO: 25099019 DIČ: CZ25099019 plátce DPH: je plátcem DPH zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. B 4492 bankovní spojení (číslo účtu): telefon: e-mail: (dále jen „Prodávající“) Kupující a Prodávající společně v dalším textu dále jen „Smluvní strany“ uzavřely v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o zadávání veřejných zakázek“) a § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) tuto rámcovou dohodu na dodávky dezinfekčních přípravků pro zařízení sociálních služeb, Stránka 1 z 23 příspěvkové organizace zřizované Jihomoravským krajem na období 2018 - 2020 (dále jen „Rámcová dohoda“). II. ÚVODNÍ UJEDNÁNÍ 3. Rámcová dohoda je uzavřena na základě výsledků zadávacího řízení s názvem Dezinfekční přípravky pro zařízení sociálních služeb Jihomoravského kraje 2018-2020, sp. zn.: CEDEZS0618 (dále jen „Zadávací řízení“). Jednotlivá ujednání Rámcové dohody tak budou vykládána v souladu s podmínkami Zadávacího řízení a nabídkou Prodávajícího podanou do Zadávacího řízení. 4. Účelem Rámcové dohody je zabezpečení průběžných dodávek dále vymezených dezinfekčních přípravků (dále jen „Předmět koupě“) Kupujícímu a poskytnutí dalších plnění Kupujícímu, a to v souladu se všemi podmínkami sjednanými Rámcovou dohodou tak, aby byl zajištěn řádný provoz Kupujícího jako zařízení sociálních služeb, pro nějž jsou dodávky dezinfekčních přípravků nezbytné, a s tím spojené poskytování sociálních služeb. 5. Každý z Kupujících je oprávněn po uzavření Rámcové dohody jednat svým jménem a na svůj účet bez souhlasu ostatních Kupujících, s výjimkou změn nebo ukončení Rámcové dohody. Právní jednání, učiněné Kupujícím na základě Rámcové dohody nebo v souvislosti s ní bez souhlasu ostatních Kupujících, vyvolávají právní účinky pouze ve vztahu ke Kupujícímu, jenž tato jednání učinil. 6. Uzavřením Rámcové dohody nevzniká Prodávajícímu bez dalšího právo ani povinnost provádět dodávky, ani právo na zaplacení ceny. Kupující bude zadávat veřejné zakázky na základě Rámcové dohody (společně dále jen „Veřejné zakázky“) podle svých aktuálních potřeb a s ohledem na své rozpočtové možnosti. 7. Kupující budou zadávat Veřejné zakázky postupem bez obnovení soutěže na základě objednávek postupem dle čl. V Rámcové dohody. III. PŘEDMĚT KOUPĚ 8. Předmětem koupě jsou Dezinfekční přípravky určené pro použití v zařízeních sociálních služeb 8.1. jednak coby zdravotnické prostředky, které musí splňovat veškeré podmínky stanovené pro jejich výrobu, distribuci a užívání na daném trhu podle zvláštních právních předpisů, a to zejména podle zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů a podle nařízení vlády č. 54/2015 Sb., o technických požadavcích na zdravotnické prostředky, ve znění pozdějších předpisů; 8.2. jednak coby tzv. biocidní přípravky, které musí splňovat veškeré podmínky na daném trhu podle zvláštních právních předpisů, a to zejména podle zákona č. 324/2016 Sb., o biocidních přípravcích a účinných látkách a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o biocidech), ve znění pozdějších předpisů, a podle příslušných předpisů Evropské unie - Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 528/2012 o dodávání biocidních přípravků na trh a jejich použití; (dále jen „Předmět koupě“). 9. Přesná specifikace Předmětu koupě je uvedena v příloze Rámcové dohody (Příloha č. 2 Rámcové dohody), (dále jen „Specifikace Předmětu koupě“). Stránka 2 z 23 10. Předmět koupě bude sloužit k následujícímu účelu: dezinfekce v oblasti poskytování sociálních služeb a služeb s nimi souvisejícími v souladu s veškerými dotčenými právními předpisy. 11. Předmět koupě musí být k okamžiku odevzdání nový, v množství určeném objednávkou Kupujícího podle článku V Rámcové dohody a jakosti a provedení vyplývajícím ze Specifikace Předmětu koupě. Předmět koupě musí být dále v takové jakosti a provedení, 11.1. jež odpovídá vlastnostem, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu Předmětu koupě a na základě reklamy jimi prováděné. Předmět koupě musí zejména odpovídat plnění nabídnutému Prodávajícím v nabídce podané do Zadávacího řízení, na jehož základě je Rámcová dohoda uzavřena; 11.2. jež se hodí k účelu vyplývajícímu z Rámcové dohody; 11.3. jež vyhovuje požadavkům příslušných právních předpisů, uvedených v odstavci 8 Rámcové dohody, jakož i ostatních dotčených právních předpisů regulujících trh se zdravotnickými prostředky, resp. biocidními přípravky, na území České republiky, platných a účinných ke dni odevzdání Předmětu koupě; 11.4. jež splňuje veškeré podmínky stanovené vyhláškou č. 306/2012 Sb., o podmínkách předcházení vzniku a šíření infekčních onemocnění a hygienických požadavcích na provoz zdravotnických zařízení a ústavů sociální péče, ve znění pozdějších předpisů. 11.5. Prodávající je povinen dodat Kupujícímu pouze takový Předmět koupě, který splňuje veškeré požadavky Kupujícího na jeho použití Kupujícím a který zároveň vyhovuje platným a účinným právním předpisům. Dojde-li ke změně právních předpisů, musí Prodávající zajistit, aby Předmět koupě splňoval požadavky stanovené právními předpisy v platném a účinném znění ke dni převzetí Předmětu koupě Kupujícím. 12. Na Předmět koupě dodaný podle Rámcové dohody musí být vydány bezpečnostní listy podle nařízení Evropského parlamentu a Rady ES č. 1907/2006. Bezpečnostní listy byly předány Centrálnímu zadavateli spolu s nabídkou Prodávajícího podanou do Zadávacího řízení. 13. Doba použitelnosti Předmětu koupě musí vždy v okamžiku odevzdání Předmětu koupě Kupujícímu činit nejméně 12 měsíců. IV. PŘEDMĚT ZÁVAZKU 14. Prodávající se zavazuje odevzdávat Předmět koupě Kupujícímu a převádět na Kupujícího vlastnické právo k Předmětu koupě, a to v množství dle potřeb a požadavků Kupujícího vyplývajících z objednávky Kupujícího podle článku V Rámcové dohody, a poskytovat Kupujícímu související plnění vymezená v Rámcové dohodě. 15. Kupující se zavazuje přijímat Předmět koupě do svého vlastnictví, přebírat jej do svého vlastnictví, přijímat související plnění vymezená v Kupní smlouvě a platit Prodávajícímu cenu sjednanou dle Rámcové dohody a příslušnou DPH, je-li Prodávající povinen dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoDPH“), hradit DPH. 16. Povinnost Prodávajícího odevzdat Předmět koupě podle Rámcové dohody zahrnuje tato plnění: 16.1. dodat Předmět koupě Kupujícímu ve vhodném balení v příslušném množství do místa plnění podle odstavce 40 Rámcové dohody; 16.2. vyložit Předmět koupě z dopravního prostředku, v němž byl Předmět koupě dodán podle pokynů Kupujícího; 16.3. umístit Předmět koupě v místě plnění podle pokynů Kupujícího; Stránka 3 z 23 16.4. předat doklady potřebné k převzetí a užívání Předmětu koupě, a to v českém jazyce s výjimkou odborných technických výrazů (dále jen „Doklady“). Doklady podle výslovné vůle Smluvních stran tvoří příslušenství Předmětu koupě. Prodávající je povinen předat Kupujícímu zejména Doklady: 16.4.1. ze kterých musí vyplývat zejména způsob použití, skladování, doba použitelnosti, identifikace výrobce apod. Předmětu koupě, přičemž všechny údaje musí být uvedeny v českém jazyce s výjimkou odborných technických výrazů; 16.4.2. ze kterých musí vyplývat zejména, že Předmět koupě, dodávaný podle Rámcové dohody, splňuje požadavky na jeho použití Kupujícím k danému účelu podle právních předpisů platných a účinných ke dni odevzdání Předmětu koupě. 17. Prodávající se dále zavazuje poskytnout nebo poskytovat Kupujícímu podle jeho pokynů tato související plnění (dále jen „Související plnění“): 17.1. nezbytnou součinnost za účelem seznámení se s vlastnostmi či způsobem užívání dodaného Předmětu koupě; 17.2. nezbytnou součinnost při likvidaci vadného, znehodnoceného či již nepoužitelného nebo neupotřebitelného Předmětu koupě; 17.3. veškeré informace mající vliv na použití Předmětu koupě Kupujícím po sjednanou dobu jeho použitelnosti; 17.4. proškolení pracovníků Kupujícího v užívání Předmětu koupě; 17.5. sestavení dezinfekčního řádu pro Kupujícího; 17.6. komunikaci prostřednictvím elektronických nástrojů včetně zasílání elektronických dodacích listů. 18. Kupující je oprávněn kdykoliv v průběhu doby použitelnosti Předmětu koupě dodaného Prodávajícím požadovat doplnění informací týkajících se Předmětu koupě a Prodávající je povinen tyto informace doplnit, a to zejména: 18.1. dodatečné informace o složení Předmětu koupě; 18.2. informace o výrobci Předmětu koupě; 18.3. informace o skladování a uchovávání Předmětu koupě; 18.4. informace o postupu při likvidaci Předmětu koupě. 19. Prodávající je povinen plnit povinnosti z Rámcové dohody na svůj náklad a nebezpečí řádně a včas. V. OBJEDNÁVKY 20. Rámcová dohoda stanoví podmínky, za nichž budou probíhat dodávky Předmětu koupě, a upravuje vztahy v této souvislosti vznikající. 21. Jednotlivé dodávky Předmětu koupě (dále též „Dodávka“ nebo „Dodávky“) budou probíhat na základě objednávek Kupujícího, jejichž obsahem bude vymezení požadovaného plnění (dále jen „Objednávka“ nebo „Objednávky“). Obsahem Objednávky bude zejména: 21.1. číselné označení Objednávky; 21.2. označení Kupujícího; 21.3. vymezení počtu požadovaných balení jednotlivých druhů Předmětu koupě; 21.4. vymezení doby plnění dle článku VIII Rámcové dohody. Stránka 4 z 23 22. Prodávající je povinen odevzdat Kupujícímu Předmět koupě stanovený Kupujícím v Objednávce, případně vyplývající z Rámcové dohody, za podmínek stanovených v Objednávce a sjednaných v Rámcové dohodě. 23. Objednávky mohou být činěny e-mailem či jinak písemně na kontaktní údaje Prodávajícího uvedené v článku I Rámcové dohody. 24. Kupující je oprávněn činit objednávky dle Rámcové dohody nejdříve od ode dne nabytí účinnosti Rámcové dohody. VI. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY 25. Kupní cena Předmětu koupě je stanovena maximální částkou za jednu měrnou jednotku Předmětu koupě v závislosti na skupenství, ve kterém je Předmět koupě dodáván. Kupní cena za jednu měrnou jednotku Předmětu koupě je uvedena v příloze Rámcové dohody (Příloha č. 2 Rámcové dohody), (dále jen „Jednotkové ceny“). 26. Kupní cena za Předmět koupě skutečně dodaný dle Rámcové dohody a Objednávky, tj. kupní cena za Dodávku, bude stanovena na základě Jednotkových cen a skutečně odevzdaného množství Předmětu koupě (dále jen „Cena Dodávky“). 27. Je-li Prodávající povinen podle ZoDPH uhradit v souvislosti s poskytováním plnění podle Rámcové dohody DPH, je Kupující povinen Prodávajícímu takovou DPH uhradit vedle Ceny Dodávky. Prodávající odpovídá za to, že sazba DPH bude ve vztahu ke všem plněním poskytovaným na základě Rámcové dohody stanovena v souladu s právními předpisy platnými a účinnými k okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění. 28. Cena Dodávky zahrnuje veškeré náklady Prodávajícího spojené se splněním jeho povinností vyplývajících z Rámcové dohody a jednotlivé Objednávky. Cena Dodávky tak zahrnuje zejména cenu za odevzdání Předmětu koupě a poskytnutí Související plnění. Kupující není povinen hradit v souvislosti s Rámcovou dohodou a jednotlivou Objednávkou žádné jiné finanční částky, než Cenu Dodávky a případně příslušnou DPH. Ujednáním tohoto odstavce není dotčeno právo Prodávajícího na případnou úhradu smluvní pokuty, úroků z prodlení a právo na náhradu škody či nemajetkové újmy způsobené Kupujícím. 29. Vyplývá-li z informací zveřejněných správcem daně ve smyslu ZoDPH, že Prodávající je nespolehlivým plátcem DPH, je Kupující oprávněn příslušnou DPH uhradit přímo místně a věcně příslušnému správci daně Prodávajícího. 30. Cenu Dodávky a případnou DPH je Kupující povinen uhradit Prodávajícímu do 30 dnů ode dne převzetí Předmětu koupě. 31. Cena Dodávky a případná DPH je uhrazena dnem jejich odepsání z bankovního účtu Kupujícího. 32. Prodávající vyúčtuje Kupujícímu Cenu Dodávky a případnou DPH fakturou (dále jen „Faktura“). Faktura vystavená Prodávajícím musí splňovat náležitosti daňového dokladu dle ZoDPH, v případě, že Prodávající není plátcem DPH, musí Faktura splňovat náležitosti účetního dokladu dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. Faktura vystavená Prodávajícím musí vždy splňovat náležitosti stanovené § 435 Občanského zákoníku. Stránka 5 z 23 33. Prodávající je oprávněn vyúčtovat Cenu Dodávky až po převzetí Předmětu koupě Kupujícím v souladu s článkem IX Rámcové dohody. 34. Fakturu je Prodávající povinen doručit Kupujícímu nejpozději 15 dnů před uplynutím doby uvedené v odstavci 30 Rámcové dohody. 35. Splatnost Faktury musí být stanovena tak, aby nenastala dříve, než uplyne doba stanovená v odstavci 30 Rámcové dohody. 36. Stanoví-li Faktura splatnost delší než je jako minimální stanovena v předchozím odstavci, je Kupující oprávněn uhradit Cenu Dodávky a případnou DPH ve lhůtě splatnosti určené ve Faktuře. 37. Bude-li Faktura obsahovat číslo bankovního účtu určeného k úhradě Ceny Dodávky a případné DPH, které není správcem daně ve smyslu ZoDPH zveřejněno jako číslo bankovního účtu, které je Prodávajícím používáno pro ekonomickou činnost, je Kupující oprávněn uhradit Cenu Dodávky a případnou DPH na bankovní účet zveřejněný správcem daně ve smyslu ZoDPH jako bankovní účet, který je Prodávajícím používán pro ekonomickou činnost. 38. Nebude-li příslušná Faktura obsahovat některou povinnou nebo dohodnutou náležitost nebo bude-li chybně stanovena Cena Dodávky, DPH nebo jiná náležitost Faktury, je Kupující oprávněn tuto Fakturu vrátit Prodávajícímu k provedení opravy s vyznačením důvodu vrácení. Prodávající je povinen opravit Fakturu dle pokynů Kupujícího. 39. Kupující neposkytuje žádné zálohy. VII. MÍSTO PLNĚNÍ 40. Prodávající je povinen odevzdat Předmět koupě v sídle Kupujícího, nestanoví-li Kupující v Objednávce jinak. 41. Prodávající je povinen dodat Předmět koupě do sjednaného místa plnění vhodným způsobem vzhledem k dopravní dostupnosti daného místa. VIII. DOBA PLNĚNÍ 42. Prodávající je povinen splnit povinnost odevzdat Předmět koupě v době stanovené Kupujícím v Objednávce. Doba plnění dle předchozí věty nesmí být kratší než 2 pracovních dnů ode dne doručení Objednávky Prodávajícímu. 43. Nebude-li doba plnění v Objednávce uvedena nebo bude-li uvedena v rozporu s ujednáním předchozího odstavce, je Prodávající povinen dodat Kupujícímu Předmět koupě stanovený v Objednávce Kupujícího do 2 pracovních dnů ode dne doručení Objednávky Prodávajícímu. 44. Prodávající je povinen splnit povinnost poskytnout Související plnění v době stanovené Kupujícím. 45. Prodávající je povinen ověřit si běžnou pracovní dobu Kupujícího v místě plnění uvedeném v odstavci 40 Rámcové dohody a dodat Předmět koupě do tohoto místa plnění tak, aby byl v co možná nejnižší míře narušen běžný provoz Kupujícího. Stránka 6 z 23 46. Smluvní strany se dohodly, že § 1912 Občanského zákoníku a rovněž obchodní zvyklosti, jež jsou svým smyslem nebo účinky stejné nebo obdobné uvedenému ustanovení, se nepoužijí. IX. ODEVZDÁNÍ A PŘEVZETÍ PŘEDMĚTU KOUPĚ 47. Prodávající splní povinnost odevzdat Předmět koupě: 47.1. převezme-li Kupující Předmět koupě, nebo 47.2. umožní-li Kupujícímu nakládat s Předmětem koupě v místě plnění dle článku VII Rámcové dohody a v době plnění dle článku VIII Rámcové dohody a Kupující v rozporu s odstavcem 51 Rámcové dohody odmítne Předmět koupě převzít. 48. Kupující je oprávněn provést před samotným převzetím Předmětu koupě kontrolu, zda Předmět koupě má veškeré požadované vlastnosti a splňuje veškeré požadavky podle platných a účinných právních předpisů, Rámcové dohody a Objednávky. 49. Prodávající je na základě žádosti Kupujícího povinen Předmět koupě před Kupujícím překontrolovat nebo předvést jeho funkce. 50. O předání Předmětu koupě je Prodávající povinen sepsat písemný doklad o předání. 51. Kupující je oprávněn odmítnout převzít Předmět koupě nebo neposkytnout součinnost k jeho převzetí v následujících případech: 51.1. Předmět koupě nebude mít vlastnosti požadované Rámcovou dohodou nebo 51.2. Předmět koupě bude vykazovat znaky zjevného poškození či znečištění nebo 51.3. Prodávající dodá Předmět koupě do jiného místa, než jak je sjednáno v odstavci 40 Rámcové dohody nebo 51.4. Prodávající dodá Předmět koupě mimo dobu sjednanou v odstavci 42 Rámcové dohody nebo 51.5. Předmět koupě nebude mít vlastnosti požadované platnými a účinnými právními předpisy nebo 51.6. Prodávající dodá Předmět koupě bez předchozí Objednávky nebo v rozporu s Objednávkou nebo 51.7. Prodávající dodá Předmět koupě v jiném než požadovaném obalu nebo balení nebo 51.8. Prodávající dodá Předmět koupě v porušeném obalu nebo balení nebo 51.9. Prodávající nesplní některou ze svých povinností podle odstavce 16, 17 nebo 49 Rámcové dohody nebo 51.10.Kupující ani Centrální zadavatel nebude mít k okamžiku dodání Předmětu koupě k dispozici veškerou potřebnou nebo vyžadovanou dokumentaci vztahující se k dodávanému Předmětu koupě. 52. V případě, že Kupující Předmět koupě odmítne převzít, bude mezi Smluvními stranami sepsán záznam s uvedením důvodu nepřevzetí Předmětu koupě a s uvedením stanovisek Smluvních stran. Zpracování záznamu zajistí Prodávající. Nebude-li záznam dle tohoto odstavce sepsán, sdělí Kupující důvody pro odmítnutí převzetí Předmětu koupě Prodávajícímu na jeho žádost. Poté, co Prodávající odstraní vytknuté vady, dohodnou se Smluvní strany na opětovném termínu odevzdání Předmětu koupě. Dohodou na opětovném termínu odevzdání Předmětu koupě nedochází ke změně doby plnění dle odstavce 42 a 43 Rámcové dohody. Stránka 7 z 23 X. NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA A PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY 53. Vlastnické právo k Předmětu koupě nabývá Kupující okamžikem, kdy Prodávající splní dle odstavce 47 Rámcové dohody povinnost odevzdat Předmět koupě. 54. Nebezpečí škody na Předmětu koupě přechází na Kupujícího okamžikem, kdy Prodávající splní dle odstavce 47 Rámcové dohody povinnost odevzdat Předmět koupě. 55. Smluvní strany se dohodly, že § 2121 – 2123 Občanského zákoníku a rovněž obchodní zvyklosti, jež jsou svým smyslem nebo účinky stejné nebo obdobné uvedeným ustanovením, se nepoužijí. XI. VADY PLNĚNÍ A ZÁRUKA 56. Předmět koupě musí být prostý všech faktických a právních vad a Prodávající je povinen zajistit, aby dodáním a užíváním Předmětu koupě nebyla porušena práva Prodávajícího nebo třetích osob vyplývající z práv duševního vlastnictví. Předmět koupě má právní vadu, pokud k němu uplatňuje právo třetí osoba. 57. Prodávající poskytuje Kupujícímu záruku za jakost Předmětu koupě, jíž se Prodávající zaručuje, že Předmět koupě bude po záruční dobu způsobilý pro použití k účelu stanovenému Rámcovou dohodou a že si zachová vlastnosti sjednané ve Specifikaci Předmětu koupě a nebude mít právní vady. Záruční doba činí 12 měsíců (dále jen „Záruční doba“). Záruční doba k dodanému Předmětu koupě začíná běžet dnem, kdy Prodávající splní dle odstavce 47 Rámcové dohody povinnost odevzdat Předmět koupě. 58. Předmět koupě bude vadný, nebude-li: 58.1. při převzetí Kupujícím nebo kdykoli v průběhu Záruční doby mít vlastnosti stanovené Rámcovou dohodou nebo 58.2. při převzetí Kupujícím nebo kdykoli v průběhu Záruční doby způsobilý pro použití k účelu stanovenému Rámcovou dohodou nebo 58.3. při převzetí Kupujícím nebo kdykoli v průběhu Záruční doby prostý právních vad. 59. Související plnění musí být prosta faktických a právních vad. Související plnění budou vadná, nebudou-li v souladu s pokyny Kupujícího, Rámcovou dohodou nebo právními předpisy. Týká-li se vada Souvisejícího plnění, použijí se ujednání odstavců 56 - 79 Rámcové dohody obdobně. 60. Kupující má práva z vadného plnění i v případě, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření Rámcové dohody nebo při převzetí Předmětu koupě. 61. Prodávající nenese odpovědnost za vady způsobené Kupujícím nebo třetími osobami, ledaže Kupující nebo takové osoby postupovaly v souladu s dokumenty nebo pokyny, které obdrželi od Prodávajícího. 62. Kupující nemá práva z vadného plnění, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího vnější událost. To neplatí, způsobil-li vadu Prodávající nebo jakákoliv třetí osoba, jejímž prostřednictvím plnil své povinnosti vyplývající z Rámcové dohody. Stránka 8 z 23 XII. UPLATNĚNÍ PRÁV Z VADNÉHO PLNĚNÍ 63. Má-li Předmět koupě vady a odpovídá-li Prodávající za tyto vady Předmětu koupě, má Kupující práva z vadného plnění. 64. Kupující je oprávněn vady reklamovat u Prodávajícího jakýmkoliv způsobem. Prodávající je povinen přijetí reklamace bez zbytečného odkladu písemně potvrdit. V reklamaci Kupující uvede popis vady nebo uvede, jak se vada projevuje. 65. Vada je uplatněna včas, je-li písemná forma reklamace odeslána Prodávajícímu nejpozději v poslední den Záruční doby nebo je-li mu reklamace sdělena jakoukoli jinou formou v poslední den Záruční doby. Připadne-li konec Záruční doby na sobotu, neděli nebo svátek, je vada včas uplatněna, je-li písemná forma reklamace odeslána Prodávajícímu nejblíže následující pracovní den, nebo je-li mu reklamace sdělena jakoukoli jinou formou nejblíže následující pracovní den. 66. Má-li Předmět koupě vady, za které Prodávající odpovídá, má Kupující právo 66.1. na dodání nového Předmětu koupě bez vad v množství a druzích Předmětu koupě, které budou odpovídat vadnému Předmětu koupě, 66.2. na dodání chybějící části Předmětu koupě, 66.3. na přiměřenou slevu z Ceny Dodávky. 67. Kupující sdělí Prodávajícímu volbu nároku z vady v reklamaci, nebo bez zbytečného odkladu po reklamaci. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího. 68. Nesdělí-li Kupující Prodávajícímu, jaké právo si zvolil ani bez zbytečného odkladu poté, co jej k tomu Prodávající vyzval, musí Prodávající odstranit vady, a to dodáním nové Dodávky v množství a druzích Předmětu koupě, které budou odpovídat vadnému Předmětu koupě, a to do 2 pracovních dnů od okamžiku oznámení vady Prodávajícímu. 69. Kupující má právo na náhradu nákladů účelně vynaložených v souvislosti s oznámením vad Prodávajícímu. XIII. PODMÍNKY ODSTRANĚNÍ VAD 70. Prodávající je povinen odstranit Kupujícím reklamovanou vadu nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne oznámení vady Prodávajícímu, nedohodnou-li se Kupující s Prodávajícím jinak. 71. Nebude-li vada odstraněna ve lhůtě podle předcházejícího odstavce, je Kupující oprávněn: 71.1. zajistit odstranění vady jinou odborně způsobilou osobou na náklady Prodávajícího, 71.2. zajistit obstarání náhradního plnění jinou odborně způsobilou osobou, nebo 71.3. požadovat slevu z Ceny Dodávky. 72. Veškeré náklady vzniklé Kupujícímu v souvislosti s odstraněním vady způsobem podle předchozího odstavce je Prodávající povinen Kupujícímu uhradit. Prodávající se tak zejména zavazuje uhradit cenu účtovanou Kupujícímu jinou odborně způsobilou osobou podle odstavce 71.1 Rámcové dohody, nebo podle odstavce 71.2 Rámcové dohody. 73. Prodávající je povinen odstranit vadu bez ohledu na to, zda je uplatnění vady oprávněné či nikoli. Prokáže-li se však kdykoli později, že uplatnění vady Kupujícím nebylo oprávněné, tj. že Prodávající za vadu neodpovídal, je Kupující povinen uhradit Prodávajícímu veškeré jím účelně vynaložené náklady v souvislosti s odstraněním vady. Stránka 9 z 23 74. Kupující je povinen poskytnout Prodávajícímu součinnost nezbytnou k odstranění vady. 75. Do odstranění vady nemusí Kupující platit dosud nezaplacenou část Ceny Dodávky a případnou příslušnou DPH odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu. 76. Při dodání nového Předmětu koupě nebo jeho části vrátí Kupující Prodávajícímu na náklady Prodávajícího Předmět koupě nebo jeho část původně dodanou. 77. Prodávající je po odstranění vady povinen Kupujícímu písemně potvrdit, že došlo k odstranění vady, uvést způsob jejího odstranění a dobu, po kterou byla vada odstraňována. 78. Prodávající je povinen převzít a odvézt Předmět koupě dodaný v rozporu s podmínkami stanovenými v Rámcové dohodě, resp. v jednotlivých Objednávkách, nebo nesplňující požadavky právních předpisů. 79. Smluvní strany se dohodly, že § 1917 - 1924, § 2099 - 2101, § 2103 - 2117 a § 2165 - 2172 Občanského zákoníku a rovněž obchodní zvyklosti, jež jsou svým smyslem nebo účinky stejné nebo obdobné uvedeným ustanovením, se nepoužijí. XIV. SANKCE 80. Prodávající bere na vědomí, že Předmět koupě je nezbytný pro provoz Kupujícího jakožto zařízení sociálních služeb a pro zajištění péče o jeho klienty. Z tohoto důvodu je kladen zvýšený důraz na dodržení doby plnění. 81. Poruší-li Prodávající povinnost odevzdat Předmět koupě ve sjednané době, je Prodávající povinen uhradit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,5 % z ceny Předmětu koupě bez DPH, s jehož dodáním je Prodávající v prodlení, a to za každý den trvání prodlení. Prodlení dle předchozí věty je ukončeno dnem, kdy bude zjednána náprava Prodávajícím nebo obstaráním náhradního plnění Kupujícím na náklady Prodávajícího postupem dle odstavce 105 Rámcové dohody. 82. Poruší-li Prodávající povinnost odstranit ve stanovené lhůtě vady Předmětu koupě, je povinen uhradit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,5% z ceny Předmětu koupě bez DPH, u něhož je Prodávající v prodlení s odstraněním vad, a to za každý den prodlení. Prodlení s plněním povinnosti podle předchozí věty je ukončeno dnem, kdy bude zjednána náprava Prodávajícím nebo uplatněno některé z práv podle odstavce 71 Rámcové dohody Kupujícím. Úhradou smluvní pokuty nejsou dotčena práva Kupujícího z vadného plnění Prodávajícího. 83. Zaplacení smluvní pokuty nezbavuje Prodávajícího povinnosti splnit dluh smluvní pokutou utvrzený. 84. Kupující je oprávněn požadovat náhradu škody a nemajetkové újmy způsobené porušením povinnosti, na kterou se vztahuje smluvní pokuta, v plné výši. 85. Splatnost smluvních pokut podle Rámcové dohody bude 15 dnů od doručení písemné výzvy k zaplacení smluvní pokuty straně povinné. 86. Poruší-li Kupující povinnost zaplatit Cenu Dodávky ve sjednané době, je povinen uhradit Prodávajícímu zákonný úrok z prodlení ve výši dle právních předpisů. Stránka 10 z 23 XV. DOBA TRVÁNÍ RÁMCOVÉ DOHODY 87. Rámcová dohoda se sjednává na dobu určitou, a to do 31.12.2020. Rámcovou dohodu nelze během jejího trvání vypovědět. 88. Uplynutím doby trvání Rámcové dohody Rámcová dohoda zaniká. 89. Zánikem závazku z Rámcové dohody nejsou dotčena práva a povinnosti Smluvních stran z jednotlivých Dodávek vzniklých na základě Rámcové dohody do zániku Rámcové dohody. XVI. ODSTOUPENÍ OD RÁMCOVÉ DOHODY 90. Kupující je oprávněn od Rámcové dohody odstoupit z důvodů stanovených právními předpisy nebo Rámcovou dohodou. 91. Kupující je oprávněn odstoupit od Rámcové dohody zejména: 91.1. bude-li Předmět koupě opakovaně trpět vadami, které jej budou činit neupotřebitelným vzhledem k účelu, ke kterému má sloužit podle odstavce 10 Rámcové dohody nebo 91.2. nebude-li mít Předmět koupě opakovaně vlastnosti stanovené Rámcovou dohodou nebo 91.3. nebude-li Předmět koupě opakovaně splňovat podmínky stanovené právními předpisy nebo 91.4. ukáže-li se jako nepravdivé jakékoliv prohlášení Prodávajícího uvedené v odstavci 93 Rámcové dohody nebo ocitne-li se Prodávající ve stavu úpadku nebo hrozícího úpadku nebo 91.5. poruší-li Prodávající povinnost předložit Kupujícímu pojistnou smlouvu podle odstavce 102 Rámcové dohody. 92. Prodávající je oprávněn pozastavit Dodávky, bude-li Kupující v prodlení s hrazením alespoň jedné Faktury po dobu delší než 90 dnů. XVII. PROHLÁŠENÍ SMLUVNÍCH STRAN 93. Prodávající prohlašuje, že není v úpadku ani ve stavu hrozícího úpadku, a že mu není známo, že by vůči němu bylo zahájeno insolvenční řízení. Rovněž prohlašuje, že vůči němu není v právní moci žádné soudní rozhodnutí, případně rozhodnutí správního, daňového či jiného orgánu na plnění, které by mohlo být důvodem zahájení exekučního řízení na majetek Prodávajícího a že mu není známo, že by vůči němu takové řízení bylo zahájeno. 94. Prodávající prohlašuje, že se v dostatečném rozsahu seznámil s veškerými požadavky Kupujícího podle Rámcové dohody, přičemž si není vědom žádných překážek, které by mu bránily v poskytnutí sjednaného plnění v souladu s Rámcovou dohodou. 95. Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 Občanského zákoníku. 96. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Kupujícího Prodávající výslovně prohlašuje, že je s touto skutečností obeznámen a souhlasí se zveřejněním Rámcové dohody v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů. Stránka 11 z 23 97. Prodávající si je vědom, že je ve smyslu § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o kontrole“), povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. 98. Smluvní strany prohlašují, že identifikační údaje uvedené v článku I Rámcové dohody odpovídají aktuálnímu stavu a že osobami jednajícími při uzavření Rámcové dohody jsou osoby oprávněné k jednání za Smluvní strany bez jakéhokoliv omezení vnitřními předpisy Smluvních stran. 99. Jakékoliv změny údajů uvedených v článku I Rámcové dohody, jež nastanou v době po uzavření Rámcové dohody, jsou Smluvní strany povinny bez zbytečného odkladu písemně sdělit druhé Smluvní straně. 100. V případě, že se kterékoliv prohlášení některé ze Smluvních stran uvedené v Rámcové dohodě ukáže býti nepravdivým, odpovídá tato Smluvní strana za škodu a nemajetkovou újmu, která nepravdivostí prohlášení nebo v souvislosti s ní druhé Smluvní straně vznikla. XVIII. POJIŠTĚNÍ 101. Prodávající je povinen mít po celou dobu trvání závazků vyplývajících z Rámcové dohody sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou Prodávajícím při výkonu činnosti třetí osobě s limitem pojistného plnění ve výši minimálně 1.200.000,- Kč. V případě, že Rámcovou dohodu uzavřelo na straně Prodávajícího více osob (členů sdružení nebo společnosti), musí pojistná smlouva prokazatelně pokrývat případnou škodu způsobenou kterýmkoliv z členů sdružení nebo společnosti. 102. Prodávající je povinen předložit Kupujícímu pojistnou smlouvu nebo pojistku osvědčující splnění povinnosti Prodávajícího podle předchozího odstavce do 15 kalendářních dnů ode dne uzavření Rámcové dohody a dále kdykoli v průběhu trvání Rámcové dohody do 15 kalendářních dnů ode dne, kdy k tomu byl Kupujícím vyzván. 103. Prodávající i Kupující se zavazují uplatnit pojistnou událost u pojišťovny bez zbytečného odkladu. XIX. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ 104. Prodávající se zavazuje neprodleně písemně informovat Kupujícího a Centrálního zadavatele o skutečnostech majících i potencionálně vliv na plnění závazků vyplývajících z Rámcové dohody, a není-li to možné, nejpozději následující den poté, kdy příslušná skutečnost nastane nebo Prodávající zjistí, že by nastat mohla. Současně je Prodávající povinen učinit veškeré nezbytné kroky vedoucí k eliminaci případné škody či nemajetkové újmy hrozící Kupujícímu, a to zejména obstarat neprodleně náhradní plnění, přičemž je povinen nést případný rozdíl ceny. 105. V případě, že Prodávající nesplní svoji povinnost z Rámcové dohody, resp. jednotlivé Objednávky, spočívající v odevzdání Předmětu koupě Kupujícímu, a současně do 2 pracovních dní od marného uplynutí doby plnění stanovené dle článku VIII Rámcové dohody nedodá náhradní plnění, je Kupující oprávněn zajistit si náhradní plnění na náklady Prodávajícího tak, aby nedošlo k přerušení či k jakémukoliv omezení činnosti Kupujícího. 106. Prodávající je povinen při dodání Předmětu koupě dodržovat v areálu Kupujícího veškeré zásady platné pro pohyb osob, vozidel a manipulaci s věcmi v tomto areálu, jakož i respektovat zavedená bezpečnostní opatření. Jakákoliv manipulace s dodávaným Předmětem koupě v areálu Kupujícího je možná pouze za přítomnosti odpovědné osoby pověřené Kupujícím. Za Stránka 12 z 23 areál Kupujícího se pro účely Rámcové dohody považují veškeré prostory v užívání Kupujícího, které jsou nebo mohou být dotčeny dodáním Předmětu koupě podle Rámcové dohody. 107. Prodávající bere na vědomí, že Kupující je povinným subjektem podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. 108. Prodávající souhlasí se zveřejněním Rámcové dohody v souladu s povinnostmi Kupujícího za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů, zejména souhlasí se zveřejněním Rámcové dohody, včetně všech jejích změn a dodatků, výše skutečně uhrazené ceny na základě Rámcové dohody a dalších údajů na profilu zadavatele Kupujícího podle § 219 Zákona o zadávání veřejných zakázek a v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o registru smluv“). 109. Prodávající je povinen chránit osobní údaje a při jejich ochraně postupovat v souladu s příslušnými právními předpisy, zejména NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). 110. Prodávající není oprávněn postoupit žádnou svou pohledávku za Kupujícím vyplývající z Rámcové dohody nebo vzniklou v souvislosti s Rámcovou dohodou. 111. Prodávající není oprávněn provést jednostranné započtení žádné své pohledávky za Kupujícím vyplývající z Rámcové dohody nebo vzniklé v souvislosti s Rámcovou dohodou na jakoukoliv pohledávku Kupujícího za Prodávajícím. 112. Kupující je oprávněn provést jednostranné započtení jakékoliv své splatné i nesplatné pohledávky za Prodávajícím vyplývající z Rámcové dohody nebo vzniklé v souvislosti s Rámcovou dohodou (zejm. smluvní pokutu) na splatné i nesplatné pohledávky Prodávajícího za Kupujícím. 113. Poruší-li Prodávající v souvislosti s Rámcovou dohodou jakoukoli svoji povinnost, nahradí Kupujícímu škodu a nemajetkovou újmu z toho vzniklou. Povinnosti k náhradě se Prodávající zprostí, prokáže-li, že mu ve splnění povinnosti zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli. Překážka vzniklá z osobních poměrů Prodávajícího nebo vzniklá až v době, kdy byl Prodávající s plněním povinnosti v prodlení, ani překážka, kterou byl Prodávající povinen překonat, jej však povinnosti k náhradě nezprostí. 114. Písemnou formou (podobou) se rozumí listina podepsaná oprávněnou osobou Smluvní strany nebo email podepsaný zaručeným elektronickým podpisem oprávněné osoby Smluvní strany. XX. PODDODAVATELÉ 96. Prodávající je oprávněn pověřit plněním svých povinností vyplývajících z Rámcové dohody pouze jiné osoby uvedené v příloze Rámcové dohody (Příloha č. 3 Rámcové dohody), nebo písemně odsouhlasené Kupujícím (dále jen jednotlivě „Poddodavatel“ nebo společně „Poddodavatelé“). 97. Prodávající odpovídá za plnění Poddodavatele tak, jako by plnil sám. Stránka 13 z 23 98. Prodávající prohlašuje a zavazuje se, že jako ručitel uspokojí za jakéhokoliv Poddodavatele jeho povinnost nahradit újmu způsobenou Poddodavatelem Kupujícímu při plnění nebo v souvislosti s plněním povinností z Rámcové dohody, jestliže Poddodavatel povinnost k náhradě újmy nesplní. Kupující Prodávajícího jako ručitele podle předchozí věty přijímá. 99. Prodávající se zavazuje, že Poddodavatelé, kterými prokazoval splnění kvalifikace v Zadávacím řízení, se budou podílet na plnění povinností Prodávajícího vyplývajících z Rámcové dohody v rozsahu podle nabídky Prodávajícího podané do Zadávacího řízení. 100. Kupující je oprávněn požadovat a Prodávající je povinen zabezpečit změnu Poddodavatele, a to zejména v případech, kdy: 100.1.bude Poddodavatel vůči Kupujícímu v prodlení se splněním povinnosti z jiného závazku nebo 100.2.bude Poddodavatel pravomocně odsouzen za trestný čin nebo 100.3.se Poddodavatel ocitne ve stavu úpadku nebo hrozícího úpadku nebo 100.4.bude dán jiný závažný důvod pro změnu Poddodavatele. 100.5. Prodávající je povinen navrhnout nového Poddodavatele do 10 dnů od doručení žádosti Kupujícího. Pokud Prodávající v Zadávacím řízení prokazoval původním Poddodavatelem kvalifikaci, nový Poddodavatel musí splňovat kvalifikaci stanovenou v Zadávacím řízení prokazovanou původním nahrazovaným Poddodavatelem a musí doložit příslušné doklady prokazující splnění této kvalifikace. Nový Poddodavatel musí být odsouhlasen Kupujícím postupem obdobným postupu podle odstavce 101 Rámcové dohody. 101. Prodávající je oprávněn změnit Poddodavatele z důvodů na straně Prodávajícího pouze s předchozím písemným souhlasem Kupujícího. Kupující vydá písemný souhlas se změnou do 10 dnů od doručení žádosti Prodávajícího. Kupující souhlas se změnou nevydá, pokud: 101.1.prostřednictvím původního Poddodavatele Prodávající v Zadávacím řízení prokazoval kvalifikaci a nový Poddodavatel nebude mít stejnou či vyšší kvalifikaci jako původní nahrazovaný Poddodavatel nebo po Kupujícím nelze spravedlivě požadovat, aby s takovou změnou souhlasil. XXI. CENTRÁLNÍ ZADAVATEL 102. Práva Kupujícího spojená s kontrolou plnění poskytovaného Prodávajícím na základě Rámcové dohody, jakož i jiná oprávnění náležející dle Rámcové dohody Kupujícímu, je oprávněn vykonávat kromě Kupujícího i Centrální zadavatel, který prováděl Zadávací řízení směřující k uzavření Rámcové dohody, a to z titulu pověření k této činnosti Kupujícím. Jednání Centrálního zadavatele vůči Prodávajícímu i ve vztahu k plnění Rámcové dohody, jsou považována za jednání Kupujícího. 103. Centrální zadavatel je oprávněn kontrolovat plnění poskytnuté Prodávajícím Kupujícímu dle Rámcové dohody zejména v následujícím rozsahu: 103.1.kontrola (s)plnění smluvních podmínek sjednaných Rámcovou dohodou Prodávajícím; 103.2.kontrola plnění Prodávajícího z hlediska sjednaného předmětu a účelu Rámcové dohody; 103.3.kontrola vyúčtování plnění poskytnutého Prodávajícím z titulu Rámcové dohody; 103.4.kontrola vlastností dodaného Předmětu koupě z hlediska jeho souladu s Rámcovou dohodou; 103.5.kontrola odstranění případných vad dodaného Předmětu koupě uplatněných Kupujícím v souladu s podmínkami Rámcové dohody. Stránka 14 z 23 104. Prodávající a Kupující se zavazují poskytnout Centrálnímu zadavateli veškerou nezbytnou součinnost pro provedení kontroly v rozsahu sjednaném v tomto článku Rámcové dohody. 105. Prodávající souhlasí se zveřejněním Rámcové dohody v souladu s povinnostmi Centrálního zadavatele za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů, zejména souhlasí se zveřejněním Rámcové dohody, včetně všech jejích změn a dodatků, výše skutečně uhrazené ceny na základě Rámcové dohody a dalších údajů na profilu zadavatele Centrálního zadavatele podle Zákona o zadávání veřejných zakázek a v registru smluv podle Zákona o registru smluv. 106. Prodávající se, ve smyslu § 219 odstavce 3 Zákona o zadávání veřejných zakázek, zavazuje předat Centrálnímu zadavateli pravdivé údaje o výši skutečně uhrazené ceny Všemi Kupujícími dle objednávek uzavřených na základě Zadávacího řízení, a to nejpozději 30 dnů před uplynutím lhůty, v níž je Centrální zadavatel povinen uveřejnit na profilu zadavatele údaje dle § 219 odstavce 3 Zákona o zadávání veřejných zakázek. 107. Prodávající se zavazuje předat Centrálnímu zadavateli pravdivé údaje nezbytné pro splnění povinnosti dle § 137 písm. b) Zákona o zadávání veřejných zakázek, a to nejpozději 15 dnů před uplynutím lhůty, v níž je Centrální zadavatel povinen odeslat oznámení ve smyslu § 137 Zákona o zadávání veřejných zakázek do Věstníku veřejných zakázek. XXII. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ 108. Veškerá práva a povinnosti Smluvních stran vyplývající z Rámcové dohody se řídí českým právním řádem. Smluvní strany se dohodly, že ustanovení právních předpisů, která nemají donucující účinky, mají přednost před obchodními zvyklostmi, pokud Rámcová dohoda nestanoví jinak. Smluvní strany vylučují použití Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží. 109. Všechny spory vznikající z Rámcové dohody a v souvislosti s ní budou dle vůle Smluvních stran rozhodovány soudy České republiky, jakožto soudy výlučně příslušnými. 110. Rámcovou dohodu lze měnit pouze písemnými dodatky, změnu Rámcové dohody jinou než písemnou formou Smluvní strany výslovně vylučují. 111. Rámcová dohoda je sepsána ve 3 vyhotoveních, přičemž 2 vyhotovení obdrží Centrální zadavatel a 1 vyhotovení obdrží Prodávající. 112. Rámcová dohoda nabývá platnosti dnem jejího uzavření a účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv v souladu se Zákonem o registru smluv. Přílohy Seznam Pověřujících zadavatelů Specifikace Předmětu koupě Příloha č. 1 Seznam Poddodavatelů Příloha č. 2 Příloha č. 3 Stránka 15 z 23 V ________________ dne ____________ V ________________ dne ____________ _____________________________________ _____________________________________ Kupující Prodávající Stránka 16 z 23 Příloha č. 1 rámcové dohody na dodávky dezinfekčních prostředků Seznam Pověřujících zadavatelů JM IČO DIČ Název SÍDLO JM_01 00212920 není plátce Zámeček Střelice, příspěvková organizace Tetčická 311/69, 664 47 1 DPH Domov pro seniory Hostim, příspěvková organizace Střelice Domov pro seniory Jevišovice, příspěvková organizace JM_01 45671761 není plátce Domov pro seniory Plaveč, příspěvková organizace Hostim 1, 671 54 Hostim 5 DPH Jevišovice 104, 671 53 JM_01 45671711 není plátce Jevišovice 6 DPH Domov 1, 671 32 Plaveč JM_01 45671702 není plátce 7 DPH JM_04 45671729 není plátce Domov pro seniory Skalice, příspěvková organizace Skalice 1, 671 71 Hostěradice 6 DPH JM_08 65761774 není plátce Domov pro seniory Předklášteří, příspěvková organizace Šikulova 1438, 666 02 0 DPH Domov Hvězda, příspěvková organizace Předklášteří Centrum služeb pro seniory Kyjov, příspěvková organizace JM_13 00226564 není plátce Domov Horizont, příspěvková organizace Nové Hvězdlice 200, 683 41 4 DPH Paprsek, příspěvková organizace Bohdalice JM_14 46937099 není plátce Strážovská 1095/1, 697 01 1 DPH Kyjov JM_14 46937145 není plátce Strážovská 1096/3, 697 01 2 DPH Kyjov JM_15 00838420 není plátce K Čihadlu 679, 679 63 Velké 4 DPH Opatovice JM_15 00838446 není plátce Sociální služby Šebetov, příspěvková organizace Šebetov 1, 679 35 Šebetov 7 DPH JM_17 45671826 není plátce Emin zámek, příspěvková organizace Šanov 275, 671 67 Hrušovany 1 DPH nad Jevišovkou JM_17 45671877 není plátce Domov Božice, příspěvková organizace Božice 188, 671 64 Božice 3 DPH JM_17 70997241 není plátce SENIOR centrum Blansko, příspěvková organizace Pod Sanatorkou 2363/3, 678 8 DPH 01 Blansko JM_18 00226556 není plátce Sociální služby Vyškov, příspěvková organizace Polní 252/1, 682 01 Vyškov 4 DPH JM_19 48452751 není plátce Srdce v domě, příspěvková organizace Klentnice 81, 692 01 Mikulov 3 DPH JM_19 45671788 není plátce Zámek Břežany, příspěvková organizace Břežany 1, 671 65 Břežany 5 DPH Domov u lesa Tavíkovice, příspěvková organizace S - centrum Hodonín, příspěvková organizace Tavíkovice 153, 671 40 JM_19 45671818 není plátce Domov pro seniory Zastávka, příspěvková organizace Tavíkovice 7 DPH Na Pískách 4037/11, 695 01 JM_20 46937102 není plátce Hodonín 7 DPH Sportovní 432, 664 84 JM_22 00212733 není plátce Zastávka 9 DPH Stránka 17 z 23 JM_23 46937081 není plátce Domov pro seniory Bažantnice, příspěvková organizace třída Bří Čapků 3273/1, 695 6 DPH Zelený dům pohody, příspěvková organizace 01 Hodonín Domov na Jarošce, příspěvková organizace JM_23 46937170 není plátce Domov pro seniory Strážnice, příspěvková organizace P. Jilemnického 2923/1, 695 9 DPH Domov pro seniory Sokolnice, příspěvková organizace 01 Hodonín Habrovanský zámek, příspěvková organizace JM_25 47377470 není plátce Domov pro seniory Černá Hora, příspěvková organizace Jarošova 1717/3, 695 01 2 DPH Domov u Františka, příspěvková organizace Hodonín JM_25 47375604 není plátce Preláta Horného 515, 696 62 7 DPH Strážnice JM_26 00209392 není plátce Zámecká 57, 664 52 7 DPH Sokolnice JM_27 70921245 není plátce Habrovany 1, 683 01 0 DPH Rousínov JM_27 00380458 není plátce Zámecká 1, 679 21 Černá 4 DPH Hora JM_28 04150015 není plátce Rybářská 1079, 664 53 Újezd 3 DPH u Brna Stránka 18 z 23 Příloha č. 2 rámcové dohody na dodávky dezinfekčních přípravků Specifikace Předmětu koupě A. Zásobní balení - v případě tekuté formy objem od 5 litrů do 6 litrů; v případě ubrousků originální balení; v případě tablet do 300 ks Název Účinná látka Koncentrace Expozice Spektrum Oblast použití Objem Cena za 1 nabízeného měrnou pracovního účinku balení v jednotku litrech / (litr, roztoku v % počtu kusů tableta, (ubrousků / ubrousek) nebo počtu tablet) v Kč bez DPH tablet na 1 l Promanum alkohol koncentrát HDR 60 ABT(V) dezinfekční 5l 140,69 Kč Pure alkohol koncentrát sekund ABT(V) přípravky pro 5l 126,84 Kč koncentrát HDR 60 A(B)T(V) dezinfekci rukou 5l 114,10 Kč Softa-Man koncentrát sekund A(B)(V) dezinfekční 5l 130,00 Kč ViscoRub A(B)TM(V) přípravky pro 5l 310,53 Kč 0,50% 30 A(B)TM(V) dezinfekci rukou 5l 146,40 Kč Softasept N alkohol 1% sekund ve formě gelu 5l 96,62 Kč A(B)T(V) dezinfekční Skinsan chlorhexidin,KAS koncentrát 1 přípravky pro 5l 151,38 Kč Scrub N minuta A(B)T(V) dezinfekci kůže, 150 ks 0,64 Kč koncentrát Stabimed amin ubrousek 30 A(B)T(V) nebarvené fresh minut dezinfekční přípravky pro Discleen KAS 15 dekolonizaci extra minut MRSA Desprej alkohol 1minuta dezinfekční přípravky na Incidin foam alkohol 5 minut nástroje a předměty ProCura alkohol 15 dezinfekční Spray OFF minut přípravky na nástroje a touch předměty dezinfekční přípravky pro rychlou dezinfekci malých ploch a povrchů zdravotnických prostředků ve spreji dezinfekční přípravky pro rychlou dezinfekci malých ploch a povrchů zdravotnických prostředků ve formě pěny dezinfekční přípravky pro dezinfekci ploch a povrchů Stránka 19 z 23 Desam amin 0,50% 30 A(B)(V) dezinfekční 5l 198,23 Kč effekt minut A(B)(V) přípravky pro 5l 139,20 Kč A(B)(V) dezinfekci ploch 200 tbl. Melsept SF aldehyd 0,25% 30 ABCTMV 5l 1,24 Kč minut a povrchů 122,40 Kč ProCur chlor 1 tbl./5L dezinfekční Klorsept vody 30 přípravky pro minut dezinfekci ploch peroxid vodíku, 0,30% a povrchů kyselina peroctová 30 dezinfekční minut přípravky pro ProCura PE dezinfekci ploch a povrchů dezinfekční přípravky pro dezinfekci ploch a povrchů, epidemiologicky závažná situace Stránka 20 z 23 B. Malé balení - v případě tekuté formy objem od 0,2 litru do 2 litrů; v případě ubrousků náhradní náplň; v případě tablet do 300 ks Název Účinná látka Koncentrac Expozic Spektrum Oblast použití Objem Cena za 1 e e účinku nabízeného měrnou pracovního balení v litrech / jednotku roztoku v % počtu kusů (litr, nebo počtu (ubrousků / tableta, tablet na 1 l tablet) ubrousek ) v Kč bez DPH Promanum alkohol koncentrát HDR 60 ABT(V) dezinfekční 0,5l 186,42 Kč Pure alkohol koncentrát sekund přípravky pro 169,78 Kč alkohol koncentrát ABT(V) 0,5l s 326,00 Kč Softa-Man schlorhexidin,KAS koncentrát HDR 60 dezinfekci aplikátorem 156,60 Kč ViscoRub amin sekund A(B)T(V) rukou 366,99 Kč 0,50% A(B)(V) 0,25l s Softasept N 30 A(B)TM(V dezinfekční rozprašovačem sekund přípravky pro Skinsan ) 0,5l Scrub N 1 dezinfekci minuta rukou ve formě 1l Stabimed fresh 30 gelu minut dezinfekční přípravky pro dezinfekci kůže nebarvené dezinfekční přípravky pro dekolonizaci MRSA dezinfekční přípravky na nástroje a předměty dezinfekční Discleen KAS 1% 15 A(B)TM(V přípravky na 1l 186,17 Kč extra minut ) nástroje a předměty Desprej alkohol koncentrát 1 A(B)T(V) dezinfekční 0,5l s 141,22 Kč koncentrát minuta A(B)T(V) přípravky pro rozprašovačem 226,67 Kč Incidin foam alkohol 5 minut rychlou 0,75l s dezinfekci aplikátorem malých ploch a povrchů zdravotnických prostředků ve spreji dezinfekční přípravky pro rychlou dezinfekci malých ploch a povrchů zdravotnických prostředků ve formě pěny Stránka 21 z 23 ProCura alkohol ubrousek 15minut A(B)T(V) dezinfekční 150 ks 0,59 Kč Spray OFF amin 0,50% A(B)(V) přípravky pro 1l 215,18 Kč 0,25% 30 A(B)(V) dezinfekci ploch 1l 154,55 Kč touch 1 tbl./5L minut A(B)(V) 1,24 Kč vody a povrchů 200 ks Desam 30 ABCTMV dezinfekční 136,00 Kč effekt 0,30% minut přípravky pro 1l dezinfekci Melsept SF aldehyd 30 plocha povrchů minut dezinfekční ProCura chlor přípravky pro Klorsept 30 dezinfekci ploch minut a povrchů peroxid vodíku, dezinfekční ProCura PE kyselina peroctová přípravky pro dezinfekci ploch a povrchů dezinfekční přípravky pro dezinfekci ploch a povrchů epidemiologick y závažná situace Stránka 22 z 23 Příloha č. 3 rámcové dohody na dodávky dezinfekčních přípravků Seznam Poddodavatelů Prodávající nebude při plnění Rámcové dohody využívat Poddodavatele. Stránka 23 z 23