Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
PCR03ETRpo81831041 SMLOUVA O DÍLO č.j.: KRPP-131728-61ČJ-2018-03OOEU Česká ŕepublika - Krajské řed itelstvÍ policie Plzeňského kraje se sídlem Nádražní 2, východní předrněstí, Plzeň 3, PSČ 306 28 IČ : 75151529 DIČ: CZ75151529 Bankovní spojeni: ČNB Plzeň Číslo účtu zastoupená , vedoucím OddělenI provozu a údržby majetku kontaktní adresa: Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28 Plzeň ID DS:5 jako ,,objednatel" a společnost: Ing. jiří Bránský sídlo: Májová 1294, 332 02 starý Plzenec zastoupená: 12843768 IČ: Bankovní spojení: ČS, a.s. Číslo účtu: Telefon: E-mail: Zapsán v Živnostenském rejstříku u Magistrátu města Plzně pod č.j. MMP /111153/14, Spisová značka SZ MMP/111144/14. jako ,,zhotovitel" uzavÍrajÍ tuto SMLOUVU O DÍLO dle ustanovení uzavírají dle ustanovení § 2586 a násl. zákona Č. 89/ 2012 Sb., občanského zákoníku, I. Předmět díla 1. Předmětem díla je provedení přemístění a zprovoznění (generální opravy) dieselagregátu Slavie DES 3OA z objektu pcr - do svojkovice do objektu areálu PČR - Dýšiná. Podrobná specifikace prací je uvedena v Příbze č. 1 smlouvy o dílo. 1 II. Doba plnění Smluvní strany se dohodly na nás|edujÍcÍch základních lhŮtách: 1. Zhotovitel se zavazuje zahájit práce na předmětném díle v co nejkratším možném termínu od podpisu smlouvy. 2. Zhotovitel se zavazuje dokončit a předat dílo objednateli nejpozději do 15. října 2018. III. Cena díla 1. V souladu s ustanoveními zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, a ustanoveními § 2620 a násl. zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku se smluvní strany dohodly na ceně díla: Cena bez DPH: 85.400,- KČ DPH 21 °/O: 17.934,- KČ Cena celkem: 103.334,- KČ slovy: stotřjtisÍctřistatřicetčtyřikorunčeských 2. Zhotovitel podpisem této smlouvy výslovně stvrzuje, Že ze strany objednatele mu byla s dostatečným předstihem poskytnuta veškerá potřebná součinnost (zejm. umožnění dŮkladné prohlídky místa díla). 3. Smluvní strany se dohodly, že změna sjednané ceny díla je možná pouze na základě uzavřeného dodatku k této smlouvě, a to výlučně v případě splnění některé ze tří podmínek: a) objednatel bude požadovat provedení dalších prací, které nejsou předmětem díla, b) objednatel nebude požadovat provedeni některých prací, které jsou předmětem díla, C) v prŮběhu realizace prací dojde ke změně zákonné sazby DPH IV. Platební podmínky 1. Cena díla bude objednatelem hrazena v české měně převodním příkazem na základě zhotovitelem vystaveného daňového dokladu (faktury). 2 1. Cena díla bude objednatelem hrazena v české měně převodním příkazem na základě zhotovitelem vystaveného daňového dokladu (faktury). 2, Právo fakturace vznikne zhotoviteli po předání řádně dokončeného díla. V případě uplatnI-ii objednatel vůči zhotoviteli nárok na jakékoliv smluvní sankce dle či. IX této smlouvy, je objednatel oprávněn pozastavit splatnost faktury až do úplného zaplacení těchto smluvních sankcí, aniž by tento postup byl klasifikován jako prodlení s placením faktury. 3. Faktura musí být vystavena na objednatele, tj. ČR - Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28 Plzeň, vyhotovena ve třech stejnopisech, a musí kromě předem odsouhlaseného krycího listu faktury obsahovat veškeré obecné náležitosti daňového dokladu, stanovené platnými daňovými a ÚčetnÍmi předpisy, podpisovou doložku a podpis osoby, která fakturu vystavila, dále pak musí obsahovat číslo jednací této smlouvy o dílo a název akce. 4. Objednatel uhradí oprávněně fakturovanou částku do 21 dnŮ ode dne doruČeni faktury. 5. Daňový doklad vystavený poskytovatelem zdanitelného plnění bude příjemcem zdanitelného plněni uhrazen v plné výši včetně DPH, jestliže si objednatel ověří zpŮsobem umožňujícI dálkový přístup skuteČnost, že zhotovitel není nespolehlivým plátcem DPH a j to, že jeho bankovní účet dle této smlouvy je shodný s účtem zveřejněným správcem daně zpŮsobem umožňujícim dálkový přístup. V opačném případě objednatel uhradí zhotoviteli pouze základ daně a DPH převede přímo přIslušnému správci daně 6. přijaté plněni bude odběratelem použito pro účely, které nejsou předmětem daně, resp. k danému účelu nevystupuje jako osoba povinná k dani. 7 Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem připsání fakturované Částky na účet zhotovitele. 8. jakákoliv záloha se nepřipouští. V. Povinnosti zhotovitele 1. Zhotovitel se zavazuje svým jménem a na svoji odpovědnost provést celé dílo řádně a v termínech dle této smlouvy. Zhotovitel je povinen při realizaci díla dodržovat platné zákony, závazné normy a další obecně závazné předpisy. 2. Zhotovitel se zavazuje používat suroviny, materiály a výrobky, které nejsou škodlivé a jsou schváleny nebo certifikovány, a v případě jeho výslovného požadavku předložit objednateli příslušné atesty a certifikáty v Českém jazyce. 3. Pokud v dŮsledku porušení platných právních předpisŮ či rozhodnuti vznikne objednateli (popř. jiné osobě) jakákoliv škoda, zavazuje se zhotovitel uhradit objednateli (popř. jiné osobě) veškeré náklady vzniklé v souvislosti s touto Škodou, a to včetně refundace případných pokut Či jiných sankcí uložených orgány veřejné správy. Zhotovitel na sebe zároveň přejímá zodpovědnost a ručení za Škody zpŮsobené všemi dalšími osobami případně zúčastněnými na provádění díla (subdodavatelé). .nJ 4. Zhotovitel na své náklady zajisti a provede všechna opatření organizačnÍho a stavebně technického charakteru, nutná k řádnému prováděni a dokončení díla, zejm. obstará/dodá potřebné zboží, materiály a zařIzenI, zajisti jejich dopravu, nakládku, vykládku a skladování ve vhodném, tuzemským zvyklostem odpovÍciajÍcÍm balení. 5. Zhotovitel dále na své náklady zajisti a provede veškeré práce a dodávky souvisejÍcÍ s bezpečnostními opatřeními na ochranu lidi a majetku; zejména zajistí bezpečnost a ochranu zdraví při práci v souladu s platnými právními předpisy, především zákonem Č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, a zákonem č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích 6. Zhotovitel při prováděni díla v maximální možné míře zajistí ochranu životního prostředí dle platných právních předpisŮ. Odvozy odpadŮ a obalŮ a jejich likvidace budou prováděny zhotovitelem na jeho náklady, a to v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech, a prováděcími předpisy; v případě výslovného požadavku objednatele je zhotovitel povinen doložit doklad o jejich likvidaci v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb. při přey· ľmacírm rV r|zen|. 7. Zhotovitel je povinen před započetím díla předat objednateli seznam všech pracovnIkŮ včetně čÍsel OP a registračních značek vozidel, která budou vjíždět do místa plněni, 8. Zhotovitel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly kontrolu dokladŮ souvjsejÍcÍch s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy k jejich archivaci (zákon Č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisŮ, a zákon Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisŮ) VI. Povinnosti objednatele 1. Objednatel se zavazuje řádně dokončené dílo převzít a za podmínek stanovených touto smlouvou zaplatit zhotoviteli dohodnutou cenu díla. 2. Objednatel zajistí zhotoviteli přiměřený přístup k místu provádění díla a zároveň poskytne objednateli potřebnou součinnost pro jeho provedeni. VII. Předání díla 1. Dílo je považováno za dokončené, pokud jsou dokončené veškeré práce a dodávky. 2. Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí díla pro vady a nedodělky, které bráni užÍvánj, případně jeho uživánÍ podstatným zpŮsobem omezuji. 3. Převzetí díla bude provedeno formou zápisu, který podepíší odpovědní techničtí pracovníci obou smluvních stran uvedení v ČI. XII této smlouvy. Zápis bude obsahovat též soupis všech případných výhrad objednatele ve vztahu k eventuálně zjištěným vadám a nedodělkŮm s dohodnutými lhŮtami pro jejich odstranění. 4. Zhotovitel je povinen vyklidit místo provádění díla nejpozději v den podepsání zápisu o převzetí díla. 4 VIII. Odpovědnost za vady díla 1. Zhotovitel poskytne objednateli na provedené dílo záruky takto: > Na provedené práce 60 měsíců; > Na dodané výrobky a technologie dle výrobcŮ nebo dodavatelŮ (min. 24 měsíců); Běh záruční doby se počítá ode dne následujícího po dni předání/převzetÍ díla. 2. výskyt eventuálních záručních vad oznámí objednatel zhotoviteli spolu s uplatňovanými reklamačními nároky bez zbytečného odkladu po jejich zjištěni. Zhotovitel je povinen sdělit objednateli své stanovisko k reklamaci prokazatelným zpŮsobem nejpozději do 7 kalendářních dnŮ od jejich doručení a zároveň si s objednatelem dohodne termín odstraněni vad. Neučiní-h tak, má se za to, Že reklamaci uznává a odstranění vad provede nejpozději ve IhŮtě uvedené níže, nebylo ii mezi smluvními stranami ujednáno jinak 3. Zhotovitel je povinen nastoupit na odstraněni záruční vady do 2 kalendářních dnŮ od jejího řádného oznámení, nedohodne-li se s objednatelem j'nak 4. Zhotovitel je povinen odstranit záruční vadu nejpozději do 10 kalendářních dnŮ od jejího nahlášení, nedohodne-l' se s objednatelem j'nak IX. Sankce 1. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli za nedodržení termínu dokončení a předání díla smluvní pokutu ve výši 0,5% z ceny díla včetně DPH (tj. z 103.334,- kč) za každý, byť j započatý den prodlení. 2. Za prodlení objednatele s úhradou faktury zaplatí objednatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,5% z fakturované Částky včetně DPH za každý byť j započatý den prodlení. 3. V případě nedodržení sjednaného terminu zahájeni odstraňováni záručních vad (deset kalendářních dnŮ po nahlášení) je zhotovitel povinen zaplatit objednateli za každý být i započatý den prodleni smluvní pokutu ve výši 1.000,- KČ za každou vadu. 4. Povinnost uhradit smluvní pokutu vzniká doručením výzvy k její úhradě povinné straně, doba splatnosti se stanovuje na 30 cinů, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. X. Změna smlouvy 1. Smlouvu lze měnit pouze pÍsemným, oboustranně potvrzeným ujednáním výslovně nazvaným: ,,Dodatek ke smlouvě o dílo". 2. Dojde-li při realizaci díla k rozšíření předmětu díla na základě výslovného požadavku objednatele, je objednatel povinen předat zhotoviteli příslušný soupis požadovaných dodávek a prací, který zhotovitel ocení a předloží .oceněný soupis objednateli k odsouhlasenl, včetně návrhu případné změny terminu dokončeni díla. Po odsouhlaseni oceněného soupisu požadovaných dodávek a prací objednatelem bude následně uzavřen příslušný dodatek ke 5 smlouvě o dílo, jehož nedílnou součástí bude oceněný soupis požadovaných dodávek a prací, XI. Ostatní ujednáni 1 Z dŮvodu právni jistoty strany prohlašuj', Že jejich závazkový vztah založený touto smlouvou se řídí zákonem Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 2. Smluvní strany se dohodly, Že případné spory vyp|ývajÍcÍ z této smlouvy budou řešeny přisiušným soudem, nikoliv rozhodcem. 3. Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel může zveřejnit identifikační údaje zhotovitele, informace o ceně díla a další údaje této smlouvy a vyslovuje s výše uvedeným souhlas. XII. Kontaktní osoby 1. Za objednatele je ve věcech smluvních oprávněn jednat: J 2. Za objednatele je ve věcech technických oprávněn jednat: 3. Za zhotovitele je ve věcech smluvních oprávněn jednat: : 4. Za zhotovitele je věcech technických oprávněn jednat: ,: XIII. 1. Smluvní strany se dohodly, že případné spory vyplývajÍcÍ z této smlouvy budou řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem. 2. Smlouva je sepsána ve třech stejnopisech (6 stran smlouvy a 1 strana přílohy), z nichž dvě obdrŽí objednatel a jeden zhotovitel. 3. Po podpisu oběma stranami, dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv Pokud nebude uveřejněna v registru smluv ani do tři měsíců ode dne, kdy byla uzavřena, je zrušena od jejího počátku. PřIloha : cenová nabídka dodavatele V 7/"n· ' dne .. y. /'0 Ip" V PI,,, dn, P Objednatel >'"gjt(jv itel' i'"" ":' d '·,, r,'.j;' O. ľ'EMZC. á2 ' T"? íí3 f'W] 32í5 (jí) jť?ino\,'á l?Cl1 !":! ,lij In;; j, 6 ít:z f!" /'í4 ĺ ii .j . : lrp1'-- 41 ?1?- ĺ Jí e" N+B servis dieselcentrál Májová 1294 starý Plzenec Policie ČR - KS Plzeň Věc: Cenová nabídka na přemístění dieselagregátu Slavia DES 30A z Dálničního oddělenísvojkovice do areálu Červený hrádek. na základě Vaší poptávky Vám předkládám rozpočet na provedeni potřebných pracÍs ohledem na stav zařízení, Diese|aRregát 1. Demontáž soustrojí 1 kpl 2 500,00 KČ 525,00 KČ 3 025,00 KČ motoru 1 kpl 2 500,00 KČ 525,00 Kč 3 025,00 KČ 2. Demontáž rozvaděče odpojeniokruhů 1 kpl 2 000,00 KČ 420,00 Kč 2 420,00 KČ 3. Demor)táž výfuku 1 kpl 3 600,00 KČ 756,00 KČ 4 356,00 KČ s ventilace 1 kpl 3 500,00 KČ 735,00 KČ 4 235,00 KČ 4, Nakládka, vykládka 1kpl 18 000,00 KČ 3 780,00 KČ 21780,00 Kč a doprava 4 ks/900,- 3 600,00 KČ 756,00 Kč 4 356,00 KČ 4 200,00 KČ 882,00 Kč 5 082,00 KČ 5. výměna oleje a filtru Iks 2 300,00 Kč 483,00 KČ 2 783,00 Kč 6. Oprava vstřikovacího Iks 15 000,00 KČ 1 ks 3 150,00 KČ 18 150,00 KČ čerpadla 7. Oprava vstřikovačů 1 kpl 8 000,00 KČ 1 680,00 Kč 9 680,00 Kč 8. Startovací baterie 1kpľ 5 000,00 Kč 1 050,00 KČ 6 050,00 KČ 9. Baterie ASN 10, Rozvaděč ASN 1 kpl 2 000,00 KČ 420,00 KČ 2 420,00 KČ 11. Stěhování, zhotovení 1 kpl 11 200,00 KČ 2 352,00 KČ 13 552,00 KČ základu, stavební 1kpl 2 000,00 KČ 420,00 KČ 2 420,00 KČ 12, Demont, klimatizace 13. Usazení soustrojí 103 334,00 Kč a rozvaděče DA 12, Zhotovení výfukového potrubivČ. Dodávky 13. Nátěry Cena bez DPH: 85 400,00 KČ DPH 21%: CELKEM: 17 934,00 KČ Ve Starém Plzenci