Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6896695: Zprovoznění dieselagregátu PČR Dýšina

Příloha Smlouva o dílo - Ing. Jiří Bránský.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PCR03ETRpo81831041

                          SMLOUVA O DÍLO
               č.j.: KRPP-131728-61ČJ-2018-03OOEU

Česká ŕepublika - Krajské řed itelstvÍ policie Plzeňského kraje

se sídlem Nádražní 2, východní předrněstí, Plzeň 3, PSČ 306 28

IČ : 75151529

DIČ: CZ75151529

Bankovní spojeni: ČNB Plzeň

Číslo účtu

zastoupená                     , vedoucím OddělenI provozu a údržby

majetku
kontaktní adresa: Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje, Nádražní 2,

306 28 Plzeň

ID DS:5

jako ,,objednatel"
                                                            a

společnost: Ing. jiří Bránský

sídlo:        Májová 1294, 332 02 starý Plzenec

zastoupená:   12843768
IČ:

Bankovní spojení: ČS, a.s.
Číslo účtu:

Telefon:
E-mail:
Zapsán v Živnostenském rejstříku u Magistrátu města Plzně pod

č.j. MMP /111153/14, Spisová značka SZ MMP/111144/14.

jako ,,zhotovitel"

                                   uzavÍrajÍ tuto

                    SMLOUVU O DÍLO

dle ustanovení uzavírají dle ustanovení § 2586 a násl. zákona Č. 89/
                               2012 Sb., občanského zákoníku,

                                                          I.
                                                  Předmět díla
1. Předmětem díla je provedení přemístění a zprovoznění (generální
     opravy) dieselagregátu Slavie DES 3OA z objektu pcr - do
     svojkovice do objektu areálu PČR - Dýšiná.

     Podrobná specifikace prací je uvedena v Příbze č. 1 smlouvy o dílo.

                               1
                                                        II.
                                                 Doba plnění
Smluvní strany se dohodly na nás|edujÍcÍch základních lhŮtách:

1. Zhotovitel se zavazuje zahájit práce na předmětném díle v co nejkratším
    možném termínu od podpisu smlouvy.

2. Zhotovitel se zavazuje dokončit a předat dílo objednateli nejpozději do
    15. října 2018.

                   III.
               Cena díla

1. V souladu s ustanoveními zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, a ustanoveními
     § 2620 a násl. zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku se smluvní

     strany dohodly na ceně díla:

Cena bez DPH:  85.400,- KČ

DPH 21 °/O:    17.934,- KČ

Cena celkem: 103.334,- KČ

slovy: stotřjtisÍctřistatřicetčtyřikorunčeských

2. Zhotovitel podpisem této smlouvy výslovně stvrzuje, Že ze strany
     objednatele mu byla s dostatečným předstihem poskytnuta veškerá potřebná
     součinnost (zejm. umožnění dŮkladné prohlídky místa díla).

3. Smluvní strany se dohodly, že změna sjednané ceny díla je možná pouze na
     základě uzavřeného dodatku k této smlouvě, a to výlučně v případě splnění
     některé ze tří podmínek:

     a) objednatel bude požadovat provedení dalších prací, které nejsou
         předmětem díla,

     b) objednatel nebude požadovat provedeni některých prací, které jsou
         předmětem díla,

     C) v prŮběhu realizace prací dojde ke změně zákonné sazby DPH

                                                        IV.
                                            Platební podmínky
1. Cena díla bude objednatelem hrazena v české měně převodním příkazem na
     základě zhotovitelem vystaveného daňového dokladu (faktury).

               2
  1. Cena díla bude objednatelem hrazena v české měně převodním příkazem na
       základě zhotovitelem vystaveného daňového dokladu (faktury).

 2, Právo fakturace vznikne zhotoviteli po předání řádně dokončeného díla.
       V případě uplatnI-ii objednatel vůči zhotoviteli nárok na jakékoliv smluvní
       sankce dle či. IX této smlouvy, je objednatel oprávněn pozastavit splatnost
       faktury až do úplného zaplacení těchto smluvních sankcí, aniž by tento
       postup byl klasifikován jako prodlení s placením faktury.

 3. Faktura musí být vystavena na objednatele, tj. ČR - Krajské ředitelství
       policie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28 Plzeň, vyhotovena ve třech
       stejnopisech, a musí kromě předem odsouhlaseného krycího listu faktury
       obsahovat veškeré obecné náležitosti daňového dokladu, stanovené platnými
       daňovými a ÚčetnÍmi předpisy, podpisovou doložku a podpis osoby, která
       fakturu vystavila, dále pak musí obsahovat číslo jednací této smlouvy o dílo a
       název akce.

 4. Objednatel uhradí oprávněně fakturovanou částku do 21 dnŮ ode dne
      doruČeni faktury.

 5. Daňový doklad vystavený poskytovatelem zdanitelného plnění bude
      příjemcem zdanitelného plněni uhrazen v plné výši včetně DPH, jestliže si
      objednatel ověří zpŮsobem umožňujícI dálkový přístup skuteČnost, že
      zhotovitel není nespolehlivým plátcem DPH a j to, že jeho bankovní účet dle
      této smlouvy je shodný s účtem zveřejněným správcem daně zpŮsobem
      umožňujícim dálkový přístup. V opačném případě objednatel uhradí
      zhotoviteli pouze základ daně a DPH převede přímo přIslušnému správci
      daně

6. přijaté plněni bude odběratelem použito pro účely, které nejsou předmětem
      daně, resp. k danému účelu nevystupuje jako osoba povinná k dani.

7 Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem připsání fakturované Částky na
      účet zhotovitele.

8. jakákoliv záloha se nepřipouští.

                                                          V.
                                          Povinnosti zhotovitele

1. Zhotovitel se zavazuje svým jménem a na svoji odpovědnost provést celé
      dílo řádně a v termínech dle této smlouvy. Zhotovitel je povinen při realizaci
      díla dodržovat platné zákony, závazné normy a další obecně závazné
      předpisy.

2. Zhotovitel se zavazuje používat suroviny, materiály a výrobky, které nejsou
     škodlivé a jsou schváleny nebo certifikovány, a v případě jeho výslovného
     požadavku předložit objednateli příslušné atesty a certifikáty v Českém
     jazyce.

3. Pokud v dŮsledku porušení platných právních předpisŮ či rozhodnuti vznikne
     objednateli (popř. jiné osobě) jakákoliv škoda, zavazuje se zhotovitel uhradit
     objednateli (popř. jiné osobě) veškeré náklady vzniklé v souvislosti s touto
     Škodou, a to včetně refundace případných pokut Či jiných sankcí uložených
     orgány veřejné správy. Zhotovitel na sebe zároveň přejímá zodpovědnost a
     ručení za Škody zpŮsobené všemi dalšími osobami případně zúčastněnými na
     provádění díla (subdodavatelé).

                                                                                                                                   .nJ
   4. Zhotovitel na své náklady zajisti a provede všechna opatření organizačnÍho a
        stavebně technického charakteru, nutná k řádnému prováděni a dokončení
        díla, zejm. obstará/dodá potřebné zboží, materiály a zařIzenI, zajisti jejich
        dopravu, nakládku, vykládku a skladování ve vhodném, tuzemským
        zvyklostem odpovÍciajÍcÍm balení.

  5. Zhotovitel dále na své náklady zajisti a provede veškeré práce a dodávky
        souvisejÍcÍ s bezpečnostními opatřeními na ochranu lidi a majetku; zejména
        zajistí bezpečnost a ochranu zdraví při práci v souladu s platnými právními
        předpisy, především zákonem Č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, a zákonem
        č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany
        zdraví při práci v pracovněprávních vztazích

  6. Zhotovitel při prováděni díla v maximální možné míře zajistí ochranu
        životního prostředí dle platných právních předpisŮ. Odvozy odpadŮ a obalŮ a
       jejich likvidace budou prováděny zhotovitelem na jeho náklady, a to
        v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech, a prováděcími předpisy;
       v případě výslovného požadavku objednatele je zhotovitel povinen doložit
       doklad o jejich likvidaci v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb. při
        přey· ľmacírm rV r|zen|.

  7. Zhotovitel je povinen před započetím díla předat objednateli seznam všech
       pracovnIkŮ včetně čÍsel OP a registračních značek vozidel, která budou
       vjíždět do místa plněni,

 8. Zhotovitel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly
       kontrolu dokladŮ souvjsejÍcÍch s plněním zakázky, a to po dobu danou
       právními předpisy k jejich archivaci (zákon Č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve
       znění pozdějších předpisŮ, a zákon Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
       hodnoty, ve znění pozdějších předpisŮ)

                                                           VI.
                                           Povinnosti objednatele
 1. Objednatel se zavazuje řádně dokončené dílo převzít a za podmínek
     stanovených touto smlouvou zaplatit zhotoviteli dohodnutou cenu díla.

 2. Objednatel zajistí zhotoviteli přiměřený přístup k místu provádění díla a
     zároveň poskytne objednateli potřebnou součinnost pro jeho provedeni.

                                                         VII.
                                                    Předání díla
 1. Dílo je považováno za dokončené, pokud jsou dokončené veškeré práce a
     dodávky.

2. Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí díla pro vady a nedodělky, které
      bráni užÍvánj, případně jeho uživánÍ podstatným zpŮsobem omezuji.

3. Převzetí díla bude provedeno formou zápisu, který podepíší odpovědní
     techničtí pracovníci obou smluvních stran uvedení v ČI. XII této smlouvy.
     Zápis bude obsahovat též soupis všech případných výhrad objednatele ve
     vztahu k eventuálně zjištěným vadám a nedodělkŮm s dohodnutými lhŮtami
     pro jejich odstranění.

4. Zhotovitel je povinen vyklidit místo provádění díla nejpozději v den podepsání
    zápisu o převzetí díla.

                                                               4
                                                           VIII.
                                         Odpovědnost za vady díla
  1. Zhotovitel poskytne objednateli na provedené dílo záruky takto:
     > Na provedené práce 60 měsíců;
     > Na dodané výrobky a technologie dle výrobcŮ nebo dodavatelŮ (min. 24
         měsíců);

     Běh záruční doby se počítá ode dne následujícího po dni předání/převzetÍ díla.

 2. výskyt eventuálních záručních vad oznámí objednatel zhotoviteli spolu
       s uplatňovanými reklamačními nároky bez zbytečného odkladu po jejich
      zjištěni. Zhotovitel je povinen sdělit objednateli své stanovisko k reklamaci
       prokazatelným zpŮsobem nejpozději do 7 kalendářních dnŮ od jejich doručení
      a zároveň si s objednatelem dohodne termín odstraněni vad. Neučiní-h tak,
      má se za to, Že reklamaci uznává a odstranění vad provede nejpozději ve
      IhŮtě uvedené níže, nebylo ii mezi smluvními stranami ujednáno jinak

 3. Zhotovitel je povinen nastoupit na odstraněni záruční vady do 2 kalendářních
     dnŮ od jejího řádného oznámení, nedohodne-li se s objednatelem j'nak

 4. Zhotovitel je povinen odstranit záruční vadu nejpozději do 10 kalendářních
     dnŮ od jejího nahlášení, nedohodne-l' se s objednatelem j'nak

                                                         IX.
                                                      Sankce
 1. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli za nedodržení termínu dokončení a
     předání díla smluvní pokutu ve výši 0,5% z ceny díla včetně DPH (tj.
     z 103.334,- kč) za každý, byť j započatý den prodlení.

2. Za prodlení objednatele s úhradou faktury zaplatí objednatel zhotoviteli
     smluvní pokutu ve výši 0,5% z fakturované Částky včetně DPH za každý byť j
     započatý den prodlení.

3. V případě nedodržení sjednaného terminu zahájeni odstraňováni záručních
     vad (deset kalendářních dnŮ po nahlášení) je zhotovitel povinen zaplatit
     objednateli za každý být i započatý den prodleni smluvní pokutu ve výši
     1.000,- KČ za každou vadu.

4. Povinnost uhradit smluvní pokutu vzniká doručením výzvy k její úhradě
     povinné straně, doba splatnosti se stanovuje na 30 cinů, nedohodnou-li se
     smluvní strany jinak.

                                                         X.
                                              Změna smlouvy
1. Smlouvu lze měnit pouze pÍsemným, oboustranně potvrzeným ujednáním
     výslovně nazvaným: ,,Dodatek ke smlouvě o dílo".

2. Dojde-li při realizaci díla k rozšíření předmětu díla na základě výslovného
    požadavku objednatele, je objednatel povinen předat zhotoviteli příslušný
    soupis požadovaných dodávek a prací, který zhotovitel ocení a předloží
    .oceněný soupis objednateli k odsouhlasenl, včetně návrhu případné změny
    terminu dokončeni díla. Po odsouhlaseni oceněného soupisu požadovaných
    dodávek a prací objednatelem bude následně uzavřen příslušný dodatek ke

                                                               5
     smlouvě o dílo, jehož nedílnou součástí bude oceněný soupis požadovaných
     dodávek a prací,

                                                        XI.
                                             Ostatní ujednáni
1 Z dŮvodu právni jistoty strany prohlašuj', Že jejich závazkový vztah založený
    touto smlouvou se řídí zákonem Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

2. Smluvní strany se dohodly, Že případné spory vyp|ývajÍcÍ z této smlouvy
    budou řešeny přisiušným soudem, nikoliv rozhodcem.

3. Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel může zveřejnit identifikační údaje
    zhotovitele, informace o ceně díla a další údaje této smlouvy a vyslovuje
    s výše uvedeným souhlas.

                                                       XII.
                                             Kontaktní osoby

1. Za objednatele je ve věcech smluvních oprávněn jednat: J

2. Za objednatele je ve věcech technických oprávněn jednat:

3. Za zhotovitele je ve věcech smluvních oprávněn jednat:                                 :

4. Za zhotovitele je věcech technických oprávněn jednat:                                  ,:

                                                          XIII.

1. Smluvní strany se dohodly, že případné spory vyplývajÍcÍ z této
    smlouvy budou řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem.

2. Smlouva je sepsána ve třech stejnopisech (6 stran smlouvy a 1 strana
    přílohy), z nichž dvě obdrŽí objednatel a jeden zhotovitel.

3. Po podpisu oběma stranami, dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru
    smluv, tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru
    smluv Pokud nebude uveřejněna v registru smluv ani do tři měsíců ode
    dne, kdy byla uzavřena, je zrušena od jejího počátku.

PřIloha : cenová nabídka dodavatele     V 7/"n· ' dne .. y. /'0 Ip"
V PI,,, dn,

                                        P

Objednatel                                       >'"gjt(jv itel' i'"" ":' d '·,, r,'.j;'

                                                 O. ľ'EMZC.                         á2
                                                                   '
                                           T"? íí3 f'W] 32í5 (jí)  jť?ino\,'á l?Cl1
                                           !":!  ,lij In;; j,

                                     6           ít:z f!"
/'í4 ĺ ii .j . : lrp1'-- 41 ?1?- ĺ Jí                                                    e"

N+B servis dieselcentrál
Májová 1294
starý Plzenec

                             Policie ČR - KS Plzeň

Věc: Cenová nabídka na přemístění dieselagregátu Slavia DES 30A
z Dálničního oddělenísvojkovice do areálu Červený hrádek.

na základě Vaší poptávky Vám předkládám rozpočet
na provedeni potřebných pracÍs ohledem na stav zařízení,

Diese|aRregát

   1. Demontáž soustrojí     1 kpl           2 500,00 KČ   525,00 KČ       3 025,00 KČ
            motoru
                             1 kpl           2 500,00 KČ   525,00 Kč       3 025,00 KČ
  2. Demontáž rozvaděče
           odpojeniokruhů    1 kpl           2 000,00 KČ   420,00 Kč       2 420,00 KČ

  3. Demor)táž výfuku        1 kpl           3 600,00 KČ   756,00 KČ       4 356,00 KČ
           s ventilace       1 kpl           3 500,00 KČ   735,00 KČ       4 235,00 KČ

  4, Nakládka, vykládka         1kpl         18 000,00 KČ  3 780,00 KČ    21780,00 Kč
           a doprava         4 ks/900,-       3 600,00 KČ    756,00 Kč     4 356,00 KČ
                                              4 200,00 KČ    882,00 Kč     5 082,00 KČ
  5. výměna oleje a filtru       Iks          2 300,00 Kč    483,00 KČ     2 783,00 Kč
 6. Oprava vstřikovacího         Iks         15 000,00 KČ
                                 1 ks                      3 150,00 KČ    18 150,00 KČ
           čerpadla
 7. Oprava vstřikovačů       1 kpl           8 000,00 KČ   1 680,00 Kč      9 680,00 Kč
 8. Startovací baterie       1kpľ            5 000,00 Kč   1 050,00 KČ      6 050,00 KČ
9. Baterie ASN
10, Rozvaděč ASN             1 kpl           2 000,00 KČ   420,00 KČ        2 420,00 KČ
11. Stěhování, zhotovení
                             1 kpl           11 200,00 KČ  2 352,00 KČ    13 552,00 KČ
          základu, stavební  1kpl             2 000,00 KČ    420,00 KČ      2 420,00 KČ
12, Demont, klimatizace
13. Usazení soustrojí                                                    103 334,00 Kč

          a rozvaděče DA
12, Zhotovení výfukového

         potrubivČ. Dodávky
13. Nátěry

                             Cena bez DPH:   85 400,00 KČ
                                   DPH 21%:
                                  CELKEM:                  17 934,00 KČ

Ve Starém Plzenci