Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6911699: Zabezpečení svozu a likvidace odpadů

Příloha SKM_C25818100814390.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SKM_C25818100814390

Svoz KOMUNÁLNÍHO ODPADU
Svoz KOMUNÁLNÍHO ODPADU
Svoz KOMUNÁLNÍHO ODPADU
SMLOUVA o zabezpečení svozu a likvidace odpadů
uzavřená v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů (dále jen „zákon o odpadech”) a ve smyslu ustanovení S 1746 odst. 2 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění (dále jen „občanský zákoník”)

Článek 1
Smluvní strany
Město Trhové Sviny zastoupené starostou města, panem Pavlem Randou adresa sídla: Žižkovo náměstí 32, 374 01 Trhové Sviny lč: 00245551 DIČ: CZ00245551 datová schránka ID: q6qbax8 bankovní spojení: Komerční banka, a.s., pobočka Trhové Sviny číslo účtu: 2422231/0100 tel: 386 301 411 e-mail: el.podatelna@tsviny.cz, posta@tsviny.cz
(dále jen objednatel) a
Marius Pedersen a.s.
se sídlem: Průběžná 1940/3, 500 09 Hradec Králové zastoupená: Stanislavem Tischlerem, oblastním manažerem, na základě plné moci lč: 42194920
DIČ: CZ42194920 zapsaný v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, vložka B 389 datová schránka ID: dfmcfxw bankovní spojení: Československá obchodní banka, a.s., Hradec Králové číslo účtu: 8787063/0300 telefon: 493 647 560 e-mail: stanislav.tischler@mariuspedersen.cz
(dále jen zhotovitel)
1 . Objednatel, Město Trhové Sviny, je podle S 4 písm. p) zákona č. 185/2001 Sb., O odpadech, původcem komunálních odpadů vznikajících na území obce z činnosti fyzických osob, a z ustanovení S 35 odst. 2 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, vyplývá povinnost obce zajistit jejich odvoz a nezávadné odstranění.
2. Zhotovitel je odbornou společností v oblasti nakládání s odpady včetně sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování odpadů a jiných činností předvídaných touto smlouvou, a prohlašuje, že je oprávněn podnikat v této oblasti v souladu s příslušnými právními předpisy, zejména podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění, a že disponuje veškerými odbornými a právními předpoklady ve smyslu příslušných ustanovení zákona o odpadech a v souladu s dalšími právními předpisy.
3. Zhotovitel prohlašuje, že disponuje dostatečnými technickými a personálními kapacitami, že se řádně seznámil se všemi právy a povinnosti vyplývajícími z této smlouvy a že mu
po důkladném posouzení všech okolností nejsou známy důvody, pro které by nebyl schopen v plném rozsahu dostát všem závazkům z této smlouvy vyplývajícím.
Článek 2
Předmět smlouvy
1 .	Předmětem smlouvy je následující plnění:
„Svoz komunálního odpadu”
v rozsahu zadávacích podmínek zadávacího řízení na poskytovatele služeb zpracovaných STAVEBNÍ PORADNOU, spol. s r.o, Průběžná 48, 370 04 české Budějovice a dle nabídky zhotovitele ze dne 8. 8. 2018.
Předmětem smlouvy je.
a) zajištění pravidelného sběru, svozu a odstranění komunálního odpadu v souladu s povinnostmi vyplývajícími ze zákona o odpadech na území města Trhové Sviny a místních částí Březí, Něchov, Todně, Nežetice, Třebíčko, Svatá Trojice, Otěvěk, Čeřejov, Rankov, Veselka, Jedovary, Rejta, Pěčín, Hrádek, Bukvice z odpadových nádob, a to s četností 1x týdně dle schváleného harmonogramu svozu a poskytování služeb s tím spojených. Za tímto účelem objednatel touto smlouvou pověřuje společnost, aby na území města za něj vykonávala práva a povinnosti stanovené zákonem o obcích v rozsahu a za podmínek dále sjednaných v této smlouvě;
b) zajištění čistoty v místě vyprazdňování shromažďovacích prostředků a jeho okolí bezprostředně po svozu, tj. po jejich vyprázdnění tak, aby nedošlo k hygienickým závadám, ke škodám na sběrných nádobách nebo ke škodám na majetku vlastníka nemovitosti;
c) uložení odpadových nádob na původní či smluvními stranami dohodnuté místo.
2. Plnění dodavatele uvedené v odst. 1 tohoto článku bude poskytováno na území města Trhové Sviny a místních částí Březí, Něchov, Todně, Březí, Třebíčko, Svatá Trojice, Otěvěk, Čeřejov, Rankov, Veselka, Jedovary, Rejta, Pěčín, Hrádek, Bukvice.
Článek 3
Režim svozu
1 . Smluvní strany se dohodly, že zhotovitel bude zabezpečovat realizaci svozu odpadu v následujících režimech svozu:
a) Pravidelný svoz. Pravidelným svozem se rozumí svoz odpadu, jenž bude pravidelně vykonáván ve svozové dny.
b) Mimořádný svoz. Mimořádným svozem se rozumí svoz odpadu, jenž bude zhotovitelem vykonáván na základě objednávky objednatele za podmínek stanovených touto smlouvou.
c) Náhradní svoz. Náhradním svozem se rozumí svoz odpadu, jenž bude vykonáván v náhradním termínu pravidelného nebo mimořádného svozu, brání-li zhotoviteli ke splnění uvedených povinností překážka předvídaná touto smlouvou.
Článek 4
Práva a povinnosti zhotovitele
1 . Povinností zhotovitele je provádět sběr, svoz a odstraňování komunálního odpadu a poskytovat služby s tím spojené řádně a v souladu se zákonem o odpadech a souvisejícími zákony a ostatními obecně závaznými právními předpisy, vyhláškou Města Trhové Sviny o místním poplatku za provoz systému shromaždování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů a touto smlouvou a pokyny objednatele.
2. Zhotovitel se zavazuje při plnění předmětu této smlouvy dodržovat veškeré povinnosti, které pro nakládání s odpady vyplývají ze zákona č. 185/2001 Sb., O odpadech, i z této smlouvy a zajistit příslušná povolení dle tohoto zákona, popřípadě využít služeb třetí osoby k této činnosti oprávněné.
3. Povinností zhotovitele je vést průběžnou evidenci o množství a druzích svezených odpadů a předkládat objednateli čtvrtletně zprávu o plnění smlouvy (výkazy o množství a druhu sebraného odpadu pro účely vedení evidence odpadů podle S 21 vyhlášky č. 383/2001 Sb., o podrobnostech nakládání s odpady) a to vždy do pátého dne příštího měsíce následujícím po posledním měsíci ve čtvrtletí; případně na požádání objednatele poskytnout další informace o poskytovaných službách a umožnit objednateli průběžnou kontrolu svozu a zneškodňování odpadů a kontrolu plnění smlouvy. Zjistí-li objednatel, že práce jsou prováděny v rozporu se smlouvou, vyzve zhotovitele písemně k odstranění zjištěných nedostatků ve lhůtě, kterou zhotoviteli určí. Pokud zhotovitel v této lhůtě nedostatky neodstraní, bude to považováno za podstatné porušení smlouvy.
4. Zhotovitel se zavazuje dodržovat dohodnutý a schválený harmonogram svozu komunálního odpadu. V případě změny systému svozu komunálních odpadů se zhotovitel a objednatel dohodnou v minimálně tříměsíčním předstihu před zavedením změny.
5. Povinností zhotovitele je zajišťovat svoz komunálního odpadu z daných míst a stanovišť a jeho zneškodnění v pravidelných režimech. Svoz bude zajištěn ze všech obvyklých nádob, popř. i z pytlů dodávaných zhotovitelem. Svoz smí být prováděn pouze v době od 600 hod do 2200 v pracovní dny a o víkendech od 800 hod do 22 00 hod.
6. Zhotovitel je povinen provést mimořádný svoz, a to na základě písemné, telefonické či elektronicky učiněné výzvy objednatele. Lhůta k provedení mimořádného svozu činí 48 hodin a počíná plynout okamžikem doručení výzvy k provedení mimořádného svozu objednatelem zhotoviteli.
7. Zhotovitel se může zprostit povinnosti provést pravidelný či mimořádný svoz pouze v případě zásahu vyšší moci nebo nejsou-li objektivně sběrné nádoby přístupné z veřejných komunikací. Zhotovitel je v takovém případě povinen objednatele neprodleně informovat o překážkách bránících mu provést pravidelný či mimořádný svoz za současného prokázání těchto skutečností.
8. Zprostí-li se zhotovitel povinnosti provést pravidelný či mimořádný svoz, je zhotovitel povinen provést náhradní svoz, a to ve lhůtě 24 hodin, jež počíná plynout okamžikem odpadnutí překážky dle předchozího odstavce.
9 Povinností zhotovitele je zajišťovat čistotu v místě vyprazdňování odpadových nádob a jeho okolí bezprostředně po svozu, tj. po jejich vyprázdnění. Dojde li při přemisťování a vyprazdňování sběrných nádob ke znečištění veřejného prostranství nebo komunikace, je zhotovitel povinen neprodleně na vlastní náklady zajistit odstranění nečistot z trasy přesunu sběrné nádoby a místa vyprazdňování. Zhotovitel je dále povinen odstraňovat i odpad uložený mimo sběrné nádoby (např. z důvodu přeplnění těchto nádob) ve vzdálenosti do 3 m v okolí sběrného místa (igelitové tašky, pytle s odpadem apod. v blízkosti sběrných nádob atd.) a na tuto skutečnost upozornit objednatele.
10. Povinností zhotovitele je zajišťovat uložení odpadových nádob po vyprázdnění na původní či smluvními stranami dohodnuté místo bezprostředně po svozu, tj. po jejich vyprázdnění tak, aby nedošlo k hygienickým závadám, ke škodám na sběrných nádobách nebo ke škodám na majetku vlastníka nemovitosti.
11. Zhotovitel je povinen zacházet s nádobami a kontejnery na komunální odpad s péčí řádného hospodáře. V případě zjištění poškození nádob a kontejnerů je povinen neprodleně oznámit tuto skutečnost majiteli.
12. Při svozu odpadů nesmí zhotovitel ohrožovat bezpečnost silničního provozu a pohyb chodců.
13. Zhotovitel je povinen řídit se pokyny objednatele. Pokud však zhotovitel shledá tyto pokyny nevhodnými, je povinen na tuto skutečnost objednatele neprodleně písemně upozornit a vyčkat jeho stanoviska, jinak zhotovitel odpovídá za případnou vzniklou škodu.
14. Zhotovitel je povinen při plnění smlouvy zabránit vzniku škod, které by svojí činností mohl způsobit objednateli nebo jiné třetí osobě. V případě vzniku škody je zhotovitel povinen tuto škodu neprodleně na vlastní náklady odstranit, pokud se s poškozenou osobou nedohodne na finanční náhradě dle platných předpisů.
15. Zhotovitel je povinen neprodleně upozornit objednatele na poškozené sběrné nádoby.
16. Zhotovitel se zavazuje ke spoluúčasti při vytváření integrovaných systémů nakládání s odpadem ve městě a poskytovat objednateli konzultační služby při rozvoji nebo optimalizaci systému využívání komunálního odpadu.
17. Zhotovitel se zavazuje mít ke dni zahájení plnění předmětu této smlouvy a po celou dobu plnění k dispozici dostatečný počet a kapacitu svozové techniky splňující technické předpisy pro zajištění této smlouvy. Zhotovitel vybaví svozovou techniku vhodnými manipulačními prostředky a nástroji, vybaví personál přiměřenými speciálními ochrannými pracovními pomůckami a zajistí jeho řádné proškolení. Zhotovitel prohlašuje, že je schopen zajistit svoz sběrných nádob o objemu 110 1 , 240 1 a 1 100 1 . Veškerá vozidla, používaná ke svozu odpadu jsou vybavena systémem GPS a mají platná technická osvědčení. Zhotovitel je povinen evidovat veškeré pohyby svozové techniky prostřednictvím certifikovaného systému GPS a předkládat objednateli na vyžádání certifikované záznamy z jednotlivých tras za účelem ověření pohybu svozových vozidel ve vazbě na množství skutečně svezeného a zlikvidovaného odpadu v souladu s uzavřenou smlouvou. Vznikne-li objednateli pochybnost o oprávněnosti fakturace svezeného a zlikvidovaného odpadu, je objednatel oprávněn na základě předložených záznamů o pohybu svozové techniky po zhotoviteli požadovat písemné odůvodnění zjištěných nesrovnalostí, a to zejména s ohledem na zamezení svozu odpadu z neurčených svozových míst, která nejsou předmětem této uzavřené smlouvy a nemohou být zhotovitelem fakturovány.
Článek 5
Povinnosti obiednatele
1 . Povinností objednatele je využívat po dobu účinnosti této smlouvy pro předmět plnění — zajištění sběru a svozu komunálního odpadu z odpadových nádob a jeho zneškodnění — služeb zhotovitele a nesjednat na tyto činnosti smlouvu s jiným zhotovitelem.
2. Objednatel se zavazuje dopravním značením a jinými opatřeními vytvořit zhotoviteli předpoklady k volnému přístupu do míst, kde jsou umístěny svozové nádoby pro vyprázdnění, případně pro svoz v souladu s dohodnutými místy svozu této smlouvy. V případě nepřístupnosti některých svozových míst připravovanými opatřeními, která podléhají schválení Města (uzavírka komunikace, stavební činnost apod.) informovat zhotovitele bez zbytečného odkladu a zajistit, aby sběrné nádoby byly shromážděny na dohodnutém přístupném místě (dohodnout náhradní řešení svozu v daném místě).
3. Povinností objednatele je seznámit zhotovitele s nepřístupnými svozovými místy a dohodnout možnosti svozu.
4. Město zajistí upozornění pro všechny uživatele popelových nádob:
a) do popelových nádob patří komunální odpad ve smyslu zákona 106/2005 Sb., mimo nebezpečné složky a vyseparované složky komunálního odpadu dle Katalogu odpadů (vyhl. č. 381/2001 Sb. platném znění);
b) v den svozu musí být popelové nádoby přistaveny na chodník (či určené místo) nejpozději do 600 hodin.
Pokud bude zjištěno, že do popelové nádoby byly uloženy předměty nebo materiál, který do ní nepatří, tj. kovový šrot, stavební odpad, dřevo, tekuté a mokré odpady, jedy a jejich obaly, toxické a infekční látky, předměty velkých rozměrů, které zůstávají v nádobě viset apod., nebude taková nádoba vyprázdněna a bude do ní vložena zpráva, z jakého důvodu se tak stalo. Pokud by skrytě uložené předměty v popelové nádobě, které do popelové nádoby nesmějí být ukládány, způsobily poškození svozového vozidla, bude prokazatelně způsobená škoda vymáhána.
5. Povinností objednatele je spolupůsobit při zajišťování činnosti zhotovitele na správním území města a poskytovat zhotoviteli včas informace nezbytné pro výkon činností, které jsou předmětem této smlouvy.
6. Povinností objednatele je zaplatit zhotoviteli za provedené služby částku fakturovanou podle cenového ujednání této smlouvy.
Článek 6
Cena za plnění a podmínky platby
1 . Objednatel se zavazuje cenu plnění hradit měsíčně na podkladě soupisu provedeného plnění odsouhlaseného oprávněnou osobou objednatele, a to na základě daňových dokladů (dále též „faktur”) vystavených zhotovitelem. Objednatel nebude zhotoviteli poskytovat zálohy.
2. Zhotoviteli náleží odměna za dílčí služby svozu odpadů dle této smlouvy, a to ve výši, která se určí coby součin množství skutečně svezeného či jinak zpracovaného odpadu a jednotkové ceny za svoz a ukládání domovního odpadu na skládce. Výše DPH bude vyjádřena podle aktuálních zákonných předpisů platných v době vystavení daňového dokladu. Splatnost faktur je stanovena na 30 dnů ode dne doručení faktury objednateli.
3. Cena za poskytované služby podle článku 2. činí:
Cena za svoz a ukládání domovního odpadu na skládce:
jednotková cena za přepravu, manipulaci a uložení na skládku (bez DPH)	2 110 Kč/t jednotková cena za přepravu, manipulaci a uložení na skládku (včetně DPH) .. 2 553 Kč/t
Tato cena může být změněna za podmínek této smlouvy.
4. Cena plnění může být zvýšena pouze po odsouhlasení objednatelem jedině tehdy:
 pokud dojde ke změnám daňových předpisů majících prokazatelný vliv na cenu předmětu plnění (např. změna sazby DPH apod.);  pokud dojde ke změně legislativy, zvláště pak změny výše zákonných poplatků — při respektování zákona o odpadech.
5. Návrh zhotovitele na provedení změny ceny a jeho zdůvodnění včetně kalkulace dodavatel předloží objednateli, který návrh posoudí a bude-li oprávněný, změnu ceny schválí.
6. Poplatky za svoz popelových nádob od fyzických i právnických osob, které jsou zapojeny do systému svozu odpadu Města Trhové Sviny, bude vybírat Město Trhové Sviny.
7. Všechny daňové doklady musí mít náležitosti daňového dokladu. Nebude-li faktura obsahovat stanovené náležitosti nebo v ní nebudou správně uvedené údaje, je objednatel oprávněn vrátit ji ve lhůtě pěti (5) dnů od jejího obdržení zhotoviteli s uvedením chybejłcłch náležitostí nebo nesprávných údajů. V takovém případě se přeruší běh lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti počne běžet doručením opravené faktury. V případě, že objednatel fakturu vrátí bezdůvodně, přestože faktura je správná a předepsané náležitosti obsahuje, lhůta se nestaví a pokud objednatel fakturu nezaplatí v původním termínu splatnosti, je v prodlení.
Článek 7
Smluvní pokuty
1 . V případě prodlení objednatele s úhradou zhotovitelem oprávněně vystaveného a doručeného daňového dokladu, je objednatel povinen uhradit zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení.
2. Neprovede-li zhotovitel v plném rozsahu sběr a přepravu odpadu v rámci pravidelného svozu nebo náhradního svozu nahrazujícího pravidelný svoz v termínech stanovených touto smlouvou, je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč za každý i započatý den prodlení se splněním této povinnosti.
3. Neprovede-li zhotovitel v plném rozsahu sběr a přepravu odpadu v rámci mimořádného svozu nebo náhradního svozu nahrazujícího tento svoz ve lhůtě stanovené touto smlouvy, je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč za každý i započatý den prodlení se splněním této povinnosti.
4. Nebude-li zhotovitel dle čl. 4 odst. 18 této smlouvy provádět svoz odpadu za použití certifikovaného systému GPS, nepředloží-li objednateli certifikovaný výpis ze systému GPS nebo písemné odůvodnění objednatelem zjištěných nesrovnalostí v dohodnuté lhůtě, je objednatel oprávněn zhotoviteli účtovat smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč za každé takové zjištěné porušení smlouvy a každý i započatý den prodlení se splněním povinnosti. Prokáže-li se manipulace zhotovitele s hodnotami o vstupní či výstupní váze svozového vozidla a s hodnotami o váze či objemu svezeného či jinak zpracovaného odpadu, nebude mít zhotovitel právo na úhradu ceny dle této smlouvy za celý den v němž zhotovitel porušil své povinnosti uvedené v tomto odstavci.
5. Objednatel je oprávněn v případě opakovaného porušení a neplnění povinností zhotovitele dle této smlouvy, u kterých zhotovitel neprokáže objektivní překážky a na jejichž porušení či neplnění byl zhotovitel písemně upozorněn a nezjednal v době nezbytně nutné nápravu, zajistit si jejich splnění jiným způsobem. Zhotovitel se zavazuje v takovém případě zaplatit objednateli náklady vynaložené na odstranění závadného stavu. Vedle těchto nákladů je zhotovitel povinen zaplatit objednateli i smluvní pokutu ve výši 20 % nákladů vynaložených na odstranění závadného stavu. Smluvní pokuta je splatná do 15 dnů od předložení faktury.
6. V případě prodlení se zaplacením smluvní pokuty je dodavatel povinen zaplatit objednateli úroky z prodlení ve výši 0,5 % z vyúčtované smluvní pokuty za každý den prodlení.
7. Zhotovitel je oprávněn v případě opakovaného porušení povinností objednatele dle této smlouvy, na jejichž porušení či neplnění byl objednatel písemně upozorněn a nezjednal v době nezbytné nápravu, zajistit splnění svých povinností jiným vhodným způsobem, a to na náklady objednatele. V takovém případě je objednatel povinen zaplatit dodavateli vedle těchto nákladů i smluvní pokutu ve výši 20 % nákladů vynaložených na odstranění závadného stavu. Smluvní pokuta je splatná do 15 dnů od předložení faktury.
8. V případě prodlení se zaplacením smluvní pokuty je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli úroky z prodlení ve výši 0,5 % z vyúčtované smluvní pokuty za každý den prodlení.
9. Ustanovení odstavce 5 a 7 tohoto článku neplatí v případě neplnění z důvodů nesjízdnosti a neprůjezdnosti komunikace pro svozovou techniku z důvodů nesprávně zaparkovaných automobilů a vlivy způsobenými vyšší mocí, pokud na tuto skutečnost zhotovitel neprodleně objednatele upozorní a náhradní plnění bude poskytnuto po odpadnutí této překážky.
1 0. Zhotovitel odpovídá objednateli za škodu způsobenou porušením povinností stanovených touto smlouvou a obecně závaznými právními předpisy. Smluvní strany se pro vyloučení pochybností výslovně dohodly, že je zhotovitel je pro případ takového porušení povinen objednateli poskytnout též finanční náhradu odpovídající výši pokuty či jiné sankce uložené objednateli správním orgánem, jakož i částku odpovídající výši oprávněně uplatněných finančních nároků třetích osob.
Článek 8
Ostatní a závěrečná uiednání
1 . Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, přičemž zahájení plnění dle této smlouvy je od 1. 1. 2019.
2. Smlouvu lze ukončit vzájemnou písemnou dohodou smluvních stran.
3. Objednatel je oprávněna tuto smlouvu vypovědět bez udání důvodů písemnou výpovědí s výpovědní lhůtou v délce 12 měsíců. Výpovědní lhůta započne plynout od prvního dne měsíce následujícího po měsíci, kdy byla druhé smluvní straně výpověď doručena.
4. Zhotovitel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět bez udání důvodů písemnou výpovědí s výpovědní lhůtou v délce 12 měsíců. Výpovědní lhůta započne plynout od prvního dne měsíce následujícího po měsíci, kdy byla druhé smluvní straně výpověď doručena.
5. Obě smluvní strany jsou oprávněny od této smlouvy odstoupit pro případ podstatného porušení této smlouvy druhou smluvní stranou. Podstatným porušením této smlouvy se rozumí zejména prodlení objednatele s úhradou ceny po dobu delší než šedesát (60) kalendářních dnů, prodlení zhotovitele s pravidelným, náhradním či mimořádným svozem po dobu delší než dva (2) týdny. Výpovědní lhůta činí 12 měsíců a počne běžet první den následujícího měsíce po měsíci doručení.
6. V případě skončení smluvního vztahu dle tohoto článku se obě smluvní strany zavazují vzájemně vypořádat veškeré závazky, vyplývající ze smlouvy.
7. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu, přičemž objednatel i dodavatel obdrží po jednom vyhotovení.
8. Všechny změny a dodatky k této smlouvě musí být vyhotoveny písemně a to formou číselně označených dodatků, které se stávají nedílnou součástí této smlouvy a vstupují v platnost dnem jejich uzavření.
9. V případě, že se jednotlivá ustanovení této smlouvy stanou právně neúčinnými, zůstávají v platnosti ostatní smluvní ustanovení právně účinnými.
10. Obě smluvní strany se dohodly na tom, že ve všech nejmenovaných bodech platí ustanovení občanského zákoníku.
11. Tato smlouva se uzavírá podle pravé a svobodné vůle obou smluvních stran, zástupci smluvních stran prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem a na důkaz toho ji vlastnoručně podepisují.
12. Uzavření tohoto úplného znění smlouvy bylo schváleno Radou Města Trhové Sviny dne
3. 9. 2018, usnesení č. RM 228/2018.
	Trhové Sviny dne
	2018
	Hradec Králové dne 04 . 40
	2018

	Za objednatele:
	
	Za zhotovitele:
	


Marius Pedersen a.s.
Průběžná 1940/03, 500 09 Hradec Králové
Provozovna České Budějo ce
Žižkova 1, 370 Ol České B jovice
Tel.: 493 647 560 Fax: 49 47 568
IČO: 421 94 92
Pavel Randa starosta města
Strana 1 (celkem 8)
Strana 1 (celkem 8)
Strana 6 (celkem 7)