Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ PRACOVN LÉKA SKÝCH SLUŽEB uzav ená ve smyslu § 41 a násl. zák. č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, v platném zn ní, a dle § 1746 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném zn ní Poskytovatel: Fakultní nemocnice Hradec Králové se sídlem: zast.: Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové - Nový Hradec Králové IČ: bank. spoj.: prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., ředitelem 00179906 DIČ: CZ00179906 ČNB č. účtu: 24639511/0710 Objednatel: Dřevo complet, s.r.o. se sídlem: Dřevařská 476, 500 03 Hradec Králové - Pouchov zast.: Janem Šupíkem, jednatelem IČ: bank. spoj.: 25936379 DIČ: CZ 25936379 reg. v OR: UniCredit Bank č. účtu: 72720007/2700 u KS v Hradci Králové, oddíl C, vložka 15870 I. 1. Předmětem této smlouvy je závazek poskytovatele zajistit pro objednatele poskytování pracovnělékařských služeb (dále jen „služby“) a závazek objednatele hradit poskytovateli poskytnuté služby za podmínek čl. III/1 této smlouvy. Rozsah poskytovaných služeb je specifikován v čl. II této smlouvy. 2. Poskytovatel vydává posudek o zdravotní způsobilosti k práci písemně, a to zpravidla ihned, nebo nejpozději do 10 pracovních dnů po obdržení posledního výsledku vyšetření. 3. V případě, že výsledkem činnosti poskytovatele dle této smlouvy bude zjištění, které bude vyžadovat okamžité opatření ze strany objednatele, je poskytovatel povinen o tom objednatele neprodleně informovat. 4. Jmenný seznam zaměstnanců objednatele, u kterých bude objednatelem požadováno provedení prohlídek dle této smlouvy, bude zaslán na Kliniku pracovního lékařství poskytovatele elektronicky nebo v listinné podobě, popřípadě bude předem projednán. Tento seznam musí dále obsahovat datum narození (rodné číslo) a adresu bydliště zaměstnanců objednatele. Seznam bude objednatelem vždy v případě změny aktualizován a oznámen Klinice pracovního lékařství poskytovatele. II. 1. Poskytovatel se zavazuje prostřednictvím svého pracoviště - Klinika pracovního lékařství pro objednatele provádět tyto služby: - posuzování zdravotní způsobilosti k práci u zaměstnanců a osob ucházejících se o zaměstnání, - poradenskou činnost při vyhledávání a hodnocení zdravotních rizik při práci, - pravidelný dohled na pracovištích objednatele a nad výkonem práce za účelem zjišťování a hodnocení faktorů pracovních podmínek ve vztahu ke zdraví a hodnocení zdravotních rizik s využitím informací o míře expozice zaměstnanců objednatele rizikovým faktorům při výkonu práce, - v případě potřeby školení první pomoci pro zaměstnance určené objednatelem, - další zdravotní služby v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci vyžádané objednatelem, zaměstnancem nebo zástupci zaměstnanců objednatele, k jejichž plnění jsou nezbytné odborné znalosti pracovně lékařské problematiky. 2. Pro účinné plnění úkolů pracovnělékařské péče spolupracuje poskytovatel s personálním oddělením a technikem bezpečnosti práce, popřípadě s dalšími pověřenými osobami objednatele. III. 1. Zdravotní služby poskytnuté poskytovatelem budou hrazeny objednatelem na základě vystavené faktury - daňového dokladu s lhůtou splatnosti 14 dnů ode dne jejího doručení objednateli. V případě pochybnosti se faktura považuje za doručenou třetím pracovním dnem po jejím odeslání poskytovatelem. Ceny zdravotních výkonů budou účtovány podle ceníku poskytovatele, platného v době poskytnutí zdravotní péče. 2. V případě prodlení s úhradou jakékoli vystavené faktury se objednatel zavazuje zaplatit poskytovateli úrok z prodlení ve výši 0,025 % z dlužné částky za každý den prodlení. IV. 1. V případě, že objednatel bude požadovat vyšetření v místě svého pracoviště, je povinen zajistit přepravu pracovníků Kliniky pracovního lékařství poskytovatele na vlastní náklady. Pokud bude použito vozidlo poskytovatele, budou náklady na cestovné, tj. za použití vozidla, vyúčtovány objednateli. Stejně tak budou objednateli vyúčtovány další nezbytné náklady spojené s prohlídkami a dalšími činnostmi zaměstnanců poskytovatele na pracovišti objednatele. V. 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Platnost této smlouvy lze ukončit písemnou dohodou smluvních stran nebo písemnou výpovědí kterékoli smluvní strany. Výpovědní doba činí 3 měsíce a počne běžet dnem následujícím po prokazatelném doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. 2. Tuto smlouvu je možné měnit a doplňovat pouze písemnými dodatky na základě dohody smluvních stran. 3. Tato smlouva nabývá platnosti i účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami, tato smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom. 4. Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje jejich pravou, svobodnou, vážnou a úplnou vůli, prostou omylů, a že tuto smlouvu neuzavírají v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz shora uvedeného připojují oprávnění zástupci smluvních stran své podpisy. Za poskytovatele: Za objednatele: V Hradci Králové V Hradci Králové dne: 3.10.1918 dne: 25.9.2018 _______________________________ __________________ prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c. Jan Šupík ředitel jednatel Fakultní nemocnice Hradec Králové Dřevo complet, s.r.o.