Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7050663: smlouva o dílo § 2586 a násl. NOZ: stavba č. 43769 Umělecká škola

Příloha Smlouva č.DIL_22_03_000411_2018-Text smlouvy (veřejná kopie) [CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MHMPXP9EDK5F

                                                                                            Stejnopis č.: 1
                                                                                     KČ: P18V00145498

                           SMLOUVA O DÍLO

                             ke stavbě c. 43769 Umělecká škola Znojemská
                na výkon Činnosti generálního projektanta

                      číslo smlouvy objednatele: DIL/22/03/000411/2018
                                    číslo smlouvy zhotovitele: -

   uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku mezi:

                                                I.
                                SMLUVNÍ STRANY

Hlavní město Praha

   se sídlem:         Mariánské náměstí 2, 110 01 Praha 1

   IČO:               0006458]

   DIČ:               ÍjBBředrtdIee§9m 4 záko. dčb. o2r3u5/s2tr0a0.4egSrcbk. ývcphla.t„nvéěmstízcněMníagistrátu
   bankovní spojení:

   Číslo účtu:

   zastoupeno:

   (dálejen „objednatel”)

a

BOMART spol. s r.o.

   se sídlem:         Ohradní 1159/65, 140 00 Praha4-Michle

   IČO:               25091905

   DIČ:               CZ25091905, registr dle §94 zák. Č. 235/2004 Sb. v platném znění

   zapsána:           U§fi§g§§jttjÍÍÍj|ij|ÍÍÍÍÉÍ|ttM^MAM pod sp. zn. C 48981

   bankovní spojení:

   číslo účtu:

   zastoupená:        Ing. Martinem Závodným, jednatelem společnosti

   (dálejen „zhotovitel”)

                                takto:

                                                                                  1                               , 't ■jP..<' ■
)
                                                                                                                 AV
     H
                                                       II.
                                     PŘEDMĚT SMLOUVY

1. Předmětem smlouvy je:
   - zhotoveni dokumentace k územnímu rozhodnutí, vč. inženýrské činnosti (dále jen „DUR )
   a odpovídajících průzkumů
   - zhotovení zadávací dokumentace stavby (dále jen „ZDS )

   pro stavbu ě 43769 Dměieck^ško.ajuojemskri v soujadu^ rozhodnutím oybjreodznsaathelue,
   o přidělení veřejné zakázky na
    členění a míře podrobnosti dle přílohy č. 1 smlouvy.

    Dokumentace bude odevzdaná v 6-ti paré v tištěné podobě a dále 2x
    v otevřeném formátu / doc(x), dwg, dxf apodJ a zároveň v uzawenem fomatitpdf Soupis
    prací včetně výkazu výměr ZDS bude dále odevzdaná ve formátu .xml dle datového předpisu

    XC4.
    Dokumentace zhotovitele, kromě projektové a technické dokumentace, včetně průzkumných

    prací, bude odevzdána v těchto formátech:
         písemnosti, tabulky, prezentace atd. ve. formátu .docx, .xlsx, .ppt, .mdb a .pdf

    - naskenované podklady ve formátu .pdf Adobe
          obrázky pro fotodokumentaci ve formátu .jpg
          obrázky pro tiskové předlohy ve formátu tif

 ? Zhotovitel se zavazuje provést dílo v rozsahu stanoveném v zadávací dokumentacvi. zadávva,cí.ho.
   ’ řízení v souladu se zák. č. 134/2016 Sb„ o veřejných zakázkách, ve zněm pozdějších předpisu

     (dále jen jako ,,ZZVZ“). Podrobná specifikace předmětu plněni je obsahem přílohy c.

     této smlouvy.
 3. Zhotovitel plně zodpovídá za úplnost a kompletnost zpracováni předmětu plněni teto smlouvy.

 4 Zhotovitel zhotoví dílo svým jménem a na vlastní zodpovědnost. Zhotovitel může pověřit
     nrovedením části díla třetí osobu (poddodavatele). Za výsledek těchto činnosti vsak odpovídá
     objednateli stejně jako by je provedl sám. Zároveň je v tomto případe povinen získat od teto
     třetí osoby licenci ve stejném rozsahu, jakou poskytuje zhotovitel objednateli k predmetu díla

     touto smlouvou.
  5. Vlastnické právo k dílu přechází na objednatele jeho zhotovením a předáním (i z časti)

                                           III.
    POVINNOSTI ZHOTOVITELE, SOUČINNOST OBJEDNATELE

1.  Objednatel poskytne zhotoviteli potřebné, dříve zpracované podklady, údaje,           vyjádřeni
    a stanoviska (kterýma k dispozici), jejichž potřeba vyplyne v prubehu plněn. a        ^

    plnění dle této smlouvy nezbytné. Objednatel je povinen poskytnout dokumenty podle předchozí

   věty do 7 dnů od doručení žádosti.
2. Výchozí podklady a materiály získané zhotovitelem od objednatele mají duvěmy charakter

   a smějí být použity pouze pro plnění ve smyslu této smlouvy.
3 Zhotovitel je povinen neprodleně oznámit objednateli všechny skutečnost,, vypéct

 ' z technického řešení nebo zjednání s třetími stranami, ktere zjisti v prubehu prací a ktere mají

4   vliv na možnost plnění dle této smlouvy.  činnosti                       na  základě  této smlouvy s odpovídající
    Zhotovitel se zavazuje vykonávat veškeré                                              a dobrého obchodního jména

    profesní úrovní, péči a při respektováni podnikatelských zajmu

                                                                          2
/
         objednatele osobně, respektive prostřednictvím subdodavatelů uvedených v nabídce zhotovitele
         naplnění zakázky.

     5. Strany souhlasí a berou na vědomí, že provedení části jakékoliv díla jakýmkoli z těchto
         subdodavatelů nijak neovlivní plnění kteréhokoli ze závazků zhotovitele a/nebo odpovědnost
         zhotovitele vyplývající z této smlouvy. Objednatel bude oprávněn (aniž by mu z toho vznikly
        jakékoli povinnosti) se účastnit jakéhokoli jednání mezi zhotovitelem a kterýmkoli z jeho
         subdodavatelů.

     6. Zhotovitel bude při prováděni díla povinen dodržovat pokyny udělené objednatelem. Objednatel
         se zavazuje udělovat pokyny dle předchozi věty pouze písemně (s tím, že za písemně udělený
        pokyn se považuje téžjakýkoliv pokyn udělený na schůzce stran a případně jiných osob, ze které
        bude namístě zhotovitelem pořízen písemný zápis, podepsaný zástupci obou stran obsahující
        informaci o uděleni příslušného pokynu). Objednatel se zavazuje, že vždy včas učiní rozhodnutí
        před projekčními pracemi ve všech otázkách a okolnostech, kteréjsou podstatné pro vypracování
        projektové dokumentace a stanovení cen jednotlivých stavebních a řemeslných technologií.

     7. Zhoto.vitel se vdá. le zavazuje, že dílo bude realizováno plně v souladu splatnými právními
        předpisy, jakož i v souladu se všemi normami obsahujícími technické specifikace a technická
        řešeni, technické a technologické postupy nebo jiná určující kritéria k zajištění, že navržené
        materiály, výrobky, postupy a služby budou vyhovovat účelu stavby, které se předmět díla týká.

    8. Zhotovitel prohlašuje, že je odbornou osobou v příslušném oboru (oborech) a v tomto smyslu se
        zavazuje zhotovit dílo v odpovídající kvalitě a za tím účelem provést veškeré odborné činnosti
        a vynaložit veškerou odbornou péči, jakou je možno od něho spravedlivě očekávat, jakožto od
        odborné osoby disponující všemi potřebnými znalostmi, schopnostmi a technickými možnostmi

    9. Zhotovitel přebírá podpisem smlouvy závazek plnit v zastoupeni objednatele jménem
        objednatele a na jeho účet na základě jeho plné moci všechny administrativní a organizační
        činnosti ve vztahu k orgánům státní správy a k organizacim v procesu územního řízení a ve
        všech souvisejících administrativních úkonech tak, aby stavba mohla být při dodržování všech
        legislativních norem administrativních předpisů včas, bez obtíží a zbytečných nákladů započata,
        ukončena a uvedena do provozu. Správní poplatky s tim spojené hradí zhotovitel.

    lO.Zhotovitel se zavazuje předem informovat objednatele o všech jednáních s účastníky všech
       správních řízení (včetně předběžných jednání) a všemi dotčenými orgány a objednatel je povinen
       mu k těmto jednáním vystavit potřebnou plnou moc. Zhotovitel se zavazuje, že bude objednatele
       pravidelně informovat o postupu jednání a vyřizování předmětných záležitostí (zejména územní
       rozhodnuti) s příslušnými orgány státni správy.

    11.Zhotovitel není na základě této smlouvy oprávněn přijímat za objednatele jakékoliv finanční
       věcné prime nebo nepřímé právní a jiné závazky, kromě závazků vyplývajících pro něj
       z platných právních norem a této smlouvy.

    1 Ž.Za^porušení podstatných náležitostí smlouvy na straně zhotovitele se v každém případě považují
       vážné chyby v projektové dokumentaci a technických podkladech nebo v jednáních s orgány
       stárni správy a s organizacemi v procesu územního řízení.

    13.S udají týkajícími se této smlouvy a jejího plnění bude zhotovitel zacházet šetrně a zachovávat
       o nich mlčenlivost, ledaže by byl této povinnosti výslovně zproštěn objednatelem či na základě
       zákona^ Zhotovitel je povinen zdržet se po dobu realizace díla jakož i v průběhu přípravy a
       prováděni stavby a jejího uvádění do provozu veškerých vlastních podnikatelských aktivit, a to
       i ve spojení^s třetími osobami, jimiž by mohl ohrozit oprávněné zájmy objednatele, být s těmito
      zájmy ve střetu, popřípadě neoprávněně zvýhodnit sebe nebo třetí osoby.

T*

n                                                                                                        f  ■
      14 Odsouhlasení jednotlivých částí projektové a/nebo technické dokumentace objednatelem
         nezbavuje zhotovitele odpovědnosti za technicky správné, hospodárné a provozuschopné
         vypracováni projektové dokumentace, za její úplnost a za soulad se všemi platnými právními
         nebo obecně závaznými předpisy, platnými technickými normami a posledním stavem techniky.
         Zhotovitel se zavazuje respektovat připomínky a pokyny objednatele k dílu i jeho častém
         a zapracovat je do prováděného díla.

      15.Objednatel je oprávněn (aniž by tím byly jakkoli dotčeny závazky a povinnosti zhotovitele
         vyplývající z této smlouvy) kdykoli kontrolovat provádění díla či jakékoliv jeho časti dle teto
         smlouvy a zhotovitel se zavazuje umožnit objednateli výkon takové kontrolní Činnosti. Pro
         vyloučení pochybností, žádné odsouhlasení (či nevyjádření nesouhlasu) ze strany objednatele
         jakéhokoliv postupu či dokumentu navrhovaného či předloženého ze strany zhotovitele nebude
         zbavovat zhotovitele jakýchkoliv jeho povinnosti, závazků či odpovědnosti podle této smlouvy.

      16.Objednatel se zavazuje poskytnout zhotoviteli veškerou součinnost, která bude zhotovitelem
         odůvodněně požadována při prováděni díla (zejména včetně udělení plné moci opravňující
          zhotovitele k zastupování objednatele vůči příslušným institucím a úřadům v řízeních vedených
          za účelem vydání Územního rozhodnutí). Zhotovitel se zavazuje nepřevést, Častecne ci v plném
          rozsahu, takovou plnou moc na jiné osoby než na vlastní zaměstnance či na subdodavatele
          zhotovitele podle odstavce výše uvedeného.

       17.0bjednatel se zavazuje, že při zhotovováni dila bude v dohodnutém rozsahu spolupracovat a
          určí odpovědného zástupce objednatele pro komunikaci se zhotovitelem. Dále se zavazuje rádně
          dokončené dílo převzít a zaplatit za jeho zhotovení cenu díla.

       18 Objednatel se zavazuje, že pokud je bude mít k dispozici, tak na vyzváni zhotovitele mu bez
          zbytečného odkladu poskytne další vyjádření, stanoviska, informace, případně doplněni
          podkladů, jejichž potřeba vznikne v průběhu zpracování díla a z této smlouvy nebo z povahy
          věci nevyplývá, že zhotovitel je povinen si je opatřit sám.

                                                              IV.
                                                  DOBA PLNĚNÍ

         1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo tak, aby dílo bez vad mohlo být předáno objednateli v
            jednotlivých stupních projektové dokumentace nejpozději do:__________________________

          Zhotovení studie proveditelnosti ve 2   Do 35 kalendářních dnů od data účinnosti
          variantách                              smlouvy o dílo

          Dopracování varianty vybrané            Do 14 kalendářních dnů ode dne doručení
          objednatelem                            výzvy k jejímu dopracování___________

          Zhotovení dokumentace pro vydáni DUR    Do 42 kalendářních dnů ode dne doručení
          (návrh DÚR)                             výzvy

          Zapracování výsledků a požadavků z      Do 14 kalendářních dnů ode dne předání
          projednání DÚR a podklady pro návrh na  výsledků projednání
          vydání územního rozhodnuti (čistopis
          DÚR)                                    Do 60 kalendářních dnů ode dne doručení
                                                   výzvy
          Zhotovení ZDS, vč. technických
          specifikaci a knihy místností

          Doplnění průzkumů v rozsahu dle přílohy Do 30 kalendářních dnů ode dne doručení

      \   4

      \n

M- 5
    č. 4 smlouvy                             výzvy

    (dále jen „Ihůta pro dokončení41).

    Lhůta pro dokončení se prodlužuje pouze v případech, kdy tak výslovně stanoví smlouva, a to
    pouze o dobu, o jakou se provedení díla zpozdí oproti původní lhůtě pro dokončení. Lhůta pro
    dokončení se neprodlužuje v případě, že skutečnost, která je důvodem pro prodloužení lhůty pro
    dokončení, vznikla v důsledku porušení právních povinností zhotovitele.

    V případě, že je skutečnost, která je důvodem pro prodloužení lhůty pro dokončení, resp.
    přerušení provádění díla, způsobena porušením povinnosti určité smluvní strany, je taková
    smluvní strana povinna nahradit druhé smluvní straně náklady prokazatelně a účelně vynaložené
    v důsledku přerušení provádění díla a veškeré další náklady, které jí v souvislosti s prodloužením
    lhůty pro dokončení prokazatelně vznikly. Předchozí věta neplatí v případě, že prodloužení lhůty
    pro dokončení bylo způsobeno v důsledku vyšší mocí podle Cl. IX.

    Jestliže se zhotovitel domnívá, že se v důsledku určité skutečnosti prodlužuje dle podmínek této

    smlouvy lhůta pro dokončení, je zhotovitel povinen tuto skutečnost oznámit objednateli spolu
    s popisem skutečností nebo okolností odůvodňujících vznik takového nároku a vysvětlením

    příčinné souvislosti mezi takovou skutečností a prodloužením lhůty pro dokončení. Jestliže
    zhotovitel nepředloží oznámení o nároku na prodloužení lhůty pro dokončení ve lhůtě do 7 dnů

    od vzniku příslušné skutečnosti (resp. od doby, kdy trvající skutečnost začala mít vliv na
    prodloužení lhůty pro dokončení) a oznámí skutečnost zakládající prodloužení lhůty pro

    dokončení později, nebude se přihlížet ke skutečnostem, které vznikly nebo trvaly během doby
    před tímto oznámením.

    2. Místem předání a převzetí se rozumí sídlo objednatele nebo příkazníka, pokud je v záhlaví této
       smlouvy uveden.

    3. Objednatel si vyhrazuje lhůtu 14 dnů k prostudování díla. Dílo bez zjevných vad a nedodělků

       bude zhotovitelem předáno a objednatelem převzato na základě protokolu o předání a převzetí
       díla.

                                       V.
    CENA DÍLA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

    I. Cena za zhotovení díla v rozsahu čl. II. této smlouvy je stanovena v souladu s rozhodnutím

       zadavatele o přidělení veřejné zakázky pod č. j. MHMP 1381986/2018 ze dne 7. 9. 2018 jako
       cena nejvýše přípustná, a to ve výši:

    Cena celkem bez DPH                      1.870.000,-Kč
    DPH                                      392.700,- Kč
    Cena celkem včetně DPH                   2.262.700,- Kč

    Zhotovitel je povinen účtovat DPH v zákonem stanovené výši platné v den uskutečnění
    zdanitelného plnění.

    Zhotovitel je povinen uvádět na fakturách - daňových dokladech za číslem a názvem stavby

    event. etapy, kontrolní číslo vyznačené na první straně smlouvy o dílo. Číslo je umístěno vpravo

    nahoře (razítko) pod označením KČ     Pokud faktura nebude obsahovat kontrolní číslo,

    bude neuhrazená vrácena zhotoviteli.

                                          5                                                             ,1

ík                                                                                                      řiti'.Li
Zpracování projektové dokumentace (díla) je rozčleněno na fáze a každá fáze sestává z dílčích
plnění v návaznosti na časové a věcné hledisko:

I. fáze - studie proveditelnosti

Cena I. fáze bez DPH                                                                   325.000,- Kč
DPH                                                                                    68.250,- Kč
Cena I. fáze celkem včetně DPH                                                         393.250,- Kč

Zhotovení bez závad potvrdí příkazník objednatele/objednatel formou „Protokolu
o odsouhlasení předané a převzaté dokumentace*1 nejpozději do 14 dnů od převzetí
dokumentace. Dnem uskutečnění zdanitelného dílčího plnění je den podpisu „Protokolu11.
Na základě potvrzeného „Protokolu11 dodavatel projektových prací vystaví fakturu - daňový
doklad a přiloží originál „Protokolu11 s uvedením jména a podpisu předávajícího

a přejímajícího.

II. fáze DŮR

Cena II. fáze bez DPH                                                                  1.040.000,-KČ

DPH                                                                                    218.400,- Kč

Cena II. fáze celkem včetně DPH                                                        1.258.400,- Kč

Zpracování DUR a zajištění pravomocného územního rozhodnutí (ÚR) sestává ze 4

dílčích plnění:

a) Zpracování dokumentace pro územní rozhodnutí
        Zhotovení bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu o odsouhlasení
        předané a převzaté dokumentace11 nejpozději do 14 dnů od převzetí dokumentace.
        Na základě potvrzeného „Protokolu11 dodavatel projektových prací vystaví fakturu
        - daňový doklad ve výši 45 % ceny II. fáze (DUR) a přiloží originál „Protokolu11 s
         uvedením jména a podpisu předávajícího a přejímajícího. Dnem uskutečnění

         zdanitelného dílčího plnění je den podpisu „Protokolu11.

b) Projednání dokumentace pro územní rozhodnutí s dotčenými orgány státní
         správy
        Zajištění této činnosti bude součástí „Protokolu11, kde bude uvedena rekapitulace
         vyjádření a stanovisek dotčených orgánů státní správy (orgán státní správy, datum
         stanoviska, výsledek stanoviska). Fakturu - daňový doklad je oprávněn vystavit
         zhotovitel po podpisu „Protokolu11 objednatelem ve výši 15 % ceny II. fáze (DUR)
         a jeho originál s uvedením jména a podpisy předávajícího a přejímajícího přiloží
         k faktuře. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění je den podpisu „Protokolu11.

c) Dopracování dokumentace na základě veřejnoprávního projednání
        Dopracováni bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu11. Na základě
        potvrzeného „Protokolu11 dodavatel projektových prací vystaví fakturu - daňový
        doklad ve výši 15 % ceny II. fáze (DÚR) a přiloží originál „Protokolu11 s uvedením
        jména a podpisu předávajícího a přejímajícího. Dnem uskutečnění dílčího

        zdanitelného plnění je den podpisu „Protokolu11.

d) Inženýrská činnost pro vydání pravomocného územního rozhodnutí
         Dílčí faktura - daňový doklad ve výši 25 % ceny II. fáze (DÚR) bude doložena ,
         kopií územního rozhodnutí s vyznačením nabytí právní moci. Dnem uskutečnění
         zdanitelného plnění daňového dokladu bude den vyznačení nabytí právní moci UR

         orgánem, který toto rozhodnutí vydal.

                                                                                    6

k jh
           III. fáze ZDS

           Cena III. fáze bez DPH              410.000,-Kč
           DPH                                 86.100,- Kč
           Cena III. fáze celkem včetně DPH    496.100,- Kč

           Zpracování ZDS představuje dvě dílčí plnění.

           a) Zpracování zadávací dokumentace stavby (ZDS). Zhotovení bez závad potvrdí příkazník
                objednatele/objednatel formou „Protokolu o odsouhlasení předané a převzaté
                dokumentace" nejpozději do 14 dnů od převzetí dokumentace.

                Dnem uskutečnění zdanitelného dílčího plnění je den podpisu „Protokolu". Na základě
                potvrzeného „Protokolu" dodavatel projektových prací vystaví fakturu - daňový doklad ve
                výši 70% ceny II. fáze (ZDS) a přiloží originál „Protokolu" s uvedením jména a podpisu
                předávajícího a přejímajícího.

           b) Dopracování dokumentace na základě koordinace s technickou specifikací.
                Dopracování bez závad potvrdí příkazník objednatele/objednatel formou „Protokolu".

                Dnem uskutečnění dílčího zdanitelného plnění je den podpisu „Protokolu". Na základě
                potvrzeného „Protokolu" dodavatel projektových prací vystaví fakturu - daňový' doklad ve
                výši 30% ceny II. fáze (ZDS) a přiloží originál „Protokolu" s uvedením jména a podpisu
               předávajícího a přejímajícího.

           IV. fáze: Průřezové činnosti dle přílohy č. 4 této smlouvy

           Cena IV fáze bez DPH                95.000,-Kč
           DPH                                 19.950,- Kč

           Cena IV. fáze celkem včetně DPH     114.950,-Kč

           Průřezové činnosti budou fakturovány zhotovitelem vždy po ukončení splnění jednotlivých

           činností. Provedení bez závad potvrdí objednatel formou „Protokolu". Na základě
           potvrzeného „Protokolu" zhotovitel vystaví fakturu - daňový doklad. Dnem uskutečnění
           zdanitelného dílčího plnění je den podpisu „Protokolu".

           Cena za průřezové činnosti je součástí celkové ceny díla, která se sníží, pokud některou
           z Činností nebude třeba zajišťovat.

2. Oprávněně vystavená faktura - daňový doklad - musí obsahovat náležitosti daňového dokladu
   ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů i další
   náležitosti požadované objednatelem. Musí tedy obsahovat tyto údaje:
        údaje objednatele, sídlo, IČO, DIČ
        údaje zhotovitele, sídlo, IČO, DIČ
        evidenční číslo daňového dokladu
        bankovní spojení zhotovitele
        datum vystavení daňového dokladu
        datum uskutečnění zdanitelného plnění
        rozsah a předmět fakturovaného plnění
        číslo smlouvy

        kontrolní číslo (vyznačené vpravo nahoře na první straně smlouvy pod označením KČ)

U fy fylf                                   7                                                                /t>

                                                                                                          /'S'
        číslo a název stavby, popř. číslo a název etapy
        fakturovanou částku ve složení základní cena, DPH a cena celkem
        zápis v obchodním rejstříku (číslo vložky, oddíl)
   - razítko a podpis oprávněné osoby, stvrzující oprávněnost, formální a věcnou správnost
        faktury.

3. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti daňového dokladu a údaje uvedené v bodě 2
   tohoto článku, je objednatel oprávněn vrátit ji zhotoviteli k odstranění vad nebo k doplnění.
   V takovém případě se začne počítat nová lhůta splatnosti dnem doručení opravené či oprávněně
   vystavené faktury.

4 Veškeré faktury budou vystaveny ve dvojím vyhotovení a odeslány na adresu objednatele: Hlavní
   město Praha, Mariánské nám. 2, 110 01 Praha 1. Faktury je možné doručit i osobně nebo
   kurýrem do podatelny MHMP Mariánské nám 2, Praha 1 nebo Jungmannova 35/29, Praha 1.

5. Splatnost faktur činí 30 dní od jejího doručení objednateli. Každá platba na základě této smlouvy
   bude považována za uhrazenou okamžikem odepsání příslušné částky v plné výši z bankovního
   účtu objednatele. Pokud bude objednatel v prodlení s úhradou jakékoliv faktury a takové
   porušení nenapraví ani do deseti (10) pracovních dnů ode dne obdržení písemného oznámení
   zhotovitele o takovém prodlení s úhradou příslušné faktury, bude zhotovitel oprávněn účtovat
   objednateli úrok z prodlení v zákonné výši z jakékoliv takové dlužné částky.

6. V dohodnuté ceně za dílo dle čl. 5.1. smlouvy jsou obsaženy všechny hlavní a vedlejší náklady,
    které jsou nutné pro výkony zhotovitele a vše, co je zapotřebí k úplnému, řádnému, funkčnímu,
    termínově a věcně přiměřenému provedení v částech, jako i v celku, výslovně pak.
    • dopravní a přepravní náklady zhotovitele v rámci sídla zhotovitele i mimo něj
    • časové příplatky, odlučné, příplatky za ztížené prostředí, mzdové a vedlejší mzdové
       náklady
    • náklady na rozmnoženi podkladů, výkresů, projektové a technické dokumentace
       v rozsahu dle přílohy č. 1. smlouvy, kopie, dokumentace, fotografie
    • poštovní poplatky, telefon
    • všechny vedlejší a režijní náklady, které jsou potřebné pro dokonalé a kompletní
        provedení všech prací v jednotlivém, jakož i v celku.

                                                        VI.
                                 ODPOVĚDNOST ZA VADY

 1. Zhotovitel zodpovídá za vady, jež má dílo v době předání a za vady vzniklé po předání, jestliže
    byly způsobeny porušenímjeho povinností.

 2. Zhotovitel neodpovídá za vady díla, které byly způsobené použitím podkladů poskytnutých
    objednatelem a zhotovitel při vynaložení veškerého úsilí nemohl zjistit jejich nevhodnost anebo
    na ně upozornil objednatele a ten na jejich použití trval.

 3. Smluvní strany se dohodly, že v případě vzniku vad díla, je objednatel povinen bezodkladně po
    jejich zjištění písemnou formou a způsobem uvedeným v čl. XIV. existenci těchto vad
     zhotoviteli oznámit, přičemž zhotovitel je povinen písemně oznámené tedy reklamované vady
     díla bezplatně odstranit, a to ve lhůtě 15 dnů od uplatnění písemné výzvy - reklamace
     objednatelem.

 4. Zhotovitel odpovídá za řádné provedení díla, a to zejména, že dílo je možné realizovat, pokud
     by během realizace stavby bylo zjištěno, že projektové dílo má vady a stavbu není možné
     v souladu s projektovou dokumentací provést, je povinen zhotovitel odstranit vady díla a to
     bezplatně. Zároveň se zavazuje objednateli uhradit veškerou škodu, která mu vznikne
     v souvislosti s těmito vadami díla.
  5. Pokud zhotovitel vady neodstraní do 30-ti dnů, dává zhotovitel jako autor díla (podléhá-li dílo
     autorskému právu) objednateli výslovný souhlas aby odstranění vad díla zadal jinému subjektu
     bez toho, že by zhotovitel na objednateli uplatňoval jakékoliv finanční či jiné náhrady
     v souvislosti se svými autorskými právy. Zároveň se zavazuje objednateli uhradit veškerou
     škodu, která mu vznikne v souvislosti s těmito vadami díla.

 6. Pokud již v průběhu prováděni díla vyjde najevo, že zhotovitel dílo nebo jakoukoliv jeho část
     provád1 v rozporu s touto smlouvou či příslušnými předpisy, je objednatel oprávněn domáhat se
     okamžitého^sjednání nápravy. Tímto není dotčeno právo objednatele na náhradu případné škody
     vzniklé v důsledku vadného provedení díla nebo jakékoliv jeho části.

 7. Zhotovitel je povinen bezplatně odstranit vzniklou vadu v nejkratším technicky možném termínu
     s přihlédnutím k povaze vady. Nebude-Ii pro konkrétní případ dohodnuto jinak odstraní
    zhotovitel reklamovanou vadu do pěti (5) pracovních dnů od jejího nahlášení (reklamace).
    Oznámeni (reklamaci) odešle objednatel na adresu sídla zhotovitele,
    příp. e-mailem, přičemž i reklamace odeslaná v poslední den záruční lhůty se považuje za včas
    uplatněnou.

 8. Nebude-h pro konkrétní případ dohodnuto jinak, je zhotovitel povinen reklamovanou vadu
    odstranit i v případě, kdy reklamaci neuznává. Náklady na odstranění reklamované vady nese
    zhotovitel, ve sporných případech až do doby, než se prokáže, zdali byla vada reklamována
    oprávněně. Prokáže-h se ve sporných případech, že objednatel reklamoval neoprávněně, tzn. že
    na předmětnou vadu nevztahuje záruka, je objednatel povinen uhradit zhotoviteli veškeré
    náklady zhotovitelem účelně vynaložené v souvislosti s odstraněním neoprávněně reklamované
    vady.

9. Zhotovitel neodpovídá za vady, které byly způsobeny použitím podkladů resp. pokynů,
    převzatých od objednatele a zhotovitel při vynaložení veškerého úsilí a odborné péče, kterou lze
    po něm spravedlivě požadovat, nemohl zjistit jejich nevhodnost, přestožeje podrobilpečlivému
    posouzení, nebo na nedostatky a závady podkladů nebo pokynů objednatele písemně upozornil
    s poznamenáním možných důsledků a ten na jejich použití písemně trval. V takovém případě je
    však zhotovitel povinen, na žádost objednatele, dohodnout opatření k co nejrychlejšímu
    odstranění závad za úplatu. Zhotovitel dále neodpovídá za vady díla způsobené třetími osobami
    (tím není dotčeno ujednání o odpovědnosti za subdodavatele), za vady vzniklé v důsledku změny
   technických norem a právních předpisů (pokud v době zpracování díla nebyly známy) a za vady
    díla způsobené vyšší mocí.

10. Zhotovitel odpovídá za veškeré škody vzniklé v důsledku porušení jeho povinností
   vyplývajících z teto smlouvy Či příslušných právních předpisů a norem. Škodou se rozumí též
   škoda vzniklá objednateli ve formě jakýchkoliv vícenákladů na realizaci stavby na základě
   projektové dokumentace vypracované zhotovitelem, pokud tyto vícenáklady vznikli v
   bezprostřední příčinné souvislosti s vadami díla podle této smlouvy.

11.. Pokud objednatel po převzeti dokumentace, kterou zhotovitel zpracoval pro následné zadávací
   řízení veřejné zakázky na stavební práce, zjistí, že tato dokumentace není zpracována v souladu
   s ustanovením § 92 ZZVZ (či jakýmkoliv jiným ustanovením zákona platného v době realizace
   zadávacího řízení příslušné veřejné zakázky na stavební práce pro zadáváni veřejných zakázek)
   je zhotovitel povinen do tří (3) pracovních dnů ode dne převzetí reklamace objednatele zaslané
   na adresu zhotovitele, příp. e-mailem, předat objednateli novou dokumentaci bez těchto vad a
   v dohodnutém množství. Za včasné, úplné a jednoznačné neodstranění těchto vad plně odpovídá
   zhotovitel.

12. Vady, vjejichž důsledku by objednateli mohla vzniknout škoda, je zhotovitel povinen odstranit
   neprodleně po jejich písemném uplatnění objednatelem.
                                                                     VII.
                                                     SMLUVNÍ POKUTY

               1 Nesplní-li zhotovitel dílci plnění předmětu smlouvy v dohodnutém termínu, zaplatí zhotovitel
                  objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,- Kč za každý den prodlení každého jednotlivého
                  samostatně fakturovaného dílčího plnění.

              2. Neodstraní-li zhotovitel vady díla ve lhůtě maximálně 30-ti dnů od písemně oznámené výzvy
                  k odstranění vad a nedodělků, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 2 000,- Kc
                  z ceny vadného samostatně fakturovaného dílčího plnění za každou vadu a den prodlení.
                  Oznámením reklamace se rozumí doručení písemné výzvy, a to způsobem uvedeným v čl. XIV.

               4. Jestliže budou objednatelem v průběhu plnění smlouvy zjištěny další nedostatky v činnosti
                  zhotovitele, a to zejména porušení ustanovení čl. XII. odst. 2, 3, 4 a 5, je objednatel povinen na
                  tyto skutečnosti neprodleně zhotovitele upozornit, a to písemnou výzvou. Pokud zhotovitel
                  nezjedná nápravu do deseti kalendářních dnů od doručení této výzvy, je povinen objednateli
                  zaplatit smluvní pokutu ve výši 2.000,- Kč za každý jednotlivý zjištěný a oznámený nedostatek,
                  přičemž oznámením se rozumí doručeni písemné výzvy kjeho odstranění dle čl. XIV.

               5. Objednatel je oprávněn smluvní pokutu, případně náhradu škody, na které mu v důsledku
                   porušení závazku zhotovitele vznikl právní nárok, započíst do kterékoliv úhrady, která přísluší
                   zhotoviteli dle příslušných ustanovení smlouvy.

               6 Smluvní pokuta sjednaná dlečl. VII. odst. 1, 2 a 3 je splatná do 15-ti kalendářních dnů od
                   okamžiku každého jednotlivého porušení této smlouvy specifikovaného v ustanoveni cl.
                   VII. odst. 1,2 a 3, a to na účet objednatele.

               7. Ustanovením čl. VII. o smluvní pokutě není dotčeno právo zadavatele domáhat se náhrady škody.

                                                                     VIII.
                                                         ZÁRUČNÍ DOBA

                1. Záruční doba počíná běžet předáním díla zhotovitele objednateli.
                2. Zhotovitel poskytne záruky na dílo po dobu 5 let od předání a převzetí díla objednatelem

                                                                       IX.
                                                              VYŠŠÍ MOC

                1. Smluvní strany se osvobozují od odpovědnosti za částečné nebo úplné nesplnění smluvních
                     závazků, jestliže se tak stalo v důsledku vyšší moci.
                     Za vyšší moc se pokládají okolnosti, které vznikly po uzavření této smlouvy o dílo v důsledků
                     stranami nepředvídaných a neodvratitelných událostí, mimořádné a neodvratitelné povahy a
                     mají bezprostředni vliv na plnění předmětu této smlouvy, jedná se především o_ živelne
                     pohromy, válečné události případně opatření příslušných správních orgánů na území CR.

                2. Nastanou-li okolnosti vyšší moci dle odst. 1., prodlužuje se doba plnění o dobu, po kterou
                      budou okolnosti vyšší moci působit.
                      Tato doba bude vzájemně odsouhlasena dodatkem k této smlouvě, nebude-li dohodnuto jinak.

                                                                         10

         /

U Jk •) ti
                                     X.

                 POJIŠTĚNÍ ZHOTOVITELE

                 1. Zhotovitel timto prohlašuje a zaručuje, že má ke dni uzavřeni této smlouvy uzavřenu pojistnou
                      smlouvu pro případ pojištěni profesní odpovědnosti za škody vůči třetím osobám, a to s
                      minimálním limitem pojistného plněni 10.000.000,- Kč, vztahující se na odpovědnost
                     zhotovitele a jeho subdodavatelů za veškeré škody způsobené třetím osobám (včetně
                     objednatele) v souvislosti s prováděním díla generálním dodavatelem či v důsledku takového
                      provádění. Strany tímto potvrzují, že před podpisem této smlouvy zhotovitel předložil

                     objednateli [originál/úředně ověřenou kopii pojistné smlouvy/pojistného certifikátu] splňující
                     podmínky stanovené v tomto článku.

                 2. Zhotovitel se zavazuje po celou dobu trvání smlouvy udržovat sjednané pojištění profesní
                      odpovědnosti v platnosti a minimální výši, jak je uvedeno v odstavci 1. výše. V případě, že
                      zhotovitel nesplní výše uvedenou povinnost, je objednatel oprávněn z tohoto důvodu od této
                      smlouvy odstoupit.

                 3. V případě, že zhotovitel neprodlouží platnost pojištění odpovědnosti dle čl. 1. této smlouvy
                      nebo nepředloží objednateli na jeho výzvu doklad o prodloužení platnosti takového pojištění,
                     je objednatel oprávněn uzavřít nebo prodlužit takové pojištění na náklady a riziko zhotovitele
                      a započist toto vůči kterékoliv vystavené faktuře zhotovitele.
                     Zhotovitel není oprávněn snížit výši pojistného krytí nebo podstatným způsobem změnit
                      podmínky pojištění profesní odpovědnosti zhotovitele bez předchozího písemného souhlasu
                      objednatele.

                 4. Zhotovitel je povinen předložit objednateli jakýkoliv dodatek ke sjednanému pojištění profesní
                      odpovědnosti zhotovitele, a to do deseti (10) dnů od jeho uzavření. Zhotovitel je povinen

                      neprodleně informovat objednatele o jakýchkoliv změnách v podmínkách pojištění profesní
                      odpovědnosti.

                 5. Zhotovitel se zavazuje uplatnit veškeré pojistné události související s jeho plněním podle této
                      smlouvy u pojišťovny bez zbytečného odkladu, čímž není dotčena odpovědnost zhotovitele
                      uhradit objednateli škodu Či uspokojit jiné nároky objednatele, pokud nebudou hrazeny z
                      pojistné smlouvy.

                                          XI.
                 ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

                 1. Práce zhotovitele, které vykazují již v průběhu provádění nedostatky nebo jsou prováděny v
                    rozporu s touto smlouvou, je zhotovitel povinen nahradit bezvadným plněním. Pokud zhotovitel
                    ve Ihůtě, dohodnuté s objednatelem, takto zjištěné nedostatky neodstraní, může objednatel od
                    smlouvy odstoupit. Vznikne-li z těchto důvodů objednateli škoda, je zhotovitel průkazně
                    vyčíslenou škodu povinen uhradit.

                 2. Jestliže objednatel v průběhu plnění předmětu smlouvy zjistí, že dochází k prodlení se zahájením
                    nebo prováděním prací oproti smluvnímu ujednání z důvodů na straně zhotovitele, stanoví
                    zhotoviteli lhůtu, do kdy má nedostatky odstranit. V případě, že zhotovitel neodstraní nedostatky
                    ve stanovené lhůtě, může objednatel od smlouvy odstoupit. Škodu, která objednateli z těchto
                    důvodů vznikne, je zhotovitel povinen uhradit.

                 3. Bude-li zhotovitel nucen z důvodů na straně objednatele přerušit práce na dile po dobu delší jak
                    pět měsíců, může od smlouvy odstoupit, nebude-li dohodnuto jinak.

                 4. V případě odstoupení od smlouvy-jednou ze smluvních stran, bude k datu účinnosti odstoupení
                    vyhotoven protokol o předání a převzetí nedokončeného díla.

                                                                                                                       z  J
                                                                                                                           i--
              \  11

Ak
5. Do doby vyčíslení oprávněných nároků smluvních stran a do doby dohody o vzájemném
   vyrovnání těchto nároků je objednatel oprávněn zadržet veškeré fakturované a splatné platby
   zhotoviteli.

6. Každá ze smluvních stran je oprávněna písemně odstoupit od smlouvy, pokud:

   a) na majetek druhé smluvní strany byl prohlášen konkurs nebo povoleno vyrovnání,

   b) návrh na prohlášení konkursu byl zamítnut pro nedostatek majetku druhé smluvní strany,

   c) druhá smluvní strana vstoupí do likvidace,

   d) nastane-li vyšší moc uvedená v článku IX. smlouvy, kdy dojde k okolnostem, které nemohou
   smluvní strany ovlivnit a které zcela a na dobu delší než 90 dnů znemožní některé ze smluvních
   stran plnit své závazky ze smlouvy.

7. Vznik některé ze skutečností uvedených v odstavci 6 je každá smluvní strana povinna oznámit
   druhé smluvní straně. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy však není rozhodující,
   jakým způsobem se oprávněná smluvní strana dozvěděla o vzniku skutečností opravňujících k
   odstoupení od smlouvy.

8. Pokud odstoupí od smlouvy objednatel z důvodů uvedených v odstavci 1 a 2 nebo některá ze
   smluvních stran z důvodů uvedených v odstavci 6, smluvní strany sepíší protokol o stavu
   provedení díla ke dni odstoupení od smlouvy; protokol musí obsahovat zejména soupis
   veškerých uskutečněných prací ke dni odstoupení od smlouvy. Závěrem protokolu smluvní
   strany uvedou finanční hodnotu dosud provedeného díla. V případě, že se smluvní strany na
   finanční hodnotě díla neshodnou, nechají vypracovat příslušný znalecký posudek soudním
   znalcem. Smluvní strany je zavazují přijmout tento posudek jako konečný ke stanovení finanční
   hodnoty díla. K určení znalce, jakož i k úhradě ceny za zpracování posudku je příslušný
    objednatel.

9. Vzájemné pohledávky smluvních stran vzniklé ke dni odstoupeni od smlouvy podle odstavců 2
    a 6 se vypořádají vzájemným zápočtem, přičemž tento zápočet provede objednatel.

10. Za den odstoupení od smlouvy se považuje den, kdy bylo písemné oznámení o odstoupení
    oprávněné smluvní strany doručeno druhé smluvní straně způsobem uvedeným v čl. XIV.
    Odstoupením od smlouvy nejsou dotčena práva smluvních stran na úhradu splatné smluvní
    pokuty a na náhradu škody.

11. Odstoupení od této smlouvy je vždy s účinky EX NTJNC (tedy ke dni zániku smlouvy).

12. V případě ukončení této smlouvy dohodou, odstoupením nebo výpovědí objednatele jsou strany
     povinny:
         a) zhotovitel dokončí rozpracovanou Část díla, pokud objednatel neurčí jinak,
         b) zhotovitel provede soupis všech jím vykonaných činností a úkonů na díle, ocení je
                stejným způsobem, jakým byla sjednána cena díla a provede soupis všech dokumentů
                získaných při zařizování záležitostí podle této Smlouvy do doby jejího ukončení;
         c) zhotovitel vyzve objednatele k protokolárnímu předání a převzetí všech plnění na
                díle. Objednatel není povinen tato plnění na díle převzít, pokud jejich soupis není
                úplný neboje nesprávný; a
         d) zhotovitel provede vyúčtování plnění na díle a vystaví konečnou fakturu.

                                                       XII.
                                    ZVLÁŠTNÍ UJEDNÁNÍ

 1. Za vícepráce vzniklé z titulu potřebných úprav jednotlivých stupňů PD nebo zvláštní výkony
    např. zapracování podmínek stavebního úřadu, průzkumů a jiných, které byly opomenuty,
    případně neprojednány s dotčenými orgány a organizacemi nebo nedokonale zapracovány
    v zadávací dokumentaci, nese odpovědnost zhotovitel.

                                                         12
         2. Koncepční změny vzniklé zapracováním podmínek dle výsledků jednání s orgány státní správy

            a organizacemi pověřenými výkonem státní správy, které budou opomenuty v zadávací
            dokumentaci, půjdou k tíži zhotovitele (bez smluvních doplňků).

                                                                XIII.
                                               OSTATNÍ UJEDNÁNÍ

          1. Objednatel umožní zhotoviteli přístup na stavební pozemky a do stavebních objektů za účelem
               plnění předmětu smlouvy.

         2. Zhotovitel bude provádět dílo v souladu s platnými ČSN a v souladu se zákonem č. 183/2006
               Sb. (Stavební zákon) v platném znění a předpisy souvisejícími. Zhotovitel se bude řídit
               výchozími podklady objednatele, jeho pokyny, zápisy, dohodami oprávněných pracovníků
               smluvních stran a bude průběžně informovat objednatele o stavu rozpracovaného díla.

         3. V průběhu zpracování jednotlivých stupňů projektové dokumentace bude zhotovitel svolávat
              výrobní výbory k projednání návrhu řešení s dotčenými orgány a organizacemi a za účasti
              objednatele a jeho příkazníka.

         4. Zhotovitel se zavazuje, že do 7 dnů od vyzvání poskytne objednateli vyjádření ke stanoviskům
              dotčených orgánů, organizací a osob, vydaných po dobu zhotovení díla.

         5. Zhotovitel prohlašuje, že má uzavřenou pojistnou smlouvu kryjící odpovědnost za škody
              způsobené při výkonu své činnosti.

         6. Zhotovitel je povinen výchozí podklady, plány, předprojektovou a projektovou dokumentaci
              stavby archivovat způsobem a po dobu dle zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové
              službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

         7. Zhotovitel není oprávněn postoupit pohledávku plynoucí z této smlouvy třetí osobě bez
            písemného souhlasu objednatele. Zhotovitel není oprávněn započíst jakékoliv své pohledávky
            za objednatelem z titulu této smlouvy vůči jakýmkoliv pohledávkám zhotovitele za
            objednatelem.

                                                XIV.
                                   PROVÁDĚNÍ DÍLA

         1. Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla prostřednictvím oprávněných osob.
            Oprávněné osoby objednatele:

         - ve věcech smluvních:    Zdeněk Šudák, oddělení právní OSI

         - ve věcech technických:  ^^^Mexandra Kdýrová, vedoucí oddělení pozemních

                                    staveb a Městského okruhu
                                   ^H^lasta Bryndová, technik oddělení pozemních

                                   staveb a Městského okruhu

         2. Zhotovitele při jednání s objednatelem jsou oprávněni zastupovat oprávněné osoby. Oprávněné

         osoby zhotovitele:

         - ve věcech smluvních:    [Martin Závodný
         - ve věcech technických:  [Tomáš Zeman

                                                               XV.
                                    USTANOVENÍ O DORUČOVÁNÍ

         1. Veškeré písemnosti a výzvy a reklamace se doručují na adresu objednatele nebo zhotovitele

      \                            B                                                                      l

■■'i                                                                                                                      ■
     uvedenou v této smlouvě. Pokud v průběhu plnění této smlouvy dojde ke změně adresy
     některého z účastníků je povinen tento účastník neprodleně písemně oznámit druhému
     účastníkovi tuto změnu a to způsobem uvedeným v tomto článku.

 2. Nebyl-li objednatel nebo zhotovitel na uvedené adrese zastižen, písemnost se prostřednictvím
     poštovního doručovatele uloží na poště. Nevyzvedne-li si účastník zásilku do deseti kalendářních
     dnů od uložení, považuje se poslední den této Ihuty za den doručení.

                                                            XVI.
                     ZVLÁŠTNÍ UJEDNÁNÍ O ZÁNIKU SMLOUVY

     Smluvním stranám je na vůli ujednat si zánik závazku, aniž bude zřízen závazek nový.

                                                            XVII.
                                            AUTORSKÁ PRÁVA

  1. Pokud v důsledku realizace díla dle této smlouvy dojde ke vzniku autorského díla ve smyslu
        zákona č. 121/2000 Sb„ autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů, přechází převoditelná
        autorská práva zhotovitele, jeho zaměstnanců a subdodavatelů v níže uvedeném rozsahu na
        objednatele, a to dnem úspěšného předání a převzetí díla. Svolení k užití díla pro účely přípravy
        a realizace obdobných zakázek, které bude objednatel realizovat do deseti let od předaní a
        převzeti bezvadného díla, uděluje zhotovitel objednatelijako výhradní.

  2. Objednatel je oprávněn upravit či měnit shora popsané autorské dílo nebo jeho část takovým
        způsobem, který nesníží hodnotu shora popsaného autorského díla. V rámci poskytnuté licence
        je objednatel zejména oprávněn užít shora popsané autorské dílo:

        A. ke zpracování projektové dokumentace a provedení díla, a to
            a) k územnímu řízení a pro vydání územního rozhodnutí,
            b) ke stavebnímu řízeni a pro vydání stavebního povolení,
            c) pro vypracování dokumentace pro provedení stavby,
            d) pro zhotovení dokumentace pro výběr a výběr dodavatele stavby,
            e) pro účely provedení stavby samé, a to v celku nebo v části a pro výkon souvisejícího
                  autorského dozoru a dohledu, popřípadě též jiné dokumentace nezbytné pro provedení
                  stavby jakožto rozmnoženiny autorského díla,
            f) pro uvedení stavby do provozu a užívání, vypracování dokumentace skutečného
                  provedení stavby a pro kolaudaci stavby,
             g) nebo dle uvážení objednatele, pokud tím nebude porušen smysl a účel této smlouvy,

         B. užít autorské dílo pro potřeby marketingu, pro potřeby prezentace díla na veřejnosti,
             výstavách či jednotlivě u třetích osob v jakékoliv formě zachycené na jakémkoliv nosiči

             maketě,
         C. k pořízení jiných rozmnoženin a napodobenin díla nežli stavbou samou, a to trvale nebo

             dočasně jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě s tím, že originál grafického zobrazení
             autorského díla je vlastnictvím autora, a za podmínky, že nebude takové užití v rozporu se
             smyslem a účelem této smlouvy a v rozporu s dobrými mravy.
          Pokud by autorská práva náležela třetím osobám, zajistí zhotovitel jejich svoleni k převodu
         autorských práv stejného rozsahu a písemné vyhotovení takového svolení předá objednateli
         společně s dokončenou dokumentací. V případě uplatnění jakýchkoliv nároků třetích osob vůči
         objednateli z titulu porušení autorských práv, poskytne zhotovitel objednateli bezplatně
         veškerou požadovanou součinnost a uhradí objednateli veškeré náklady, vyplývající z
         úspěšného uplatnění nároků třetích osob, a to v plné výši.
         Zhotovitel prohlašuje, že dílo nebude při jeho předání objednateli zatíženo jakýmikoliv pravý
         třetích osob a že v případě, pokud by se na díle podílely autorsky i jiné osoby než zhotovitel
          (subdodavatelé), zajistil si oprávnění s dílem nakládat a oprávnění poskytovat licenci

                                                                 14
\ í>
              (podlicenci) kjeho užití v takovém rozsahu, v jakém tak činí touto smlouvou. V případě, že se
              toto prohlášení ukáže být nepravdivým, je zhotovitel povinen nahradit objednateli veškerou
              škodu, která mu vznikne z důvodu, že prohlášení zhotovitele za pravdivé považoval.

         3. Zhotovitel poskytuje zákazníkovi objednatele právo dilo užít ve stejném rozsahu, jako jej
              poskytuje objednateli samotnému. Zákazník objednatele ani objednatel není povinen
              převoditelná práva využít.

         4. Cena za převod autorských práv (odměna autorovi) je součástí ceny díla uvedené v této
              smlouvě ve výši 1.000,- Kč.

                                                              XVIII.
                                        ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

         1. Veškeré změny a doplňky smlouvy mohou být provedeny jen formou písemných dodatků,
              které se stávají po podpisu oběma smluvními stranami nedílnou součástí této smlouvy.

        2. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uvedena v Centrální evidenci
              smluv (CES) vedené hl. m. Prahou, která je veřejně přístupná a která obsahuje údaje o
              smluvních stranách, číselné označení této smlouvy, datum jejího podpisu a text této smlouvy.
              Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní
              tajemství ve smyslu §504 zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník a udělují svoleni kjejich užití
              a zveřejnění bez stanoveni jakýchkoli dalšich podmínek.

        3. Smluvní strany ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb„ o ochraně osobních údajů a o změně
              některých zákonů, v platném znění, berou na vědomí, že smlouva obsahuje jejich osobní údaje,
              a ujednávajicí si, že s jejich uvedením souhlasí. Smluvní strany berou taktéž na vědomí, že s
              účinností od 25. května 2018 nahradí zákon o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského
             parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
             osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné
             nařízení o ochraně osobních údajů). Ochrana osobních údajů v této smlouvě obsažených se
             bude od 25. května 2018 řídit právy a povinnostmi vyplývajícími z tohoto nařízeni.

        4. Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel je podle zákona č. 106/1999 Sb., o poskytování
             informací, povinen poskytnout třetí osobě informace a souhlasí s tím, aby veškeré informace
             obsažené v této smlouvě byly bez výjimky poskytnuty třetím osobám, pokud o ně požádají.

        5. Smlouva je vyhotovena v sedmi stejnopisech s platností originálu, z nichž objednatel obdrží
             pět a zhotovitel dvě vyhotovení.

        6. Tato Smlouva nabývá platnosti podpisem smluvních stran a účinnosti uveřejnění této Smlouvy v
             registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
             uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

        7. Smluvni strany prohlašují, že si tuto smlouvu řádně přečetly, jejímu obsahu porozuměly, její
             obsah je srozumitelný a určitý, že jim nejsou známy žádné důvody, pro které by tato smlouva
             nemohla být řádně plněna nebo které by způsobovaly neplatnost této smlouvy a že je projevem
            jejich pravé, svobodné a vážné vůle prosté omylu, projevené při plné způsobilosti právně
            jednat, a dále že tato smlouva nebyla ujednána v rozporu se zákonem a nepříčí se dobrým
             mravům .a veškerá prohlášení v této smlouvě odpovídají skutečnosti, což vše níže stvrzuji
             svými podpisy.

/r

nt . s  15

                                                                                                             . cC
8. Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv dle zákona č.
     340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
     a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí objednatel.

Přílohy:

    1. Specifikace předmětu plnění
    2. Základní technické údaje o stavbě
    3. Formulář pro vicepráce zhotovitele
    4. Další průřezové činnosti
    5. Ceník plánografíckých prací (přiloží zhotovitel díla)

V Praze dne     * 5 -10- 2018     V Praze dne
za objednatele                    za zhotovitele

ředitl                                                                          jednatel společnosti
 Magistrátu hlavního města Prahy                                                BOMART spol. s r.o.

I
                                                                            16

      /'

 yi /
                                                  Příloha č. 1

Rozsah zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku

I. Rozsah projektové dokumentace a podkladů zhotovitele

Projektová dokumentace zhotovitele ve formě zadávací dokumentace stavby musí být jasným,
jednoznačným a úplným podkladem, bez odporujících si jednotlivých částí, jež bude dále použita
objednatelem jako podklad pro zadáni stavby dle pravidel a „Smluvních podmínek pro dodávku
technologických zařízení a projektování-výstavbu“ elektro a strojně-technologického Díla a
pozemních a inženýrských Staveb projektovaných Zhotovitelem, („Žlutá kniha") první vydání
1999, vydané Mezinárodní federací konzultačních inženýrů (FIDIC), český překlad CACE 2015.

Protože zadávací dokumentace bude sloužit především jako podklad pro vypracování nabídek v
rámci příslušného zadávacího řízení veřejné zakázky na výběr zhotovitele stavby podle ZZVZ,
zhotovitel je povinen při jejím vypracování respektovat a dodržet podmínky ZZVZ a jeho
prováděcích předpisů, vztahujících se k projektové a/nebo zadávací dokumentaci. Jednotlivé části
zadávací dokumentace budou objednatelem považovány za vzájemně se doplňující a upřesňující. Z
uvedeného důvodu jsou proto povoleny v dokumentaci zhotovitele rovněž tzv. křížové odkazy na
jednotlivé Části.

Režim odsouhlasování projektové a/nebo technické dokumentace zhotovitele objednatelem je
popsán ve smlouvě o dílo.

 II. Obecné požadavky na projektovou dokumentaci

 1. Zhotovitel se zavazuje respektovat připomínky a pokyny objednatele při provádění díla. Bude-li
mít zhotovitel za to, že pokyny objednatele jsou nesprávné, či z hlediska realizace díla neúplné,
nevhodné nebo nepřiměřené, je povinen o této skutečnosti bezodkladně písemně vyrozumět
objednatele a vyžádat si doplnění či specifikování pokynů. Zhotovitel se zbavuje odpovědnosti
pouze v případě, bylo-li takové rozhodnutí potvrzeno písemně objednatelem a to s výslovným
zamítnutím stanoviska zhotovitele. V případě, že některý z pokynů navržených objednatelem bude
v rozporu s technickými či jinými normami a předpisy, je zhotovitel povinen na takovýto rozpor
objednatele písemně upozornit a předložit objednateli alternativní řešení, které je s technickými či
jinými normami a předpisy v souladu a maximálně reflektuje požadavky a zájmy objednatele.
Takové řešeni musí objednatel písemně schválit.

2. Zhotovitel je povinen při prováděni dila navrhnout pro realizaci stavby dle jeho odborných
znalosti a zkušenosti výrobky a materiály, které mají takové vlastnosti, aby po celou dobu
předpokládané životnosti stavby (s ohledem na její charakter) byla při běžné údržbě a provozu pro
stavebně technický účel, pro nějž bude stavba kolaudována, zaručena mechanická pevnost a
stabilita uvedené stavby.

3. Zhotovitel se zavazuje neprodleně písemně informovat objednatele o všech skutečnostech, které
by mohly objednateli způsobit finanční nebo jinou újmu, o překážkách, které by mohly ohrozit
termíny stanovené touto smlouvou a o eventuálních vadách a nekompletnosti podkladů předaných
mu objednatelem. Zhotovitel je povinen upozornit objednatele rovněž na následky takových
rozhodnutí a úkony objednatele, které jsou zjevně neúčelné nebo samého objednatele poškozující
nebo které jsou ve zjevném rozporu s chráněným veřejným zájmem.

4. Zhotovitel si je vědom skutečnosti, že podle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční

                                                                   17

                                                                                                                     /V
kontrole ve veřejné správě, v platném znění, je osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční
kontroly. Zhotovitel se zavazuje, že poskytne potřebné spolupůsobení při výkonu finanční kontroly
a umožní přístup kontrolních orgánů k potřebným dokladům vč. smluv a souvisejících dokumentů,
které podléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů (např. obchodní tajemství, utajované
skutečnosti) za předpokladu, že budou splněny požadavky, kladené právními předpisy (např. zákon
č 255/2012 Sb., o kontrole), a to po celou dobu realizace díla a trvání záruční doby. Stejné
podmínky spolupůsobení při výkonu finanční kontroly se zhotovitel zavazuje zajistit u svých
subdodavatelů.

5. Zhotovitel provádí, organizuje a odpovídá za koordinaci projektové dokumentace všech
subdodavatelů projektových prací zhotovitele. Pro realizaci tohoto projektu uzavře zhotovitel s nimi
smlouvy tak, aby tito vystupovali ve vztahu k němu jako jeho dodavatelé jednotlivých profesí.
Zhotovitel smí pro práce použít pouze takové subdodavatele, kteří mají prokazatelné zkušenosti se
srovnatelnými projekty a v minulosti již takové odborně, věcně, kvalitně, ve stanovených termínech
a při dodržení původně kalkulovaných nákladů stavby prováděli.

6 Zhotovitel oznámí objednateli písemně do jednoho týdne ode dne podpisu této smlouvy jména,
adresy a telefonní čísla hlavního inženýra projektu (HIP), projektanty jednotlivých profesí a
subdodavatelů pro jednotlivé profese své činnosti. Při jakékoliv změně osob zhotovitele v průběhu
provádění díla je zhotovitel povinen předložit objednateli kvalifikační doklady těchto osob, z nichž
bude patrné, že nově navrhované osoby splňují kvalifikaci stejně jako původní osoby, jejichž
prostřednictvím zhotovitel prokazoval kvalifikaci ve své nabidce na plnění zakázky.

7. Zhotovitel se zavazuje informovat objednatele o rozporech při provádění prací v rozsahu
prováděni projektových prací, a to ihned po zjištění takových závad, jinak je v plném rozsahu za
 škody tímto způsobené nebo za tímto vyvolané přerušení práci odpovědný.

 8. Všechny grafické, pisemné, početní a jiné dokumenty, výstupy a výsledky v Částích nebo v celku
 plnění předmětu této smlouvy se stávají majetkem objednatele, přičemž je zhotovitel nesmí použít
 pro jiného zákazníka a bez souhlasu objednatele zveřejňovat údaje o objednateli a o nákladech
 stavby. Výjimku z těchto závazků tvoří pouze fotografická dokumentace nebo jiná obecní technická
 dokumentace, kterou může zhotovitel použit pro reklamní účely na základě písemného souhlasu
 objednatele.

 III. Rozsah činnosti zhotovitele díla

 Samotná realizace díla a poskytování služeb zhotovitelem dle této smlouvy zahrnuje zejména tyto
 činnosti:

     A PROJEKTOVOU DOKUMENTACI A INŽENÝRSKOU ČINNOST
     B. TECHNICKÉ SPECIFIKACE A POŽADAVKY NA MATERÁLY
     C. KNIHA MÍSTNOSTÍ
     D ROZPOČET FORMOU AGREGOVANÝCH POLOŽEK
     E SPOLUPRÁCE ZHOTOVITELE V RÁMCI ZZVZ

 A. Projektová dokumentace a inženýrská činnost
  AI. Dokumentace pro územní řizení (DÚR), variantní studie

  1 Na základě zadání objednatele a požadavků na prostorové uspořádání podle přílohy č. 2 smlouvy
  (Základní technické údaje o stavbě) vypracuje zhotovitel projektovou dokumentaci ve formě
  variantní studie (2 varianty řešení) s textovou a výkresovou částí, vždy s orientačním propočtem
  investičních nákladů stavby a celkovou vizualizací objektu/objektů (mm. 4 vizualizace).

                                                          18
  Na základě objednatelem odsouhlasené studie vypracuje zhotovitel projektovou dokumentaci pro
  vydání územního rozhodnutí ve smyslu ustanovení §92 zákona č. 183/2006Sb., o územním
  plánování a stavebním řádu (územní rozhodnutí), včetně zajištění odpovídající inženýrské Činnosti
  k vydání UR.

  Dokumentace pro vydání územního povolení bude členěním, rozsahem a podrobností odpovídat
  ustanovením §92 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
  ve znění účinném od 1.1.2018 (dále i „Stavební zákon"), (dále i „dokumentace pro vydání
 společného povolení"), vyhl. 268/2009 Sb., o technických požadavcích na stavby v platném znění
 a jiných platných právních předpisů a technických norem.

 2. Před odevzdáním projektové dokumentace pro ÚR stavebnímu úřadu v rámci podání žádosti o
 vydání společného povolení odevzdá zhotovitel 2 (dva) výtisky této dokumentace objednateli k
 odsouhlaseni s tím, že objednatel se k předloženému návrhu projektové dokumentace vyjádří ve
 fhutě do 10 (deseti) dnů.

 3. Dokumentaci v rozsahu dle bodu 1 projedná zhotovitel s dotčenými orgány stárni správy (dále
 jen DOSS), včetně zabezpečeni vydání všech dalších souhlasů, stanovisek a rozhodnutí nezbytných
 pro zajištění vydání pravomocného územního povolení.

 Zhotovitel bere na vědomí tu skutečnost, Že zejména s ohledem na lhůty plnění budou práce na této
 projektové dokumentaci a jejich odsouhlasování objednatelem probíhat částečně souběžně s
 vypracováním technických specifikací dle článku B. a C. níže.

 B. Technické specifikace a požadavky na materiály

 Bl, Technické specifikace a požadavky na materiály

 1. Popisným způsobem stanoví zhotovitel všechny podrobnosti vymezení předmětu veřejné
zakázky na stavební práce, dodávky materiálů, technologií a zabezpečení služeb formou tzv.
technických specifikací (Zvláštní technické kvalitativní podmínky stavby - Z-TKP).

Technické specifikace zhotovitele budou odpovídat výše uvedeným vyhláškám a zákonům přičemž
budou zohledňovat vypracování návrhu a předložení standardů všech plánovaných stavebních
objektů s.ohledem na použití materiálů, dodávek a technologických zařízení při respektování
požadavků zákona č. 134/2016 Sb., o zadávám veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
(dále jen ZZVZ), zejména při zohlednění požadavků na dokumentaci dle § 89 ZZVZ.

2. Technické specifikace, zpracované po jednotlivých stavebních profesích s členěním na práce
hlavní stavební výroby (HSV), přidružené stavební výroby (PSV) a technické zařízení staveb
(TZB), musí představovat jasné a jednoznačné technické řešení, včetně přesného popisu materiálů
technologických zařízení, výrobků a jejich vlastností, včetně případných alternativních řešení a
budou zaručovat bezchybnou a nerušenou funkci a provoz díla v částech, jakož i v celku a musí být
jasným, jednoznačným, dostatečným a úplným podkladem pro výběr dodavatele/dodavatelů stavby,
bez vzájemně si odporujících, nejednoznačných nebo neúplných podkladů nebo jejich částí.

Technické specifikace budou zohledňovat rovněž požadavky objednatele, obecně platné technické
zavazne i doporučené normy pro oblast stavebnictví a předpokládaný způsob využití díla s ohledem
na stavebně-technické a užitné vlastnosti materiálů a použité stavebně-technologické procesy,
zejmena s přihlédnutím na hospodárný provoz díla a jeho jednotlivých částí během celé doby jeho
životnosti. Technické specifikace nesmí být stanoveny tak, aby určitým dodavatelům zaručovaly
konkurenční výhodu nebo vytvářely překážky pro mezinárodní obchod.

                                                        19
3. Součástí specifikací bude i zpracování technických požadavků na rozhodující, zejména koncové
pohledové materiály a/nebo výrobky, v rozsahu a obsahu přílohy č. 6 vyhlášky Ministerstva pro
místní rozvoj ČR č. 499/2006 Sb. o dokumentaci staveb v platném znění. Zhotovitel nebude v
souladu s §89 ZZVZ v zadávací dokumentaci (v soupisu prací, výkazu výměr, technických
specifikacích atd.) používat konkrétní názvy určitých výrobků a výrobců, zhotovitel popise
standardy materiálů a výrobků nezavádějící objektivní formou. Dokumentace zhotovitele nesmi
obsahovat požadavky nebo odkazy na obchodní firmy, názvy nebo jména a příjmení, specifická
označení výrobků a služeb, která platí pro určitého podnikatele nebo jeho organizační složku za
příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení
původu. Pro vyloučeni pochybností o rozsahu požadavků na technické specifikace a míře
podrobnosti smluvní strany za tyto nepovažují technické správy jednotlivých stavebních objektu

a/nebo provozních souborů.

Všeobecně platí, že v technických specifikacích je vyžadována platnost norem ČSN EN, pokud
nebude uvedeno v technických specifikacích použití norem DIN pro některé vybrané výrobky a
materiály, jež není možné definovat s dostatečnou mírou přesnosti, podle norem ČSN EN.

Technické specifikace musí být stanoveny odkazem na:
   a) české technické normy (§4 zákona č.22/1997 Sb., ve znění pozdějších předpisu),

b) evropské normy,                _                                      .,
c) evropská technická schválení (technické požadavky na stavební výrobky označované Ct),

d) technické specifikace zveřejněné v Ústředním věstníku Evropské unie,

e) stavební technická osvědčení (§3 nařízení vlády č. 163/2002 Sb„ kterým se stanoví technické

   požadavky na stavební výrobky),
f) technické specifikace obsažené v jiných veřejně přístupných dokumentech, uplatňovaných

běžně v odborné technické praxi.

B2. Návrh plánu organizace výstavby a výkaz výměr formou agregovaných položek

Plán organizace výstavby a harmonogram prací

1. Součástí podkladů zhotovitele musí být i návrh „Plánu organizace výstavby" (POV), který bude
vycházet ze zásad organizace výstavby. V POV budou dále stanoveny zásady bezpečnosti a ochrany
zdraví při práci na staveništi, speciální podmínky pro provádění stavby atd. a základní rozsah
požadavků na zařízení staveniště. Návrh POV je nezbytný pro postihnuti všech ostatních a
vedlejších nákladů souvisejících s realizací stavby a jejich zapracování do dalších stupnu
dokumentace a následné ocenění generálním zhotovitelem stavby.

2. Návrh POV musí obsahovat rovněž rámcový návrh časového plánu (harmonogramu) realizace
stavby s členěním po jednotlivých stavebních objektech a profesích, aby byla jednoznačně
stanovena návaznost jednotlivých prací a dodávek a postup realizace stavby. Rámcový časový plán
bude dále použit objednatelem jako součást zadávací dokumentace pro výběr generálního
zhotovitele stavby.

C. Kniha místností

Zhotovitel vypracuje a předloží objednateli v pracovní verzi na připomínkování knihu místnosti s
popisem každého plánovaného stavebního objektu s členěním na:

   a) stěny
   b) podlahy
   c) stropy
   d) jiná specifika vybavení místnosti, vč. zabudovaného nábytku.

                                                                   20
 S odpovídající mírou podrobnosti bude popsána každá jednotlivá místnost/prostor objektu s
 ohledem na jejich povrchy a/nebo instalaci jednotlivých koncových prvků a vybavení části
 technologické zařízení budov. V části TZB bude tato členěna po jednotlivých profesích (voda,
 silnoproud, slaboproud, MaR atd).

 Soupis jednotlivých objednatelem požadovaných místností podle účelu jejich použití je součástí
 Základních údajů o stavbě dle přílohy č. 2 smlouvy.

 D. Rozpočet formou agregovaných položek

 D.l Struktura nákladů formou agregovaných položek

 1. Agregované položky představují sumární ocenění jednotlivých objednatelem požadovaných
 prací s členěním na obvyklé stavební profese v souladu se stavební praxí v České republice bez
 toho, aby bylo zřejmé ocenění každé jednotlivé položky. S ohledem na charakter použitých
 Obchodních podmínek FIDIC, rozpočet podle agregovaných položek zásadně nebude používat
 výměry projednotlivé stavební profese v rámci stavebních objektů a/nebo provozních souborů.

 2. Soupis prací zhotovitel vypracuje po jednotlivých stavebních a inženýrských objektech podle
 obvyklého členění na jednotlivé stavební profese, s použitím jedné z dostupných cenových soustav
 aktuálních obecných stavebních ceníků dle §11 vyhlášky č. 169/2016 Sb„ o stanovení rozsahu
 dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a reálných cen materiálů, výrobků a polotovarů na
trhu. Zhotovitel zde uvede všechny práce a náležitosti nutné pro provedení stavby a její uvedení do
provozu, včetně výčtu všech vedlejších nákladů a ostatních nákladů. Pro každý jednotlivý stavební
objekt je určen samostatný rozpočet podle agregovaných položek.
Zhotovitel uvede separátní položky pro projektovou dokumentaci, zařízeni staveniště a bankovní
záruku a pojištění zhotovitele stavby.

D.2 Kontrolní propočet nákladů zhotovitele

Zhotovitel zpracuje kontrolní rozpočet stavby v rozsahu soupisu prací a zpracování celkové
předpokládané hodnoty veřejné zakázky jako kvalifikovaný odborný odhad investičních nákladů
stavby formou rekapitulace všech zpracovaných soupisů pro stavebně-technologické a/nebo
provozní soubory s členěním po jednotlivých profesích formou kontrolního propočtu stavebních
nákladů objednatele. Ceny jednotlivých profesi v kontrolním propočtu zhotovitele musí obsahovat
celkové náklady, spojené s plněním předmětu zakázky při zohlednění Obchodních podmínek
smlouvy.
Zhotovitel zpracuje samostatně oceněný i neoceněný soupis prací ve formátu *.xlsx a xmi dle
datového předpisu XC4.

E. Spolupráce zhotovitele v rámci zadávacího řízení veřejné zakázky na výběr generálního
zhotovitele stavby

Zhotovitel se zavazuje vynaložit maximální včasnou součinnost při poskytování informací k
projektové dokumentaci a všem jeho výstupům; zejména se zhotovitel zavazuje na vyžádání
objednatele včasně, úplně ajednoznačně odpovědět na jakékoliv žádosti dodavatelů o vysvětlení,
změnu nebo doplnění zadávací dokumentace v souladu s § 98 a násl. ZZVZ či v souladu s
jakýmkoliv jiným ustanovením zákona platného v době realizace zadávacího řízení příslušné
veřejné zakázky na stavební práce pro zadávání veřejných zakázek, které se bezprostředně týkají
dila, respektive veškerých výstupů zhotovitele, a to tak, že je povinen písemnou odpověď

                                                                   21
poskytnout objednateli minimálně jeden (1) pracovní den přede dnem, ve kterém má být vysvětlení
v souladu s § 98 a násl. ZZVZ (či v souladu s jakýmkoliv jiným ustanovením zákona platného v
době realizace zadávacího řízení příslušné veřejné zakázky na stavební práce pro zadávání
veřejných zakázek) odeslána dodavatelům. Objednatel se zavazuje předat takový dotaz zhotoviteli
(formou e-mailu) téhož dne, ve kterém objednateli obdrží takovou žádost o poskytnutí dodatečné
informace.

                                                                     22
                                                                                                 Příloha č. 2

                                Základní technické údaje o stavbě
Předkládaná zadávací dokumentace slouží jako základní orientační podklad pro zpracování
nabídky uchazeče a na vypracování a dodávku projektové dokumentace stavby č. 43769
Umělecká škola Znojemská pro veřejnou zakázku na dodavatele stavby.
Jedná se o výstavbu nových budov pro potřeby konzervatoře Duncan a ZUŠ na Praze 4.
Výstavba školy zahrnuje učebny, zázemí školy, tělocvičny, stravovací část a ateliéry.
Pozemek pro umístění objektu Umělecké školy Znojemská č. 310/113 (3.225 m2) se nachází
v k.ú. Michle [727750], Pozemek bude po kompletní demolici stávajících objektů připraven
k výstavbě. Projektová dokumentace bouracích prací není součástí výkonů projektanta dle této
smlouvy.

Minimální parametry a požadavky na prostorové uspořádáni Umělecké školy Znojemská jsou
definovány objednatelem v níže uvedeném rozsahu, přičemž požadavky objednatele mohou být
v průběhu projektových prací dále upravovány, resp. upřesněny s ohledem na účel využití a
rovněž výměru jednotlivých požadovaných prostor:

     Taneční sály - počet 8, předpokládaná velikost 100 m2/taneční sál
     Multifunkční sál - počet 1, předpokládaná velikost 200 m2
     Učebny teorie - počet 6, předpokládaná velikost 60 m2/učebna
     Učebna výtvarných předmětů - počet 1, předpokládaná velikost 60 m2/učebna
     Učebna hudebních předmětů - počet 1, předpokládaná velikost 60 m2/učebna
     Učebny ICT - počet 2, předpokládaná velikost 50 m2/učebna
     Knihovna/studovna - počet 1, předpokládaná velikost 100 m2
     Jídelna s kuchyní
     Sborovna
     Ředitelství
    Místnost pro pedagogy tance
    Produkce
    Studijní oddělení/Erasmus
    Ekonomické odd.
    Spisová místnost
    Školník - údržba, dílny
    Hygienické zázemí pro učitele a žáky
    Samy pro učitele a žáky
    Divadelní šatna, divadelní sklad rekvizit
    Učebna audio tvorby
    Sklady učebních pomůcek
    Úklid, sklady čistících pomůcek, sklady čisticích prostředků
    Kostymérna
    Recepce
    Zasedací místnost
    Byt školníka
    Další prostory nezbytné pro funkci školy

23                                                                                                             i
Změnový list projektové dokumentace                                        Příloha č. 3

IčMo:                            1                      (p. číslo/revize)

I Objednatel’           Stavba č 43769 Umělecká škola Znojemské
.Projekt
Rozdélovnlk             ^ Objednatel                    n Zhotovíte          Správce stavby   Q Archiv

IČásl projektu          ^ Vnější plochy                 I~1 Hrubě stavba     Q Dokončovací prače Q Interiér
                        3 Detaily                       Q Technické poklady
ÍTvp změny              “] Poschodl/Mistnost            I I jiné (vypsal)    □ Výkazy výměr   n Standardy
iTyp dokumentace        ^ Změna množství                I I Změna standardu
                        ^ Jiné                                               n Změna řunkčnosti |~~l Bezpečnost, životni prostředí

                        □ Koordinační dokumentace □ Jma dokumentace/ podklady                 Q prováděcí dokumentace

IPopis změny

[Zdůvodněni

Izmfena požadovaná ~| Objednatelem                      n Zhotovitelem       [~1 Správcem stavby r~| Úřadem

iDopady                 ^ bez dopadů na terminy                              Q Odsouhlaseno s připomínkami
                        prodleni projektováni ve dnech
                        prodleni realizace ve dnech

|Dopády                 Q bez dopadů na náklady
                        vlcenáklady projektové prače

                        vlčenáklady realizace

8»                      vedlejší náklady
                        vlcenaklady celkem (bez DPH)
         Stanovisko
                        I~1 Ano                         □ Ne
        [odsouhlaseno:

| Datum:                | | projektant                  Správce stavby       |~~| Objednatel
[Odsouhlasil:

Vypracoval:
Datum:

                                                                 24
                                        Další průřezové činnosti      Příloha č. 4

Činnost:                                Cena v Kč       DPH:       Cena v Kč
                                         bez DPH:    15.750,-KČ     vč. DPH:
Vypracováni hlukové studie, vč. měření  75.000,- Kč  4.200,- KČ   90.750,- Kč
Vypracování rozptylové studie, vč.      20.000,- Kč               24.200,-Kč
měření emisí                                         19.950,- Kč  114.950,-Kč
CENA CELKEM                             95.000,- Kč

Dokumentace bude odevzdaná v 6-ti paré v tištěné podobě a dále 2x elektronicky na nosiči CD
v otevřeném formátu /.doc(x), .dwg, .dxf apod./ a zároveň v uzavřeném formátu pdf.

                                        25                                                   Lf-ý
                                              Příloha č. 5

                 CENÍK PLANOGRAFICKÝCH PRACÍ

A4 černobíle     2,50 Kč
A4 plnobarevně   5,00 Kč

Velkoformátové tisky (větší než A3):

za A4 černobíle  5,00 Kč

za A4 plnobarevně 25,00 Kč

                                      26