Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7063119: Oprava silnoproudých rozvodů ve sklepních prostorách budov „G“,“H“ a

Příloha smlouva o dílo do RS.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo
uzavřená dle ust. § 2586 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku


Objednatel:  
Psychiatrická nemocnice Horní Beřkovice, Podřipská 1, Horní Beřkovice, PSČ: 411 85
státní příspěvková organizace zřízená rozhodnutím ministerstva zdravotnictví ČR 
zastoupená: MUDr. Jiřím Tomečkem, MBA, ředitelem
IČ:  00 673552
DIČ:CZ 00673552
na straně jedné (dále jen „objednatel“)
a
Zhotovitel: 
Firma: SLAMONT ŠTĚTÍ, spol. s.r.o.
Se sídlem: 1. Máje 596, 411 08 Štětí
IČ: 41326784
DIČ: CZ41326784

Zastoupený: Jiřím Vodochodským - jednatelem
Bankovní spojení: KB Mělník, č.ú. 163546171/0100
na straně druhé (dále jen „zhotovitel“)

objednatel a zhotovitel dále také jako „smluvní strany“
nebo jednotlivě jako „smluvní strana“

tímto uzavírají tuto smlouvu o dílo v souladu s ustanovením § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník, v platném a účinném znění (dále jen „občanský zákoník“), jako výsledek zadávacího řízení na realizaci veřejné zakázky malého rozsahu nazvané  „ Oprava silnoproudých rozvodů ve sklepních prostorách  budov „G“,“H“ a „D“.

I. 
                                                              Předmět smlouvy
1. Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele dílo, spočívající v opravě silnoproudých rozvodů ve sklepních prostorách v budovách  „G“,“H“ a „D“ , které se nacházejí v areálu zadavatele.

2. Zhotovitel se zavazuje realizovat dílo dle požadavků objednatele, které vyplývají z výzvy zadavatele, zadávacích podmínek uvedených v této výzvě, dále v souladu  s projektovou dokumentací a výkazem výměr, které  tvoří přílohu zadávací dokumentace.
3. Zhotovitel se zavazuje provést dílo řádně, bez vad a nedodělků.
4. Zhotovitel je povinen obstarat si vše, co je nutné k provedení díla.
5. Objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit zhotoviteli za řádně a včas provedené dílo cenu ve výši a za podmínek stanovených v této smlouvě. 

II. 
      Cena  díla
1. Celková cena za provedení díla dle této smlouvy je sjednána v souladu s cenou, kterou zhotovitel nabídl v rámci zadávacího řízení na veřejnou zakázku. 
2. Celková cena činí: 
·    484  230,00Kč bez DPH ,  
·    101  688,30 Kč ( výše   DPH),
·     585 918,30
·  Kč s DPH
      Zhotovitel je plátcem DPH.
3. Celková cena díla včetně DPH je sjednána jako závazná a nejvýše přípustná
4. V celkové ceně jsou zahrnuty veškeré náklady zhotovitele nezbytné pro řádné a včasné  provedení      díla  dle této smlouvy, tedy veškeré práce, dodávky, služby, poplatky, výkony a další činnosti nutné pro řádné splnění předmětu této smlouvy.

III. 
Platební podmínky
1. Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli cenu bezhotovostním převodem na bankovní účet  zhotovitele uvedený v záhlaví této smlouvy na základě  faktury vystavené zhotovitelem.
2. Zhotovitel vystaví objednateli fakturu na základě skutečně provedených prací, a to do 7 kalendářních dnů po převzetí a akceptaci provedených prací objednatelem. Přílohou faktury musí být soupis skutečně provedených prací. Splatnost faktury činí 30 dnů od jejího doručení objednateli.
3. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje, že jím vystavená faktura bude obsahovat veškeré náležitosti řádného daňového dokladu dle platné právní úpravy.
4. V případě prodlení objednatele s úhradou ceny díla je zhotovitel oprávněn požadovat po objednateli zaplacení úroků z prodlení ve výši 0,01% z dlužné částky za každý den prodlení.

      IV.
Termín plnění

1.   Termín plnění zhotovitele:
· termín zahájení prací:    	říjen  2018  – v den předání a převzetí staveniště,
· termín dokončení prací:  	nejpozději do 31. prosince 2018.

2.   Objednatel se zavazuje předat zhotoviteli staveniště nejpozději do 12. října 2018.
3.  Dílo bude splněno jeho celkovým předáním a převzetím, a to bez vad a nedodělků v místě sídla objednatele. O předání a převzetí díla bude vyhotoven předávací protokol, který bude obsahovat alespoň: označení předmětu plnění (oddělení, budova), označení a identifikační údaje objednatele a zhotovitele, prohlášení objednatele, že dílo přejímá, popř. nepřejímá, soupis provedených činností, datum a místo sepsání, jména a podpisy zástupců objednatele a zhotovitele. Povinnost zhotovitele je splněna předáním bezvadného díla, příp. až odstraněním vad a nedodělků. 

V.
                                   Místo plnění a ostatní ujednání
1. Místem plnění je sídlo objednatele na adrese:  Podřipská 1, Horní Beřkovice, PSČ: 411 85.
2. Kontaktní osobou a odpovědným zaměstnancem objednatele je pro účely této smlouvy určen pan Roman Antoš tel . 731655568. 
3. Kontaktní osobou zhotovitele je pro účely této smlouvy určen Jiří Vodochodský.

			         	VI.
                                                           Stavební deník 
Zhotovitel povede stavební deník v rozsahu a způsobem stanoveným platnými právními předpisy. Objednatel, resp. jím pověřená osoba, vždy po předložení stavebního deníku potvrdí zhotoviteli rozsah skutečně provedených prací. Za objednatele je oprávněn ve věcech technických jednat a rozsah provedených prací potvrzovat zaměstnanec objednatele – pan Roman  Antoš.

VII.
Záruční  podmínky
1. Zhotovitel se zavazuje objednateli poskytnout záruku v délce 60 měsíců na provedené práce a na dodaný materiál 24 měsíců ode dne převzetí díla objednatelem. Záruční doba počíná běžet dnem následujícím po odevzdání a převzetí díla formou podepsaného předávacího protokolu.
Objednatel je povinen uplatnit u zhotovitele vady bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví., zhotovitel je povinen vady odstranit nejpozději ve lhůtě 15 dne od jejich uplatnění zhotovitelem. Neodstraní –li  zhotovitel vady v této lhůtě, je povinen, počínaje 16. dnem, uhradit objednateli  za každý započatý den prodlení s odstraňováním vad smluvní pokutu ve výši 1000,-Kč.

2. Budou-li při předání a převzetí díla zjištěny vady či nedodělky, je zhotovitel povinen odstranit je do 15 dnů od vyhotovení předávacího protokolu, v němž jsou takové vady a nedodělky uvedeny.  Neodstraní –li  vady či nedodělky v této lhůtě, je povinen, počínaje 16. dnem, uhradit objednateli  za každý započatý den prodlení s odstraňováním vad či nedodělků smluvní pokutu ve výši 1000,-Kč.

3. Zhotovitel je povinen provádět dílo v souladu s touto smlouvou, požadavky objednatele, zadávacími podmínkami na veřejnou zakázku a v souladu s obecně závaznými právními předpisy. Jestliže zhotovitel tyto povinnosti vyplývající ze smlouvy poruší a nezjedná nápravu ani v dodatečné přiměřené lhůtě, jedná se o podstatné porušení smlouvy ze strany zhotovitele a objednatel má právo od smlouvy okamžitě odstoupit.

VIII.
Odstoupení od smlouvy
1. Kterákoliv smluvní strana může od této smlouvy odstoupit, pokud zjistí podstatné porušení této smlouvy druhou smluvní stranou. 

2. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení smluvních povinností považuje takové porušení, u kterého strana porušující smlouvu měla nebo mohla předpokládat, že při takovémto porušení smlouvy, s přihlédnutím ke všem okolnostem, by druhá smluvní strana neměla zájem smlouvu uzavřít; zejména 
a) s ohledem na nemožnost odstranění vady díla nebo
b) v případě, že se kterékoliv prohlášení zhotovitele uvedené v této smlouvě ukáže jako nepravdivé.

3. Odstoupení od této smlouvy musí mít písemnou formu, musí v něm být přesně popsán důvod odstoupení, podpis odstupující smluvní strany, jinak je odstoupení od této smlouvy neplatné. Tato smlouva zaniká ke dni doručení oznámení odstupující smluvní strany o odstoupení druhé smluvní straně.

4. Odstoupení od této smlouvy se nedotýká práva na náhradu škody vzniklého z porušení smluvní povinnosti, práva na zaplacení smluvní pokuty a úroku z prodlení, ani ujednání o způsobu řešení sporů a volbě práva.

                                                                         IX.
                                             Trvání smlouvy
 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Smlouva je platná jejím podpisem a účinná dnem zveřejnění v informačním systému veřejné správy „Registr smluv“.
 2. Tuto smlouvu lze ukončit na základě vzájemné písemné dohody obou smluvních stran, písemnou výpovědí smlouvy ze strany objednatele dle odst. 3 tohoto článku či ze strany zhotovitele dle odst. 4 tohoto článku nebo odstoupením od smlouvy dle článku VII. této smlouvy a dále v souladu s příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 
3. Objednatel je oprávněn vypovědět smlouvu kdykoliv, a to i bez udání důvodu. Výpověď smlouvy musí být objednatelem učiněna písemně a doručena zhotoviteli, přičemž výpovědní doba v délce 15 dnů a     počíná  běžet dnem následujícím po dni doručení písemné výpovědi zhotoviteli. 
4. Zhotovitel je oprávněn vypovědět smlouvu kdykoli v jejím průběhu, pokud není schopen plnit své povinnosti z důvodu na straně objednatele (např. neposkytnutí součinnosti objednatele, neplnění povinností objednatele). Výpovědní doba bude v takovém případě činit 15 dnů a počne běžet následující den po doručení písemné výpovědi objednateli. 
5. V případě předčasného ukončení smlouvy dohodou, výpovědí či odstoupením jsou smluvní strany povinny provést vypořádání vzájemných práv a povinností v souladu s právními předpisy.

X.
 Sankce
1. Pro případ prodlení zhotovitele s termínem plnění uvedeným v článku IV. této smlouvy, se zhotovitel zavazuje uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2% z celkové ceny díla včetně DPH uvedené v čl. II .této smlouvy, a to za každý i započatý den prodlení.
2. Uplatněním práv z vad či uplatněním smluvních pokut není dotčeno právo na náhradu škody v plné výši. Smluvní pokutu je objednatel oprávněn započíst oproti pohledávce zhotovitele.
3. Pro výpočet smluvní pokuty určené procentem je rozhodná celková cena díla.
4. Smluvní pokuta je splatná do 30 dnů ode dne doručení výzvy k jejímu zaplacení. Dnem splatnosti se rozumí den připsání příslušné částky na účet objednatele.
5. Zhotovitel je povinen nahradit objednateli v plné výši škodu, která objednateli vznikla vadným plněním nebo jako důsledek porušení povinností a závazků zhotovitele dle této smlouvy.
6. Zhotovitel uhradí objednateli náklady vzniklé při uplatňování práv z odpovědnosti za vady.

XI.
Závěrečná ustanovení
1. Tato smlouva nabývá účinnosti okamžikem jejího podpisu poslední smluvní stranou.
2. Zhotovitel je dle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů. 
3. Práva vzniklá z této smlouvy nesmí být postoupena bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany. Za písemnou formu nebude pro tento účel považována výměna e-mailových, či jiných elektronických zpráv.
4. Tato smlouva je uzavřena podle práva České republiky. Ve věcech výslovně neupravených touto smlouvou se smluvní vztah řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany na sebe přebírají nebezpečí změny okolností v souvislosti s právy a povinnostmi smluvních stran vzniklými na základě této smlouvy. Smluvní strany vylučují uplatnění ustanovení § 1765 odst. 1 a § 1766 a § 2620 občanského zákoníku na svůj smluvní vztah založený touto smlouvou.
5.. Zhotovitel prohlašuje, že  se seznámil s dokumentem  “ Specifická rizika typická pro areal a objekty  Psychiatrické nemocnice Horní Beřkovice”,  zveřejněným na webových stránkách objednatele.
6.  Zhotovitel prohlašuje, že souhlasí se zveřejněním této smlouvy.

7. Nevymahatelnost nebo neplatnost kteréhokoli ustanovení této smlouvy neovlivní vymahatelnost nebo platnost této smlouvy jako celku, vyjma těch případů, kdy takové nevymahatelné nebo neplatné ustanovení nelze vyčlenit z této smlouvy, aniž by tím pozbyla platnosti. Smluvní strany se pro takový případ zavazují vynaložit v dobré víře veškeré úsilí na nahrazení takového neplatného nebo nevymahatelného ustanovení vymahatelným a platným ustanovením, jehož účel v nejvyšší možné míře odpovídá účelu původního ustanovení a cílům této smlouvy.
8. Zhotovitel i objednatel jsou oprávněni převést svá práva a povinnosti z této smlouvy o dílo vyplývající na jinou osobu pouze s písemným souhlasem druhé smluvní strany.
9.  Smluvní strany si nepřejí, aby nad rámec výslovných ustanovení této smlouvy byla jakákoliv práva a povinnosti dovozovány z dosavadní či budoucí praxe zavedené mezi smluvními stranami či zvyklostí zachovávaných obecně či v odvětví týkajícím se předmětu plnění této smlouvy, ledaže je ve smlouvě výslovně sjednáno jinak. Vedle shora uvedeného si smluvní strany potvrzují, že si nejsou vědomy žádných dosud mezi nimi zavedených obchodních zvyklostí či praxe.
10. Změna nebo doplnění smlouvy může být uskutečněna pouze písemným dodatkem k této  smlouvě      podepsaným oběma smluvními stranami.
11. Smlouva bude vyhotovena ve dvou vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom vyhotovení.




V Horních Beřkovicích, dne 17. 10.  2018                      Ve Štětí,  dne 4. 10. 2018
			   





         Objednatel                                                         	  	Zhotovitel
    -------------------------------------                          		  -------------------------------------------

MUDr. Jiří Tomeček, MBA                                                    Jiří Vodochodský
               ředitel                                                                           jednatel

( podepsáno,  orazítkováno)                                               ( podepsáno, orazítkováno)


 
6