Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7097363: Příkazní smlouva - CIIE 2018 Šanghaj

Příloha Smlouva CIIE.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        S M L O U V A

strana 18
Příkazní smlouva

uzavřená dle ust. § 2430 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník


Uzavřená mezi:

A. Příkazcem:	Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade
Sídlo: 	Dittrichova 21, Praha 2, 128 01
			IČO:	00001171
			DIČ:	CZ00001171
Zapsána: Příspěvková organizace nezapsaná v Obchodním rejstříku
			Zastoupený: Ing. Radomilem Doležalem, MBA, generálním ředitelem

B. Příkazníkem:   Rapid, akciová společnost	
			Sídlo:	Podolské nábřeží 6/34, 147 00 Praha 4
			IČO:	00001040
		DIČ:	CZ00001040
Zapsána: V Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, odd. B, vložka 27
Zastoupený: Milošem Kočím, MBA, předsedou představenstva


(dále společně „smluvní strany“)

uzavřeli níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto příkazní smlouvu (dále jen „smlouva“).


Preambule

Předmětem této smlouvy je především tvůrčí, projektová a inženýrská činnost, realizace, provoz a odstranění expozice České republiky na CIIE 2018 Šanghaj, včetně zajištění technických služeb, občerstvení a personálního obsazení expozice.



I.	Předmět smlouvy

1. Příkazník se zavazuje, že v souladu s touto smlouvou zajistí pro příkazce tvůrčí, projektovou a inženýrskou činnost, realizaci, provoz a odstranění expozice České republiky na CIIE 2018 („Akce“), včetně zajištění technických služeb, občerstvení a personálního obsazení expozice, a to v rozsahu daném Zadávací dokumentací (Příloha č. 1 smlouvy), Položkovým rozpočtem (Příloha č. 2 smlouvy) a pokyny příkazce. 

2. Příkazník započne s realizací činnosti, která je předmětem této smlouvy ihned po datu účinnosti smlouvy, předpokládané ukončení činnosti je pak 11. 11. 2018. Příkazce si vyhrazuje právo tento termín v případě potřeby změnit. 

3. Příkazce se zavazuje uhradit příkazníkovi za činnosti uvedené v této smlouvě odměnu ve výši a za podmínek stanovených touto smlouvou.

4. Doprovodnou propagaci zabezpečí příkazník průběžně před a po dobu konání Akce v souladu s jeho nabídkou a pokyny příkazce. 

5. Poskytování informací a pokynů v souvislosti se smlouvou se vyžaduje formou osobní, telefonické, e- mailové a písemné konzultace s výhradou následného písemného stanoviska, pokud bude ke konkrétní oblasti příkazcem vyžadováno.


II.	Trvání smlouvy

Tato smlouva se uzavírá na dobu od data účinnosti této smlouvy do okamžiku splnění všech povinností Příkazníka dle této smlouvy, případně do termínu, který bude stanoven v souladu s čl. I odst. 2 této smlouvy. Smluvní strany se dohody, že smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami, účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv. 



III.	Práva a povinnosti smluvních stran


1. Příkazník je povinen při provádění činností podle této smlouvy postupovat poctivě a pečlivě podle svých nejlepších schopností a dovedností a v zájmu příkazce.

2. Veškeré návrhy v souvislosti s Architektonickou koncepcí expozice, provozem, technickou realizací a doprovodnou propagací Akce předloží příkazník k odsouhlasení příkazci.

3. Pokud před Akcí nebo při vlastní realizaci Akce vyvstanou okolnosti, které si vyžádají úpravy technické realizace či dalších položek plnění, provede příkazník se souhlasem příkazce nebo na jeho návrh tyto změny a upraví poměrně v rámci položkového rozpočtu částky alokované na jednotlivé položky. Přesun rozpočtových prostředků mezi technickou realizací či další položky je možný jen výjimečně, a to výlučně na pokyn příkazce a jen tehdy, pokud na jeho straně vzniknou okolnosti, které nebyly a nemohly být předvídány, a jejich řešení je nutné pro zajištění efektivity české oficiální účasti. Souhrnná maximální částka za technickou realizaci a další položky dle nabídky příkazníka je nepřekročitelná.

4. Příkazník je povinen bez zbytečného odkladu oznámit příkazci všechny okolnosti, které zjistil při zařizování záležitostí, a které mohou mít vliv na změnu pokynů nebo zájmů příkazce. Příkazník je však povinen neprodleně o vzniklé situaci příkazce informovat.

5. Od pokynů příkazce se může příkazník odchýlit, jen je-li to naléhavě nezbytné v zájmu příkazce a příkazník nemůže včas získat souhlas, jinak odpovídá za škodu takovým jednáním vzniklou. Příkazník není v žádném případě oprávněn se odchýlit od grafického návrhu expozice, který předložil jako součást své nabídky.

6. Příkazce předá příkazníkovi informace, podklady a pokyny nezbytné k zajištění sjednané činnosti a je oprávněn kontrolovat jejich provádění.

7. Příkazník odpovídá za škodu na věcech převzatých od příkazce k zařízení záležitosti a na věcech převzatých při jejím zařizování od třetích osob, ledaže tuto škodu nemohl odvrátit ani při vynaložení odborné péče. 

8. Příkazník je povinen upozornit příkazce na zřejmou nesprávnost jeho pokynů, které by mohly mít za následek vznik škody či újmy. V případě, že příkazce i přes písemné upozornění příkazníka na splnění pokynů trvá, příkazník neodpovídá za škodu či újmu takto vzniklou.

9. Příkazník se zavazuje zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, které právní předpis zakazuje uveřejnit nebo jejichž prozrazení může příkazci nebo jiné zúčastněné osobě způsobit vážnou újmu. Příkazník zajistí odpovídajícím způsobem utajení konkurenčně významných, určitelných, ocenitelných a v příslušných obchodních kruzích běžně nedostupných informací, které se týkají příkazce a dalších osob ve vztahu k příkazci. Povinnost příkazníka zachovávat mlčenlivost platí jak po dobu plnění předmětu smlouvy, tak i po skončení smluvního vztahu. Povinnosti mlčenlivosti může příkazníka zprostit jen příkazce svým písemným prohlášením. Tímto ustanovením není dotčen oprávněný zájem jednotlivých vystavovatelů znát výši ceny za plnění poskytovaná v souladu se smlouvou, a to v souhrnu i jednotlivě, ať již jde o ceny zahrnuté do položkového rozpočtu, nebo o ceny za služby poskytované příkazníkem nad rámec této smlouvy v souvislosti s Akcí v souladu se sjednanými podmínkami. 

10. Příkazník se zavazuje, pro případ že se v rámci plnění předmětu této smlouvy dostane do kontaktu s jakýmikoliv osobními údaji, že je bude ochraňovat a nakládat s nimi plně v souladu s příslušnými právními předpisy, zejména Nařízením EU 2016/679 (GDPR), a to i po ukončení platnosti a účinnosti této smlouvy. 

11. Příkazník se rovněž zavazuje, v případě že se v průběhu plnění této smlouvy dostane do kontaktu s jakýmikoliv údaji vztahujícími se k příkazci nebo jeho činnosti, o tyto údaje náležitě pečovat, nezneužít je, nezměnit, ani jinak nepoškodit, neztratit, ani neznehodnotit. Jakýkoliv bezpečnostní incident týkající se těchto dat nebo osobních údajů spravovaných příkazcem, je příkazník povinen okamžitě nahlásit příkazci. 

12. Příkazník bere na vědomí, že veškerá plnění podle této smlouvy, poskytovaná v souvislosti s Akcí zúčastněným osobám v rámci podpory příkazce, jsou plněním příkazci, a to i v případě, když konečným příjemcem jsou vystavovatelé; příkazce není oprávněn poskytování těchto plnění zahrnovat do případných smluvních ujednání s vystavovateli, zejména jejich poskytnutí vázat na plnění dalších podmínek, touto smlouvou výslovně neupravených, nebo jejich poskytnutí podmiňovat akceptací případného nadstandardního plnění (či jakýchkoli dalších služeb) nabízeného příkazníkem.



IV.	Odměna a platební podmínky

1. Příkazníku přísluší za výkon činností sjednaných dle této smlouvy odměna dle položkového rozpočtu v maximální výši:

1 079 900,-- Kč (slovy: jedenmilionsedmdesátdevěttisícdevětset korun českých) bez DPH. K této částce bude účtováno DPH ve výši stanovené právními předpisy účinnými v době plnění. 

2. Odměna obsahuje zahraniční DPH (VAT) a všechny obligatorní poplatky související s Akcí.  

3. Tato odměna je stanovena jako částka nejvýše přípustná a obsahuje veškeré náklady nutné k realizaci Akce. 

4. Fakturace je možná ze strany příkazníka vždy po uzavření každého jednotlivého dílčího plnění a to ve výši částek určených ve finančním harmonogramu. Fakturace bude probíhat na základě soupisu provedených služeb, který bude tvořit přílohu faktury. Příkazce neposkytuje zálohy. 

5. Pokud příkazník poskytne ucelenou a přesně vymezitelnou část plnění již před započetím Akce, a příkazce převzetí tohoto plnění odsouhlasí, může příkazník na základě předběžného písemného souhlasu příkazce vystavit fakturu i za částečné plnění. Ustanovení článku IV., odst. 3 této smlouvy tímto zůstává nedotčeno.

6. Platby budou probíhat výhradně v korunách českých a rovněž veškeré cenové údaje na daňových dokladech budou v české měně.

7. Splatnost daňového dokladu je 30 kalendářních dnů ode dne doručení daňového dokladu příkazci. Faktura bude obsahovat náležitosti podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, a § 435 občanského zákoníku, to vše ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura obsahovat zákonem stanovené náležitosti daňového dokladu, nebo bude-li obsahovat chybné údaje, je příkazce oprávněn fakturu vrátit příkazníkovi k opravě. V tomto případě neplatí původní doba splatnosti, ale nová lhůta splatnosti běží ode dne doručení opravené nebo nově vystavené faktury.

8. Příkazník se zavazuje, že v souladu s příslušnými ustanoveními zákona o DPH odvede příslušnému správci daně příslušnou DPH ve výši dle platných právních předpisů, která bude připočtena k úplatě a bude v její souvislosti uhrazena příkazníkovi dle smlouvy.
	V případě, že:
a) příkazník nesplní svou povinnost dle tohoto článku smlouvy a neodvede příslušnou DPH či její část v souvislosti s touto smlouvou příslušnému správci daně, a 
b) příkazci vznikne za podmínek stanovených Zákonem o DPH z titulu zákonného ručení na základě výzvy příslušného správce daně povinnost příslušnou DPH či její část v souvislosti s touto smlouvou odvést, a 
c) příkazce příslušnou DPH či její část příslušnému správci daně odvede, příkazník se zavazuje, neprodleně po obdržení písemného oznámení příkazce, jehož přílohou bude doklad prokazující odvedení příslušné DPH či její části, příslušnému správci daně v souvislosti s touto smlouvou uhradit na účet uvedený v oznámení příkazce příslušnou DPH či její část, kterou za příkazníka tento odvedl příslušnému správci daně.
Pokud dojde k porušení povinnosti příkazníka dle tohoto odstavce smlouvy a příkazce odvede za příkazníka příslušnou DPH či její část, příkazce je oprávněn započíst tuto svou pohledávku za příkazníkem proti jakékoliv pohledávce příkazníka za příkazce plynoucí z této smlouvy nebo proti jakékoliv jiné pohledávce příkazníka za příkazcem.


V.	Sankce

1. Pro případ, že příkazník nesplní některý ze závazků stanovených v této smlouvě, sjednávají si smluvní strany následující smluvní pokuty, které uhradí příkazník příkazci:

· za nezajištění realizace a provozu pavilonu nebo technických služeb, občerstvení či personálního zajištění v dohodnutém termínu se sjednává smluvní pokuta ve výši 50% odměny sjednané v čl. IV. odst. 1 této smlouvy.

· za nezajištění technické realizace a provozu expozice ve sjednané kvalitě, nebo jsou-li příkazcem zjištěny nedostatky při následné kontrole dle předložené dokumentace, uhradí příkazník příkazci smluvní pokutu ve výši 10 % odměny sjednané v čl. IV. odst. 1 této smlouvy; příkazce může s přihlédnutím k okolnostem porušení závazku, míře porušení povinností příkazníkem a účinné snaze příkazníka o nápravu následků tuto sankci přiměřeně snížit či prominout;

· za nezajištění technických služeb, občerstvení a personální zajištění ve  sjednané kvalitě, nebo jsou-li příkazcem zjištěny nedostatky při následné kontrole dle předložené dokumentace, uhradí příkazník příkazci smluvní pokutu ve výši 10 % odměny sjednané v čl. IV. odst. 1 této smlouvy; příkazce může s přihlédnutím k okolnostem porušení závazku, míře porušení povinností příkazníkem a účinné snaze příkazníka o nápravu následků tuto sankci přiměřeně snížit či prominout;

· za porušení povinnosti mít sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu specifikované v čl. VI. odst. 8. je příkazník povinen uhradit příkazci smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč; 

· za porušení povinnosti mlčenlivosti specifikované v této smlouvě je příkazník povinen uhradit příkazci smluvní pokutu ve výši 100.000,- Kč, a to za každý jednotlivý případ porušení povinnosti;

2. V případě, že příkazník nedodrží závazek zaplatit za porušení výše uvedených závazků ve lhůtách splatnosti, zavazuje se příkazník zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z částky dlužné faktury za každý započatý den prodlení.

3. Pro případ, že příkazce nesplní závazek uvedený v článku IV. této smlouvy, uhradí příkazce příkazníkovi úrok z prodlení v zákonné výši.

4. Uhrazením smluvní pokuty není dotčeno právo příkazce nebo příkazníka na náhradu vzniklé škody či újmy v plné výši, tedy i ve výši přesahující smluvní pokutu. Uhrazená výše smluvní pokuty se nezapočítává do výše škody či újmy, která má být uhrazena.





VI. POVĚŘENÍ

Zplnomocněnými osobami oprávněnými jednat ve věcech této smlouvy a přebírat dodávky prací dle předmětu této smlouvy za smluvní strany jsou:

1. za příkazce: 
2. za příkazníka: 


VII.	Ostatní a závěrečná ustanovení

1. Příkazník se zavazuje šířit dobré jméno příkazce a bude dbát na to, aby v oficiální expozici České republiky byly vystavovány pouze exponáty českého původu. 

2. Příkazník tímto prohlašuje, že splňuje základní kvalifikační předpoklady stanovené v zadávací dokumentaci. 

3. Příkazce může kdykoliv z jakéhokoliv důvodu i bez udání důvodu odstoupit od této smlouvy písemnou formou; odstoupení je účinné okamžikem kdy se o něm příkazník dověděl nebo mohl dovědět.

4. Příkazník může smlouvu z jakéhokoliv důvodu i bez udání důvodu vypovědět nejdříve ke konci měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena příkazci.

5. Příkazník vrátí příkazci veškeré doklady a písemnosti jakož i jiné věci a předměty poskytnuté mu v přímé souvislosti s výkonem činnosti, a to v případě odstoupení dle odst. 3 do tří dnů od účinnosti odstoupení a v případě výpovědi ze strany příkazníka ke dni ukončení smlouvy výpovědí.

6. Po zániku smlouvy odstoupením, výpovědí, či zánikem jedné ze smluvních stran, učiní příkazník vše, co nesnese odkladu, dokud příkazce nebo jeho právní nástupce neprojeví jinou vůli.

7. Zanikne-li příkazní smlouva 
· výpovědí ze strany příkazce, uhradí příkazce příkazníkovi přiměřenou část odměny odpovídající provedené práci, to však pouze za předpokladu, že předané výsledky činnosti jsou pro příkazce přínosem a jsou využitelné. 
· výpovědí ze strany příkazníka, podanou v termínu, kdy již uskutečnění Akce není možné nebo hospodárné jiným způsobem zajistit a je tak zmařen účel této smlouvy, nahradí příkazník příkazci náklady, které do data, kdy mu byla výpověď doručena, v souvislosti s Akcí vynaložil. 

8. Příkazník prohlašuje, že má řádně uzavřenou pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou příkazníkem třetí osobě při výkonu podnikatelské činnosti, a to s limitem pojistného plnění minimálně 60.000.000,-  Kč. 

9. Změny této smlouvy jsou možné pouze na základě dohody obou smluvních stran formou písemných, vzestupně číslovaných dodatků k této smlouvě, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran na jedné listině.

10. Právní vztahy touto smlouvou výslovně neupravené se řídí právním řádem České republiky, zejména pak příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

11. Smluvní strany přebírají riziko změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

12. Smluvní strany souhlasí s tím, že příkazce je oprávněn v souvislosti se svojí zákonnou povinností uveřejnit originál podepsané smlouvy v elektronické podobě a to bez časového omezení.

13. Ve smyslu § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, je příkazník osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

14. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech (4) stejnopisech včetně příloh, z nichž každý má platnost originálu, každá smluvní strana obdrží po dvou (2) stejnopisech. 

15. Příkazník bere na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že příkazce je oprávněn v souvislosti se svojí zákonnou povinností uveřejnit originál podepsané smlouvy v elektronické podobě, a to bez časového omezení. Tato smlouva nabývá účinnosti a platnosti dnem zveřejnění smlouvy v Registru smluv, přičemž zveřejnění zajišťuje příkazce.

16. Nedílnou součástí smlouvy jsou následující přílohy:

 	1) Zadávací dokumentace 
2) Cenová tabulka dle nabídky
3) Návrh grafického řešení expozice


V Praze dne  ……………….…… 			V Praze dne  ……………….……


         …………………...................................... 		        …………………......................................¨
                       Miloš Kočí, MBA			             Ing. Radomil Doležal, MBA
               předseda představenstva		        generální ředitel

		příkazník		               příkazce


































Příloha č. 1 Zadávací dokumentace 

Věc: Zajištění realizace národní expozice na veletrhu CIIE 2018 

Preambule 
Tato specifikace je vypracována jako podklad pro podání nabídek v rámci veřejné zakázky, která se řídí pouze směrnicí zadavatele Zadávání veřejných zakázek a hodnocení dodavatelů ve verzi platné ke dni vyhlášení zakázky. Postup této veřejné zakázky malého rozsahu je vyjmut z působnosti § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, (dále jen „ZZVZ“). Jakékoliv odkazy na zákon jsou pouze analogické.

I.	Vymezení a předmět plnění veřejné zakázky malého rozsahu
Zajištění kompletní realizace národní expozice České republiky pro Českou agenturu na podporu obchodu/CzechTrade (dále „zadavatel“) na veletrhu CIIE 2018 v Šanghaji, Čínská lidová republika ve dnech 5.11.-10.11.2018. 
Celková plocha expozice bude mít rozlohu 136 m², rozměr 17 x 8 m, ostrovní typ. V příloze č. 4 této výzvy je uveden plánek umístěním expozice na výstavišti National Exhibition and Convention Center, pavilon 5.2, pozice C03.


Specifikace předmětu zakázky:
Realizace výstavní expozice zahrnující návrh, vyhotovení, montáž a odborný dohled při stavbě expozice, provoz včetně zajištění technických služeb, občerstvení a personálního obsazení expozice a dále demontáž, to vše včetně případných přeprav. Expozice bude tvořena z těchto prvků:

Věž příběhů se zázemím (2x)
· trojúhelníkový půdorys, 1x velká věž s rozměry stěn cca 4 m (d) x 3,2 m (v), 1x malá věž s rozměry stěn cca 3,2 m (d) x 3 m (v)
· celkem 6 stěn, z toho 1x stěna tvořená logy a velkoplošnou obrazovkou s minimálními rozměry 3 m (d) x 2 m (v) pro promítání videospotů v HD kvalitě, 5x stěna z potištěné textilie s velkoplošnými podsvícenými fotografiemi s motivy turistických míst, průmyslu, zemědělství nebo kultury ČR (videospoty, loga a fotografie zajistí a poskytne zadavatel)   
· v každé věži 1x vstup (uzamykatelné dveře), využití vnitřního prostoru věží k umístění zázemí – kuchyňka a sklad, dispoziční řešení navrhne účastník
· minimální požadované vybavení kuchyňky: dřez s přívodem a odpadem vody, presso kávovar, 2x lednice s mrazicím boxem (celková vnitřní kapacita alespoň 400 l), myčka na nádobí, rychlovarná konev, vybavení pro přípravu a ohřev jednoduchých teplých pokrmů (elektrický vařič a mikrovlnná trouba s funkcí grilu), nádobí, kuchyňské a čistící potřeby v množství odpovídajícím velikosti expozice, regály s úložným prostorem, odpadkový koš s víkem
· minimální požadované vybavení skladu: regály s úložným prostorem, věšáky na oblečení, technické vybavení pro běžnou údržbu expozice
Infopulty (6x) s barovými židlemi (12x)
· celkem 6 samostatných infopultů a 12 barových židlí pro vystavovatele, ke každému infopultu přiřazení 2 barových židlí
· specifikace infopultů: čistý design (zejména zakrytí konstrukčních prvků), uzamykatelný úložný prostor, dostatečný rozměr vrchní desky nebo kombinace se stojanovým systémem dle návrhu účastníka pro vystavení propagačních materiálů, označení pultů logy vystavovatelů (loga zajistí a poskytne zadavatel)

Dotykový tablet (6x)
· tablet pro účely prezentace vystavovatelů s možností prohlížení webových stránek, promítání obrázků a přehrávání videí vystavovatelů
· minimální parametry: paměť 8GB, rozlišení displeje 1280×800, výdrž baterie 8 hodin, operační systém Android, pro každý tablet 1x nabíječka
· systém uchycení umožňující samostojné i mobilní využití tabletu se zabezpečením proti krádeži např. systémem bezpečnostního lanka – navrhne účastník 

Barový pult s výčepem 
· pult pro prezentaci a ochutnávky tradičních českých potravin a nápojů, včetně výčepního zařízení
· požadované rozměry pultu 3 – 5 m (d) x cca 1 m (š) 
· potraviny a nápoje pro ochutnávky, jejich přepravu a organizaci ochutnávek včetně personálu obsluhy a materiálního příslušenství zajistí zadavatel
· zadavatel požaduje, aby účastník v návrhu umístil do bezprostřední blízkosti barového pultu, případně přímo na barový pult jeden z infopultů pro vystavovatele (oba prvky budou sloužit k prezentaci České republiky v oblasti potravin a zemědělství) – konkrétní řešení navrhne účastník
Jednací zóna
· jednací prostory s celkovou kapacitou pro současné jednání 25 – 30 osob, z toho minimálně 5 samostatných čtyřmístných jednacích stolů – konkrétní řešení navrhne účastník s ohledem na kapacitní a dispoziční parametry expozice
· zadavatel preferuje výběr jednacích stolů umožňujících variabilní spojování pro účely větších jednání a rovněž doplnění standardních jednacích míst o ležérní posezení tvořené min. 2 konferenčními stolky a min. 4 křesly (jednomístnými) či min. 2 gauči (vícemístnými)
Prostor s nábytkem pro vystavení výrobků/vzorků
· podstavce s ochranným sklem, vícepatrové vitríny nasvícené bodovými světly nebo jiný výstavní uzamykatelný systém dle návrhu účastníka na celkové ploše 5 – 10 m2
· kapacita pro umístění menších předmětů typu výrobků ze skla, šperků, psacích potřeb, modelů strojů, apod. – celkem cca 10 samostatných exponátů/sad exponátů, které vybere a zajistí zadavatel po konzultaci s účastníkem) 
· zadavatel výslovně připouští možnost rozptýlení exponátů do různých částí expozice 
Nosná konstrukce s lampióny (12x)
· ocelová nebo alternativní kovová konstrukce pro zavěšení lampionů s logy České republiky nad expozicí – konkrétní řešení konstrukce navrhne účastník
· zadavatel požaduje, aby provedení konstrukce bylo jednoduché, čisté a z hlediska celkového designu expozice nenápadné 
· celkem 12 lampionů, 3 různé rozměry (průměr 2000 mm, 1600 mm a 1300 mm), od každého rozměru 4 kusy
· specifikace lampionů: kulovitý tvar, bílá nehořlavá textilie, vnější potisk logy na dvou stranách, integrované osvětlení, nepřetržité nafukování vzduchem vestavěným elektrickým mini-kompresorem (podrobnější specifikace lampionů dle expozičního manuálu CzechTourism je součástí přílohy č. 5) 
· použití log: 4 různé tematické varianty loga „Czech Republic the Land of …“, každá tematická varianta natištěná na 3 lampionech (1 kus od každé velikosti, vnější tisk na dvou stranách), použití čínských jazykových mutací log na lampiónech o průměru 2000 mm a 1300 mm, použití anglických jazykových mutací log na lampiónech o průměru 1600 mm (grafické podklady k logům poskytne zadavatel)


POVINNÉ PRVKY EXPOZICE DODANÉ JINÝMI SUBJEKTY/VYSTAVOVATELI
Virtuální realita
· sáňky, projekční brýle a notebook se softwarem (zajistí a poskytne zadavatel včetně přepravy na výstaviště a zpět)
· účastník v návrhu expozice vyčlení prostor cca 5 – 6 m2 a zajistí stolek pod notebook, instalaci do expozice a uvedení do provozu a asistenci při demontáži
Automobil
· exponát automobilu Škoda Kodiaq včetně podstavce a infostojanu (zajistí a poskytne Škoda Auto včetně přepravy na výstaviště a zpět)
· účastník v návrhu vyčlení prostor cca 20 m2 a zajistí instalaci do expozice a asistenci při demontáži
Klavír 
· piano se stoličkou (zajistí a poskytne Petrof včetně přepravy na výstaviště a zpět)
· účastník v návrhu vyčlení prostor cca 6 – 9 m2 a zajistí instalaci do expozice a asistenci při demontáži
Výstavní výrobky/vzorky
· menší výstavní předměty typu výrobků ze skla, šperků, psacích potřeb, modelů strojů, apod. (viz také bod „Prostor s nábytkem pro vystavení výrobků/vzorků“) určené k prezentaci průmyslové tradice České republiky
· konkrétní výrobky/vzorky vybere a zajistí včetně přepravy na výstaviště a zpět zadavatel v koordinaci s účastníkem, 
· účastník zajistí instalaci do expozice a asistenci při demontáži  


Technické omezení expozic: 
· stavění jednopatrových expozic je umožněno do maximální výšky 6 m. Není povoleno upevňovat závěsné konstrukce ke stropu výstavní haly
· zadavatel požaduje, aby byl do expozice umožněn bezbariérový přístup (v případě vyvýšené podlahy např. přes nájezdovou rampu)
· zadavatel zdůrazňuje, že charakter veletrhu klade zvýšený důraz na kvalitu expozic, zejména z hlediska použitých materiálů a čistoty designu 
· zadavatel doporučuje účastníkům, aby se seznámili s pravidly a podmínkami pro vystavovatele a dalšími dokumenty vydanými organizátory veletrhu, které jsou k dispozici ke stažení na oficiálních webových stránkách veletrhu na adrese: https://www.ciie.org/zbh/Download/   
· zadavatel výslovně upozorňuje účastníky, že organizátor pro veletrh vydal seznam autorizovaných dodavatelů expozic (viz část III manuálu pro vystavovatele). V případě, že chce vystavovatel využít při stavbě expozice jiného dodavatele, je nutné vyžádat si od organizátora souhlas. Zadavatel v této souvislosti doporučuje účastníkům, aby tuto skutečnost zohlednili pří výběru lokálních subdodavatelů. Pokud se účastník rozhodne spolupracovat se subdodavatelem mimo seznam společností schválených organizátorem nebo zajistit realizaci expozice vlastními zdroji, zadavatel se zavazuje, že při zajišťování souhlasu organizátora poskytne maximální součinnost. Zadavatel však nepřebírá odpovědnost v situaci, pokud organizátor souhlas neudělí
· zadavatel dále s odkazem na podmínky veletrhu upozorňuje, že u expozic na míru zajišťovaných prostřednictvím dodavatele mimo seznam schválených společností musejí být organizátorovi předloženy k odsouhlasení technické výkresy a dokumenty. Za posouzení těchto podkladů je účtován poplatek 20 RMB/m2. Organizátor současně při využití neautorizovaného dodavatele požaduje složení vratné zálohy, která činí 500 RMB/m2       


Dále účastník zajistí:

Technické a administrativní služby
· přípojky, rozvody a spotřeba vody a elektřiny 
· Wi-Fi internet s dostatečnou rychlostí a kapacitou dat pro současné připojení a práci 30 – 40 osob po celou dobu veletrhu (předpoklad využití připojení pro běžnou práci, prohlížení webových stránek a přehrávání videí) 
· každodenní úklid expozice včetně likvidace odpadu
· nasvícení expozice (konkrétní řešení dle návrhu účastníka, zadavatel požaduje nasvícení velkoplošných stěn s fotografiemi, lampionů, jednotlivých exponátů a expozice jako celku)
· ozvučení – reproduktory a minimálně 3x bezdrátový mikrofon pro účely pořádání menších akcí v prostorách expozice
· vystavovatelské průkazy pro všechny osoby zajišťující stavbu a dozor expozice, management fee a pojištění 
· kompletní pojištění expozice a jejích součástí včetně exponátů

Občerstvení
· základní občerstvení pro hosty národní expozice po celý průběh veletrhu – 6 dní, 50 osob denně 
· minimální požadovaný rozsah občerstvení: káva, čaj, voda, nealkoholické nápoje, slané a sladké pochutiny (např. jednohubky, krekry, chipsy, sušenky, zákusky), ovoce a zelenina

Personální zajištění expozice ze strany účastníka

Projektový manažer
· osoba pověřená účastníkem k zajištění celkové koordinace na místě po celou dobu provozu národní expozice a minimálně dva dny před a jeden den po skončení akce
· 1 osoba na 9 dnů
· zadavatel požaduje, aby projektový manažer ovládal anglický a český jazyk minimálně na úrovni B2, znalost čínského jazyka je výhodou
· zadavatel rovněž požaduje, aby se projektový manažer byl schopen účastnit průběžných koordinačních jednání se zadavatelem a jeho partnery v Praze a aby byl po celý průběh veletrhu na místě přítomen osobně 
Hosteska
· 1 osoba po celou dobu provozu expozice (předpoklad 6 dnů x 8 hodin)
· jazykové požadavky: znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2, znalost čínského jazyka minimálně na úrovni B1, znalost českého jazyka výhodou

Maximální a nepřekročitelná hodnota zakázky je 1 150 000 Kč bez DPH. Pokud nabídková cena účastníka v rámci jím podané nabídky překročí zadavatelem stanovenou maximální hodnotu, bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení.


Představení zadavatele
Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade byla zřízena rozhodnutím ministra průmyslu a obchodu dne 1.5.1997 jako příspěvková organizace státu.
Posláním CzechTrade je poskytování informačních, poradenských a podpůrných služeb zaměřených na zlepšování výsledků zahraničního obchodu České republiky a exportních aktivit českých podnikatelských subjektů v zahraničí. 
Agentura je příspěvkovou organizací, která je napojena na státní rozpočet prostřednictvím svého zřizovatele – Ministerstva průmyslu a obchodu. Hospodaření agentury se řídí pravidly hospodaření s rozpočtovými prostředky státního rozpočtu a finančního hospodaření rozpočtových a příspěvkových organizací.
Statutárním orgánem agentury je generální ředitel, kterého jmenuje a odvolává ministr průmyslu a obchodu.
Bližší informace na www.czechtrade.cz.

Kontaktní osoba, osoba pro dotazy účastníků a zveřejnění informací k zakázce
Dotazy a žádosti o další informace k této zakázce lze podat výhradně elektronicky prostřednictvím NEN (Národní elektronický nástroj, https://nen.nipez.cz/), a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle odpověď do 2 pracovních dní od doručení žádosti o dodatečné informace. Účastníci mohou zasílat své dotazy prostřednictvím NEN.
Zadavatel upozorňuje účastníky na povinnost pravidelných kontrol NEN pro případné získání vysvětlení zadávací dokumentace.
Kontaktní osoba - Ing. Lenka Sokoltová, tel.: 224 907 564, e-mail: lenka.sokoltova@czechtrade.cz


II.	Doba a místo plnění zakázky
a) Předpokládaná doba plnění: 3. 11. – 11. 11. 2018 (datum konání veletrhu 5. 11. – 10. 11. 2018).
b) Místo plnění: Šanghaj, Čínská lidová republika, výstaviště National Exhibition and Convention Center

III.	Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
a) Zadavatel požaduje v rámci nabídky předložení čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti (viz příloha č. 2), což doloží účastník čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v případě podpisu nabídky zmocněnou osobou doloží účastník v nabídce scan plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu).
b) Zadavatel upozorňuje, že si na webových stránkách www.justice.cz nebo www.RZP.cz ověří oprávnění k podnikání účastníka zadávacího řízení.
c) Zadavatel požaduje v nabídce uvedení zkušeností se zajištěním realizace podobně zaměřených výstavních/národních expozic nejlépe v zahraničí – účastník uvede alespoň jeden (1) konkrétní případ v objemu min. 1 mil. Kč bez DPH (tato částka nesmí zahrnovat náklady za pronájem plochy a registrační poplatky) za období posledních tří (3) let od data vyhlášení této zakázky formou seznamu s uvedením rozsahu jednotlivých realizací a jejich zadavatelů. Všechny ukázky zadavatel požaduje v českém jazyce, opatřené čestným prohlášením, podepsaným osobou oprávněnou jednat jménem účastníka, kterým deklaruje pravdivost uvedených údajů (v případě podpisu nabídky zmocněnou osobou doloží účastník v nabídce scan plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu).
Účastník vyplní tabulku: 

	Název služby
	Termín poskytnutí
	Místo plnění
	Popis plnění
	Objednatel
	Hodnota v Kč bez DPH

	 
	 
	
	 
	
	 

	 
	 
	
	 
	
	 

	 
	 
	
	 
	
	 

	 
	 
	
	 
	
	 

	 
	 
	
	 
	
	 



d) Doložení odborné kvalifikace účastníka ve formě strukturovaných životopisů členů týmu, kteří budou na zakázce pracovat a jejich pracovní pozici ve firmě, a to minimálně v tomto rozsahu:
· Projektový manažer 
· zkušenosti s předmětem plnění zakázky s důrazem na akce v teritoriu Čína a na oficiální prezentace České republiky – alespoň jeden (1) konkrétní případ za období posledních pět (5) let od data vyhlášení této zakázky
· velmi dobrá znalost anglického a českého jazyka minimálně na úrovni B2 (úroveň dle SERR/CEF), znalost čínského jazyka je výhodou
· Součástí životopisu všech členů realizačního týmu musí být rovněž souhlas se zpracováním osobních údajů, a to v rozsahu nezbytném pro vyhovění veškerým požadavkům kladeným na zadavatele a v souladu s Nařízením EU 2016/679  (GDPR). Životopis musí být podepsán. 
Dále zadavatel očekává uvedení základních údajů o účastníkovi, stručné představení a uvedení kontaktních osob účastníka v nabídce účastníka.  

IV.	Způsob hodnocení nabídek
Jednotlivé nabídky budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií: 
a) celková nabídková cena za předmět plnění (v Kč bez DPH).................. váha 60 %

Účastník vyplní tabulku: 
	Položka
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění 

	Kompletní návrh, výroba, montáž, stavba, demontáž expozice, vybavení expozice (nábytek, elektronika, atd.)
	

	Nosná konstrukce s lampiony
	

	Zavedení přípojek vody a elektřiny 
vč. rozvodů v expozici a spotřeby
	

	Wi-Fi internet
	

	Úklid, likvidace odpadů a ostatní technické služby
	

	Grafické práce
	

	Hosteska 6 dní
	

	Projektový manažer 9 dní
	

	Občerstvení pro 50 osob denně na 6 dní
	

	Pojištění stánku i vystavených produktů a administrativní poplatky
	

	Celková nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění (uvedená cena je cena určená pro hodnocení veřejné zakázky)
	



b) kvalita nabízeného plnění – návrh řešení národní expozice…………….váha 40%

Poznámka k hodnocení: 
Ad a) – Nejvhodnější nabídka má minimální hodnotu, tj. nejnižší cenu. Hodnocená nabídka získá takovou bodovou hodnotu, která vznikne poměrem hodnoty hodnocené nabídky k nejvýhodnější nabídce a násobkem váhy kritéria 60 %. 
Ad b) V rámci kritéria kvality nabízeného plnění bude posuzován grafický návrh stánku včetně vizualizace. Zadavatel bude hodnotit architektonické řešení expozice v návaznosti na specifikaci předmětu veřejné zakázky. V rámci hodnocení se zadavatel zaměří na: 
· dispoziční řešení expozice – Zadavatel bude lépe hodnotit otevřené a vzdušné pojetí expozice, logické rozmístění jednotlivých prvků v rámci expozice reflektující plochu pro vystavovatele tak, aby byla celá plocha využita efektivně a účelně (v rámci expozice jako celku, vzájemně proti sobě i ve vztahu k předpokládanému toku návštěvníků), zohledňující snadnou orientaci v prostorách expozice, a řešení usnadňující logistiku a pohyb osob uvnitř expozice vč. přístupnosti kuchyňky a zázemí a v jejím bezprostředním okolí. 
· designové provedení a kvalitu materiálů – zadavatel bude lépe hodnotit návrh expozice, který bude vytvářet jednotný vizuální dojem, bude působit reprezentativně, bude využívat národních barev, log a dalších motivů České republiky, bude zdůrazňovat jednoduchý a čistý design, bude pracovat se vzhledově atraktivními materiály a konstrukčními řešeními odrážejícími současné trendy ve výstavnictví a efektivně zužitkuje dostupnou plochu k jednoznačnému a viditelnému grafickému označení národní expozice.    Zadavatel požaduje využití kvalitních stavebních systémů a materiálů – lépe bude hodnocena nabídka, která nabídne kvalitnější materiál.  
· zpracování obsahu expozice – zadavatel bude lépe hodnotit návrh, který bude obsahovat všechny zadané prvky zapracované v souladu s instrukcemi zadavatele, bude efektivně a funkčně využívat výstavní plochu (zejména z hlediska kapacity a variability jednací zóny, možnosti umístění výstavních výrobků/vzorků a prostoru pro prezentaci vystavovatelů), vhodně propojí jednotlivé prvky tvořící expozici do tematických celků a bude obsahovat zajímavá inovativní řešení s potenciálem pro upoutání návštěvníků.      
· propracovanost návrhu – zadavatel bude u návrhů kladně hodnotit přehlednost, výstižnost a jednoznačnost slovního popisu celkového záměru účastníka, způsobu zpracování jednotlivých zadaných prvků expozice i minimálního materiálového standardu a dále podrobnost a kompletnost vizuálního návrhu expozice.  Nejlépe bude hodnocena taková nabídka, která nejlépe využije národní barvy České republiky, nejlépe využije možnosti tisku a polepů grafiky vystavovatelů i zadavatele dle specifikace zakázky a bude nejlépe viditelná v rámci výstavní plochy.

Nejlépe (maximum 10 bodů) bude hodnocen návrh, který bude nejlépe odpovídat zadání v bodě 1 a výše uvedenému v Ad b). Nejnižší počet bodů obdrží nabídka, která splní pouze minimální požadavky zadavatele. Následně tyto body budou znormovány, tj. výsledek bude převeden na stejné jednotky jako u ceny, tzn. vynásoben číslem 10 a následně vynásoben váhou kritéria 40%. 

Vítězná, bude taková nabídka, která v součtu za obě kritéria obdrží nejvyšší počet bodů (maximum 100 bodů). 

V. 		Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky
a) Požadujeme doručení nabídky elektronickou formou a v českém jazyce.
b) Účastník předloží písemnou nabídku v jednom originálním písemném vyhotovení včetně vyplnění krycího listu nabídky (příloha č. 1) s očíslováním stran, přičemž krycí list i nabídka budou podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v případě podpisu nabídky, či jakéhokoliv dokumentu v nabídce zmocněnou osobou doloží účastník v nabídce scan plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu).
c) Požadujeme dodržení následující struktury předkládaných nabídek:
· základní údaje o účastníkovi, stručné představení a uvedení kontaktních osob (viz bod III),
· kvalifikační předpoklady dle čl. III výzvy,
· uvedení nabídkové ceny v Kč bez DPH dle čl. IV výzvy, která je účastníkem i zadavatelem v rámci předložené nabídky považována za cenu konečnou a maximální,
· vizuální návrh expozice s vyobrazením půdorysu a bočních pohledů v celkovém počtu minimálně 6 plnobarevných snímků, a to minimálně ve formátu A4 a číselně nižším. Součástí návrhu bude také podrobnější slovní popis záměru účastníka a zpracování jednotlivých zadaných prvků expozice včetně definice minimálního materiálového standardu vč. uvedení konkrétních výstavních systémů. Návrh expozice včetně všech jeho součástí bude posuzován v rámci hodnotícího kritéria č. 2.    
· vyplněnou smlouvu (příloha č. 3) s podpisem oprávněné osoby. Přitom zadavatel upozorňuje, že účastník smlouvu doplní ve vymezených polích a není oprávněn smlouvu měnit,
· v nabídce bude rovněž uvedeno, že pokud bude účastníkem vytvořeno při plnění předmětu zadání dílo ve smyslu zákona o dílech literárních, vědeckých a uměleckých (autorský zákon), předáním díla nebo jeho části zadavateli poskytuje účastník zadavateli k předmětu díla (dle ustanovení § 2358 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném znění) zároveň výhradní, místně a časově neomezené oprávnění k užití autorského díla samostatně nebo v souboru s jiným dílem nebo produktem. Zadavatel bude oprávněn toto právo převést na třetí osobu nebo umožnit užívat autorské dílo jiné osobě. Zadavatel bude též oprávněn sám nebo prostřednictvím třetí osoby autorské dílo dále rozvíjet. Odměna za užití či postoupení autorského díla bude již zahrnuta v předložené nabídce.

VI.       Platební, sankční a další podmínky
a) Ceny předložené účastníkem v rámci této zakázky jsou při poskytování plnění této zakázky pro zadavatele i účastníka závazné, maximální a konečné. Pakliže bude plnění realizováno dílčími objednávkami, bude cena těchto objednávek vždy předem odsouhlasena zadavatelem.
b) Zadavatel neposkytne zálohy. Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna v české měně. Příslušné platby za předmět plnění zakázky se uskuteční vždy na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného vybraným účastníkem. 
c) Splatnost daňových dokladů musí být nejméně 14 dnů od doručení faktury do sídla zadavatele. Při nedodržení lhůty splatnosti je možno zadavateli účtovat smluvní pokutu max. 0,05 % fakturované částky za každý den prodlení.
d) Účastník odpovídá zadavateli za výkon předmětu zakázku v plné výši. Vznikne-li v důsledku porušení povinností některé ze stran škoda, je povinna škodící strana tuto škodu druhé straně nahradit.
e) V případě, že se účastník setká v souvislosti s plněním této veřejné zakázky s informacemi důvěrného charakteru, které nejsou veřejně přístupné, uchová je v tajnosti, nesdělí je žádné třetí osobě, nezpřístupní je, a ani jakýmkoliv způsobem nevyužije, a to ani po ukončení plnění zakázky. To neplatí, je-li poskytnutí informací uloženo platným a účinným právním předpisem a vyžadováno orgánem k tomu zmocněným.  
f) Plnění může vypovědět kterákoliv strana při dodržení tříměsíční (3) výpovědní doby počínající plynout prvním dnem následujícího kalendářního měsíce po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně na poslední známou adresu. Výpověď se považuje za doručenou i za situace, kdy se poštovní zásilka obsahující výpověď vrátila odesílající smluvní straně jako nedoručitelná a/nebo jestliže nebyla vyzvednuta v úložní době a/nebo bylo její přijetí adresátem odmítnuto.
g) Účastník bere na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že zadavatel je oprávněn v souvislosti se svojí zákonnou povinností uveřejnit originál podepsané smlouvy v elektronické podobě, a to bez časového omezení. Dále bere na vědomí, že smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami, účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv. Uveřejnění zajistí zadavatel.

VII.	Místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat
a) Nabídku (včetně dokumentů uvedených v čl. III zašlete prostřednictvím systému NEN.
b) Nabídka musí být doručena nejpozději do 7.8.2018 do 10:00 hod.       
       	      
VIII.	Další podmínky
a) Variantní řešení nabídek se nepřipouští. 
b) Účastníkovi nenáleží žádná náhrada nákladů, které vynaložil na účast v této soutěži.  
c) Nabídky, kopie nabídek, vzorky, ani jednotlivé součásti nabídek účastníků či vyloučených účastníků nebudou vráceny. (Vráceny budou na vyžádání účastníka pouze neotevřené nabídky došlé po termínu pro podání nabídek.)
d) Výsledek výběrového řízení se na základě „Rozhodnutí“ zadavatele zveřejněného na profilu NEN zašle prostřednictvím NEN všem účastníkům a vítěz soutěže bude vyzván k podpisu smlouvy. V případě, kdy vítěz neuzavře se zadavatelem smlouvu, má zadavatel právo postupovat analogicky dle § 125 ZZVZ, v platném znění.
e) Při zadání této zakázky nejsou přípustné námitky účastníků.
f) Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného účastníka příp. zrušit tuto veřejnou zakázku bez udání důvodu.
g) Zadavateli si v případě mimořádně nízkých nabídkových cen vyhrazuje právo postupovat analogicky dle ust. § 113 ZZVZ, v platném znění.


25.7.2018
			Ing. Lenka Sokoltová		                 			CzechTrade


Příloha č. 2 Cenová tabulka dle nabídky

	Položka
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění 

	Kompletní návrh, výroba, montáž, stavba, demontáž expozice, vybavení expozice (nábytek, elektronika, atd.)
	632.000,-

	Nosná konstrukce s lampiony
	85.000,-

	Zavedení přípojek vody a elektřiny 
vč. rozvodů v expozici a spotřeby
	48.600,-

	Wi-Fi internet
	28.000,-

	Úklid, likvidace odpadů a ostatní technické služby
	16.500,-

	Grafické práce
	105.000,-

	Hosteska 6 dní
	20.000,-

	Projektový manažer 9 dní
	62.800,-

	Občerstvení pro 50 osob denně na 6 dní
	60.000,-

	Pojištění stánku i vystavených produktů a administrativní poplatky
	22.000,-

	Celková nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění (uvedená cena je cena určená pro hodnocení veřejné zakázky)
	1.079.900,-





Příloha č. 3 Návrh grafického řešení expozice

18