Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7117343: Zpracování projektové dokumentace na akci "Zateplení objektu

Příloha Objednavka č.209.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA

Město Bílina                                                         V Bílině dne: 11/10/2018
MěÚ Bílina, Odbor nemovitostí a investic                             Objednávka č.: 209/2018/Bu
Břežánská 50/4                                                       Financováno: PD
418 31 Bílina                                                        Tel. Kontakt:
IČ: 00266230                                                         E-mail:
DIČ: CZ00266230                                                      Vystavil: Jaroslav Bureš
č. ú.:

                                                      EADGAR, a.s.
                                                      Průběžná 3142
                                                      434 01 Most
                                                      IČ:25004077

Město Bílina objednává:
Zpracování projektové dokumentace na akci „Zateplení objektu restaurace U Kádi v Bílině a to dle cenové
nabídky, která je nedílnou součástí této objednávky. Podmínkou je zachování stávající fasády bez zateplení,
pouze sanace dle rozhodnutí odboru památkové péče.

Termín dodání: 06/2019
Cena bez DPH činí:247.000 Kč bez DPH (sazba DPH 21%: 51.870 Kč)
Cena vč. DPH: 298.870 Kč vč. DPH

                           Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele,
                        že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti.

Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti uvedené v zákoně č. 89/2012 Sb. Občanský
zákoník, § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví a § 28 zákona č.235/2004 Sb. zákon o DPH. Na základě
ustanovení § 109 odst. 2, písm. c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účty
zveřejněné na Daňovém portálu MFČR.

Město Bílina prohlašuje, že objednávka je/není předmětem zdanitelného plnění, a proto bude/nebude pro
výše uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH.

Fakturu zašlete v jednom vyhotovení na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina.

Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její podepsanou kopii vč. podepsaného předávacího
protokolu, nebo úkolového listu. Faktura, která nebude obsahovat tyto přílohy, nebude moci být
proplacena a bude navrácena dodavateli k doplnění. Splatnost faktury je 14 dní ode dne doručení
objednateli.

Penále: Za nedodržení termínu realizace 0,3 % z ceny díla bez DPH za každý den prodlení.
Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a nabývá
účinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na Portále
veřejné správy.

Příkazce operace:                         Převzal:                   Správce rozpočtu:
Ing. Oldřich Lukeš                        25.10.2018                 Jana Matějovská