Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA Město Bílina V Bílině dne: 11/10/2018 MěÚ Bílina, Odbor nemovitostí a investic Objednávka č.: 209/2018/Bu Břežánská 50/4 Financováno: PD 418 31 Bílina Tel. Kontakt: IČ: 00266230 E-mail: DIČ: CZ00266230 Vystavil: Jaroslav Bureš č. ú.: EADGAR, a.s. Průběžná 3142 434 01 Most IČ:25004077 Město Bílina objednává: Zpracování projektové dokumentace na akci „Zateplení objektu restaurace U Kádi v Bílině a to dle cenové nabídky, která je nedílnou součástí této objednávky. Podmínkou je zachování stávající fasády bez zateplení, pouze sanace dle rozhodnutí odboru památkové péče. Termín dodání: 06/2019 Cena bez DPH činí:247.000 Kč bez DPH (sazba DPH 21%: 51.870 Kč) Cena vč. DPH: 298.870 Kč vč. DPH Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele, že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti. Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti uvedené v zákoně č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník, § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví a § 28 zákona č.235/2004 Sb. zákon o DPH. Na základě ustanovení § 109 odst. 2, písm. c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účty zveřejněné na Daňovém portálu MFČR. Město Bílina prohlašuje, že objednávka je/není předmětem zdanitelného plnění, a proto bude/nebude pro výše uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH. Fakturu zašlete v jednom vyhotovení na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina. Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její podepsanou kopii vč. podepsaného předávacího protokolu, nebo úkolového listu. Faktura, která nebude obsahovat tyto přílohy, nebude moci být proplacena a bude navrácena dodavateli k doplnění. Splatnost faktury je 14 dní ode dne doručení objednateli. Penále: Za nedodržení termínu realizace 0,3 % z ceny díla bez DPH za každý den prodlení. Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a nabývá účinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na Portále veřejné správy. Příkazce operace: Převzal: Správce rozpočtu: Ing. Oldřich Lukeš 25.10.2018 Jana Matějovská