Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7119047: Objednávka znalecných posudků pro účely vypořádání pozemků zastavěných

Příloha PM1139_2018-SML.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo smlouvy objednatele: PM1139/2018-SML           Číslo smlouvy dodavatele: ………………………

 SMLOUVA O PLNĚNÍ, JEHOŽ HODNOTA PŘEVYŠUJE
                      ČÁSTKU 50.000 Kč bez DPH

uzavřená níže uvedeného dne podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,
    a podléhající zveřejnění podle § 2 odst. 1 písm. k) zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv

Smluvní strany:

1. Objednatel:

Povodí Moravy, s.p.

Sídlo:             Dřevařská 11, 602 00 Brno

Zapsán:            v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, v oddílu A,

                   vložce 13565

Zastoupený:

IČO:               708 90 013

DIČ:               CZ70890013

Bankovní spojení:

Číslo účtu:

Zástupce ve věcech souvisejících s plněním smlouvy:

2. Dodavatel:

qdq services, s.r.o.

Sídlo:             Bílovecká 1162/167, Kylešovice, 747 06 Opava

Zapsán:            v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, v oddílu C,

vložce 28976

Zastoupený:

IČO:               26878313

DIČ:               CZ26878313

Bankovní spojení:                .

Číslo účtu:

Zástupce ve věcech souvisejících s plněním smlouvy:

                                                I.
                                    Předmět smlouvy

1. Předmětem této smlouvy je závazek dodavatele dodat objednateli řádně a včas níže popsanou
     věc/dílo, čemuž odpovídá povinnost objednatele tuto řádně dodanou věc/dílo převzít a zaplatit
     dodavateli sjednanou cenu této věci/díla podle čl. III. smlouvy.

2. Objednatel u dodavatele objednává vyhotovení znaleckých posudků pro účely vypořádání pozemků
     zastavěných vodními díly - MVE Vír I a II, vodní dílo Dalešice a vodní dílo Mohelno dle ust. § 59a
     vodního zákona, a to:

          · posudku pro stanovení obvyklé ceny pozemků zastavěných vodním dílem a
          · posudku pro stanovení obvyklé výše nájemného za užívání pozemků zastavěných vodním

                dílem.

Seznam pozemků včetně dalších vyžádaných podkladů byla předán dodavateli před podpisem této
smlouvy.

                                                        Strana 1 (celkem 2)
                                                         II.
                                           Doba a místo plnění

1. Dodavatel se zavazuje věc/dílo objednateli dodat v termínu do: 31. 10. 2018.
2. Místem dodání předmětu smlouvy je sídlo objednatele.

                                                        III.
                                       Cena a platební podmínky

1. Smluvní strany sjednávají nejvýše přípustnou cenu věci/díla ve výši 182 000 Kč bez DPH.
2. Výše a sazba DPH bude vypočtena a vyfakturována dle platných právních předpisů ke dni

     zdanitelného plnění (tj. den převzetí věci/díla).
3. Cenu uhradí objednatel na základě faktury, která bude dodavatelem vystavena do 15 kalendářních

     dnů ode dne zdanitelného plnění (tj. den převzetí věci/díla) a doručena objednateli ve dvou
     vyhotoveních. Cena bude splatná na účet dodavatele uvedený v této smlouvě.
4. Doba splatnosti faktury se sjednává do 30 dnů od dne doručení objednateli. Povinnost zaplatit
     smluvenou cenu je splněna dnem odepsání fakturované částky z účtu objednatele.
5. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
     hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Dodavatel je povinen na faktuře uvést správné identifikační
     údaje objednatele a číslo smlouvy objednatele.
6. Nedodržení uvedených požadavků opravňuje objednatele k vrácení faktury s tím, že doba splatnosti
     počne běžet ode dne doručení opraveného daňového dokladu objednateli.

                                                        IV.
                                              Ostatní ujednání

1. Vlastnické právo přechází na objednatele okamžikem převzetí věci/díla.

2. Smluvní strany sjednávají smluvní pokutu ve výši 1000 Kč při nedodržení závazku dodavatele dodat
     věc/dílo v termínu sjednaném v článku II. smlouvy, a to se splatností do 14 dnů od vystavení faktury.

3. Objednatel a dodavatel se zavazují, že veškeré obchodní a technické informace, které jim byly
     svěřeny smluvním partnerem, nezpřístupní třetím osobám bez písemného souhlasu druhé smluvní
     strany a ani nepoužijí tyto informace pro jiné účely, než pro splnění svých závazků z této smlouvy.

                                                        V.
                                          Závěrečná ustanovení

1. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran, účinnosti dnem uveřejnění v registru
     smluv.

2. Dodavatel bere na vědomí, že objednatel je povinným subjektem dle § 2 odst. 1 zákona
     č. 340/2015 Sb., o registru smluv, a dále se smluvní strany dohodly, že objednatel uveřejní tuto
     smlouvu, v zákonem stanovené lhůtě, v registru smluv.

3. Právní vztahy mezi smluvními stranami neupravené touto smlouvou se řídí příslušnými ustanoveními
     občanského zákoníku ve znění účinném ke dni uzavření smlouvy.

4. Smlouva je vyhotovena ve třech vyhotoveních, z nichž dvě obdrží objednatel a jedno dodavatel.

V Brně dne: 24.10.2018                                                       V Brně dne:
Za objednatele:                                                               Za dodavatele:

......................................................                       ......................................................
Povodí Moravy, s.p.                                                            qdq services, s.r.o.

                                                        Strana 2 (celkem 2)