Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7147775: Periferní intervence – část č. 56 – Vodič 13

Příloha KS-2476-2018 – registr.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 1 - KS



Smlouva o uložení věcí v konsignačním skladu 

a

rámcová kupní smlouva
I.

Smluvní strany

Fakultní nemocnice Brno

Jihlavská 20

625 00  Brno

IČO: 65 26 97 05

DIČ: CZ65269705

Bankovní spojení: Česká národní banka

č. ú.: ……………………………
zastoupená: ……………………. ředitelem

FN Brno je státní příspěvková organizace zřízená rozhodnutím Ministerstva zdravotnictví. Nemá zákonnou povinnost zápisu do obchodního rejstříku, je zapsána do živnostenského rejstříku vedeného Živnostenským úřadem města Brna.

(dále jen FN Brno)

a

EndoTech s.r.o.

Branická 1400/247

140 00  Praha 4 - Braník

IČO: 04 70 48 94

DIČ: CZ04704894

Bankovní spojení: ČOB a.s., T.G.Masaryka 102, 272 01  Kladno

č. ú.: ……………………..
zastoupená: ………………………., jednatelem 
(dále jen dodavatel)

II.

Předmět smlouvy

1. Účelem této rámcové kupní smlouvy (dále též jen „Smlouva“) je sjednání podmínek dodávek věcí do konsignačního skladu tak, aby Kupující mohl za podmínek této Smlouvy věci z tohoto skladu okamžitě a dle svých potřeb odebírat, a dále sjednání podmínek kupních smluv uzavíraných při odebírání věcí z tohoto skladu.

2. Tato smlouva je uzavřena na základě zadávacího řízení k veřejné zakázce s názvem „Periferní intervence – část č. 56 – Vodič 13“ uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek (dále jen „veřejná zakázka“). Jednotlivá ustanovení této smlouvy tak budou vykládána v souladu se zadávacími podmínkami v předchozí větě uvedeného zadávacího řízení.
3. Předmětem této Smlouvy jsou podmínky dodávek spotřebního materiálu specifikovaných v příloze č. 1 této Smlouvy (dále též pouze „Zboží“) za jednotkové kupní ceny uvedené v příloze č. 1 této Smlouvy, a to podle potřeb Kupujícího. Zboží bude dodáváno za podmínek sjednaných v této Smlouvě prostřednictvím konsignačního skladu zřízeného za účelem zajištění okamžitého předávání a přebírání Zboží na Klinice radiologie a nukleární medicíny, pracoviště medicíny dospělého věku, FN Brno, Jihlavská 20, Brno (dále jen „Konsignační sklad“). 

4. Prodávající se zavazuje průběžně do Konsignačního skladu dodávat Zboží a za podmínek této Smlouvy převádět na Kupujícího vlastnické právo ke Zboží. Kupující se zavazuje za přebírané Zboží platit kupní cenu. 

III.

Provoz konsignačního skladu

1. Smluvní strany se do 2 týdnů od nabytí účinnosti této Smlouvy dohodnou na osobě Správce (čl. III odst. 4) a dále také na počtech kusů položek Zboží, které bude Prodávající podle této Smlouvy povinen průběžně udržovat v Konsignačním skladu (tzv. nesnižitelný stav). Tyto počty kusů položek Zboží smluvní strany doplní do přílohy č. 1 této Smlouvy, přičemž na toto doplnění se nevztahuje ujednání odst. VII. 8 této Smlouvy. Pro vyloučení pochybností se uvádí, že takto doplněná příloha č. 1 je nedílnou součástí této Smlouvy a je pro smluvní strany okamžitě závazná. 

2. Prodávající je povinen provést první naplnění Konsignačního skladu, tj. dodat do Konsignačního skladu Zboží v počtech kusů takto doplněných do přílohy č. 1 této Smlouvy, a to do 2 týdnů od nabytí účinnosti této Smlouvy. Při tomto prvním naplnění Konsignačního skladu Prodávající u všech položek Zboží doloží platná prohlášení o shodě vydaná podle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, v platném znění, a podle prováděcích předpisů k tomuto zákonu.

3. Prodávající je po celou dobu účinnosti této Smlouvy povinen průběžně doplňovat zásoby Zboží v Konsignačního skladu (tj. provádět průběžné dodávky) tak, aby položky Zboží byly v Konsignačním skladu uloženy v počtech kusů uvedených v příloze č. 1 této Smlouvy. Prodávající je povinen provést toto doplnění zásob vždy nejpozději v den následující po dni, ve kterém obdržel Výdejku nebo objednávku dle odst. IV. 2 této Smlouvy, nebo do 1 dne od okamžiku, kdy potřebu doplnění Konsignačního skladu sám zjistil.

4. Převzetí Zboží do Konsignačního skladu, jeho uskladnění a výdej bude zajišťováno zaměstnancem Kupujícího – ............................., pověřenou za tímto účelem oběma smluvními stranami správou Konsignačního skladu (dále jen „Správce“). 

5. Zboží uložené v Konsignačním skladu je Prodávající povinen udržovat ve stavu umožňujícím poskytnutí záruky dle této Smlouvy. Prodávající je povinen nahradit Zboží, u kterého nebude možné poskytnout záruku dle této Smlouvy, novými kusy, a to do 1 dne od okamžiku, kdy takovou skutečnost zjistil nebo do 1 dne od doručení výzvy Kupujícího.

6. Prodávající odpovídá za to, že Zboží dodávané do Konsignačního skladu je způsobilé k užití při poskytování zdravotní péče v souladu s platnou právní úpravou na území ČR. 
7. Kupující je povinen Prodávajícímu bez zbytečného odkladu oznámit škodu způsobenou na Zboží uloženém v Konsignačním skladu. V případě, že dojde ke ztrátě Zboží, je Kupující povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit Prodávajícímu a postupovat v souladu s  právními předpisy.
8. Zboží uložené v Konsignačním skladu je Prodávající povinen udržovat v bezvadném stavu. Zjistí-li Prodávající vady Zboží uloženého v Konsignačním skladu, je povinen nahradit vadné kusy Zboží novými, a to do 1 dne od tohoto zjištění.

9. O každé dodávce Zboží do Konsignačního skladu sepíše Správce dodací list podepsaný Správcem a dodávajícím pracovníkem Prodávajícího, kterým se osvědčí řádnost dodávky (dále jen „Dodací list“). Součástí Dodacího listu musí být popis dodaného Zboží, počty kusů a datum dodávky. Kupující obdrží jeden originál Dodacího listu.

10. Prodávající je oprávněn provádět kontroly Konsignačního skladu. Kupující je povinen za tímto účelem umožnit zástupcům Prodávajícího po předchozí domluvě vstup do Konsignačního skladu a poskytnout jim při kontrole nezbytnou součinnost.

IV.

Prodej a koupě zboží
1. Zboží uložené v Konsignačním skladu je Kupující oprávněn odebírat v množství, sortimentu a čase dle vlastních potřeb. O vydání Zboží z Konsignačního skladu vyhotoví Správce písemnou výdejku podepsanou Správcem a přebírajícím pracovníkem Kupujícího (dále a výše jen „Výdejka“). Správce je povinen vydávat z Konsignačního skladu Zboží s nejkratší expirační dobou, avšak za splnění podmínek této Smlouvy.

2. Kupující je povinen do 5 pracovních dnů od odebrání Zboží z Konsignačního skladu odeslat Prodávajícímu Výdejku a objednávku na doplnění Konsignačního skladu.

3. Kupní smlouva je uzavřena a vlastnické právo k odebranému Zboží přechází z Prodávajícího na Kupujícího okamžikem podpisu Výdejky Správcem a přebírajícím pracovníkem Kupujícího. Ve stejném okamžiku přechází na Kupujícího nebezpečí škody na věci k odebranému Zboží.

4. Kupující je povinen uhradit za odebrané Zboží Prodávajícímu kupní cenu vypočtenou na základě jednotkových cen položek Zboží uvedených v příloze č. 1 této Smlouvy.

5. V případě, že položka Zboží je zcela nebo zčásti hrazena z úhrad Všeobecné zdravotní pojišťovny (popř. jiné zdravotní pojišťovny daného pacienta) a tato úhrada Všeobecné zdravotní pojišťovny za tuto položku Zboží klesne pod její jednotkovou kupní cenu uvedenou v příloze č. 1 této Smlouvy, je Kupující oprávněn požadovat snížení této jednotkové kupní ceny na úroveň této úhrady Všeobecné zdravotní pojišťovny. Prodávající je povinen v takovém případě na výzvu Kupujícího uzavřít dodatek k této Smlouvě, jehož předmětem bude toto snížení jednotkové kupní ceny položky Zboží.

6. Kupující se zavazuje uhradit kupní cenu na základě faktury – daňového dokladu. Daňový doklad vystaví Prodávající vždy na základě Výdejky. Splatnost faktury je 60 dnů od data jejího vystavení. Faktura musí splňovat veškeré náležitosti daňového a účetního dokladu stanovené právními předpisy, zejména musí splňovat ustanovení zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a musí na ní být uvedena kupní cena, číslo této smlouvy a její přílohou musí být kopie Výdejky, na jejímž základě je faktura vystavena, jinak je Kupující oprávněn vrátit fakturu Prodávajícímu k přepracování či doplnění. V takovém případě běží nová lhůta splatnosti ode dne doručení opravené faktury Kupujícímu. Datum uskutečnění zdanitelného plnění bude shodné s datem podpisu Výdejky přebírajícím pracovníkem Kupujícího.

7. Prodávající je oprávněn postoupit své peněžité pohledávky za Kupujícím výhradně po předchozím písemném souhlasu Kupujícího, jinak je postoupení vůči Kupujícímu neúčinné. Prodávající je oprávněn započítat své peněžité pohledávky za Kupujícím výhradně na základě písemné dohody obou smluvních stran, jinak je započtení pohledávek neplatné.
V.

Kvalita zboží a odpovědnost za vady
1. Prodávající je povinen dodávat do Konsignačního skladu Zboží zcela odpovídající Zadávací dokumentaci a této Smlouvě a zcela nové, ve vysoké jakosti a plně odpovídající požadavkům platných právních předpisů České republiky a Evropské unie, harmonizovaným českým technickým normám a ostatním ČSN, které se ke Zboží vztahují.

2. Prodávající se zavazuje, že v okamžiku převodu vlastnického práva ke Zboží nebudou na Zboží váznout žádná práva třetích osob, a to zejména žádné předkupní právo, zástavní právo nebo právo nájmu. Prodávající prohlašuje, že dodané Zboží je způsobilé k užití v souladu s jeho určením a odpovídá všem požadavkům obecně závazných právních předpisů, a že je bez vad faktických i právních.
3. Prodávající se zavazuje, že dodané Zboží (vč. veškerých jeho jednotlivých komponent) bude po dobu uvedenou v předaném Záručním listu, nejméně však po dobu 24 měsíců (pokud není výrobcem stanovena expirační doba kratší) ode dne podpisu Výdejky přebírajícím pracovníkem Kupujícího (tato doba dále a výše též jen „Záruční doba“), způsobilé pro použití k obvyklému účelu a že si nejméně po tuto dobu zachová své vlastnosti v souladu s touto Smlouvou a Zadávací dokumentací. Prodávající tedy poskytuje Kupujícímu záruku za jakost dodaného Zboží v délce uvedené v předaném Záručním listu, nejméně však po dobu 24 měsíců ode dne dodání Zboží (pokud není výrobcem stanovena expirační doba kratší). 

4. Kupující je povinen případné vady Zboží písemně oznámit Prodávajícímu, a to bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a uplatnit svůj požadavek na jejich odstranění.

5. Má-li Zboží vady, je Prodávající povinen bez zbytečného odkladu po oznámení těchto vad Kupujícím dodat Kupujícímu náhradní Zboží za Zboží vadné, nebo vrátit Kupujícímu kupní cenu vadného Zboží. Volba nároku náleží Kupujícímu.

6. Kupující je oprávněn vedle nároků z vad Zboží uplatňovat i jakékoliv jiné nároky související s dodáním vadného Zboží (např. nárok na náhradu újmy).
VI.

Sankce a odstoupení od smlouvy
1. Prodávající se zavazuje nahradit Kupujícímu veškerou újmu, která mu vznikne v případě, kdy třetí osoba úspěšně uplatní autorskoprávní nebo jiný nárok vyplývající z právní vady Zboží nebo kterékoli jeho části (včetně software, popř. databáze, které jsou součástí dodávky).
2. V případě, že bude Prodávající v prodlení s kteroukoli dodávkou Zboží do Konsignačního skladu, je povinen uhradit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč (slovy: jedentisíc korun českých), a to za každý takový případ a za každý i započatý kalendářní den prodlení.
3. V případě, že bude Prodávající v prodlení s náhradou za nové kusy Zboží podle odst. III. 5 této Smlouvy nebo podle odst. III. 8 této Smlouvy, je povinen uhradit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč (slovy: jedentisíc korun českých), a to za každý takový případ a za každý i započatý kalendářní den prodlení.
4. Uplatněná či již uhrazená smluvní pokuta nemá vliv na uplatnění nároku Kupujícího na náhradu škody, kterou lze vymáhat samostatně vedle smluvní pokuty v celém rozsahu, tj. částka smluvní pokuty se do výše náhrady škody nezapočítává. Zaplacením smluvní pokuty není dotčena povinnost Prodávajícího splnit závazky vyplývající z této smlouvy.

5. Kupující se v případě prodlení s úhradou kupní ceny zavazuje uhradit Prodávajícímu úroky z prodlení ve výši stanovené platnými právními předpisy. 
6. Splatnost smluvních pokut je 21 kalendářních dnů po doručení oznámení o uložení smluvní pokuty Prodávajícímu. Kupující si vyhrazuje právo na určení způsobu úhrady smluvní pokuty, a to i formou zápočtu proti kterékoliv splatné pohledávce Prodávajícího za Kupujícím.
7. Za podstatné porušení této Smlouvy, které opravňuje Kupujícího k odstoupení od této Smlouvy, se považuje prodlení Prodávajícího se splněním kterékoli jeho povinnosti sjednané v této Smlouvě delší než třicet kalendářních dnů.
VII.

Závěrečná ustanovení
1. Prodávající s ohledem na povinnosti Kupujícího vyplývající zejména ze zákona č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí se zveřejněním veškerých informací týkajících se závazkového vztahu založeného mezi Prodávajícím a Kupujícím touto Smlouvou, zejména vlastního obsahu této Smlouvy. Zveřejnění provede Kupující. Ustanovení občanského zákoníku o obchodním tajemství se nepoužijí.
2. Tato Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou.

3. Smluvní strany jsou oprávněny tuto Smlouvu kdykoli vypovědět, a to i bez udání důvodu. Výpovědní doba je 2 měsíce a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po kalendářním měsíci, ve kterém byla výpověď doručena druhé smluvní straně.
4. Ukončením účinnosti této Smlouvy z jakéhokoli důvodu nejsou dotčena ujednání této smlouvy týkající se Licence, záruky, nároků z odpovědnosti za vady, nároky z odpovědnosti za újmu a nároky ze smluvních pokut, ani další ustanovení a nároky, z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po skončení účinnosti této Smlouvy.

5. Osoby podepisující tuto Smlouvu jménem Prodávajícího prohlašují, že podle stanov společnosti, společenské smlouvy nebo jiného obdobného organizačního předpisu jsou oprávněny tuto Smlouvu podepsat a k platnosti této Smlouvy není třeba podpisu jiné osoby.
6. Prodávající prohlašuje, že se nenachází v úpadku ve smyslu zákona 
č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů, zejména není předlužen a je schopen plnit své splatné závazky, přičemž jeho hospodářská situace nevykazuje žádné známky hrozícího úpadku. Prodávající dále prohlašuje, že na jeho majetek nebyl prohlášen konkurs, ani mu nebyla povolena reorganizace, ani vůči němu není vedeno insolvenční řízení.
7. Prodávající prohlašuje, že vůči němu není vedena exekuce a ani nemá žádné dluhy po splatnosti, jejichž splnění by mohlo být vymáháno v exekuci podle zákona č. 120/2001 Sb., o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, ani vůči němu není veden výkon rozhodnutí a ani nemá žádné dluhy po splatnosti, jejichž splnění by mohlo být vymáháno ve výkonu rozhodnutí podle zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správního řádu, ve znění pozdějších předpisů, či podle zákona č. 280/2009 Sb., daňového řádu, ve znění pozdějších předpisů.
8. Jakékoliv změny či doplňky této Smlouvy lze činit pouze formou písemných číslovaných dodatků podepsaných oběma smluvními stranami. 
9. Odstoupení od této smlouvy lze provést pouze písemnou formou.
10. Tato Smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních stejné platnosti a závaznosti, přičemž Prodávající obdrží jedno vyhotovení a Kupující obdrží dvě vyhotovení.
11. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou: Příloha č. 1: seznam zboží, Příloha č. 2: Pravidla KOS

12. Smluvní strany prohlašují, že se důkladně seznámily s obsahem této Smlouvy, kterému zcela rozumí a plně vyjadřuje jejich svobodnou a vážnou vůli.
V...................dne..................                                       V Brně dne ..............................

..............................................                                     ..................................................

        ……………………..         
                            MUDr. Roman Kraus, MBA

   jednatel, EndoTech s.r.o.

                         ředitel Fakultní nemocnice Brno

Příloha č. 1: seznam zboží

Příloha č. 2: Pravidla KOS


Strana 1 z 6

Strana 2 z 6