Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7171839: Kupní smlouva č. 10324/00172/08010-00292/00001 – TE pro vytápění o

Příloha Teplarna_Ceske_Budejovice_1_Smlouva_teplo.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA

Teplárna České Budějovice, a.s., Novohradská 32, 370 01  České Budějovice

Číslo plátce: 10324                        Odběrné místo  č.: 00172/08010-00292/00001
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KUPNÍ SMLOUVA 
č. 10324/00172/08010-00292/00001 – TE pro vytápění 

o dodávce a odběru tepelné energie a teplé vody ze sekundární sítě soustavy zásobování tepelnou energií (dále jen „smlouva“)

Smluvní strany:

Teplárna České Budějovice, a.s., Novohradská 32, 370 01  České Budějovice
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl B, vložka 637 
zastoupena panem Ing. Václavem Králem, předsedou představenstva 
                 a panem Ing. Tomášem Kollarczykem, MBA, místopředsedou představenstva

IČO:		60826835
DIČ	:		CZ 60826835
Bankovní spojení:	xxxxxxxxxxxxxx
Číslo účtu:		xxxxxxxxxxxxxx

                 - dále jen  p r o d á v a j í c í
a


Česká pošta, s.p., Politických vězňů 909/4, 225 99  Praha 1
zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565
zastoupená panem Ing. Richardem Jolovem, pověřeným řízením divize finance
	
IČO:    	47114983
DIČ:   	CZ 47114983
Bankovní spojení: 	xxxxxxxxxxxxxx
Číslo účtu: 	xxxxxxxxxxxxxx

Korespondenční adresa: Česká pošta, s.p., PČ JZ - Tým/2, Senovážné nám. 240/1, 370 81 České Budějovice

Adresa pro zasílání daňových dokladů (faktur): xxxxxxxxxxx  nebo Česká pošta, s.p., skenovací 
centrum, Poštovní 1368/20, 701 06 Ostrava 1	 

                - dále jen  k u p u j í c í 


uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku

v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), se zákonem č. 458/2000 Sb. o podmínkách podnikání a výkonu státní správy v energetických odvětvích (energetický zákon), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „energetický zákon“), a se zákonem č. 406/2000 Sb., o hospodaření energií, ve znění pozdějších předpisů, tuto smlouvu:

Článek I.
Předmět smlouvy

1.1 Prodávající se touto smlouvou zavazuje, že kupujícímu bude dodávat tepelnou energii a teplou vodu ze sekundární soustavy zásobování tepelnou energií prodávajícího do objektů (odběrných míst) kupujícího, specifikovaných v Odběrovém diagramu, Příloze č. 2 této smlouvy (dále jen „Odběrový diagram“) a kupující se tímto zavazuje, že tepelnou energii a teplou vodu bude od prodávajícího odebírat a bude za ně prodávajícímu platit dohodnutou cenu.

1.2 Za splnění dodávky se považuje a k přechodu vlastnictví dodávané tepelné energie a teplé vody mezi smluvními stranami dochází při vstupu tepelné energie a teplé vody do zařízení kupujícího v místě předání.

1.3 Tepelná energie (dále jen „TE“) určená k vytápění je dodávána do odběrného místa (dále jen „OM“) definovaného v Odběrovém diagramu, který je Přílohou č.2 této kupní smlouvy. 

Adresa OM: 	objekt společnosti Česká pošta, s.p.,  Senovážné nám. 240/1, 370 01  České Budějovice, postavený na pozemku parc. č. 404/1 v k.ú. České Budějovice 6, České Budějovice		
Místo předání:  	pro topení - na výstupu z výměníkové stanice prodávajícího (VS  č. 292) umístěné  v objektu
  	společnosti Česká pošta, s.p.,  Senovážné nám. 240/1, 370 01  České Budějovice, 
	postaveném na pozemku parc. č. 404/1 v k.ú. České Budějovice 6, České Budějovice
Fakturační místo: na výstupu z výměníkové stanice prodávajícího; dle ceníku tepelné energie, kondenzátu
   	a vody z vodní tepelné sítě, který je přílohou č. 4 této smlouvy, je pro vyúčtování tepelné 
 	energie kód cenové sazby pro bytové odběry 450 (pro nebytové odběry 250) - na výstupu
  	z výměníkové stanice prodávajícího


1.4 Teplá voda (dále jen„TV“) není dodávána do odběrného místa - objektu společnosti Česká pošta, s.p., 
   	Senovážné nám. 240/1, 370 01  České Budějovice, postaveném na pozemku parc. č. 404/1 
  	v k.ú. České Budějovice 6, České Budějovice, výměníková stanice je ve vlastnictví 
 	prodávajícího. Do objektu odběrného místa - Česká pošta, s.p.,  Senovážné nám. 240/1,
 	370 01  České Budějovice, postaveném na pozemku parc. č. 404/1 v k.ú. České 
 	Budějovice 6, České Budějovice, je dodávána tepelná energie určená k ohřevu teplé
  	vody.  Odběrné místo je dále definováno v Odběrovém diagramu, který je přílohou č.2  kupní
  	smlouvy č.: 10324/00172/08010-00292/00002.

Adresa OM: 	objekt společnosti Česká pošta, s.p.,  Senovážné nám. 240/1, 370 01  České Budějovice,
  	postavený na pozemku parc. č. 404/1 v k.ú. České Budějovice 6, České Budějovice	 
Místo předání:  	pro TE určenou k ohřevu TV na výstupu z výměníkové stanice prodávajícího (VS č. 292)
  	umístěné  v objektu společnosti Česká pošta, s.p., Senovážné nám. 240/1, 370 01  České
  	Budějovice, postaveném na pozemku parc. č. 404/1 v k.ú. České Budějovice 6, České
  	Budějovice
Fakturační místo: pro TE určenou k ohřevu TV na výstupu z výměníkové stanice prodávajícího; dle ceníku 
 	tepelné energie, kondenzátu a vody z vodní tepelné sítě, který je přílohou č. 4 této smlouvy, 
 	je pro vyúčtování tepelné energie kód cenové sazby pro bytové odběry 450 (pro nebytové 
 	odběry 250) - na výstupu z výměníkové stanice prodávajícího
  

Článek II.
Technické podmínky dodávek a doba plnění

2.1 Způsob dodávky TE a TV zajistí prodávající v souladu s pravidly stanovenými zákonem 
č. 406/2000 Sb., o hospodaření energií, ve znění pozdějších předpisů.

2.2 Teplota topné vody je stanovena v závislosti na venkovní teplotě. Teplota topné vody je měřená každý den topného období v době provozu v místě předání. Údaje o teplotě topné vody ve vztahu k OM jsou uvedeny v Příloze č. 2 této smlouvy.

Odlišnou dobu provozu dodávky tepelné energie pro vytápění než jaká je sjednána v Odběrovém diagramu nebo dobu provozu mimo topné období lze sjednat samostatnou dohodou mezi prodávajícím a kupujícím pouze v případě písemného souhlasu všech kupujících na dotčených OM.

2.3 Teplota TV je měřená v místě předání dodávky TV uvedeném v čl. 1.4 této smlouvy. Teplota TV bude udržována v teplotním rozmezí sjednaném v Odběrovém diagramu, pokud celkový odběr nepřekročí hodnoty, vyplývající z ČSN 06 0320.

Dodávka TV bude prováděna v době provozu sjednané v Odběrovém diagramu.

2.4 Prodávající neodpovídá za dodávku TE a TV dodanou mimo sjednané technické parametry tehdy, jestliže jsou tyto technické parametry dodávky TE a TV způsobené technickým stavem objektu kupujícího, odběrného tepelného zařízení, nebo tepelných rozvodů za místem předání, které jsou v majetku nebo ve správě kupujícího.

2.5 Prodávající neodpovídá za nedostatky při plnění smlouvy, způsobené havarijními situacemi a provozními výpadky u subdodavatelů provozních medií (např. vody, elektřiny, plynu apod.)

2.6 Smluvní strany se dohodly, že mezi nimi budou platit Všeobecné obchodní podmínky dodávky tepelné energie a teplé vody ze sekundární sítě společnosti Teplárna České Budějovice, a.s. značky VOPD/S/2  ze dne 1.1.2014 ve znění jejich pozdějších změn a revizí (dále jen „Všeobecné obchodní podmínky“). Tyto Všeobecné obchodní podmínky, které jsou Přílohou č. 1 této smlouvy, jsou neoddělitelnou součástí této smlouvy a kupující prohlašuje, že se s jejich obsahem seznámil. Odchylná ujednání v této smlouvě mají přednost před zněním těchto Všeobecných obchodních podmínek.

2.7 Pro účely styku s prodávajícím kupující jmenovitě určuje pověřeného zástupce - viz Odběrový diagram. Pověřený zástupce je v případě nedosažitelnosti povinen zajistit za sebe náhradu.

2.8 Kontrola dodržování sjednaných technických parametrů dodávky TE a TV se provádí měřením parametrů teplonosného média ve sjednaných místech předání. Způsob provedení kontroly stanoví čl. V. Přílohy č. 1 této smlouvy.

2.9 Dodávka a odběr TE v místech uvedených v  čl. 1.3 a 1.4 této smlouvy budou zahájeny počínaje dnem 
1. listopadu 2018.

Článek III.
Cenové a platební podmínky

3.1 Cena dodávky včetně ostatních nákladů je stanovena v souladu se zákonem č. 526/1990 Sb., o cenách, prováděcí vyhláškou č. 450/2009 Sb. a cenovými rozhodnutími Energetického regulačního úřadu, ve znění pozdějších předpisů.

3.2 Smluvní strany sjednávají cenu za dodanou a odebranou TE a TV podle Ceníku tepelné energie, kondenzátu a vody z vodní tepelné sítě, který je Přílohou č. 4 této smlouvy a tuto cenu se zavazuje kupující platit.

3.3 Dohoda o zálohových platbách - je Přílohou č. 3. této smlouvy.

3.4 Pokud dojde k nutnosti změny ceny TE (např. z důvodu zvýšení cen vstupních energií, změny tvorby nákladů, změny objemu dodávky TE apod.), kupující souhlasí s tím, že prodávající je oprávněn provést změnu ceny postupem stanoveným v čl. 12 Všeobecných obchodních podmínek. 

3.5 Způsob měření odebraného množství TE pro vytápění, pro ohřev TV a vody spotřebované pro přípravu TV, je uveden v Odběrovém diagramu v čl. č. 4.

3.6 Kupující se zavazuje řádně platit prodávajícímu zálohové platby a vyúčtování za dodanou a odebranou TE a TV. Pokud kupující nemůže plnit své platební povinnosti, vyplývající z této smlouvy, je povinen tuto skutečnost nahlásit nejpozději v době splatnosti vyúčtování prodávajícímu. Bezprostředně poté budou smluvními stranami projednána opatření k řešení této situace.

3.7 Kupující tímto ve smyslu ustanovení § 1765 odst. 2 občanského zákoníku přebírá nebezpečí změny okolností.

Článek IV.
Smluvní pokuty, úroky z prodlení, úhrady škod

4.1 Pokud je kupující v prodlení s placením vyúčtování (faktury) za dodanou a odebranou TE a TV, nebo s placením zálohových plateb , zavazuje se zaplatit prodávajícímu smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý i započatý den prodlení.

4.2 Při nedodržení lhůty vrácení přeplatku za vyúčtování (fakturaci) se prodávající zavazuje zaplatit kupujícímu smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení.

4.3 Při neoprávněném odběru uhradí kupující prodávajícímu vzniklé škody. Co se rozumí neoprávněným odběrem, stanoví § 89 energetického zákona. Výpočet škody způsobené prodávajícímu neoprávněným odběrem bude proveden v souladu s vyhláškou č. 478/2006 Sb., o způsobu výpočtu škody vzniklé držiteli licence neoprávněným odběrem tepla.

4.4 V případě odstavení a opětovného uvedení do provozu z důvodu neuhrazení faktur za dodanou TE či záloh na dodávku TE uhradí kupující prodávajícímu smluvní pokutu ve výši:

	a) 2.000,- Kč u odběru tepelné energie sjednané do 1000 GJ/rok;
	b) 6.000,- Kč u odběru tepelné energie sjednané od 1001 GJ/rok do 5000 GJ/rok;
	c) 15.000,- Kč u odběru tepelné energie sjednané nad 5000 GJ/rok.

4.5	Pokud bude v důsledku porušení povinnosti kupujícího stanovené v čl. 8.3 Všeobecných obchodních podmínek porušena úřední značka stanoveného měřiče tepla, uhradí kupující prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 4.000 Kč.

4.6	Pokud bude v důsledku porušení povinnosti kupujícího stanovené v čl. 8.3 Všeobecných obchodních podmínek porušena montážní značka stanoveného měřiče tepla, uhradí kupující prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 2.000 Kč.

4.7	Pokud bude v důsledku porušení povinnosti kupujícího stanovené v čl. 8.3 Všeobecných obchodních podmínek porušena plomba jištění 230V (je-li instalována) u stanoveného měřiče tepla, uhradí kupující prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 2.000 Kč a případ bude dále řešen dle energetického zákona jako neoprávněný odběr.

4.8	V případě porušení ustanovení čl. 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5 Všeobecných obchodních podmínek uhradí kupující prodávajícímu veškeré prokazatelně vzniklé škody a současně za každý zjištěný případ porušení ustanovení čl. 4.1 (povinnost hlásit prodávajícímu všechny závady a práce prováděné na zařízení kupujícího a povinnost zajistit odstranění výše uvedených závad na zařízení, které vlastní nebo spravuje), 4.2 (povinnost umožnit prodávajícímu přístup k pravidelné kontrole a provádění nezbytných prací na zařízení pro rozvod tepelné energie),  4.3 (povinnost umožnit prodávajícímu, aby měřící zařízení osadil a zajistil proti neoprávněné manipulaci a prováděl pravidelné odečty naměřených hodnot) Všeobecných obchodních podmínek uhradí kupující prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 1.500,- Kč.

4.9 Kupující se v případě nevrácení teplonosné látky prokazatelně z viny na straně kupujícího prodávajícímu podle čl. 4.4 Všeobecných obchodních podmínek zavazuje uhradit prodávajícímu vyúčtování hodnoty této nevrácené teplonosné látky. Hodnotu nevrácené teplonosné látky určí prodávající technickým výpočtem.

4.10   V případě nutnosti provedení hydraulického vyregulování soustavy prodávajícím z důvodů vzniklých na straně kupujícího, zejména při porušení ustanovení čl. 4.5 (povinnost nezasahovat bez písemného souhlasu prodávajícího do systému distribuce a spotřeby TE a TV) Všeobecných obchodních podmínek, hradí kupující veškeré prodávajícímu tím vzniklé náklady, pokud nedojde k jiné dohodě smluvních stran.

4.11   V případě porušení ustanovení čl. 7.2, 7.3 Všeobecných obchodních podmínek uhradí prodávající kupujícímu veškeré prokazatelně vzniklé škody.

4.12   Smluvní strany se dohodly, že vznikem nároku na zaplacení smluvní pokuty ani zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo prodávajícího na náhradu škody v plné výši. Jestliže prodávajícímu vznikne škoda nesplněním peněžitého dluhu, je kupující povinen k náhradě takové škody v plné výši bez ohledu na to, zda je kryta úrokem z prodlení.
Článek V.
Ukončení smlouvy

5.1 Platnost této smlouvy může být ukončena buď dohodou smluvních stran, nebo výpovědí. 

5.2 Prodávající může dát výpověď z těchto důvodů:

a)	kupující nezaplatí vyúčtování za dodanou a odebranou TE a TV, včetně zálohových plateb, ani po prokazatelně opakovaných upomínkách;

b) 	opakované prokazatelné porušování smluvních ujednání ze strany kupujícího (v tomto případě musí prodávající doložit, že na porušení smluvních ujednání byl kupující více než jedenkrát písemně upozorněn a že přes tato upozornění nedošlo k nápravě).

5.3 Kupující může dát výpověď i bez udání důvodu. Je-li tato smlouva uzavřena dle čl. 7.1 této smlouvy na dobu neurčitou s určením minimální doby trvání, může dát kupující výpověď z této smlouvy až po uplynutí této doby.

5.4 Výpovědní doba je tři kalendářní měsíce a začíná běžet od prvního dne měsíce následujícího po měsíci, v němž byla prokazatelně doručena výpověď druhé smluvní straně.

5.5 Pokud dojde k zániku smlouvy před ukončením účtovacího období, kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu vyúčtování za dodanou a odebranou  TE a TV ke dni zániku smlouvy. Doba splatnosti bude činit 14 dní ode dne doručení daňového dokladu kupujícímu.  

Článek VI.
Zvláštní ujednání

6.1 Smluvní strany se dohodly na těchto dalších zvláštních ujednáních:

6.1.1   Smluvní strany se dohodly, že kupující je povinen vyžádat si písemné vyjádření  prodávajícího  s úpravami odběrného tepelného zařízení kupujícího umístěného za místem předání a dále se kupující zavazuje písemně oznámit prodávajícímu termín a rozsah veškerých úprav na objektu odběrného místa, které budou mít vliv na množství odebírané tepelné energie, (např. osazování termostatických ventilů, hydraulické vyregulování topné soustavy, úpravy pro snížení tepelných ztrát stavebních konstrukcí objektu OM, jakými jsou např. výměna oken, balkónových dveří, zateplení obvodových stěn, střechy, apod.) a to nejpozději dva měsíce před realizací těchto úprav.

6.1.2 	Kupující je seznámen a souhlasí s tím, že v případě osazení regulace tepla na vstupu do domu bude osazen pouze kvantitativní typ regulace tepla. 

6.1.3 	Kupující souhlasí*) / nesouhlasí*) s tím, že pokud mimo topnou sezónu, tzn. v měsících červnu, červenci a srpnu, klesne průměrná denní teplota venkovního vzduchu pod +13oC a pro další dny se nebude předpokládat její zvýšení, bude prodávající pokračovat nebo obnoví dodávku tepelné energie do odběrného místa uvedeného v čl. 1.3 této smlouvy. Dodávka TE bude pokračovat, nebo bude obnovena pouze za předpokladu, že to bude technicky a ekonomicky proveditelné. Jestliže se následně průměrná denní teplota venkovního vzduchu zvýší nad +13oC, bude dodávka tepelné energie následující den ukončena.

	*) - nehodící se škrtněte!

6.1.4	Smluvní strany se dohodly, že cena za dodanou a odebranou tepelnou energii v odběrném místě uvedeném v bodě 1.3, 1.4 této smlouvy bude stanovena v cenové sazbě: pro bytové odběry - kód cenové sazby 450 na výstupu z výměníkové stanice prodávajícího (pro nebytové odběry - kód cenové sazby 250 na výstupu z výměníkové stanice prodávajícího), která v době uzavření této smlouvy činí 488,90 Kč/GJ bez DPH (viz.Ceník tepelné energie, kondenzátu a vody z vodní tepelné sítě - Příloha č. 4 kupní smlouvy o dodávce a odběru tepelné energie).

6.1.5	Smluvní strany se dohodly že teplá voda nebude dodávána do objektu odběrného místa kupujícího uvedeného v bodě 1.3, 1.4 této smlouvy a práva a povinnosti kupujícího i prodávajícího, spojená s dodávkou a odběrem teplé vody, uvedené v této smlouvě,  se ruší. Prodávající bude dodávat do objektu odběrného místa tepelnou energii pro vytápění a ohřev teplé vody. 

6.1.6 Prodávající je vlastníkem parovodní přípojky a strojního a technologického zařízení výměníkové stanice tepla pro vytápění a ohřev TV, umístěné v objektu odběrného místa kupujícího - společnosti Česká pošta, s.p., Senovážné nám. 240/1, 370 01  České Budějovice, postaveném na pozemku parc. č. 404/1 v k.ú. České Budějovice 6, České Budějovice a bude na své náklady zajišťovat jeho provozování a údržbu. Náklady na  vodné, stočné a elektrickou energii související s provozem výměníkové stanice budou hrazeny prodávajícím na základě odečtu podružného vodoměru a fakturačního  elektroměru, kdy prodávající zřídí u dodavatele elektrické energie nové odběrné místo, bude-li to technicky možné. Studená voda určená k ohřevu teplé vody je zajišťována a hrazena kupujícím.
6.1.7 Smluvní strany se dohodly, že náklady na elektrickou energii, související s provozováním strojního a technologického zařízení výměníkové  stanice uvedené v bodu 6.1.6 této smlouvy budou hrazeny prodávajícím. Kupující bude od 1.11.2018 do doby zřízení samostatného odběrného místa elektrické energie přefakturovávat náklady na elektrickou energii související s provozováním strojního a technologického zařízení výše uvedené výměníkové stanice prodávajícímu na základě podružného elektroměru ve vlastnictví kupujícího. 
6.1.8 Napojení na elektřinu z nového odběrného místa elektrické energie je prodávající povinen provést do jednoho roku od zprovoznění zrekonstruovaného zařízení předmětné výměníkové stanice umístěné v objektu odběrného místa uvedeného v bodě 1.3., 1.4. této smlouvy a kupující se zavazuje k poskytnutí potřebné součinnosti při napojení na toto nové odběrné místo elektrické energie.  Tato povinnost prodávajícího uvedená v ustanovení bodu 6.1.8. platí pouze, bude-li technicky možné zřídit samostatné odběrné místo elektrické energie v souladu s podmínkami připojení k distribuční soustavě spol. E.ON Distribuce, a.s.. Pokud to možné nebude, zavazuje se kupující dále pokračovat v měsíční přefakturaci nákladů  na elektrickou energii související s provozováním strojního a technologického zařízení výše uvedené výměníkové stanice prodávajícímu na základě podružného elektroměru ve vlastnictví kupujícího a to za stejnou cenu účtovanou kupujícímu  dodavatelem elektrické energie.
6.1.9 Kupující se zavazuje předat prodávajícímu nejpozději do 1. listopadu 2018 technické požadavky na odběr tepelné energie pro jednotlivé topné větvě (příkon, teplota, průtok a diferenční tlak) a požadavky na odběr teplé vody.

6.1.10 Prodávající dle požadavků kupujícího uvedených v bodě 6.1.9 této smlouvy a na své náklady zpracuje projektovou dokumentaci strojní části  výměníkové stanice pro odběrné místo kupujícího, uvedené v bodě 1.3, 1.4 této smlouvy a to nejpozději do 28. února  2019. Na základě této projektové dokumentace provede prodávající  realizaci rekonstrukce strojní části výměníkové stanice pro odběrné místo kupujícího, uvedené v bodě 1.3, 1.4 této smlouvy a to nejpozději  do 31. srpna 2019.

6.1.11 Kontaktní   osobou   prodávajícího   pro   realizaci   rekonstrukce  strojního a technologického zařízení výměníkové předávací stanice je  xxxxxxxx technik investic, tel. č.: xxxxxxx, 
xxxxxxxx.


6.1.12 Smluvní strany si vzájemně potvrdili,  že místnost určená pro výměníkovou stanici je vybavena přípojkou elektrického proudu kabelem CYKY o průřezu 4x4 mm2, který je veden z elektroměrového rozvaděče ve vlastnictví kupujícího. Kabel má samostatné jištění 3x32A a není samostatně měřen. Výměníková stanice je vybavena jednou odpadní podlahovou vpustí, jejíž funkčnost není prodávajícímu známa. Kupující zajistí funkčnost této odpadní vpusti. Stávající odvětrání výměníkové stanice je řešeno pomocí odtahového ventilátoru. Kupující zajistí opravu stávající podlahy  včetně zajištění funkčnosti odpadní podlahové vpusti v prostoru výměníkové stanice a to v době, kdy bude probíhat demontáž stávajícího strojního a technologického zařízení výměníkové stanice. Kupující se dále zavazuje, že práce spojené s opravou podlahové plochy budou trvat maximálně jeden týden od výzvy učiněné prodávajícím. 

6.1.13 Kupující zajistí přístup pracovníkům prodávajícího do prostoru objektu, kde je umístěné strojní a technologické zařízení výměníkové stanice a to 24 hodin denně. a to předáním klíčů od hlavního vstupu do objektu odběrného místa uvedeného v bodě 1.3, 1.4 této smlouvy, dále předáním jednoho kusu  identifikační karty od bezpečnostních dveří a klíčů od dveří vedoucích do místnosti výměníkové stanice.


6.1.14 Pokud kupující ukončí odběr tepelné energie v odběrném místě uvedeném v bodě 1.3, 1.4 této smlouvy  v průběhu období do 31. 12. 2028, uhradí kupující prodávajícímu smluvní pokutu ve výši poměrné části prokazatelně vynaložených nákladů zahrnujících zejména náklady na zajištění projektové dokumentace, přípravu, zajištění a rekonstrukci strojní  a technologické části výměníkové stanice pro odběrné místo kupujícího uvedené v bodě 1.3, 1.4 této smlouvy, vynaložených prodávajícím, přičemž podkladem pro účtování nákladů budou faktury, které prodávající za provedení díla zaplatil, kdy prodávající předloží kupujícímu podklad s vyčíslením nákladů vynaložených prodávajícím (včetně fotokopií faktur, které prodávající za provedení díla zaplatil) Pokud kupující v době do 31. 12. 2028   zrealizuje pro toto odběrné místo  uvedené  v bodě 1.3, 1.4  této smlouvy další zdroj tepelné energie, uhradí kupující prodávajícímu smluvní pokutu ve výši prokazatelně vynaložených nákladů, zahrnujících zejména náklady na zajištění projektové dokumentace, přípravu, zajištění a rekonstrukci strojního a technologického zařízení výměníkové stanice pro odběrné místo kupujícího uvedené v bodě 1.3, 1.4  této smlouvy, vynaložené prodávajícím, přičemž podkladem pro účtování nákladů budou faktury, které prodávající za provedení díla zaplatil.

6.1.15 Smluvní strany se dohodly, že po dobu rekonstrukce výměníkové stanice č. 292, která je ve vlastnictví prodávajícího a nachází se v objektu odběrného místa - objektu společnosti Česká pošta, s.p., Senovážné nám. 240/1, 370 01  České Budějovice, postaveném na pozemku parc. č. 404/1 v k.ú. České Budějovice 6, České Budějovice, to je v termínu od 1. listopadu 2018 do 31. srpna 2019 bude množství odebrané tepelné energie určené na vytápění dáno součtem změřené tepelné energie na výstupech z vodorovných výměníků tepla PU 6,3 m2 (V1) a 10,0 m2 (V2), které jsou součástí zařízení předmětné výměníkové stanice č. 292.

GJÚT = GJV1 + GJV2 

6.1.16 Společnost Česká pošta, s.p., IČO: 47114983  má dle svého prohlášení právo hospodařit s majetkem státu, který je vlastníkem výše uvedeného objektu společnosti Česká pošta, s.p., Senovážné nám. 240/1, 
370 01  České Budějovice, postaveném na pozemku parc. č. 404/1 v k.ú. České Budějovice 6, České Budějovice a pozemku parc. č. 404/1 v k.ú. České Budějovice 6, České Budějovice a vytvoří podmínky pro provozování, obsluhu, kontrolu, údržbu a opravy  výměníkové stanice a parovodní přípojky uzavřením smlouvy o zřízení služebnosti, kterou bude pro prodávajícího zabezpečen přístup a provozování výměníkové stanice a parovodní přípojky na výše uvedených dotčených nemovitostech. 

6.1.17 Kupující dále souhlasí s přístupem zaměstnanců prodávajícího do části objektu odběrného místa, uvedeného v bodě 1.3, 1.4 této smlouvy za účelem přístupu k zařízení výměníkové stanice, parovodní přípojky a  měřicím zařízením prodávajícího, jejich kontroly, pravidelných odečtů, montáže, demontáže, přezkušování, údržby a oprav. 

6.1.18 Smluvní strany se dohodly, že daňové doklady (faktury) budou zasílány na e-mailovou adresu: xxxxxxxxxx  a pouze v případě, kdy by zaslání daňového dokladu nebylo tímto způsobem možné byl by daňový doklad zaslán na adresu kupujícího: Česká pošta, s.p. Praha 1, skenovací centrum, Poštovní 1368/20, 701 06  Ostrava 1.
Článek VII.
Závěrečná ustanovení

7.1 Tato smlouva se sjednává na dobu neurčitou s minimální dobou trvání do 31.12. 2028.

7.2 Tato smlouva se pořizuje ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží kupující a jedno prodávající. Případné změny a doplňky této smlouvy mohou být provedeny pouze formou písemného, oboustranně potvrzeného dodatku.

7.3 Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu všech smluvních stran. Tato smlouva nabývá účinnosti dnem uvedeným v čl. 2.9. této smlouvy. Tato smlouva v plném rozsahu nahrazuje dosavadní kupní smlouvu o dodávce a odběru tepelné energie a teplé vody ze sekundární sítě soustavy zásobování tepelnou energií,  byla -li uzavřena pro OM uvedené v čl. 1.3, 1.4 této smlouvy.

7.4 Smluvní strany tímto s odkazem na ustanovení § 558 odst. 2 občanského zákoníku výslovně konstatují, že se v jejich právním styku nepřihlíží k obchodním zvyklostem zachovávaným obecně anebo v daném odvětví, a že obchodní zvyklosti nemají v jejich právním styku přednost před ustanoveními občanského zákoníku, jež nemají donucující účinky. 

7.5 Smluvní strany ve shodě potvrzují, že tato smlouva je smlouvou uzavíranou adhezním způsobem (v souladu s ustanovením § 1798 a násl. občanského zákoníku), tedy že její základní podmínky byly určeny jednou ze smluvních stran (prodávajícím) nebo podle jejích pokynů, aniž slabší strana (kupující) měla skutečnou příležitost obsah těchto základních podmínek ovlivnit, proto se na tuto smlouvu v souladu s § 3 odst. 2 písm. e) zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů, nevztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím registru smluv. Je-li tato smlouva uzavírána mezi podnikateli, sjednávají smluvní strany v souladu s § 1801 občanského zákoníku, že na jejich vzájemné vztahy založené touto smlouvou nebo s touto smlouvou související se nepoužijí § 1799 a 1800 občanského zákoníku, jež upravují platnost doložek ve smlouvách uzavřených adhezním způsobem.

7.6 Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva byla sepsána v souladu s dobrými mravy a veřejným pořádkem na základě jejich pravé, svobodné a vážné vůle prosté omylu, nebyla ujednána v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek, což stvrzují svými podpisy.

7.7 Smluvní strany zpracovávají osobní údaje kontaktních osob poskytnutých v této smlouvě, popřípadě osobní údaje dalších osob poskytnuté v rámci smlouvy (dále jen „subjekty údajů“ a „osobní údaje“), výhradně pro účely související s plněním této smlouvy, a to po dobu trvání smlouvy, resp. pro účely vyplývající z právních předpisů, a to po dobu delší, je-li odůvodněna dle platných právních předpisů těmito předpisy stanovenou. Smluvní strany jsou povinny informovat obdobně fyzické osoby, jejichž osobní údaje si pro účely související s plněním této smlouvy předávají.

7.8 Další informace související se zpracováním osobních údajů včetně práv s tímto zpracováním souvisejících jsou k dispozici na webových stránkách kupujícího na adrese www.ceskaposta.cz.


7.9 Přílohy této smlouvy jsou:
Příloha č. 1 - Všeobecné obchodní podmínky dodávky tepelné energie a teplé vody ze sekundární sítě    
                     společnosti Teplárna České Budějovice, a.s. VOPD/S/2
Příloha č. 2 - Odběrový diagram
Příloha č. 3 -	 Dohoda o zálohových platbách 
Příloha č. 4 - Ceník tepelné energie, kondenzátu a vody z vodní tepelné sítě

V Českých Budějovicích dne ………………………… 2018

Prodávající:                                                                    	Kupující:


……………………………………….		………………………………………
Ing. Václav Král                         		Ing. Richard Jolov
předseda představenstva 		pověřený řízením divize finance	
		  Česká pošta, s.p.

……………………………………….		                          	
Ing. Tomáš Kollarczyk, MBA			
místopředseda  představenstva 
Za formální správnost a dodržení všech interních postupů a pravidel ČP: 
Bc. Jiří Staněk, ředitel sekce správa majetku
7