Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7193967: Servis kompresorové stanice

Příloha Smlouva č. 560_Servis kompresorové stanice podepsané.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlo uva o dílo č. 560/2018 – 1824270010336

                                I. Smluvní strany

Česká republika – Ministerstvo obrany

Sídlo:            Tychonova 1, 160 00 Praha 6 – Hradčany

Zastoupená:       VÚ 2427 Sedlec, Vícenice u Náměště nad Oslavou

IČ:               60162694

DIČ:              CZ60162694

Zaměstnanec pověřený jednáním:

Bankovní spojení:
Číslo účtu:
Kontaktní osoba:
Adresa pro doručování korespondence: VÚ 2427 Sedlec, Vícenice u Náměště nad Oslavou,
675 71, Náměšť nad Oslavou
Adresa pro doručování faktur: Vojenský útvar 2427, Sedlec, Vícenice u Náměště nad
Oslavou, 675 71 Náměšť nad Oslavou.

(dále jen „objednatel“)
                                                        a

Obchodní společnost / jiná právnická nebo fyzická osoba: Flídr medical s.r.o.

zapsaná u Krajského soudu v Hradci Králové, spisová značka: C 33982

Sídlo:            č. p. 200, 572 01 Široký Důl

Provozovna:       Na Vyšehradě 1096, 572 01 Polička

IČ:               03372600

DIČ:              CZ03372600

Jejímž jménem jedná:

Číslo účtu:

Kontaktní osoba:

(dále jen „zhotovitel“)

smluvní strany uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku v souladu s ustanovením § 2586 a násl.
zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jako „občanský zákoník“) tuto
smlouvu o dílo (dále jen „smlouva“).

                                              II. Účel smlouvy

Účelem smlouvy je provedení servisní údržby a opravy kompresorové stanice tak, aby mohla dále
zabezpečovat chod a natlakování pneusystémů pro rozvod vzduchu na pracovištích 223. lolt. 22. zVrL
Sedlec, Vícenice u Náměště nad Oslavou.

                                           III. Předmět smlouvy

3.1 Zhotovitel se zavazuje provést dílo definované touto smlouvou a objednatel se zavazuje
      k zaplacení ceny za provedení tohoto díla.

Předmětem díla se pro účely smlouvy rozumí provedení servisní údržby a opravy kompresorové
stanice v rozsahu:

                                       -1-
Servisní údržba:
- Kompresor ATLAS Copco, GA 7, GA 7FF-8,3, ev.č.: API 102 366, r.v. 2007 – výměna oleje a

     filtrů (sací, olejový, COPCO odlučovací),
- Kompresor ATLAS Copco, GA 7, GA 7FF-8,3, ev.č.: API 102 367, r.v. 2007 – výměna oleje

     a filtrů (sací, olejový, COPCO odlučovací),
- Separátor ATLAS, OSC95, r.v. 2007 – výměna difuzéru a tlumiče,
- Mikrofiltr ATLAS, PD32, r.v. 2007- výměna filtrační patrony COPCO,
- Filtr ATLAS, DD32, r.v. 2007- výměna filtrační patrony aktivním uhlím COPCO,
- Vývěva BUSH RA0025E, r.v. 2007- výměna odlučovače, těsnění, oleje, olejového filtru,
- Vývěva BUSH RA0025E, r.v. 2007- výměna odlučovače, těsnění, oleje, olejového filtru.

Oprava:
         - Kompresor ATLAS Copco, GA 7, GA 7FF-8,3, ev.č.: API 102 366, r.v. 2007 – kontrola a
         odstranění pronikání kondenzátu do tlakové nádoby.

(dále jen „dílo“).

3.2 Zhotovitel se zavazuje, že při provádění opravy budou použity nové náhradní díly schválené
      výrobcem, popř. díly, které odpovídají kvalitou dílům použitým při výrobě.

3.3 Objednatel je povinen zaplatit za řádně provedenou opravu dle níže ujednaných podmínek.

                    IV. Cena za dílo

4.1 Smluvní strany se ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů,
      dohodly na celkové ceně za dílo, specifikovaného v čl. III. této smlouvy, a to ve výši:
                                             94 306,50 Kč včetně DPH
                     (slovy: devadesátčtyřitisíctřístašest korun českých a padesát haléřů).

4.2 Celková cena díla bez DPH činí 77 939,26 Kč, sazba DPH 21 % činí 16 367,24 Kč.
4.3 V této ceně jsou již zahrnuty veškeré náklady spojené s plněním této smlouvy. Při jejím

       stanovení bylo rovněž zohledněno riziko zvýšení cen materiálu a prací potřebných k realizaci
       díla.

                                               V. Doba a místo plnění

5.1 Zhotovitel zahájí plnění nejdříve okamžikem účinnosti této smlouvy.
5.2 Zhotovitel je povinen dodat dílo nejpozději do 30.11.2018.
5.3 Místem předání díla je VÚ 2427 Sedlec, Vícenice u Náměště nad oslavou.
5.4 Místem provádění díla je VÚ 2427 Sedlec, Vícenice u Náměště nad oslavou.
5.5. Dopravu do místa plnění a zpět si zabezpečí zhotovitel.

                    VI. Podmínky provádění díla

6.1 Objednatel pověřil jako svého zástupce pro předání věci k provedení díla a následně k převzetí

díla                     (dále jen „přejímající“).

6.2 O předání věci k provedení díla bude sepsán protokol o předání do opravy a předání

z opravy.

6.3 Dílo bude připraveno zhotovitelem k převzetí v pracovních dnech v době od 07:00 do 15:00 hod.,

a to po předchozím projednání a odsouhlasení termínu předání díla s kontaktními osobami.

Díly, které budou zhotovitelem při provádění díla demontovány z předmětu díla a nahrazeny

novými, je zhotovitel povinen předat kontaktní osobě.

6.4 Zhotovitel se zavazuje, že při předání díla bude přítomna osoba pověřená statutárním orgánem

zhotovitele se znalostí českého jazyka, která bude schopna řešit případné nedostatky zjištěné

při přejímce díla. V opačném případě přejímající dílo nebo dílčí plnění díla nepřevezme.

6.5 Přejímající po převzetí díla v místě plnění potvrdí zhotoviteli přejímací doklady.

6.6 Přejímající není povinen převzít dílo, které vykazuje nedostatky nebo odporuje smlouvě. O této

skutečnosti zástupci smluvních stran ihned vyhotoví zápis, který potvrdí podpisem. Zhotovitel

je v tomto případě povinen dodat dílo náhradním plněním.

                    -2-
                                      VII. Platební a fakturační podmínky

7.1 Zhotovitel po vzniku práva fakturovat, tj. okamžikem podpisu přejímacího dokladu po předání
      a převzetí plnění díla, nejpozději do 5-ti pracovních dnů doručí objednateli daňový doklad (dále
      jen „faktura“).

7.2 Faktura musí obsahovat náležitosti podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,
      ve znění pozdějších předpisů, zejména tyto údaje:
    a) číslo smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění;
    b) název a sídlo objednatele s uvedením IČ a DIČ;
    c) označení dokladu jako „Daňový doklad – faktura“ s uvedením evidenčního čísla
    d) obchodní firmu, sídlo poskytovatele s uvedením IČ a DIČ;
    e) rozsah a předmět služby;
    f) datum uskutečnění zdanitelného plnění, datum vystavení a datum splatnosti faktury;
    g) název zástupce objednatele podle smlouvy;
    h) jednotkovou cenu v Kč bez DPH a včetně DPH (tj. cenu za provedení služby);
    i) základ daně v korunách a haléřích za službu;
    j) sazbu daně v %;
    k) výši daně uvedenou v korunách a haléřích;
    l) cena za službu celkem v Kč včetně DPH;
    m) označení peněžního ústavu a čísla účtu poskytovatele, na který má být poukázána platba;
    n) počet příloh a razítko s podpisem odpovědné osoby poskytovatele za vystavení faktury;
    o) údaj o zápisu zhotovitele v obchodním rejstříku včetně spisové značky, není-li v něm zapsán
           údaj o zápisu z jiné evidence.

7.3 Adresa pro doručování faktury: VÚ 2427 Sedlec, Vícenice u Náměště nad Oslavou, 675 71,
    Náměšť nad Oslavou. Objednatel uhradí fakturovanou částku zhotoviteli do 30 kalendářních
    dnů ode dne doručení faktury.

7.4 Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu objednatele
    ve prospěch účtu zhotovitele.

7.5 Objednatel je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím její splatnosti, neobsahuje-li některý údaj
    nebo doklad uvedený ve smlouvě nebo má jiné závady v obsahu nebo nedostatečný počet výtisků.
    Při vrácení faktury objednatel uvede důvod jejího vrácení a v případě oprávněného vrácení
    zhotovitel vystaví fakturu novou. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta
    splatnosti a běží znovu ode dne doručení nové faktury objednateli. Zhotovitel je povinen novou
    fakturu doručit objednateli do 10-ti kalendářních dnů ode dne doručení oprávněně vrácené faktury
    zhotoviteli.

7.6 Budou-li u zhotovitele shledány důvody k naplnění institutu ručení příjemce zdanitelného plnění
    podle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bude
    objednatel při zasílání úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a
    tohoto zákona.

                                   VIII. Vlastnictví a odpovědnost za škodu

8.1 Vlastníkem věci, která bude zhotoviteli předána k provedení díla, je objednatel.
8.2 Nebezpečí vzniku škody na věci předané k provedení díla přechází z objednatele na zhotovitele

       okamžikem předání věci a současně podpisem protokolu o předání věci smluvními stranami.
8.3 Za nebezpečí škody na prováděném díle až do jeho předání přejímajícímu odpovídá zhotovitel.

                                 IX. Záruka za jakost, vady díla a reklamace

9.1 Zhotovitel přejímá záruku za jakost díla v souladu s ustanovením §2619 odst. 2 Občanského
      zákoníku po dobu 6-ti měsíců (opravy, seřízení, servis) a na materiál (nové náhradní díly
      schválené výrobcem, popřípadě díly, které odpovídají kvalitou dílům použitým při výrobě)
      24 měsíců.

9.2 Odpovědnost za vady díla se řídí ustanoveními § 2113 a násl. Občanského zákoníku.

                                                                  -3-
9.3 Reklamace se uplatňují písemně u zhotovitele bezodkladně po zjištění vady na díle. V písemném
      oznámení musí být uveden název věci, výrobní číslo, popis vady a její projevy. Dále v písemném
      oznámení může zástupce objednatele uvést své požadavky, jakým způsobem požaduje vadu
      odstranit.

9.4 Písemně ohlášené vady díla zjištěné ze strany objednatele, je zhotovitel povinen odstranit do 10-ti
      dnů od data doručení tohoto ohlášení zhotoviteli. Pokud tuto svou povinnost nesplní, je povinen
      zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši stanovené v čl. 10 této smlouvy. Pokud se smluvní
      strany nedohodnou jinak, je zhotovitel povinen uhradit objednateli náhradu škody vzniklou vadou
      díla.

9.5 Nenastoupí-li zhotovitel k odstranění řádně uplatňovaného požadavku na odstranění vady díla ani
      do 5-ti pracovních dnů po obdržení písemného ohlášení od zástupce objednatele, je objednatel
      oprávněn pověřit odstraněním vady jiný, odborně způsobilý subjekt. Veškeré takto vzniklé
      náklady uhradí objednateli zhotovitel.

                                                  X. Smluvní pokuty

10.1 Zhotovitel zaplatí objednateli v případě prodlení s provedením díla v termínu uvedeném v čl. V.
      bodě 2 smlouvy smluvní pokutu ve výši 0,2% z celkové ceny za provedení díla včetně DPH, za
      každý započatý den prodlení, a to až do úplného splnění závazku nebo do zániku smluvního
      vztahu. Tím nejsou dotčena ustanovení čl. XI. smlouvy. Okamžik práva fakturace vzniká prvním
      dnem prodlení.

10.2 Zhotovitel zaplatí objednateli v případě nedodržení sjednaného termínu odstranění reklamované
      vady zjištěné v záruční době smluvní pokutu ve výši 0,2% z celkové ceny za provedení díla
      včetně DPH za každý započatý den prodlení s odstraněním vady, a to až do podpisu protokolu
      o odstranění vady. Tím nejsou dotčena ustanovení čl. XI. smlouvy. Okamžik práva fakturace
      vzniká prvním dnem prodlení.

10.3 Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě třiceti (30) dnů od doručení písemné výzvy objednatele
      zhotoviteli k jejímu zaplacení.

10.4 Zaplacením smluvní pokuty zhotovitelem dle tohoto článku není dotčen nárok objednatele
      na náhradu škody. Objednatel je oprávněn domáhat se náhrady škody v plné výši vedle smluvní
      pokuty. Zaplacením smluvní pokuty nezaniká povinnost zajištěná smluvní pokutou.

                                                XI. Zvláštní ujednání

11.1 Vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
11.2 Ve smluvně výslovně neupravených otázkách se tento závazkový vztah řídí ustanoveními zákona

       č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
11.3 Zhotovitel prohlašuje, že dílo není zatíženo žádnými právy třetích osob. Zhotovitel odpovídá

       za případné porušení práv z průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví třetích osob.
11.4 Smluvní strany se dohodly, že si bezodkladně sdělí skutečnosti, které se týkají změn některého

       ze základních identifikačních údajů, včetně právního nástupnictví.
11.5 Jednacím jazykem při jakémkoliv ústním jednání či písemném styku, souvisejícím s plněním této

       smlouvy, je český jazyk.
11.6 Zhotovitel souhlasí s uveřejněním údajů v této smlouvě s výjimkou ustanovení, která obsahují

       utajované informace a obchodní tajemství.
11.7 Smluvní strany se dohodly, že odpovědnost zhotovitele vůči objednateli za veškeré škody vzniklé

       z důvodu porušení závazků vyplývajících z této smlouvy nebo v souvislosti s provedením Díla
       bude hrazena v plné výši a neomezeném rozsahu. Zhotovitel se povinnosti k náhradě škody
       nemůže zprostit. Smluvní strany se dohodly, že ustanovení § 2913 odst. 2 Občanského zákoníku
       se pro účely stanovení rozsahu náhrady škody vzniklé v důsledku porušení povinností
       zhotovitele dle této smlouvy nepoužije.
11.8 Zhotovitel tímto prohlašuje, že na sebe přebírá nebezpečí změny okolností po uzavření
       této smlouvy ve smyslu ustanovení §§ 1765 a 1766, zákona č. 89/2012 Sb., občanského
       zákoníku.

                                                                  -4-
                                           XII. Zánik smluvního vztahu

12.1 Smluvní strany se dohodly na tom, že smluvní vztah může zaniknout vedle případů stanovených
      zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších právních předpisů také:
      a) dohodou smluvních stran při vzájemném vyrovnání účelně vynaložených a prokazatelně
      doložených nákladů ke dni zániku smlouvy;
      b) jednostranným odstoupením od smlouvy pro její podstatné porušení.

12.2 Smluvní strany se dohodly, že podstatným porušením smlouvy je:
      a) prodlení s provedením díla v termínu uvedeném v čl. V. bodě 2 smlouvy o více jak 10
      pracovních dnů;
      b) nedodržení sjednaného množství, jakosti nebo druhu díla;
      c) prodlení s odstraněním vad o více než 20 kalendářních dnů.

12.3 Smluvní strany si v souladu s ustanovením § 1992 občanského zákoníku sjednávají možnost
       zrušit závazek z této smlouvy zaplacením odstupného ve výši 0,2% z celkové ceny za provedení
       díla včetně DPH Kč na účet smluvní strany uvedený v záhlaví této smlouvy.

12.4 Právo zrušit závazek zaplacením odstupného však nemá strana, která již, byť i jen zčásti, plnění
       druhé strany přijala nebo druhé straně sama plnila.

12.5 Závazek smluvní strany vyplývající z této smlouvy se ruší okamžikem připsání odstupného
       na účet druhé smluvní strany obdobným způsobem jako by došlo k jednostrannému odstoupení
       od smlouvy.

                                            XIII. Závěrečná ustanovení

13.1 Tato smlouva má 6 očíslovaných stran. Součástí smlouvy je cenová kalkulace rozepsaná po
      položkách.

13.2 Smlouva může být měněna či doplňována vzájemně odsouhlasenými a podepsanými písemnými
      a vzestupně očíslovanými dodatky, které se stávají její nedílnou součástí.

13.3 V případě odstoupení od této smlouvy či její výpovědi zůstávají v účinnosti ustanovení této
      smlouvy týkající se smluvních pokut a dalších smluvních sankcí.

13.4 Neuplatnění či případné částečné uplatnění nebo prodlení v uplatnění jakýchkoli práv
      vyplývajících z této smlouvy nebude vykládáno ani jako vzdání se těchto práv a ani nebude mít
      za následek zánik nároků z této smlouvy.

13.5 Veškeré písemnosti budou doručovány na adresu smluvních stran uvedenou v označení stran
      uvedených na první straně této smlouvy, pokud některá ze smluvních stran písemně neoznámí
      jinou adresu.

13.6 Smluvní strany si sjednaly, že doručování se provádí na doručovací adresy uvedené v čl. 1 této
      smlouvy, nebo osobně proti potvrzení o převzetí. V případě, že smluvní strana odmítne převzetí,
      platí den odmítnutí převzetí za den doručení.

13.7 Je-li nebo stane-li se některé ustanovení této smlouvy neplatným, nevymahatelným nebo
      neúčinným, nedotýká se tato neplatnost, nevymahatelnost či neúčinnost ostatních ustanovení této
      smlouvy. Smluvní strany se zavazují nahradit do pěti (5) pracovních dnů po doručení výzvy
      druhé smluvní strany neplatné, nevymahatelné nebo neúčinné ustanovení ustanovením platným,
      vymahatelným a účinným se stejným nebo obdobným obchodním a právním smyslem, případně
      uzavřít novou smlouvu.

13.8 Smluvní strany vzájemně prohlašují, že smlouvu uzavřely svobodně a vážně, že jim nejsou
      známy žádné skutečnosti, které by uzavření smlouvy vylučovaly a berou na vědomí, že v plném
      rozsahu nesou veškeré právní důsledky plynoucí z vědomě jimi udaných nepravdivých údajů.
      Na důkaz svého souhlasu s obsahem smlouvy připojují pod ni své podpisy.

13.9 Smlouva nabývá platnosti jejím podpisem oběma smluvními stranami v NÁRODNÍM
      ELEKTRONICKÉM NÁSTROJI a účinnosti okamžikem jejího uveřejnění v "Registru smluv"
      (https://smlouvy.gov.cz/). Zhotovitel zahájí plnění nejdříve okamžikem účinnosti smlouvy.

                                                                  -5-
Cenová kalkulace:

Objednatel:                     Zhotovitel:
Zadavatel veřejné zakázky       Jméno, příjmení osoby statutárního orgánu

                           -6-