Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7195543: SoD ZŠ Orlí - oprava venkovního schodiště

Příloha SoD_ZS_Orli_oprava_venkovniho_schodiste.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVAODÍLO

                          Č“                 Dszuıanısfis

                          „ZŠ Orlí _ oprava venkovního Schodi.svtev"

             uzavřená podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
                                                 v platném znění

                                    I. Smluvní Strany

Objeclnatel:              STATUTARNI MESTO LIBEREC

zastoupené:               Nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1
ve věcech smluvních:      panem Tiborem Batthyánym, primátorem města
                          panem Bc. Jaroslavem Schejbalem, vedoucím Odboru majetkové
ve věcech technických:
                          Správy
IČ:
                                                               referentem oddělení objektů a zařízení
DIČ;
                          00262978
bankovní spojení:         czOO262978

(dále jen ,,objednate|”)

8

Zhotovitel:               Pavel Kohuš

se sídlem:                                   Liberec 1
zastoupené:
                          Pavlem Kohušem

IČ:                       15648681

DIČ:

bankovní Spojení:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku.

(dále jen „zhotoviteI")

                                               II. Předmět, účel a místo plnění

   1) Touto smlouvou se zhotovitel zavazuje k provedení díla a objednatel se zavazuje k převzetí díla a
       zaplacení ceny za jeho provedení, a to za podmínek Smluvených níže.

   2) Předmětem plnění této Smlouvy je oprava schodiště na školní zahradu při základní škole Orlí
      v Liberci, včetně dopravy, montáže schodů nových a výměny madla na lávce, dle cenové nabídky

       č. 1, která je nedílnou Součástí této Smlouvy.

   3) Účelem Smlouvyje oprava nevyhovujícího Schodiště a Zajištění bezpečnosti dětí.

   4) Místo plnění: ZŠ Liberec, Orlí 140/7, 460 01 Liberec 3

   5) Veškeré použité materiály a zařízení musí být nové, schváleny pro použití V ČR a splňovat normy
      ČSN. Během realizace díla bude klást zhotovitel důraz na maximální kvalitu provedených prací.

                                    Ill. Termín plnění

1) Zahájenídílaz po protokolárním předání staveniště zhotoviteli

2) Dokončení a předání díla: do 14. 12. 2018, stanovený termín je maximální, nepřekročitelný, bez
    vad a nedodělků na díle.

                                          1
3) ) Smluvní strany se dohodly, že vpřípadě nepříznivých klimatických podmínek, kdy průměrná
    denní teplota klesne pod +5°C, je zhotovitel oprávněn přerušit provádění díla na nezbytně nutnou
   dobu a O tuto dobu se prodlouží termín plnění. Přerušení a opětovné Započetí prací bude
   Zaznamenáno ve stavebním deníku a odsouhlaseno objednatelem.

                                                 IV. Staveniště, Stavební deník

1) Zhotovitel prohlašuje a podpisem této smlouvy stvrzuje, že je obeznámen S místem a okolní

    situací stavby. Náklady na zřízení staveniště jeho provoz, údržbu a likvidaci po dokončení stavby
    jsou součástí ceny díla.
2) Dodávku energií a přístup na staveniště, jeho údržbu a bezpečný provoz zajistí na Své náklady
   Zhotovitel, který hradí veškeré poplatky vzniklé či související se spotřebou všech energií po dobu
    provádění stavby, dále veškeré poplatky, náhrady škod či Sankce vzniklé či vyměřené V souvislosti
    se staveništěm, jeho existencí a vlivem na okolí.
3) Zhotovitel umožní přístup na staveniště, osobě vykonávající autorský anebo technický dozor

   stavby a koordínátorovi BOZP (je-li určen), zástupcům a poradcům objednatele a jiným osobám
   oprávněným vstupovat na staveniště dle právních předpisů.

4) Zhotovitel je oprávněn umístit na staveniště zařízení staveniště O velikosti přiměřené staveniští a
    povaze stavby.

5) Při provádění stavby nesmí zhotovitel postupovat tak, aby došlo kohrožení nebo ke škodě na
    životním prostředí a pokud dojde stavební činností kzásahu do životního prostředí imisemi,
    hlukem, znečištěním atd. je zhotovitel povinen neprodleně odstranit závadný stav, přijmout
    opatření ke snížení účinků a Současně je povinen hradit škody, které vsouvislosti se stavební

    činností na jednotlivých složkách životního prostředí vznikly.

6) Zhotovitel je povinen vést o provádění stavby počínaje dnem převzetí staveniště řádný, úplný a
   průkazný stavební deník (dále jen ,,Stavební deník") a provádět v něm záznamy V rozsahu a o

    obsahu, jak vyplý\ıá Z platných právních předpisů.

7) V případě zjištění vad při kontrole kvality provedených prací před zakrytím, je zhotovitel povinen
    závadný stav neprodleně odstranit a přizvat technický dozor k opakované kontrole.

                                                      V. Cena za dílo
1) Cena za dílo byla sjednána dohodou smluvních stran na základě nabídky zhotovitele ze dne 10. 8.

     2018, která tvoříjako příloha č.1 této smlouvyjejí nedílnou součást.

     Účastníky dohodnutá cena díla činí maximálně:

Celková maximální cena díla bez DPH: 102 150,00 Kč

DPH 21%                   21 451,50 Kč

Celková cena díla S DPH:  123 601,50 Kč

Z) Celková maximální cena za dílo uvedené výše včetně DPH (dále jen "celková cena") je smluvními
   stranami sjednána jako cena za celý předmět plnění vymezený V čl. Il. smlouvy a jako cena nejvýše
   přípustná, platná po celou dobu realizace díla, a to iv případě prodloužení lhůty dokončení stavby
   Z důvodu na straně objednatele. Celková cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele nezbytné
   k řádnému, úplnému a kvalitnímu provedení díla včetně všech rizik a vlivů během provádění díla.

3) Objednatel je oprávněn odečíst z celkové ceny díla částku skutečně neprovedených prací
   zhotovitelem ve výši položek uvedených v nabídkovém rozpočtu zhotovitele, který tvoří přílohu

    č. 1 této smlouvy.

                                                 Vl. Platební podmínky
1) Dohodnutá cena bude ze strany objednatele uhrazena po provedení díla na základě zhotovitelem

   vystavené celkové faktury S 30 -ti denní splatností od data jejího prokazatelného předání

    objednateli.

                          2
 2) Podkladem pro vystavení faktury bude Soupis provedených prací nebo dodávek, oboustranně
     odsouhlasený a podepsaný osobami oprávněnými.

 3) Veškeré účetní doklady musejí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004

     Sb., o dani Z přidané hodnoty, V platném Znění. V případě, že faktura nebude mít odpovídající

      náležitosti, bude objednatelem vrácena zpět zhotoviteli kdoplnění, aniž se tak dostane do
      prodlení se splatností; lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě
      doplněných či opravených dokladů.

 4)

 5) Zhotovitel prohlašuje, že prověříl skutečnosti rozhodné pro určenívýše ceny plnění.
 6) Tato smlouva nepřipouští překročení sjednané celkové ceny ani jakékoliv požadavky zhotovitele

     na úhradu vícenákladů oproti sjednané celkové ceně.

                                                         VII. Smluvní pokuty
1) Zhotovitel uhradí objednatelí smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč za každý započatý den prodlení

    S termínem dokončení a předání celého díla bez omezeníjejí celkové výše.

2) Zhotovitel uhradí objednatelí smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každou vadu a započatý den v

    případě prodlení sdohodnutým termínem na odstranění vad nebo nedodělků vyplývajících

     Z předávacího protokolu.

3) Zhotovitel uhradí objednatelí smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každou vadu a započatý den V
    případě prodlení S termínem pro nástup na odstranění vad V záruce.

4) Zhotovitel uhradí objednatelí smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každou vadu a započatý den v
    případě prodlení s dohodnutým termínem na odstranění vad v záruce.

5) V případě nedodržení kvalitativních parametrů prací a použitých materiálů má objednatel právo

     účtovat zhotoviteli smluvní pokutu ve výší 1.000,- Kč za každýzjednotlivý případ.

6) V případě jakéhokoli dalšího porušení této smlouvy nad rámec případů vtomto článku

   uvedených, má objednatel právo účtovat Smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč za každý den

    prodlení a jednotlivý případ porušení, pokud porušení neodstraní do 3 dnů poté, co byl na
    porušení písemně upozorněn.

7) Vpřípadě Opoždění objednatele Súhradou daňového dokladu má zhotovitel právo požadovat

   % Smluvní pokutu max. ve výši 0,05 Z nezaplacené částky za každý den prodlení. Objednatel není

    vprodlení Splněním Své povinnosti platit cenu díla, pokud je zhotovitel vprodlení Splněním
     kterékoliv Své povinnosti dle této smlouvy.

8) Zaplacením Smluvní pokuty není zhotovitel zbaven povinnosti příp. závady odstranit nebo použít

     materiál v odpovídající kvalitě.

9) Zaplacením smluvních pokut nezaniká právo objednatele na náhradu škody.
10) Účastníci jsou oprávněni požadovat náhradu škody způsobené porušením povinnosti, na kterou

      se vztahuje smluvní pokuta, a domáhat se náhrady škody nehledě na částku uhrazené smluvní

      pokuty. Právo kterékoliv Smluvní strany na náhradu škody vzniklé v souvislosti S porušením této

     smlouvy může být uplatněno samostatně.

                                      VIII. Odpovědnost za škody a Qďištění
1) Zhotovitel na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně

    poddodavatelů) podílejícími se na provádění předmětného dila, a to po celou dobu realizace.

2) Za tímto účelem má Zhotovitel uzavřenu pojistnou smlouvu platnou po celou dobu realizace díla

    na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě a na škody vzniklé zjakékoliv příčiny
    na prováděné stavbě. Pokud zhotovitel tuto Svoji povinnost nesplní, je objednatel oprávněn od
    této Smlouvy O dílo odstoupit nebo sjednat vlastní pojistnou smlouvu s tím, že veškeré náklady a
    platby S tím Spojené budou odečteny Z ceny díla.
3) Zhotovitel nese riziko změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 občanského Zákoníku

                                                                              3
                                                            IX. Záruky

1) Dílo má vady, jestliže provedení díla neodpovídá výsledku určenému v této smlouvě.

2) Zhotovitel je povinen provést veškeré práce související srealizací díla vsouladu s příslušnými
    právními předpisy a normami a v souladu S kvalitativními i kvantitativními požadavky objednatele
    uvedenými v poptávce objednatele, se kterou se Zhotovitel před podpisem této smlouvy důkladně

     seznámil.

3) Zhotovitel poskytuje objednateli smluvní záruku vdélce 60 měsíců, ode dne protokolárního
    předání díla objednateli bez vad a nedodělků.

4) Pro odstraňování vad zjištěných při předání a převzetí díla, je nástup k odstranění těchto vad
    nejpozději do 7 dnů ode dne předání a převzetí díla a odstranění těchto vad nejpozději do 15 dnů
    ode dne nástupu k odstranění vad, pokud nebude S ohledem na charakter vady se zástupcem
    objednatele dohodnuta lhůta delší.

5) Pro odstraňování vad v záruce, je nástup k odstranění záruční vady nejpozději do 7 dnů ode dne
   jejího prokazatelného oznámení (např. z předávacího protokolu, dopisem, faxem, elektronickou
    poštou) a odstranění těchto vad nejpozději do 15 dnů od jejich oznámení, pokud nebude s
    ohledem na charakter vady se zástupcem objednatele dohodnuta lhůta delší.

                                                   X. Předání a převzetí díla

1) Předání a převzetí díla provede zástupce objednatele a zhotovitele, nebo osoba k tomu oprávněná
    v místě plnění díla, a to na základě oboustranně podepsaného předávacího protokolu.

2Ĺı Objednatel souhlasí s předáním a převzetím jednotlivých částí díla, ihned po jejich ukončení.
3) Objednatel souhlasí s předáním a převzetím díla i před uplynutím smluvního termínu.
4) Současně budou předány veškeré doklady, potřebné pro uvedeni díla do trvalého užívání, zejména

    revize, certifikáty, atesty, zápisy O provedených zkouškách.

                                                   XI. Poddodavatelé
1Íl Zhotovitel je oprávněn využít pro Zhotovení dílčích částí díla spolupráce poddodavatelů. V každém

    případě Zhotovitel odpovídá za řádnost a včasnost provedení díla nebo porušení či škody, jako by
    toto prováděl sám.
Zji Zhotovitel odpovídá objednateli, že poddodavatelé budou disponovat potřebnými oprávněními,
    odbornou kvalifikací a dostatkem odborných zkušeností pro provedení poddodávky, budou
    provádět předmět poddodávky sami přímo pro objednatele a že poddodavatelé nebudou ani část
    činnosti zadávat dalším poddodavatelům.
3) Zhotovitel v příslušné smlouvě uzavírané s kteıýmkoliv poddodavatelem o provedení poddodávky
    zaváže poddodavatele k povinnosti dodržovat pokyny a instrukce osoby pověřené objednatelem
    k výkonu technického či jiného dozoru, jakož k povinnosti na žádost objednatele předložit doklady
    a poskytnout informace O způsobu provádění poddodávky (použitých materiálech, technologiích).

   V případě pochybností objednatele O odbornosti či kvalitě prováděných prací poddodavatelé, je
   Objednatel oprávněn vyzvat zhotovitele k zastavení takových činností a žádat změnu

    poddodavatelé.

                                                        XII. Ostatní u'ednání

 1) Pokud není ve smlouvě uvedeno jinak, řídí se smluvní strany příslušnými ustanoveními
      občanského zákoníku.

 2) Obě smluvní strany prohlašují, že tato smlouva odpovídá jejich pravé vůli a že souhlasí s celým
      jejím zněním a na důkaz toho Smlouvu vlastnoručně podepisují.

 3) Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, Zhotovitel obdrží dvě vyhotovení.

 4) Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran.

 5) Smlouvy lze měnit či doplňovat pouze formou písemných číslovaných dodatků.
 6) Objednatel i zhotovitel mají právo na odstoupení od smlouvy o dílo v případech, které předvídají

       právní předpisy, jimiž se řídí uzavřená smlouva.

                                                                   4
                                                           XIII. Doložky
 1) Smluvní Strany berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru smluv podle

      zákona Č. 340/2015 Sb., O zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
      těchto smluv a O registru smluv (Zákon O registru smluv).
 2) Smluvní Strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve Smlouvě, které jsou chráněny

     zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, ...) a nemohou být poskytnuty, a

      to šedou banıou zvýraznění textu. Neoznačení údajů je považováno za Souhlas S jejich
      uveřejněním a za Souhlas subjektu údajů.

3) Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv podle § 6 odst. 1 Zákona Č.

      340/2015 Sb., O zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a
      O registru smluv (Zákon O registru smluv).
4) Smluvní Strany berou na vědomí, že plnění podle této smlouvy poskytnutá před její účinností
     jsou plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinností této smlouvy, nese
      veškerou odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního důvodu, a to iv případě,
      že druhá Strana takové plnění přijme a potvrdíjeho přijetí.

Příloha: cenová nabídka S rozpisem prací.

V Liberci dne                        -1 -11- 2018
                    V Liberci dne

Za zhotovitele:     Za objednatele:

Pavel Kohuš         Bc. Jar slav Schejbal

                      vedoucí odboru

                 5
Od:        2. října 2018 10:23
Odesláno:  Cenová nabídka

Komu:

Předmět:

Dobrý den paní Veselská,
zasílám cenovou nabídku na výrobu a montáž schodiště V areálu školy Orlí Liberec

mm Výměna madla na lávce ke schodišti Jackel 60x40 V žárovém zinku.

Prodloužení lávky o 1 metr a úprava pro ramena Schodnic.

U Schodnice profil 200, délka cca 6 metrů, 21x Schodovy pororoštů, šíře 1 metr.

Nášlap maX.270 mm.

Výroba zábradlí ke schodům a k částí prodloužené lávky bude vyrobeno zábradlí.
Madlo Jackel 60x40mm, sloupky 40x40mm, průběžná výplň Jackel 25x25mm.

Rozpis materiálu a prací:

Výměna madel na lávce Jackel 60X40mm, cena 950,- Kč

U Prodloužení lávky O 1 metr, profil 100 , cena 1 500,- Kč.

Rošt l X1 metr jeden kus, cena 1 400,- Kč.

Pororoštový Schod 1000 x 2700 mm, 21 kusů, cena 25 000,- Kč.

Schodnice U200, cena 7 100,- Kč.

Zábradlí na Schody + prodlouženou lávku, Jackel 60x40mm, 40x40mm,25X25mm, cena 8 900,- Kč

Žárový zinek, váha 750 kg, cena 15 600,- Kč.
Doprava do Zinkovny, cena 6 900,- Kč.
Výroba, cena 22 000,- Kč.
Montáž, cena 12 800,- Kč.

Cena celkem 102 150,- Kč bez DPH.

S přáním hezkého dne
Pavel Kohuš

                                1
_)