Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7213719: Běšiny Kozí – oprava budovy dílny a garáže TO

Příloha 65418054_SOD_ke zveřejnění.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo

uzavřená podle ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, v platném
znění
č. smlouvy objednatele: E654-S-2020/2018
č. VZ objednatele:      65418054
č. smlouvy zhotovitele: 18GC-228

                                        na realizaci veřejné zakázky:

        „ Běšiny Kozí – oprava budovy dílny a garáže TO “

Článek 1 – SMLUVNÍ STRANY

1.1 Objednatel
Název:                  Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Sídlo:                  Praha 1, Nové Město, Dlážděná 1003/7
IČ:                     70994234
DIČ:                    CZ 70994234
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl A, vložka 48384

Organizační jednotka:   Oblastní ředitelství Plzeň
Zastoupená:             Sušická 1168/23, PLZEŇ 326 00
Bankovní spojení:       xxx
číslo účtu:             xxx
                        xxx

kontaktní zaměstnanci objednatele:
- ve věcech smluvních:  xxx
- ve věcech technických: xxx
- ve věcech realizace:  xxx
                        xxx

Kontaktní adresa/adresa pro doručování písemností:
(adresa pro doručování smluvní korespondence a daňových dokladů)
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Oblastní ředitelství Plzeň
Sušická 1168/23, 326 00 Plzeň
E-mail: xxx
(dále jen „objednatel“)

1.2 Zhotovitel
Název:                  STRABAG Rail a.s.
Sídlo:                  Železničářská 1385/29, Střekov, 400 03 Ústí nad Labem
IČ:                     25429949
DIČ:                    CZ25429949
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B,
vložka 1370
Zastoupená:             xxx
                        xxx
Bankovní spojení:       xxx
číslo účtu:             xxx

                              Strana č. 1 z celkového počtu stran 4
Kontaktní zaměstnanci zhotovitele:
a) ve věcech smluvních: xxx
(mimo podpisu této SOD a jejích případných dodatků)
b) ve věcech technických: xxx
c) úředně oprávněný zeměměřický inženýr: xxx
d) ředitel výstavby:   xxx
e) odpadový hospodář:  xxx
f) koordinátor BOZP:   xxx

Kontaktní adresa/adresa pro doručování písemností:
STRABAG Rail a.s.
Železničářská 1385/29, Střekov, 400 03 Ústí nad Labem
E-mail: xxx
(dále jen „zhotovitel“)

1.3 Smluvní strany se zavazují oznamovat si bezodkladně změny údajů uvedených
     v článku 1 této smlouvy, a to prokazatelným způsobem s tím, že k tomuto oznámení
     musí být přiložena alespoň kopie dokládající oznamovanou změnu údajů.
     Veškeré žádosti na provedení změny nebo doplnění bankovního spojení musí být vždy
     adresovány písemně, a to zejména prostřednictvím datové schránky SŽDC s využitím
     datové schránky zhotovitele (u právnických osob) nebo úředně ověřenou listinou u
     zhotovitelů - fyzických osob, pokud tento zhotovitel nemá též zavedenou vlastní aktivní
     datovou schránku

Článek 2 - PŘEDMĚT SMLOUVY
2.1 Zhotovitel se zavazuje provést níže uvedené dílo a objednatel se zavazuje provedené

     dílo převzít a zaplatit za něj zhotoviteli dohodnutou cenu.
2.2 Dílem se rozumí zhotovení stavby: „ Běšiny Kozí – oprava budovy dílny a garáže TO“,

     včetně zhotovení realizační dokumentace, dokumentace skutečného provedení stavby,
     zajištění zeměměřičské činnosti a zajištění veškerých potřebných dokladů pro řádné
     provedení díla (dále jen „dílo“).
2.3 Dílo bude ve vlastnictví České republiky s právem hospodařit s majetkem státu pro
     objednatele.

Článek 3 - ZÁVAZNÉ PODKLADY K PROVEDENÍ DÍLA
3.1 Dílo bude zhotoveno v souladu s následujícími dokumenty:

    a) zadávací dokumentace,
    b) nabídka zhotovitele ze dne 25.5.2018, která byla vybrána rozhodnutím objednatele

         č.j. 17455/2018-SŽDC-OŘ PLZ-ÚPI
    c) české technické normy a interní předpisy objednatele vztahující se k provádění díla,

         platné ke dni podpisu této smlouvy.
    d) Technické kvalitativní podmínky staveb státních drah, v platném znění (dále jen „TKP

         staveb státních drah“)
3.2 Zhotovitel prohlašuje, že výše uvedené dokumenty mu byly předány před podpisem této

     smlouvy nebo je má jinak k dispozici, že s jejich obsahem je seznámen, a že jejich
     obsah je pro něj závazný.
3.3 Zhotovitel se zavazuje respektovat změny předpisů objednatele a norem, které se týkají
     předmětné stavby a jejích součástí, i pokud k nim dojde během provádění díla a budou
     objednatelem uplatněny. Tyto změny budou řešeny písemnými dodatky k této smlouvě.

                               Strana č. 2 z celkového počtu stran 4
3.4 Dále se zhotovitel zavazuje provést dílo v souladu s podmínkami stanovenými touto
     smlouvou o dílo, vč. jejích příloh.

3.5 Při vykonávání prací na provozovaných (nevyloučených) traťových kolejích nebo při
     pohybu zaměstnanců zhotovitele v průjezdném průřezu a volném schůdném a
     manipulačním prostoru v provozované (nevyloučené) traťové koleji musí zhotovitel
     určenému zaměstnanci objednatele oznámit alespoň dva pracovní dny před plánovanou
     činností:
       - termíny konání těchto prací
       - jméno odpovědného zástupce zhotovitele – vedoucí prací nebo, pokud vystupuje jako
         osamělý zaměstnanec
       - časové rozmezí, ve kterém se vedoucí práce, nebo osamělý zaměstnanec zhotovitele
         ohlásí, dopravnímu zaměstnanci za účelem sjednání podmínek bezpečnosti práce
         v souladu s předpisem SŽDC Bp 1.

3.6 Vedoucí práce nebo osamělý zaměstnanec zhotovitele je povinen se před zahájením
     prací ohlásit příslušnému dopravnímu zaměstnanci za účelem sjednání podmínek
     bezpečnosti práce v provozované dopravní cestě, v souladu s předpisem SŽDC Bp 1, a
     sdělí mu další potřebné údaje, na jejichž základě je oprávněn činnost v provozované
     (nevyloučené) traťové koleji vykonávat. Povinností zaměstnance zhotovitele je také
     prokázat se dopravnímu zaměstnanci mimo jiné i dokladem opravňující vstup do
     provozované dopravní cesty SŽDC. Nedodržení tohoto ustanovení podléhá smluvním
     pokutám uvedených v bodu 13.2.19 – „Všeobecné obchodní podmínky“

Článek 4 - DOBA PLNĚNÍ
4.1 Zhotovitel se zavazuje zahájit provádění díla: po nabytí účinnosti smlouvy zveřejněním

     v registru smluv.
4.2 Zhotovitel se zavazuje ukončit provádění díla: 31.10.2018

Článek 5 - CENA ZA DÍLO
5.1 Objednatel se zavazuje za řádně provedené dílo zaplatit zhotoviteli:

       cenu bez DPH ve výši: 2 999 497,99 Kč
       slovy: dvamilionydevětseddevadesátdevědtisícčtyřistadevadesátsedm korun českých a
       devadesátdevět haléřů
5.2 Výše uvedená cena za zhotovení díla je nejvýše přípustná a zahrnuje veškeré náklady
     potřebné ke zhotovení díla a související náklady s provedením díla.
5.3 Při fakturaci zhotovitel použije režim přenesení daňové povinnosti dle zákona o
     dani z přidané hodnoty v platném znění. Jedná se o stavební a montážní práce
     zařazené do klasifikace CZ-CPA: 41.00.20

Článek 6 - ZÁRUKA ZA JAKOST A ODPOVĚDNOST ZA VADY
6.1 Záruka se řídí příslušnými ustanoveními Všeobecných obchodních podmínek.

Článek 7 - ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
7.1 Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu a účinnosti dnem uveřejnění v registru

     smluv.

                                                            Strana č. 3 z celkového počtu stran 4
7.2 Tuto smlouvu je možné měnit či doplňovat pouze formou písemných, vzestupně
     číslovaných dodatků.

7.3 Pokud není v této smlouvě stanoveno jinak, platí pro právní vztahy z ní vyplývající
     příslušná ustanovení obecně závazných právních předpisů České republiky, zejména
     zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.

7.4 Tato smlouva je vyhotovena ve 4 vyhotoveních, z nichž 2 vyhotovení obdrží objednatel a
     2 vyhotovení obdrží zhotovitel.

7.5 Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv
     podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
     uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
     „ZRS“).

7.6 Zaslání smlouvy správci registru smluv k uveřejnění v registru smluv zajišťuje SŽDC.
     Nebude-li tato smlouva zaslána k uveřejnění a/nebo uveřejněna prostřednictvím registru
     smluv, není žádná ze smluvních stran oprávněna požadovat po druhé smluvní straně
     náhradu škody ani jiné újmy, která by jí v této souvislosti vznikla nebo vzniknout mohla.

7.7 Smluvní strany výslovně prohlašují, že údaje a další skutečnosti uvedené v této smlouvě,
     vyjma částí označených ve smyslu následujícího odstavce této smlouvy, nepovažují za
     obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
     zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „obchodní tajemství“), a že se nejedná
     ani o informace, které nemohou být v registru smluv uveřejněny na základě ustanovení §
     3 odst. 1 ZRS.

7.8 Jestliže smluvní strana označí za své obchodní tajemství část obsahu smlouvy, která v
     důsledku toho bude pro účely uveřejnění smlouvy v registru smluv znečitelněna, nese
     tato smluvní strana odpovědnost, pokud by smlouva v důsledku takového označení byla
     uveřejněna způsobem odporujícím ZRS, a to bez ohledu na to, která ze stran smlouvu v
     registru smluv uveřejnila. S částmi smlouvy, které druhá smluvní strana neoznačí za své
     obchodní tajemství před uzavřením této smlouvy, nebude SŽDC jako s obchodním
     tajemstvím nakládat a ani odpovídat za případnou škodu či jinou újmu takovým
     postupem vzniklou.

7.9 Osoby uzavírající tuto smlouvu za smluvní strany souhlasí s uveřejněním svých osobních
     údajů, které jsou uvedeny v této smlouvě, spolu se smlouvou v registru smluv. Tento
     souhlas je udělen na dobu neurčitou.

7.10 Nedílnou součástí této smlouvy jsou tyto její přílohy:
příloha č. 1: Všeobecné obchodní podmínky

                   Zhotovitel podpisem této smlouvy potvrzuje, že se všemi ustanoveními
                   Všeobecných obchodních podmínek bez výhrad souhlasí.
příloha č. 2: Všeobecné technické podmínky
                   Zhotovitel podpisem této smlouvy potvrzuje, že se všemi ustanoveními
                   Všeobecných technických podmínek bez výhrad souhlasí.
příloha č. 3: Oceněný položkový soupis prací

V Plzni, dne 31.5.2018        za zhotovitele:
za objednatele:               STRABAG Rail a.s.

  ……………………………                 ………………………………….
         Xxx                           xxx
             ředitel
                                   předseda představenstva
Oblastního ředitelství Plzeň  ………………………………….

                                       xxx
                                       člen představenstva

                              Strana č. 4 z celkového počtu stran 4
Ověřovací doložka transformace komponenty
Ověřuji pod pořadovým číslem 73678, že tato komponenta je konverzí původní komponenty do PDF/A.
UUID původní komponenty: 58382280-0046-410a-80a7-05de8b36302f
Ověřující osoba: Systém
Vystavil: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Datum: 14.06.2018 11:15:01