Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7251219: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II

Příloha Vyrozumění o schválení s podmínkou.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Evropská unie
Evropský sociální fond
Operační program Zaměstnanost

6

Úřad práce ČR

Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017

Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci
projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II —
v režimu „de minimis“ — kolové výzvy

Č. j.: UPCR-BO-2017/22180
Úřad práce České republiky — Krajská pobočka v Brně

Zastoupený: © RNDr. igor Poledňák, ředitel kontaktního pracoviště Brno-venkov
Sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
IČO: 72496991

adresa pro doručování: Šujanovo náměstí 302/3, Trnitá, 660 35 Brno
(dále jen „Úřad práce“) na straně jedné

Žadatel: KOVOLIT, a.s.
IČO: 00010235
Zastoupený: Ing. Eduard Mareček

Vážená pani/Vážený pane,

dovoluji si Vám oznámit že Vaše žádosti reg. č.: POVEZ/2/2017/009622,
POVEZ/2/2017/0011805,  POVEZ/2/2017/0011815, © POVEZ/2/2017/0012076 o
příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č.
CZ.03.1.52/0.0/0.0/15 021/0000053, jsou tímto na základě doporučení hodnotící
komise ze dne 25.7.2017 schváleny s podmínkou Úřadem práce České republiky
— krajskou pobočkou v Brně, kontaktním pracovištěm Brno-venkov v následujícím
rozsahu a za následujících podmínek:

I. Specifikace vzdělávací aktivity:

ověření získaných znalostí a
dovedností):

Počet zapojených potenciálních
zaměstnanců:

Počet zapojených zaměstnanců: 16.

Název: M | Procesy — M

Schválená výše nákladů dle HK: | 183000 Kč O

Maximální příspěvek na vzdělávací | 155550 Kč

aktivu: o E o
Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně © Výuka: 120

. Závěrečná zkouška: 2

| 0

Předpokládaný termín realizace:

1.10.2016 — 30.6.2018

Příspěvek na mzdové náklady:

0 Kč

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15 021/0000053


 

 

Evropská unie
Evropský sociální fond
Operační program Zaměstnanost

 

 

V

Úřad práce ČR

x

Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017

 

Název:

 

| Schválená výše nákladů dle HK:
Maximální příspěvek na vzdělávací
aktivitu:

Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně
ověření získaných znalostí a
dovedností):

Počet zapojených zaměstnanců:

Počet zapojených potenciálních
zaměstnanců:

Získání odborných znalostí a dovedností nezbytných
pro zajištění procesů obchodu a poptávkového řízení
v rámci implementace integrovaného systému řízení

ve společnosti Kovolit, a.s.

| 63000 Kč ——
| 53550 Kč

i ji RY Jo E V m T

| Výuka: 40

Závěrečná zkouška: 2

16

0

 

Předpokládaný termín realizace:

1.10.2017 — 30.6.2018

 

 

 

 

Příspěvek na mzdové náklady:

0 Kč

 

 

 

Název:

 

Schválená výše nákladů dle HK:

Získání odborných znalostí a dovedností nezbytných

pro zajištění logistických procesů v rámci

implementace integrovaného systému řízení ve
společnosti Kovolit, a.s.

| 63000 Kč

 

 

Maximální přispěvek na vzdělávací
aktivitu:

Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně
ověření získaných znalostí a
dovedností):

 

--
: 53550 Kč

Výuka: 40

 

Závěrečná zkouška: 2

 

| Počet zapojených zaměstnanců:

Počet zapojených potenciálních
zaměstnanců:

0

 

Předpokládaný termín realizace:

1.10.2017 — 30.6.2018

 

 

Příspěvek na mzdové náklady:

 

0 Kč

 

 

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15 021/0000053

 

 

 

 

Evropská unie . ) , : m
Evropský sociální fond Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017

Operační program Zaměstnanost | Úřad práce ČR

 

 

 

| Získání odborných znalostí a dovedností nezbytných
E pro zajištění řízení kvality v rámci implementace

Název: | integrovaného systému řízení ve společnosti Kovolit,
a.5.
Schválená výše nákladů dle HK: 63000 Kč
Maximální příspěvek na vzdělávací «
XIPOAL TT) PřISp 53550 Kč
aktivitu:

Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně | Výuka: 40
ověření získaných znalostí a :

 

 

 

 

dovednostíi): Závěrečná zkouška: 2

Počet zapojených zaměstnanců: - |6 © E
Počet zapojených potenciálních o

zaměstnanců:

Předpokládaný termín realizace: 1.10.2017 — 30.6.2018
Příspěvek na mzdové náklady: 0 Kč

 

 

 

Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, musí být
poptávána pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto Vyrozumění a dále v
minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Žádosti a v tomto Vyrozumění, může
však být poptávána i ve vyšším hodinovém rozsahu. Název a termín realizace může
být dále vyspecifikován  na základě výběru konkrétního kurzu a dohody
s dodavatelem.

Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky nenií ze strany ÚP ČR
stanovena. Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného
maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené
schválené výše nákladů hodnotící komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve
výši 100 % skutečně vynaložených nákladů. Do režimu „de minimis“ bude započtena
pouze skutečně vyplacená podpora ze strany ÚP ČR, nejvýše tedy částka
odpovídající výše uvedenému maximálnímu příspěvku na vzdělávací aktivitu.

Hodnoticí komise však podmínila poskytnutí podpory provedením níže uvedených
úprav v Žádosti o příspěvek na úhradu nákladů zabezpečení vzdělávací aktivity
zaměstnanců v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců |! :

1. Žádost reg. Č. POVEZ/2/2017/009622 - Vzdělávací aktivita schválena bez
refundace mzdových nákladů

2. Žádost reg. Č. POVEZ/2/2017/0011805 - Vzdělávací aktivita schválena bez
refundace mzdových nákladů

3. Žádost reg. Č. POVEZ/2/2017/0011815 - Vzdělávací aktivita schválena bez
refundace mzdových nákladů

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců !|
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15. 021/0000053

 

 

*ř
*,

 

Evropská unie +) : u M M
Evropský sociální fond Přiloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017

Operační program Zaměstnanost | Úřad práce ČR

 

 

4. Žádost reg. Č. POVEZ/2/2017/0012076 - Vzdělávací aktivita schválena bez
refundace mzdových nákladů

Upravenou Žádost předložte Úřadu práce České republiky — krajské pobočce v
Brně, kontaktním pracovištěm Brno-venkov nejpozději do 7.8.2017. Do žádosti není
přípustné provádět jakékoli jiné změny než výše uvedené a s nimi bezprostředně
související.

li. Výběr dodavatele

Převzetím tohoto dokumentu se žadatel zavazuje v případě externího dodavatele
vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity v souladu se zákonem č.
134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí Pravidel pro žadatele
a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfer.cz
ve verzi platné v den vyhlášení výzvy (objednávky) a zároveň dodržet výše uvedené
závazné specifikace vzdělávací aktivity.

Dále se žadatel zavazuje provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací
aktivity a ve lhůtě do 30.9.2017 předložit Úřadu práce České republiky — krajské
pobočce v Brně, kontaktnímu pracovišti Brno-venkov kopie veškeré dokumentace
prokazující způsob a výsledek výběru dodavatele vzdělávacích aktivit.

Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o
zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci
projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců I, reg.č.
CZ.03.1.52/0.0/0.0/15 021/0000053. Dohoda bude uzavřena až po splnění výše
uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele.
V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným
výběrem a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou
částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost

dostupnou na www.esfer.cz, Dohoda uzavřena nebude.

 

V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného
vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních
předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu
opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto
dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru
dodavatele vzdělávání.

Zaměstnavatel je povinen informovat Úřad práce ČR o výsledku výběru spolu
s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů
nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a
hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením
Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou
částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. ČZ.03.1.52/0.0/0.0/15 021/0000053

 

 

Evropská unie b) o . o.
Evropský sociální fond Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017

Operační program Zaměstnanost — Úřad práce ČR

 

 

dostupnou na www.esfor.cz a zákonem č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných
zakázek.

Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění.

V Brně dne: 26.7.2017

APA la C a

| Uhab PRAGE ČR RNDr. Igor Poledňák
prajská Policka 43 2. : sci

komtantní pra ředitel kontaktního pracoviště Brno-venkov
Brno-venkov

 

        

Převzal (datum, podpis):

 

Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti:

Byla dostatečně prokázána potřebnost a důležitost vzdělávání.

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15. 021/0000053
                    

Příloha Vyrozumění o schválení s podmínkou.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Evropská unie
Evropský sociální fond
Operační program Zaměstnanost

6

Úřad práce ČR

Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017

Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci
projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II —
v režimu „de minimis“ — kolové výzvy

Č. j.: UPCR-BO-2017/22180
Úřad práce České republiky — Krajská pobočka v Brně

Zastoupený: © RNDr. igor Poledňák, ředitel kontaktního pracoviště Brno-venkov
Sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
IČO: 72496991

adresa pro doručování: Šujanovo náměstí 302/3, Trnitá, 660 35 Brno
(dále jen „Úřad práce“) na straně jedné

Žadatel: KOVOLIT, a.s.
IČO: 00010235
Zastoupený: Ing. Eduard Mareček

Vážená pani/Vážený pane,

dovoluji si Vám oznámit že Vaše žádosti reg. č.: POVEZ/2/2017/009622,
POVEZ/2/2017/0011805,  POVEZ/2/2017/0011815, © POVEZ/2/2017/0012076 o
příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č.
CZ.03.1.52/0.0/0.0/15 021/0000053, jsou tímto na základě doporučení hodnotící
komise ze dne 25.7.2017 schváleny s podmínkou Úřadem práce České republiky
— krajskou pobočkou v Brně, kontaktním pracovištěm Brno-venkov v následujícím
rozsahu a za následujících podmínek:

I. Specifikace vzdělávací aktivity:

ověření získaných znalostí a
dovedností):

Počet zapojených potenciálních
zaměstnanců:

Počet zapojených zaměstnanců: 16.

Název: M | Procesy — M

Schválená výše nákladů dle HK: | 183000 Kč O

Maximální příspěvek na vzdělávací | 155550 Kč

aktivu: o E o
Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně © Výuka: 120

. Závěrečná zkouška: 2

| 0

Předpokládaný termín realizace:

1.10.2016 — 30.6.2018

Příspěvek na mzdové náklady:

0 Kč

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15 021/0000053


 

 

Evropská unie
Evropský sociální fond
Operační program Zaměstnanost

 

 

V

Úřad práce ČR

x

Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017

 

Název:

 

| Schválená výše nákladů dle HK:
Maximální příspěvek na vzdělávací
aktivitu:

Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně
ověření získaných znalostí a
dovedností):

Počet zapojených zaměstnanců:

Počet zapojených potenciálních
zaměstnanců:

Získání odborných znalostí a dovedností nezbytných
pro zajištění procesů obchodu a poptávkového řízení
v rámci implementace integrovaného systému řízení

ve společnosti Kovolit, a.s.

| 63000 Kč ——
| 53550 Kč

i ji RY Jo E V m T

| Výuka: 40

Závěrečná zkouška: 2

16

0

 

Předpokládaný termín realizace:

1.10.2017 — 30.6.2018

 

 

 

 

Příspěvek na mzdové náklady:

0 Kč

 

 

 

Název:

 

Schválená výše nákladů dle HK:

Získání odborných znalostí a dovedností nezbytných

pro zajištění logistických procesů v rámci

implementace integrovaného systému řízení ve
společnosti Kovolit, a.s.

| 63000 Kč

 

 

Maximální přispěvek na vzdělávací
aktivitu:

Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně
ověření získaných znalostí a
dovedností):

 

--
: 53550 Kč

Výuka: 40

 

Závěrečná zkouška: 2

 

| Počet zapojených zaměstnanců:

Počet zapojených potenciálních
zaměstnanců:

0

 

Předpokládaný termín realizace:

1.10.2017 — 30.6.2018

 

 

Příspěvek na mzdové náklady:

 

0 Kč

 

 

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15 021/0000053

 

 

 

 

Evropská unie . ) , : m
Evropský sociální fond Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017

Operační program Zaměstnanost | Úřad práce ČR

 

 

 

| Získání odborných znalostí a dovedností nezbytných
E pro zajištění řízení kvality v rámci implementace

Název: | integrovaného systému řízení ve společnosti Kovolit,
a.5.
Schválená výše nákladů dle HK: 63000 Kč
Maximální příspěvek na vzdělávací «
XIPOAL TT) PřISp 53550 Kč
aktivitu:

Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně | Výuka: 40
ověření získaných znalostí a :

 

 

 

 

dovednostíi): Závěrečná zkouška: 2

Počet zapojených zaměstnanců: - |6 © E
Počet zapojených potenciálních o

zaměstnanců:

Předpokládaný termín realizace: 1.10.2017 — 30.6.2018
Příspěvek na mzdové náklady: 0 Kč

 

 

 

Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, musí být
poptávána pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto Vyrozumění a dále v
minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Žádosti a v tomto Vyrozumění, může
však být poptávána i ve vyšším hodinovém rozsahu. Název a termín realizace může
být dále vyspecifikován  na základě výběru konkrétního kurzu a dohody
s dodavatelem.

Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky nenií ze strany ÚP ČR
stanovena. Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného
maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené
schválené výše nákladů hodnotící komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve
výši 100 % skutečně vynaložených nákladů. Do režimu „de minimis“ bude započtena
pouze skutečně vyplacená podpora ze strany ÚP ČR, nejvýše tedy částka
odpovídající výše uvedenému maximálnímu příspěvku na vzdělávací aktivitu.

Hodnoticí komise však podmínila poskytnutí podpory provedením níže uvedených
úprav v Žádosti o příspěvek na úhradu nákladů zabezpečení vzdělávací aktivity
zaměstnanců v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců |! :

1. Žádost reg. Č. POVEZ/2/2017/009622 - Vzdělávací aktivita schválena bez
refundace mzdových nákladů

2. Žádost reg. Č. POVEZ/2/2017/0011805 - Vzdělávací aktivita schválena bez
refundace mzdových nákladů

3. Žádost reg. Č. POVEZ/2/2017/0011815 - Vzdělávací aktivita schválena bez
refundace mzdových nákladů

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců !|
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15. 021/0000053

 

 

*ř
*,

 

Evropská unie +) : u M M
Evropský sociální fond Přiloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017

Operační program Zaměstnanost | Úřad práce ČR

 

 

4. Žádost reg. Č. POVEZ/2/2017/0012076 - Vzdělávací aktivita schválena bez
refundace mzdových nákladů

Upravenou Žádost předložte Úřadu práce České republiky — krajské pobočce v
Brně, kontaktním pracovištěm Brno-venkov nejpozději do 7.8.2017. Do žádosti není
přípustné provádět jakékoli jiné změny než výše uvedené a s nimi bezprostředně
související.

li. Výběr dodavatele

Převzetím tohoto dokumentu se žadatel zavazuje v případě externího dodavatele
vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity v souladu se zákonem č.
134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí Pravidel pro žadatele
a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfer.cz
ve verzi platné v den vyhlášení výzvy (objednávky) a zároveň dodržet výše uvedené
závazné specifikace vzdělávací aktivity.

Dále se žadatel zavazuje provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací
aktivity a ve lhůtě do 30.9.2017 předložit Úřadu práce České republiky — krajské
pobočce v Brně, kontaktnímu pracovišti Brno-venkov kopie veškeré dokumentace
prokazující způsob a výsledek výběru dodavatele vzdělávacích aktivit.

Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o
zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci
projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců I, reg.č.
CZ.03.1.52/0.0/0.0/15 021/0000053. Dohoda bude uzavřena až po splnění výše
uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele.
V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným
výběrem a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou
částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost

dostupnou na www.esfer.cz, Dohoda uzavřena nebude.

 

V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného
vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních
předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu
opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto
dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru
dodavatele vzdělávání.

Zaměstnavatel je povinen informovat Úřad práce ČR o výsledku výběru spolu
s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů
nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a
hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením
Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou
částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. ČZ.03.1.52/0.0/0.0/15 021/0000053

 

 

Evropská unie b) o . o.
Evropský sociální fond Příloha č. 5 ke Směrnici č. 13/2017

Operační program Zaměstnanost — Úřad práce ČR

 

 

dostupnou na www.esfor.cz a zákonem č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných
zakázek.

Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění.

V Brně dne: 26.7.2017

APA la C a

| Uhab PRAGE ČR RNDr. Igor Poledňák
prajská Policka 43 2. : sci

komtantní pra ředitel kontaktního pracoviště Brno-venkov
Brno-venkov

 

        

Převzal (datum, podpis):

 

Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti:

Byla dostatečně prokázána potřebnost a důležitost vzdělávání.

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15. 021/0000053