Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7256419: Smlouva o dílo - oprava kontejnerového stání ul. Polní

Příloha DS201801569_HAUPTMANN_oprava_KS_Polni.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        (Ä
   r‹.:
         5
   .\„
H  Č/

   _/           Smlouva  o  dızlo      ag.  v   DS20l801569
                                            c.

                uzavřená dle § 2586 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

                            I. Smluvní strany:

   Objednatel:  statutární město Liberec

                Nám. Dr. E. Beneše l

                460 59 Liberec 1
                IČ: O0 26 29 78
                Zastoupené Tiborem Batthyánym, primátorem města,
                ve věcech této smlouvy zastoupené: Ing. Lucii Sládkovou, vedoucí
                odboru ekologie a veřejného prostoru

                /dále jen obj ednatel/

   Zhotovitel:              mann

                          Liberec

                IČ: 69279497

                /dále jen zhotovitel/

                         II. Předmět smlouvy

   Zhotovitel se zavazuje, Že na svůj náklad a na Své nebezpečí provede níže specifikované dílo
   ve sjednané době. Objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit cenu za jeho provedení.

                                                              III. Dílo

            Dílem Se dle této smlouvy rozumí „Oprava kontejnerového stání v ul. Polní u č. p.

            354/23“

            Účelem takového plnění zhotovitele (díla) je kompletní oprava kontejnerového stání již
            nevyhovujícího svým technickým stavem, které se nachází na pozemku ve vlastnictví

            Statutámího města Liberec.

            Místem plnění předmětu díla jsou p. p. č. 602/1 17 a 602/176 V k. ú. Staré Pavlovice, ul.
            Polní, obec Liberec.

            Rozsah díla a bližší specìfikace jsou uvedeny V cenové nabídce zhotovitele ze dne
            29.10.2018 v příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy.

                                                   IV. Cena

            Cena za provedení díla je stanovena na základě cenové nabídky od zhotovitele ze dne
            29. 10. 2018. Jde O částku maximální a pevně stanovenou. Cena zahrnuje veškeré
            náklady zhotovitele nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu provedení díla.

                                                                                   l
Cena díla činí:      80.8l2,00 Kč
                     l6.970,00 Kč
cena celkem bez DPH  97.782,00 Kč
DPH
cena celkem S DPH

Objednavatel se zavazuje tuto částku uhradit na základě faktury od zhotovitele po
předání díla bez vad a nedodělků se splatností 30 dnů ode dne prokazatelného doručení
objednateli. Při předání díla bude sepsán předávací protokol, který bude podepsán
zástupci obou smluvních stran.

Veškeré účetní doklady musejí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona

V č. 235/2004 Sb., O dani z přidané hodnoty, v platném znění. případě, že účetní doklady

nebudou mít odpovídající náležitosti, nebo pokud jejich přílohou nebude účastníky
podepsaná kopie předávacího protokolu, je objednáte] oprávněn zaslat je ve lhůtě
splatnosti zpět zhotoviteli k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta
splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněných či opravených

doklad.

Zhotovitel podpisem této Smlouvy prohlašuje, že prověřil skutečnosti rozhodné pro
určení výše ceny plnění.

Cena může být změněna pouze v souvislosti se změnou DPH. Objednatel je oprávněn

odečíst cenu neprovedených prací vyčíslených podle nabídkového rozpočtu v případě
snížení rozsahu prací.

Cena nesmí být měněna V souvislosti S inflací české měny, hodnotou kursu české měny
vůči zahraničním měnám či jinými faktory S vlivem na měnový kurs, stabilitou měny

nebo cla.

                             V. Doba provedení díla

Zhotovitel se zavazuje dílo dle této smlouvy zrealizovat a předat bez vad a nedodělků V
období od data nabytí účinnosti této smlouvy do 12. 12. 2018.

Za okamžik splnění (provedení díla) se považuje den protokolámího předání
dokončeného díla bez vad á nedodělků objednateli.

Zhotovitel je povinen dílo dokončit a objednateli předat nejpozději poslední den lhůty

uvedené v této smlouvě. Prodloužení lhůty pro dokončení díla může zhotovitel
požadovat pouze V případech, pokud dojde ke zpoždění postupu prací Z kterékoli Z

následujících příčin:

     ' neplnění závazku ze smlouvy na Straně objednatele Z důvodu nedostatku
          finančních prostředků pro plynulé financování díla objednatelem;

     ~ pozastavení prací z důvodů výhradně na straně objednatele (které nejsou
          důsledkem vnitřních poměrů, způsobu provádění díla či neplnění závazku Ze

            strany zhotovitele);

     ' V důsledku působení vyšší moci, za kterou se pro účely této smlouvy považuje
          živelná pohroma, jakož i další nepředvídatelné a závažné okolnosti, které strany

                                                                                              2
         nezpůsobily, ani jim při vynaložení veškeré péče nemohly zabránit. a pro které

          nelze V provádění díla pokračovat a včas jej dokončit.

                                         VI. Sankce

V případě, že zhotovitel nedodrží termín dokončení díla dle čl. V, zaplatí objednateli

Smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý Započatý den prodlení, pokud se Strany ne-

dohodnou jinak.

V případě, že zhotovitel nepředá dílo ani v dodatečné 15 denní lhůtě po tennínu dle čl.

V., má objednatel právo od Smlouvy odstoupit, přičemž nárok objednatele na smlu\mí

pokutu není dotčen.

V případě, že objednatel neuhradí fakturu za provedené dílo ve lhůtě dle čl. IV odst. 3,

% zaplatí zhotoviteli úrok Z prodlení ve výši 0.05 Z dlužné částky za každý den prodlení.

Objednatel není V prodlení S plněním své povinnosti platit cenu díla, pokud je zhotovitel
v prodlení s plněním kterékoliv své povinnosti dle této Smlouvy.

Za prodlení s termínem odstranění vad a nedodělků se sjednává pokuta ve výši 500 Kč

za každou vadu nebo nedodělek a den prodlení.
Nenastoupí-li zhotovitel k odstranění reklamací v přiměřené lhůtě, sjednává se smluvní

pokuta 500 Kč za každý Započatý kalendářní den prodlení. Za přiměřenou lhůtu se

považuje 5 kalendářních dnů.

Sjednane' smluvní pokuty nemají vliv na právo smluvních stran uplatnit nárok na celou
náhradu škody vzniklé neplněním podmínek této smlouvy.

                                   VII. Povinnosti zhotovitele

Zhotovitel je povinen provádět dílo samostatně, odbomě a V souladu s touto smlouvou

a platnými právními předpisy.
Zhotovitel Zodpovídá za škody jím způsobené při provádění díla nebo V souvislosti S
prováděním díla, a to jak objednateli, tak třetím osobám.

Zhotovitel nese riziko změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 občanského

zákoníku.

                                      VIII. Místo plnění

Zhotovitel prohlašuje a podpisem této smlouvy stvrzuje, že je obeznámen s místem
plnění a okolní situací místa plnění. Veškeré náklady související S předmětem a místem
plnění, jeho provozem, údržbou až do doby předání díla jsou součástí ceny díla.

                                                                                                                                                  3
Dodávku energií a přístup na místo plnění, jeho údržbu a bezpečný provoz zajistí na své

náklady zhotovitel, který hradí veškeré poplatky vzniklé či související se spotřebou
všech energií po dobu provádění díla, dále veškeré poplatky, náhrady škod či sankce
vzniklé či vyměřené v souvislosti S místem plnění, jeho existencí a vlivem na okolí.

Při provádění díla nesmi zhotovitel postupovat tak, aby došlo k ohrožení nebo ke škodě
na životním prostředí a pokud dojde stavební činností k zásahu do životního prostředí
imisemi, hlukem, znečištěním atd. je Zhotovitel povinen neprodleně odstranit závadný
stav, přijmout opatření ke snížení účinků a Současně je povinen hradit škody, které
V souvislosti se stavební činností na jednotlivých složkách životního prostředí vznikly.

Zhotovitel je povinen zajistit čistotu v místě plnění a v jeho okolí, v případě potřeby
zajistit čištění komunikací dotčených provozem zhotovitele, zejména příjezd a výjezd

z místa plnění.

Zhotovitel provede celkový úklid místa plnění a dotčeného okolí, provede likvidaci
zařízení místa plnění do jednoho týdne od ukončení díla a jeho protokolárnímu předání

objednateli

IX. Spolupůsobení objednatele

Objednatel se zavazuje dohodnutým způsobem spolupůsobit, provedené dílo převzít a

zaplatit sjednanou cenu.       _

Časové prostoje zaviněné objednatelem, které prokazatelně přeruší práce zhotovitele,
jsou nezapočitatelné do prodlení plnění díla, a O tuto dobu se prodlužuje tennín plnění

díla.

                                  X. Záruky na dílo

Dílo má vady, jestliže provedení díla neodpovídá výsledku určenému v této Smlouvě,

neodpovídá specifikaci v poptávce objednatele a cenové nabídce zhotovitele ze dne 29.

10. 2018.

Zhotovitel prohlašuje, že má uzavřené pojištění odpovědnosti za škody, vyplývající z

jeho podnikatelské činnosti.

Zhotovitel zodpovídá za to, že předmět díla bude proveden podle podmínek Smlouvy a
v souladu S obecně závaznými právními předpisy a nonnami platnými pro tento předmět
díla a s požadavky veřejnoprávních orgánů, a že po dobu záruční doby bude mít
vlastnosti dohodnuté v této smlouvě.

Zhotovitel poskytuje na provedené celé dílo záruku v rozsahu 36 měsíců od dokončení

a protokoláıního předání díla objednateli.

Objednatel se zavazuje oznámit (reklamovat) vady díla zhotoviteli bez zbytečného
odkladu, poté kdy je zjistí, nejpozději do uplynutí záruční lhůty dle odstavce 4 tohoto

                                                                                                                    4
článku. Oznámení vady musí být zhotoviteli zasláno písemně mailem nebo

doporučeným dopisem. V oznámení vad musí být vada popsána a navržena lhůta pro

její odstranění. Zhotovitel je povinen zahájit odstraňování vad nejpozději do 5
kalendářních dnů ode dne doručení reklamace a vady odstraní ve lhůtě dohodnuté
smluvními stranami.

Smluvní strany sjednávají právo objednatele požadovat V době Záruky bezplatné
odstranění vady. Bezplatným odstraněním vady se Zejména rozumí přepracování či
úprava díla. Zhotovitel se zavazuje případné vady odstranit bez zbytečného odkladu,
nejpozději ve lhůtě dle čl. X, odst. 5 této smlouvy.

Zhotovitel je povinen v plném rozsahu uhradit objednateli škody, které vzniknou
neodbomou nebo nekvalitně provedenou prací.

                                  XI. Závěrečná ujednání

Obě strany prohlašují, že tuto smlouvu podepsaly prosty omylu a tísně a toto své

prohlášení stvrzují svými podpisy.

Změny a doplňky smlouvy jsou možné pouze formou písemných číslovaných dodatků.

Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, Z nichž objednatel obdrží po dvou a
Zhotovitel po jednom výtisku.

Pokud není uvedeno jinak, řídí se smluvní vztahy této smlouvy občanským zákoníkem.

Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou stran.

Smluvní strany souhlasí, že tato smlouva může být zveřejněna na webových stránkách

statutárního města Liberec (wWw.liberec.cz), S výjimkou osobních údajů fyzických
osob uvedených v této smlouvě.

                                         XII. Doložky

Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru smluv
podle Zákona č. 340/2015 Sb., O zvláštních podmínkách účinností některých smluv,
uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

Smluvní strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, ktere' jsou
chráněny zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, ...) a

nemohou být poskytnuty, a to šedou barvou Zvýraznění textu. Neoznačení údajů je

považováno za souhlas s jejich uveřejněním a za souhlas subjektu údajů.

Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění V registru smluv podle § 6 odst. l

zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon O registru smluv).

                                                                                                                                       5
                                                                                              YŤ

4) Smluvní Strany berou na vědomí, že plnění podle této Smlouvy poskytnuta před její
    účinností jsou plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinrıostí této
     Smlouvy, nese veškerou odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního
    důvodu, a to i v případě, že dıuhá Strana takové plnění přijme a potvrdí jeho přijetí.

V Liberci                                 V Liberci dne ....

ttttt                                     Za objednatele

Za zhotovitele                            Ing. Lucie Sládková
Bohumil Hauptmann                         vedoucí odboru ekologie a veřejného

                                          prostoru

Přílohy:

Příloha č. l: Cenová nabídka zhotovitele

                                                                               6
Příloha č. 1 2 Cenová nabídka zhotovitele

Dodavatel:                                        Obi ednatel:
Kamenictví
                                                  Statutámi město Liberec
                       n                          Odbor ekologie a veřejııého prostoru
                                                  Náměstí D1`.E_Beneše 1
           iberec                                 46059 Liberec
IČ; 69279497, DIČ;                                IČ: 00262978, DIČ: CZ00262978
Telefon

Cenová nabídka na opravu knntejnerověho stání v ul. Polní.

                                   Pnpifl pøıøžzk                     \Ná1‹1náy ,-Kč høz DPH

l

lvelikost oploceného Stanoviště bude 1,5 x 9 m,
ls přídavným Zpevněným pásem 0,5 x ll m.

lOdStmně1ıí starého pfisıřešku a betonové plochy                               8 700,-Kč
                                                                              9 200,-Kč
mm i0dl‹0p zeminy do 300                                                      3 272,-Kč
                                                                              3 610,-Kč
mm mm Polożení podkladní vrstvy O mocnosti 200                                ó 300,-Kč
                                                  ve frakci 13 7 32           3 630,-Kč
                                                                              9 800,-Kč
mm mm Položení druhé podkladní vrstvy O mocnosli 50
                                                  ve frakci 4 - 8            29 IOO,-Kč
                                                                              7 200,›Kč
Osazení Obmbniky

Osazení nàjezdovými obrubníky

mm Kladení dlažby typu ,,Bes1“0 rozměrech 60/ 100/ZOO  S vyspárováním

Instalace plůtku výšky 1,5 171 na Stabilní pozinkove' konstrukci za využití
plotovek Z hnědého recyklovaného plastu

Terénní úpravy a likvidace odpadu

                                                  icøıhønı høz DPH   80 812,00 Kč
                                                                     ıó 970,00 Kč
                                                  šD1›H ıı“/..       97 782,00 Kč

                                                  iCelkem s DPH

Garance zámky na zhotovené díloje 60 měsíců.