Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7268651: Smlouva o ostraze objektů ONN a.s.

Příloha 358 130 2018 Příloha č. 2.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        FORCORP GROUP spol. s r.o.

VNITŘNÍ PŘEDPIS             Vydání číslo: 001
                            Platnost od: 13. 8. 2018

   BEZPEČNOSTNÍ DIREKTIVA

                         (Směrnice)
             pro výkon strážní služby areálů
         OBLASTNÍ NEMOCNICE NÁCHOD a. s.

                 NEMOCNICE BROUMOV
        NEMOCNICE RYCHNOV nad KNĚŽNOU

       UMČ PRAHA ŘEPSKÝ HŘBITOV

      Tato Směrnice nabývá účinnosti dnem 13. SRPNA 2018

POLIKLINIKA ŽUFANOVA Tímto dnem končí platnost a účinnost všech směrnic pro výkon ostrahy dříve vydaných.

                                                     1
                 FORCORP GROUP spol. s r.o.

                                                Bezpečnostní direktiva (Směrnice) Č.002.

VYPRACOVAL:                PŘEZKOUMAL: (ověřil)         SCHVÁLIL ZA OBJEDNATELE:

    Konzultace:

Revize č. Odpovědná osoba  Datum periody  Za SAKO Brno                       Za Forcorp Group

1.
2.
3.
4.
5.

                 Jakékoli pořizování kopií celého materiálu nebo jeho částí
                                                2
                         FORCORP GROUP spol. s r.o.

             Je možné pouze se souhlasem příslušného regionálního manažera

                OBSAH BEZPEČNOSTNÍ DIREKTIVY

    I. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
   II. SEZNAM ZKRATEK
  III. DEFINICE STŘEŽENÉHO PROSTORU (SP)
  IV. VSTUP OSOB DO AREÁLŮ ON
   V. ZÁKLADNÍ POVINNOSTI OSTRAHY
  VI. SPECIFICKÉ POVINNOSTI STRÁŽNÝCH
 VII. ZAKÁZANÉ ČINNOSTI STRÁŽNÝCH
VIII. ZPŮSOB PROVÁDĚNÍ FYZICKÉ OSTRAHY
  IX. REŽIM VJEZDU A VÝJEZDU VOZIDEL
   X. VÝSTROJ, VÝZBROJ A ÚPRAVENOST OSTRAHY
  XI. POSTUP PŘI MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTECH
 XII. STANOVIŠTĚ OSTRAHY A PROSTŘEDKY JEJÍ PODPORY
XIII. ČASY PROVÁDĚNÍ OSTRAHY A OBCHŮZKOVÉ ČINNOSTI
XIV. OSTATNÍ A PROVOZNÍ DOKUMENTACE
 XV. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
XVI. ČASOVÝ ROZSAH SJEDNANÝCH SLUŽEB
XVII. PŘÍLOHY

                                                3
        FORCORP GROUP spol. s r.o.

                      I. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

1. Tato Bezpečnostní Direktiva (dále jen BD) upravuje výkon služby ostrahy všech objektů
    oblastní nemocnice Náchod podle smlouvy o ostraze majetku mezi odběratelem On.
    Náchod Purkyňova 446 a dodavatelem FORCORP GROUP spol. s r.o. Hodolanská 32
    Olomouc - Hodolany

2. Pokyny a nařízení oprávněných osob odběratele jsou vždy nadřazené nad touto BD.
3. Ve zvláštních případech může být rozsah ostrahy operativně krátkodobě nebo dlouhodobě

    zvýšen podle potřeb odběratele.

        II. SEZNAM ZKRATEK

SP -    střežený prostor
EPS -   elektronický požárním systémem
EZS -   elektronický zabezpečovací systém
MU -    mimořádná událost
BO -    bezpečnostní obchůzka
VPOs -  vedoucí pracovník ostrahy
POs -   pracovník ostrahy
PČR -   policie ČR
FG -    Forcorp Group
BD -    bezpečnostní direktiva
RZS -   rychlá záchranná služba
HZS -   hasičský zásahový sbor
OM.-    oblastní manažer
RO –    referent ostrahy

               III. DEFINICE STŘEŽENÉHO PROSTORU (SP)

Střeženým prostorem (SP) se rozumí objekty a prostory Oblastní nemocnice Náchod nemocnice Broumov a
jako poslední nemocnice Rychnov nad Kněžnou, a to i s příslušnými administrativními a obslužnými prostory.
Do této oblasti jsou dále zařazeny přilehlé komunikace, parkovací a manipulační plochy.

              1. PRACOVIŠTĚ NÁCHOD:

        4
                                           FORCORP GROUP spol. s r.o.

Nemocnice v Náchodě je rozložena do dvou lokalit: horní nemocnice a dolní nemocnice. Oba areály jsou od
sebe vzdáleny asi 800 m. V každé nemocnici je umístěna samostatná vrátnice. V horní nemocnici jsou mimo
zdravotnické provozy garáže společně s opravárenskou dílnou, kyslíková stanice, dieselagregát a Dopravní
zdravotní služby. V dolní nemocnici je mimo zdravotnické prostory ředitelství nemocnice, energocentrum,
kyslíková stanice, budova údržby a dieselagregát. Areál je vybaven Heliportem.

              2. PRACOVIŠTĚ BROUMOV:

Areál nemocnice se nachází nedaleko od centra města. Jedná se o samostatnou budovu s dvorními křídly
orientovanou souběžně s komunikací ul. Smetanova, areál je oplocen. Dalšími samostatnými budovami
v areálu jsou kyslíková stanice, garáže společné s opravárenskou dílnou, márnice a plechové sklady. Jsou zde
ještě komunikace, zpevněné plochy a parkovací místa. Sídlí zde také Zdravotní záchranné služby a Dopravní
zdravotní služba. Areál je vybaven Heliportem.

              3. PRACOVIŠTĚ RYCHNOV nad KNĚŽNOU:

Nemocnice v Rychnově nad Kněžnou se nachází na okraji města těsně u páteřní silnice I/14, jedná se o
nemocnici pavilónového typu se souborem budov. V nemocnici je umístěna samostatná vrátnice a mimo
zdravotnické provozy a garáže s opravárenskou dílnou, budova údržby, kyslíková stanice, dieselagregáty,
ředitelství a administrativa nemocnice a stravovací provoz. Sídlí zde také Zdravotní záchranné služby, a těsně
sousedí poliklinika. Areál je vybaven Heliportem.

    a. RIZIKA SOUVISEJÍCÍ S PROVOZOVÁNÍM OBJEKTŮ

Bezpečnostními riziky se rozumí:

neoprávněné vniknutí do objektu
vandalismus a to ve všech podobách
krádež majetku
zdržování se nepovolaných osob v objektech
fyzická napadení agresivními osobami

IV.     VSTUP OSOB DO AREÁLŮ

     NEMOCNIC

a) pohyb osob v objektech nemocnic pracovníci ostrahy neevidují, zaměstnanci
    nemocnic jsou vybaveni služebními průkazy.

     5
                                           FORCORP GROUP spol. s r.o.

     b)Neomezený přístup do budov nemocnic mají osoby zapsané v provozních
          řádech budov.

     c) Po ukončení pracovní doby nemocnic, je ostraha povinna zabránit
          nekontrolovatelnému přístupu osob do prostor nemocnic.

                   V. ZÁKLADNÍ POVINNOSTI OSTRAHY

      Primární povinností a úkolem ostrahy je chránit majetek a sloužit zájmům
                                              zadavatele

Podrobná znalost všech objektů a prostor ostrahy s důrazem na kritická místa, objekty vyžadující
zvláštní péči, objekty se zvýšeným požárním nebezpečím, nebezpečí chemických látek, technické a
technologické prvky určené k monitorování

1. ukládání klíčů na vrátnici dle propozic na základě Směrnice pro vydávání a vracení klíčů. Jejich
    výdej a vracení pouze oprávněným osobám vždy proti podpisu. Zvláště pak při předání
    generálního klíče panem Hajpišlem. Provede ostraha zápis do knihy předání služby kdo klíč
    předal, a kdo jej převzal.

2. přímá odpovědnost za majetek On.Náchod, nemocnice Broumov a nemocnice Rychnov nad
    Kněžnou umístěný na vrátnici a v dalších prostorách s právem využívaní ploch externími a
    dodavatelskými firmami, pro parkování vozidel a pohyb povolených osob v areálu

3. záruka, že telefonní přístroje umístěné na vrátnici nebudou zneužity zaměstnanci ani členy
    ostrahy. Zákaz vedení soukromých hovorů

4. střežit budovy, sklady, pozemky, veškeré stroje parkované mimo haly, prostory a ostatní
    majetek odběratele, dohlížet na dodržování pořádku a pochůzkami preventivně působit proti
    krádežím a vloupáním do objektů. Do střeženého prostoru jsou také zahrnuty prostory před
    areály nemocnic.

5. Obsluhovat telefonní ústřednu – plnit funkci spojovatelky v ONN a.s. taktéž v nemocnicích
    Broumov a Rychnov nad Kněžnou. Poskytovat běžné informační služby návštěvníkům nemocnic.

6. VPOs odpovídá za řádný výkon služby, projednává s objednavatelem provozní otázky řízení
    ostrahy. Samostatně a iniciativně řeší všechny události a neprodleně informuje příslušného
    pracovníka objednavatele o všech přijatých opatřeních v důsledku mimořádné situace.

7. informovat okamžitě odběratele ústně, popř. následující den písemně, vedení bezpečnostní
    služby o zjištěných důležitých závadách, mimořádných událostech, či předání zadržených osob

8. VPOs informuje o všech poruchách a závadách na budovách, areálu a stavu oplocení,
    odpovědnou osobu správy budov nemocnic.

9. spolupracovat při požáru a živelných pohromách s orgány požární ochrany, civilní obrany

                                                            6
                                           FORCORP GROUP spol. s r.o.

    a dalšími institucemi v souladu s příslušnými předpisy. Poté zaznamená průběh MU. na formulář
    k tomu určený a provede záznam do knihy předání služeb. Neprodleně informuje zásupce
    zadavatele a svého RO., který podnikne další kroky.
10. člen ostrahy musí zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které se dozvěděl v souvislosti
    s výkonem služby ostrahy, a to i po dobu 2 let od ukončení zaměstnaneckého poměru
    k FORCORP GROUP spol. s r.o.
11. člen ostrahy má přísně zakázáno při výkonu služby udržovat jakékoliv styky se zaměstnanci
    odběratele, které nesouvisí s výkonem služby, nesmí přijímat soukromé návštěvy a používat
    telefonních přístrojů k soukromým účelům
12. objekt vrátnice je vyhrazen jen pro pracovníky, kteří právě vykonávají pravidelnou ostrahu a jim
    nadřízeným osobám, včetně kontrolních pracovníků zadavatele a úklidu
13. v pracovní době člen ostrahy sleduje vizuálně pohyb osob, které se nachází v daném objektu.
    Podílí se na zabránění vzniku případných incidentů a zasahuje při poškozování nebo ničení
    majetku ve střeženém objektu
14. v případě napadení objektu činí opatření k zajištění pachatele a jeho následné předání Policii
    ČR. O provedeném zákroku informuje vedení společnosti odběratele i dodavatele, sepíše
    záznam, který neprodleně odevzdá manažerovi ostrahy dodavatele a provede záznam do Knihy
    předání a převzetí služby
15. člen ostrahy se vyjma stanovené pochůzkové činnosti zdržuje v prostoru příslušné vrátnice
    s úkolem zabránit vstupu nepovolaných osob do střeženého objektu a zabraňovat
    neoprávněnému vynášení či vyvážení majetku odběratele
16. pracovníkům ostrahy je vzhledem k místu vykonávaní strážní služby přísně zakázáno kouření ve
    všech vnitřních i vnějších prostorách nemocnic
17. pracovník ostrahy vždy vystupuje příkladně s maximální slušností a profesionalitou vůči všem
    osobám, pohybujících se v areálech nemocnic. A to jak k návštěvníkům tak i k personálu
    nemocnic
18. veškeré poznatky zjištěné při výkonu strážní služby strážný zaznamená do knihy předání
    služby.Veškerá dokumentace se vede čitelně a bez přepisování časových údajů
19. pracovníkům ostrahy je přísně zakázáno přebírat, nebo podepisovat jakékoliv faktury určené
    jak zadavateli, tak i dodavateli.

   VI. SPECIFICKÉ POVINNOSTI STRÁŽNÝCH:

1. při nástupu do směny převzít hlášení a úkoly z předcházející směny, jaké závady či jiné
    skutečnosti byly zjištěny, vybavení a inventář vrátnice, klíče, evidenční pomůcky. VPOs potvrdí v
    knize služeb svým podpisem předání a převzetí směny

2. kontrolu všech důležitých spotřebičů, mobilních i imobilních (např. ventilátory,)
3. svícení v prostorách WC i namátková kontrola svícení opuštěných kanceláří. Taktéž provést

    kontrolu úniku vody - WC, kuchyňky atd.
4. provádět kontrolu uzamčení kanceláří, ordinací a vstupu do budov nemocnic.

                                                            7
                                           FORCORP GROUP spol. s r.o.

                          VII.ZAKÁZANÉ ČINNOSTI STRÁŽNÝCH

Pracovník ostrahy má zakázáno:
             1. provádět činnost, která snižuje jeho pozornost při výkonu ostrahy (sledovat televizi,
                  spát, kouřit, přehrávat si audio záznamy (hudbu přes mobilní telefon se sluchátky
                  v uších)
             2. opouštět pracoviště bez vědomí svých nadřízených, pokud to nesouvisí s výkonem
                  strážní služby
             3. porušovat zásady bezpečnosti práce
             4. přijímat na svém pracovišti návštěvy a nepovolané osoby
             5. přijímat a podpisem nebo razítkem potvrzovat převzetí zásilky, nebo jakékoliv faktury
             6. porušovat zásady mlčenlivosti o skutečnostech, které se dověděl při výkonu služby a
                  nebo byl s nimi seznámen při výkonu služby
             7. vstupovat do kanceláří nebo ordinací mimo pracovní dobu nemocnic. Vyjma vstupu
                  za účelem zabránění vzniku možných škod na majetku odběratele
             8. vést soukromé rozhovory s osobami ve SP
             9. provádět v době služby činnosti nesouvisející s výkonem pracovních povinností
             10. vpouštět nepovolané osoby do prostoru vrátnice.

               VIII.ZPŮSOB PROVÁDĚNÍ FIZICKÉ OSTRAHY

    1. Způsob provádění fyzické ostrahy:
         1.sledování a řízení režimu vstupu nebo vjezdu do areálů nemocnic jak v pracovní dny tak i
         ve dnech pracovního volna
         2.provádění nepravidelných obchůzek celých objektů nemocnic příslušníky ostrahy.
         obchůzky se řídí časovým rozvrhem, který je neustále obměňován
         3.provádění obchůzek v součinnosti s požárním technikem nemocnic dle jeho požadavků
         4.vyhodnocování snímaného obrazu z nainstalovaného kamerového systému a to v Oblastní
         nemocnici Náchod a v nemocnici Broumov
         5.přímé využití prostředků EZS a zprostředkovaně EPS

  2. Zaměření kontrolní pochůzkové činnosti:

                                                            8
                                           FORCORP GROUP spol. s r.o.

   - 1.neporušenost obvodového oplocení,
   - 2.kontrola zákazu parkování na přístupových, únikových a požárních cestách, na

         zatravněných plochách a na zákazech parkování (hydranty, kanalizační vpusti)
   - 3.uzavření vstupů do budov nemocnic a kontrola uzavření oken
   - 4.kontrola osob neoprávněně se zdržujících v objektu
   - 5.kontroly oprávněnosti vjezdu vozidel do areálu,
   - 6.provádění požární a ekologické prevence (úniky ropných látek, nepovolené skládky aj.),
   - 7.únik energetických médií a látek, které nejsou odpadními vodami a mohly by ohrozit

         podzemní nebo povrchové vody.

3. Kontrola v rámci bezpečnostních obchůzek:
          1.stav oplocení objektu, jeho celistvost a neporušenost (v nočních hodinách a ve dnech
          pracovního klidu)
          2. opláštění vybraných budov, oken, dveří, zámků zaparkovaných vozidel
          3.příznaky mimořádných událostí (MU) - požáru, úniku vody, plynu apod.
          4.olejové úkapy, divoké skládky, úniky energetických médií – plyn, voda
          5.zvláštní pozornost věnovat možnému požárnímu riziku
          6.je nutné o všech vzniklých závadách provést fotodokumentaci a zapsat do příslušného
           deníku a dát k podpisu zástupci správy budov (nemocničních zařízení)

                     IX.REŽIM VJEZDU A VÝJEZDU VOZIDEL

            VJEZD A VÝJEZD OSOBNÍCH A SANITNÍCH VOZIDEL:
Jedná se o vozidla vrcholového managementu, referentská vozidla, vozidla označená symbolem
ZTP, sanitní vozidla a vozidla zásobování. V případě vozidla označeného jako ZTP je řidič povinen
předložit strážnému i průkaz ZTP. Strážný zaznamená do knihy evidence vozidel SPZ vozidla a čas
kdy přijelo a kdy opustilo nemocnici.
Při odjezdu z areálů nemocnic podrobí strážný kontrole všechna vozidla. Výjimku tvoří vozidla
vrcholového managementu a sanitní vozy.

PARKOVACÍ PLOCHY V AREÁLECH NEMOCNIC:

                                                            9
                                           FORCORP GROUP spol. s r.o.

V případě zjištění páchání trestné činnosti za ú)čelem odcizení nebo poškození parkujících vozidel je
pracovník FG povinen:

             1. podezřelé osoby na parkovišti a součastně přivolat městskou policii
             2. jeli to možné nahrát počínání pachatele
             3. vyčkat příjezdu policie
             4. neprodleně oznámit zjištěné poškození vozidla jeho majiteli, pokud je strážný

                  schopen zjistit jeho totožnost
             5. sepsat tuto MU na formulář k tomuto určený a provést zápis do knihy předání služeb

                X.VÝSTROJ, VÝZBROJ A ÚPRAVA OSTRAHY

        1. Ostraha je ošacena vždy do služebního stejnokroje, který se skládá z kalhot, černé
                  nebo světlé košile, kravaty, černé vesty, černého svetru, z obuvi zimní i letní (popř.
                  bezpečnostní gumovou obuv pro pochůzky kolem plotů za deštivého počasí), bundy
                  zimní i letní, čepice zimní i letní, rukavic a pláště do deště

        2. Výzbroj ostrahy se skládá z přenosné svítilny, opasku, mobilního telefonu, tonfy a
                  kasru . K výkonu služby dále využívá digitální fotoaparát nebo kameru. V případě
                  zjištění jakékoliv závady ve střeženém prostoru, která povede ke zvýšenému riziku
                  event. vniknutí pachatele je ostraha povinna bezprostředně po zjištění nahlásit a
                  vyfotit místo přidělenému manažerovi společnosti FORCORP GROUP spol. s r. o.
                  Manažer na základě hlášení ostrahy informuje kontaktní osobu odběratele
                  společnosti Oblastní nemocnice Náchod a.s.“

                                                            10
                                          FORCORP GROUP spol. s r.o.

        3. Člen ostrahy je označen visačkou dodavatele. Každá směna je rozdělena na
                 vedoucího pracovníka ostrahy a pracovníka ostrahy. VPOs je označen
                 červenou(červené písmo SECURITY) visačkou, POs má žlutou visačku (žluté písmo
                 SECURITY)

 OnN a.s.

SECURITY vedoucí

           Jméno a příjmení 

        4. Na vrátnici je povoleno uložení věcí jen nezbytně nutných pro výkon služby dané
                 směny (včetně dvou pracovních křesel a věšáku!)

        5. Na vrátnici je uložena skříňka s první pomocí. K obsahu skříňky je veden sešit
                 záznamů, kde se bude evidovat vydaný a přijatý zdravotnický materiál. (zápis musí
                 obsahovat datum, jméno a příjmení strážného, který materiál přijal, či vydal,
                 množství a název konkrétního zdravotního materiálu).

        6. Doplnění zdravotnického materiálu do skříňky s první pomocí je na pokyn RO, popř.
                 hlavního vedoucího ostrahy, podaná písemným seznamem odběrateli odpovědné
                 osobě

             XI.POSTUP PŘI MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTECH

        1. Požár, výbuch a živelná pohroma
            Pracovník ostrahy je povinen znát „Požární poplachové směrnice“, „Řád ohlašovny
            požáru“, „Požární řád“, objednatele. V případě požáru, výbuchu a živelné pohromy v
            areálu bude pracovník ostrahy postupovat podle těchto směrnic a dále plnit následující
            povinnosti;
                  neprodleně telefonem ohlásí mimořádnou událost - hasičský záchranný sbor,
                      objednatele ( statutární zástupce a.s., ředitel dané nemocnice, požární a
                      bezpečnostní technik a.s.) a operační středisko ostrahy,
                  • zabezpečí příjezdové a odjezdové trasy pro hasičské, policejní a záchranné vozy;
                  pokud je to možné, snaží se vlastními silami zahájit činnost k minimalizaci
                      následků MU.
                  sepíše Hlášení o nehodě

        2. Havárie

                                                           11
                                          FORCORP GROUP spol. s r.o.

            Při havárii vody, plynu a dalších látek nebo při provozní havárii pracovník ostrahy
            informuje objednavatele(odpovědná osoba za OnN) a řídí se jeho pokyny. Případně
            přivolá hasičský záchranný sbor, vodárenskou nebo plynárenskou službu apod. Vždy
            sepíše Hlášení o MU.

         3. Ostatní specifické mimořádné události
        a) Napadení stanoviště nebo pracovníka ostrahy

                 Pracovník ostrahy při napadení stanoviště vyjednává s útočníkem/y a zvolí
                 zdržovací taktiku, přitom postupuje tak, aby nedošlo ke zvýšení agresivity. Pokud je
                 to možné, vyrozumí Policii ČR nebo operační středisko ostrahy, které přivolá Policii
                 ČR. Jakmile je to možné, napadení zadokumentuje do Hlášení o nehodě, včetně
                 popisu osob, vozidel apod. Pokud došlo ke zranění, přivolá záchrannou službu a
                 informuje objednatele.
        b) Nález podezřelého předmětu
                 V případě, že zaměstnanec nebo jiná osoba oznámí nalezeni neznámého předmětu
                 (baliček, taška apod.) nebo takovou věc nalezne pracovník ostrahy v areálu a
                 okolnosti vyvolají podezření, že jde o výbušninu, POs ihned informuje Policii ČR,
                 objednatele a operační středisko ostrahy a řídí se pokyny velitele zásahu. Pracovník
                 ostrahy zásadně předmětem nemanipuluje, nebere jej do rukou apod. V dostatečné
                 vzdálenosti od místa uložení předmětu zajisti prostor (např. ostrahou) tak, aby do něj
                 nemohly vstupovat osoby, a vyčká příjezdu Policie ČR. V případě problémů ihned
                 informuje pověřeného pracovníka.

        4.TELEFONÍ ČÍSLA VOLANÁ V PŘÍPADĚ MU.
            150 Hasičský záchraný sbor
            155 Zdravotnická záchranná služba
            158 Policie ČR
            156 Městská policie
            112 Evropská tíšňová linka

            MÍSTNÍ TELEFONNÍ ČÍSLA:
            491 504 222 Městská policie Broumov
            602 817 301
            974 534 701 Policie ČR Broumov
            950 526 517-8 Hasičský záchraný sbor Broumov

5. ROZHODUJÍCÍ RIZIKOVÁ MÍSTA V AREÁLECH NEMOCNIC:
 z technického zázemí se jedná:

                                                           12
                                           FORCORP GROUP spol. s r.o.

             6.kyslíkové stanice se zásobníky kapalného kyslíku (nemocnice Náchod, Broumov,
             Rychnov nad Kněžnou)
             7.trafostanice
             8.náhradní zdroje (dieselagregáty) elektrické rozvodny, a energocentra
             9.výtahy (strojovny)
             10.přívody a hlavní uzávěry vody, plynu, tepla a TUV
             11.klimatizace a kompresory medicinálního vzduchu (Náchod, Broumov, Rychnov nad
             Kněžnou)
             12.telefonní ústředny včetně monitorovacích systémů a místního rozhlasu
             13.recepce (strážnice)- monitorování a příjem
             14.kamerové systémy (Náchod, Broumov)
             15.garáže a parkoviště
             16.ostatní prostory, kterými jsou zejména lůžková oddělení s nepřetržitým provozem,
             budou řešena ve spolupráci se sloužícím personálem na základě jeho požadavků

  XII. STANOVIŠTĚ OSTRAHY A PROSTŘEDKY JEJÍ PODPORY

    STANOVIŠTĚ OSTRAHY:
    Stanovištěm ostrahy se označuje prostor, kde strážný plní svoje služební povinnosti a to v rámci
BEZPEČNOSTNÍCH DIREKTIV, se kterými byl seznámen před nástupem na novou zakázku. V daném
případě se jedná:
    1. nemocnice Náchod:

                         a) vrátnice dolní areál je zajišťována strážní služba NEPŘETRŽITĚ 24hod.
                         b) telefonní ústředna a to v PRACOVNÍ DNY 7.°°- 14.°°hod.
                         c) vrátnice horní areál je zajišťována strážní služba NEPŘETRŽITĚ 24hod
    2. nemocnice Broumov:
                         a) je zajišťována strážní služba a to PONDĚLÍ - PÁTEK 15.30 - 7.00hod.

                                                            13
                                           FORCORP GROUP spol. s r.o.

                         b) je zajišťována strážní služba a to SOBOTA - NEDĚLE + STÁTNÍ SVÁTKY
                             NEPŘETRŽITĚ 24hod.

    3. nemocnice Rychnov nad Kněžnou:
                        a)je zajišťována strážní služba NEPŘETRŽITĚ 24hod.
                        b)telefonní ústředna a to v PRACOVNÍ DNY 7.°°- 14.°°hod.

na stanovišti (vrátnici) ostrahy provádí strážný úkony jemu dané bezpečnostní direktivou. Jako je
např. sledování dění na obrazovkách kamerového systému, kontrola chodu EPS, podávání informací
návštěvníkům nemocničních zařízení.

         PROSTŘEDKY PODPORY OSTRAHY:
         a) mechanické zábranné prostředky:

             souvislé oplocení střežených objektů, opatření vjezdů a vstupu uzamykatelnými
             branami.
             Uzamykatelné objekty a místnosti a jejich klíče ukládané na stanovišti ostrahy a
             zabezpečeny proti jejich zneužití.
         b) Kamerový systém pevných a otočných kamer jehož obraz je vyveden na stanoviště
             ostrahy nemocnic. Strážní sledují dění na obrazovkách a využívají ho k výkonu strážní
             služby.
         c) EPS a EZS:
             Systémy jsou vyvedeny na vrátnice střežených objektů a jsou sledovány službu konajícím
             strážným. Každé hlášení ohrožení nebo poplachu je strážný povinen okamžitě prověřit a
             podniknout patřičná opatření.

     XIII. ČASY PROVÁDĚNÍ OBCHŮZKOVÉ ČINNOSTI

    Strážní provádí obchůzkovou činnost podle časového rozvrhu, který při každé obchůzce mění.

                                                            14
                                           FORCORP GROUP spol. s r.o.

    Rovněž mění směr obchůzky a místo kde obchůzku započne a kde ji ukončí. Tímto počínáním
zamezí možnému pachateli k provedení záznamu pravidelnosti konaných obchůzek.

              XIV. OSTATNÍ A PROVOZNÍ DOKUMENTACE

        OSTATNÍ:
        Školení pracovníků ostrahy pro případ vzniku mimořádných události bude prováděno ve
        spolupráci s odběratelem (četnost školení – jednou za rok). Rovněž bude prováděno školení
        BOZP a PO (četnost školení – jednou za rok).
        Kancelářské potřeby nutné k výkonu služby, mimo sešitů k evidenci osob, evidenčních knih
        apod., zajišťuje dodavatel.
        FG je povinen s péči řádného hospodáře sledovat vznikající či vzniklé závady na střeženém
        majetku a neprodleně předávat tyto informace pověřenému zástupci OnN a.s.
        PROVOZNÍ DOKUMENTACE:
    1. kniha předání služby
    2. kniha evidence klíčů
    3. kniha pohybu vozidel po nemocnicích
    4. kniha klíčů služebních vozidel
    5. kniha návštěv
    6. kniha pro zápis MU.
    7. kniha úrazů a formulář hlášení o úraze
    8. telefonní seznam nemocnic
    9. protipožární směrnice + evakuační plán
    10. situační plán nemocnice

                                                            15
                                    FORCORP GROUP spol. s r.o.

                       XV. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Případné změny obsahu BD lze provádět pouze na základě shodné vůle obou smluvních stran a
to jen písemnou formou. (tzv. dodatkem)
Vedení strážní služby zabezpečí proškolení BD u svých zaměstnanců, odběratel zajistí seznámení
svých zaměstnanců a dalších subjektů, působících v objektu, s obsahem směrnice.
Při zabezpečení ostrahy objektu zaměstnanci bezpečnostní služby spolupracují s místním
oddělením Policie ČR, zejména při ohlašovací povinnosti.

XVI.ČASOVÝ ROZSAH SJEDNANÝCH SLUŽEB

OTEVÍRÁNÍ A UZAVÍRÁNÍ OBJEKTU:
otevření objektu bude provedeno v 05.00hod.
uzavření objektu bude provedeno v 20.00hod

REKONSTRUOVANÉ AMBULANCE A ODBĚROVÁ MÍSTA:
otevření objektu bude provedeno v 05.30hod.
uzavření objektu bude provedeno v 18.00hod.

OBCHŮZKOVÁ STRATEGIE:

v pracovní dny od 6.00 do 18.00hod.       6 obchůzek areálů nemocnic

v pracovní dny od 18.00 do 06.00hod.      4 obchůzky areálů nemocnic

v sobotu neděli a státní svátek od 06.00 do 18.00hod. 8 obchůzek areálů

v sobotu neděli a státní svátek od 18.00 do 06.00hod. 6 obchůzek areálů

při konání obchůzek postupuje strážný tak jak má určeno ve směrnici pro výkon strážní
služby.

                                      16
          FORCORP GROUP spol. s r.o.

PŘÍLOHY:

1. Základní právní rámec výkonu ostrahy ve SP.
2. Etický kodex jednání a vystupování pracovníka FORCORP GROUP spol. s r.o.
3. Kárná opatření – sankce, postih

1. ZÁKLADNÍ PRÁVNÍ RÁMEC VÝKONU OSTRAHY VE SP

NUTNÁ OBRANA

   Čin jinak trestný, kterým někdo odvrací přímo hrozící nebo trvající útok na zájem chráněný tímto
   trestným zákonem, není trestným činem. O nutnou obranu nejde, byla-li obrana zcela zjevně
   nepřiměřená způsobu útoku.

  KRAJNÍ NOUZE

   Čin jinak trestný, kterým někdo odvrací nebezpečí přímo hrozící zájmu chráněnému tímto
   zákonem, není trestním činem. O krajní nouzi nejde, jestliže bylo možno toto nebezpečí za
   daných okolností odvrátit jinak anebo způsobený následek je zřejmě stejně závažný nebo ještě
   závažnější než ten, který hrozil.

  PRINCIP ZAMEZENÍ ODCHODU

   V případě, že má oprávněná osoba důvodné podezření, že se osoba ve střeženém prostoru
   dopustila trestního činu nebo přestupku (krádeže a ničení majetku odběratele apod.), je
   povinná informovat ostrahu. Ostraha důvodně podezřelé osobě zamezí odchod ze střeženého
   prostoru všemi dostupnými prostředky a neprodleně uvědomí zástupce odběratele, který
   rozhodne o dalším postupu. V případě, že nebude možné uvědomit zástupce odběratele, přivolá
   policii ČR. O celé události vyhotoví ostraha protokol.

2. ETICKÝ KODEX JEDNÁNÍ A VYSTUPOVÁNÍ PRACOVNÍKA FG

                                                       17
                                    FORCORP GROUP spol. s r.o.

    1. Zaměstnanec společnosti FORCORP GROUP s.r.o. (dále jen FG) je spolehlivý,
         zodpovědný, bezúhonný, neúplatný a loajální ke FG, dbá na dobrou pověst své osoby a
         FG

    2. Stanovené povinnosti plní klidně, promyšleně, důsledně a nestranně, jeho jednání nesmí
         být ovlivněno osobními vztahy a pocity

    3. Zachovává mlčenlivost o všech informacích, se kterými v průběhu služby přichází do
         styku a všech informacích o činnosti FG a zákazníka

    4. Ve styku se zaměstnanci zákazníka, občany – klienty a spoluzaměstnanci se chová a
         jedná zdvořile, korektně, disciplinovaně, ale rozhodně. Za takové jednání se nepovažuje:
          opomenutí pozdravit osoby při jejich vstupu do objektu ( stanoviště )
          při přijímání telefonních hovorů se řídí následujícím formátem představení: „ , jméno
             a příjmení, dobrý den“
          konzumace jídla, kouření a žvýkání při jednání s lidmi
          nošení rukou v kapsách
          umisťování neestetických tiskovin, obrázků apod. ve služebních a sociálních
             prostorách přidělených FG v objektu ( stanovišti )

    5. Plně respektuje zákonná práva všech osob, se kterými přichází do styku, nezneužívá
         svého postavení. Při případných a vynucených zákrocích se snaží předejít použití síly.
         Pokud se slušné a korektní jednání míjí účinkem a je nucen užít síly, činí tak razantně, ale
         přiměřeně a humánně (v rámci zmocnění TrZ,§ 13 – Nutná obrana a § 14 – Krajní nouze;

    6. Musí si být vždy vědom, že svým chováním, vystupováním a jednáním při styku s okolím
         vytváří image nejen o své osobě, ale i o FG a zákazníkovi.

3. KÁRNÁ OPATŘENÍ – SANKCE A POSTIHY

Přestupky:

     pozdní nástup do služby
     předčasný odchod ze služby
     opuštění pracoviště
     ústrojová nekázeň
     spaní při výkonu služby
     soukromé návštěvy v prostorách areálu střeženého objektu

                                                       18
                              FORCORP GROUP spol. s r.o.

 neplnění ustanovení platných směrnic pro výkon ostrahy

Kárná opatření přestupků:
          ústní nebo písemné napomenutí
          důtka s finančním postihem
          písemné upozornění na možnost rozvázání pracovního poměru
          rozvázání pracovního poměru

Hrubé porušení:
          úmyslné nenastoupení do služby, neúčast na školení
          opilost, užívání omamných látek při a před výkonem služby
          příjímání a vymáhání úplatků a protislužeb
          vícekrát opakovaný přestupek
          trvalé porušování směrnic pro výkon strážní služby

Kárná opatření hrubého porušení pracovní kázně:
          ukončení pracovního poměru

4. MAPY AREÁLŮ NEMOCNIC (dodá zadavatel).
5. SEZNAM PROŠKOLENÝCH OSOB

Za odběratele -ONN, a.s.                       Za dodavatele – FORCORP GROUP, s.r.o

…............................................  ….................................................

Miroslav Bůžek                                 Mgr. Irena Jelínková
Technický náměstek ONN a.s.                    Jednatelka společnosti

5 SEZNAM PROŠKOLENÝCH OSOB

                                               19
               FORCORP GROUP spol. s r.o.

Poř.   Datum:  Proškolený zaměstnanec:           Proškolení provedl:
Číslo

               Příjmení a jméno:        Podpis:  Příjmení:  Podpis:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.

Poř.   Datum:  Proškolený zaměstnanec:           Proškolení provedl:
Číslo

               Příjmení a jméno:        Podpis:  Příjmení:  Podpis:

                                        20
       FORCORP GROUP spol. s r.o.

  25.
  26.
  27.
  28.
  29.
  30.
  31.
  32.
  33.
  34.
  35.
  36.
  37.
  38.
  39.
  40.
  41.
  42.
  43.
  44.
  45.
  46.
  47.
  48.

+

       21