Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7286243: Objednávka

Příloha Objednávka 272018 Oční - kryochirurgický přístroj.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        FAKULTNÍ NEMOCNICE KRÁLOVSKÉ VINOHRADY
                  Šrobárova 50, 100 34 Praha 10, IČO 00064173, DIČ CZ00064173

                                                              V Praze dne 16. 10. 2018

SPIRIT MEDICAL spol. s. r. o.
Sadařská 495/1
624 00 Brno

IČO 60468581
DIČ CZ60468581

Věc: Objednávka ZT/INV272018

Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, Šrobárova 50, 100 34 Praha 10, ve smyslu ustanovení § 31
zákona č. 134/2016 Sb. v platném znění, objednává, na základě cenové nabídky ze dne 10. 10. 2018 č.
CN180438 viz. příloha, k dodání 1ks kryochirurgického přístroje dle níže uvedeného:

Množství, název:                    Cena Kč bez DPH/MJ        DPH 21%    Cena Kč v.č. DPH

1 ks Oční kryochirurgický přístroj  128 150,00                           155 061,50

CRYOMATIC II

3 ks Retinální sonda standard,      47 800,00                            173 514,00

2,5mm

1 ks Glaukomová sonda, 3mm          53 980,00                                  65 315,80

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cena celkem (Kč vč. DPH)            325 530,00                68 361,30  393 891,30

Poskytnutá sleva bez DPH 5%         16 276,50

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Konečná cena celkem (Kč vč. DPH)    309 253,50                64 943,24 374 196,74

Cenu předpokládáme vč. dopravného, ostatních poplatků a DPH.
Dodací lhůta: do 6- 8 týdnů od odeslání objednávky
Záruka: 2 roky

Zboží dodejte a předejte v sídle kupujícího ve Fakultní nemocnici Královské Vinohrady, Šrobárova 50,
Praha 10, Oftalmologická klinika, pavilon „E“,

O přesném termínu dodávky zboží informujte kupujícího nejpozději 48 hodin před realizací dodávky, a to
výše uvedenou kontaktní osobu a dále Oddělení dodavatelských služeb, ZT a MTZ,

Zboží bude předáno protokolem o předání a převzetí spolu s těmito doklady: instalační protokol/dodací
list, protokol o instruktáži (vč. pověření pro školitele od výrobce), návod k obsluze v českém jazyce (v
tištěné podobě pro klinické pracoviště, na CD pro Oddělení dodavatelských služeb, ZT a MTZ) a
prohlášení o shodě/CE certifikát od výrobce. Originály výše uvedených dokladů budou přiloženy k faktuře,
kopie budou ponechány na klinickém pracovišti.

Po dodání výše specifikovaného zboží zašlete fakturu na Oddělení dodavatelských služeb, ZT a MTZ
FNKV, Šrobárova 50, 100 34 Praha 10. Splatnost faktury je 60 dní.

                                    .......................................................................
                                                      Ing. Václav Čulík

                                          Provozně technický náměstek FNKV