Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7341427: Oprava sociálního zařízení vč. vnitřní kanalizace na Lesní kavárně v

Příloha objednavka č. 193 .pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA

Město Bílina                                          V Bílině dne: 01.10. 2018
                                                      Objednávka č.: 193/2018/Bu
Odbor nemovitostí a investic                          Financováno z: 18-42
Břežánská 50/4                                        Tel. kontakt:
418 31 Bílina                                          E-mail:
IČ: 00266230                                           Vystavil(a): Jaroslav Bureš
DIČ: CZ00266230
č. ú.:

                                              H.P.M. Servis, s.r.o.
                                              M. Žukova 1509/10
                                              434 01 Most
                                              IČ: 25046250

Město Bílina objednává:
Oprava sociálního zařízení vč. vnitřní kanalizace na Lesní kavárně v Bílině dle cenové nabídky,
která je nedílnou součástí této objednávky

Termín dodání:                12/2018
Cena zakázky bez DPH:         249.893,20 Kč
Sazba DPH 21 %:
Cena celkem:                    52.477,57 Kč
Záruka:                       302.370,77 Kč
                              24 měsíců

                             Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele,
                         že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti.

Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti dle platného právního řádu ČR, zejména
zákona č. 89/2012 Sb. NOZ, § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví a § 28 a 29 zákona
č.235/2004 Sb. o DPH. Na základě ustanovení § 109 odst.2, písm.c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH bu-
dou faktury hrazeny pouze na účty zveřejněné na Daňovém portálu MFČR.

Město Bílina prohlašuje, že objednávka je/není předmětem zdanitelného plnění, a proto bude/nebude
pro výše uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH.

Fakturu zašlete v jednom vyhotovení na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina.
Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její podepsanou kopii vč. podepsaného pře-
dávacího protokolu, nebo úkolového listu. Faktura, která nebude obsahovat tyto přílohy,
nebude moci být proplacena a bude navrácena dodavateli k doplnění. Splatnost faktury je
30 dní ode dne doručení objednateli.
Penále: Za nedodržení termínu realizace dodávky 0,3 % z ceny díla bez DPH za každý den prodlení.

Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a na-
bývá účinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na
Portále veřejné správy.

Příkazce operace:                                                    Správce rozpočtu:
Ing. Oldřich Lukeš                                                   Jana Matějovská

                              Převzal dne: 4/10/2018