Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7362719: Smlouva o poskytnutí účelové podpory na řešení projektu výzkumu a

Příloha zzzLTE218002.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        M inisterstvo školství, mládeže o tělovýchovy             Identifikační kód

Č.j.: MSMT-28933/2018-3________________________________________________________ LTE218002

                                          SMLOUVA
O poskytnutí účelové podpory na řešení projektu výzkumu a vývoje

                           čj.: MSMT-28933/2018-3
     podprogram u „INTER-EUREKA, program u INTER-EXCELLENCE

                                   (dále jen „sm louva")

Smluvní strany

Česká republika - M inisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy
IČO: 00022985

se sídlem Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1,
zastoupená Mgr. Janou Kolaříkovou, vedoucí oddělení řízení mezinárodních programů VaVal
(dále jen „poskytovatel")

                                                                          a

NenoVision s.r.o.
IČO; 04525671
právní form a: právnická osoba
se sídlem: Purkyňova 649/127, 61200 Brno
číslo účtu: 115-1433490257/0100
zastoupená: Ing. Janem Neumanem, Ph.D., jednatelem
(dále jen „příjem ce")

                                               uzavírají

podle ustanovení § 9 odst. 1, 2 a 3 zákona č. 130/2002 Sb., o podpoře výzkumu, experimentálního
vývoje a inovací z veřejných prostředků a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o podpoře
výzkumu, experim entálního vývoje a inovací), ve zrvéní pozdějších předpisů, (dále jen „zákon
č. 130/2002 Sb."), podle ustanovení a § 17 zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o
změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů, v souladu
s Nařízením Komise (EU) č. 651/2014 ze dne 17. června 2014, kterým se v souladu s články 107 a 108
Smlouvy prohlašují určité kategorie podpory za slučitelné s vnitřním trhem (dále jen „nařízení"), tuto
smlouvu:

                                                                    Článek 1
                                                             Předmět smlouvy
1) Předmětem té to smlouvy je úprava práv a povinností poskytovatele a příjemce v souvislosti s
     účelovou podporou, poskytnutou podle § 4 odst. 1 písm. e) zákona č. 130/2002 Sb. ze státního
     rozpočtu na řešení projektu výzkumu, vývoje a inovací s identifikačním kódem LTE218002 a s
     názvem „MARS - Komerční využití nového typu samo-snímacích sond s širokým spektrem
     aplikaci v mikroskopii atomárních s ir " (dále jen „Projekt"), jak plyne z Přílohy I té to smlouvy (dále
     jen „Příloha I") a Přílohy II té to smlouvy (dále jen „Příloha II"), realizovaného v rámci
      podprogramu INTER-EUREKA (LTE218), programu INTER-EXCELLENCE (dále jen „Podprogram").
     Příloha I obsahuje schválený návrh Projektu, jehož realizace představuje účel poskytnuté podpory
     - specifikovaný mj. rozsahem a cíli řešení Projektu, indikátory jejich plnění a jejich cílovými
      hodnotam i (tj. očekávané výsledky řešení, způsob a harmonogram jejich dosažení a ověření).
     Příloha II obsahuje rozpočet Projektu, zahrnující celkovou výši uznaných nákladů Projektu, jejich
     výši v jednotlivých kalendářních letech podle jejich dalšího položkového členění podle článku 2
     odst. 1 té to smlouvy, a dále celkovou výši finančních prostředků určených ke krytí schválených
     způsobilých nákladů (tj. uznaných nákladů) Projektu v jednotlivých kalendářních letech, výši krytí
     těchto finančních prostředků v kategoriích: schválená podpora podle této smlouvy, další veřejné
M inisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Identifikační kód

Č.j.: MSMT-28933/2018-3________________________________________________________ LTE218002

     zdroje a neveřejné zdroje. Výše podpory a zdrojů jejího krytí je vyčíslena pro každého účastníka
     zvlášť. Příloha III té to smlouvy (dále jen „Příloha lil") obsahuje plán hodnocení Projektu. Příloha
     (V specifikuje sankce při porušení smlouvy nebo ustanovení obecné závazných předpisů (dále jen
     „Příloha IV").

2) Účelem podpory je dosaženi stanovených cílů Projektu uvedených v Příloze I smlouvy, Rámec
     projektu.

3) Příjemce je povinen realizovat Projekt za podmínek a v rozsahu té to smlouvy.

4) Osobou, odpovědnou příjemci za odbornou úroveň Projektu (tj. řešitelem Projektu) a současné
     určenou pro komunikaci mezi příjemcem a poskytovatelem, je Ing. Jan Neuman, Ph.D.

                                                                        Článek 2
                                                 Způsobilé a uznané náklady Projektu

1) Způsobilými nákladv Projektu ve smyslu článku 25 odst. 3 nařízení, § 2 odst. 2 písm. k) zákona
         č. 130/2002 Sb. mohou být pouze takové náklady, které jsou hrazeny výlučné v souvislosti
         s Projektem a jsou zařazeny do jedné z následujících kategorií:

                 a. osobní náklady/výdaje včetně povinných zákonných odvodů a přídělu do fondu
                       kulturních a sociálních potřeb (nebo jiného obdobného fondu);

                 b. odpisy dlouhodobého majetku (hm otný a nehmotný);
                 c. ostatní zboží a služby;
                 d. subdodávky;
                 e. cestovné;
                 f. členský poplatek
                 g. doplňkové (režijní) náklady, maximálně do výše 25% z přímých nákladů Projektu.

         Způsobilé náklady musejí být vynaloženy v období řešení Projektu stanoveném v článku 3 této
         smlouvy.

2) Uznanými náklady^ Projektu ve smyslu § 2 odst. 2 písm. I) zákona č. 130/2002 Sb. jsou
         způsobilé náklady schválené poskytovatelem.

3) Poskytovatel stanovuje celkovou výši uznaných nákladů na celé období řešení Projektu podle
         článku 3 té to smlouvy na 6 211000- Kč (šestmilionůdvěstéjedenácttisíc korun Českých).

4) Při úhradě uznaných nákladů z podpory je příjemce povinen dodržet intenzitu podpory (tj.
         podíl účelové podpory na celkových uznaných nákladech) podle Přílohy II. Současně je příjemce
         povinen jednoznačně a průkazně doložit úhradu zbývajících uznaných nákladů z ostatních
         zdrojů.

5) Příjemce, který je účetní jednotkou, je v rámci účetnictví podle zákona č. 563/1991 Sb., o
         účetnictví, ve znění pozdějších předpisů pro Projekt povinen vést oddělenou evidenci o
         vynaložených výdajích nebo nákladech Projektu a v rámci té to evidence sledovat náklady nebo
         výdaje hrazené z podpory. Příjemce, který není účetní jednotkou, vede tu to oddělenou
         evidenci v rámci daňové evidence v souladu se zvláštním právním předpisem^ a interními

polcud p říje m ce p od p o ry n e ú čtu je o „n á k la d e c h " ale o „výd a jích ", lze te rm in e m „n á k la d y " ro z u m ě t éní příjemce ve lhůtě 3 měsíců ode dne uzavření smlouvy.

6) Příjemce souhlasí s uveřejněním celého obsahu smlouvy vyjma informací, které nelze poskytnout
         při postupu podle předpisů upravujících svobodný přístup k informacím.

7) Smluvní strany souhlasně prohlašují, že si tu to smlouvu řádně přečetly, jejímu obsahu
        porozuměly, nejsou jim známy žádné důvody, pro které by tato smlouva nemohla být řádné
        plněna nebo které by způsobovaly je jí neplatnost, a že tato smlouva je projevem jejich vážné
        vůle, což stvrzují svými podpisy.

      Za poskytovatele;                                        Za příjemce:

Mgr. Jana D ig itá ln ě p o d e p s a l                        Ing. Janem Neumanem, Ph.D
                                      M g r. Jana K olaříková              jednatel

Kolaříková                                                                   dne:

            Mgr. Jana Kolaříková,                              Razítko:            NenoVision
      vedoucí řízení mezinárodních

             programů VaVal

      V Praze dne:

      Razítko:

                                                                             NenoVision s.r.o.

                                                                             Purkyňova 649/127  !Č 0 : 04525671

                                                                             6 12 00 B rno-M eůlénky, ČR D IČ : C Z04525671
M inisterstvo školství, m ládeže a tělovýchovy                                     Identifikační kód
Č. j.: M S M T -2 8 9 3 3 /2 0 1 8 -3                                                 LTE218002

                                     P říloha I. ke s m lo u v ě
                            P ro gram INTER-EXCELLENCE (LT)
N á vrh p ro je k tu p o d p ro g ra m u INTER-EUREKA (LTE) 4. n á ro d n í výzvy
                                   vV • i f • • INTER-EXCELLENCE

                                   Návrh projektu - Příloha I

P o d p ro g ra m :             INTER-EUREKA     (dentifíkační kód projektu:
                                                                                               LTE218

                                                 (n e v y p lň o v a t)

                                              Akronym - Název projektu

MARS - Kom erční využití nového typ u self-sensing sond s širokým spektrem aplikací v
                                             m ikro skop ií atom árních sil

Doba řešení projektu:                                                         1.10.2018-30.9.2021

                                                                              Razítko:

                                   Příjemce

N ázev o rg a n iza ce :           NenoVíslon S .r.O .
R ole p říje m c e v p ro je k tu
(v y z n a č it)                             M ezinárodní koordinátor
Jm éno ře š ite le :
                                   Ing. Jan Neuman, Ph.D.

                                   D atum :   ^                               NenoVision

S ta tu tá rn í zá s tu p c i:     P o d p is y ;                             N eno V isio n s .r.o .
M o tiv a č n í ú č in e k :
                                   Ing. Jan Neumahyi^h.D., jednatel           tM o v a 649/127         IČO; 04S25671

                                   Jméno a lunkce statut.orgánu/ú             612 os sma^MeeiiPky, eit 8Jgi ěžwsísezi

                                   S to tu tá rn i zástupce výše u ue de ré h o s u b je k tu d ále p rohlašuje, že r^ebyly z a há je ny příslušné Činnosti v o b la s ti VaVal na
                                   p ro je k tu (s výjim kou stu d ie p ro ve d ite ln o sti) p ře d p od án ím n ávrhu p ro je k tu (žádosti o p od po ru j.

                                                                                                Razítko:

Další český účastník projektu

N ázev o rganizace:
Jm é no d a lšíh o ře š ite le

S ta tu tá rn í zá stu p ci:       D atum : .
                                   P odpisy:

                                                      Jméno a funkce statut,
                                                                orgánu/ú
                              INTER-EXCELLENCE

Motivační účinek:        S ta tu tá rn í zástupce výše uvedeného subjektu dále prohlašuje, že n eb yly zahájeny příslušné čin no sti v o b la s ti VaVal na
                         p ro jektu Is výjim kou stud ie p roveditelnosti) p ře d podáním n ávrhu p ro je k tu (žádosti o podporu).

                               Razítko:

Další český účastník projektu

Název organizace:        ...

Jméno dalšího řešitele:

Statutární zástupci:     D a tu m : ...........................
Motivační účinek:        P o d p is y :

                                          Jméno a funkce statut,
                                                       orgánu/ú

                         s ta tu tá rn í zástupce výše uvedeného subjektu dále prohlašuje, že nebyly zahájeny příslušné č in n o s ti v o b la s ti V aV al na
                         p ro je k tu (s výjim kou studie proveditelnosti) p ře d podáním n ávrhu p ro je k tu (žádosti o podporu).

                               Razítko:

Další český účastník projektu

Název organizace:        ...

Jméno dalšího řešitele:

Statutární zástupci:     D a tu m : ...........................
M otivační účinek:       P o d p is y :

                                          Jméno a funkce statut,
                                                      orgánu/ů

                         s ta tu tá rn í zástupce výše uvedeného subjektu dále prohlašuje, že n eb yly za há je ny příslušné čin no sti v o b la s ti V aV al na
                         p ro jektu (s výjim kou studie p ro ved itelno sti) p řed podáním návrhu p ro jektu (žádosti o podporu).
Tabulka uznaných nákladů za projekt                                                                         INTER-EXCELLENCE                                                           Příloha II

          Program ; INTER-EXCELLENCE INTER-EUREKA                                                                                                                                                                    1/2
                                                                                                                                                                                                                LTE218002
. , MARS - Komerční využiti nového typu samo-snimacich sond s
Název projektu:         ,         ,     ....................................      ................
                        širokým spektrem aplikaci v mikroskopu atom árních sil

                                                                                                                                                                                            Celkem

         Náklady                  2018                                     2019                                    2020                                 2021

Osobní náklady          Uznané náklady (v z to h o p o d p o ra  Uznané náklady (v 2 to h o p od p o ra  Uznané náklady (v 2 to h o p odporo  Uznané náklady (v 2 to h o p o d p o ra  Uznané náklady (v  2 toho podpora
Ostatní zboží a služby                                                                                                                                                                          tis. Kč)  M Š M T (v tis. Kč)
Subdodávky (max. 10%)*  tis. Kč)     M Š M T (v tis. Kč)         tis. Kč)     M Š M T (v tis. Kč)        tis. Kč)  M Š M T (v tis. Kč)        tis. Kč)  M Š M T (v tis. Kč)
Odpisy OHM a DNM
Cestovné                188             94                       1370             685                    1370             685                 540             270                      3 468              1734
Nepřímé náklady
Náklady celkem          90              45                       540              270                    540              270                 120             60                       1290               645

          Zdroje           0            0                        0                0                      0                0                   0               0                        0                  0

Podpora MŠMT               0            0                        0                0                      0                0                   0               0                        0                  0
Ostatní veřejné zdroje
Neveřejné zdroje        30              15                       76               38                     76               38                  30              15                       212                106
Zdroj'e celkem
                        77              38                       496              248                    496              248                 172             86                       1 241              620

                        385             192                      2 482            1 241                  2 482            1 241               862             431                      6 211              3105

                                  2018                                     2019                                    2020                                 2021                                Celkem
                                  192                                      1241                                    1241                                 431
                                                                                                                                                                                               3105
                                    0                                         0                                       0                                   0                                       0
                                  193                                      1241                                    1241                                 431
                                  385                                      2 482                                   2 482                                862                                    3 106
                                                                                                                                                                                               6 211
M inisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy                                           Identifikační kód: LTE2I8002
Č .j.: MSMT-28933/2018-3

                                                               Příloha III. ke smlouvě
                                                             Plán hodnocení Projektu

1) P oskytovatel p rovádí k o n tro lu a h od n o ce n í P ro je ktu (dále je n „k o n tro la " ) podle to h o to plánu
          h o d n o ce n í P rojektu v souladu s § 13 zákona č. 130 /20 0 2 Sb.

2) P oskytovatel, pokud nerozh od ne jin a k , p ro vád í k o n tro lu u p ro je k tů , jejichž řešení trvá více než
          2 roky, zpravidla dvakrát - je d n o u přibližně v polovině řešení Projektu a jednou po ukončení
          řešení Projektu. U p ro je ktů , je jich ž řešení trvá kratší dobu, se kontrola provádí zpravidla jednou
          až po ukončení řešení Projektu.

3) Poskytovatel provádí kontrolu ve dvou stupních:

           I. M o n ito rin g : k o n tro la I. stu pn ě se p ro vád í zpravidla v p o lo v in ě d élky řešení P rojektu, a to u
               p ro je ktů , u nichž je podpora poskytována na dobu delší než 2 roky. U p rojektů, u nichž je
               p o d p o ra p oskytována na d o b u řešení 2 ro ky a kratší, se zpravidla k o n tro la I. stupně p rovádí
               až po ukončení řešení p ro je k tu a stává se ta k součástí k o n tro ly II. stupně. K ontrola probíhá
               vždy za účasti čle n a /čle n ů o d b o rn é h o p orad ního orgánu p oskyto vatele nebo p oskytovatelem
               určeného o db orníka/u rčen ých o dborníků, a to na základě příjem cem předložené průběžné
               zprávy. Průběžná zpráva o bsahuje in fo rm a c e a přílo hu pod le o dst. 6 písm. a) té to přílohy.
               Závěrečná zpráva obsahuje inform ace a přílohu podle odst. 6 písm. b) té to přílohy.
               P oskytovatel si však vyh ra zuje právo u s k u te č n it k o n tro lu I. s tu pn ě I v jin ých časových úsecích
               řešení Projektu.

          II. Evaluace: k o n tro la 11. stu pn ě navazuje vždy až na k o n tro lu I. s tu pn ě a je realizována za účasti
               člena/členů odborného poradního orgánu poskytovatele nebo poskytovatelem určeného
               o d b o rn íka /u rče n ých o d b o rn íků , a to na základě p říje m ce m p ředložené průběžné zprávy či
               závěrečné zprávy. Závěrečná zpráva obsahuje inform ace a přílohu podle odst. 6 písm. b) té to
               přílohy. Evaluace m ůže být navázána na provedení fin an ční nebo veřejnosprávní finanční
               k o n tro ly , k te ro u p ro vá d í rovněž p o skyto va te l. P oskytovatel p ro vád í hodnocení II. stupně
               (evaluaci) vždy p ři zjištění nesouladu v I. stu p n i h od no cen í (m o n ito rin g u ) a vždy po ukončení
               řešení Projektu.

4) Podle výsledku h od no cen í ve II. stu p n i bude P ro je kt zařazen do je d n é z následujících kategorií:

              V Projekt úspěšně p ln í/sp lnil stanovené cíle v souladu se sm louvou; bylo dosaženo
                     vynikajících výsledků ve výzkum u a vývoji m ezinárodního význam u. Výsledek hodnocení
                     Projektu v té to kategorii je třeba podrobně odů vod nit popisem skutečností, které
                     prokazatelně ovlivň ují nebo o vlivnily aktuální světové tre n d y výzkum u a vývoje.

                    Projekt p ln í/sp ln il stanovené cíle v rozsahu stanoveném ve sm louvě („uspěl podle
                    zadání") a byly získány kva litn í výsledky ve výzkum u a vývo ji na národní úrovni.

            O Projekt n eplní/nesplnil stanovené cíle z důvodů, které nem ohl poskytovatel ani příjemce
                    předvídat. O statní podm ínky stanovené ve sm louvě byly ale dodrženy. Výsledek
                    hodnocení Projektu v té to kategorii je třeba podrobně o d ů vo d n it popisem a vysvětlením
                    skutečností, které příjem ce objektivně nem ohl předvídat a které mu z prokazatelně
                    o b je ktivn ích d ů vo d ů zn em ožn ily s p ln it všechny cíle stanovené v Příloze II. Nesplněné cíle
                    jsou kategorizovány na cíle, které nebyly naplněny vůbec a cíle, které byly naplněny
M inisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Identifikační kód: L T E 2 18002
Č .j.: MSMT-28933/2018-3

zčásti. V druhém případě je třeba specifikovat, do jaké m íry byly cíle naplněny. Protože
výsledek hodnocení Projektu v kategorii „O " znamená nesplnění některých závazků
příjem ce stanovených ve sm louvě, případné uplatnění sankcí je třeba posuzovat
v souladu s článkem 14 sm louvy.

P rojekt n e p ln í/n e sp ln il sta no ven é cíle, p od m ín ky stanovené sm lo uvo u n ebyly ze strany
příjem ce dodrženy. Výsledek hodnocení Projektu v té to kategorii znamená neplnění
podm ínek sm louvy a u platnění sankcí je třeba posuzovat v souladu s článkem 9 smlouvy.
V případě, že půjde o výsledek p růběžného h odnocení P rojektu, p ro m ítn e se do výše
poskytované podpory Projektu pro další etapu řešení, kdy původně stanovená výše
pod po ry pro následující kalendářní rok nebo pro celé následující o bd ob í může být
snížena až o 50 % o p ro ti h o d n o tě uvedené ve sm louvě. V ýsledek h od n o ce n í v té to
kategorii v posledním roce řešení Projektu bude spojen s uplatněním sankce, která může
m ít i fo rm u úplného o d n ě tí pod pory, požadavku na je jí vrácení nebo vrácení je jí části
podle článku 10 smlouvy.

5) V souvislosti s vyhodnocením Program u může poskytovatel požadovat, aby příjem ce předložil
          další podklady pro závěrečné zhodnocení výsledků Projektu, případných přínosů Projektu a jejich
          socioekonom ických dopadů v návaznosti na vyčerpanou p o d p o ru v o b d o b í až do 180 dnů ode
          dne ukončení poskytování podpory v rámci Programu.

6) Pro účely kontroly Projektu v průběhu a na konci jeh o řešení má příjem ce povinnost předložit
          poskytovateli ke schválení následující dokum enty:

          a) průběžnou zprávu o řešení Projektu, je -li podle ustanovení odst. 3} té to přílohy vyžadována.
               Průběžná zpráva musí obsahovat

                 • inform ace o postupu prací na Projektu,
                 • zhodnocení dosažených dílčích cílů Projektu,
                 • porovnání skutečně provedených prací na Projektu s plánovaným harm onogram em ,
                 • přehled a zdůvodnění případných změn, které během řešení Projektu nastaly o proti

                       původním plánům v harm onogram u a rozpočtu, včetně uvedení stanoviska
                       poskytovatele,
                 • porovnáni výše skutečně vynaložených uznaných nákladů a výše skutečně čerpané
                       podpory s plánovaným rozpočtem ,
                 • porovnání skutečných výstupů Projektu s daty zveřejněným i příjem cem ,
                 • roční vyúčtování uznaných nákladů Projektu, včetně souhrnného a položkového výpisu
                       nákladů z účetní evidence, za m o n ito ro v a c í období.

          V rámci průběžného hodnocení je rovněž posuzováno plnění inform ační povinnosti příjem ce a
           p ředávání in fo rm a cí do IS VaVal. P ovinnou p řílo ho u průběžné zprávy js o u dva o p o n e n tn í
           posudky dvou nezávislých o p o n e n tů a zápis z o p o n e n tn íh o řízení. Průběžné o p o n e n tn í řízení se
           provádí podle pokynů poskytovatele^;

Poskytovatel zveřejní pokyny k o ponentním u řízení na internetových stránkách Program u. Podle pokynů
p o s kytova te le si te n to zpravidla vyhrazuje prá vo u rč it o p o n e n ty a členy o p o n e n tn í rady nebo členy k o n tro ln í komise,
te rm ín , m ísto konání a způsob provedení o p o ne n tn íh o řízení nebo kon tro lníh o dne. Příjemce má právo se k návrhu
p o s kytova te le vyjá d řit, a to nejdéle 7 ka le n d á řn íc h d n ů od je h o d o ru če n í. Pokud ta k neučiní, má se za to , že s návrhem
poskytovatele souhlasí. Případné nám itky příjem ce však poskytovatel není povinen akceptovat.
M inisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy           Identifikační kód: LTE218002
Č .j.; MSMT-28933/2018-3

b) závěrečnou zprávu o řešení Projektu, která obsahuje

veškeré in fo rm a ce o prů bě hu řešení P ro je ktu v posledním kalendářním roce a za celé o b d o b í
řešení Projektu (tj. ode dne oznám eného zahájení Projektu do dne jeh o ukončení),
souhrnné zhodnocení a přehled dosažených výsledků a výstupů s ohledem na všechny
stanovené cíle,
plnění předepsaných indikátorů,
vyúčtování celkových uznaných nákladů Projektu a přehled vynaložených nákladů včetně
specifikace jejich položek a souhrnného a položkového výpisu z účetní evidence,
výpis o čerpání přidělené podpory Projektu,
přehled a zdůvodnění případných zm ěn, které během řešení Projektu nastaly o p ro ti
původním plánům v harm onogram u a rozpočtu, včetně uvedení stanoviska poskytovatele.

 Součástí závěrečné zprávy je redakčně upravená závěrečná zpráva, tj. závěrečná zpráva upravená k
publikování tak, aby poskytla tře tím stranám natolik dostatečnou inform aci o dosažených výsledcích,
že m ohou požádat příjem ce o licenci na výsledky, aniž by byla ohrožena p rio rita příjem ce výsledky
publikovat, autorsky nebo jina k právně chránit, kom erčně využít či jiným způsobem zveřejnit.
(Redakčně upravená závěrečná zpráva se nepře dklá dá v případě, kdy lze závěrečnou zprávu z v e ře jn it
v plném znění). Povinnou přílohou závěrečné zprávy jsou dva o p o n e n tn í posudky dvou nezávislých
o p o n e n tů a zápis z o p o n e n tn íh o řízení. Závěrečné o p o n e n tn í řízení se provádí podle pokynů
poskytovatele^;

c) d od a te čn é zprávy, tj. ja k é k o liv další zprávy vyžádané p o skyto vatele m za účelem k o n tro ly .

7) Příjemce zpracuje doku m enty podle odst. 6 té to přílohy v rozsahu a form átech podle pokynů
          poskytovatele, a předkládá je poskytovateli pouze v digitální podobě jako datovou zprávu do
          d a to vé schránky p oskyto vatele s ID v id a a w t.

8) Příjemce předkládá průběžnou zprávu poskytovateli (je-li podle odst. 3) vyžadována), podle odst.
          6 písm. a) té to přílohy, bez zbytečného p ro dle ní do 60 kalendářních dnů od výzvy učiněné
          p o skyto va te le m , nejdéle však do 30. ledna následujícího kalendářního roku. P oskytovatel si
          může vyžádat m im ořádné předložení průběžné zprávy o řešení Projektu i m im o výše uvedené
          term íny.

9) Příjemce předkládá závěrečnou zprávu podle odst. 6 písm. b) té to přílohy poskytovateli nejdéle
          do 30 kalendářních dnů po ukončení Projektu podle článku 3 odst. 3 smlouvy.

10) Poskytovatel je oprávněn nařídit příjem ci uspořádat kontrolní den kdykoli v průběhu řešení
          Projektu a předložené zprávy podle odst. 6 té to přílohy nechat v rámci kontrolního dne posoudit
          k o n tro ln í kom isí. K o ntro lní den se provádí podle pokynů poskytovatele.

11) O p o n e n tn í řízení nebo k o n tro ln í den organizačně a fin a n čn ě zajišťuje příjem ce a k o n a jí se
          zpravidla v m ístě řešení Projektu, pokud poskytovatel po předchozí dohodě s příjem cem
          nestanoví jinak. Příjemce je povinen osobám , které se účastní oponentního řízení nebo
          kontrolního dne nebo jsou jm e no vitě určeny poskytovatelem , poskytnout v předem dohodnuté
          dob ě p řístu p na pracoviště, kde je P rojekt řešen, k osobám podílejícím se na řešení P rojektu,
          ke všem d oku m e ntům , počítačovým záznamům a zařízením, které přísluší k Projektu. Od osob
          účastnících se opo ne ntníh o řízení nebo ko n tro ln íh o dne se požaduje slib m lčenlivosti ve vztahu
          k obchodním u či jin é m u typu ta jem ství definovaného podle zvláštních právních předpisů.
M inisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Identifikační kód: LTE218002
Č .j.: MSMT-28933/2018-3

12) O ponentní rada při oponentním řízení a kontrolní komise při kontrolním dnu a jednáních
         souvisejících s průběhem řešení a ukončením P rojekt postu pu jí zejména v souladu se zákonem
         č. 1 30 /2 0 0 2 Sb., pokyn y poskyto vatele a M e to d ik o u h od no cen í výsledků výzkum ných organizací
         a h od n o ce n í výsledků ukončených pro gram ů schvalovanou vlád ou ČR a p la tn o u pro h odnocení
         uplynulého kalendářního roku.

13) Z ko n tro ln íh o dne je pořizován zápis, který je vyhoto ven vždy na m ístě ve dvou vyhotoveních,
          přičem ž jeden z nich náleží poskytovateli a dru hý příjem ci. Příjemce je povinen d o ru čit
          poskytovateli zprávu z kontrolního dne do 7 kalendářních dnů ode dne jeho konání.
M inisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy                                         Identifikaí
Č.j.: MSMT-28933/2018-3                                                                 lte:

                          Příloha IV. ke smlouvě

          Tabulka snížených odvodů za porušení rozpočtové kázně

Pořadové  Typ porušení rozpočtové kázně                                               Sankce
číslo

1.       Porušení rozpočtové kázně v souvislostí s povinnostmi vyplývajícími ze ZVZ^
     1.
          • N eprovedení zadávacího řízení na výběr          100%
     2.     d o d a v a te le /z h o to v ite le             částky dotace, použité na

          • Neuveřejnění oznám ení o zahájení zadávacího financování předm ětné zakázky

          řízení p oku d Je ozná m e ní o zahájení
          požadováno zákonem

          Rozdělení předm ětu veřejné zakázky                100%

          s důsledkem snížení předpokládané hodnoty          částky dotace, použité na
          pod fin an ční lim ity stanovené v ZVZ             financování předm ětné zakázky

                                                             v případě, že te n to p ostup vede

                                                             až k zadání ve ře jn é zakázky bez

                                                             Jakéhokoli výběrového řízení

          N euveřejnění oznám ení o zakázce v souladu        50 - 80 %

          s příslušným i pravidly (např. zveřejnění

          v Ú ředním vě stníku Evropské unie (OJEU),         částky dota ce, použité na
          pokud to vyžadují směrnice)
3.                                                           financování předm ětné zakázky,

                                                             podle závažnosti porušení

                                                             pravidel

          • Nedostatečné definování předm ětu zakázky        10 -1 0 0 %
            v oznám ení/výzvě o zahájení zadávacího řízení,
            nebo v zadávací dokumentaci                      částky dotace, použité na
                                                             financování předm ětné zakázky

          • Nastavení kvalifikačních předpokladů a/nebo

          hodnotících k rité rií v rozporu se ZVZ

          (např. nastavení kvalifikačních předpokladů, jež

4.        nesouvisí s předm ětem veřejné zakázky nebo

          nejsou přim ěřené vzhledem k předm ětu zakázky

          nebo stanovení diskrim inačních technických

          p od m ín e k)

          • N eposkytnutí zadávací dokum entace případným    80 - 90 %
             uchazečům/zájem cům v dostatečném časovém

          předstihu (před koncem lhůty pro podání            částky dota ce, použité na
                                                             financování předm ětné zakázky
5.        nabídek)

          • Nedodržení lh ů t pro podání nabídek nebo lhůt
             pro doručení žádosti o účast nebo nezveřejnění
            jejich prodloužení

ZVZ = zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek .
M inisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy                Identifikační kód
Č.j.: MSMT-28933/2018-3                                        LTE118002

    • Úprava kvalifikačních krité rií po otevření            100%
      nabídek, m ající za následek neo právn ěn é p řije tí
      uchazečů                                               částky dotace, p oužité na
                                                             financování předm ětné zakázky
    • Nedostatek transparentnosti/nerovné zacházení
      během hodnocení nabídek nebo změna nabídky
      během hodnocení

6.  • Nezákonné vyjednávání o nabídkách

    • O d m ítnu tí nabídky obsahující m im ořádně nízkou
      nabídkovou cenu ve vztahu k předm ětu veřejné
      zakázky bez vyzvání uchazeče k písemnému
      zdůvodnění částí nabídky, jež jsou pro výši
      nabídkové ceny podstatné

    Uzavření sm louvy s dodavatelem /zhotovitelem ,          100%
    k te rý se neúčastnil zadávacího řízení
                                                             částky dotace, použité na
    Uzavření sm louvy s uchazečem, kte rý m ěl být dle       financování předm ětné zakázky
    zákona obliga torn ě vyloučen ze zadávacího řízení

    N ezákonné vylou čen í zájem ce/uchazeče ze
    zadávacího řízení m im o případ, kdy ta to
    skutečnost nemá vliv na výb ěr nejvhodnější
    nabídky, respektive vliv na pořadí uchazečů,
    s nim iž je možné uzavřít sm louvu {první 3 v
    pořadí)

    Nezákonné použití jednacího řízení bez                   100%
    uveřejnění
    nebo podstatná změna původních zadávacích                částky dota ce, p ou žité na
    podm ínek v jednacím řízení s uveřejněním                financování předm ětné zakázky

    Zadání dodatečných zakázek na služby/dodávky             100%
    (pokud to to zadání představuje podstatnou
    změnu původních podm ínek zakázky) bez                   hodnoty dodatečných zakázek
    soutěže, a to pokud neplatí jedna z následujících
    p od m ín e k:

             m im ořádná naléhavost způsobena
             nepředvídatelným i událostm i
             nepředvídatelná okolnost pro doplňkové
             služby, dodávky
M inisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy                                                                    Identifikační kód
Č.j.: MSMT-28933/2018-3                                                                                            LTE118002

     Nezveřejnění hodnotících a kvalifikačních kritérií 0 - 6 0 %

     ve ře jn é zakázky v IS CEDR^ před plánovaným

                vyhlášením                                  částky dotace, použité na
9.                                                          financování předm ětné zakázky,

                                                            podle závažnosti porušení

                                                            povinností

     Jiné závažné porušení pravidel pro zadávání            60 -100 %

     veřejných zakázek, jestliže m ělo či m ohlo m ít vliv

10.  na výb ěr na nejvhodnější nabídky                      částky dotace, p ou žité na
                                                            financování předm ětné zakázky,

                                                            podle závažnosti porušení

                                                            p ra v id e l

     O statní méně závažná porušení zde výslovně            0-50%

                 neuvedených p o vin n o s tí vyplývajících ze ZVZ
                                                                                                    částky dotace, použité na

11.
                                                                                                    financování předm ětné zakázky

II. Porušen ' rozpočtové kázně v souvislosti s ostatním i povinnostmi vyplývajícími ze smlouvy

     Nearchivování veškeré dokum entace spojené             60 -100 %

     s im plem entací projektu m inim álně po dobu
     deseti let od data posledního poskytnutí podpory celkové částky dotace

                 nebo je jí části
12.

                                                            0-50%

                                                            celkové částky dotace,

                                                            v méně závažných případech

     • Neoznámení podstatné změny v projektu                100%

                                                            celkové částky dotace, použité

                                                            na financování předm ětné

                                                                                                    a k tiv ity
13.

     • Neoznámení nepodstatné změny v projektu              0 - 50 %

                                                            částky dotace, použité na
                                                            financování předm ětně aktivity,
                                                            v méně závažných případech

     Nevytvoření podmínek k provedení kontroly              80-90%

14.  vzta h u jící se k realizaci p ro je k tu a /n e b o

     neposkytnutí součinnosti při prováděné kontrole        Celkové částky dotace

     • Předkládání nepravdivých a/nebo neúplných            100%

15.  informací poskytovateli v závažných případech

IS CEDR = informační systém centrální registr dotací
M inisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy                                                   Identifikační kód
Č. ].: M 5M T-28933/2018-3                                                                        LTE118002

     • Předkládání nepravdivých a/nebo neúplných                      částky dotace, použité na
           informací poskytovateli v méně závažných                   financování konkrétní aktivity,
           případech                                                  v případě úmyslného jednání,
                                                                      vážně poškozujícího
     Nezacházení s m ajetkem spolufinancovaným                        realizaci/udržitelnost projektu

     z prostředků na financování projektu s péčí                      0-40%
                                                                      částky dotace, použité na
16.  řádného hospodáře. Zejména nepojištění,                          financování konkrétní aktivity,
                                                                      v méně závažných případech
     nezabezpečení proti poškození, odcizení nebo                     60 - 90 %
                                                                      celkové částky dotace
     ztrátě
                                                                      40 - 90 %
              • N eposkytnutí inform ací o kontrolách                 celkové částky dotace
                 p ro ved en ých jin ý m i su bjekty, podezřeních na
                 nesrovnalosti zjištěných v průběhu realizace         0-30%
                 p ro je k tu                                         celkové částky dotace, v m éně
                                                                      závažných případech
17.                                                                   30 -100 %
                                                                      celkové částky dotace, týka jící se
              • N eposkytnutí inform ací o p řije tí a splnění        porušení povinností v závažných
                 uložených opatření k nápravě                         případech
                                                                      0-20%
                 N eplnění/porušení jiných ve sm louvě o              celkové částky dotace, tý k a jíc í se
                 poskytnutí podpory příjemci stanovených              porušení povinností v méně
                 povinností                                           závažných případech

18.