Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ PRÁVNÍCH SLUŽEB uzavřená ve smyslu ustanovení § 1746, odst. 2, § 2430 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“) a zákona č. 85/1996 Sb., o advokacii, ve znění pozdějších předpisů Výstaviště Praha, a.s. se sídlem Výstaviště 67, Praha 7 – Bubeneč, 170 00 IČO: 25649329, DIČ: CZ25649329 zastoupená: Ing. Pavlem Jarošem, předsedou představenstva a Ivanem Pártlem, místopředsedou představenstva (dále jen „Klient“) a JUDr. Martin Solil, advokát se sídlem Vodičkova 791/39, palác Ligna, Praha 1 – Nové Město, 110 00 ev. č. ČAK 17386 IČO: 05686521, DIČ: CZ8908280161 Email: (dále jen „Advokát“) (Klient a Advokát společně také jako „smluvní strany“ nebo „strany“) uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu o poskytování služeb (dále jen „smlouva“): I. Předmět smlouvy 1.1. Předmětem této smlouvy je zastupování a spolupráce s klientem v dále vymezených právních záležitostech: • Právní poradenství ve věcech práva obchodních korporací; • Právní poradenství ve věcech zadávání veřejných zakázek; • Příprava a připomínkování smluv a dalších právních jednání; • Ve všech dalších právních věcech na základě a podle pokynů klienta. II. Odměna za poskytování právní pomoci a náklady 2.1. Klient se zavazuje zaplatit advokátovi za poskytování právní pomoci v rozsahu uvedeném v čl. 1.1. této smlouvy odměnu, která bude stanovena ve výši 2.000,- Kč bez DPH za každou hodinu práce advokáta. 2.2. V případě, že budou účelně vynaloženy, náleží advokátovi dále náhrada prokázaných hotových výdajů vynaložených v souvislosti s poskytováním právní pomoci dle čl. 1.1. této smlouvy, zejména poštovné, telekomunikační poplatky, tisků na počítačových tiskárnách, opisů a fotokopie. V případě, že takové hotové výdaje bude nutné a účelné v souvislosti s poskytováním právní pomoci podle této smlouvy klientu vynaložit, vyžádá si advokát předem jejich schválení a jejich soupis a vyúčtování budou tvoři součást vystavené faktury. 2.3. Odměna advokáta včetně hotových výdajů bude splatná na základě řádně vystavené faktury, kterou má advokát právo vystavit po splnění předmětu této smlouvy uvedeného v čl. 1.1. této smlouvy s tím, že splatnost faktury bud činit 30 dnů ode dne doručení faktury. Spolu s vystavenou fakturou předloží advokát klientovi podrobný výpis prací advokáta/advokátů vykonaných jím/jimi při plnění předmětu této smlouvy dle čl. 1.1. této smlouvy. 2.4. K odměně za poskytování právní pomoci a hotovým výdajům s tím spojeným advokát připočte DPH v souladu českými právními předpisy. 2.5. Právní služby bude advokát klientovi v jednotlivých věcech vždy poskytovat na základě konkrétní objednávky právní sužby, ve které bude uveden konkrétní předmět právní služby a předpokládaný rozsah celkové ceny právní služby v jednotlivé věci. III. Obecná odpovědnost advokáta a klienta, pojištění 3.1. Advokát poskytuje služby výhradně právního charakteru. 3.2. Klient se zavazuje poskytovat advokátovi dostatečné informace a materiály, které advokátní kancelář potřebuje k efektivnímu poskytování právních služeb a plnění předmětu této smlouvy uvedeném v čl. 1.1. této smlouvy. 3.3. Strany této smlouvy se dohodly, že advokát neodpovídá za jakákoliv obchodní, investiční, účetní a jiná finanční rozhodnutí klienta, a dále, že advokát neprověřuje důvěryhodnost osob, se kterými klient jedná, ledaže o to požádá. 3.4. Advokát je odpovědný za všechny právní služby poskytnuté klientovi dle čl. 1.1. této smlouvy. 3.5. Klient poskytne advokátovi dostatečné informace a materiály, které advokát potřebuje k efektivními poskytování právních služeb. Stránka 2 z 4 3.6. Advokát prohlašuje, že má sjednané pojištění náhrady škody vzniklé z jeho činnosti, a že má pro tento účel uzavřenou s Českou podnikatelskou pojišťovnou a.s. pojistnou smlouvu odpovědnosti advokáta za škodu způsobenou jinému v souvislosti s poskytováním právních služeb s limitem pojistného plnění ve výši 60. mil. Kč. IV. Všeobecná pravidla spolupráce 4.1. Advokát je povinen vést spisy a příslušnou dokumentaci ke každému jednotlivému případu poskytování právních služeb. 4.2. Doba, po kterou advokát poskytuje právní služby, je zpravidla pondělí až pátek, od 08:00 do 20:00, příležitostně po dohodě s klientem i mimo tuto vymezenou pracovní dobu. 4.3. Kontaktní osobou za klienta oprávněnou zadávat advokátovi pokyny a instrukce je pro účely této smlouvy: V. Obchodní tajemství a důvěrnost informací 5.1. Pokud není sjednáno písemně jinak, žádná ze stran není oprávněna zveřejnit jakoukoliv informaci ohledně druhé strany, ohledně služeb a činností poskytovaných stranami nebo jakékoliv jiné informace, které strany získaly v průběhu spolupráce. Jakákoliv informace svěřená advokátovi bude považována za přísně důvěrnou. VI. Závěrečná ustanovení 6.1. Obsah smlouvy může být měněn jen dohodou smluvních stran, a to vždy toliko písemnými dodatky. 6.2. Kterákoliv ze smluvních stran je oprávněna smlouvu písemně vypovědět s měsíční výpovědní lhůtou počítanou od prvního dne kalendářního měsíce, ve které došlo k doručení výpovědi druhé smluvní straně. 6.3. Smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech vlastnoručně signovaných smluvními stranami, z nichž každé smluvní straně přísluší po jednom vyhotovení. 6.4. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 6.5. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami, účinnosti však nabývá v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění této smlouvy včetně všech jejích dodatků v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů, zajistí klient. Při tomto zveřejňování je klient povinen zohlednit ochranu údajů a obchodního tajemství dle zvláštních předpisů. Stránka 3 z 4 Datum ……………………… Datum …………………….. Za Klienta: Za Advokáta: _______________________ _____________________ Ing. Pavel Jaroš, JUDr. Martin Solil Předseda představenstva advokát _______________________ Ing. Ivan Pártl, místopředseda představenstva Stránka 4 z 4