Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7386771: Zajištění a provedení ohňostroje dne 1. 1. 2019 včetně ozvučení, dle

Příloha 21_11_2018smlouva 23_KSCR_2018 Novoroční ohňostroj 2019_ANONYMIZOVANA.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA

SMLOUVA

O PROVEDENÍ  OHŇOSTROJE

č. 23/KSCR/2018
1. SMLUVNÍ  STRANY    
     Zhotovitel:   Fireworks service s.r.o.


   Kubelíkova 1224/42, Žižkov, 130 00 Praha 3


   adresa pro doručování:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

   zastoupená jednatelem Tomášem Grossem


   IČO: 24123781, DIČ: CZ24123781


   Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem  



   v Praze, oddíl C, vložka 180705


   bankovní spojení: č. ú. xxxxxxxxxxxxx
     Objednatel:  Město Náchod

                           Masarykovo nám. 40, 547 01 Náchod

                           IČO: 00272868, DIČ: CZ00272868
                           zastoupené starostou Janem Birke 
Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněn k činnostem, které jsou předmětem plnění dle této smlouvy. 

2. PŘEDMĚT  SMLOUVY

      Předmětem smlouvy je zajištění a provedení ohňostroje včetně ozvučení, dle závazného scénáře zhotovitele, který bude předložen objednateli ke schválení nejdéle do 24. 11. 2018.

Zhotovitel se zavazuje zajistit a provést pro objednatele ohňostroj včetně všech souvisejících plnění a prací na vlastní náklady a nebezpečí za podmínek dohodnutých v této smlouvě, za dodržení platných právních předpisů.

3. TERMÍN  A ČAS  PLNĚNÍ
1. 1. 2019 –  v 18.00 hod.  Doba trvání ohňostroje 10 – 15 minut.

4. MÍSTO  PLNĚNÍ
      Masarykovo náměstí, Náchod.
5. CENA  A  PLATEBNÍ  PODMÍNKY
Cena za zhotovení předmětu smlouvy v rozsahu článků 2. – 4. této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran podle ustanovení § 2 zákona č. 526/1990 Sb., o cenách a v souladu s § 2620 občanského zákoníku.

Cena za zhotovení předmětu smlouvy je sjednána pevnou částkou a činí: 70.000,- Kč včetně DPH.

Objednatel poskytne zhotoviteli zálohu ve výši  69.000 Kč z dohodnuté ceny, splatnou do 27. 11. 2018 na výše uvedený účet zhotovitele, ne však dříve, než zhotovitel předloží objednateli scénář ke schválení dle čl. 2. této smlouvy. Záloha bude  zhotovitelem vyúčtována v konečné faktuře, kterou zhotovitel vystaví do 15 dnů po dokončení předmětu smlouvy. Doba splatnosti se sjednává na 7 dnů ode dne doručení faktury. Faktura bude obsahovat náležitosti dle ustanovení § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.
6. OSTATNÍ  UJEDNÁNÍ
      Objednatel poskytne zhotoviteli součinnost:

· zajistí pořadatelskou službu pro uzavření a zabezpečení bezpečnostního prostoru ohňostroje v počtu 4 osob dne 1. 1. 2019 od 14.00 hod do 18.30 hod. Pořadatelská služba bude bezvýhradně podléhat pokynům zhotovitele,
· předá v době nástupu pořadatelské služby zhotoviteli na základě protokolu bezpečnostní prostor  ohňostroje v rozsahu dle Přílohy č. 1 této smlouvy a zajistí jeho ostrahu dne 1. 1. 2019 od 14.00 hod,
· po ukončení ohňostroje převezme na základě protokolu bezpečnostní prostor dne 1. 1. 2019 do 21.30 hod a zajistí jeho obvyklé užívání,
· zajistí přístup do bezpečnostního prostoru ohňostroje zásahovým vozidlům požárníků a zdravotnické záchranné služby, dle pokynů vedoucího odpalovače ohňostrojů,
· zajistí 10 členů Hasičského záchranného sboru Královéhradeckého kraje nebo jednotky sboru dobrovolných hasičů, dále 1 hasičskou cisternu s posádkou a 1 sanitní vůz s posádkou,
· zajistí zhasnutí osvětlení Masarykova náměstí po dobu konání ohňostroje,
· zajistí vyrozumění občanů o provádění ohňostrojových prací místním rozhlasem         a tiskem.
Neposkytne-li objednatel uvedenou součinnost, je zhotovitel oprávněn od smlouvy odstoupit.
Zhotovitel se zavazuje zajistit:

· pro předmět plnění dle této smlouvy určuje zhotovitel vedoucím odpalovačem ohňostrojů pana Petra Komárka, který je držitelem průkazu odpalovače ohňostrojů,   
· na vlastní náklady zajistí ozvučení ohňostroje včetně zvukaře,
· na vlastní náklady a vlastní odpovědnost uhradí případné poplatky kolektivním správcům autorských práv,
· před zaplacením zálohy předloží objednateli platný průkaz příslušného držitele průkazu odpalovače ohňostrojů,  
· před zaplacením zálohy předá objednateli kopii platného osvědčení o tom, že je oprávněn předmět smlouvy vykonávat,
· před zaplacením zálohy předá objednateli v souladu s čl. 2. této smlouvy scénář, a to nejpozději do 24. 11. 2018,

· nese odpovědnost za škody vzniklé plněním předmětu smlouvy, vyjma škod vzniklých  nesplněním součinnosti objednatele, 
· před zaplacením zálohy předá kopii platné pojistné smlouvy o pojištění odpovědnosti za škodu na majetku a zdraví osob u společnosti, která je autorizovanou pojišťovnou v České republice. Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zhotovitelem objednateli nebo třetím osobám musí být sjednáno mezi zhotovitelem jako pojištěným a pojišťovnou pro případ odpovědnosti zhotovitele za škodu, která může nastat v souvislosti s prováděním činnosti zhotovitele dle této smlouvy, s tím, že zhotovitel je odpovědný za škodu, která je výsledkem jeho činností nebo vyplývá z porušení obecně závazných právních předpisů a této smlouvy. Pojistná částka bude činit min. 15.000.000 Kč,  
· po ukončení ohňostroje se zavazuje uklidit všechna odpaliště a předat objednateli bezpečnostní prostor dne 1. 1. 2019 do 21.30 hod,                                                
· v případě takového zásahu třetí moci, který neumožňuje provedení ohňostroje, zvláště pak za okolností, při kterých právní předpisy vylučují provedení ohňostroje, plnění dle této smlouvy neprovede. V takovém případě se smluvní stany dohodly, že objednatel má právo od smlouvy odstoupit a zhotovitel se zavazuje do 3 dnů od odstoupení vrátit objednateli zaplacenou zálohu,   
· si vyhrazuje právo přerušit ohňostrojové práce v případě narušení bezpečnostního prostoru nebo v případě porušení povinností ze strany objednatele,
· odpovídá za dodržování povinností a pravidel stanovených ve všech platných právních a jiných předpisech souvisejících s prováděním ohňostrojů.

Pokud není některý právní poměr vysloveně upraven touto smlouvou, podrobují se obě smluvní strany příslušným ustanovením občanského zákoníku, zejména ustanovením 
§ 2586 a násl. občanského zákoníku.

Smlouva je vyhotovena ve 4 stejnopisech, jeden pro zhotovitele, tři pro objednatele.

Uzavření této smlouvy bylo schváleno Radou města Náchoda dne 12. 11. 2018 pod číslem usnesení č. 1/27/18.
Na tuto smlouvu se vztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany se dohodly, že tuto smlouvu zašle k uveřejnění do registru smluv město Náchod.

Příloha č. 1: situační plán bezpečnostního prostoru ohňostroje
V Náchodě dne 19. 11. 2018





Objednatel:  

                                                                    
Zhotovitel: 

Město Náchod







Fireworks service s.r.o.
……………………..






………………………..

zast. Jan Birke







zast. Tomáš Gross
    starosta 







         jednatel
                                                                                

PAGE  
1/  3