Textová podoba smlouvy Smlouva č. 740745: Smlouva o dílo „Revitalizace mezistaničních úseků Petříkov - Borovany

Příloha E618-S-12073_2016_SOD ze dne 3.11.2016 KONECNE.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo

     uzavřená podle ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění

č. smlouvy objednatele: E618-S-12073/2016/Šim
č. smlouvy zhotovitele: 21/2016/ZHBC
ISPROFIN: 5313720005

   na zpracování aktualizace ekonomického hodnocení a Žádosti o finanční podporu z Evrop­
                                        ských strukturálních a investičních fondů

  „Revitalizace mezistaničních úseků Petříkov - Borovany (mimo) -

                              Co BodějovSce (mimo)“__________________

                                    Článek 1 - SMLUVNÍ STRANY

1.1. Objednatel:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
se sídlem Praha 1, Nové Město, Dlážděná 1003/7, PSČ 110 00,
IČO: 70994234, DIČ: CZ70994234
zapsaná v obchodní rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl A, vložka 48384

zastoupená Ing. Luborem Hrubešem, ředitelem Stavební správy západ
Kontaktní zaměstnanci:
a) ve věcech smluvních: ........​.............​ ...........​..............​ .............​...............​......​.......​........​ .....

                                    (mimo podpisu této smlouvy o dílo a jejích případných dodatků)
b) ve věcech technických:.​.............​......................​........​......​........​ .......​ .....

Kontaktní adresa/adresa pro doručování písemností:
(adresa pro doručování smluvní korespondence a daňových dokladů)
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Stavební správa západ, Sokolovská 278/1955, 190 00 Praha 9

(dále jen „objednatel")

1.2. Zhotovitel:
ZH Bohemia Consulting, s.r.o.
se sídlem V Horách 830, 46015 Liberec XV
IČ: 254 02 234 DIČ: CZ 254 02 234
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném, Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 15240

zastoupená, jednatelem společnosti Ing. Patrikem Žďánským

Kontaktní zaměstnanci:
a) ve věcech smluvních: Ing. Patrik Žďánský, .......​ .......​ ......​........​...........​ ......................
b) ve věcech technických: Ing. Patrik Žďánský, .......​ .......​ .......​ .......​...........​ ......................

...............​.............​.................................​ ......​.............................
Adresa pro zasílání smluvní korespondence:
ZH Bohemia Consulting, s.r.o., V Horách 830, 460 15 Liberec 15
1.3. Smluvní strany se zavazují oznamovat si bezodkladně změny údajů uvedených v článku 1 této
        smlouvy, a to doporučeným dopisem stím , že k tomuto oznámení musí být přiložena alespoň
        v úředně ověřené kopii listina, dokládající oznamovanou změnu údajů.

                                 Článek 2 ■ PŘEDMĚT SMLOUVY

2.1. Zhotovitel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí níže uvedené dílo a objednatel se
        zavazuje provedené dílo převzít a zaplatit za něj zhotoviteli dohodnutou cenu.

2.2. Dílem se rozumí:
      ® Aktualizace Ekonomického hodnocení, včetně CBA tabulek, stavby „Revitalizace mezistanič­
            ních úseků Petřikov - Borovany (mimo) - Č. Budějovice (mimo)“ dle Metodiky pro hodnocení
            ekonomické efektivnosti a ex-post posuzování nákladů a výnosů, projektů železniční in­
            frastruktury, pozemních komunikací a dopravně významných vodních cest, schválené dne
            23.2.2016 v platném znění (dostupné na http://web.opd.cz/document/).
      © Zpracování Žádosti o finanční podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů pro
            akci „Revitalizace mezistaničních úseků Petřikov - Borovany (mimo) - Č. Budějovice (mimo)“,
            včetně vypořádávání předmětných připomínek v rámci jejího hodnocení až do vydání Schva­
            lovacího protokolu ŘO OPD

      Zhotovitel zpracuje, v souladu s podmínkami příslušné Výzvy Operačního programu Doprava,
      žádost o podporu prostřednictvím informačního systému MS2014+ na portálu IS KP14+ dle Pra­
      videl pro žadatele a příjemce Operačního programu Doprava 2014-2020 v aktuální verzi včetně
      všech povinných příloh (http://web.oDd.cz/doc folder/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce/)

                  Článek 3 - ZÁVAZNÉ PODKLADY K PROVEDENÍ DÍLA

3.1. Dílo bude zhotoveno v souladu s následujícími dokumenty:
         a) Zadávací dokumentace v rozsahu:
                           I. Výzva ke zpracování nabídky čj. 16278/2016-SŽDC-SSZ-UE-Bam ze dne
                               05.10.2016
                          II. Vzor smlouvy o dílo
                         III. Souhrnný rozpočet (bude předáno zhotoviteli po podpisu SOD)
                         IV. Ekonomické hodnocení (bude předáno zhotoviteli po podpisu SOD)

         b) Nabídka zhotovitele ze dne 17.10.2016, která byla vybrána Rozhodnutím a oznámením
                zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky č.j. 17042/2016-SŽDC-SSZ-UE-Bam ze dne
                18.10.2016.

3.2. Zhotovitel se zavazuje respektovat změny obecně závazných právních předpisů, interních před­
         pisů objednatele a norem, které se týkají předmětu díla a jeho součástí, i pokud k nim dojde bě­
         hem provádění díla a tyto změny se mají vztahovat i na díla již prováděná nebo pokud budou ty­
        to změny objednatelem uplatněny.

3.3. Dále se zhotovitel zavazuje provést dílo v souladu s podmínkami stanovenými touto smlouvou o
         dílo, vč. jejích příloh.

3.4. Dílo bude obsahovat tyto č á s ti:

       • Žádost o finanční podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů pro akci „Revitali­
            zace mezistaničních úseků Petřikov - Borovany (mimo) - Č. Budějovice (mimo)“
                  o 2x v listinné podobě včetně všech povinných příloh v kroužkové vazbě
                  o 2x v digitální podobě ve formě uzavřené obecně přístupné („pdf‘) obsahující žádost
                        včetně všech povinných příloh a CBA tabulek finanční a ekonomické analýzy v ote-
                 vřené formě. Tyto CD nosiče budou opatřeny potiskem, který bude obsahovat název
                 „Žádosti o finanční podporu z ESIF" a v dolní části nosiče budou vytištěna loga jak
                 Operačního programu Doprava, tak i Evropské unie (loga dostupná na
                 http://web.opd.cz/document/)

• Aktualizaci Ekonomického hodnocení, včetně CBA tabulek projektu „Revitalizace mezistanič­
     ních úseků Petříkov - Borovany (mimo) - Č. Budějovice (mimo)“,
           o 2x v listinné podobě
           o 2x v digitální podobě ve formě uzavřené obecně přístupné („pdf“), CBA tabulky ve
                 formě otevřené. Tyto CD nosiče budou opatřeny potiskem, který bude obsahovat ná­
                 zev „Žádosti o finanční podporu z ESIF“ a v dolní části nosiče budou vytištěna loga
                 jak Operačního programu Doprava, tak i Evropské unie (loga dostupná na
                 http://web.opd.cz/document/)

                    Článek 4 - DOBA PLNĚNI

4.1. Zhotovitel so zavazuje zahájit provádění díla        ihned po podpisu smlouvy o dílo

4.2. Zhotovitel se zavazuje ukončit provádění díla v následujících dílčích termínech:

a) 1. dílčí termín                                        do 25. dnů od dne podpisu SOD

tj. předání zpracované aktualizace Ekonomického hodnocení, včetně CBA tabulek

b) 2. dílčí termín                                        do 45. dnů od dne podpisu SOD

                                                          (nejpozději však do 20.12.2016)

tj. předání zpracované Žádosti o finanční podporu z ESIF

4.3. Zhotovitel splní povinnost předat dílo jeho doručením do místa plnění, tj. na adresu smluvní
        korespondence dle čl. 1 odst. 1.1. této smlouvy. Předání a převzetí se uskuteční formou předá­
        vacího protokolu potvrzeného oběma smluvními stranami. O dokončení a předání díla vyrozumí
        zhotovitel objednatele nejméně 5 pracovních dnů předem.

                    Článek 5 - CENAZADiLO

5.1. Objednatel se zavazuje za řádně provedené dílo zaplatit zhotoviteli cenu, a to:

Celková cena bez DPH                                      178 000 Kč
DPH (základní sazba 21%)                                    37 380 Kč
Cena za dílo včetně DPH
                                                          215 380 Kč

Z toho dle předmětu plnění:

Zpracování aktualizace Ekonomického hodnocení, včetně CBA tabulek

Cena                                                        87 000Kč
DPH (základní sazba 21%)                                   18 270Kč
Celková cena                                              105 270Kč

Zpracování Žádosti o finanční podporu z ESIF               91 000 Kč
                                                           19 110 Kč
        Cena                                              110110Kč
         DPH (základní sazba 21%)
         Celková cena
5.2. Výše uvedená celková cena za zhotovení díla je nejvýše přípustná a zahrnuje veškeré náklady
        potřebné ke zhotovení díla a související náklady s provedením díla.

5.3. Cenu uvedenou v čl. 5 odst. 5.1 lze měnit pouze na základě změny rozsahu zadání díla, kterou
        si vyžádá objednatel.

5.4. DPH bude účtována zhotovitelem v souladu s příslušnými ustanoveními zák.č. 235/2004 Sb., o
        dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.

                                 Článek 8 - PLATEBNÍ PODMÍNKY

6.1. Úhrada díla bude provedena na základě faktury-daňového dokladu vystaveného zhotovitelem,
        jehož přílohou bude protokol o předání a převzetí díla.
        Faktura musí mít náležitosti účetního dokladu podle ust. §11, odst.1 zák.č. 563/1991 Sb., o
        účetnictví, v platném znění a ust. §435 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
        V případě, že faktura nebude mít všechny náležitosti uvedené v této smlouvě, je objednatel
        oprávněn ji vrátit zhotoviteli a nevzniká prodlení splacením. Zhotovitel je povinen v takovém
        případě vystavit neprodleně novou fakturu a doručit ji na kontaktní adresu objednatele uvedenou
        včl.1 odst. 1.1. smlouvy. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet lhůta splatnosti, celá
        lhůta běží znovu ode dne doručení opravené faktury.

6.2. Splatnost faktury - daňového dokladu je vzhledem k povaze závazku - devadesát (90) dnů od
        převzetí faktury Objednatelem.

6.3. Zhotovitel se zavazuje, že umožní zaměstnancům Státního fondu dopravní infrastruktury kontro­
         lu efektivního využívání finančních prostředků na té části díla, která je financována a placena
        z prostředků Fondu. Tato kontrolní činnost musí probíhat v rozsahu kompetencí daných záko­
         nem č. 104/2000 Sb., v platném znění.

6.4. Zhotovitel se zavazuje k tomu, že neprovede jednostranný zápočet pohledávky.

6.5. Finanční prostředky poskytované na základě této smlouvy zhotoviteli nemohou být předmětem
         výkonu práv třetích osob.

6.6. Stane-li se zhotovitel nespolehlivým plátcem, ve smyslu ustanovení § 106a, zákona o DPH,
         nebo daňový doklad zhotovitele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno,
         aniž by bylo uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn
        z finančního plnění uhradit DPH přímo místně a věcně příslušnému správci daně zhotovitele.

6.7. Na daňových dokladech je nutno uvádět jako plátce:
                                  Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
                                  Dlážděná 1003/7, 110 00 Praha 1 - Nové Město
                                  IČO: 70994234
                                  Obchodní rejstřík u Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 48384
                                  Úplný název stavby v souladu s touto smlouvou.

                  Článek 7 - ZAJIŠTĚNI ZÁVAZKŮ A SMLUVNÍ POKUTA

7.1. Zhotovitel má právo účtovat objednateli za prodlení s povinností zaplatit fakturu-daňový doklad
         úrok z prodlení ve výši dle obecně závazného právního předpisu. Úroky z úroků nelze požado­
         vat.

7.2. Zhotovitel uhradí objednateli smluvní pokutu:
           a) za prodlení s předáním díla v termínu dle čl.4 odst. 4.2.a) a 4.2.b) ve výši 500,- Kč za
                    každý byť jen započatý den prodlení
           b) za vadné plnění ve výši 10.000,- Kč jako částku jednorázovou za každý takový případ
           c) pokud vada díla bude odstraněna až po Ihůtě 14 dnů, nebo lhůtě dohodnuté smluvními

                   stranami - ve výši 10.000,- Kč jako částku jednorázovou a současně bude účtována
                   smluvní pokuta ve výši 500,- Kč za každý, byt’ jen započatý den prodlení a za každý ta­
                    kový případ
           d) pokud zhotovitel vadu odmítne a následně se prokáže, že se o vadu jednalo ve výši
                    10.000,- Kč jako částku jednorázovou za každý takový případ

7.3. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo objednatele na náhradu škody přesahující
        smluvní pokutu, která mu vznikne nedodržením termínů předání díla, nebo vadným plněním
        zhotovitele.

7.4. Úrok z prodlení, smluvní pokuta i způsobená škoda jsou splatné do 15 dnů ode dne doručení
        písemné výzvy k jejich zaplacení povinné smluvní straně.

                 Článek 8 - ODPOVĚDNOST ZA VADY A ZÁRUČNÍ DOBA

8.1. Objednatel je povinen prohlédnout zhotovitelem odevzdané dílo. Shledá-li objednatel na řešení
        díla vady, vyzve písemně zhotovitele ke schůzce, na které bude sepsán protokol, ve kterém bu­
        dou stanoveny termíny odstranění vad a způsob jejich řešení.

8.2. Zhotovitel neodpovídá za vady, které byly způsobeny použitím podkladů převzatých od objedna­
        tele a zhotovitel ani při vynaložení veškeré odborné péče nemohl zjistit jejich nevhodnost, příp.
        na ně upozornil objednatele, ale ten na jejich použití trval.

8.3. Zhotovitel se zavazuje k bezplatnému odstranění vad díla, které se objeví v rámci schvalovacího
        řízení, případně při kontrole odevzdaného díla.

8.4. Zhotovitel díla plně ručí za kvalitu díla, které bude sloužit jako podklad pro vypracování dalšího
        stupně dokumentace 60 měsíců od předání a převzetí díla. V případě vzniklých vad díla budou
        tyto operativně a bezplatně řešeny v rámci záruční doby zhotovitelem.

                                  Článek 9 - OSTATNÍ UJEDNÁNÍ

9.1. Případné změny, týkající se provádění díla je možné projednat a předem odsouhlasit jen
        s kontaktními zaměstnanci objednatele.

9.2. Zhotovitel je povinen upozornit objednatele na všechny zjištěné závažné skutečnosti, týkající se
        předmětu díla, které jsou plně v odbornosti zhotovitele.

9.3. K odstoupení od smlouvy může dojít při podstatném porušení smluvních povinností zejména
        v případech:

            - činí-li prodlení objednatele s placením faktur - daňových dokladů více jak 60 dnů po lhůtě
                 splatnosti a objednatel neuzavře se zhotovitelem písemný dodatek k této smlouvě o dílo
                 řešící tuto situaci,

            - zjistí-li objednatel při kontrole provádění díla, že práce nejsou provedeny podle zadávací
                 dokumentace, smluvních podmínek, technických a právních předpisů a v souladu
                 s rozhodnutím správních úřadů a přestože požadoval odstranění těchto závad
                 a nedostatků, zhotovitel tak neučinil,

           - v případě, že zhotovitel neoprávněně přeruší práce na zhotovovaném díle na dobu delší
                 než 10 dnů.

9.4. Zhotovitel může odstoupit od uzavřené smlouvy o dílo, upozorní-li na takový následek, i
        v případě, že při provádění díla zjistí skryté překážky znemožňující řádné provádění díla a po
        oznámení těchto skutečností objednateli nedojde v přiměřené lhůtě k jejich odstranění nebo
                                                  Smlouva na zpracováni aktualizace ekonomického hodnoceni a Žádosti o finanční podporu z
                                                                                                                   Evropských i rukturálnich a investičních fondu

—--------------------------- ----------- --------------- Revitalizace mezistaničnich úseků Petnkov - Borová; / (mimo) - č. Budějovice (mimo)_

         k dohodě o změně smlouvy. Totéž platí pro případ nutné součinnosti objednatele.

9.5. Odstoupení od smlouvy musí strana oprávněná oznámit druhé straně písemně doporučeným
         dopisem s dodejkou, a to bez zbytečného odkladu.

9.6. Odstoupením od smlouvy zanikají všechna práva a povinnosti smluvních stran ze smlouvy. Od­
        stoupení od smlouvy se však nedotýká nároku na náhradu škody, vzniklé porušením smlouvy,
        smluvních pokut a řešení sporů mezi smluvními stranami.

9.7. Smluvní strana, která odpovídá za přerušení realizace díla, je povinna druhé smluvní straně
        nahradit prokazatelně vynaložené náklady i prokazatelně způsobenou škodu. To neplatí
        v případě, že k přerušení došlo v důsledku vyšší moci. V takovém případě nárok na zaplacení
        náhrady škody žádné smluvní straně nevzniká.

9.8. Právo hospodaření k jednotlivým částem díla přechází na objednatele jeho předáním a převze­
        tím. Nebezpečí škody na zhotovovaném díle nese od zahájení plnění do okamžiku převzetí díla
        objednatelem zhotovitel, ledaže škoda byla způsobena podklady převzatými od objednatele ne­
        bo těmi, kteří plnili jeho úkoly nebo pokyny.

                   Článek 10 - ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1.  Jednotlivá ustanovení této smlouvy lze měnit, doplňovat nebo rušit jen písemnými dodatky,
       které mohou navrhnout obě smluvní strany. Platnost a účinnost této smlouvy vzniká jejím uza­
10.2.  vřením. Smlouvu je možné uzavřít výhradně písemně s podpisy na jedné listině.
10.3.
10.4.  Lhůta pro vyjádření se k návrhu smlouvy a případným návrhům dodatků činí 15 dnů ode dne
10.5.  doručení. V případě sporu se má za to, že den doručení byl třetí den ode dne odeslání návrhu
10.6.  smlouvy nebo dodatku.

       Smlouva vzniká dohodou o celém jejím obsahu a účastníci této smlouvy prohlašují, že byla
       sepsána podle jejich skutečné a svobodné vůle. Smlouvu přečetli a s jejím obsahem souhlasí,
       což stvrzují svými podpisy.

       Pokud není v této smlouvě stanoveno jinak, platí pro právní vztahy z n í vyplývající příslušná
       ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a dalších obecně závazných práv­
       ních předpisů České republiky.

       Tato smlouva je vyhotovena v sedmi (7) stejnopisech. Každé vyhotovení má platnost originálu.
       Po podpisu obou smluvních stran obdrží objednatel pět (5) vyhotovení a zhotovitel dvě (2) vy­
       hotovení smlouvy.

       Zhotovitel souhlasí se zveřejněním této smlouvy o dílo na internetových stránkách Správa
       železniční dopravní cesty, státní organizace.

       -  3  11--  2018
V Praze d n e :..........................
                                           V Liberci dne: 3.11.2016