Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo uzavřená podle ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění č. smlouvy objednatele: E618-S-12073/2016/Šim č. smlouvy zhotovitele: 21/2016/ZHBC ISPROFIN: 5313720005 na zpracování aktualizace ekonomického hodnocení a Žádosti o finanční podporu z Evrop ských strukturálních a investičních fondů „Revitalizace mezistaničních úseků Petříkov - Borovany (mimo) - Co BodějovSce (mimo)“__________________ Článek 1 - SMLUVNÍ STRANY 1.1. Objednatel: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace se sídlem Praha 1, Nové Město, Dlážděná 1003/7, PSČ 110 00, IČO: 70994234, DIČ: CZ70994234 zapsaná v obchodní rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl A, vložka 48384 zastoupená Ing. Luborem Hrubešem, ředitelem Stavební správy západ Kontaktní zaměstnanci: a) ve věcech smluvních: ..................... ......................... ................................................. ..... (mimo podpisu této smlouvy o dílo a jejích případných dodatků) b) ve věcech technických:.......................................................... ....... ..... Kontaktní adresa/adresa pro doručování písemností: (adresa pro doručování smluvní korespondence a daňových dokladů) Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Stavební správa západ, Sokolovská 278/1955, 190 00 Praha 9 (dále jen „objednatel") 1.2. Zhotovitel: ZH Bohemia Consulting, s.r.o. se sídlem V Horách 830, 46015 Liberec XV IČ: 254 02 234 DIČ: CZ 254 02 234 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném, Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 15240 zastoupená, jednatelem společnosti Ing. Patrikem Žďánským Kontaktní zaměstnanci: a) ve věcech smluvních: Ing. Patrik Žďánský, ....... ....... ......................... ...................... b) ve věcech technických: Ing. Patrik Žďánský, ....... ....... ....... .................. ...................... ............................................................. ................................... Adresa pro zasílání smluvní korespondence: ZH Bohemia Consulting, s.r.o., V Horách 830, 460 15 Liberec 15 1.3. Smluvní strany se zavazují oznamovat si bezodkladně změny údajů uvedených v článku 1 této smlouvy, a to doporučeným dopisem stím , že k tomuto oznámení musí být přiložena alespoň v úředně ověřené kopii listina, dokládající oznamovanou změnu údajů. Článek 2 ■ PŘEDMĚT SMLOUVY 2.1. Zhotovitel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí níže uvedené dílo a objednatel se zavazuje provedené dílo převzít a zaplatit za něj zhotoviteli dohodnutou cenu. 2.2. Dílem se rozumí: ® Aktualizace Ekonomického hodnocení, včetně CBA tabulek, stavby „Revitalizace mezistanič ních úseků Petřikov - Borovany (mimo) - Č. Budějovice (mimo)“ dle Metodiky pro hodnocení ekonomické efektivnosti a ex-post posuzování nákladů a výnosů, projektů železniční in frastruktury, pozemních komunikací a dopravně významných vodních cest, schválené dne 23.2.2016 v platném znění (dostupné na http://web.opd.cz/document/). © Zpracování Žádosti o finanční podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů pro akci „Revitalizace mezistaničních úseků Petřikov - Borovany (mimo) - Č. Budějovice (mimo)“, včetně vypořádávání předmětných připomínek v rámci jejího hodnocení až do vydání Schva lovacího protokolu ŘO OPD Zhotovitel zpracuje, v souladu s podmínkami příslušné Výzvy Operačního programu Doprava, žádost o podporu prostřednictvím informačního systému MS2014+ na portálu IS KP14+ dle Pra videl pro žadatele a příjemce Operačního programu Doprava 2014-2020 v aktuální verzi včetně všech povinných příloh (http://web.oDd.cz/doc folder/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce/) Článek 3 - ZÁVAZNÉ PODKLADY K PROVEDENÍ DÍLA 3.1. Dílo bude zhotoveno v souladu s následujícími dokumenty: a) Zadávací dokumentace v rozsahu: I. Výzva ke zpracování nabídky čj. 16278/2016-SŽDC-SSZ-UE-Bam ze dne 05.10.2016 II. Vzor smlouvy o dílo III. Souhrnný rozpočet (bude předáno zhotoviteli po podpisu SOD) IV. Ekonomické hodnocení (bude předáno zhotoviteli po podpisu SOD) b) Nabídka zhotovitele ze dne 17.10.2016, která byla vybrána Rozhodnutím a oznámením zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky č.j. 17042/2016-SŽDC-SSZ-UE-Bam ze dne 18.10.2016. 3.2. Zhotovitel se zavazuje respektovat změny obecně závazných právních předpisů, interních před pisů objednatele a norem, které se týkají předmětu díla a jeho součástí, i pokud k nim dojde bě hem provádění díla a tyto změny se mají vztahovat i na díla již prováděná nebo pokud budou ty to změny objednatelem uplatněny. 3.3. Dále se zhotovitel zavazuje provést dílo v souladu s podmínkami stanovenými touto smlouvou o dílo, vč. jejích příloh. 3.4. Dílo bude obsahovat tyto č á s ti: • Žádost o finanční podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů pro akci „Revitali zace mezistaničních úseků Petřikov - Borovany (mimo) - Č. Budějovice (mimo)“ o 2x v listinné podobě včetně všech povinných příloh v kroužkové vazbě o 2x v digitální podobě ve formě uzavřené obecně přístupné („pdf‘) obsahující žádost včetně všech povinných příloh a CBA tabulek finanční a ekonomické analýzy v ote- vřené formě. Tyto CD nosiče budou opatřeny potiskem, který bude obsahovat název „Žádosti o finanční podporu z ESIF" a v dolní části nosiče budou vytištěna loga jak Operačního programu Doprava, tak i Evropské unie (loga dostupná na http://web.opd.cz/document/) • Aktualizaci Ekonomického hodnocení, včetně CBA tabulek projektu „Revitalizace mezistanič ních úseků Petříkov - Borovany (mimo) - Č. Budějovice (mimo)“, o 2x v listinné podobě o 2x v digitální podobě ve formě uzavřené obecně přístupné („pdf“), CBA tabulky ve formě otevřené. Tyto CD nosiče budou opatřeny potiskem, který bude obsahovat ná zev „Žádosti o finanční podporu z ESIF“ a v dolní části nosiče budou vytištěna loga jak Operačního programu Doprava, tak i Evropské unie (loga dostupná na http://web.opd.cz/document/) Článek 4 - DOBA PLNĚNI 4.1. Zhotovitel so zavazuje zahájit provádění díla ihned po podpisu smlouvy o dílo 4.2. Zhotovitel se zavazuje ukončit provádění díla v následujících dílčích termínech: a) 1. dílčí termín do 25. dnů od dne podpisu SOD tj. předání zpracované aktualizace Ekonomického hodnocení, včetně CBA tabulek b) 2. dílčí termín do 45. dnů od dne podpisu SOD (nejpozději však do 20.12.2016) tj. předání zpracované Žádosti o finanční podporu z ESIF 4.3. Zhotovitel splní povinnost předat dílo jeho doručením do místa plnění, tj. na adresu smluvní korespondence dle čl. 1 odst. 1.1. této smlouvy. Předání a převzetí se uskuteční formou předá vacího protokolu potvrzeného oběma smluvními stranami. O dokončení a předání díla vyrozumí zhotovitel objednatele nejméně 5 pracovních dnů předem. Článek 5 - CENAZADiLO 5.1. Objednatel se zavazuje za řádně provedené dílo zaplatit zhotoviteli cenu, a to: Celková cena bez DPH 178 000 Kč DPH (základní sazba 21%) 37 380 Kč Cena za dílo včetně DPH 215 380 Kč Z toho dle předmětu plnění: Zpracování aktualizace Ekonomického hodnocení, včetně CBA tabulek Cena 87 000Kč DPH (základní sazba 21%) 18 270Kč Celková cena 105 270Kč Zpracování Žádosti o finanční podporu z ESIF 91 000 Kč 19 110 Kč Cena 110110Kč DPH (základní sazba 21%) Celková cena 5.2. Výše uvedená celková cena za zhotovení díla je nejvýše přípustná a zahrnuje veškeré náklady potřebné ke zhotovení díla a související náklady s provedením díla. 5.3. Cenu uvedenou v čl. 5 odst. 5.1 lze měnit pouze na základě změny rozsahu zadání díla, kterou si vyžádá objednatel. 5.4. DPH bude účtována zhotovitelem v souladu s příslušnými ustanoveními zák.č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Článek 8 - PLATEBNÍ PODMÍNKY 6.1. Úhrada díla bude provedena na základě faktury-daňového dokladu vystaveného zhotovitelem, jehož přílohou bude protokol o předání a převzetí díla. Faktura musí mít náležitosti účetního dokladu podle ust. §11, odst.1 zák.č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění a ust. §435 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. V případě, že faktura nebude mít všechny náležitosti uvedené v této smlouvě, je objednatel oprávněn ji vrátit zhotoviteli a nevzniká prodlení splacením. Zhotovitel je povinen v takovém případě vystavit neprodleně novou fakturu a doručit ji na kontaktní adresu objednatele uvedenou včl.1 odst. 1.1. smlouvy. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet lhůta splatnosti, celá lhůta běží znovu ode dne doručení opravené faktury. 6.2. Splatnost faktury - daňového dokladu je vzhledem k povaze závazku - devadesát (90) dnů od převzetí faktury Objednatelem. 6.3. Zhotovitel se zavazuje, že umožní zaměstnancům Státního fondu dopravní infrastruktury kontro lu efektivního využívání finančních prostředků na té části díla, která je financována a placena z prostředků Fondu. Tato kontrolní činnost musí probíhat v rozsahu kompetencí daných záko nem č. 104/2000 Sb., v platném znění. 6.4. Zhotovitel se zavazuje k tomu, že neprovede jednostranný zápočet pohledávky. 6.5. Finanční prostředky poskytované na základě této smlouvy zhotoviteli nemohou být předmětem výkonu práv třetích osob. 6.6. Stane-li se zhotovitel nespolehlivým plátcem, ve smyslu ustanovení § 106a, zákona o DPH, nebo daňový doklad zhotovitele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění uhradit DPH přímo místně a věcně příslušnému správci daně zhotovitele. 6.7. Na daňových dokladech je nutno uvádět jako plátce: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Dlážděná 1003/7, 110 00 Praha 1 - Nové Město IČO: 70994234 Obchodní rejstřík u Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 48384 Úplný název stavby v souladu s touto smlouvou. Článek 7 - ZAJIŠTĚNI ZÁVAZKŮ A SMLUVNÍ POKUTA 7.1. Zhotovitel má právo účtovat objednateli za prodlení s povinností zaplatit fakturu-daňový doklad úrok z prodlení ve výši dle obecně závazného právního předpisu. Úroky z úroků nelze požado vat. 7.2. Zhotovitel uhradí objednateli smluvní pokutu: a) za prodlení s předáním díla v termínu dle čl.4 odst. 4.2.a) a 4.2.b) ve výši 500,- Kč za každý byť jen započatý den prodlení b) za vadné plnění ve výši 10.000,- Kč jako částku jednorázovou za každý takový případ c) pokud vada díla bude odstraněna až po Ihůtě 14 dnů, nebo lhůtě dohodnuté smluvními stranami - ve výši 10.000,- Kč jako částku jednorázovou a současně bude účtována smluvní pokuta ve výši 500,- Kč za každý, byt’ jen započatý den prodlení a za každý ta kový případ d) pokud zhotovitel vadu odmítne a následně se prokáže, že se o vadu jednalo ve výši 10.000,- Kč jako částku jednorázovou za každý takový případ 7.3. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo objednatele na náhradu škody přesahující smluvní pokutu, která mu vznikne nedodržením termínů předání díla, nebo vadným plněním zhotovitele. 7.4. Úrok z prodlení, smluvní pokuta i způsobená škoda jsou splatné do 15 dnů ode dne doručení písemné výzvy k jejich zaplacení povinné smluvní straně. Článek 8 - ODPOVĚDNOST ZA VADY A ZÁRUČNÍ DOBA 8.1. Objednatel je povinen prohlédnout zhotovitelem odevzdané dílo. Shledá-li objednatel na řešení díla vady, vyzve písemně zhotovitele ke schůzce, na které bude sepsán protokol, ve kterém bu dou stanoveny termíny odstranění vad a způsob jejich řešení. 8.2. Zhotovitel neodpovídá za vady, které byly způsobeny použitím podkladů převzatých od objedna tele a zhotovitel ani při vynaložení veškeré odborné péče nemohl zjistit jejich nevhodnost, příp. na ně upozornil objednatele, ale ten na jejich použití trval. 8.3. Zhotovitel se zavazuje k bezplatnému odstranění vad díla, které se objeví v rámci schvalovacího řízení, případně při kontrole odevzdaného díla. 8.4. Zhotovitel díla plně ručí za kvalitu díla, které bude sloužit jako podklad pro vypracování dalšího stupně dokumentace 60 měsíců od předání a převzetí díla. V případě vzniklých vad díla budou tyto operativně a bezplatně řešeny v rámci záruční doby zhotovitelem. Článek 9 - OSTATNÍ UJEDNÁNÍ 9.1. Případné změny, týkající se provádění díla je možné projednat a předem odsouhlasit jen s kontaktními zaměstnanci objednatele. 9.2. Zhotovitel je povinen upozornit objednatele na všechny zjištěné závažné skutečnosti, týkající se předmětu díla, které jsou plně v odbornosti zhotovitele. 9.3. K odstoupení od smlouvy může dojít při podstatném porušení smluvních povinností zejména v případech: - činí-li prodlení objednatele s placením faktur - daňových dokladů více jak 60 dnů po lhůtě splatnosti a objednatel neuzavře se zhotovitelem písemný dodatek k této smlouvě o dílo řešící tuto situaci, - zjistí-li objednatel při kontrole provádění díla, že práce nejsou provedeny podle zadávací dokumentace, smluvních podmínek, technických a právních předpisů a v souladu s rozhodnutím správních úřadů a přestože požadoval odstranění těchto závad a nedostatků, zhotovitel tak neučinil, - v případě, že zhotovitel neoprávněně přeruší práce na zhotovovaném díle na dobu delší než 10 dnů. 9.4. Zhotovitel může odstoupit od uzavřené smlouvy o dílo, upozorní-li na takový následek, i v případě, že při provádění díla zjistí skryté překážky znemožňující řádné provádění díla a po oznámení těchto skutečností objednateli nedojde v přiměřené lhůtě k jejich odstranění nebo Smlouva na zpracováni aktualizace ekonomického hodnoceni a Žádosti o finanční podporu z Evropských i rukturálnich a investičních fondu —--------------------------- ----------- --------------- Revitalizace mezistaničnich úseků Petnkov - Borová; / (mimo) - č. Budějovice (mimo)_ k dohodě o změně smlouvy. Totéž platí pro případ nutné součinnosti objednatele. 9.5. Odstoupení od smlouvy musí strana oprávněná oznámit druhé straně písemně doporučeným dopisem s dodejkou, a to bez zbytečného odkladu. 9.6. Odstoupením od smlouvy zanikají všechna práva a povinnosti smluvních stran ze smlouvy. Od stoupení od smlouvy se však nedotýká nároku na náhradu škody, vzniklé porušením smlouvy, smluvních pokut a řešení sporů mezi smluvními stranami. 9.7. Smluvní strana, která odpovídá za přerušení realizace díla, je povinna druhé smluvní straně nahradit prokazatelně vynaložené náklady i prokazatelně způsobenou škodu. To neplatí v případě, že k přerušení došlo v důsledku vyšší moci. V takovém případě nárok na zaplacení náhrady škody žádné smluvní straně nevzniká. 9.8. Právo hospodaření k jednotlivým částem díla přechází na objednatele jeho předáním a převze tím. Nebezpečí škody na zhotovovaném díle nese od zahájení plnění do okamžiku převzetí díla objednatelem zhotovitel, ledaže škoda byla způsobena podklady převzatými od objednatele ne bo těmi, kteří plnili jeho úkoly nebo pokyny. Článek 10 - ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 10.1. Jednotlivá ustanovení této smlouvy lze měnit, doplňovat nebo rušit jen písemnými dodatky, které mohou navrhnout obě smluvní strany. Platnost a účinnost této smlouvy vzniká jejím uza 10.2. vřením. Smlouvu je možné uzavřít výhradně písemně s podpisy na jedné listině. 10.3. 10.4. Lhůta pro vyjádření se k návrhu smlouvy a případným návrhům dodatků činí 15 dnů ode dne 10.5. doručení. V případě sporu se má za to, že den doručení byl třetí den ode dne odeslání návrhu 10.6. smlouvy nebo dodatku. Smlouva vzniká dohodou o celém jejím obsahu a účastníci této smlouvy prohlašují, že byla sepsána podle jejich skutečné a svobodné vůle. Smlouvu přečetli a s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují svými podpisy. Pokud není v této smlouvě stanoveno jinak, platí pro právní vztahy z n í vyplývající příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a dalších obecně závazných práv ních předpisů České republiky. Tato smlouva je vyhotovena v sedmi (7) stejnopisech. Každé vyhotovení má platnost originálu. Po podpisu obou smluvních stran obdrží objednatel pět (5) vyhotovení a zhotovitel dvě (2) vy hotovení smlouvy. Zhotovitel souhlasí se zveřejněním této smlouvy o dílo na internetových stránkách Správa železniční dopravní cesty, státní organizace. - 3 11-- 2018 V Praze d n e :.......................... V Liberci dne: 3.11.2016