Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7421283: Poskytnutí k užívání aplikace v Cloudu.

Příloha 00511676-180-1543215268.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o poskytování služeb
                  Vema V4 Cloud

                                                    č. 2018/683

uzavřená podle ust. § 1746, odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění
                                                pozdějších předpisů

     S M Ljy v N í STRANY

1.1 UŽIVATEL

     Organizace:               Domov Jeřabina Pelhřimov, příspěvková organizace

     Adresa:                   U Elektrárny 1965, 393 01 Pelhřimov

     Zastoupená:               Mgr. Bc. Petr Krčál, ředitel

     IČ:                       00511676

     Zapsaná:                  Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl Pr,

                               vložka 454

     Přidělené čislo licence:  550

     (dále v této smlouvě jen „Uživatel")

1.2  Poskytovatel

     Společnost:               Vema, a. s.

     Sidlo:                    Okružní 871/3a, 638 00 Brno

     Zastoupená:               Ing. Jan Tomíšek, předseda představenstva

     IČ:                       26226511

     Zapsaná:                  Krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka 3415

     (dále v této smlouvě jen „Poskytovatel").

Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany tuto smlouvu o poskytování
služeb Vema V4 Cloud:

2    P R E Á M B U iS E'                                                  r**             4

2.1 Poskytovatel tímto výslovně prohlašuje, že mu náležejí autorská práva k aplikacím
         Vema, čije oprávněným uživatelem licencí k aplikacím ve vlastnictví třetích osob
          poskytovaných Poskytovatelem k užívání ve Vema V4 Cloudu (dále jen „Cloud")
          Uživateli v rámci této smlouvy. Cloudem se rozumí hardvi/arová a softwarová
          infrastruktura poskytnutá Uživateli ke vzdálenému užívání prostřednictvím internetu.

2.2 Uživatel tímto výslovně prohlašuje, že je seznámen s aplikacemi poskytovanými
         Poskytovatelem na základě těto smlouvy k užíváni, a současně prohlašuje, že tyto
         aplikace svou funkcionalitou vyhovují jeho potřebám.

3    PŘEDMĚT S M L o U V Y

3.1 Poskytovatel se tímto zavazuje Uživateli poskytnout v Cloudu k užívání aplikace
         v rozsahu dle odst. 2 tohoto článku, a to způsobem stanoveným dále v této smlouvě,
         a Uživatel se zavazuje Poskytovateli za jejich užívání platit smluvenou cenu podle
         jednotlivých položek blíže uvedených v tabulce v příloze č. 1 těto smlouvy.

                                           1
3.2 Uživatel má oprávnění využívat v rámci služeb Cloudu aplikace uvedené v příloze
         č. 1 (dále jen „aplikace") za podmínek uvedených v této smlouvě a v Technických
         a provozních podmínkách, které jsou přílohou č. 2 této smlouvy.

3.3 V Cloudu bude mít Uživatel uložena datová prostředí dle přílohy č. 1.

3.4 Poskytovatel vydá Uživateli ke Cloudu 2 ks přístupových certifikátů, které jsou
         specifikovány dále v čl. 11.

3.5 Poskytovatel po podpisu této smlouvy připraví pro Uživatele provozní prostředí
         Cloudu na serverové straně, následně informuje Uživatele o této skutečnosti
         a zpřístupní Uživateli ke stažení na zákaznickém webu na adrese
          http://zakaznik.vema.cz samoinstalační balíček s názvem „Klient V4 Cloud". Proces
         samoinstalace je blíže popsán v Příloze č. 2 této smlouvy. Po provedení
         samoinstalace jsou aplikace v prostředí Cloudu připraveny k využívání.

3.6 Poskytovatel zajistí v dohodnutém termínu Uživateli instalaci klientské části
          programového vybavení v prostorách Uživatele až na 5 počítačů Uživatele společně
         se zaškolením spouštění aplikací v prostředí Cloudu maximálně pro 5 zaměstnanců
          Uživatele.

3.7 Uzavřením této smlouvy zanikají všechna ostatní licenční práva Uživatele k aplikacím
         dle přílohy č. 1.

4  Dostupno sta p l i k^ c n fč^H s L u ž Ejp;.,

4.1 Garantovaná Provozní doba Cloudu je stanovena v pracovních dnech od 7:00 hod.
         do 19:00 hod.

4.2 V této garantované provozní době Poskytovatel garantuje Uživateli plnou funkčnost
         Cloudu dle této smlouvy s výhradou možných výpadků v rozsahu do 1 hod. měsíčně.

4.3 Nad rámec takto poskytovatelem vyhrazené možnosti výpadků ve funkčnosti Cloudu
         v Provozní době může dále dojít maximálně ke dvěma výpadkům o délce maximálně
         6 hod. za kalendářní rok.

4.4 Mimo Provozní dobu je užívání služeb Cloudu zpravidla možné bez omezení, není
         však ze strany Poskytovatele garantované.

5  Práva a povinnosti s mT uvníčh stran

5.1 Poskytovatel se zavazuje Uživateli Poskytovat služby Cloudu aplikacemi, které jsou
         v souladu s účinnou legislativou, a vždy nejpozději do jednoho měsíce od nabytí
         účinnosti relevantních právních předpisů tyto aplikace aktualizovat.

5.2 Pokud Poskytovatel takto stanovený termín aktualizace aplikací z jakýchkoliv důvodů
         nedodrží, je povinen elektronicky informovat Uživatele o postupu, který má Uživatel
         realizovat tak, aby jím byla dodržena účinná ustanovení příslušných právních
         předpisů, a současně Poskytovatel sdělí Uživateli termín, do kdy tyto změny budou
         dojím užívaných aplikací zapracovány.

5.3 Uživatel je současně s užíváním příslušných aplikací oprávněn umisťovat v Cloudu
         svá data vzniklá zpracováním prostřednictvím jím užívaných aplikací.

5.4 Poskytovatel je povinen vyvíjet úsilí, aby veškerá data Uživatele umístěná v Cloudu
         byla chráněna před ztrátou, zničením či jejich případným zneužitím.
                                                                2
5.5 Uživatel obdrží pro zvýšení bezpečnosti dat na vyžádání archivní kopie svých dat
          v rozsahu dle přílohy č, 2.

5.6 Poskytovatel je povinen vytvořit podmínky pro bezpečnou komunikaci Uživatele
          s Cloudem Poskytovatele se zajištěním dostatečné průkaznosti identity Uživatele.

5.7 Poskytovatel je oprávněn na základě výzvy Uživatele učinit takové protokolované
         zásahy do dat Uživatele umístěných na serverech Poskytovatele, které povedou
          k odstraněni problémových stavů, či nahlédnout do těchto dat tak, aby mohla být
         ze strany Poskytovatele poskytnuta Uživateli efektivní konzultace. Za takovou výzvu
          se považuje požadavek zadaný cestou Centra Služeb Vema.

5.8 Umožní-li to situace, je Poskytovatel povinen Uživatele upozornit v předstihu
          na výpadek služby.

5.9 Uživatel je povinen chránit své přístupové certifikáty před jejich ztrátou a zneužitím
         třetími osobami.

5.10 Uživatel není oprávněn poskytovat přístup ke Cloudu, jež užívá na základě této
          smlouvy, dál třetím osobám.

5.11 Uživatel touto smlouvou nezískává od Poskytovatele licence shora uvedených
          aplikací, ale pouze právo využívat jejich funkční vlastnosti v Cloudu.

5.12 Uživatel je povinen používat pro zpracování dat v Cloudu verze aplikací určené pro
          dané období zpracování dat v souladu s dokumentací, metodikami, články v Bázi
         znalostí a ostatními pokyny Poskytovatele, které jsou umístěny na zákaznickém
         webu.

[6 ' ' C E N A... A..... ................................................................................

6.1 Všechny níže uvedené ceny jsou bez DPH, která bude připočtena v odpovídající
         zákonné výši.

6.2 Cena za užívání aplikací Poskytovatele v rozsahu dle odstavce 3.2 této smlouvy
         je stanovena v příloze č. 1 této smlouvy. Poskytovatel je oprávněn upravit výši této
          ceny podle skutečného rozsahu užívání aplikací.

6.3 Cena za údržbu a správu datových prostředí Uživatele v Cloudu v rozsahu dle
          odstavce 3.3 této smlouvy je uvedena v příloze č. 1.

6.4 Ve výše uvedených cenách služeb Cloudu jsou zahrnuty činnosti Poskytovatele při
          správě a provozování aplikací a správě dat Uživatele v Cloudu. V uvedených cenách
          poskytovaných služeb nejsou zahrnuty žádné zde vysloveně neuvedené služby, ani
         jiná plnění.

6.5 Cena za vydání přístupových certifikátů dle čl. 3 odst. 3.4 je

                    1.920,- Kč (slovy: jeden tisíc devět set dvacet korun českých).

6.6 Vydání dalšího certifikátu či odvolání certifikátu je zpoplatněno dle platného ceníku
          Poskytovatele.

6.7 Cena poskytnutých služeb dle čl. 3 odst. 3.6 této smlouvy včetně cestovních nákladů
          činí

                    4.200,- Kč (slovy: čtyři tisíce dvě stě korun českých).
6.8 Cena za služby dle přílohy č, 1 této smlouvy bude Poskytovatelem vyúčtována
         Uživateli za období tří měsíců dopředu, a to vždy na základě Poskytovatelem
         vystavené faktury se splatností 14 dní od vystavení. Faktura bude vystavena
         v elektronické podobě v souladu s ustanovením § 26 odst. 3 zákona č. 235/2004 Sb.,
         o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Uzavřením smlouvy Uživatel
         uděluje souhlas pro veškerá použití daňového dokladu v elektronické podobě.

6.9 Veškeré platby budou Uživatelem poukázány na účet Poskytovatele uvedený
         na faktuře.

6.10 Poskytovatel je oprávněn pro každý další rok upravit shora stanovené ceny o míru
         nárůstu spotřebitelských cen za ostatní zboží a služby tak, jak budou pro
         bezprostředně předcházející období statisticky zjišťovány a oficiálně zveřejňovány
         Českým statistickým úřadem na jeho \A/ebových stránkách www.czso.cz.

7  Sankce

7.1 V případě prodlení Uživatele s úhradou některé z cen uvedených v článku 6 je
         Uživatel povinen uhradit Poskytovateli úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky
         za každý den prodlení.

7.2 V případě prodlení Poskytovatele s aktualizací aplikací dle čl. 5 odst. 1
         je Poskytovatel povinen uhradit Uživateli smluvní pokutu ve výši 1 % z čtvrtletního
         poplatku za užívání zastaralé aplikace za každý den prodlení.

7.3 Poskytovatel je oprávněn požadovat po Uživateli zaplacení smluvní pokuty v případě
         Uživatelova porušení povinnost uchovat v tajnosti obchodní tajemství dle čl. 10 této
         smlouvy. Výše smluvní pokuty 10.000,- Kč (slovy: deset tisíc korun českých).

7.4 Poskytovatel je oprávněn požadovat po Uživateli zaplacení smluvní pokuty v případě,
         že smlouva bude později zrušena v důsledku Uživatelova porušení povinnosti
         zveřejnit smlouvu nebo její část dle čl. 13,8 této smlouvy. Výše smluvní pokuty činí
         200.000,- Kč (slovy: dvě stě tisíc korun českých).

7.5 Uhrazením smluvní pokuty nebo úroku z prodlení není dotčeno ani omezeno právo
         domáhat se náhrady škody, jež prokazatelně vznikla porušením smluvní povinnosti,
         které se smluvní pokuta týká.

8  Doba trvání smlouvy

8.1 Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.

8.2 Obě smluvní strany mají právo tuto smlouvu písemně vypovědět. Výpovědní doba činí
         3 měsíce a začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém
         byla druhé smluvní straně doručena písetiiná výpověď.

8.3 Poskytovatel je rovněž oprávněn od této smlouvy písemně odstoupit s účinnosti ke dni
         doručení tohoto odstoupení Uživateli, jestliže Uživatel podstatným způsobem porušuje
         tuto smlouvu, zejména pak jestliže je v prodlení se zaplacením ceny delším než
         30 dnů.

8.4 Uživatel je také oprávněn od této smlouvy písemně odstoupit s účinnosti ke dni
         doručení tohoto odstoupeni Poskytovateli, jestliže Poskytovatel podstatným
         způsobem porušuje tuto smlouvu, zejména pak jestliže dojde ze strany Poskytovatele
         k dlouhodobému a opakovanému porušení dostupnosti aplikačních služeb.
8.5 Výpověď či odstoupení od této smlouvy se považují za doručené na adresu druhé
         smluvní strany uvedenou v této smlouvě převzetím doporučené zásilky příslušným
         adresátem.

9 ;P Ochrana  UŽIVAfELE

9.1 Poskytovatel se zavazuje Uživateli k tomu, že bude dbát na to, aby při poskytování
         služeb Cloudu podle této smlouvy nedošlo k neoprávněnému nebo nahodilému
         přístupu třetích osob k osobním údajům Uživatele, jež požívají ochranu podle nařízení
         Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se
         zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice
         95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních ůdajů, dále jen „GDPR“).

9.2 Uživatel, jakožto správce osobních údajů ve smyslu čl. 4 bod 7) GDPR,
         a Poskytovatel, jakožto zpracovatel osobních údajů ve smyslu čl. 4 bod 8) GDPR,
         uzavírají současně s touto smlouvou dále uvedené smluvní ujednání za účelem
         splnění povinnosti dle čl. 28 odst. 3 GDPR k uzavření smlouvy o zpracování osobních
         údajů, které zůstane v účinnosti po dobu účinnosti této smlouvy, takto:

9.2.1 Uživatel tímto pověřuje po dobu trvání této smlouvy Poskytovatele
         zpracováním následujících kategorií osobních údajů ve vztahu k níže
         uvedeným subjektům údajů a účelům;

       o pro účely poskytování personálního software formou služeb Cloudu

       ■ identifikačních a kontaktních údajů, údajů souvisejících
            s odměňováním a povinnými odvody a dalšich údajů souvisejících s
            výkonem práce (vč. údajů o zdravotním stavu a údajů o členství
            v odborové organizaci) a bezpečnostních a systémových informaci
            ve vztahu k zaměstnancům Uživatele, popř. zaměstnancům třetích
            stran, pro které Uživatel vede mzdovou agendu,

       ■ identifikačních údajů a údajů souvisejících s povinnými odvody ve
            vztahu k rodinným přislušníkúm zaměstnanců Uživatele, popř.
            rodinným příslušníkům zaměstnanců třetích stran, pro které Uživatel
            vede mzdovou agendu,

       ■ identifikačních a kontaktních údajů, údajů souvisejících s výkonem
            práce a údajů o posouzení vhodnosti ve vztahu k uchazečům o
            zaměstnání u Uživatele, popř. třetích stran, pro které Uživatel vede
            personální agendu;

       o pro účely poskytování ekonomického software formou služeb Cloudu
            identifikačních údajů, kontaktních údajů a údajů souvisejících
            s ekonomickými transakcemi ve vztahu k zaměstnancům a obchodním
            partnerům Uživatele nebo jeho zákazníků.

9.2.2  Poskytovatel je povinen zpracovávat osobní údaje pouze na základě pokynů
       Uživatele udělených v této smlouvě nebo cestou Centra Služeb Vema.
       Poskytovatel se zavazuje, že bude osobní údaje zpracovávat pouze na území
       Evropské unie. Bez pokynu Uživatele není Poskytovatel oprávněn předat
       osobní údaje do třetí země nebo mezinárodní organizaci. Bez pokynu
       Uživatele je Poskytovatel oprávněn zpracovat osobní údaje pouze pokud mu
       toto zpracování ukládají právní předpisy, které se na Poskytovatele vztahuji; v
       takovém případě Poskytovatel Uživatele informuje o takovém právnim
       požadavku před zpracovánim, ledaže by právní předpisy toto informování
       zakazovaly z důležitých důvodů veřejného zájmu.
9.2.3  Poskytovatel zaručuje Uživateli, že technické řešeni služeb Cloudu poskytuje
       takové technické a organizačni zabezpečení ochrany osobních údajů, které
       zamezuje neoprávněnému nebo nahodilému přístupu třetích osob k datům
       Uživatele, včetně osobních údajů, jejích změně, zničení, ztrátě čí jinému
       zneužití. Bližší podmínky technického a organizačního zabezpečeni jsou
       vymezeny přílohou č. 2 této smlouvy.

9.2.4  V případě, že se Poskytovatel po dobu účinnosti této smlouvy dozví o
       porušení zabezpečeni osobních údajů zpracovávaných Poskytovatelem na
       základě této smlouvy, je Poskytovatel povinen ohlásit Uživateli, že došlo k
       porušení zabezpečení osobních údajů bez zbytečného odkladu poté, kdy se o
       něm dozvěděl. Ohlášení zpracovatel provede zasláním e-mailu na kontaktní
       adresu Uživatele gebarovska.l@domovjerabina.cz. Následně bez zbytečného
       odkladu od okamžiku, kdy se Poskytovatel dozvěděl o případu porušení
       zabezpečení osobních údajů, je Poskytovatel povinen Uživateli stejným
       způsobem ohlásit popis povahy daného případu porušení zabezpečení
       osobních ůdajů včetně, pokud je to možné, kategorií a přibližného počtu
       dotčených subjektů údajů a kategorií a přibližného množství dotčených
       záznamů osobních údajů a popis pravděpodobných důsledků porušení
       zabezpečení osobních údajů.

9.2.5  Přístup k osobním údajům ze strany Poskytovatele je možný jen se
       souhlasem Uživatele, přičemž zaměstnanci Poskytovatele jsou pro takový
       případ vázáni Poskytovatelem k povinnosti mlčenlivosti. Případně užití
       osobních údajů ze strany Poskytovatele je možné jen pro nezbytný servisní
       úkon v Cloudu a přístup je možný jen v nezbytně nutném rozsahu.

9.2.6  Uživatel souhlasí se zapojením dalších zpracovatelů do zpracování osobních
       ůdajů dle této Smlouvy. Poskytovatel má povinnost informovat Uživatele v
       přiměřeném předstihu o záměru zapojit do zpracování osobních ůdajů dle
       tohoto dodatku dalšího zpracovatele vč. konkrétní identifikace tohoto dalšího
       zpracovatele a umožnit Uživateli vznést proti zapojení tohoto zpracovatele
       námitku.

9.2.7  Pokud Poskytovatel zapojí do zpracování osobních ůdajů dle tohoto dodatku
       dalšího zpracovatele, musí Poskytovatel tohoto dalšího zpracovatel smluvně
       zavázat k dodržování stejných povinností na ochranu osobních ůdajů, jako
       jsou dohodnuty mezi Uživatelem a Poskytovatelem v tomto článku, a to
       zejména zavedení vhodných technických a organizačních opatření.

9.2.8 Za vyřizování žádostí o uplatnění práv subjektů údajů ve vztahu k osobním
         Údajům, kterě na základě této smlouvy zpracovává Poskytovatel, zodpovídá v
         plném rozsahu Uživatel.

9.2.9  Poskytovatel umožni Uživateli provést audit technických a organizačních
       opatření zavedených Poskytovatelem k ochraně osobních ůdajů po oznámení
       zaslaném cestou Centra Služeb Vema s předstihem nejméně deseti (10)
       pracovních dnů.
         9.2.10 Smluvní strany se zavazují poskytnout si vzájemně veškerou další potřebnou
                   součinnost a podklady pro plnění svých povinností dle tohoto článku, zejména
                   při plnění povinností vyplývajících pro Uživatele ze zabezpečení zpracování
                   osobních údajů, pří provádění auditů, při posouzení vlivu na ochranu osobních
                   údajů, při předchozí konzultaci s dozorovým úřadem a při plnění žádostí o
                   uplatnění práv subjektů údajů. Součinnost Poskytovatele lze vyžádat cestou
                   Centra Služeb Vema a je zpoplatněna dle ceníku služeb Poskytovatele.
                   Poskytovatel zohledňuje při zpracování osobních údajů povahu tohoto
                   zpracování.

         9.2.11 Poskytovatel je povinen po ukončení této smlouvy předat Uživateli veškerá
                   jeho data umístěná v Cloudu, a to za podmínek uvedených v čl. 12 této
                   smlouvy; tato data není nadále oprávněn uchovávat ani jinak s nimi
                   disponovat s výjimkou likvidace dle odst. 12.6.

9,3 Uživatel je rovněž oprávněn se v případě jakéhokoliv zneužití dat ze strany
         Poskytovatele domáhat na Poskytovateli náhrady škody podle ust. § 2894 a násl.
         občanského zákoníku.

10  Ochrana obchodního tajemství Poskytovatele

10.1 Uživatel bere na vědomí, že veškeré informace týkající se ceny předmětu plněni této
         smlouvy jsou ve spojení s informacemi o úplném rozsahu plnění předmětu této
         smlouvy, především o počtu osobních čísel, datových prostředí a terminálů.,
         obchodním tajemstvím dle § 504 občanského zákoníku, a zavazuje se je uchovávat v
         tajnosti v souladu se zákonem.

10.2 Poskytovatel si je plně vědom své odpovědnosti za případné porušení obchodního
         tajemství podle ust. § 2988 a násl. občanského zákoníku.

10.3 Uživatel v souvislosti se zveřejněním této smlouvy v registru smluv, jakož i smluv
         uzavřených na základě této smlouvy a dohod (dodatků), kterými se tato smlouva
         doplňuje, mění, nahrazuje nebo ruší v souladu s čl. 13.8 této smlouvy, nezveřejní
         cenovou politiku Poskytovatele vyjma těch cen, jejichž zveřejnění je nezbytně nutné k
         tomu, aby výše uvedené smlouvy nabyly platnosti a účinnosti,

10.4 Závazky smluvních stran uvedené v tomto článku trvají i po skončení smluvního
         vztahu.

11  Přístupové cer ti f i k á t y

11.1 Poskytovatel vydá při zřízení služby Uživateli přístupová oprávnění (certifikáty).

11.2 Certifikáty budou vydány Poskytovatelem vždy výhradně na základě písemné žádosti
         Uživatele. Žádost musí být doručena doporučeným dopisem nebo prokazatelně
         předána osobně.

11.3 Certifikát bude Uživateli vždy zaslán doporučenou zásilkou prostřednictvím pošty
         na adresu sídla Uživatele uvedenou v této smlouvě, nebo bude předán osobně proti
         podpisu oprávněné osoby Uživatele.

11.4 Pro případ porušení povinnosti Uživatele chránit své certifikáty je Poskytovatel zbaven
         veškeré odpovědnosti za případné zneužiti, ztrátu či poškození dat Uživatele.
11.5 Zjistí-li Uživatel možné zneužití certifikátu, je oprávněn certifikát dočasně zablokovat
         a Je povinen neprodleně vyzvat Poskytovatele k odvoláni takového certifikátu.

11.6 Poskytovatel je povinen vydat Uživateli nový nebo další certifikát, avšak pouze na
         jeho písemnou žádost ve formě řádně vyplněného standardního formuláře
         Poskytovatele. Žádost musí být doručena doporučeným dopisem nebo prokazatelně
         předána osobně.

[l 2 ‘‘“. p ŘEP Á IT í "a^ř e v z e t, D A T

12.1 Po ukončeni této smlouvy je Poskytovatel povinen vyzvat Uživatele k převzetí jeho
         dat dosud umístěných v Cloudu, a to ve lhůtě do 10 dnů od doručeni takto učiněné
         výzvy. Vydáni dat Poskytovatelem a jejich převzetí Uživatelem bude uskutečněno
          na adrese sídla Poskytovatele uvedené v této smlouvě, a tato data budou umístěna
          na CD nebo obdobných nosičích, nedohodnou-li se smluvní strany prokazatelně jinak.

12.2 Na nosiči budou rovněž umístěny instalační soubory verzí aplikací Vema, které
          Uživatel užíval a tzv. Licenční karta opravňující Uživatele používat tyto aplikace
         v obdobi, ve kterém využíval služby Cloudu.

12.3 Ustanoveni odstavce 12.2 neopravňuje Uživatele k uživání aplikací pro zpracování
         dat po skončení platnosti této Smlouvy.

12.4 Výzva k převzetí dat se považuje za doručenou na adresu Uživatele uvedenou v této
         smlouvě převzetím doporučené zásilky Uživatelem.

12.5 Okamžikem prodlení Uživatele s převzetím těchto dat současně zaniká veškerá
         zákonná či smluvní odpovědnost Poskytovatele k náhradě škody v případě ztráty
          či zničeni těchto dat.

12.6 Po marném uplynuti Ihúty k vyzvednuti dat je Poskytovatel povinen tato data do 30
         dnů zklikvidovat.

 13 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

13.1 Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejiho podpisu oběma smluvními
          stranami. Je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž jeden obdrží Uživatel a jeden
          Poskytovatel.

13.2 Veškerě změny těto smlouvy mohou být prováděny jak písemně tak i elektronicky.
         A to jednak formou číslovaných dodatků podepsaných zástupci obou smluvních stran
          či prostřednictvím elektronické pošty podepsané přístupovými certifikáty Uživatele
          a osobními certifikáty Poskytovatele, jejíž doručení bude vždy adresátem odesílateli
          elektronicky potvrzeno, či prostřednictvím datových schránek dle zákona č.
          300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění
          pozdějších předpisů.

13.3 Podrobnosti vzájemné elektronické komunikace mezi poskytovatelem a Uživatelem
          mohou být dále upraveny v Technických a provozních podmínkách, jež jsou přílohou
          č. 2 této smlouvy.

 13.4 Přílohu č. 1 této smlouvy je možné měnit po vzájemné dohodě na návrh kterékoliv
          strany prostým zasláním jejího nového znění Poskytovatelem cestou podepsaného
          emailu či datové schránky Uživateli. Pokud Uživatel nebude do 14 dnů od doručení

                                                                                 8
         změny přílohy č. 1 stejnou cestou prokazatelně připomínkovat, obě strany budou
         považovat za platnou dnem doručení.

13.5 Přílohu č. 2 těto smlouvy je oprávněn Poskytovatel upravovat tak, aby je udržoval
         v souladu zejména s bezpečnostními, technickými a provozními potřebami. O změně
         bude Uživatel informován na Zákaznickém webu.

13.6 V případě vyšší moci je každá strana zproštěna svých závazků z této smlouvy
         a jakékoli nedodržení (celkové nebo částečné) nebo prodlení v plnění jakéhokoli
         ze závazků uloženého touto smlouvou kterékoli ze smluvních stran, bude tolerováno.

13.7 Nevymahatelnost nebo neplatnost kteréhokoli ustanoveni této smlouvy neovlivní
         vynutitelnost nebo platnost ostatních ustanovení této smlouvy. V případě, že jakékoli
         ustanovení této smlouvy by mělo z jakéhokoli důvodu pozbýt platnosti
         či vymahatelnosti, zavazují se smluvní strany dohodnout se na náhradě takového
         ustanovení novým, obdobného obsahu, významu a účelu.

13.8 Smluvní strany souhlasí se zveřejněním smlouvy v úplném znění, stejně jako
         s uveřejněním úplného znění smluv uzavření na základě této smlouvy a dohod
         (dodatků), kterými se smlouva doplňuje, mění, nahrazuje nebo ruší, a to zejména
         prostřednictvím Registru smluv (smlouvy.gov.cz) v souladu se zákonem
         č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany se
         dohodly, že uveřejnění smlouvy zajistí Uživatel nejpozději do 3 měsíců ode dne
         podpisu smlouvy. Při tom je povinen dbát, aby nedošlo ke zveřejnění takových
         informací, které jsou ve svém souhrnu obchodním tajemstvím dle čl. 10.1 této
         smlouvy. Úplné zveřejnění skutečností, které jsou ve svém souhrnu obchodním
         tajemstvím, provede Uživatel pouze na základě pravomocného rozhodnutí
         příslušného orgánu veřejné správy.

13.9 Nedílnou součástí této smlouvy jsou její přílohy:

         Příloha č. 1: Využívané aplikace, cena za jejich měsíční užívání a ostatní čerpané
                           služby

         Příloha č. 2: Technické a provozní podmínky platné ke dni podpisu smlouvy.

13.10 Smluvní strany této smlouvy prohlašují, že se řádně seznámily s jejím obsahem, který
         odpovídá jejich pravé a svobodné vůli, považují ho za určitý a srozumitelný
         a na důkaz tohoto připojuji vlastnoruční podpisy.

                                                               V Brně dne 17.10.2018

                                       Vema, a. s.

                                   Ing. Jan Tomíšek
                              předseda představenstva

Domov Jeřabina Pelhřimov,

      příspěvková organizace
                PŘÍLOHA

            č. 1 ke smlouvě č. 2018/683
                            verze 1

Využívané aplikace, cena za jejich měsíční užívání a ostatní čerpané služby a jejich cena

Uživatel U                                          fi IČ       Počet osobních
                                                               ■7^- čísel

Domov Jeřabina Pelhřimov, příspěvková organizace    00511676   90

                                aplikace              rozsah   cena za měsíc
                                                    využívání
Mzdy Komplet - HRm                                                             952
Přev. příkazy PAM -> Komerční banka, BEST - HB0038       90        v ceně HRm
Základní portál Vema                                     90
CELKEM                                                   90               zdarma
                                                                               952

                          technické služby          počet      cena za měsíc
provozní datové prostředí                              1                       500
testovací a jiná datová prostředí                      2                          0
Veškeré ceny jsou uvedeny v Kč bez DPH.
V Brně dne 17,10,2018

                                            10
                                                         Technické a provozní:  ' Vema V4 Cloud

Technické a provozní podmínky

služby Vema V4 Cloud

        v. 1.8 z 24. listopadu 2016

1. Provozní podmínky                                     Za žádné jiné instalace nepřebírá poskytovatel žádné
                                                         záruky.
1.1 Minimální konfigurace HW
                                                         Opětovné zpiovozněni služby bude hrazeno dle
HW konfigurace počítače uživatele musí vždy splňovat     platného ceníku.
doporučené minimum pro použitý operační systém
vydávané výrobcem operačního systému. Dále se            1.5 Instalované programové vybavení
vyžaduje minimálně 500 MB volného místa na pevném
disku pro instalaci nezbytného programového vybaveni,    Uživatel je pro uživání služby V4 Cloud povinen mít
a minimálně jeden volný USB port pro připojení média     nainstalováno programové vybaveni, které zahrnuje
s certifikátem.                                          aktuální verzi produktu SX0016 (V4 Cloud - klient).
                                                         Tento produkt je distribuovaný poskytovatelem a
1.2 Podporované operačni systémy                         dostupný ke stažení prostřednictvím Zákaznického
                                                         Webu Vema, na adrese https://zakaznik.vema.cz.
32-bitové verze operačních systémů: Microsoft            v části Produkty, a podsekci Systémové produkty.
Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8,
Windows 8.1, Windows 10 a 64-bitové verze: Windows       Instalaci je potřeba provádět pod účtem, který má na
Vista SP2, Windows 7 SPI, Windows 8, Windows 8.1,        počítači dostatečná oprávněni (Lokální administrátor,
Windows 10 - všechny s českým nebo slovenským            případně Power User).
mistnim a jazykovým nastavením systému. U těchto
operačních systěmů je nutno mit nainstalovaný            1.6 Konfigurace Firewallu
Microsoft Internet Explorer ve verzi 11, nebo vyšší.
V případě použití volitelných doplňků Vema, jako je      v případě použití firewallu na straně uživatele je nutno
například Excelent a další, je nutno mít nainstalovanou  mít pro provoz V4 Cloud nastaveno následující:
32-bit verzi Microsoft Office 2007 CZ/SK, nebo vyšší.
V systému musí být funkční Microsoft Installer.            • Možnost navázání TCP spojeni (porty 443, 4112 a
                                                              4147) na cílový rozsah IP adres 213.151.65.193 -
Na jiných než výše uvedených operačních systémech             213.151.65.254
není služba V4 Cloud podporována.
                                                           • Možnost navázáni TCP spojeni (port 4112) na
1.3 Parametry připojení k internetu                           adresu support.vema.cz pro zajištění funkčnosti
                                                              automatických aktualizací klientských aplikaci
Pro připojení do systému V4 Cloud je nutné internetové        Vema.
připojení o rychlosti min. 1024 / 512 kb/s (download /
upload) s plně funkčním systémem pro překlad               • Povolit přistup na Zákaznický web společnosti
doménových názvů (DNS). Při přístupu více klientů je          Vema na adrese https://zakaznik.vema.cz
nutná přiměřeně vyšší přenosová rychlost.
                                                           • Povolit přistup na a web společnosti Vema na
Dále je nutné dodržet dobu odezvy na IP adresy                adrese http://www.vema.cz
uvedené v kapitole 1.6 do 150 ms (ICMP protokol
s velikosti paketu 64 bytes) a ztrátovost paketů do 1%     • Povolit přistup na online dokumentaci Vema
(počítáno z 200 ICMP paketů o velikosti 64 bytes).            https://dok.vema.cz

Poskytovatel nepřebírá žádné záruky za připojení           • V případě EDS umožnit navázání TCP spojeni (port
uživatele k internetu. V případě potřeby řešení potíží        1194 nebo 443) na adresu 213.151.65.194.
s připojením k internetu a následným připojením ke            V případě portu 443 musí tuto skutečnost zákazník
službě V4 Cloud se jedná o hrazenou službu dle                sdčlit minimálně 3 dny před samotným zřízením této
aktuálního ceníku poskytovatele.                              služby.

1.4 Konfigurace připojení k Vema V4                      1.7 Automatické aktualizace
Cloud
                                                         Automatické aktualizace udržuji vše potřebné
Konfiguraci pnpojeni k systému V4 Cloud provedou         k provozování služby V4 Cloud na straně uživatele
pracovníci poskytovatele při zřízení služby. Do této     v aktuálním stavu. Před aktualizací dojde ke staženi
konfigurace je zakázáno jakýmkoliv způsobem              aktuálních verzi a následné aktualizaci. Doba stahováni
zasahovat.                                               je závislá na rychlosti připojeni uživatele k internetu.
                                                         Vždy před provedením aktualizace je uživatel dotázán,
                                                         zda si aktualizaci přeje provést.
Aktualizace programového vybaveni je standardně                poskytovatele k technickému zařízení za účelem
prováděna automaticky dle přednastaveného                      zajištěni provozu této služby.
instalačního plánu. Standardně se aktualizace spoušti
v kontextu nainstalované systémové služby „Vema -              Technické zařízení zůstává po celou dobu poskytováni
Služba vzdálené správy", která je výchozí součásti             služby ve vlastnictví poskytovatele.
instalace. To umožňuje provádět aktualizace i
v případech, kdy uživatel pracuje pod účtem                    Poskytovatel prohlašuje, že instalace technického
s omezenými oprávněními. Uživatel je povinen tyto              zařízeni bude provedena tak, že technické zařízeni se
aktualizace vždy umožnil                                       nestane trvalou součásti nemovitosti, nebude-li
                                                               dohodnuto jinak a zavazuje se, že během instalace
1.8 Portál Vema V4 Cloud                                       nedojde k narušení provozu zařízeni již instalovaných
                                                               na objektu ani k poškození vnějších nebo vnitřních
Uživatelé Portálu služby Vema V4 Cloud mohou                   prostor objektu a budou dodrženy všechny platné
oznámit společnosti Vema seznam IP adres, ze kterých           předpisy a normy, případné škody způsobené
budou na portál přistupovat. Z jiných adres než takto          pracovníky poskytovatele budou na jeho náklady
explicitně vyjmenovaných pak nebude přístup                    odstraněny.
umožněn.
                                                               Technické zařízeni poskytovatele může být na žádost
1.9 Služba zabezpečeného připojení                             uživatele nebo poskytovatele z objektu odstraněno po
docházkových terminálů ke službě V4                            ukončení poskytováni služeb v objektu. Lhůta pro
Cloud                                                          odstraněni technického zařízení poskytovatelem je 1
                                                               měsíc po písemné výzvě učiněné protistranou. Uživatel
Za účelem využíváni služby zabezpečeného připojeni             umožní v této lhůtě odstraněni technického zařízeni
docházkových terminálů ke službě V4 Cloud je nutno             poskytovatelem.
v prostorách uživatele umístit poskytovatelem
předkonfigurovaný VPN router (dále jen technické               2. Certifikáty a certifikačni
zařízeni). Uživatel minimálně 3 dny před samotným              politika
zřízením této služby zajisti:
                                                               2.1 Použití certifikátů
1 prostor pro umístění technického zařízeni
    poskytovatele, kabelové trasy v objektu nezbytné           Přístup ke službě V4 Cloud a veškerá závazná
    k místní distribuci služeb elektronických komunikací       elektronická komunikace s poskytovatelem je z důvodu
    a umožněni napájení zařízeni 230 V za předem               zajištěni průkazné identity uživatele a zajištění
    dohodnutých podmínek,                                      bezpečnosti a ochrany dat prováděna výhradně za
                                                               pomoci certifikátů. Platnost certifikátů je omezena
2. funkční síťové (L2) připojeni ke všem docházkovým           výhradně pro potřeby služby V4 Cloud.
    terminálům v místě instalace zařízení poskytovatele,
    na 1 až 4 Ethernet rozhraních. Je možné přímé              Certifikáty slouží zejména pro:
    připojeni až 4 DCH terminálů k zařízeni
    poskytovatele, nebo libovolný počet DCH terminálů          1. přihlášení ke službě \/4 Cloud pomocí bezpečného
    přes Ethernet switch uživatele, všechny terminály                kanálu SSL,
    musí být ve stejném síťovém segmentu
                                                               2. v některých případech i pro zasíláni a přijímání
3. funkční síťové připojení na 1 Ethernet rozhraní,                  podepsané elektronické pošty při komunikaci
    s povolenou odchozi komunikací směrem do                         s poskytovatelem.
     Internetu, minimálně v rozsahu definovaném v části
    „Konfigurace Firewallu" těchto podmínek,                   2.2 Vydání certifikátů

4. doručení těchto informací poskytovateli:                    Vydavatelem těchto certifikátů je certifikačni autorita
                                                               Vema CA. Uživatel při zřizováni služby V4 Cloud obdrží
                  a. síťové parametry pro připojeni k síti:    požadovaný počet certifikátů na elektronickém médiu.
                        IP adresa pro technické zařízeni, IP   Médium je omezeně opakovaně použitelné. Cena
                        adresa brány, maska podsítě,           vydání certifikátů se řídi sazbou dle aktuálního ceníku
                        případně zda technické zařízeni        poskytovatele.
                        dostane IP z DHCP
                                                               Z důvodů bezpečnosti je platnost certifikátů omezena
                  b. počet DCH terminálů připojovaných         na 3 roky. O vydání následných certifikátů žádá uživatel
                        k technickému zařízeni a seznam        poskytovatele ještě před vypršením platnosti stávajícího
                        jejich IP adres (ty můžou být          certifikátu, postupem upřesněným dále v těchto
                        změněné pracovníky poskytovatele       podmínkách.
                        v rámci instalace služby)
                                                               Certifikát na elektronickém médiu bude uživateli vždy
                  c. seznam veřejných IP adres uživatele,      zaslán doporučenou zásilkou prostřednictvím pošty na
                        z kterých bude tato služba povolena -  adresu sídla uživatele, nebo bude předán osobně proti
                        předáni poskytovali.                   podpisu oprávněné osoby uživatele.

Využíváním Služby zabezpečeného připojeni
docházkových terminálů ke službě V4 Cloud uživatel
bere na vědomi a souhlasí se vzdáleným přístupem
2.3 Typy certifikátů                                              Technické a i

Certifikáty jsou podle požadavku uživatele vedeny            2.7 Žádost o odvolání certifikátu
dvojím způsobem:
                                                             žádost o odvoláni certifikátu je možné podat telefonicky
1. Osobní certifikát vydaný na jméno                         přes Centrum Služeb Vema nebo faxem na faxové čislo
      Osobni certifikát se vydává vždy na jméno              poskytovatele zveřejněné na jeho webových stránkách.
      konkrétniho pracovníka uživatele a je nepřenosný.
      Certifikát je svázán vždy pouze s danou osobou a       Na základě takovéto žádosti bude certifikát na dobu
      v případě ukončeni její práce se službou V4 Cloud      čtrnácti dnů od doručeni žádosti dočasně odvolán.
     je nutno požádat poskytovatele o odvoláni               Uživatel je následně povinen doručit poskytovateli
      certifikátu. Tato varianta je bezpečnější a zajišťuje  osobně nebo doporučeným dopisem písemnou
      plnou průkaznost a osobní zodpovědnost za použiti      statutárním zástupcem podepsanou žádost o odvolání
      certifikátu.                                           certifikátu na standardním formuláři. Na základě takové
                                                             žádosti je poskytovatel povinen certifikát nejpozději
2. Certifikát vydaný na roli                                 následující pracovní den zneplatnit trvale Nebude-li
      Certifikát na roli se vydává na obecnou roli vůči      žádost o trvalé odvoláni certifikátu doručena nejméně
      službě V4 Cloud a je přenosný na osobu                 dva pracovní dny před ukončením čtrnáctidenního
      vystupující vdané roli. Certifikáty na roli nesmi být  dočasného odvolání, může poskytovatel certifikát
      používány více osobami současně. Uživatel je plně      obnovit.
      zodpovědný za evidenci používání certifikátů na
      roli konkrétními osobami.                              3. Podpora a dostupnost služby

2.4 Odvolání certifikátů                                     3.1 Aplikační a technická podpora

v případě ztráty či hrozby zneužiti certifikátu v době       Podpora uživatelů služby probíhá zejména
jeho platnosti uživatel bezodkladně požádá                   prostřednictvím Zákaznického webu na adrese
poskytovatele o odvoláni certifikátu. Takovýto certifikát    https://zakaznik.vema.cz, na který všichni uživatelé
bude co nejrychleji, nejpozději však v průběhu druhého       musí mít zřízený přistup. Přístup na Zákaznický web
pracovního dne od podáni žádosti o odvoláni                  vyžaduje prvotní registraci a je následně chráněn
poskytovatelem odvolán a nebude již poskytovatelem           jménem a heslem.
nadále akceptován pro účely jakékoliv komunikace.
Poskytovatel nenese žádnou zodpovědnost za škody             Aplikační a technická podpora je dostupná
způsobené zneužitím neodvolaných certifikátů a to až         prostřednictvím Centra Služeb Vema telefonicky či
do doby technické realizace odvolání.                        pomocí webového formuláře.

Odvolání certifikátu je zpoplatňováno dle aktuálního         Aplikační podpora je poskytována v pracovních dnech
ceníku poskytovatele.                                        od 8.00 do 17.00 a zahrnuje řešeni případných
                                                             problémů spojených s užíváním aplikaci dle požadavků
2.5 Žádost o vydáni nového certifikátu                       uživatele.

Žádosti o vydání nového certifikátů se přijímá výhradně      Aktuální informace jsou sdělovány na Zákaznickém
na základě standardního formuláře zaslaného                  webu a upozorňováni na ně probíhá cestou Zpráv
doporučeným dopisem. Žádost musi být podepsána               Vema v klientovi Vema. Zákazník je povinen tyto zprávy
statutárním zástupcem uživatele.                             přijímat a mít funkční přistup na Zákaznický web.

2.6 Žádost o vydáni následného certifikátu                   3.2 Zkouška dostupnost služby

Nejdříve 60 a nejpozději 15 dnů před uplynutím doby          Dostupnost služby lze kdykoliv zjistit běžným
platnosti certifikátu, požádá uživatel poskytovatele o       internetovým prohlížečem na adrese Zákaznického
vydání nového-následného certifikátu. Tím je                 webu http://zakaznik.vema.cz. Na této adrese jsou
umožněno vydání a doručeni následného certifikátu            rovněž zveřejňovány informace o plánovaných
uživateli ještě před ukončením platnosti jeho stávajícího    změnách v dostupnosti služby či jiných souvisejících
certifikátu, čímž je zajištěná plynulá dostupnost služby     skutečnostech spojených s provozem služby.
uživateli během přechodu na nový certifikát.
                                                             4. Datová prostředí
Žádost o vystaveni následného certifikátu (prodlužení
stávajícího certifikátu) může uživatel podat formou          4.1 Využívaná datová prostředí
standardního požadavku (elektronicky přes Zákaznicky
Web Vema, nebo telefonicky přes Centrum Služeb               Uživatel má vždy kromě smluvně stanoveného počtu
Vema), případně faxem, nebo doporučeným dopisem              datových prostředí k dispozici dvě dalši datová
na adresu poskytovatele zveřejněnou na jeho                  prostředí pro testovací a jiné účely.
webových stránkách.
                                                             Zákazník si nad rámec smlouvy může vyžádat dalši
Následný certifikát je vydán za stejných podmínek            datová prostředí (např. se stavem ke konci
a stejným způsobem jako první certifikát. Vydáni             kalendářních roků apod.). Tato prostředí jsou
následného certifikátu je zpoplatňováno dle aktuálního       zpoplatněna dle ceníku.
ceníku poskytovatele.
5. Zálohování a archivace                                6. Komunikace mezi
                                                         poskytovatelem a uživatelem
5.1 Zálohování
                                                         6.1 Nezávazná komunikace
Zálohování je proces, který probíhá mimo Provozní
dobu zpravidla v pozdějších nočních hodinách             Nezávazná komunikace probíhá telefonicky a
a pořízené zálohy se ukládají na bezpečném místě.        elektronickou poštou. Touto formou jsou doručována
Doba uskladnění jednotlivých záloh je závislá            méně významná sdělení a jsou poskytovány
především na typu zálohy a to následovně:                konzultace. Formuláře na webových stránkách
                                                         poskytovatele se rovněž, není-li řečeno jinak, považuji
1. Denní záloha - doba uskladnění je minimálně           za nezávaznou komunikaci.
      1 měsíc, za denní zálohu se považuje každá
      záloha provedená v noci po pracovním dnu;          6.2 Závazná komunikace

2. Týdenní záloha - doba uskladnění je minimálně         Za závaznou komunikaci se považuji písemné
      2 měsíce, za týdenní zálohu se považuje každá      dokumenty doručené doporučenou poštou,
      záloha provedená v noci z pátku na sobotu;         elektronickou poštou s elektronickým podpisem
                                                         komerčním certifikátem vydaným akreditovanou
3. Měsíční záloha - doba uskladněni je minimálně         certifikačni autoritou nebo certifikačni autoritou Vema
      1 rok, za měsíční zálohu se považuje každá záloha  CA, či cestou datové schránky
      provedená v noci mezi posledním a prvním dnem
      v měsíci;                                          6.3 Zprávy Vema a zprávy RSS

4. Roční záloha — doba uskladnění je minimálně           Uživatelé jsou informování o nových verzích aplikaci
      2 roky, za roční zálohu se považuje každá záloha   Vema, o dalšich produktech nutných k fungování služby
      provedená v noci z 31.12 na 1.1 následujícího      V4 Cloud, o plánovaných výlukách ve fungováni služby
      roku.                                              a o novinkách a změnách ve fungování služby V4
                                                         Cloud cestou Zpráv Vema.
5.2 Archivace
                                                         Stejné informace je možné přijímat běžnou RSS
Archivaci datových prostředí si mohou uživatelé sami     čtečkou ze Zákaznického webu z kanálu Provoz V4
provádět pomoci aplikace Vema Správce. Archivaci je      Cloud a kanálů podřízených.
možné vytvářet v kterémkoliv okamžiku dle potřeb
zákazníka. Archivaci je vhodné vytvářet před             Uživatelé jsou povinni Zprávy Vema nebo zprávy RSS
operacemi, které výrazně zasahují do dat. Archiv se      sledovat.
ukládá na serverech V4 Cloud.
                                                         6.4 Kontakty poskytovatele
Maximální limit velikosti uložených archivů je
desetinásobek velikosti datového prostředí. Archivy      Aktuální verze kontaktních informaci je k dispozici na
nad tento limit mohou být zpoplatněny.                   webových stránkách wviw.vema.cz v sekci Kontakty.

5.3 Obnova dat

Obnovu dat z archívů vytvořených pomoci funkce
archivace v programu Vema Správce si mohou
uživatelé provádět sami - bez dalšího zpoplatnění.
V případě, že uživatel požaduje obnovu dat pořízených
při zálohování, musi se obrátit se žádostí na
poskytovatele. Takováto žádost musí splňovat
požadavky závazné komunikace definované v kapitole
„Komunikace mezi poskytovatelem a uživatelem'* a je
zpoplatněna dle ceníku poskytovatele.

5.4 Zasíláni archívů uživatelům

Poskytovatel zašle vždy na vyzváni a to až čtyřikrát
ročně uživateli na CD nebo obdobném médiu úplný
archiv jeho dat a to vždy doporučeným dopisem do
sidla organizace. Součásti výzvy uživatele musi být
jednoznačná identifikace archivu či archivů, který si
přeje zaslat. Zaslání těchto čtyř archivů je součástí
běžné ceny služby V4 Cloud.

Uživatel si v případě potřeby může zažádat i o zaslání
dalších archivů mimo tento interval včetně zasláni
archívu elektronickou pošlou, je-li takové zasláni
technicky možné. Tyto služby jsou zpoplatňovány dle
aktuálního ceníku poskytovatele.