Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7431859: VZMR 75/2018 - Smlouva o dílo na realizaci VZMR "Kasárny Dukelských

Příloha ROZ_074_2018_Smlouva_anonymizovana.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        VZMR 75/2018

                    SMLOUVA O DÍLO

                                na realizaci veřejné zakázky malého rozsahu

        „Kasárny Dukelských hrdinů – stavební úpravy pro sportovní zázemí –
                    podlahová krytina – místnost č. 1.02 - tělocvična“

Město Litoměřice

se sídlem: Mírové náměstí 15/7, 412 01 Litoměřice
IČO: 00263958,
DIČ: CZ 00263958
zastoupené: Ing. Venuší Brunclíkovou, vedoucí Odboru územního rozvoje (dále jen „OÚR“)
(dále jen „Objednatel“)

na straně jedné a

GERTABAU s.r.o.

se sídlem: U Terezínské křižovatky 162, Nové Kopisty, 412 01 Litoměřice
IČO: 47306386
DIČ: CZ47306386
zapsaná v rejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem, odd. C, vložka 3322
jednající: Danielem Sadilem – jednatelem společnosti

(dále jen „Zhotovitel“)
na straně druhé
(společně dále jen „Smluvní strany“ nebo každý jednotlivě „Smluvní strana“)

                                                               uzavírají
          v souladu s ustanovením § 2586 a násl. zákona č. 89/2012, Sb., občanského zákoníku,

                                                         (dále jen „ObčZ“)
                                                                  tuto

                    smlouvu o dílo na provedení veřejné zakázky s výše uvedeným názvem
                                                      (dále jen „Smlouva“):

                                                                       1/5
                                                                             VZMR 75/2018

                                 1. ÚČEL SMLOUVY

1.1. Účelem Smlouvy je dohodnout právní podmínky provedení veřejné zakázky na stavební práce
          spočívající v provedení podlahové krytiny a provedení všech dalších souvisejících činností
          nutných k úplnému řádnému dokončení díla ze strany Zhotovitele pro Objednatele.

                             2. PŘEDMĚT SMLOUVY

2.1. Předmětem Smlouvy je závazek Zhotovitele provést pro Objednatele na vlastní nebezpečí
          a vlastní odpovědnost dílo za podmínek stanovených Smlouvou a v rozsahu stanoveném níže
          v čl. 2.2 Smlouvy (dále jen „Dílo“) a závazek Objednatele zaplatit Zhotoviteli za Dílo dohodnutou
          cenu.

2.2. Zhotovitel se zavazuje provést Dílo dle této Smlouvy a v rozsahu detailně specifikovaném
          zejména v příloze č. 1 Smlouvy – Cenové nabídce obsahující soupis stavebních prací, dodávek
          a služeb s cenovou nabídkou (dále jen „Cenová nabídka“).

2.3. Zhotovitel se zavazuje Dílo řádně zhotovit v souladu s touto Smlouvou a předat jej Objednateli
          v termínu nejpozději do 28.12.2018.

2.4. Objednatel se zavazuje zaplatit Zhotoviteli za Dílo cenu v souladu a způsobem dle čl. 3 Smlouvy.

3. CENA DÍLA A PLATBY

3.1. Cena Díla je stanovena na základě Cenové nabídky (příloha č. 1) a činí

cena v Kč bez DPH: 119.280,- Kč

DPH ve výši 21 %:  25.048,80 Kč

cena v Kč včetně DPH: 144.328,80 Kč

3.2. Cena Díla, jež je tvořena součtem cen jednotlivých dílčích položek ve výkazu výměr, je cenou
          smluvní, pevnou a neměnnou (dále jen „Cena“).

3.3. Smluvní strany sjednávají, že platba ceny za Dílo bude provedena po ukončení a předání Díla
          dle čl. 5.2 jednou splátkou. Nedílnou součástí faktury bude zápis o předání a převzetí Díla
          oběma Smluvními stranami stanovící, že Dílo je bez jakýchkoliv vad a nedodělků.

3.4. Smluvní strany sjednávají, že Zhotovitel nemá právo na zálohové platby.

3.5. Faktury musí být doručena Objednateli a mít náležitosti daňového dokladu a obchodní listiny dle
          příslušných právních předpisů včetně vyčísleného DPH v zákonné výši. Zhotovitel předkládá
          fakturu, včetně jejich příloh, ve 2 (dvou) vyhotoveních. Nebude-li mít faktura příslušné
          náležitosti, je Objednatel oprávněn fakturu vrátit; v takovém případě nebude v prodlení s jejím
          zaplacením.

3.6. Faktura je splatná do 14 (čtrnácti) dnů ode dne jejího doručení Objednateli. Cena se hradí
          bezhotovostním převodem na účet Zhotovitele uvedený v záhlaví této Smlouvy či později
          Zhotovitelem Objednateli písemně oznámený. Faktura se považuje za uhrazenou dnem
          odeslání příslušné částky z účtu Objednatele na účet Zhotovitele.

                   2/5
                                                                                                                                    VZMR 75/2018

                         4. PŘEDÁNÍ A PŘEVZETÍ DÍLA

4.1. Objednatel se zavazuje předat staveniště Zhotoviteli a Zhotovitel se zavazuje staveniště převzít
          na základě výzvy Objednatele. Zhotovitel je povinen poskytnout Objednateli k předání staveniště
          veškerou součinnost. Zhotovitel se zavazuje příslušné staveniště převzít a při přejímce
          s odbornou péčí prověřit, zda staveniště nemá zjevné překážky nebo vady bránící zahájení nebo
          řádnému provedení Díla

4.2. Dílo je řádně Zhotovitelem Objednateli předáno a Objednatelem převzato podpisem zápisu
          o předání a převzetí Díla oběma Smluvními stranami stanovící, že Dílo je bez jakýchkoliv vad
          a nedodělků.

4.3. Objednatel je oprávněn převzít Dílo i za předpokladu, že bude obsahovat drobné vady
          a nedodělky; v tom případě budou tyto drobné vady a nedodělky zaznamenány v zápisu
          o předání a převzetí Díla a stanovena lhůta k jejich odstranění.

                  5. ODPOVĚDNOST ZA VADY; ZÁRUKA

5.1. Zhotovitel odpovídá za to, že Dílo jako celek bude mít vlastnosti stanovené v právních
          předpisech, Smlouvě (včetně veškerých jejích příloh) a technických normách i doporučujících,
          jinak vlastnosti a jakost obvyklou.

5.2. Zhotovitel poskytuje Objednateli záruku za jakost na Dílo i jeho jednotlivé části v délce
          60 měsíců; pokud je pro dodané technologické zařízení či jiné dodané věci výrobcem stanovena
          záruční doba delší, platí tato delší záruční doba poskytnutá výrobcem technologického zařízení
          či jiné věci.

                         6. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

6.1. Práva a povinnosti Smluvních stran vzniklé na základě Smlouvy nebo v souvislosti se Smlouvou
          se řídí právními předpisy České republiky.

6.2. Smlouvu je možné měnit pouze písemně, a to formou vzestupně číslovaných dodatků
          podepsaných oprávněnými zástupci obou Smluvních stran.

6.3. Zhotovitel je oprávněn postoupit pohledávky vyplývající ze Smlouvy třetím osobám pouze po
          předchozím písemném souhlasu Objednatele.

6.4. Objednatel, jako povinný subjekt podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách
          účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (dále jen „Zákon
          o registru smluv“), touto doložkou potvrzuje, že pro platnost a účinnost tohoto právního jednání
          splní povinnosti uložené uvedeným zákonem, tedy že tuto Smlouvu zveřejní v informačním
          systému registru smluv (dále jen „ISRS“).

6.5. Smluvní strany jsou si vědomy, že Objednatel je povinným subjektem podle Zákona
          o registru smluv, a tímto vyslovují svůj souhlas se zveřejněním této Smlouvy v ISRS na dobu
          neurčitou a uvádějí, že výslovně označily údaje, které se neuveřejňují.

6.6. Smluvní strany podpisem této Smlouvy potvrzují, že ve smyslu § 1770 ObčZ mezi sebou před
          uzavřením této Smlouvy ujednaly dohodu, podle které je tato Smlouva platně uzavřena dnem
          podpisu poslední ze Smluvních stran.

6.7. Smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění Smlouvy v ISRS
6.8. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou:

                • Příloha č. 1 – Cenová nabídka

                                                                       3/5
                                                                                                                                    VZMR 75/2018

6.9. Smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech s platností originálu, přičemž dva obdrží
          Objednatel a jeden Zhotovitel.

Objednatel                                                Zhotovitel
V Litoměřicích dne                                        V Litoměřicích dne

...................................................       ..............................................
Ing. Venuše Brunclíková, MBA                                         Daniel Sadil

            vedoucí OÚR                                         jednatel společnosti

                                                     4/5
                              VZMR 75/2018

Příloha č. 1

              Cenová nabídka

              5/5