Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
ŘEDITELSTVÍ SILNIC A DÁLNIC ČR OBJEDNÁVKA Číslo objednávky: 01GR-001117 Objednatel: Dodavatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR Eventex s.r.o. Čerčanská 2023/12 140 00 Praha 4 Krč Náměstí republiky 8, 110 00 Praha 1 Bankovní spojení: ČNB IČO: 24731978 Číslo účtu: DIČ: CZ24731978 IČO: 65993390 Kontaktní osoba: DIČ: CZ65993390 výkonná ředitelka Tato objednávka Objednatele zavazuje po jejím potvrzení Dodavatelem obě smluvní strany ke splnění stanovených závazků a nahrazuje smlouvu. Dodavatel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro Objednatele služby specifikované níže. Objednatel se zavazuje zaplatit za služby poskytnuté v souladu s touto objednávkou cenu uvedenou níže. Místo dodání: Otrokovice, Zlín Kontaktní osoba Objednatele: Fakturujte: Ředitelství silnic a dálnic ČR, Na Pankráci 56, 140 00 Praha 4 Obchodní a platební podmínky: Objednatel uhradí cenu jednorázovým bankovním převodem na účet Dodavatele uvedený na faktuře, termín splatnosti je stanoven na 30 dnů ode dne doručení faktury Objednateli. Fakturu lze předložit nejdříve po protokolárním převzetí služeb Objednatelem bez vad či nedodělků. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené platnými právními předpisy, číslo objednávky a místo dodání. Objednatel neposkytuje žádné zálohy na cenu, ani dílčí platby ceny. Potvrzením přijetí (akceptací) této objednávky se Dodavatel zavazuje plnit veškeré povinnosti v této objednávce uvedené. Objednatel výslovně vylučuje akceptaci objednávky Dodavatelem s jakýmikoliv změnami jejího obsahu, k takovému právnímu jednání Dodavatele se nepřihlíží. Dodavatel poskytuje souhlas s uveřejněním objednávky a jejího potvrzení v registru smluv zřízeným zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „zákon o registru smluv“), Objednatelem. Objednávka je účinná okamžikem zveřejnění v registru smluv. Objednatel je oprávněn kdykoliv po uzavření objednávky tuto objednávku vypovědět s účinky od doručení písemné výpovědi Dodavateli, a to i bez uvedení důvodu. Výpověď objednávky dle předcházející věty nemá vliv na již řádně poskytnuté plnění včetně práv a povinností z něj vyplývajících. Stránka 1 z 2 Objednáváme u Vás: Zahájení stavby Otrokovice - obchvat JV Lhůta pro dodání či termín dodání: Plnění dodejte dne 3.10.2018 Celková hodnota objednávky v Kč bez DPH / s DPH: 229 700 Kč / 277 937 Kč. V případě akceptace objednávky Objednatele Dodavatel objednávku písemně potvrdí prostřednictvím e-mailu zaslaného do e-mailové schránky Objednatele andrea.hyblova@rsd.cz. V případě nepotvrzení akceptace objednávky Objednatele Dodavatelem ve lhůtě 5 pracovních dnů ode dne odeslání objednávky Objednatelem platí, že Dodavatel objednávku neakceptoval a objednávka je bez dalšího zneplatněna. V Praze dne Za Objednatele: Stránka 2 z 2 Hýblová Andrea RE: Akceptace objednávky 01GR-001117 Od: Odesláno: Komu: Předmět: Dobrý den, V návaznosti na zaslanou objednávku tímto potvrzuji její přijetí i obsah. Děkuji. Hezký den, EventEx, s.r.o. www.eventex.cz E2 □ d c h C A iil rW w J >'i i í Vážená paní v příloze zasílám objednávku č. - 01GR-001117. V případě, že souhlasíte s podmínkami a cenou, prosím o písemné potvrzení na uvedenou e-mailovou adresu v objednávce. Tato akceptace nahrazuje originál podpisu. 1 Ředitelství silnic a dálnic ČR Čerčanská 12, CZ-14000 PRAHA Bez vírů. www.avq.com