Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7438743: Kupní smlouva č. 93/17, na dodávky reagencií k přístroji s postupným

Příloha KS_c_93_17_Beckman_C_r.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva

              na dodávky reagencií k přístroji s postupným plněním

                                               č. 93/17

Beckman Coulter Česká republika s.r.o.
se sídlem Radiová 1, Praha 10, 102 27
zastoupená:
IČO: 28233492
DIČ: CZ28233492
společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze,oddíl C,vložka 134167

(dále také jako „prodávající44nebo „dodavatel44)
a

Fakultní nemocnice v Motole,
státní příspěvková organizace
se sídlem V Úvalu 84, Praha 5, 150 06
zastoupená:
IČO: 00064203
DIČ: CZ 00064203

(dále také jako „kupující44nebo „objednatel44)
(prodávající a kupující společně dále jen „smluvní strany44)

                                                       Preambule
1. Tato smlouvaje uzavírána na základě výsledků zadávacího řízení zadávaného v režimu zákona

       č. 134/2016 Sb„ o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, na veřejnou
       zakázku s názvem „FN Motol - Dodávka souprav diagnostik pro imunonefelometrickou
       analýzu proteinů a bezplatné zapůjčení dvou plně automatických analyzátorů44 (dále také
       jako „Veřejná zakázka44) a v souladu s ust. § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského
       zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále také jako „občanský zákoník44).
2. Smluvní strany konstatují a dodavatel se podpisem této smlouvy zavazuje dodržovat i ty
       povinnosti, které touto smlouvou nejsou případně výslovně upraveny, jsou však obsaženy
       v zadávací dokumentaci Veřejné zakázky.
3. Obě smluvní strany prohlašují, že mají právní osobnost, jsou svéprávné a po vzájemném
       projednání a shodě uzavírají tuto kupní smlouvu na dodávku reagencií s postupným plněním
       (dále také jako „smlouva44):

                                                                       1
                                                                                                 I.

                                                   Předmět smlouvy

      Předmětem této smlouvy je úprava vzájemných práv a povinností smluvních stran při realizaci
      dodávek souprav reagencií a originálního provozního spotřebního materiálu, kalibrátorů a
      kontrolního materiálu k materiálnímu zajištění imunonefelometrických analýz proteinů v séru,
      plazmě a likvoru pro Ustav imunologie 2. LF UK FN Motol (dále také jako ,,zboží“), které je
      blíže specifikované v Příloze č. 1 této smlouvy, a to dle konkrétních jednotlivých objednávek
      kupujícího (viz. ěl. II. smlouvy).

2. Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího dodávat kupujícímu na základě jeho dílčích
      objednávek zboží blíže specifikované v Příloze č. 1 této smlouvy v množství, druhovém složení
      a za dodacích a platebních podmínek dle objednávek kupujícího a této smlouvy, a umožnit mu
      nabytí vlastnického práva ke zboží a dále závazek kupujícího řádně a včas dodané zboží převzít
      na sjednaném místě a zaplatit za něj prodávajícímu sjednanou kupní cenu, a to vše za podmínek
      stanovených v zadávacím řízení na Veřejnou zakázku, touto smlouvou či objednávkou a
      s platnými právními předpisy.

      Součástí předmětu plnění Veřejné zakázky je rovněž bezplatná výpůjčka 2 ks plně automatických
      analyzátorů pro imunonefelometrickou analýzu proteinů, když podrobné podmínky výpůjčky a
      specifikace 2 kusů analyzátorů je obsažena ve Smlouvě o výpůjčce, která je uzavírána zároveň
      s touto smlouvou, a v zadávací dokumentaci Veřejné zakázky.

3. Minimální množství zboží, které bude kupujícím od prodávajícího odebráno, stanoveno není.
      Množství zboží uvedené v zadávacím řízení Veřejné zakázky je pouze množstvím orientačním.
      Kupující je oprávněn určovat konkrétní množství a dobu plnění jednotlivých dílčích dodávek
      podle svých okamžitých, resp. aktuálních potřeb bez jakéhokoliv postihu ze strany prodávajícího.

4. Prodávající prohlašuje, že zboží splňuje technické, hygienické, bezpečnostní a další standardy dle
      předpisů Evropské Unie a odpovídá požadavkům stanoveným obecně závaznými právními
     předpisy a normami ČSN, především zákonu č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na
     výrobky, ve znění pozdějších předpisů, zákonu č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích,
     ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 56/2015 Sb., o technických požadavcích na
     diagnostické zdravotnické prostředky in vitro, dále pak, že má vlastnosti, které jsou sjednány
     v této smlouvě či dílčí objednávce a jsou pro takové zboží obvyklé a tyto si udrží po celou záruční
     dobu.

5. Dodávaná diagnostika musí splňovat i veškeré požadavky stanovené kupujícím (zadavatelem)
     v zadávací dokumentaci Veřejné zakázky a jejích přílohách.

6. Kupující se zavazuje zboží od prodávajícího převzít, resp. postupně přebírat za podmínek
     stanovených touto smlouvou (tj. prostřednictvím objednávek dle čl. II. smlouvy) a zaplatit kupní
     cenu podle této smlouvy a cenové nabídky dodavatele.

                            II.
Objednávky, kontaktní osoby smluvních stran

1. Postupné dodávky zboží budou uskutečňovány na základě jednotlivých, závazných objednávek
     kupujícího podle jeho aktuálních potřeb, a to

a) elektronicky na e-mailovou adresu                  když prodávající je povinen

neprodleně (tj. nejpozději do 24 hod) po obdržení objednávky tuto skutečnost kupujícímu

potvrdit (akceptovat), a to na e-mailovou adresu, ze které objednávku obdržel; nebo

b) eventuelně telefonicky v případě akutních případů                                 Akutním

případem se pro účely této smlouvy rozumí zásoba příslušného typu diagnostik, která je

dostačující pro požadovaná vyšetření na max. 48 hod.

                                      2
Objednávka bude obsahovat minimálně následující:

Identifikační údaje kupujícího a prodávajícího

Jméno a podpis osoby oprávněné za kupujícího provést objednávku

Přesné určení zboží, termín a místo jeho dodání

Jméno a příjmení osoby oprávněné zboží převzít

Prodávající je povinen obdržení elektronické objednávky kupujícímu potvrdit - akceptaci zaslat
zpět na e-mailovou adresu, ze které objednávku obdržel, popř. si vyžádat od kupujícího doplňující
informace, které nezbytně potřebuje ke splnění svých povinností. Okamžikem dohody smluvních
stran ohledně jejího obsahu, včetně lhůt k provedení je objednávka závazně potvrzena.

V případě telefonické objednávky je objednávka oboustranně závazně sjednána během
telefonického rozhovoru samotného, když po telefonickém hovoru zašle objednatel obratem ještě
emailové potvrzení objednávky na email dodavatele

4. Kontaktní osoby smluvních stran oprávněných ve věcech objednávek zboží včetně jejich

převzetí/předání.

a) Za osobu kupujícího      , Ústav imunologie, 2. LF UK a FN Motol, V Úvalu 84,

150 06 Praha 5,                                                 : dále Nemocniční lékárna

Fakultní nemocnice v Motole, V Úvalu 84, 150 06 Praha 5,

                            kontaktní osoby Nemocniční lékárny

b) Za osobu prodávajícího:

                                                            III.
                                                   Dodací podmínky

1. Prodávající se zavazuje dodat objednané zboží ve lhůtě sjednané v objednávce. Pokud
     v objednávce není sjednána konkrétní lhůta dodání, pak platí, že v případě elektronických
     objednávek (viz. či. II. odst. 1 písni, a)) dodávka proběhne do 5 dní od provedení objednávky
      kupujícím, a v případě telefonických objednávek (viz. čl. II. odst. 1 písm. b)) dodávka proběhne
     do 24 hodin od provedení objednávky kupujícím.

2. Prodávající je povinen dodat zboží kupujícímu řádně a vhodně zabalené tak, aby během přepravy
     nedošlo k jeho poškození, balení zboží však nesmí jakkoli omezit právo kupujícího si zboží před
     potvrzením jeho převzetí na dodacím listě prohlédnout, či ověřit jeho kvalitu a množství.

3. Prodávající se zavazuje splnit předmět této smlouvy sám, prostřednictvím třetí osoby jen na
     základě předchozího písemného souhlasu kupujícího.

4. Prodávající je povinen spolu se zbožím předat kupujícímu doklady, které jsou nutné k převzetí a
      užívání zboží v souladu s platnými právními předpisy ČR či doporučeními výrobce. Prodávající
     je povinen při každé dílčí dodávce dle této smlouvy dodat kupujícímu především, nikoliv avšak
     jen dodací list. Bez splnění této povinnosti prodávajícího nelze dodávku zboží realizovat.

5. Místem dodání zboží je sídlo kupujícího a to v době od 07:00 hod. do 15:00 hod. (v pracovních
     dnech).

6. Za dodání zboží se považuje jeho protokolární předání kupujícímu, případně osobě oprávněné za
     kupujícího zboží převzít, a to potvrzením dodacího listu (potvrzení o převzetí zásilky,
     předávacího protokolu apod.) tak, že osoba oprávněná zboží předat kupujícímu a osoba
     oprávněná za kupujícího zboží převzít čitelně uvedou na dodacím listu den dodání zboží, své
     jméno a příjmení spolu se svým vlastnoručním podpisem.

                            3
       podací list tak podepíší oprávnění zástupci obou smluvních stran. V případě pochybností má
      přednost podpis za stranu kupující.

 7. Dodací list musí dále obsahovat zejména:
(i) číslo objednávky,
(ii) množství zboží s uvedením druhů zboží, kódu zboží,
(iii) expirační dobu (doba záruky),
(iv) šarži, v případě, že se dodávka skládá ze zboží různých šarží, je prodávající povinen uvádět na

      dodacím listu (dodacích listech) počty kusů zboží s každou šarží samostatně,
(v) další údaje stanovené relevantními právními předpisy či touto smlouvou (především zákonem č.

      268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném znění).

8. Zboží dodávané prodávajícím musí splňovat požadavky na jakost, neporušenost balení a řádné
      označení dle platných právních předpisů, a to po celou dobu trvání této smlouvy.

      Doba použitelnosti zboží. Doba použitelnosti zboží v okamžiku jeho dodání musí činit nejméně
      6 měsíců, s výjimkou diagnostik obsahujících erytrocyty, u nichž je akceptována i kratší doba
      použitelnosti, pokud je pro dané diagnostikům obvyklá. V jiných případech je dodání zboží
      s kratší dobou použitelnosti možné pouze za předpokladu, že stím kupující vysloví předem
      písemný souhlas. Zboží nesplňující podmínku minimální doby použitelnosti se považuje za
      vadné. S těmito podmínkami vyslovuje prodávající podpisem této smlouvy bezvýhradní souhlas.

9. Prodávající je povinen provést každou dodávku na svůj náklad a na své nebezpečí ve sjednané
      době, za cenu nabídnutou a sjednanou podle této smlouvy. Kupující je oprávněn vrátit
      prodávajícímu každou dílčí dodávku v případě, že zboží nebude splňovat jakostní požadavky
     uvedené v této smlouvě či objednávce. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží (či jeho
     části):
     (i) nepředá-li prodávající, resp. jím pověřený přepravce v místě plnění kupujícímu dodací list,
         který musí obsahovat alespoň výše uvedené skutečnosti;
     (ii) nesouhlasí-li počet položek nebo množství zboží uvedené na dodacím listě se skutečně
         dodaným zbožím;
     (iii) které je poškozené nebo které jinak nesplňuje podmínky dle této smlouvy, zejména pak
         jakost zboží.

10. Kupující v průběhu trvání smlouvy nevylučuje možnost záměny za dodávky jiné zboží, pokud
     není již objektivně možné zajistit její dodávky uvedené v nabídce prodávajícího a kumulativně
     jsou splněny tyto podmínky:
     (i) jedná se o typ, položku shodné či vyšší kvality než dodávaný typ a svými parametry splňuje
     minimální požadavky kupujícího stanovené v této zadávací dokumentaci či této smlouvě;
     (ii) kupující s takovou dodávkou souhlasí;
     (iii) nedojde k navýšení vysoutěžené ceny;
     (iv) k záměně může dojít vždy výhradně na základě písemné smlouvy smluvních stran, formou
     písemného dodatku této smlouvy při dodržení zákona o zadávání veřejných zakázek.

                                                            IV.
                                         Kupní cena a platební podmínky

1. Kupní cena zboží dle této smlouvy byla stanovena dohodou smluvních stran a je rozepsána
     v Příloze č. 1 této smlouvy označené jako „Cenová tabulka a požadavky na diagnostika44.

2. Prodávající se zavazuje, že kupní cena nepřekročí jednotkovou uvedenou v Příloze č. 1 této
     smlouvy a v Příloze č. 3 zadávací dokumentace (tj. cenové nabídce prodávajícího) po celou dobu

                                                                       4
        latnosti smlouvy. Ceny jednotlivých položek zboží jsou nejvýše přípustné a konečné a zahrnují
      celý předmět plnění.

3. V případě, že po dobu platnosti smlouvy, dojde ke snížení úhrady zboží ze strany pojišťovny vůči
      kupujícímu, zavazuje se prodávající, že kupní cenu upraví tak, aby nepřevyšovala tuto úhradu.
      Pokud tuto povinnost prodávající nesplní, je kupující oprávněn od této smlouvy a/nebo od
      jednotlivé dílčí objednávky odstoupit.

4. Kupní cena v sobě zahrnuje veškeré náklady související s plněním předmětu této smlouvy, tedy
      zejména veškeré dopravní, pojišťovací, celní, daňové a případně další poplatky atd.

5. Prodávající může písemně navrhnout zvýšení kupní ceny pouze v souvislosti se změnou
      daňových právních předpisů ve smyslu změny zákona o dani z přidané hodnoty č. 235/2004 Sb., a
      to nejvýše o částku odpovídající této legislativní změně.

6. Kupující nebude poskytovat zálohy.

7. Kupní cena za zboží bude kupujícímu účtována na základě daňových dokladů (faktur)
      vystavených prodávajícím dle objednávek kupujícího. Kupní cena je splatná ve lhůtě 60 (šedesát)
      dní ode dne doručení daňového dokladu (faktury) kupujícímu. Prodávající je oprávněn vystavit a
      předat fakturu v elektronické či písemné podobě kupujícímu nejdříve v den převzetí dodávky a po
      podpisu dodacího listu.

8. Platba faktur probíhá zpravidla bezhotovostním převodem na účet prodávajícího uvedený
      v záhlaví této smlouvy. Kupující splní povinnost zaplatit, pokud je nejpozději v poslední den
      splatnosti faktury částka odepsána z jeho bankovního účtu.

9. Účetní daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti stanovené příslušnými právními
      předpisy, a to zejména zákonem č. 235/2004 Sb.. o dani z přidané hodnoty a zákonem č.
      563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění.

10. Nedílnou součástí daňového dokladu (faktury) musí být dodací list či jiný obdobný doklad
      potvrzující převzetí zboží osobou oprávněnou jednat v tomto rozsahu za kupujícího.

11. V případě, že daňový účetní doklad (faktura) nebude obsahovat náležitosti výše uvedené nebo k
      němu nebudou přiloženy řádné doklady (přílohy) smlouvou vyžadované, je kupující oprávněn
      vrátit jej prodávajícímu a požadovat vystavení nového řádného daňového účetního dokladu
     (faktury). Počínaje dnem doručení opraveného daňového účetního dokladu (faktury) kupujícímu
      začne plynout nová lhůta splatnosti.

                                                             V.
                                    Práva z vadného plnění, záruka za zboží

1. Prodávající se zavazuje, že každou dodávku dodá bez jakýchkoliv (faktických a právních) vad.
    Pokud není písemně dohodnuto jinak, nemá kupující zájem na plnění dodávky, která by měla
   jakékoliv vady, a to včetně vad, na které prodávající kupujícího upozornil.

2. Prodávající prohlašuje, že je, resp. v případě každé dodávky zboží bude výlučným vlastníkem
   zboží, že na zboží nevážnou a nebudou váznout žádná práva třetích osob a že není a kdykoliv po
   dobu trvání této smlouvy nebude dána žádná překážka, která by mu bránila s dodávaným zbožím
   disponovat.

3. Prodávající odpovídá za vady dodávky, které má v době odevzdání a převzetí nebo které se objeví
   kdykoliv později. Práva kupujícího z vadného plnění se řídí zejména ust. § 2099 a násl. občanského
   zákoníku.

4. Prodávající poskytuje v souladu s ust. § 2113 a násl. občanského zákoníku záruku za jakost
   dodaného zboží po celou dobu jeho použitelnosti (exspirační doby) ode dne protokolárního převzetí
   zboží na základě konkrétní objednávky a zavazuje se neprodleně informovat kupujícího o
   případných zjištěných vadách již dodaného zboží. Kupující je oprávněn v průběhu doby
   použitelnosti zboží (v době záruky) vyžádat si od prodávajícího doplnění informací o složení a
   vlastnostech, informace o výrobci, informace o skladování, uchování a postup při likvidaci.

                                                                       5
    prodávající odpovídá za veškeré vady, které má zboží v době jeho protokolárního předání a za
    vady, které se vyskytnou po dobu trvání záruční doby. Prodávající neodpovídá za vady zboží
    prokazatelně způsobené po jeho dodání manipulací kupujícího se zbožím v rozporu s dodanou
    uživatelskou příručkou, návodem k použití, apod.

6. Kupující je povinen případné vady zboží oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich
    zjištění a uplatnit svůj požadavek na jejich odstranění, a to na e-mailovou adresu prodávajícího
                              . Kupující je oprávněn si zvolit mezi nároky z vad.

7. V případě uplatnění nároku z vad dodaného zboží kupujícím z důvodu pochybnosti o kvalitě
    dodaného zboží, se prodávající zavazuje na žádost kupujícího ihned zboží vyměnit za nové, které
    nebude vykazovat obdobné závady, bez ohledu na aktuální stav průběhu reklamačního řízení. Pro
    dodání nového zboží platí přiměřeně ustanovení této smlouvy.

8. Prodávající je povinen odstranit závadu nejpozději do 5 pracovních dní od jejího nahlášení.

9. Pokud tato smlouva nestanoví jinak, nároky z vad zboží se řídí obecnou úpravou občanského
    zákoníku. Nároky z vad zboží se nedotýkají nároku na náhradu škody nebo nároku na smluvní
    pokutu. Kupující má rovněž právo uplatňovat nárok na náhradu škody způsobené kupujícímu či
    pacientovi kupujícího vadou zboží.

10.V případě, že orgán státního dohledu nařídí stažení zboží z oběhu, které prodávající dodal
    kupujícímu, je prodávající povinen toto zboží od kupujícího odebrat zpět na vlastní náklady a kupní
    cenu tohoto zboží kupujícímu uhradit, případně po smlouvě s kupujícím dodat zboží náhradní.

                                                            VI.
                                        Smluvní pokuta a úrok z prodlení

1. Smluvní strany se dohodly, že pokud bude kupující v prodlení s úhradou kupní ceny, je prodávající
    oprávněn požadovat po kupujícím úrok z prodlení maximálně ve výši stanovené nařízením vlády č.
    351/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

2. V případě, že bude prodávající v prodlení s plněním předmětu podle této smlouvy, je povinen
    zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny takto zpožděné dodávky včetně DPH za
    každý započatý den prodlení. Tím není dotčeno právo kupujícího na náhradu újmy a náhradu
    nákladů vynaložených na uplatnění svého práva.

3. V případě prodlení prodávajícího s termínem odstranění kupujícím řádně oznámených,
    reklamovaných vad v záruční době zaplatí prodávající kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,-
    Kě (slovy: jeden tisíc korun českých) za každé včasné neodstranění vad a každý započatý den
   prodlení.

4. Kupující má právo na smluvní pokutu ve výši 10% z ceny dodávky, pokud nastane situace uvedená
   v čl. VII. odst. 3 této smlouvy a kupující neuplatní právo na odstoupení od smlouvy.

5. Smluvní pokuty dle této smlouvy jsou splatné ve lhůtě 5 kalendářních dnů od doručení písemné
   výzvy oprávněné smluvní strany k její úhradě straně povinné.

6. Smluvní pokutu sjednanou touto smlouvou je povinná strana povinna uhradit nezávisle na tom, zda
    a případně v jaké výši vznikne druhé straně v této souvislosti škoda, kterou lze uplatnit samostatně,
   či nárok na vydání bezdůvodného obohacení. Smluvní strany vylučují aplikaci § 2050 občanského
    zákoníku. Zaplacením smluvní pokuty dále není dotčena povinnost příslušné smluvní strany splnit
   závazky vyplývající z této smlouvy.

                                                            VII.
                                       Trvání smlouvy, její změny a zánik

1. Tato smlouva se sjednává na dobu neurčitou počínaje dnem jejího podpisu oběma smluvními
    stranami.

                                                                       6
  ? Tato smlouva může být před uplynutím sjednané doby ukončena pouze písemně, a to:
     a) písemnou dohodou stran,
     b) jednostrannou písemnou výpovědí kteroukoliv ze smluvních stran bez udání důvodu, když
         výpovědní doba činí 3 měsíce počínaje dnem následujícím po dni, v němž byla výpověď
         prokazatelně doručena druhé smluvní straně,
     c) odstoupením od smlouvy z důvodů uváděných v této smlouvě nebo
     d) odstoupením od smlouvy z důvodů závažného porušení smluvní povinnosti některou ze
         smluvních stran a to v případě, pokud porušující smluvní strana nezjedná nápravu ani
         v dodatečné lhůtě, která nebude kratší než 15 dní ode dne doručení výzvy k nápravě od druhé
         smluvní strany.

 3. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, kdy jím předpokládaná spotřeba reagencií
     resp. cena za jedno vyšetření nebude odpovídat reálnému stavu dodávek, resp. reálné ceně za
     vyšetření po celou dobu plnění veřejné zakázky a smlouvy - pokud nákladovost bude o více než
     5% vyšší (např. z důvodu nutnosti opakování vyšetření analytů nebo konfirmace výsledku
     vyšetření diagnostiky od jiného dodavatele).

 4. Za závažné porušení smlouvy ze strany kupujícího je považováno např. jeho prodlení s úhradou
     faktury o více než 60 dní.

 5. Za závažné porušení smlouvy ze strany prodávajícího je považováno např. jeho opakované
     prodlení s realizací dodávky o více než 3 pracovní dny.

 6. Oznámení o odstoupení podle této smlouvy musí být v písemné podobě doručeno druhé smluvní
     straně. Účinky odstoupení od smlouvy nastávají okamžikem doručení písemného projevu vůle
     druhé smluvní straně.

                                                            VIII.
                                                    Ostatní ujednání

1. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží jeho převzetím, tj. dnem podpisu dodacího listu.
2. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím dodávky, tj. dnem podpisu dodacího

     listu.
3. Prodávající je povinen dodávku zabalit nebo opatřit pro přepravu způsobem, který je obvyklý

     a potřebným k uchování a ochraně zboží.
4. Prodávající se zavazuje zachovávat mlčenlivost o veškerých skutečnostech týkajících se zejména

     zdravotní, obchodní, ekonomické či technické činnosti kupujícího, které se dozví v souvislosti se
     svojí činností na základě této smlouvy, včetně jednání před uzavřením této smlouvy, pokud tyto
     skutečnosti nejsou běžně veřejně dostupné. Prodávající si je vědom, že se jedná o důvěrné
     informace a zavazuje se, že výše uvedené skutečnosti neposkytne třetím osobám, ani jich nevyužije
    ve svůj prospěch nebo ve prospěch třetích osob. Za důvěrné informace a předmět mlčenlivosti dle
    této smlouvy se považují rovněž jakékoliv osobní údaje, podoba a soukromí pacientů, zaměstnanců
    či jiných pracovníků kupujícího, se kterými se prodávající v souvislosti se svou činností pro
    kupujícího dozví nebo dostane do kontaktu. V případě porušení povinnosti mlčenlivosti se
    prodávající zavazuje uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 20.000,- Kč za každý takový
    případ. Úhradou smluvní pokuty není dotčeno právo kupujícího na náhradu újmy či náhradu
    nákladů účelně vynaložených na uplatnění jeho práva dle tohoto odstavce.
5. Prodávající souhlasí s uveřejněním smlouvy kupujícím za účelem splnění povinností uložených mu
    platnou a účinnou právní úpravou, a to zejména zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve
    znění pozdějších předpisů, a dále pokyny a rozhodnutími Ministerstva zdravotnictví České
    republiky.
6. Smluvní strany souhlasí s uveřejněním této smlouvy v plném znění, všech jejích náležitostí vč.
    příloh, které jsou její nedílnou součástí, v registru smluv.
7. Prodávající bere na vědomí, že kupující, jakožto státní příspěvková organizace, je povinna na dotaz
    třetí osoby poskytnout informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu
    k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
8. Prodávající není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu postoupit pohledávku za
    kupujícím vzniklou na základě této smlouvy ani postoupit tuto smlouvu.

                                                                        7
9 Prodávající podpisem této smlouvy přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu
    ustanovení § 1765 občanského zákoníku.

                                               IX.
                                   Závěrečná ustanovení

1. Tuto smlouvu lze měnit nebo doplnit pouze dohodou smluvních stran, a to formou písemného
   číslovaného dodatku, pokud není výše v této smlouvě výslovně uvedeno jinak.

2. Tato smlouva se řídí právním řádem České republiky. Práva a povinnosti smluvních stran touto
    smlouvou výslovně neupravená, jakož i právní poměry z ní vznikající a vyplývající, se řídí
   příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

3. Případné spory se zavazují smluvní strany řešit smírnou cestou a v případě, že nedojde k dohodě,
   budou spory řešeny věcně a místně příslušnými soudy České republiky.

4. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, a že souhlasí s jejím obsahem.
5. V případě, že některé ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatné, neúčinné, nevymahatelné,

   zůstávají ostatní ustanovení smlouvy platná, účinná, vymahatelná. Smluvní strany se zavazují
   nahradit takové neplatné, neúčinné, nevymahatelné ustanovení této smlouvy ustanovením jiným,
   platným, účinným, vymahatelným, které svým obsahem a smyslem odpovídá nejlépe obsahu a
   smyslu ustanovení původního.
6. Smlouva vstupuje v platnost a nabývá účinnosti v souladu se zákonem o registru smluv.
7. Tato smlouvaje vyhotovena ve třech stejnopisech s platností originálu, přičemž kupující obdrží dvě
   vyhotovení a prodávající obdrží jedno vyhotovení.
8. Přílohy této smlouvy:

Příloha 1  Cenová tabulka - tabulka výpočtu nabídkové ceny

V Praze dne i - / , f y . l o j i     V Praze dne 16.11.2018

                                   8
Příloha č. 1 kupní smlouvy - Cenová nabídka

Příloha č. 3 zadávací dokumentace k veřejné zakázce
"FN Motol - Dodávka souprav diagnostik pro imunonefelometrickou analýzu
proteinů a bezplatné zapůjčení 2 plně automatických analyzátorů "

CENOVÁ NABÍDKA, resp. tabulky
(bude přílohou kupní smlouvy)

Tabulka č. 1: Souhrn cen diagnostik včetně pomocných reagencií a spotřebního materiálu
část a: Diagnostika bez spotřebního materiálu

Položka  Název položky plnění + dodavatel uvede Měrná             Cena za    Výše DPH     Cena za     Předpokládaný    Cena celkem    Cena celkem vč.
  číslo                                                           měrnou         v%        měrnou      celkový roční   bez DPH při          DPH při
                     obchodní název                  jednotka  jednotku bez             jednotku vč.                  předpokládané
                                                                                                        počet testů   roční spotřebě   předpokládané
                                                                     DPH                     DPH                                       roční spotřebě

1.       Diagnostika pro kvantitativní stanovení     1 test    a             b          c             d               e=axd           f=cxd

         imunoglubulinu IgG v séru                               11,60        21%       14,035          13 323          154 531,3       186 982,9
                                                                 11,60         21%      14,035           1 125           13 048,7         15 788,9
2.       Diagnostika pro kvantitativní stanovení     1 test      11,62         21%      14,065          12 357          143 640,0
                                                                 49,52         21%      59,916             933           46 200,0       173 804,4
         imunoglobulinu IgG v likvoru                            11,65         21%      14,098          12 328          143 640,0         55 902,0
                                                                 47,18         21%      57,094           1 119           52 800,0       173 804,4
3.       Diagnostika pro kvantitativní stanovení     1 test      11,54         21%      13,959           5 336           61 560,0         63 888,0
                                                                 11,55         21%      13,978           5 329           61 560,0         74 487,6
         imunoglobulinu IgA v séru                               40,01         21%      48,414             433           17 325,0         74 487,6
                                                                 32,51         21%      39,339          11 396          370 500,0         20 963,3
4.       Diagnostika pro kvantitativní stanovení     1 test                                                                             448 305,0

         imunoglobulinu IgA v likvoru

5.       Diagnostika pro kvantitativní stanovení     1 test

         imunoglobulinu IgM v séru

6.       Diagnostika pro kvantitativní stanovení     1 test

         imunoglobulinu IgM v likvoru

7.       Diagnostika pro kvantitativní stanovení     1 test

         komplementu C3 v séru

8.       Diagnostika pro kvantitativní stanovení     1 test

         komplementu C4 v séru

9.       Diagnostika pro kvantitativní stanovení C1  1 test

         inhibitoru v séru

10.      Diagnostika pro kvantitativní stanovení     1 test

         CRP v séru
11.  Diagnostika pro kvantitativní stanovení      1 test      106,06  21%  128,333             1089                          115 500,0
                                                  1 test      106,06  21%  128,333             1089                          115 500,0
     imunoglobulinu lgG1 v séru                   1 test      106,06  21%  128,333             1089                          115 500,0       139 755,0
                                                  1 test      106,06  21%  128,333             1089                          115 500,0       139 755,0
12.  Diagnostika pro kvantitativní stanovení      1 test      103,45  21%  125,172                                                           139 755,0
                                                  1 test              21%                        377                          39 000,0       139 755,0
     imunoglobulinu lgG2 v séru                   1 test       38,24  21%   46,268             1 118                          42 750,0
                                                               38,24        46,268             1 118                          42 750,0         47 190,0
13.  Diagnostika pro kvantitativní stanovení                                                                                                   51 727,5
                                                                                                                                               51 727,5
     imunoglubulinu lgG3 v séru
                                                                                                                                           1 093 428,6
14.  Diagnostika pro kvantitativní stanovení
                                                                                                                                             120 697,5
     imunoglobulinu lgG4 v séru

15.  Diagnostika pro kvantitativní stanovení

     imunoglobulinu IgD v séru

16.  Diagnostika pro kvantitativní stanovení

     albuminu v séru

17.  Diagnostika pro kvantitativní stanovení

     albuminu v likvoru

část b: Další pomocné reagencie a ostatní spotřební materiál

     Další pomocné reagencie nutné pro

18.  požadovaný počet vyšetření (pracovní ,       1 test      12,79   21%  15,477              70 648                        903 660,0
                                                                                                                              99 750,0
     roztoky, promývací roztoky diluenty, pufry,

     kalibrátory, vzorky kontroly kvality atd.)

     Ostatní spotřební materiál nutný pro

19.  požadovaný počet vyšetření (zkumavky,        1 test      1,41    21%  1,708               70 648

     kyvety, adaptéry na pediatrické vzorky

     apod.)

     Celková nabídková cena v Kč bez DPH při předpokládaném počtu provedených testů za 1 rok                                 2 654 715,0

     Celková nabídková cena v Kč bez DPH při předpokládaném počtu provedených testů za 4 roky                                10 618 860,0

Pozn.:
Zadavatel bude hodnotit nabídky dle nejnižší cenové nabídky bez DPH při předpokládané roční spotřebě, kterou účastník uvede
v tabulce č. 1 řádku žlutě podbarveném.
Ve sloupcích D, C, F a I uveďte částku zaokrouhlenou na dvě desetinná místa

Účastník uvede celkový objem pomocných reagencii a spotřebního materiálu uvedených v řádku čísla položky 18 a 19.
Tabulka č. 2: ROZPOLOŽKOVÁNÍ položky č. 18 tab.č.1 - Další pomocné reagencie nutné k provedení výše uvedených
vyšetření (pracovní a promývací roztoky, diluenty, pufry, kalibrátory, reagencie kontroly kvality atd.)
Uvedená cena v položce č.18 tab.č.1 zahrnuje veškeré náklady spojené s vyšetřením a skládá se z těchto položek:

Název položky plnění včetně katalogového čísla + účastník doplní obchodní název Cena pomocných reagencií Výše DPH Cena pomocných reagencií na
                                                         na 1 test v Kč bez DPH  v%                                   1 test v Kč vč. DPH

DOPLNÍ ÚČASTNÍK                                          0,65                                                    21%  0,79
447050 BUFFER 3 (4X120M L) IM M AGE                      3,57                                                    21%  4,32
447060 WASH SOLUTION 10L, IM M AGE                       3,27                                                    21%  3,96
447640 DILUENT 1 (4X120ML) IMMAGE                        2,91                                                    21%  3,52
447650 BUFFER 1 (4X120M L) IM M AG E                     0,00                                                    21%  0,00
447660 DILUENT 2 (4X120ML) IMMAGE                        0,14                                                    21%  0,18
449560 CALIBRATOR 1ARRAY/IMMAGE 4X3M L                   0,12                                                    21%  0,14
469975 CAL 5 PLUS,ASO,CRF,RF (4X2M L)                    0,24                                                    21%  0,29
474020 IGALC/IGMLC CSF CALIB 2X3M L,IM M AG E            0,04                                                    21%  0,05
A16489 COMPLEMENT SYSTEM CALIBRATOR                      0,03                                                    21%  0,03
A46741 C om plem ent Control Low Level                   0,09                                                    21%  0,11
A46742 C o m p le m e n t P rediluted Cals Set           0,05                                                    21%  0,07
A46744 C om plem ent Control M edium Level               0,30                                                    21%  0,36
450120 C on trol Vigil P rotein 1, (4x5 mL.)             0,30                                                    21%  0,36
450125 C ontrol Vigil Protein 2, (4x5 mL.)               0,30                                                    21%  0,36
450130 C ontrol Vigil Protein 3, (4x5 mL.)               0,18                                                    21%  0,22
450162 C on trol Vigil Serology 1, CRP/RF/ASO (3x5 mL.)  0,18                                                    21%  0,22
450163 C ontrol Vigil Serology 2, CRP/RF/ASO (3x5 mL.)   0,18                                                    21%  0,22
450164 C ontrol Vigil Serology 3, CRP/RF/ASO (3x5 mL.)   0,05                                                    21%  0,06
W.SPC.IGD IgD C a lib ra to r 1 x l m l                  0,10                                                    21%  0,12
Y.SPR.IGD.I IgD C on trol lo w value l x l m l           0,10                                                    21%  0,12
Y.SPR.IGD.I IgD C on trol m ed iu m value l x l m l

  účastník přidá tolik řádků, kolik je třeba
Tabulka č. 3: ROZPOLOŽKOVÁNÍ položky č. 19 tab.č.1 - Ostatní spotřební materiál nutný k provedení výše uvedených
vyšetření (zkumavky, kyvety, adaptéry na pediatrické vzorky atd.). Uvedená cena v položce č. 19 tab.č.1 zahrnuje
veškeré náklady spojené s vyšetřením a skládá se z těcto položek:

Název položky plnění včetně katalogového čísla + účastník doplní obchodní název   Cena spotřebního materiálu    Výše DPH  Cena spotřebního materiálu na
                                                                                 na měrnou jednotku (1 test) v             měrnou jednotku (1 test) v Kč
                                                                                                                v%
                                                                                 Kč bez DPH                               vč. DPH

DOPLNÍ ÚČASTNÍK                                                                  0,679                          21%       0,82
  447255 UDR C artridges w ith caps (pkg o f 10)                                 0,170                          21%       0,21
  4 47170 E vaporation Caps (package o f 20)                                     0,159                          21%       0,19
  470706 SECTOR CUVETTES, 13/PKG IM M AGE                                        0,350                          21%       0,42
  470708 DILUTION SEG. 100/PKG IM M AGE                                          0,035                          21%       0,04
  651412 SAMPLE CUP .5M L 1000/PK                                                0,018                          21%       0,02
  652730 SAMPLE CUP 2M L 1000/PK

* účastník přidá tolik řádků, kolik je třeba
Tabulka č. 4: Položkový ceník, který zahrnuje ceny diagnostik, pom ocných reagencií a spotřebního materiálu uvedené dle tabulky č. 1, 2 a 3

Název položky plnění                  Katalogové číslo        Cena 1 balení      Výše DPH        Cena 1 balení         Velikost 1     Odhadovaná roční
                                                        diagnostik, pomocných        v%    diagnostik, pomocných     balení, počet    spotřeba balení dle
                                                        reagencií a spotřebního            reagencií a spotřebního  testů z 1 balení   předpokládaného
                                                        materiálu v Kč bez DPH             materiálu v Kč vč. DPH                     počtu vyšetření za

                                                                                                                                                1 rok

IGG REAGENT, 300 TEST, IM M AGE       446400            3420                     21%       4138,2                   300                      49

C3 REAGENT, 300 TESTS, IM M AGE       446450            3420                     21%       4138,2                   300                      18

IGA REAGENT, 300 TESTS, IM M AGE      446460            3420                     21%       4138,2                   300                      42

C4 REAGENT KIT, 300 TESTS, IM M AGE   446490            3420                     21%       4138,2                   300                      18

CRP RGT 100N M - IM M AGE, 300 TEST   447280            9750                     21%       11797,5                  300                      38

KIT, IGA-CSF 1500, IM MAGE            447460            6600                     21%       7986                     150                      7

KIT, IGM-CSF 150T IM MAGE             447470            6600                     21%       7986                     150                      8

ALBUM IN REAGENT, 1 5 0 TESTS, \ M W  447600            5700                     21%       6897                     150                      15

IGM REAGENT, 300 TESTS, IM M AGE      447610            3420                     21%       4138,2                   300                      42

C l ESTERASE INHIBITOR IMMAGE         A16490            5775                     21%       6987,75                  150                      3

IgG subclasses                        B02354            21000                    21%       25410                    200                      22

IgG 1 subclass                        B05410            5500                     21%       6655                     50

IgG 2 subclass                        B05411            5500                     21%       6655                     50

IgG 3 subclass                        B05412            5500                     21%       6655                     50

IgG 4 subclass                        B05413            5500                     21%       6655                     50

Im m u n o g lo b u lin D (IgD) Kit   KR.BNA.IGD        7800                     21%       9438                     100                      5

BUFFER 3 (4X120M L) IM MAGE           447050            4200                     21%       5082                     1360                     11

WASH SOLUTION 10L, IM MAGE            447060            3360                     21%       4065,6                   1240                     75

DILUENT 1 (4X120M L) IMMAGE           447640            4200                     21%       5082                     1450                     55

BUFFER 1 (4X120M L) IM MAGE           447650            4200                     21%       5082                     1360                     49

DILUENT 2 (4X120M L) IMMAGE           447660            4200                     21%       5082                     1450                     0

CALIBRATOR 1ARRAY/IM MAGE 4X 3 ML     449560            5120                     21%       6195,2                   4 x 3 ml                 2

CAL 5 PLUS,ASO,CRF,RF (4X2ML)         469975            8400                     21%       10164                    4 x 2 ml                 1

IGALC/IGMLC CSF CALIB 2X3M L,IM M AG  474020            17200                    21%       20812                    2 x 3 ml                 1

COMPLEMENT SYSTEM CALIBRATOR          A16489            2750                     21%       3327,5                   1 x 1 ml                 1
C om plem ent C ontrol Low Level                   A46741    1900  21%    2299   lxlm l    1   1
C o m p le m e n t P re dilute d Cals Set          A46742    6250  21%  7562,5   5 x 1 ml
C om plem ent C ontrol M edium Level               A46744    1900  21%           1 x 1 ml  1
C on trol Vigil P rotein 1, (4x5 mL.)              450120   10520  21%    2299   4 x 5ml
C o n tro l Vigil P rotein 2, (4x5 mL.)            450125   10520  21%  12729,2  4 x 5ml   2
C o n tro l Vigil P rotein 3, (4x5 mL.)            450130   10520  21%  12729,2  4 x 5ml
C o n tro l Vigil Serology 1, CRP/RF/ASO (3        450162   12600  21%  12729,2  3 x 5 ml  2
C on trol Vigil Serology 2, CRP/RF/ASO (3          450163   12600  21%   15246   3 x 5 ml
C on trol Vigil Serology 3, CRP/RF/ASO (3          450164   12600  21%   15246   3 x 5 ml  2
IgD C a lib ra to r 1 x l ml                    W.SPC.IGD   1720   21%   15246   1 x 1 ml
IgD C o n tro l lo w value l x l m l          Y.SPR.IGD.LV  1720   21%  2081,2   l x l ml  2
IgD C o n tro l m ed iu m value l x l m l     Y.SPR.IGD.MV  1720   21%  2081,2   1 x 1 ml
UDR C artridges w ith caps (pkg o f 10)            447255   4800   21%  2081,2             1
E vaporation Caps (package o f 20)                 447170   1200   21%             10 ks
SECTOR CUVETTES, 13/PKG IM MAGE                    470706   1250   21%    5808    20 ks    1
DILUTION SEG. 100/PKG IM MAGE                      470708   1650   21%    1452     13 ks
SAMPLE CUP .5M L 1000/PK                           651412   1250   21%  1512,5    100 ks   1
SAMPLE CUP 2M L 1000/PK                            652730   1250   21%  1996,5   1000 ks
                                                                        1512,5   1000 ks   2
                                                                        1512,5
                                                                                           4

                                                                                           4

                                                                                           10

                                                                                           10

                                                                                           9

                                                                                           15

                                                                                           2

                                                                                           1

* účastník přidá tolik řádků, kolik je třeba