Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Kupní smlouva na dodávky reagencií k přístroji s postupným plněním č. 93/17 Beckman Coulter Česká republika s.r.o. se sídlem Radiová 1, Praha 10, 102 27 zastoupená: IČO: 28233492 DIČ: CZ28233492 společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze,oddíl C,vložka 134167 (dále také jako „prodávající44nebo „dodavatel44) a Fakultní nemocnice v Motole, státní příspěvková organizace se sídlem V Úvalu 84, Praha 5, 150 06 zastoupená: IČO: 00064203 DIČ: CZ 00064203 (dále také jako „kupující44nebo „objednatel44) (prodávající a kupující společně dále jen „smluvní strany44) Preambule 1. Tato smlouvaje uzavírána na základě výsledků zadávacího řízení zadávaného v režimu zákona č. 134/2016 Sb„ o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, na veřejnou zakázku s názvem „FN Motol - Dodávka souprav diagnostik pro imunonefelometrickou analýzu proteinů a bezplatné zapůjčení dvou plně automatických analyzátorů44 (dále také jako „Veřejná zakázka44) a v souladu s ust. § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále také jako „občanský zákoník44). 2. Smluvní strany konstatují a dodavatel se podpisem této smlouvy zavazuje dodržovat i ty povinnosti, které touto smlouvou nejsou případně výslovně upraveny, jsou však obsaženy v zadávací dokumentaci Veřejné zakázky. 3. Obě smluvní strany prohlašují, že mají právní osobnost, jsou svéprávné a po vzájemném projednání a shodě uzavírají tuto kupní smlouvu na dodávku reagencií s postupným plněním (dále také jako „smlouva44): 1 I. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je úprava vzájemných práv a povinností smluvních stran při realizaci dodávek souprav reagencií a originálního provozního spotřebního materiálu, kalibrátorů a kontrolního materiálu k materiálnímu zajištění imunonefelometrických analýz proteinů v séru, plazmě a likvoru pro Ustav imunologie 2. LF UK FN Motol (dále také jako ,,zboží“), které je blíže specifikované v Příloze č. 1 této smlouvy, a to dle konkrétních jednotlivých objednávek kupujícího (viz. ěl. II. smlouvy). 2. Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího dodávat kupujícímu na základě jeho dílčích objednávek zboží blíže specifikované v Příloze č. 1 této smlouvy v množství, druhovém složení a za dodacích a platebních podmínek dle objednávek kupujícího a této smlouvy, a umožnit mu nabytí vlastnického práva ke zboží a dále závazek kupujícího řádně a včas dodané zboží převzít na sjednaném místě a zaplatit za něj prodávajícímu sjednanou kupní cenu, a to vše za podmínek stanovených v zadávacím řízení na Veřejnou zakázku, touto smlouvou či objednávkou a s platnými právními předpisy. Součástí předmětu plnění Veřejné zakázky je rovněž bezplatná výpůjčka 2 ks plně automatických analyzátorů pro imunonefelometrickou analýzu proteinů, když podrobné podmínky výpůjčky a specifikace 2 kusů analyzátorů je obsažena ve Smlouvě o výpůjčce, která je uzavírána zároveň s touto smlouvou, a v zadávací dokumentaci Veřejné zakázky. 3. Minimální množství zboží, které bude kupujícím od prodávajícího odebráno, stanoveno není. Množství zboží uvedené v zadávacím řízení Veřejné zakázky je pouze množstvím orientačním. Kupující je oprávněn určovat konkrétní množství a dobu plnění jednotlivých dílčích dodávek podle svých okamžitých, resp. aktuálních potřeb bez jakéhokoliv postihu ze strany prodávajícího. 4. Prodávající prohlašuje, že zboží splňuje technické, hygienické, bezpečnostní a další standardy dle předpisů Evropské Unie a odpovídá požadavkům stanoveným obecně závaznými právními předpisy a normami ČSN, především zákonu č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů, zákonu č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 56/2015 Sb., o technických požadavcích na diagnostické zdravotnické prostředky in vitro, dále pak, že má vlastnosti, které jsou sjednány v této smlouvě či dílčí objednávce a jsou pro takové zboží obvyklé a tyto si udrží po celou záruční dobu. 5. Dodávaná diagnostika musí splňovat i veškeré požadavky stanovené kupujícím (zadavatelem) v zadávací dokumentaci Veřejné zakázky a jejích přílohách. 6. Kupující se zavazuje zboží od prodávajícího převzít, resp. postupně přebírat za podmínek stanovených touto smlouvou (tj. prostřednictvím objednávek dle čl. II. smlouvy) a zaplatit kupní cenu podle této smlouvy a cenové nabídky dodavatele. II. Objednávky, kontaktní osoby smluvních stran 1. Postupné dodávky zboží budou uskutečňovány na základě jednotlivých, závazných objednávek kupujícího podle jeho aktuálních potřeb, a to a) elektronicky na e-mailovou adresu když prodávající je povinen neprodleně (tj. nejpozději do 24 hod) po obdržení objednávky tuto skutečnost kupujícímu potvrdit (akceptovat), a to na e-mailovou adresu, ze které objednávku obdržel; nebo b) eventuelně telefonicky v případě akutních případů Akutním případem se pro účely této smlouvy rozumí zásoba příslušného typu diagnostik, která je dostačující pro požadovaná vyšetření na max. 48 hod. 2 Objednávka bude obsahovat minimálně následující: Identifikační údaje kupujícího a prodávajícího Jméno a podpis osoby oprávněné za kupujícího provést objednávku Přesné určení zboží, termín a místo jeho dodání Jméno a příjmení osoby oprávněné zboží převzít Prodávající je povinen obdržení elektronické objednávky kupujícímu potvrdit - akceptaci zaslat zpět na e-mailovou adresu, ze které objednávku obdržel, popř. si vyžádat od kupujícího doplňující informace, které nezbytně potřebuje ke splnění svých povinností. Okamžikem dohody smluvních stran ohledně jejího obsahu, včetně lhůt k provedení je objednávka závazně potvrzena. V případě telefonické objednávky je objednávka oboustranně závazně sjednána během telefonického rozhovoru samotného, když po telefonickém hovoru zašle objednatel obratem ještě emailové potvrzení objednávky na email dodavatele 4. Kontaktní osoby smluvních stran oprávněných ve věcech objednávek zboží včetně jejich převzetí/předání. a) Za osobu kupujícího , Ústav imunologie, 2. LF UK a FN Motol, V Úvalu 84, 150 06 Praha 5, : dále Nemocniční lékárna Fakultní nemocnice v Motole, V Úvalu 84, 150 06 Praha 5, kontaktní osoby Nemocniční lékárny b) Za osobu prodávajícího: III. Dodací podmínky 1. Prodávající se zavazuje dodat objednané zboží ve lhůtě sjednané v objednávce. Pokud v objednávce není sjednána konkrétní lhůta dodání, pak platí, že v případě elektronických objednávek (viz. či. II. odst. 1 písni, a)) dodávka proběhne do 5 dní od provedení objednávky kupujícím, a v případě telefonických objednávek (viz. čl. II. odst. 1 písm. b)) dodávka proběhne do 24 hodin od provedení objednávky kupujícím. 2. Prodávající je povinen dodat zboží kupujícímu řádně a vhodně zabalené tak, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození, balení zboží však nesmí jakkoli omezit právo kupujícího si zboží před potvrzením jeho převzetí na dodacím listě prohlédnout, či ověřit jeho kvalitu a množství. 3. Prodávající se zavazuje splnit předmět této smlouvy sám, prostřednictvím třetí osoby jen na základě předchozího písemného souhlasu kupujícího. 4. Prodávající je povinen spolu se zbožím předat kupujícímu doklady, které jsou nutné k převzetí a užívání zboží v souladu s platnými právními předpisy ČR či doporučeními výrobce. Prodávající je povinen při každé dílčí dodávce dle této smlouvy dodat kupujícímu především, nikoliv avšak jen dodací list. Bez splnění této povinnosti prodávajícího nelze dodávku zboží realizovat. 5. Místem dodání zboží je sídlo kupujícího a to v době od 07:00 hod. do 15:00 hod. (v pracovních dnech). 6. Za dodání zboží se považuje jeho protokolární předání kupujícímu, případně osobě oprávněné za kupujícího zboží převzít, a to potvrzením dodacího listu (potvrzení o převzetí zásilky, předávacího protokolu apod.) tak, že osoba oprávněná zboží předat kupujícímu a osoba oprávněná za kupujícího zboží převzít čitelně uvedou na dodacím listu den dodání zboží, své jméno a příjmení spolu se svým vlastnoručním podpisem. 3 podací list tak podepíší oprávnění zástupci obou smluvních stran. V případě pochybností má přednost podpis za stranu kupující. 7. Dodací list musí dále obsahovat zejména: (i) číslo objednávky, (ii) množství zboží s uvedením druhů zboží, kódu zboží, (iii) expirační dobu (doba záruky), (iv) šarži, v případě, že se dodávka skládá ze zboží různých šarží, je prodávající povinen uvádět na dodacím listu (dodacích listech) počty kusů zboží s každou šarží samostatně, (v) další údaje stanovené relevantními právními předpisy či touto smlouvou (především zákonem č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném znění). 8. Zboží dodávané prodávajícím musí splňovat požadavky na jakost, neporušenost balení a řádné označení dle platných právních předpisů, a to po celou dobu trvání této smlouvy. Doba použitelnosti zboží. Doba použitelnosti zboží v okamžiku jeho dodání musí činit nejméně 6 měsíců, s výjimkou diagnostik obsahujících erytrocyty, u nichž je akceptována i kratší doba použitelnosti, pokud je pro dané diagnostikům obvyklá. V jiných případech je dodání zboží s kratší dobou použitelnosti možné pouze za předpokladu, že stím kupující vysloví předem písemný souhlas. Zboží nesplňující podmínku minimální doby použitelnosti se považuje za vadné. S těmito podmínkami vyslovuje prodávající podpisem této smlouvy bezvýhradní souhlas. 9. Prodávající je povinen provést každou dodávku na svůj náklad a na své nebezpečí ve sjednané době, za cenu nabídnutou a sjednanou podle této smlouvy. Kupující je oprávněn vrátit prodávajícímu každou dílčí dodávku v případě, že zboží nebude splňovat jakostní požadavky uvedené v této smlouvě či objednávce. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží (či jeho části): (i) nepředá-li prodávající, resp. jím pověřený přepravce v místě plnění kupujícímu dodací list, který musí obsahovat alespoň výše uvedené skutečnosti; (ii) nesouhlasí-li počet položek nebo množství zboží uvedené na dodacím listě se skutečně dodaným zbožím; (iii) které je poškozené nebo které jinak nesplňuje podmínky dle této smlouvy, zejména pak jakost zboží. 10. Kupující v průběhu trvání smlouvy nevylučuje možnost záměny za dodávky jiné zboží, pokud není již objektivně možné zajistit její dodávky uvedené v nabídce prodávajícího a kumulativně jsou splněny tyto podmínky: (i) jedná se o typ, položku shodné či vyšší kvality než dodávaný typ a svými parametry splňuje minimální požadavky kupujícího stanovené v této zadávací dokumentaci či této smlouvě; (ii) kupující s takovou dodávkou souhlasí; (iii) nedojde k navýšení vysoutěžené ceny; (iv) k záměně může dojít vždy výhradně na základě písemné smlouvy smluvních stran, formou písemného dodatku této smlouvy při dodržení zákona o zadávání veřejných zakázek. IV. Kupní cena a platební podmínky 1. Kupní cena zboží dle této smlouvy byla stanovena dohodou smluvních stran a je rozepsána v Příloze č. 1 této smlouvy označené jako „Cenová tabulka a požadavky na diagnostika44. 2. Prodávající se zavazuje, že kupní cena nepřekročí jednotkovou uvedenou v Příloze č. 1 této smlouvy a v Příloze č. 3 zadávací dokumentace (tj. cenové nabídce prodávajícího) po celou dobu 4 latnosti smlouvy. Ceny jednotlivých položek zboží jsou nejvýše přípustné a konečné a zahrnují celý předmět plnění. 3. V případě, že po dobu platnosti smlouvy, dojde ke snížení úhrady zboží ze strany pojišťovny vůči kupujícímu, zavazuje se prodávající, že kupní cenu upraví tak, aby nepřevyšovala tuto úhradu. Pokud tuto povinnost prodávající nesplní, je kupující oprávněn od této smlouvy a/nebo od jednotlivé dílčí objednávky odstoupit. 4. Kupní cena v sobě zahrnuje veškeré náklady související s plněním předmětu této smlouvy, tedy zejména veškeré dopravní, pojišťovací, celní, daňové a případně další poplatky atd. 5. Prodávající může písemně navrhnout zvýšení kupní ceny pouze v souvislosti se změnou daňových právních předpisů ve smyslu změny zákona o dani z přidané hodnoty č. 235/2004 Sb., a to nejvýše o částku odpovídající této legislativní změně. 6. Kupující nebude poskytovat zálohy. 7. Kupní cena za zboží bude kupujícímu účtována na základě daňových dokladů (faktur) vystavených prodávajícím dle objednávek kupujícího. Kupní cena je splatná ve lhůtě 60 (šedesát) dní ode dne doručení daňového dokladu (faktury) kupujícímu. Prodávající je oprávněn vystavit a předat fakturu v elektronické či písemné podobě kupujícímu nejdříve v den převzetí dodávky a po podpisu dodacího listu. 8. Platba faktur probíhá zpravidla bezhotovostním převodem na účet prodávajícího uvedený v záhlaví této smlouvy. Kupující splní povinnost zaplatit, pokud je nejpozději v poslední den splatnosti faktury částka odepsána z jeho bankovního účtu. 9. Účetní daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti stanovené příslušnými právními předpisy, a to zejména zákonem č. 235/2004 Sb.. o dani z přidané hodnoty a zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění. 10. Nedílnou součástí daňového dokladu (faktury) musí být dodací list či jiný obdobný doklad potvrzující převzetí zboží osobou oprávněnou jednat v tomto rozsahu za kupujícího. 11. V případě, že daňový účetní doklad (faktura) nebude obsahovat náležitosti výše uvedené nebo k němu nebudou přiloženy řádné doklady (přílohy) smlouvou vyžadované, je kupující oprávněn vrátit jej prodávajícímu a požadovat vystavení nového řádného daňového účetního dokladu (faktury). Počínaje dnem doručení opraveného daňového účetního dokladu (faktury) kupujícímu začne plynout nová lhůta splatnosti. V. Práva z vadného plnění, záruka za zboží 1. Prodávající se zavazuje, že každou dodávku dodá bez jakýchkoliv (faktických a právních) vad. Pokud není písemně dohodnuto jinak, nemá kupující zájem na plnění dodávky, která by měla jakékoliv vady, a to včetně vad, na které prodávající kupujícího upozornil. 2. Prodávající prohlašuje, že je, resp. v případě každé dodávky zboží bude výlučným vlastníkem zboží, že na zboží nevážnou a nebudou váznout žádná práva třetích osob a že není a kdykoliv po dobu trvání této smlouvy nebude dána žádná překážka, která by mu bránila s dodávaným zbožím disponovat. 3. Prodávající odpovídá za vady dodávky, které má v době odevzdání a převzetí nebo které se objeví kdykoliv později. Práva kupujícího z vadného plnění se řídí zejména ust. § 2099 a násl. občanského zákoníku. 4. Prodávající poskytuje v souladu s ust. § 2113 a násl. občanského zákoníku záruku za jakost dodaného zboží po celou dobu jeho použitelnosti (exspirační doby) ode dne protokolárního převzetí zboží na základě konkrétní objednávky a zavazuje se neprodleně informovat kupujícího o případných zjištěných vadách již dodaného zboží. Kupující je oprávněn v průběhu doby použitelnosti zboží (v době záruky) vyžádat si od prodávajícího doplnění informací o složení a vlastnostech, informace o výrobci, informace o skladování, uchování a postup při likvidaci. 5 prodávající odpovídá za veškeré vady, které má zboží v době jeho protokolárního předání a za vady, které se vyskytnou po dobu trvání záruční doby. Prodávající neodpovídá za vady zboží prokazatelně způsobené po jeho dodání manipulací kupujícího se zbožím v rozporu s dodanou uživatelskou příručkou, návodem k použití, apod. 6. Kupující je povinen případné vady zboží oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a uplatnit svůj požadavek na jejich odstranění, a to na e-mailovou adresu prodávajícího . Kupující je oprávněn si zvolit mezi nároky z vad. 7. V případě uplatnění nároku z vad dodaného zboží kupujícím z důvodu pochybnosti o kvalitě dodaného zboží, se prodávající zavazuje na žádost kupujícího ihned zboží vyměnit za nové, které nebude vykazovat obdobné závady, bez ohledu na aktuální stav průběhu reklamačního řízení. Pro dodání nového zboží platí přiměřeně ustanovení této smlouvy. 8. Prodávající je povinen odstranit závadu nejpozději do 5 pracovních dní od jejího nahlášení. 9. Pokud tato smlouva nestanoví jinak, nároky z vad zboží se řídí obecnou úpravou občanského zákoníku. Nároky z vad zboží se nedotýkají nároku na náhradu škody nebo nároku na smluvní pokutu. Kupující má rovněž právo uplatňovat nárok na náhradu škody způsobené kupujícímu či pacientovi kupujícího vadou zboží. 10.V případě, že orgán státního dohledu nařídí stažení zboží z oběhu, které prodávající dodal kupujícímu, je prodávající povinen toto zboží od kupujícího odebrat zpět na vlastní náklady a kupní cenu tohoto zboží kupujícímu uhradit, případně po smlouvě s kupujícím dodat zboží náhradní. VI. Smluvní pokuta a úrok z prodlení 1. Smluvní strany se dohodly, že pokud bude kupující v prodlení s úhradou kupní ceny, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím úrok z prodlení maximálně ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů. 2. V případě, že bude prodávající v prodlení s plněním předmětu podle této smlouvy, je povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny takto zpožděné dodávky včetně DPH za každý započatý den prodlení. Tím není dotčeno právo kupujícího na náhradu újmy a náhradu nákladů vynaložených na uplatnění svého práva. 3. V případě prodlení prodávajícího s termínem odstranění kupujícím řádně oznámených, reklamovaných vad v záruční době zaplatí prodávající kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kě (slovy: jeden tisíc korun českých) za každé včasné neodstranění vad a každý započatý den prodlení. 4. Kupující má právo na smluvní pokutu ve výši 10% z ceny dodávky, pokud nastane situace uvedená v čl. VII. odst. 3 této smlouvy a kupující neuplatní právo na odstoupení od smlouvy. 5. Smluvní pokuty dle této smlouvy jsou splatné ve lhůtě 5 kalendářních dnů od doručení písemné výzvy oprávněné smluvní strany k její úhradě straně povinné. 6. Smluvní pokutu sjednanou touto smlouvou je povinná strana povinna uhradit nezávisle na tom, zda a případně v jaké výši vznikne druhé straně v této souvislosti škoda, kterou lze uplatnit samostatně, či nárok na vydání bezdůvodného obohacení. Smluvní strany vylučují aplikaci § 2050 občanského zákoníku. Zaplacením smluvní pokuty dále není dotčena povinnost příslušné smluvní strany splnit závazky vyplývající z této smlouvy. VII. Trvání smlouvy, její změny a zánik 1. Tato smlouva se sjednává na dobu neurčitou počínaje dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. 6 ? Tato smlouva může být před uplynutím sjednané doby ukončena pouze písemně, a to: a) písemnou dohodou stran, b) jednostrannou písemnou výpovědí kteroukoliv ze smluvních stran bez udání důvodu, když výpovědní doba činí 3 měsíce počínaje dnem následujícím po dni, v němž byla výpověď prokazatelně doručena druhé smluvní straně, c) odstoupením od smlouvy z důvodů uváděných v této smlouvě nebo d) odstoupením od smlouvy z důvodů závažného porušení smluvní povinnosti některou ze smluvních stran a to v případě, pokud porušující smluvní strana nezjedná nápravu ani v dodatečné lhůtě, která nebude kratší než 15 dní ode dne doručení výzvy k nápravě od druhé smluvní strany. 3. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, kdy jím předpokládaná spotřeba reagencií resp. cena za jedno vyšetření nebude odpovídat reálnému stavu dodávek, resp. reálné ceně za vyšetření po celou dobu plnění veřejné zakázky a smlouvy - pokud nákladovost bude o více než 5% vyšší (např. z důvodu nutnosti opakování vyšetření analytů nebo konfirmace výsledku vyšetření diagnostiky od jiného dodavatele). 4. Za závažné porušení smlouvy ze strany kupujícího je považováno např. jeho prodlení s úhradou faktury o více než 60 dní. 5. Za závažné porušení smlouvy ze strany prodávajícího je považováno např. jeho opakované prodlení s realizací dodávky o více než 3 pracovní dny. 6. Oznámení o odstoupení podle této smlouvy musí být v písemné podobě doručeno druhé smluvní straně. Účinky odstoupení od smlouvy nastávají okamžikem doručení písemného projevu vůle druhé smluvní straně. VIII. Ostatní ujednání 1. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží jeho převzetím, tj. dnem podpisu dodacího listu. 2. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím dodávky, tj. dnem podpisu dodacího listu. 3. Prodávající je povinen dodávku zabalit nebo opatřit pro přepravu způsobem, který je obvyklý a potřebným k uchování a ochraně zboží. 4. Prodávající se zavazuje zachovávat mlčenlivost o veškerých skutečnostech týkajících se zejména zdravotní, obchodní, ekonomické či technické činnosti kupujícího, které se dozví v souvislosti se svojí činností na základě této smlouvy, včetně jednání před uzavřením této smlouvy, pokud tyto skutečnosti nejsou běžně veřejně dostupné. Prodávající si je vědom, že se jedná o důvěrné informace a zavazuje se, že výše uvedené skutečnosti neposkytne třetím osobám, ani jich nevyužije ve svůj prospěch nebo ve prospěch třetích osob. Za důvěrné informace a předmět mlčenlivosti dle této smlouvy se považují rovněž jakékoliv osobní údaje, podoba a soukromí pacientů, zaměstnanců či jiných pracovníků kupujícího, se kterými se prodávající v souvislosti se svou činností pro kupujícího dozví nebo dostane do kontaktu. V případě porušení povinnosti mlčenlivosti se prodávající zavazuje uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 20.000,- Kč za každý takový případ. Úhradou smluvní pokuty není dotčeno právo kupujícího na náhradu újmy či náhradu nákladů účelně vynaložených na uplatnění jeho práva dle tohoto odstavce. 5. Prodávající souhlasí s uveřejněním smlouvy kupujícím za účelem splnění povinností uložených mu platnou a účinnou právní úpravou, a to zejména zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů, a dále pokyny a rozhodnutími Ministerstva zdravotnictví České republiky. 6. Smluvní strany souhlasí s uveřejněním této smlouvy v plném znění, všech jejích náležitostí vč. příloh, které jsou její nedílnou součástí, v registru smluv. 7. Prodávající bere na vědomí, že kupující, jakožto státní příspěvková organizace, je povinna na dotaz třetí osoby poskytnout informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. 8. Prodávající není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu postoupit pohledávku za kupujícím vzniklou na základě této smlouvy ani postoupit tuto smlouvu. 7 9 Prodávající podpisem této smlouvy přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 občanského zákoníku. IX. Závěrečná ustanovení 1. Tuto smlouvu lze měnit nebo doplnit pouze dohodou smluvních stran, a to formou písemného číslovaného dodatku, pokud není výše v této smlouvě výslovně uvedeno jinak. 2. Tato smlouva se řídí právním řádem České republiky. Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou výslovně neupravená, jakož i právní poměry z ní vznikající a vyplývající, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 3. Případné spory se zavazují smluvní strany řešit smírnou cestou a v případě, že nedojde k dohodě, budou spory řešeny věcně a místně příslušnými soudy České republiky. 4. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, a že souhlasí s jejím obsahem. 5. V případě, že některé ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatné, neúčinné, nevymahatelné, zůstávají ostatní ustanovení smlouvy platná, účinná, vymahatelná. Smluvní strany se zavazují nahradit takové neplatné, neúčinné, nevymahatelné ustanovení této smlouvy ustanovením jiným, platným, účinným, vymahatelným, které svým obsahem a smyslem odpovídá nejlépe obsahu a smyslu ustanovení původního. 6. Smlouva vstupuje v platnost a nabývá účinnosti v souladu se zákonem o registru smluv. 7. Tato smlouvaje vyhotovena ve třech stejnopisech s platností originálu, přičemž kupující obdrží dvě vyhotovení a prodávající obdrží jedno vyhotovení. 8. Přílohy této smlouvy: Příloha 1 Cenová tabulka - tabulka výpočtu nabídkové ceny V Praze dne i - / , f y . l o j i V Praze dne 16.11.2018 8 Příloha č. 1 kupní smlouvy - Cenová nabídka Příloha č. 3 zadávací dokumentace k veřejné zakázce "FN Motol - Dodávka souprav diagnostik pro imunonefelometrickou analýzu proteinů a bezplatné zapůjčení 2 plně automatických analyzátorů " CENOVÁ NABÍDKA, resp. tabulky (bude přílohou kupní smlouvy) Tabulka č. 1: Souhrn cen diagnostik včetně pomocných reagencií a spotřebního materiálu část a: Diagnostika bez spotřebního materiálu Položka Název položky plnění + dodavatel uvede Měrná Cena za Výše DPH Cena za Předpokládaný Cena celkem Cena celkem vč. číslo měrnou v% měrnou celkový roční bez DPH při DPH při obchodní název jednotka jednotku bez jednotku vč. předpokládané počet testů roční spotřebě předpokládané DPH DPH roční spotřebě 1. Diagnostika pro kvantitativní stanovení 1 test a b c d e=axd f=cxd imunoglubulinu IgG v séru 11,60 21% 14,035 13 323 154 531,3 186 982,9 11,60 21% 14,035 1 125 13 048,7 15 788,9 2. Diagnostika pro kvantitativní stanovení 1 test 11,62 21% 14,065 12 357 143 640,0 49,52 21% 59,916 933 46 200,0 173 804,4 imunoglobulinu IgG v likvoru 11,65 21% 14,098 12 328 143 640,0 55 902,0 47,18 21% 57,094 1 119 52 800,0 173 804,4 3. Diagnostika pro kvantitativní stanovení 1 test 11,54 21% 13,959 5 336 61 560,0 63 888,0 11,55 21% 13,978 5 329 61 560,0 74 487,6 imunoglobulinu IgA v séru 40,01 21% 48,414 433 17 325,0 74 487,6 32,51 21% 39,339 11 396 370 500,0 20 963,3 4. Diagnostika pro kvantitativní stanovení 1 test 448 305,0 imunoglobulinu IgA v likvoru 5. Diagnostika pro kvantitativní stanovení 1 test imunoglobulinu IgM v séru 6. Diagnostika pro kvantitativní stanovení 1 test imunoglobulinu IgM v likvoru 7. Diagnostika pro kvantitativní stanovení 1 test komplementu C3 v séru 8. Diagnostika pro kvantitativní stanovení 1 test komplementu C4 v séru 9. Diagnostika pro kvantitativní stanovení C1 1 test inhibitoru v séru 10. Diagnostika pro kvantitativní stanovení 1 test CRP v séru 11. Diagnostika pro kvantitativní stanovení 1 test 106,06 21% 128,333 1089 115 500,0 1 test 106,06 21% 128,333 1089 115 500,0 imunoglobulinu lgG1 v séru 1 test 106,06 21% 128,333 1089 115 500,0 139 755,0 1 test 106,06 21% 128,333 1089 115 500,0 139 755,0 12. Diagnostika pro kvantitativní stanovení 1 test 103,45 21% 125,172 139 755,0 1 test 21% 377 39 000,0 139 755,0 imunoglobulinu lgG2 v séru 1 test 38,24 21% 46,268 1 118 42 750,0 38,24 46,268 1 118 42 750,0 47 190,0 13. Diagnostika pro kvantitativní stanovení 51 727,5 51 727,5 imunoglubulinu lgG3 v séru 1 093 428,6 14. Diagnostika pro kvantitativní stanovení 120 697,5 imunoglobulinu lgG4 v séru 15. Diagnostika pro kvantitativní stanovení imunoglobulinu IgD v séru 16. Diagnostika pro kvantitativní stanovení albuminu v séru 17. Diagnostika pro kvantitativní stanovení albuminu v likvoru část b: Další pomocné reagencie a ostatní spotřební materiál Další pomocné reagencie nutné pro 18. požadovaný počet vyšetření (pracovní , 1 test 12,79 21% 15,477 70 648 903 660,0 99 750,0 roztoky, promývací roztoky diluenty, pufry, kalibrátory, vzorky kontroly kvality atd.) Ostatní spotřební materiál nutný pro 19. požadovaný počet vyšetření (zkumavky, 1 test 1,41 21% 1,708 70 648 kyvety, adaptéry na pediatrické vzorky apod.) Celková nabídková cena v Kč bez DPH při předpokládaném počtu provedených testů za 1 rok 2 654 715,0 Celková nabídková cena v Kč bez DPH při předpokládaném počtu provedených testů za 4 roky 10 618 860,0 Pozn.: Zadavatel bude hodnotit nabídky dle nejnižší cenové nabídky bez DPH při předpokládané roční spotřebě, kterou účastník uvede v tabulce č. 1 řádku žlutě podbarveném. Ve sloupcích D, C, F a I uveďte částku zaokrouhlenou na dvě desetinná místa Účastník uvede celkový objem pomocných reagencii a spotřebního materiálu uvedených v řádku čísla položky 18 a 19. Tabulka č. 2: ROZPOLOŽKOVÁNÍ položky č. 18 tab.č.1 - Další pomocné reagencie nutné k provedení výše uvedených vyšetření (pracovní a promývací roztoky, diluenty, pufry, kalibrátory, reagencie kontroly kvality atd.) Uvedená cena v položce č.18 tab.č.1 zahrnuje veškeré náklady spojené s vyšetřením a skládá se z těchto položek: Název položky plnění včetně katalogového čísla + účastník doplní obchodní název Cena pomocných reagencií Výše DPH Cena pomocných reagencií na na 1 test v Kč bez DPH v% 1 test v Kč vč. DPH DOPLNÍ ÚČASTNÍK 0,65 21% 0,79 447050 BUFFER 3 (4X120M L) IM M AGE 3,57 21% 4,32 447060 WASH SOLUTION 10L, IM M AGE 3,27 21% 3,96 447640 DILUENT 1 (4X120ML) IMMAGE 2,91 21% 3,52 447650 BUFFER 1 (4X120M L) IM M AG E 0,00 21% 0,00 447660 DILUENT 2 (4X120ML) IMMAGE 0,14 21% 0,18 449560 CALIBRATOR 1ARRAY/IMMAGE 4X3M L 0,12 21% 0,14 469975 CAL 5 PLUS,ASO,CRF,RF (4X2M L) 0,24 21% 0,29 474020 IGALC/IGMLC CSF CALIB 2X3M L,IM M AG E 0,04 21% 0,05 A16489 COMPLEMENT SYSTEM CALIBRATOR 0,03 21% 0,03 A46741 C om plem ent Control Low Level 0,09 21% 0,11 A46742 C o m p le m e n t P rediluted Cals Set 0,05 21% 0,07 A46744 C om plem ent Control M edium Level 0,30 21% 0,36 450120 C on trol Vigil P rotein 1, (4x5 mL.) 0,30 21% 0,36 450125 C ontrol Vigil Protein 2, (4x5 mL.) 0,30 21% 0,36 450130 C ontrol Vigil Protein 3, (4x5 mL.) 0,18 21% 0,22 450162 C on trol Vigil Serology 1, CRP/RF/ASO (3x5 mL.) 0,18 21% 0,22 450163 C ontrol Vigil Serology 2, CRP/RF/ASO (3x5 mL.) 0,18 21% 0,22 450164 C ontrol Vigil Serology 3, CRP/RF/ASO (3x5 mL.) 0,05 21% 0,06 W.SPC.IGD IgD C a lib ra to r 1 x l m l 0,10 21% 0,12 Y.SPR.IGD.I IgD C on trol lo w value l x l m l 0,10 21% 0,12 Y.SPR.IGD.I IgD C on trol m ed iu m value l x l m l účastník přidá tolik řádků, kolik je třeba Tabulka č. 3: ROZPOLOŽKOVÁNÍ položky č. 19 tab.č.1 - Ostatní spotřební materiál nutný k provedení výše uvedených vyšetření (zkumavky, kyvety, adaptéry na pediatrické vzorky atd.). Uvedená cena v položce č. 19 tab.č.1 zahrnuje veškeré náklady spojené s vyšetřením a skládá se z těcto položek: Název položky plnění včetně katalogového čísla + účastník doplní obchodní název Cena spotřebního materiálu Výše DPH Cena spotřebního materiálu na na měrnou jednotku (1 test) v měrnou jednotku (1 test) v Kč v% Kč bez DPH vč. DPH DOPLNÍ ÚČASTNÍK 0,679 21% 0,82 447255 UDR C artridges w ith caps (pkg o f 10) 0,170 21% 0,21 4 47170 E vaporation Caps (package o f 20) 0,159 21% 0,19 470706 SECTOR CUVETTES, 13/PKG IM M AGE 0,350 21% 0,42 470708 DILUTION SEG. 100/PKG IM M AGE 0,035 21% 0,04 651412 SAMPLE CUP .5M L 1000/PK 0,018 21% 0,02 652730 SAMPLE CUP 2M L 1000/PK * účastník přidá tolik řádků, kolik je třeba Tabulka č. 4: Položkový ceník, který zahrnuje ceny diagnostik, pom ocných reagencií a spotřebního materiálu uvedené dle tabulky č. 1, 2 a 3 Název položky plnění Katalogové číslo Cena 1 balení Výše DPH Cena 1 balení Velikost 1 Odhadovaná roční diagnostik, pomocných v% diagnostik, pomocných balení, počet spotřeba balení dle reagencií a spotřebního reagencií a spotřebního testů z 1 balení předpokládaného materiálu v Kč bez DPH materiálu v Kč vč. DPH počtu vyšetření za 1 rok IGG REAGENT, 300 TEST, IM M AGE 446400 3420 21% 4138,2 300 49 C3 REAGENT, 300 TESTS, IM M AGE 446450 3420 21% 4138,2 300 18 IGA REAGENT, 300 TESTS, IM M AGE 446460 3420 21% 4138,2 300 42 C4 REAGENT KIT, 300 TESTS, IM M AGE 446490 3420 21% 4138,2 300 18 CRP RGT 100N M - IM M AGE, 300 TEST 447280 9750 21% 11797,5 300 38 KIT, IGA-CSF 1500, IM MAGE 447460 6600 21% 7986 150 7 KIT, IGM-CSF 150T IM MAGE 447470 6600 21% 7986 150 8 ALBUM IN REAGENT, 1 5 0 TESTS, \ M W 447600 5700 21% 6897 150 15 IGM REAGENT, 300 TESTS, IM M AGE 447610 3420 21% 4138,2 300 42 C l ESTERASE INHIBITOR IMMAGE A16490 5775 21% 6987,75 150 3 IgG subclasses B02354 21000 21% 25410 200 22 IgG 1 subclass B05410 5500 21% 6655 50 IgG 2 subclass B05411 5500 21% 6655 50 IgG 3 subclass B05412 5500 21% 6655 50 IgG 4 subclass B05413 5500 21% 6655 50 Im m u n o g lo b u lin D (IgD) Kit KR.BNA.IGD 7800 21% 9438 100 5 BUFFER 3 (4X120M L) IM MAGE 447050 4200 21% 5082 1360 11 WASH SOLUTION 10L, IM MAGE 447060 3360 21% 4065,6 1240 75 DILUENT 1 (4X120M L) IMMAGE 447640 4200 21% 5082 1450 55 BUFFER 1 (4X120M L) IM MAGE 447650 4200 21% 5082 1360 49 DILUENT 2 (4X120M L) IMMAGE 447660 4200 21% 5082 1450 0 CALIBRATOR 1ARRAY/IM MAGE 4X 3 ML 449560 5120 21% 6195,2 4 x 3 ml 2 CAL 5 PLUS,ASO,CRF,RF (4X2ML) 469975 8400 21% 10164 4 x 2 ml 1 IGALC/IGMLC CSF CALIB 2X3M L,IM M AG 474020 17200 21% 20812 2 x 3 ml 1 COMPLEMENT SYSTEM CALIBRATOR A16489 2750 21% 3327,5 1 x 1 ml 1 C om plem ent C ontrol Low Level A46741 1900 21% 2299 lxlm l 1 1 C o m p le m e n t P re dilute d Cals Set A46742 6250 21% 7562,5 5 x 1 ml C om plem ent C ontrol M edium Level A46744 1900 21% 1 x 1 ml 1 C on trol Vigil P rotein 1, (4x5 mL.) 450120 10520 21% 2299 4 x 5ml C o n tro l Vigil P rotein 2, (4x5 mL.) 450125 10520 21% 12729,2 4 x 5ml 2 C o n tro l Vigil P rotein 3, (4x5 mL.) 450130 10520 21% 12729,2 4 x 5ml C o n tro l Vigil Serology 1, CRP/RF/ASO (3 450162 12600 21% 12729,2 3 x 5 ml 2 C on trol Vigil Serology 2, CRP/RF/ASO (3 450163 12600 21% 15246 3 x 5 ml C on trol Vigil Serology 3, CRP/RF/ASO (3 450164 12600 21% 15246 3 x 5 ml 2 IgD C a lib ra to r 1 x l ml W.SPC.IGD 1720 21% 15246 1 x 1 ml IgD C o n tro l lo w value l x l m l Y.SPR.IGD.LV 1720 21% 2081,2 l x l ml 2 IgD C o n tro l m ed iu m value l x l m l Y.SPR.IGD.MV 1720 21% 2081,2 1 x 1 ml UDR C artridges w ith caps (pkg o f 10) 447255 4800 21% 2081,2 1 E vaporation Caps (package o f 20) 447170 1200 21% 10 ks SECTOR CUVETTES, 13/PKG IM MAGE 470706 1250 21% 5808 20 ks 1 DILUTION SEG. 100/PKG IM MAGE 470708 1650 21% 1452 13 ks SAMPLE CUP .5M L 1000/PK 651412 1250 21% 1512,5 100 ks 1 SAMPLE CUP 2M L 1000/PK 652730 1250 21% 1996,5 1000 ks 1512,5 1000 ks 2 1512,5 4 4 10 10 9 15 2 1 * účastník přidá tolik řádků, kolik je třeba