Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7461699: smlouva o dílo § 2586 a násl. NOZ: Novoroční ohňostroj pro hlavní

Příloha Smlouva č.DIL_63_03_000673_2018-Text smlouvy (veřejná kopie)(veřejná kopie)[CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MHMPP04ARGUQ
                                                               Stejnopis č. 2

                              SMLOUVA O DÍLO
                         DIL/63/03/000673/2018

uzavřená podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění

                                Smluvní strany

Hlavní město Praha

Magistrát Hlavního města Prahy

Sídlo:             Mariánské náměstí 2/2, 110 Ol Praha 1
IČ:                00064581
DIČ:               CZ00064581

Zastoupené:        Markétou Poslušnou, vedoucí oddělení marketingu, pověřenou řízením

                   odboru komunikace a marketingu

Bankovní spojení: PPF

č. účtu:

(dále jen "Objednatel")

a

Zhotovitel:        MAKALU Fireworks s.r.o.
Sídlo:             Ke křížkám 166, Dubeč, 107 00 Praha 10
IČ:
DIČ:               04536011
Zastoupený:
                   CZ04536011
Bankovní spojení:  jednatelem Martinem Peterem a jednatelem Václavem Krupičkou
                   Komerční ban
č. účtu:

Zápis ve veřejném

(dále jen "Zhotovitel")

uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu:

                                                   I. Preambule

1.1. Tato smlouva je uzavírána na základě výsledkll zadávacího řízení zadávaného mimo
         režim zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále též
         "ZZVZ"), na realizaci veřejné zakázky malého rozsahu s názvem "Novoroční

        ohňostroj pro hlavníměsto Prahu 2019" (dále též "veřejná zakázka").

                                Stránka 1 z 8
                                           II. Předmět smlouvy

2.1. Předmětem této smlouvy je závazek Zhotovitele realizovat novoroční ohňostroj pro
         hlavní město Prahu (dále jen "dílo"), a současně závazek Objednatele zaplatit za
         uvedenou službu cenu dle této Smlouvy.

2.2. Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněn a je odborně zpLisobilý k zajištění předmětné
         činnosti, a to v souladu se zákonem č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
         (živnostenský zákon), v platném zněn í, a všech oprávnění, certifikací a licencí, kterých
         je třeba k řádnému poskytování předmětných služeb v souladu se zákonem.

2.3. Zhotovitel prohlašuje, že se plně seznámil s rozsahem a povahou díla a s místem
         provádění díla. Zhotovitel dále prohlašuje, že jsou mu známy veškeré technické,
         kvalitativní a jiné podmínky provádění díla a že má k dispozici takové kapacity
         a odborné znalosti, které jsou pro řádné a včasné provedení a předání díla nezbytné.

2.4. Zhotovitel potvrzuje, že prověřil podklady a pokyny, které obdržel od Objednatele, že
         je shledal kompletními a vhodnými, že sjednané podmínky pro provádění díla včetně
         ceny a doby provedení zohledňují všechny vpředu uvedené podmínky a okolnosti jakož
         i ty, které Zhotovitel, jako subjekt odborně zpLisobilý k provedení díla měl nebo mohl

           předvídat.

2.5. Zhotovitel jako přísl ušník všech odborných povolání, kterých je k řádné realizaci
         předmětu této smlouvy zapotřebí, prohlašuje, že realizace předmětu této smlouvy je
         ve smyslu § S občanského zákoníku odborným výkonem, a že při ní bude jednat se
         znalostí a pečlivostí, která je s jeho povoláním a stavem spojena.

                               III. Specifikace předmětné činnosti

3.1. Za předmětnou činnost se pro potřeby této sm louvy rozumí kompletní realizace
         ohňostroje Zhotovitelem, a to ve specifikaci dle přílohy č . 1 - Technická specifikace a
         scénář ohňostroje, která tvoří nedílnou součást této smlouvy.

3.2. Základní podmínkou řádného plnění je dodržení kvality stanovené touto smlouvou a její
          přílohou, dále dodržení přesného časového harmonogramu, zejména odpálení
          ohňostroje v hodinu a minutu dle této smlouvy.

3.3. Ohňostroj bude synchronizován s hudbou, hudební přenos bude realizovat třetí subjekt
          prostředn ictvím radiového vysílání ve spolupráci s Objednatelem.

3.4. Zhotovitel je povinen v dostatečném předstihu (alespoň 8 dnLI před realizací

           ohňostroje):

          a) předat třetímu subjektu dle bodu 3.3. médium (CD/DVD/Fiash disk apod.)
                   případně elektronickými prostředky v příslušném formátu souboru odeslat
                   nahrávku celého hudebního doprovodu v konečné verzi, se všemi návaznostmi
                   atd.

          b) spolu se třetím subjektem dle bodu 3.3. provést test funkčnosti a správnosti
                    uchazečem předané nahrávky hudebního doprovodu.
                                                      Stránka 2 z 8
         c) vyjasnit si se třetím subjektem dle bodu 3.3. veškeré postupy a celý
                   harmonogram zapojení třetího subjektu dle bodu 3.3. do realizace ohňostroje.

3.5. Zhotovitel neodpovídá za technické zabezpečení přenosu hudebního doprovodu.

                                         IV. Doba a místo plnění

4.1. Zhotovitel bude činnost dle čl. III. provádět v následujícím časovém harmonogramu:

          a) zahájení příprav ohňostroje od 30. 12. 2018 od 6:00 hodin - do 1. 1. 2019 do
                  18.00 hodin,

         b) odpálení ohňostroje dne 1. 1. 2019 v 18:00 hodin,
          c) úklid prostoru po dopálení ohňostroje do 2. 1. 2019 do 10:00 hodin.

4.2. Ohňostroj bude realizován v délce trvání 10 minut 52 sekund.

4.3. Zhotovitel prohlašuje, že sjednané lhLity uvedené v bodě 4.1. jsou vzhledem k povaze
          činnosti přiměřené a budou dodrženy, Zhotovitel se zavazuje zajistit realizaci ohňostroje
          v souladu s odsouhlaseným časovým harmonogramem.

4.4. Nejpozději do 10 dnLI od ukončení realizace ohňostroje provede Zhotovitel
          s Objednatelem závěrečné vyhodnocení akce realizace oh ňostroje .

4.5. Místem plnění je část Letenských sadLI v Praze, v prostranství okolí kinetického
          sochařského objektu "Pražský metronom" v místě bývalého Stalinova pomníku, přičemž
          přesné místo bude určeno Objednatelem.

                                                     V. Cena díla

5.1. Smluvní strany se dohodly na ceně, tzn. ceně maximální, za provedení díla, v celkové
          výši:

         1.699.900,- Kč bez DPH, tj.
         2.056.879,- Kč vč. DPH při výši sazby DPH 21%
          (tj. "dvamilionypadesátšesttisícosmsetsedmdesátdevět korun českých")
          za provedení díla.

5.2. Cena dle této smlouvy je konečná a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady
          s plněním díla vynaložené na plnění závazkLI vyplývajících z této smlouvy.

5.3. Cena je sjednána jako nejvýše přípustná. K jejímu navýšení mLiže doj ít, pokud po
          podpisu smlouvy a před termínem dokončení plnění zakázky dojde ke změně právních
          předpisťl ve vztahu k sazbě DPH.

                                                       Stránka 3 z 8
                                            VI. Platební podmínky

6.1. Objednatel neposkytuje zálohy. Úhrada bude prováděna v českých korunách.

6.2. Objednatel zaplatí cenu za předmět plnění na základě daňového dokladu (dále jen
          ,Jaktury"), který vystaví Zhotovitel po dokončení a předání díla bez vad a nedodělkll
          nebránících užívání. Faktura vystavená Zhotovitelem musí mít náležitosti daňového
          dokladu podle příslušných právních předpisll. Přílohou faktury bude závěrečná zpráva,
          ve které bude doloženo poskytnuté plnění, zjm. formou fotodokumentace z přípravy a
          provádění díla, zhodnocení ohňostroje, návštěvnost, apod.

6.3. Faktura je splatná do 30 kalendářních dnll ode dne vystavení a Zhotovitel je povinen
          doručit ji na adresu sídla Objednatele nejpozději do 3 dnll od data vystavení. Zhotovitel
          nese plnou zodpovědnost za správnost uvedených údajll na faktuře. Pokud by faktura
          neobsahovala předepsané nebo správné údaje, je Objednatel oprávněn ji vrátit
          Zhotoviteli k přepracování a novému vyhotovení. Do doby obdržení nové faktury
          Objednatelem lhllta k jejímu proplacení neběží. Okamžikem doručení nové faktury
          počíná běžet nová třicetidenní lhllta její splatnosti.
          Faktura bude obsahovat minimálně následující údaje:

          a) název, sídlo, IČO a DIČ Objednatele a Zhotovitele
          b) číslo faktury
          c) číslo smlouvy o dílo
          d) den vystavení a den splatnosti
          e) peněžní ústav a číslo účtu Zhotovitele
         f) výši účtované částky, DPH, celkovou cenu
          g) charakter provedené činnosti podle bodu 2.1.
          h) razítko a podpis odpovědné osoby
          i) registrace Zhotovitele.

6.4. Daň z přidané hodnoty bude vypočtena dle příslušných právních předpisll ČR platných
          k datu podání nabídky. V případě novelizace právních předpisll o DPH v době po podání
          nabídky bude DPH k ceně za část díla nerealizovanou k datu účinnosti případné novely
          přepočtena dle nově platných právních předpisll.

6.5. Nabídková cena mllže být měněna pouze v souvislosti se změnou sazeb DPH dle
         platných a účinných právních předpisll České republiky. Z jakýchkoliv jiných dllvodll
          nesmí být v prllběhu celého plnění zakázky nabídková cena navyšována.

                                         VII. Povinnosti Zhotovitele

7.1. Zhotovitel není oprávněn bez souhlasu Objednatele k jakékoliv změně zajišťované
          činnosti, rozsahu činnosti a zpllsobu jejího provádění, zejména není oprávněn bez
          souhlasu Objednatele zaměnit zadání dle příloh této smlouvy, přičemž Objednatel je
          oprávněn kontrolovat zajištění činnosti v celém prllběhu realizace zakázky, zejména
          sledovat, zda je vše prováděno v souladu s touto smlouvou a časovým
          harmonogramem dle této smlouvy.

7.2. Zhotovitel je povinen vpustit Objednatele na místo přípravy a realizace ohňostroje
          a umožnit mu případnou kontrolu dodržování kritérií rozhodných při výběru Zhotovitele.
                                                       Stránka 4 z 8
7.3. Zhotovitel je povinen postupovat při provádění díla s odbornou péčí a dodržet veškeré
         obecně závazné předpisy a normy týkající zajištěn í bezpečnosti práce a předcházení
         škodám na zdraví a majetku, např. povolení od Českého báňského úřadu pro
         ohňostrojové práce.

7.4. V případě, že část díla bude ze strany Zhotovitele zajištěna prostřednictvím třetích osob,
         odpovídá za tuto část díla Zhotovitel tak, jako by ji prováděl sám.

7.5. Zhotovitel se zavazuje pořídit audiovizuální záznam ohňostroje ve vysoké kvalitě a tento
          poskytnout Objednateli k případnému dalšímu využití (např. k umístění na internetové
         stránky, kanál Youtube, případně facebookový profil praha.eu). Současně s tím
         Zhotovitel Objednateli uděluje nevýhradní, územně a časově neomezenou licenci
          k užívání audiovizuálního záznamu dle věty první, a to v souladu s autorským zákonem.

              VIII. Předán í a převzetí díla, nebezpečí škody, odpovědnost za škodu

8.1. Zhotovitel je povinen řádně provedené dílo předat Objednateli v sídle Objednatele
         nejpozději k 1. 1. 2019. O předání díla bude sepsán písemný protokol, který připraví
          zhotovitel. V tomto protokolu bude zhodnocena jakost provedených služeb. Objednatel
          se v souvislosti s tím zavazuje poskytnout Zhotoviteli součinnost při předání díla.

8.2. Zhotovitel splní svou povinnost provést dílo v souladu s podmínkami této smlouvy.
          Splněním povinnosti provést dílo se rozumí úplné dokončen í díla dle této smlouvy bez
         vad a nedodělkll nebránících užívání. Objednatel nepřevezme dílo s vadami a
          nedodělky, které brání řádnému užívání díla. Objednatel m~že převzít dílo včetně
          drobných ojedinělých vad a nedodělkli, které nebrání řádnému užívání díla. Tyto vady
          a nedodělky budou sepsány v protokolu o p ředání a převzetí díla se lhlitou k jejich

           odstranění.

8.3. Dílo má vady, jestliže provedení díla neodpovídá výsledku určenému v této sm louvě,
          jestliže nebude mít vlastnosti stanovené touto smlouvou.

8.4. Jestliže objednatel odmítne dílo převzít, uvede dllvody odmítnutí do zápisu se lhlitou
          k jejich odstranění, případně s pokynem k dalšímu řešení.

8.5. Bude-li dílo předáno neúplné nebo s nedostatky, které nebude možné odhalit při
          předání díla a tato neúplnost, nebo nedostatky neumožní využití díla pro účely
          zamýšlené touto smlouvou, má Objednatel nárok na přiměřenou slevu z ceny plnění.

8.6. Nebezpečí škody na díle nese od počátku provádění díla do řádného předání a převzetí
          díla Zhotovitel.

8.7. Vlastnické a užívací právo k dodanému dílu přechází na objednatele dnem předán í díla
          dle bodu 8.1. této smlouvy.

8.8. Zhotovitel odpovídá za škody vzniklé Objednateli nebo třetím osobám v souvislosti
          s plněním, nedodržením nebo porušením povinností plynoucích z této smlouvy.

                                                      Stránka 5 z 8
8.9. Zhotovitel je povinen po celou dobu platnosti této smlouvy mít uzavřenou platnou a
          účinnou pojistnou smlouvu zakládající pojištění odpovědnosti za škodu zpťlsobenou
         Zhotovitelem třetí osobě při výkonu jeho podnikatelské činnosti, a to s pojistným
         limitem nejméně S miliónťl Kč.

                              IX. Sankční ustanovení a úrok z prodlení

9.1. Smluvní strany se dohodly, že nebude-li dílo provedeno v požadovaném rozsahu
         a kvalitě tak, jak je uvedeno v této smlouvě, mťlže Objednatel požadovat po Zhotoviteli
         smluvní pokutu ve výši 15% z ceny za dílo bez DPH. V případě, že Zhotovitel neprovede
          řádně úklid prostoru po odpálení ohňostroje, je oprávněn Objednatel požadovat po
         Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 5% z ceny za dílo bez DPH. Smluvní strany se
         dohodly, že Objednatelem vyúčtované smluvní pokuty uvedené v tomto odstavci
         mohou být započteny oproti ceně za dílo vyúčtované Zhotovitelem.

9.2. Smluvní strany se dohodly, že bude-li Objednatel v prodlení s placením faktur (podle
          lhťlty uvedené v článku VL, bod 6.3. této smlouvy), uhradí Zhotoviteli úrok z prodlení
         ve výši 0,01 %z dlužné částky za každý den prodlení.

9.3. Objednatel mťlže odstoupit od smlouvy nejpozději 30 dnťl před akcí, a to bez jakýchkoliv
          sankcí ze strany Zhotovitele. Odstoupí-li však Objednatel v termínu kratším 30 dnťl před
          akcí, vzniká Zhotoviteli nárok na zaplacení smluvní pokuty ve výši 10% ze smluvené
          ceny za dílo bez DPH. Odstoupí-li Objednatel v termínu kratším 20 dnťl před akcí, vzniká
          Zhotoviteli nárok na zaplacení smluvní pokuty ve výši 25% ze smluvené ceny za dílo
          bez DPH.

9.4. Objednatel a Zhotovitel jsou oprávněni odstoupit od této smlouvy bez jakýchkoliv sankcí
          v případě zásahu vyšší moci (např. živelné katastrofy, epidemie, havárie, karanténní
          omezení, vichřice apod.) Oznámení o odstoupení od smlouvy s uvedením dťlvodu musí
          být doručeno druhé smluvní straně v písemné formě.

9.5. V případě, že nebudou podmínky dle čl. VIL této smlouvy a nebo její přílohy splněny,
          a z toho dťlvodu nebude ohňostroj uskutečněn, má Objednatel právo vyúčtovat
          Zhotovitel i smluvní pokutu ve výši 500.000,- Kč.

9.6. V případě prodlení Zhotovitele s předáním díla dle bodu 8.1. této smlouvy, má
          Objednatel právo vyúčtovat Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 100.000,- Kč za každý
          započatý den prodlení.

9.7. Úhrada smluvních pokut nemá vliv na vznik nároku Objednatele na náhradu případně
          vzniklé škody zaviněné Zhotovitelem.

       X. Důvěrnost informací

10.1.  Zhotovitel se zavazuje po dobu trvání smluvního vztahu založeného touto smlouvou
       vťlči třetím osobám zachovávat mlčenlivost o všech informacích, které se dozvěděl
       v souvislosti s realizací díla dle této smlouvy u objednatele a nesmí je zpřístupnit bez
       písemného souhlasu objednatele žádné třetí osobě ani je použít v rozporu s účelem

       této smlouvy, ledaže se jedná:

       Stránka 6 z 8
          1. informace, které jsou veřejně přístupné, nebo
          2. o případ, kdy je zpřístupnění informace vyžadováno zákonem nebo závazným

               rozhodnutím oprávněného orgánu.

10.2. Povinnosti dle předchozího ustanovení tohoto článku trvají po celou dobu trvání této
         smlouvy, jakož i po jejím ukončení.

10.3. Smluvní strany se zavazují, že získá-li smluvní strana od druhé smluvní strany jakékoli
         osobní údaje, bude s nimi nakládat v souladu se zákonem č. 101/ 2000 Sb., o ochraně
         osobních údajťl, v platném znění.

                                  XI. Platnost a účinnost smlouvy

11.1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.
         Účinnosti pak nabývá dnem jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv.

11.2. Smlouva je uzavřena na dobu určitou, a to do dne ukončení činnosti dle bodu 4.1. této
         smlouvy.

                                       XII. Závěrečná ustanovení

12.1. Smluvní strany se dohodly, že vztahy v této smlouvě výslovně neupravené se řídí
         příslušnými ustanoveními platných právních předpisťl, zjm. občanským zá koníkem.

12.2. Smlouva se vyhotovuje ve 4 (čtyřech) stejnopisech s platností originálu, z nichž
         Objednatel obdrží 3 (tři) stejnopisy a Zhotovitel 1 (jeden) stejnopis.

12.3.  Tato smlouva mťlže být měněna nebo doplňována pouze písemnými, vzestupně
       očíslovanými dodatky, odsouhlasenými a podepsanými oběma smluvními stranami.
       Tyto dodatky se stávají nedílnou součástí smlouvy. Jakákoli změna smlouvy musí být v
       souladu s právní úpravou zadávání veřejných zakázek a právními předpisy.

12.4.  Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv dle
       zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
       uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném znění,

       zajistí Objednatel.

12.5.  Smluvní strany dále výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uvedena v Centrální
       evidenci smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, která je veřejně přístupná
       a která obsahuje údaje o smluvních stranách, číselné označení této smlouvy, datum
       jejího podpisu a text této smlouvy. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené
       v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 zákona č. 89/ 2012
       Sb., občanského zákoníku, v platném znění a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění

       bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek.

12.6. Smluvní strany také souhlasí s poskytnutím informací v rozsahu ustanovení zákona
         č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisll.

       Stránka 7 z 8
12.7.  Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu řádně přečetly, jejímu obsahu
       porozuměly, její obsah je srozumitelný a určitý, že jim nejsou známy žádné dťlvody,
       pro které by tato smlouva nemohla být řádně plněna nebo které by zpťlsobovaly
       neplatnost této smlouvy a že je projevem jejich pravé, svobodné a vážné vťlle prosté
       omylu, projevené při plné zpťlsobilosti právně jednat, a dále že tato smlouva nebyla
       ujednána v rozporu se zákonem a nepříčí se dobrým mrav~m a veškerá prohlášení
       v této smlouvě odpovídají skutečnosti, což vše níže stvrzují svými podpisy.

12.8.  V případě, že se některá ustanovení této smlouvy stanou neplatnými a současně budou
       oddělitelná od ostatních ustanovení této smlouvy, nezp~sobí neplatnost celé smlouvy.
       V takovém případě se smluvní strany zavazují takové neplatné ustanovení smlouvy
       nahradit ustanovením novým, které se svým obsahem a účelem bude nejvíce blížit
       obsahu a účelu neplatného ustanovení, a to bez zbytečného odkladu, po požádání

       kterékoliv smluvní strany.

12.9. V případě sporu, které nebudou řešeny smírnou cestou, bude spor řešen u věcně
         a místně příslušného soudu ČR.

12.10. Zhotovitel není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu Objednatele provádět
         jakékoli zápočty svých pohledávek v~či Objednateli proti jakýmkoli pohledávkám

         Objednatele za Zhotovitelem. Žádná ze smluvních stran nemá právo postupovat práva
         nebo závazky vyplývající ze smlouvy na jinou stranu bez písemného souhlasu druhé

         smluvní strany. Jakékoliv postoupení v rozporu s podmínkami této smlouvy bude
         neplatné a neúčinné.

12.11. Opomenutí některé ze smluvních stran při využití nebo vymáhání práv, která jí
         příslušejí, není vzdáním se nároku na práva, která jim příslušejí.

12.12. Přílohou této smlouvy je: Příloha č. 1- Technická specifikace a scénář ohňostroje

       V Praze dne: 2 7 ~ 11~ 2.018                  V Praze dne: 21. 11. 2018

       Václav Krupička, jednatel                     Markéta Poslušná
                                                     vedoucí oddělení marketingu
                                 .o.                 pověřená řízením odboru
                                                     komunikace a marketingu MHMP
       Za Zhotovitele
       Martin Peter, jednatel                        Hlavní město Praha
       MAKALU Fireworks s.r.o.
                                                     Magistr?.t hlavního města Pr~hy
                                                     Odbor komunilmce a marl