Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
příloha č. 6 dohody č.: BOA-MN-79/2018 POVEZ II Vzdělávací zařízení: KARAT SOLUTION s.r.o. Plán výuky Milan Kopal, Martin Kuča, Ing. Vladimír Ajm, Bc. Václav Kadlec (CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053) Lektor: Zaměstnavatel: agriKomp Bohemia s.r.o. IČO: 27676030 Místo výuky: agriKomp Bohemia s.r.o., Ostopovická 756/10, 664 47 Střelice, PC učebna Název vzdělávací aktivity: ERP Administrator Datum* Počet Od-do Okruhy plánovaných témat vyučovacích 07:30-12:00 funkcionalita a ovládání systému IS KARAT 1 3.12.2018 12:30-16:00 hodin 8 07:30-12:00 2 4.12.2018 8 12:30-16:00 funkcionalita a ovládání systému IS KARAT školení správce systému a parametrizace 07:30-12:00 organizace, sekretářka, FA přijaté, příkazy k úhradě, banka, pokladna saldokonto, účetnictví, DPH, účetní výkazy, skladové jádro 3 5.12.2018 8 12:30-16:00 odbyt, objednávky, fakturace 07:30-12:00 majetek, plán 4 6.12.2018 8 12:30-16:00 odbyt, objednávky, fakturace, reklamace, ceníky, inventury personalistika, mzdy 07:30-12:00 servis, VOIP ústředna, malé výroba 5 7.12.2018 8 12:30-16:00 servis, HOTLINE, zdroje 07:30-12:00 provozní cash flow, BPM workflow došlá pošta plánování servisních zakázek (kapacitní plán, Gantt) 6 11.12.2018 8 12:30-16:00 INTAG (docházka, terminály Torola a standardní řešení) 07:30-12:00 odbyt EKO 7 12.12.2018 8 12:30-16:00 odbyt, servis rekapitulace, závěrečný test 07:30-12:00 Event Manager (Plánované úlohy) Manažer 8 13.12.2018 8 12:30-16:00 CRM výroba kooperační 07:30-12:00 INTAG (docházka zejména přes I_WEB, hromadné zadávání docházky, výkazy na zakázky) Konktor PBX (VIOP) 9 19.12.2018 8 12:30-16:00 servis, půjčovna nomenklatury, projekty 07:30-12:00 gantový diagram, kapacitní plánování manager, worklfow, intag 10 20.12.2018 8 12:30-16:00 rekapitulace a závěrečný test 07:30-12:00 11 2.1.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 12 3.1.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 13 4.1.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 14 15.1.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 15 16.1.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 16 17.1.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 17 22.1.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 18 23.1.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 21 24.1.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 22 29.1.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 23 30.1.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 24 31.1.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 25 5.2.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 26 6.2.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 27 7.2.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 28 12.2.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 29 13.2.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 30 14.2.2019 8 12:30-16:00 07:30-12:00 31 19.2.2019 8 12:30-16:00 32 33 Vyplňte pouze bílá pole * V případě, že vzdělávací aktivita bude probíhat v určitém termínu denně, vypište do prvního sloupce datum od-do (např. 1.8.2016-20.8.2016). V případě, že vzdělávací aktivita bude probíhat nepravidelně nebo pouze v určitý den v týdnu, vypište jednotlivé dny do připravených sloupců. Datum: jméno, příjmení, funkce Vyřizuje: a podpis oprávněné Číslo telefonu: osoby (razítko) Email: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (reg.č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053) OSÚ