Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7489419: Vakuová centrifuga s rotorem - DZRO ZHN KMPB

Příloha 183210460.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva č. 183210460

Smluvní strany:
ČESKÁ REPUBLIKA - MINISTERSTVO OBRANY, organizační složka státu
se sídlem Tychonova 221/1, 160 00 Praha 6 - Hradčany
zastoupená děkanem Fakulty vojenského zdravotnictví UO Hradec Králové

                          prof. MUDr. Pavlem Boštíkem, Ph.D.

Zaměstnanec pověřený jednáním:

IČO:     60162694

DIČ:     CZ60162694

Bankovní spojení:
Číslo účtu:
Vyřizuje:
Kontaktní osoba:
Adresa pro doručování korespondence: Fakulta vojenského zdravotnictví UO, Třebešská 1575,

                                                    500 01 Hradec Králové

jako KUPUJÍCÍ (dále jen „kupující“) na straně jedné

a
Eppendorf Czech & Slovakia s.r.o.
se sídlem Voděradská 2552/16, 251 01 Říčany u Prahy
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 127933
jejímž jménem jedná
IČO: 27939031
DIČ: CZ27939031
Bankovní spojení:
Číslo bankovního účtu:
Kontaktní osoba:
Telefon, e-mail:
Adresa pro doručování korespondence: Voděradská 2552/16, 251 01 Říčany u Prahy

jako PRODÁVAJÍCÍ (dále jen „prodávající“) na straně druhé

dle § 2079 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „Občanský zákoník“) uzavírají tuto
kupní smlouvu (dále jen „Smlouva“):

1. Předmět a účel Smlouvy

1.1. Prodávající se touto Smlouvou zavazuje odevzdat kupujícímu Vakuovou centrifugu s rotorem, blíže

      definované           této Smlouvy (dále také „zboží“), a převést na kupujícího vlastnické právo

      k těmto movitým věcem a kupující se zavazuje tyto věci převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu.

1.2. Účelem této Smlouvy je zabezpečit plnění vědecko-výzkumných projektů v rámci Fakulty vojenského
         zdravotnictví Univerzity obrany.

2. Cena

2.1. Kupní cena za plnění této Smlouvy se sjednává jako nejvýše přípustná, a to ve výši

      128.628,50  CZK bez DPH a ve výši 155.640,48 CZK s DPH (slovy:

      STOPADESÁTPĚTTISÍCŠESTSETČTYŘICET korun českých 49/100). V takto stanovené kupní

                                                     1
       ceně jsou zahrnuty veškeré náklady prodávajícího související s plněním této Smlouvy (např. DPH,
       náklady na dopravu do místa plnění, clo, apod.).

2.2. Kalkulace kupní ceny je stanovena takto:

Zboží                                       Jednotka  Množství  Kupní cena   Kupní cena  DPH  Kupní cena
                                                                za jednotku  celkem      (%)  celkem
                                                                bez DPH      bez DPH          vč. DPH
                                                                (CZK)        (CZK)            (CZK)

Vakuová centrifuga (koncentrátor, tzv.                                                        155.640,48

SpeedVac) včetně membránové pumpy                                                             155.640,48

a základního výměnného rotoru:

- Koncentrátor, kompletní systém včetně

zabudované pumpy. Otáčky systému:

alespoň 1400 rpm, resistentní

membránová vakuová pumpa s mezním

tlakem 20 hPa nebo nižším, chemicky

resistentní nerezový vnitřní prostor,

nádobka pro kondenzáty, alespoň 4

různé volby teploty (lab. teplota, 30, 45,

60 stupňů C), možnost různých

aplikačních módů pro roztoky vodné,

alkoholové, s vysokou tenzí par. Je         ks        1 128.628,50 128.628,50 21

třeba, aby systém byl kompatibilní s

rotorem A-2-VC (pro Concentrator

5301) pro mikrotitrační destičky a

dalšími rotory (pro stejný systém

Concentrator 5301), který má nakupující

strana v laboratoři. Celý systém

odpovídá např. produktu "Concentrator

plus, complete systém, systém včetně

rotoru a zabudované pumpy".

- Rotor pro 48x1.5/2.0 ml

mikrozkumavky, kompatibilní s

dodávaným koncentrátorem (odpovídá

např. rotoru Rotor F-45-48-11 pro

variantu koncentrátoru Concentrator

plus)

Ostatní (náklady spojené s dopravou,

instalací, montáží, zaškolení, vystavením

certifikátů, apod.)

KUPNÍ CENA CELKEM (CZK)                                                      128.628,50

2.3. Kupní cenu je možné zvýšit pouze z důvodu zvýšení DPH, a to na základě písemného dodatku ve
         smyslu čl. 10.2. této Smlouvy.

3. Lhůty a místo plnění
3.1. Prodávající se zavazuje odevzdat kupujícímu zboží uvedené v čl. 1.1. této Smlouvy nejpozději do 21

         dnů od podpisu smlouvy oběma smluvními stranami.

                                                            2
3.2. Místem plnění: Katedra molekulární patologie a biologie, pracoviště v areálu Fakultní nemocnice v
         Hradci Králové, kontaktní osoba, kontaktní osoba:

         Požadujeme avízo 24 hod před příjezdem.

4. Způsob plnění
4.1. Prodávající je povinen:

         4.1.1. odevzdat kupujícímu zboží nové, nepoužité, nerepasované;
         4.1.2. odevzdat kupujícímu zboží nezatížené právy třetích osob;
         4.1.3. zajistit, aby zboží včetně jeho balení, konzervace a ochrany pro přepravu splňovalo požadavky

                   příslušných platných ČSN;
         4.1.4. při dodání zboží zaškolit osoby určené kupujícím tak, aby po zaškolení byly tyto osoby

                   schopné zboží obsluhovat při jeho provozu; a
         4.1.5. provést instalaci zboží na místo určené v rámci místa plnění kontaktní osobou

                   kupujícího.
4.2. Jako nedílnou součást plnění se prodávající zavazuje kupujícímu odevzdat

         4.2.1. technickou dokumentaci v tištěné a elektronické podobě, a to v českém jazyce; a
         4.2.2. doklad o autorizaci dodavatele výrobcem k prodeji a servisu jeho výrobků, prostá kopie

                   dokladu v AJ a ekv. překlad v ČJ.
         4.2.3. ke každému kusu zboží doklady nebo dokumenty, jež jsou nutné k užívání zboží v rozsahu

                   dokumentace ve smyslu § 9 odst. 1 a § 10 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve
                   znění pozdějších právních předpisů, a to v českém jazyce.
         4.2.4. Pro účel katalogizace zboží je prodávající povinen předat kupujícímu tyto údaje:
                   výrobce, adresa výrobce Eppenodrf AG,
                   referenční číslo (RN) výrobku: bude doplněno před podpisem KS
                   váha zboží v přepravním balení: bude doplněno, rozměr zboží v přepravním balení: bude
                   doplněno před podpisem KS
4.3. Kupující požaduje, aby prodávající odevzdal zboží kupujícímu jako celek (tj. jednou dodávkou), a to
         včetně dokladů a dokumentů ve smyslu čl. 4.2. této smlouvy. Prodávající bere na vědomí, že kupující
         není povinen převzít částečné plnění nebo zboží, ke kterému prodávající neodevzdá příslušné doklady
         a dokumenty ve smyslu čl. 4.2. této smlouvy.
4.4. Dodávka zboží do místa plnění bude provedena péčí prodávajícího, a to po předchozím projednání a
         odsouhlasení termínu a konkrétní hodiny dodání zboží s kontaktní osobou kupujícího. Dodávkou zboží
         se pro účely této smlouvy rozumí:
         4.4.1. doprava zboží a souvisejících dokladů a dokumentů do místa plnění;
         4.4.2. vyložení zboží prodávajícím v místě plnění z dopravního prostředku a jeho složení na místo
                   určené kontaktní osobou kupujícího;
         4.4.3. zaškolení obsluhy ve smyslu čl. 4.1.4. této smlouvy;
         4.4.4. instalace zboží ve smyslu čl. 4.1.5. této smlouvy; a
         4.4.5. prohlídka (kontrola) plnění za účasti obou smluvních stran.
4.5. Prohlídku plnění za kupujícího provede kontaktní osoba kupujícího, přičemž:

                                                            3
4.5.1.  vykazuje-li plnění vady, je kupující po provedené prohlídce oprávněn odmítnout celé
        plnění převzít. Za vady plnění se pro účely této smlouvy považuje zejména dodání jiného
        množství zboží, než stanovuje tato smlouva, dodání zboží jiné jakosti, druhu a provedení, než
        určuje tato smlouva a neodevzdání dokladů a dokumentů ve smyslu čl. 5.2. této smlouvy. O
        nepřevzetí plnění bude kupujícím vyhotoven zápis, ve kterém kupující uvede veškeré vady
        zboží, pro které zboží nebylo převzato.

4.5.2.  není-li důvod odmítnout plnění převzít nebo nevyužije-li kupující svého práva odmítnout
        plnění převzít, kupující plnění převezme. Za kupujícího převezme plnění kontaktní osoba
        kupujícího, která při převzetí plnění připojí na všechny výtisky dodacího listu předložené
        prodávajícím svůj podpis. Okamžikem podpisu dodacího listu kontaktní osobou kupujícího se
        plnění v něm popsané považuje za převzaté. Dodací list obsahuje zejména odkaz na tuto
        smlouvu, rozpis jednotlivých položek zboží s uvedením jejich počtu, datum odevzdání zboží
        prodávajícím kupujícímu a datum podpisu dodacího listu kontaktní osobou kupujícího.

4.6. Je-li zboží převáženo a dodáváno ve vratných obalech, nestávají se obaly majetkem kupujícího.
         Kupující není povinen zaslat, nebo dopravit obaly na své náklady zpět k prodávajícímu.

5. Platební podmínky

5.1. Nárok na úhradu kupní ceny kupujícím prodávajícímu vzniká po převzetí celého plnění stanoveného
         touto smlouvou kupujícím. Úhrada kupní ceny bude provedena na základě prodávajícím vystaveného
         daňového dokladu (faktury), a to na bankovní účet uvedený na tomto daňovém dokladu (faktuře).
         Kupující souhlasí s použitím faktury v elektronické podobě, které zašlete prosím na adresu
         katerina.knapcova@unob.cz. Zálohové platby nebudou poskytovány.

5.2. Daňový doklad (faktura) musí obsahovat zejména všechny náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004
         Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů. Dále musí daňový doklad (faktura) obsahovat číslo
         Smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění, adresu objednatele: ČR-Ministerstvo obrany,
         organizační složka státu, Tychonova 221/1, 160 00 Praha 6 - Hradčany, a adresu konečného
         příjemce, který proplatí fakturu: Fakulta vojenského zdravotnictví UO, Třebešská 1575, 500 01
         Hradec Králové. Prodávající je povinen v daňovém dokladu (faktuře) cenu rozepsat po jednotlivých
         položkách zboží. Součástí každého daňového dokladu (faktury) je originál dodacího listu
         podepsaného za kupujícího kontaktní osobou kupujícího.

5.3. Fakturovaná částka musí být shodná s částkou uvedenou ve smlouvě.

5.4. Daňový doklad (fakturu) doručí prodávající kupujícímu na doručovací adresu kupujícího a to
         nejpozději do 7. 12. 2018. Kupující zaplatí cenu dle daňového dokladu (faktury) nejpozději do:

         5.4.1. 30 dnů ode dne obdržení tohoto daňového dokladu (faktury).

5.5. Za den splnění platební povinnosti se považuje den odepsání ceny dle daňového dokladu (faktury)
         z účtu kupujícího ve prospěch prodávajícího.

5.6. Kupující je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit daňový doklad (fakturu), který neobsahuje
         požadované náležitosti, není doložen požadovanými, nebo úplnými doklady, nebo obsahuje nesprávné
         cenové údaje.

5.7. Ve vráceném daňovém dokladu (faktuře) musí kupující vyznačit důvod vrácení daňového dokladu
         (faktury). Oprávněným vrácením daňového dokladu (faktury) přestává běžet původní lhůta splatnosti
         daňového dokladu (faktury) a běží nová lhůta stanovená dle čl. 5.3. této Smlouvy ode dne
         prokazatelného doručení opraveného a všemi náležitostmi opatřeného daňového dokladu (faktury)
         kupujícímu.

5.8. Budou-li u prodávajícího, coby dodavatele zdanitelného plnění, shledány důvody k naplnění institutu
         ručení za daň podle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, je kupující
         oprávněn při úhradě ceny postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a tohoto zákona.

                                                            4
6. Přechod vlastnického práva a odpovědnosti za škodu
Nebezpečí škody na zboží a vlastnické právo přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží kupujícím.

7. Práva z vadného plnění a záruka za jakost

7.1. Práva z vadného plnění se řídí § 2099 a násl. Občanského zákoníku.

7.2. Prodávající uzavřením Smlouvy poskytuje záruku za jakost zboží. Poskytnutím záruky za jakost
         prodávající přejímá závazek, že zboží nebo jakákoliv jeho část bude po celou záruční dobu způsobilé k
         užívání, ke kterému je svou povahou určeno, bude plně funkční a že po celou tuto záruční dobu bude
         mít vlastnosti vyžadované Smlouvou.

7.3. Prodávající poskytuje záruku za jakost v trvání 24 měsíců (tj. záruční doba činí 24 měsíců), v níž je
         kupující oprávněn prodávajícímu vady oznámit a požadovat jejich odstranění. Záruční doba za jakost
         počíná běžet ode dne převzetí plnění kupujícím.

7.4. Záruční doba neběží:

7.4.1. po dobu, po kterou kupující nemůže plnění, nebo jeho vadou dotčenou část, řádně v plném
         rozsahu užívat pro jeho vadu, za kterou odpovídá prodávající;

7.4.2. po dobu, po kterou prodávající odstraňuje vady plnění, za které odpovídá prodávající a které
         sice nebrání kupujícímu v řádném užívání plnění, ale vyskytnou se opakovaně.

7.5. Záruční doba neběží vždy ode dne doručení ohlášení vad prodávajícímu až do dne, kdy prodávající
         odevzdá kupujícímu příslušné plnění nebo jeho část po odstranění vady.

7.6. Záruční doba se prodlužuje vždy o dobu, po kterou tato záruční doba podle předchozích ustanovení
         neběží.

8. Smluvní pokuty

8.1. Za nesplnění závazku z této Smlouvy se sjednávají následující smluvní pokuty:

8.1.1.  za prodlení se splněním povinnosti prodávajícího dodat zboží ve lhůtě sjednané v čl. 3.1. této
        Smlouvy je prodávající povinen zaplatit kupujícímu za každý započatý den prodlení smluvní
        pokutu ve výši 0,2% z kupní ceny nedodaného zboží vč. DPH, a to až do úplného splnění
        závazku nebo do zániku smluvního vztahu;

8.1.2. za prodlení s odstraněním vad plnění a vad, na něž se vztahuje záruka, v termínech
         stanovených kupujícím je prodávající povinen zaplatit kupujícímu za každý započatý den
         prodlení smluvní pokutu ve výši 0,2% z kupní ceny celkem vč. DPH.

8.2. Smluvní pokutu zaplatí prodávající bez ohledu na to, vznikla-li kupujícímu škoda. Náhrada škody je
         vymahatelná samostatně v plné výši vedle smluvní pokuty.

8.3. Smluvní strany se dohodly, že minimální výše nákladů spojených s uplatněním každé pohledávky se
         řídí ustanovením § 3 nařízení vlády č. 351/2013 Sb., v platném znění.

8.4. Smluvní pokuty a úroky z prodlení jsou splatné do 30 dnů ode dne doručení písemné výzvy povinné
         smluvní straně.

8.5. Smluvní strany se dohodly, že zaplacením smluvní pokuty a úroku z prodlení není dotčeno právo na
         náhradu škody, ustanovení § 2050 Občanského zákoníku se nepoužije. Rovněž není dotčena povinnost
         řádně splnit závazky vyplývající z této smlouvy.

8.6. V případě prodlení objednatele s úhradou faktury zaplatí prodávajícímu úrok z prodlení ve výši
         stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů
         spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu
         právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných

                                              5
         rejstříků právnických a fyzických osob, v platném znění, a to podle ustanovení § 1970 Občanského
         zákoníku.

9. Odstoupení od smlouvy
9.1. Smluvní strany se dohodly na tom, že tato Smlouva zaniká vedle ostatních případů stanovených

         Občanským zákoníkem také jednostranným odstoupením od Smlouvy ze strany kupujícího pro její
         podstatné porušení prodávajícím.
9.2. Podstatným porušením povinností ze strany prodávajícího se rozumí:
         9.2.1. prodlení prodávajícího s dodáním jakéhokoliv kusu zboží po dobu delší než 10 dnů;
         9.2.2. opakované porušení povinností prodávajícího vyplývající z této Smlouvy, přičemž

                   opakovaným porušením se rozumí nejméně třetí porušení jakékoliv povinnosti.

10. Zvláštní ujednání

10.1. Všechny právní vztahy, které vzniknou při realizaci závazků vyplývajících z této Smlouvy, se řídí
         právním řádem České republiky.

10.2.  Tuto Smlouvu lze měnit pouze písemným, číslovaným, oboustranně potvrzeným ujednáním, výslovně
       nazvaným dodatek ke Smlouvě podepsaným statutárními orgány nebo zmocněnými zástupci obou
       smluvních stran. Jiné zápisy, protokoly apod. se za změnu Smlouvy nepovažují. Změní-li se kterýkoliv
       údaj uvedený v záhlaví této Smlouvy u smluvních stran, je smluvní strana, u níž ke změně došlo
       povinna neprodleně písemně o této skutečnosti informovat druhou smluvní stranu. Účinnost změny u
       údajů, které se nezapisují do Obchodního rejstříku (např. doručovací adresa, kontaktní osoba), nastává
       okamžikem doručení oznámení příslušné smluvní straně.

10.3. Kontaktní osoba kupujícího může za kupujícího činit pouze tyto úkony:

       10.3.1. určit místo instalace zboží – čl. 4.1.6. této Smlouvy;

       10.3.2. dohodnout s prodávajícím den a čas dodávky zboží – čl. 4.4. této Smlouvy; a

       10.3.3. odmítnout plnění převzít dle čl. 4.5.1. této Smlouvy a převzít plnění dle čl. 4.5.2. této
                Smlouvy, a to včetně vyhotovení a podpisu zápisu o odmítnutí převzít plnění a podpisu
                dodacího listu.

       Kontaktní osoba kupujícího není oprávněna zejména rozhodnout nebo s prodávajícím dohodnout
       způsob vypořádání nároků z vadného plnění. Úkony učiněné kontaktní osobou kupujícího nad takto
       vymezený rámec nezavazují kupujícího.

10.4. Smluvní strany jsou oprávněny postoupit jakoukoliv pohledávku nebo závazek vyplývající z této
         Smlouvy pouze s předchozím písemným souhlasem druhé smluvní strany.

10.5.  Prodávající bere na vědomí, že místem plnění jsou objekty důležité pro obranu státu ve smyslu §
       29 zákona č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany ČR, ve znění pozdějších předpisů. Prodávající se
       zavazuje dodržovat veškerá interní nařízení upravující vstup do těchto objektů, která byla v této
       souvislosti vydána statutárním orgánem, do jehož působnosti tyto objekty důležité pro obranu
       státu náleží.

10.6. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího elektronického podpisu zástupci obou stran a účinnosti nabude
         jejím uveřejněním v registru smluv.

10.7. Prodávající souhlasí se zveřejněním obsahu této smlouvy v elektronickém nástroji NEN
        https://nen.nipez.cz/.

10.8. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v souladu se zákonem č. 340/2015
         Sb., v platném znění.

                       6
10.9. Tato Smlouva má 7 očíslovaných stran.

V Hradci Králové, dne                           V Říčanech u Prahy, dne
                                                 Za prodávajícího

                                             7