Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Realizační smlouva uzavřená dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) (dále též jako „smlouva") SMLUVNÍ STRANY Objednatel: Správa Národního parku Šumava sídlo: 1. máje 260/19, 385 01 Vimierk IČ: 00583171 DIČ: cz 00583171 kontaktní adresa: 1. máje 260/19, 385 01 Vimperk (Objednatel je příspěvkovou organizací Ministerstva životního prostředí České republiky) (dále jen „objednatel“) a Zhotovitel: Forestinvest s.r.o. sídlo/bydliště: Na Sadech č.p. 4, 37001 Ceské Budějovice — IČ: 28130677 (dále jen „zhotovitel“) uzavírají na základě „Rámcové dohody pro zajištění předvýrobních úprav na období roku 2018 — 2019 na území NP Sumava" tuto Realizační smlouvu číslo: 35 449 1. PŘEDMĚT SMLOUVY 1) 1) Předmětem této realizačníjsou sjednány konkrétní podmínky plnění, které jsou přesně vymezeny ve Výzvě k podání nabídek do minitendru a Rámcovou dohodou pro zajištění předvýrobních úprav na období roku 2018 - 2019 na území NP Sumava, včetně všech jejich příloh. 2) 1) Zhotovitel se zavazuje, že pro objednavatele provede na svůj náklad a nebezpečí dílo, které je uvedeno ve Výzvě k podání nabídky do minitendru. 3) Objednavatel se zavazuje dílo dodané zhotovitelem v souladu s touto realizační smlouvou převzít a zhotoviteli za něj při splnění podmínek dle této realizační smlouvy zaplatit dohodnutou cenu díla uvedenou v článku 4 této realizační smlouvy. 4) Zhotovitel se zavazuje pro předmět plnění této realizační smlouvy využít jen poddodavatele a zaměstnance, které uvedl v nabídce na tuto realizační smlouvu. 2. ROZSAH, MÍSTO A čAs PLNĚNÍ 1) Rozsah, místo a čas plněníje uvedeno ve Výzvě k podání nabídky do minitendru, která je nedílnou přílohou č.1 této realizační smlouvy. 3. SPECIÁLNÍ PODMÍNKY PLNĚNÍ strana 1 z 3 1) Speciální podmínky plnění jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky do minitendru, která je nedílnou přílohou č. 1 této realizační smlouvy. 4. CENA DÍLA 1) Objednatel se zavazuje zaplatit cenu díla dle Přílohy č.2 této realizační smlouvy Položkový rozpočet ,v maximální výši čerpání do 449900 Kč bez DPH. 2) Sjednaná cena minitendru se může lišit v případě v závislosti na požadavku objednatele dokončit dílo v jiných než předpokládaných přirážkách a srážkách dle technologického listu uvedeného ve Výzvě k podání nabídky do minitendru. 3) Daň z přidané hodnoty bude účtována ve výši určené podle právních předpisů platných ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. V případě, že v době, kdy bude předmět realizační smlouvy dokončen a sazba DPH bude zákonem o dani z přidané hodnoty zvýšena nebo snížena je povinností účtovat daň podle aktuálního znění zákona. 5. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ 1) Zhotovitel bezvýhradně souhlasí se zveřejněním plného znění realizační smlouvy v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb.,o zadávání veřejných zakázek, v platném znění a souvisejícími právními předpisy, zejména zákona č. 340/2015 Sb.,o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv v platném znění. Zveřejnění obsahu této realizační smlouvy nemůže být považováno za porušení povinností mlčenlivosti. 2) Objednatel poskytne zhotoviteli údaje potřebné k plnění díla realizační smlouvy. Zhotovitel takto získané údaje použije pouze pro plnění realizační smlouvy a neposkytne je třetí straně. 3) Objednatel je dále oprávněn odstoupit od realizační smlouvy, jestliže zjistí, že zhotovitel a) nabízel, dával, přijímal nebo zprostředkovával nějaké hodnoty s cílem ovlivnit chování nebo jednání kohokoliv, ať již státního úředníka nebo někoho jiného, přímo nebo nepřímo, v zadávacím řízení nebo při provádění realizační smlouvy; nebo b) zkresloval skutečnosti za účelem ovlivnění zadávacího řízení nebo provádění realizační smlouvy ke Škodě objednatele, včetně užití podvodných praktik k potlačení a snížení výhod volné a otevřené soutěže. 4) Veškeré změny a doplňky této realizační smlouvy budou uskutečňovány formou písemných očíslovaných dodatků podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 5) Tato realizační smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž dva obdrží objednatel a jeden zhotovitel. 6) Při plnění díla této realizační smlouvy je zhotovitel povinen řídit se smluvními podmínkami dle rámcově dohody, zadávací dokumentaci a dalšími právními předpisy upravující předmět plnění dle této realizační smlouvy. 7) Právní vztahy neupravené touto realizační smlouvou se řídí příslušnými ustanoveními zákonač .89/2012 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. 8) Případná neplatnost některého ujednání realizační smlouvy nemá vliv na platnost ostatních ustanovení. Strany realizační smlouvy se v tomto případě zavazují poskytnout si vzájemnou součinnost k uzavření dodatku k realizační smlouvě kde bude neplatná část realizační smlouvy nahrazena novým ujednáním, ato ve lhůtě do 14 dnů poté, co tato potřeba vyvstane. 9) Zhotovitel prohlašuje, že se před podpisem smlouvy seznámil se všemi podmínkami, které by mohly mít vliv na plnění jeho závazků z této realizační smlouvy. 10) Nedílnou součástí realizační smlouvy jsou její příloh ll) Realizační smlouva nabývá platnosti a Účinnosti dnem podpisu oprávněnými osobami smluvních stran. strana 2 z 3 Přílohy: .; I‘ » . — Příloha Č. 1 - Výzva k podání nabídky do minitendru Příloha č. 2 - Položkový rozpočet V .............................. dne .............................. Ve Vimperku dne ........... ............. zhotovitel: ' strana 3 z 3 Výzva k podání nabídky do minitendru číslo 35 449 Výzva k podání nabídky do minitendru číslo: 35 449 I Termín a doba plněnl: Požadovaný termín pro splnění předmětu realizační smlouvy pro všechny níže uvedené činnosti je 17.12.2018, přičemž požadovaný předpokládaný počet dnů plnění je 2 pro činnost KÚOOl, 1 pro činnost KÚ002, 1 pro činnost KU003 a 2 pro činnost KÚ004 . Maximální počet dnů pro splnění je 9. Předpokládaný termín zahájení plněníje 05.12.2018. Předmět veřejné zakázky a popis požadovaného plnění: Předmět zakázky představuje plnění v těchto činnostech: - KÚ001 - Kameninové úpravy - 1m2 zpevnění střední způsobem die technologického listu, jednotky m2, TJD: 100 000 m2/den, celkem: 935 m2 přepočítaných na základní technologii. Minimální kapacita, se kterou lze tuto činnost realizovat pro celý minitendr, je 473 m2 /den. Minimální počet dnů plnění pro splnění garantovaného množství: 1. - KÚ002 - Kameninové úpravy - 1m2 zpevnění těžké způsobem dle technologického listu, jednotky m2, TJD: 100 000 mŽ/den, celkem: O m2 přepočítaných na základní technologii. Minimální kapacita, se kterou lze tuto činnost realizovat pro celý minitendr, je 0 mzlden. Minimální počet dnů plnění pro splnění garantovaného množství: 0. - KÚOO3 - Kameninové upravy - doplňkové práce lhod bez mechanizace způsobem dle technologického listu, jednotky hod, TJD: 100 000 hod/den, celkem: 0 hod přepočítaných na základní technologii. Minimální kapacita, se kterou lze tuto činnost realizovat pro celý minitendr, je 0 had/den. Minimální počet dnů plnění pro splnění garantovaného množství: 0. - KÚOO4 - Kameninové upravy - doplňkové práce lhod s mechanizací způsobem dle technologického listu, jednotky hod, TJD: 100 000 hod/den, celkem: 22 hod přepočítaných na základní technologii. Minimální kapacita, se kterou lze tuto činnost realizovat pro celý minitendr, je 12 hod/den. Minimální počet dnů plnění pro splnění garantovaného množství: 1. Místem plnění jsou porostni skupiny v rámci „ÚP 86 - Stožec" dle níže uvedeného detailu požadovaného plnění. Pro informaci jsou uvedeny předpokládané přirážky a srážky dle technologického listu Činnosti: v_rjlázeynčinposti: [(0094 -7 Kameninovéýgrayy - doplňkové prág_e___1hod s mechanizací Místo plnění: LU 05 Spálená porost. skupina: 31Af37_37 Plán realizace: IV. čtvrtletí Skutečný objem v hod: 20,00 Objem v hod přepočítaný na základní technologii (+10 %): 22,00 Speciální podmínky plnění: - (901) problematická Únosnost terénu, narušený terén po předchozím zásahu — (902) nutnost zvýšeného ohledu na turistický provoz, očekávaný pohyb osob na pracovišti a jeho okolí - (903) významné aspekty ochrany přírody (biotop, flora, faunal- dodavatel byl seznámen na svém učtu s manuálem ohrožených druhů rostlin na území NP Sumava — (906) pracoviště se zvýšenou ochranou vodního režimu (znečištění, mechanické poškození, apod.) - (909) existence kulturně historických objektů na pracovišti vyžadujících zvýšenou pozornost - (910) stojící souše v dosahu pracoviště — (912) nepřítomnost signálu sítí telefonních operátorů Výzva k podání nabídky do minitendru číslo 35449 strana 1 z 4 Název činnosti:KUO_0_1- Kameningvé úpravy- 1m_2 zpevnění střední Místo plnění: LU 05 Spálená porost. skupina: 31Af37_37 Plán realizace: IV. čtvrtletí 850.00 Skutečný objem v m2: 935,00 Objem v m2 přepočítaný na základní technologii (+10 %): Speciální podmínky plnění: (901) problematická únosnost terénu, narušený terén po předchozím zásahu - (902) nutnost zvýšeného ohledu na turistický provoz, očekávaný pohyb osob na pracovišti a jeho okolí - (903) významné aspekty ochrany přírody (biotop flora, fauna)- dodavatel byl seznámen na svém účtu s manuálem ohrožených druhů rostlin na území NP Šumava - (906) pracoviště se zvýšenou ochranou vodního režimu (znečištění, mechanické poškození, apod,) - (909) existence kulturně historických objektů na pracovišti vyžadujících zvýšenou pozornost - (910) stojíci souše v dosahu pracoviště - (912) nepřítomnost signálu sítí telefonních operátorů ,NégvjinngétiaK9093 - Kameningvé, úpravy - doplňkové Práce, 1h9d, b9; mechanizace Místo plnění: LU OS Spálená porost. skupina: 31Af37_37 Plán realizace: IV. čtvrtletí Skutečný objem v hod: 0,00 Objem v hod přepočítaný na základní technologii (+10 %): 0,00 Speciální podmínky plnění: - (901) problematická únosnost terénu, narušený terén po předchozím zásahu - (902) nutnost zvýšeného ohledu na turistický provoz, očekávaný pohyb osob na pracovišti a jeho okolí - (903) významné aspekty ochrany přírody (biotop, flora, fauna)- dodavatel byl seznámen na svém účtu s manuálem ohrožených druhů rostlin na území NP Sumava - (906) pracoviště se zvýšenou ochranou vodního režimu (znečištění, mechanické poškození, apod.) - (909) existence kulturně historických objektů na pracovišti vyžadujících zvýšenou pozornost - (910) stojíci souše v dosahu pracoviště - (912) nepřítomnost signálu sítí telefonních operátorů Názeyjbihnnpsti: KÚO_0_2 - Kameninové úpravy - 1m2 zpevnění těžké Místo plnění: LU 05 Spálená porost. skupina: 31Af37_37 Plán realizace: iv. čtvrtletí 0,00 Skutečný objem v m2: 0,00 Objem v m2 přepočítaný na základní technologii (+10 %): Speciální podmínky plnění: - (901) problematická únosnost terénu, narušený terén po předchozím zásahu - (902) nutnost zvýšeného ohledu na turistický provoz, očekávaný pohyb osob na pracovišti a jeho okolí - (903) významné aspekty ochrany přírody (biotop, flora, faunaj- dodavatel byl seznámen na svém účtu s manuálem ohrožených druhů rostlin na území NP Šumava - (906) pracoviště se zvýšenou ochranou vodního režimu (znečištění, mechanické poškození, apod) - (909) existence kulturně historických objektů na pracovišti vyžadujících zvýšenou pozornost - (910) stojící souše v dosahu pracoviště - (912) nepřítomnost signálu síti telefonních operátorů Požadované způsoby provedení pro jednotlivé činnosti (pro každou činnost jsou požadované všechny uvedené): K0004 Kameninové úpravy - doplňkové práce lhod s mechanizaci - nákladní auto - řetězová pila - válec Výzva k podání nabídky do minitendru číslo 35449 strana 2 z 4 - bagr KÚ001 Kameninové Úpravy - 1m2 zpevnění střední - nákladní auto - řetězová pHa - váec - bagr KÚ003 Kameninové upravy - doplňkové práce lhod bez mechanizace — nákladní auto - řetězová pila - váec - bagr KÚ002 Kameninové upravy - lm2 zpevnění těžké - nákladní auto - řetězová pila - válec - bagr Povinné náležitosti nabídky: Zadávací lhůta Účastník, který podá nabídku do této veřejné zakázky zadávané na základě Rámcové dohody, je svou nabídkou v rámci lhůty vázán 60 kalendářních dní ode dne lhůty pro podání nabídek do této veřejné zakázky na základě Rámcové dohody. Seznam poddodavatelů V případě plnění realizační smlouvy poddodavatelem, zadavatel požaduje, aby součástí nabídky do minitendru byl vždy dodavatelem předložen seznam poddodavatelů. Seznam bude obsahovat: jméno a příjmení, trvalé bydliště, IČ. Seznam musí být podepsán dodavatelem. Pokud tento seznam nebude součástí nabídky účastníka, pak má zadavatel za to, že předmět plnění bude realizován pouze účastníkem. Realizační smlouva Realizační smlouva musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka. Osobou oprávněnou jednat za dodavatele je osoba, která je: l) statutárním orgánem dodavatele dle obchodního rejstříku dodavatele (jednatel, představenstvo, předseda představenstva, apod...) nebo 2) živnostníkem, který je dodavatelem (tedy dodavatelem je fyzická osoba — živnostník) nebo 3) taková osoba, která je zplnomocněna, tedy je za statutární orgán nebo živnostníka oprávněná jednat (prokura, plná moc, apod...) V případě, že uchazeč podává elektronickou nabídku, pak je vyžadováno, aby realizační smlouva byla podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče (za podpis realizační smlouvy osobou oprávněnou jednat za uchazeče se považuje i takový postup, kdy je celá elektronická nabídka podána a elektronicky podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče). Zadavatel uvádí, že pokud je k prokázání osobou oprávněnou jednat za uchazeče zapotřebí plné moci nebo obdobného dokumentu, pak je vždy nezbytné do nabídky uchazeče přiložit alespoň prostou kopii plné moci nebo obdobného dokumentu. Pokud realizační smlouva nebude podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče, pak taková nabídka nebude splňovat požadavky dle § 71 odst. 7 písm. b) zákona a zadavatel bude postupovat v souladu s § 71 odst. 9 zákona a taková nabídka bude vyřazena z dalšího zadávacího řízení. Zadavatel uvádí, že Realizační smlouva musí obsahovat identifikaci uchazeče, ato alespoň v rozsahu firmy (název uchazeče), identifikační číslo nebo sídlo. pak zadavatel uvádí, že taková nabídka uchazeče nebude splňovat zadávací podmínky minitendru a taková nabídka uchazeče bude vyloučena ze zadávacího řízení. Omyl v nabídce Zadavatel dále uvádí, že nabídky musí být prosta jakéhokoli omylu. Např. pokud Účastník, který podal svoji nabídku elektronicky, a mimo vyplnění nabídkové ceny v EZAKu ještě přiložil oskenovaný nebo jinak nahraný další položkový rozpočet, zaměstnanci zadavatele zkontrolují nabídkové ceny v jednotlivých dokumentech. Pokud bude zjištěn rozdíl v nabídkových cenách za jednotlivé činnosti v jednotlivých položkových rozpočtech uvedených v nabídce, bude za nabídkovou cenu považována cena uvedená účastníkem v systému EZAK. Další náležitosti a podmínky nabídky Účastník není oprávněn měnit jakákoli ustanovení v této Výzvě k podání nabídky do minitendru a ani v dokumentu Realizační smlouva oproti textaci těchto dokumentů v zadávací dokumentaci k minitendru. Pokud účastník jednostranně změnijakékoli ustanovení v zadávací dokumentaci k minitendru bude takovýto účastník ze zadávacího řízení vyloučen. Zadavatel vyžaduje podpis Výzva k podání nabídky do minitendru čislo 35449 strana 3 z 4 dokumentů „Položkový rozpočet“ a „Seznam poddodavatelů“ Účastník, který podá nabídku do tohoto minitendru, bere na vědomí a souhlasí, že nedílnou součástí Realizační smlouvy je a bude dokument „Výzva k podání nabídky do minitendru a že se všemi ustanoveními v tomto dokumentu je povinen se řídit. Zadavatel uvádí, že nabídka účastníka se pro listinnou i elektronickou formu skládá: a) Realizační smlouva podepsaná osobou oprávněnou jednat za účastníka b) Položkový rozpočet podepsaný oprávněnou osobou jednat za účastníka c) Seznam poddodavatelů podepsaný oprávněnou osobou za účastníka Povinnosti vítězného dodavatele: Dodavatel, s nímž má být uzavřena realizační smlouva. je před podpisem této smlouvy povinen předložit zadavateli seznam minimálního vybaveni k plnění předmětu veřejné zakázky a doklady nutné k realizaci jednotlivých činností v souladu s technologickými listy a touto výzvou. Nepředložení požadovaných dokladů bude považováno za neprojevení součinnosti při podpisu realizační smlouvy a zadavatel bude oprávněn vyzvat k podpisu smlouvy dodavatele, který se umístil jako další v pořadí. Speciální podmínky plnění: Zadavatel požaduje provedeni plnění dle těchto dalších speciálních podmínek plnění: - jednotná fakturace: Předmět plnění dle této výzvy je možné fakturovat až po předání všech dílčích částí plnění (i v případě více dodavatelů), to je po dokončení všech plnění z tohoto minitendru. - (108) Plnění realizační smlouvy je určeno datumy určenými VKP. — (115) Pokud klimatické podmínky zabrání plnění činnosti nebo vlivem klimatických podmínek dojde k zániku potřeby zadavatele k provedení nebo dokončení plnění, může oznámit tuto skutečnost zadavatel dodavateli a tím dojde k zániku zbývajícího plnění tj. zániku Realizační smlouvy ve zbývajícím rozsahu - (118) každodenní komunikace v českém nebo slovenském jazyce na místě plnění realizační smlouvy - (915) Součástí předání pracoviště je i seznámení s charakteristikami předaného území z hlediska požární ochrany a upozornění na povinnost řídit se platnými právními předpisy na úseku požární ochrany při výkonu své činnosti na území Správy Národního parku Šumava a také na nutnost plnění povinností z těchto předpisů vyplývajících. Důraz je kladen především na dodržování zákazu kouření a manipulace s otevřeným ohněm, jakož i zákazu rozdělávání ohňů na celém území Správy Národního parku Šumava a nutnost zvýšené opatrnosti při užívání strojů a nářadí v prostředí s velkým množstvím pevných hořlavých látek. Za zabezpečení požární ochrany zodpovídá při výkonu své činnosti zcela dodavatel prací. Dodavatel je povinen zohlednit speciální podmínky plnění spolu se smluvními podmínkami v nabízené ceně za základní technologii. Hodnotící kritéria Zakázka bude v souladu se zákonem a se smluvními podmínkami plnění popsanými v této Výzvě k podání nabídky do minitendru přidělena jednomu účastníkovi dle níže uvedených hodnotících kritérií tak, aby bylo dosaženo splnění účelu veřejné zakázky za co nejvýhodnější cenu. Účastník v položkovém rozpočtu uvede (nabídne) cenu za technickou jednotku bez DPH pro vybrané činnosti. Cena musí být stejná nebo nižší než NCTJ. Nabízené údaje týkající se nabídkové ceny pro účely hodnocení může účastník nabídnout v rozlišení až tří desetinných míst. Lhůta, místo a náležitosti pro podání nabídek: V případě podání nabídky v listinné podobě účastník vloží nabídku do obálky označené jeho identifikačními údaji, spolu s nápisem NABÍDKA MNITENDR č. 35 449 „NEOTEVÍRAT“ a jako adresu uvede adresu UP, kterým byl minitendr vyhlášen. Nabídku je nutno vždy doručit na dané UP ve lhůtě pro podání nabídek. Obálka bude zabezpečena proti otevření. Do konce běhu lhůty pro podání nabídek účastník může vzit nabídku zpět. Výhrada zrušení výzvy: Pokud zadavatel z důvodu nezávislých na jeho vůli nebo z nezbytné provozní potřeby odpadne zájem na plnění dle této výzvy, může do doby otevření obálek výzvu/minitendr zrušit. Tato Výzva k podání nabídek do minitendru je zveřejněna na profilu zadavatele: https://ezak.mzp.cz/profile_display_9.html. Výzva je určena všem dodavatelům, s nimiž má Správa NP Šumava uzavřenou Rámcovou dohodu na činnost, která je předmětem této výzvy. Výzva k podání nabídky do minitendru číslo 35449 Příloha návrhu smlouvy - hodnoty kritérií / položek , zadávacího řízení: Mlnítender: 35449 „vídenční číslo na profilu: Pl 8V0000148O ,! _ Název uchazeče: Forestinvest s.r.o. IČO uchazeče: 28130677 Celkovácenanabídky—položky: KUOO1 Kamenlšveúpravy - 1 m2 zpevnění střední W 460vKč bez DPH/1 m2 KÚ002 Kamenínové úpravy- lm2zpevnění těžké 0 v1 Kč bez DPH /1 m2 KUOOK3amenlnové úpravy doplňkové práce 1110d be:zmechan1zace1 0 lKč bezDPH /1hod; KUOOI}Kameninové úpravy- doplnkové práce1hod smechanízacíí 900 Kč bezDPH/l hod