Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7497751: Nákup kancelářských potřeb, kancel.křeslo

Příloha D500_4510090522.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednávka č. 4510090522
                                                                             Datum vystavení: 21.11.2018

Objednatel:                                                Dodavatel:
DIAMO, státní podnik                                       FRANKOSPOL OFFICE s.r.o.
odštěpný závod ODRA                                        Svazarmovská 309
Sirotčí 1145/7, Vítkovice                                  738 01 Frýdek-Místek
703 00 Ostrava

IČO: 00002739 DIČ: CZ00002739, plátce DPH                  IČO: 25910027 DIČ: CZ25910027
OR: KS Ústí nad Labem, oddíl AXVIII, vložka 520
Banka: ČSOB, a. s., č. ú. 409037423/0300

Vyřizuje/Kontakt: Iveta Gastová Tel: 596 703 382 E-mail: gastova@diamo.cz

Dodací lhůta: 20.12.2018 Místo dodání: Lokalita Jeremenko
Incoterms 2010:
Splatnost: 30 dní od doručení dokladu

Na faktuře vždy uveďte číslo této objednávky!
Případnou elektronickou fakturu zasílejte vždy na fakturyodra@diamo.cz!
Záruční doba se sjednává v rozsahu dvou let.

Plátce DPH je povinen vystavit daňový doklad v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., v platném znění (dále jen "ZDPH"). V opačném případě je
objednatel oprávněn vrátit doklad do data splatnosti a dodavatel je povinen vystavit doklad nový s novým datem splatnosti. V tomto případě není
objednatel v prodlení s úhradou. Stane-li se objednatel dle § 109 ZDPH ručitelem za neodvedenou daň z přidané hodnoty, vyhrazuje si právo
zaplatit dodavateli za předmět objednávky částku poníženou o DPH. Částku odpovídající výši DPH je objednatel oprávněn uhradit přímo
správci daně, což se považuje za uhrazení zbytku sjednané ceny, tj. splnění celého závazku objednatele. Při nedodržení dodací lhůty předmětu
objednávky bude uplatněna smluvní pokuta ve výši 0,1 % z ceny plnění za každý den prodlení. Dodavatel bere na vědomí a uděluje souhlas ke
zveřejnění objednávky bez jakýchkoliv omezení v případě, že objednávka bude podléhat uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015
Sb., (zákon o registru smluv) v platném znění. Osobní údaje uvedené na objednávce lze použít pouze za účelem zpracování objednávky a
dodání objednaného plnění, jak ukládá nařízení GDPR. Dodavatel se v souvislosti s tím zavazuje zajistit ochranu těchto osobních údajů před
jejich zneužitím k jinému účelu.
_______________________________ _______________________________ _______________________________ _________________

Označení a specifikace výrobků a služeb                    | MJ | Cena/MJ |  Množství | Předpokl. cena |
_______________________________ _______________________________ _______________________________ _________________

SADA FIXŮ 7790/12                                          sada 37,20        4            148,80
KŘESLO KANC.OTOČNÉ ČAL.LÁTKA                                Kus 5.234,00
                                                                             3            15.702,00
                892267 černé

PAPÍR XEROX 80G A4                                         Balí 65,00          200        13.000,00
PAPÍR XEROX 80G A3                                         Balí 170,00           70       11.900,00
OBAL A4 ZÁVĚSNÝ LEITZ MAXI                                 Kus 36,20                      36.200,00
POŘADAČ A4 PÁKOVÝ 75MM LEPENKA                             Kus 53,00         1.000
                                                                                 60        3.180,00
                300703

_______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________

                           Celková hodnota bez DPH CZK                       80.130,80

Razítko a podpis dodavatele:                               Razítko a podpis objednatele:
                                                           Ing. Pavel Kaša