Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7502655: Kancelářský papír 2018

Příloha KRPJ-119844-8-2018_papír_FRANKOSPOL OFFICE.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA
             KRPJ-119844-9/ČJ-2018-1600VZ

                               Článek 1
                          Smluvní strany

1. Prodávající:
       obchodní firma: FRANKOSPOL OFFICE s.r.o.

se sídlem:        Svazarmovská 309, 738 01 Frýdek – Místek

Zastoupená: Kamil Frantík, jednatel

IČ:               25910027

DIČ:              CZ25910027

Bankovní spojení:

Číslo účtu:

Kontaktní osoba:

Telefon:

Zapsána v obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Ostravě oddíl
C, vložka 25222

(dále jen jako „prodávající“)

2. Kupující:
       Česká republika – Krajské ředitelství policie kraje Vysočina

sídlo:            Vrchlického 2627/46, 587 24 Jihlava

Zastoupená:       plk. RNDr. Miloslavem Klodnerem, náměstkem ředitele pro
                  ekonomiku

IČ:               72052147

Bankovní spojení:

Číslo účtu:

Kontaktní osoba:

Telefon:

e-mail:

(dále jen jako „kupující“)

uzavírají ve smyslu ustanovení § 2079 a násl. občanského zákoníku, zákona č.
89/2012 Sb., tuto

                   KUPNÍ SMLOUVU
                                Strana 2

                    Článek 2
                Předmět plnění

1. Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu
    xerografický papír (dále je „zboží“) v množství a specifikaci dle přílohy č. 1 –
    Krycí list a přílohy č. 2 – Technická specifikace, včetně dopravy do místa plnění
    a to dle podmínek dle specifikovaných.

2. Kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit sjednanou cenu podle článku 3 této
    kupní smlouvy.

                                              Článek 3
                                            Kupní cena

1. Kupní cena je stanovena dohodou smluvních stran podle ustanovení § 2 zák.
    č. 526/1990 Sb., o cenách, v platném znění, v souladu s cenovou nabídkou
    prodávajícího ze dne 28. 11. 2018.

bez DPH         453 502,00 Kč
DPH 21 %         95 231,42 Kč
CELKEM vč. DPH
                548 733,42Kč

    Slovy: pět set čtyřicet osm tisíc sedm set třicet tři korun českých a 42/100.

2. Nabídnutá celková kupní cena je považována za cenu nejvýše přípustnou a
    nepřekročitelnou, zahrnující poplatky za autorská práva, celní poplatky, cenu za
    dopravu do místa plnění a jejich ekologickou likvidaci, včetně dalších nákladů
    souvisejících s dodávkou zboží v této smlouvě výslovně neuvedených.

                                              Článek 4
                       Termín a místo plnění, dodací podmínky

1. Prodávající se zavazuje dodat zboží nejpozději do 14. 12. 2018.

2. Dodávka bude považována za dodanou jejím převzetím kupujícím a podpisem
    dodacího listu zástupci obou smluvních stran v místě plnění. Jedno vyhotovení
    dodacího listu zůstane kupující a druhé vyhotovení bude předáno prodávající.

3. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží jeho převzetím a je oprávněn zboží
    používat.

4. Místem plnění je: Vrchlického 2627/46, 587 24 Jihlava

                                              Článek 5
                       Odpovědnost za vady a záruka za jakost

1. Prodávající poskytuje na dodané zboží záruku v délce 24 měsíců. Prodávající
    se zavazuje, že zboží bude po uvedenou dobu způsobilé k použití pro obvyklý
    účel a zachová si obvyklé vlastnosti. Záruční doba začíná běžet od dodání zboží
                                                                                                  Strana 3
    prodávajícím a převzetím kupujícím. Záruka se nevztahuje na vady, u nichž
    prodávající prokáže, že byly způsobeny kupujícím, třetí osobou nebo vyšší mocí
    (nahodilou událostí) a nezpůsobil je prodávající.

2. Zboží je vadné, nemá-li stanovené vlastnosti a neodpovídá-li smlouvě. Za vadu
    se považují i vady v dokladech nutných pro užívání věci.

3. Za podstatné porušení se považuje takové porušení povinnosti, o němž strana
    porušující již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá
    strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

4. Je-li vadné plnění podstatným porušením, postupuje kupující v souladu s §
    2106 a násl. OZ. Volbu práva z vadného plnění provede kupující v souladu s
    OZ současně s oznámením vady písemně. Za písemné oznámení se považuje
    jak listinná (dopisem, faxem), tak elektronická (e-mailem, datovou schránkou)
    podoba uplatnění práva z vadného plnění.

                                  Článek 6
                           Platební podmínky

1. Platba se uskuteční v Kč na základě faktury.

2. Prodávající uvede celkovou cenu dodávky v Kč s DPH i bez DPH, s uvedením
    sazby DPH a její vyčíslení.

3. Prodávající uvede jednotkové ceny v Kč bez DPH a s DPH.

4. Prodávající je povinen, nejpozději do 5 pracovních dnů od převzetí zboží
    kupujícím, vystavit a doručit fakturu za dodané zboží, kde budou rozepsány
    jednotlivé položky dodávky.

5. Fakturu zasílejte buď:

 elektronicky prostřednictvím datové schránky x9nhptc nebo

 e-mailem na adresu:                            a do předmětu e-mailu

uveďte Faktura – Krajské ředitelství policie Kraje Vysočina nebo

 v listinné podobě na adresu: Krajské ředitelství policie kraje Vysočina,

Odbor rozpočtu a účetnictví, Vrchlického 2627/46, 587 24 Jihlava.

6. Faktura musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle § 28 odst. 2 zákona
    č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a §
    435 OZ. Přílohu faktury musí tvořit kopie dodacího listu potvrzeného kupujícím.
    Na faktuře musí být uvedeno číslo této smlouvy.

7. Faktury jsou splatné do 21 kalendářních dnů ode dne jejich doručení kupujícímu
    na adresu uvedenou v konkrétní smlouvě.

8. Kupující je oprávněn do data splatnosti vrátit fakturu, která neobsahuje
    požadované náležitosti, není doložena kopií potvrzeného dodacího listu, která
    obsahuje jiné cenové údaje nebo jiný druh zboží než dohodnuté ve smlouvě
    s tím, že doba splatnosti nové (opravené) faktury začíná znovu běžet ode dne
    jejího doručení kupujícímu.

9. Faktura je považována za proplacenou okamžikem odepsání příslušné částky
    z účtu příslušného kupujícího.
                                           Strana 4

10. Zálohové platby kupující neposkytuje.

                                              Článek 7
             Zajištění splnění závazků a povinností smluvních stran

1. Smluvní strany se zavazují z titulu neplnění níže uvedených závazků z této
    smlouvy zaplatit oprávněné straně tyto smluvní pokuty:

2. V případě prodlení s dodáním zboží zaplatí prodávající smluvní pokutu ve výši
    0,05 % z ceny předmětu smlouvy včetně DPH za každý den prodlení.

3. V případě neuhrazení faktury kupujícím v termínu uvedeném v článku VI. odst.
    6 smlouvy má prodávající právo na úroky z prodlení podle § 1970 občanského
    zákoníku ve výši 0,05 % z neuhrazené ceny včetně DPH za každý den prodlení.

4. Úrok z prodlení a smluvní pokuta jsou splatné do 21 kalendářních dnů od data,
    kdy byla povinné straně doručena písemná výzva k jejich zaplacení oprávněnou
    stranou, a to na účet oprávněné strany uvedený v písemné výzvě.

5. Ustanovením o smluvní pokutě není dotčeno právo oprávněné strany na
    náhradu škody v plné výši.

                                              Článek 8
                               Komunikace smluvních stran

1. Veškeré úkony mezi kupujícím a prodávajícím se uskutečňují písemně v listinné
    nebo elektronické podobě (e-mailem).

2. Písemnosti lze doručit osobně, prostřednictvím osoby, která provádí přepravu
    zásilek (kurýrní služba), prostřednictvím držitele poštovní licence podle
    zvláštního právního předpisu, elektronickými prostředky, prostřednictvím
    datové schránky, nebo jiným způsobem.

3. Adresa či kontakty uvedené v kupních smlouvách mohou být měněny
    jednostranným písemným oznámením doručeným příslušnou smluvní stranou
    druhé smluvní straně s tím, že takováto změna se stane účinnou okamžikem
    doručení tohoto oznámení druhé smluvní straně.

                                              Článek 9
                                           Řešení sporů
1. Veškeré spory mezi smluvními stranami budou řešeny nejprve smírně.
2. Nebude-li smírného řešení dosaženo, budou spory řešeny v soudním řízení.

                                             Článek 10
                                    Závěrečná ustanovení
                                                                                                  Strana 5
1. Tato smlouva se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými

    ustanoveními občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.

2. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti
    dnem zveřejnění v registru smluv (https://smlouvy.gov.cz)

3. Tato smlouva může být měněna nebo doplňována jen písemnými, očíslovanými
    dodatky odsouhlasenými statutárními orgány obou smluvních stran, které se
    stanou nedílnou součástí této smlouvy.

4. Smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv v souladu se zákonem č.
    340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění.

5. Obě smluvní strany prohlašují, že smlouva nebyla uzavřena v tísni, ani
    za jednostranně nevýhodných podmínek a na důkaz toho připojují své
    elektronické podpisy.

6. Tato smlouva je vyhotovena pouze v elektronické podobě.

7. Příloha – Př. 1 Krycí list.

                 Př. 2 Technická specifikace

V Praze dne             V Jihlavě dne

          prodávající                             kupující
        Kamil Frantík                plk. RNDr. Miloslav Klodner
                                  náměstek ředitele pro ekonomiku
           jednatel
podepsáno elektronicky                podepsáno elektronicky
Strana 6