Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUPNÍ SMLOUVA KRPJ-119844-9/ČJ-2018-1600VZ Článek 1 Smluvní strany 1. Prodávající: obchodní firma: FRANKOSPOL OFFICE s.r.o. se sídlem: Svazarmovská 309, 738 01 Frýdek – Místek Zastoupená: Kamil Frantík, jednatel IČ: 25910027 DIČ: CZ25910027 Bankovní spojení: Číslo účtu: Kontaktní osoba: Telefon: Zapsána v obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Ostravě oddíl C, vložka 25222 (dále jen jako „prodávající“) 2. Kupující: Česká republika – Krajské ředitelství policie kraje Vysočina sídlo: Vrchlického 2627/46, 587 24 Jihlava Zastoupená: plk. RNDr. Miloslavem Klodnerem, náměstkem ředitele pro ekonomiku IČ: 72052147 Bankovní spojení: Číslo účtu: Kontaktní osoba: Telefon: e-mail: (dále jen jako „kupující“) uzavírají ve smyslu ustanovení § 2079 a násl. občanského zákoníku, zákona č. 89/2012 Sb., tuto KUPNÍ SMLOUVU Strana 2 Článek 2 Předmět plnění 1. Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu xerografický papír (dále je „zboží“) v množství a specifikaci dle přílohy č. 1 – Krycí list a přílohy č. 2 – Technická specifikace, včetně dopravy do místa plnění a to dle podmínek dle specifikovaných. 2. Kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit sjednanou cenu podle článku 3 této kupní smlouvy. Článek 3 Kupní cena 1. Kupní cena je stanovena dohodou smluvních stran podle ustanovení § 2 zák. č. 526/1990 Sb., o cenách, v platném znění, v souladu s cenovou nabídkou prodávajícího ze dne 28. 11. 2018. bez DPH 453 502,00 Kč DPH 21 % 95 231,42 Kč CELKEM vč. DPH 548 733,42Kč Slovy: pět set čtyřicet osm tisíc sedm set třicet tři korun českých a 42/100. 2. Nabídnutá celková kupní cena je považována za cenu nejvýše přípustnou a nepřekročitelnou, zahrnující poplatky za autorská práva, celní poplatky, cenu za dopravu do místa plnění a jejich ekologickou likvidaci, včetně dalších nákladů souvisejících s dodávkou zboží v této smlouvě výslovně neuvedených. Článek 4 Termín a místo plnění, dodací podmínky 1. Prodávající se zavazuje dodat zboží nejpozději do 14. 12. 2018. 2. Dodávka bude považována za dodanou jejím převzetím kupujícím a podpisem dodacího listu zástupci obou smluvních stran v místě plnění. Jedno vyhotovení dodacího listu zůstane kupující a druhé vyhotovení bude předáno prodávající. 3. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží jeho převzetím a je oprávněn zboží používat. 4. Místem plnění je: Vrchlického 2627/46, 587 24 Jihlava Článek 5 Odpovědnost za vady a záruka za jakost 1. Prodávající poskytuje na dodané zboží záruku v délce 24 měsíců. Prodávající se zavazuje, že zboží bude po uvedenou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel a zachová si obvyklé vlastnosti. Záruční doba začíná běžet od dodání zboží Strana 3 prodávajícím a převzetím kupujícím. Záruka se nevztahuje na vady, u nichž prodávající prokáže, že byly způsobeny kupujícím, třetí osobou nebo vyšší mocí (nahodilou událostí) a nezpůsobil je prodávající. 2. Zboží je vadné, nemá-li stanovené vlastnosti a neodpovídá-li smlouvě. Za vadu se považují i vady v dokladech nutných pro užívání věci. 3. Za podstatné porušení se považuje takové porušení povinnosti, o němž strana porušující již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 4. Je-li vadné plnění podstatným porušením, postupuje kupující v souladu s § 2106 a násl. OZ. Volbu práva z vadného plnění provede kupující v souladu s OZ současně s oznámením vady písemně. Za písemné oznámení se považuje jak listinná (dopisem, faxem), tak elektronická (e-mailem, datovou schránkou) podoba uplatnění práva z vadného plnění. Článek 6 Platební podmínky 1. Platba se uskuteční v Kč na základě faktury. 2. Prodávající uvede celkovou cenu dodávky v Kč s DPH i bez DPH, s uvedením sazby DPH a její vyčíslení. 3. Prodávající uvede jednotkové ceny v Kč bez DPH a s DPH. 4. Prodávající je povinen, nejpozději do 5 pracovních dnů od převzetí zboží kupujícím, vystavit a doručit fakturu za dodané zboží, kde budou rozepsány jednotlivé položky dodávky. 5. Fakturu zasílejte buď: elektronicky prostřednictvím datové schránky x9nhptc nebo e-mailem na adresu: a do předmětu e-mailu uveďte Faktura – Krajské ředitelství policie Kraje Vysočina nebo v listinné podobě na adresu: Krajské ředitelství policie kraje Vysočina, Odbor rozpočtu a účetnictví, Vrchlického 2627/46, 587 24 Jihlava. 6. Faktura musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 OZ. Přílohu faktury musí tvořit kopie dodacího listu potvrzeného kupujícím. Na faktuře musí být uvedeno číslo této smlouvy. 7. Faktury jsou splatné do 21 kalendářních dnů ode dne jejich doručení kupujícímu na adresu uvedenou v konkrétní smlouvě. 8. Kupující je oprávněn do data splatnosti vrátit fakturu, která neobsahuje požadované náležitosti, není doložena kopií potvrzeného dodacího listu, která obsahuje jiné cenové údaje nebo jiný druh zboží než dohodnuté ve smlouvě s tím, že doba splatnosti nové (opravené) faktury začíná znovu běžet ode dne jejího doručení kupujícímu. 9. Faktura je považována za proplacenou okamžikem odepsání příslušné částky z účtu příslušného kupujícího. Strana 4 10. Zálohové platby kupující neposkytuje. Článek 7 Zajištění splnění závazků a povinností smluvních stran 1. Smluvní strany se zavazují z titulu neplnění níže uvedených závazků z této smlouvy zaplatit oprávněné straně tyto smluvní pokuty: 2. V případě prodlení s dodáním zboží zaplatí prodávající smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny předmětu smlouvy včetně DPH za každý den prodlení. 3. V případě neuhrazení faktury kupujícím v termínu uvedeném v článku VI. odst. 6 smlouvy má prodávající právo na úroky z prodlení podle § 1970 občanského zákoníku ve výši 0,05 % z neuhrazené ceny včetně DPH za každý den prodlení. 4. Úrok z prodlení a smluvní pokuta jsou splatné do 21 kalendářních dnů od data, kdy byla povinné straně doručena písemná výzva k jejich zaplacení oprávněnou stranou, a to na účet oprávněné strany uvedený v písemné výzvě. 5. Ustanovením o smluvní pokutě není dotčeno právo oprávněné strany na náhradu škody v plné výši. Článek 8 Komunikace smluvních stran 1. Veškeré úkony mezi kupujícím a prodávajícím se uskutečňují písemně v listinné nebo elektronické podobě (e-mailem). 2. Písemnosti lze doručit osobně, prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), prostřednictvím držitele poštovní licence podle zvláštního právního předpisu, elektronickými prostředky, prostřednictvím datové schránky, nebo jiným způsobem. 3. Adresa či kontakty uvedené v kupních smlouvách mohou být měněny jednostranným písemným oznámením doručeným příslušnou smluvní stranou druhé smluvní straně s tím, že takováto změna se stane účinnou okamžikem doručení tohoto oznámení druhé smluvní straně. Článek 9 Řešení sporů 1. Veškeré spory mezi smluvními stranami budou řešeny nejprve smírně. 2. Nebude-li smírného řešení dosaženo, budou spory řešeny v soudním řízení. Článek 10 Závěrečná ustanovení Strana 5 1. Tato smlouva se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. 2. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv (https://smlouvy.gov.cz) 3. Tato smlouva může být měněna nebo doplňována jen písemnými, očíslovanými dodatky odsouhlasenými statutárními orgány obou smluvních stran, které se stanou nedílnou součástí této smlouvy. 4. Smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. 5. Obě smluvní strany prohlašují, že smlouva nebyla uzavřena v tísni, ani za jednostranně nevýhodných podmínek a na důkaz toho připojují své elektronické podpisy. 6. Tato smlouva je vyhotovena pouze v elektronické podobě. 7. Příloha – Př. 1 Krycí list. Př. 2 Technická specifikace V Praze dne V Jihlavě dne prodávající kupující Kamil Frantík plk. RNDr. Miloslav Klodner náměstek ředitele pro ekonomiku jednatel podepsáno elektronicky podepsáno elektronicky Strana 6