Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7512267: Objednávka prací spojených se zimní údržbou 2018/2019

Příloha Objednávka - zimní údržba 2018 - Bauer.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Městské služby Vimperk, s.r.o., se sídlem Vimperk, Steinbrenerova 6, okres
Prachatice, PSČ 385 01, OR vedeném KS České Budějovice v oddílu C, vložka 9133

IČO: 260 15 391 DIČ: CZ26015391
Společnost zastupuje ing. Jan Král - jednatel společnosti tel. 388411 520
Bankovní spojení: ČSOB č. ú. 217364892/0300 mobil 606 66 49 49

 

Monika Bauer
Žernovická 127

383 01 Prachatice II
IČO 07656572

Objednávka

Objednáváme u Vás práce spojené se zimní údržbou od 15. 11. 2018 do 15. 4. 2019 na
chodnících, schodištích, místních komunikacích dle plánu ZSS a pokynů objednatele.

- | Práce budou prováděny v souladu s plánem zimní údržby na rok 2018/2019
- © Bude stálá dostupnost odpovědného pracovníka
-| Práce budou účtovány dle odsouhlasené ceny objednatelem a tj. 145,- korun za
hodinovou sazbu pracovníka
- © Kontaktní osoba p. Monika Bauer
- © Výkony budou fakturovány na adresu : Městské služby Vimperk, s.r.o.
Steinbrenerova 6
385 01 Vimperk
IČO 26015391
DIČ CZ26015391
- | K faktuře budou přiloženy vyúčtovací podklady potvrzené technikem zimní údržby
MÚ Vimperk.

Ve Vimperku dne 15. 11. 2018
Ing. Král

=