Textová podoba smlouvy Smlouva č. 754669: Objednávka zdravotnického materiálu - 4.čtvrtletí 2016

Příloha CH5122016.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        From: Petra Lukášová 
Sent: Monday, December 05, 2016 10:49 AM
To: Krejčí Lenka
Subject: RE: objednávka

Dobrý den, paní Krejčí, 
Předmětnou objednávku akceptujeme za podmínek stanovených v objednávce a to v hodnotě 77 951,- Kč bez DPH.
 
 
S pozdravem
 
Koordinátor zakázek
 
 
 
 
CHEIRÓN a.s.
Republikánská 1102/45, 312 00 Plzeň
 

Výrobce a dodavatel zdravotnických prostředků
i služeb v oboru anestezie a intenzivní péče.
 
 
 ------------------------------------------
"Informace v tomto e-mailu včetně jeho příloh obsažené nejsou právním jednáním společnosti CHEIRÓN a.s. směřujícím k uzavření smlouvy ve smyslu ust. § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Informace v e-mailu a jeho přílohách obsažené mají indikativní a informační charakter. Jednání směřující k uzavření smlouvy, z níž by společnost CHEIRÓN a.s. byla právně zavázána, je vázáno výlučně na jednání osob oprávněných příslušnou společnost zavazovat a za ni jednat (statutární orgány a osoby zmocněné na základě plné moci)."
  
Informace obsažené v tomto e-mailu jsou určeny výlučně pro potřeby jeho adresáta. Text nebo přílohy mohou obsahovat utajované informace, informace považované společností CHEIRÓN a.s. za obchodní tajemství, případně jiné informace podléhající ochraně dle příslušných právních předpisů. Pokud Vám tento e-mail byl omylem doručen, zdržte se, prosím, jakékoli manipulace s textem či přílohami, jako je kopírování, přesměrování, zpřístupnění další osobě a podobně. O chybném doručení informujte odesílatele a e-mail včetně příloh vymažte ze svého počítače.
 
 
From: Krejčí Lenka [
Sent: Friday, December 2, 2016 9:54 AM
To: Obchod_posta < 
Subject: objednávka
 
Dobrý den,
v příloze Vám posíláme objednávku zboží  z  nasmlouvaného zdravotnického materiálu v rámci poptávky na 4.čtvrtletí 2016.
 
Na základě zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv žádáme obratem o zaslání akceptace objednávky a uvedení předpokládané hodnoty bez DPH a termínu dodání. 
Tato objednávka ke své účinnost vyžaduje uveřejnění v registru smluv. Zaslání objednávky do registru smluv zajistí ZZS JmK, p.o. neprodleně po přijetí akceptace objednávky. 
Bez zaslané akceptace nebude objednávka účinná. 
 
Vzor akceptace: 
,,Předmětnou objednávku akceptujeme za podmínek stanovených v objednávce a v hodnotě ve výši ……. Kč bez DPH. Termín dodání do ………“. 
 
Žádáme  o dodržení smlouvy  - měsíční splatnost faktury.
 Dodání faktury současně s materiálem. 
Informujte mne prosím v den dodání materiálu na ZZS JMK. 
 
 
Děkujeme 
 
S pozdravem 
 
vedoucí skladu
ZZS JmK,p.o.
Kamenice 798/1d
625 00 Brno