Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7560143: Servisní smlouva na provádění periodických činností, záručních a

Příloha 2018_Smlouva_PERFECTED.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        . ERfECTEd

                                 Servisní smlouva

             uzavřená přiměřeně dle § 2586 a § 2652 an. a občanského zákoníku

číslo smlouvy zhotovitele: 120525-17011-5518139
číslo smlouvy objednatele:

1.  Smluvní strany

1.1. Objednatel:                 Janáčkova akademie múzických umění v Brně,
                                 IVU centrum Astorka, Novobranská 691/3, 602 00 Brno
          Sídlo firmy:           Beethovenova 650/2, 662 15 Brno
           IČ:                   62156462
           DIČ:                  CZ62156462
          Zastoupená:            JUDr. Lenka Valová , kvestorka

    Bank.spojení:
    Číslo účtu

    Kontaktní osoba ve věcech:   JUDr. Lenka Valová , kvestorka
    - smluvních:
    - technických:               Jiří Spáčil
    (dále jen objednatel)

1.2 Kontrolor a zhotovitel:      PERFECTED, s.r.o.
                                 Zapsaná v OR vedeném u Krajského soudu v Brně,
          Sídlo:                 oddíl C, vložka 51799
           IČO:                  Hybešova 726/42, Brno 602'00
           DIČ:                  27683028
          Zastoupený:            CZ27683028
          Bank. spojení:         Ing. Romanem Stuchlíkem, jednatelem společnosti
           Číslo účtu:
          (dále jen zhotovitel)  _ -- .. ~~ ,... .....

2.  Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je provádění periodických činností, záručních a mimozáručních oprav systémů
v rozsahu dle přílohy č. 1 této smlouvy:

2.1. Ročních periodických revizí (1 x ročně) systému:
        Poplachová zabezpečovací a tísňová si9nalizace (dále jen PZTS), softwarovou
        nádtsavbou C4, dle platných ČSN 33 1500 a CSN CLC/TS 50131-7, případně dle norem tyto
        normy dopřesňující a nahrazující a dle doporučení výrobců jednotlivých slaboproudých zařízení
        O výsledku revizí budou vyhotoveny revizní zprávy.
        Platnost revize je 12 měsíců při provádění servisu zhotovitelem.

2.2 Záručních a mimozáručních oprav systému PZTS na písemnou (mailovou) výzvu objednatele
        potvrzenou telefonem na číslo Hot line uvedené v bodu 6.8. této smlouvy.

2.3. V případě výměny náhradních zdrojů (akumulátorů) a monitorů za nové ptevezme zhotovitel
        nepoužitelnou součást a provede jeho ekologickou likvidaci za úhradu ve výši, kterou smluvní
        strany dohodnou předem.
 3. Místo, cena a čas plnění

 3.1. Místem plněni s upřesněním předmětu smlouvy se rozumí objekt IVU centrum Astorka,
         Novobranská 691/3, Brno.

3.2. Ceny za služby a sankce, viz. čl. 3.3., 3.5 a 4.3. poskytované zhotovitelem dle této smlouvy,
         jsou sjednány jako ceny smluvní dohodou smluvních stran ve smyslu platných právních
         předpisů. Ceny jsou uvedeny bez DPH. DPH bude účtováno dle zákona o DPH platného v
         době provedení díla.

3.3. Cena periodických revizí je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy. Cena periodických revizí je
         stanovena na základě rozsahu systémů k 30.10. 2018, včetně provazby do grafické nádstavby
         C4. Tato cena je kompletní včetně všech souvisejících nákladů.

3.4. Provádění ročních periodických revizí je nutno zahájit nejpozději do 10 pracovních dnů před
         vypršením platnosti revize. Přesné termíny včasného provedení revizí. prohlídek a servisu bude
         zajišťovat zhotovitel a bude je sjednávat s pověřeným pracovníkem objednatele a to nejméně 5
         pracovních dni před jejich realizací. Tyto termíny musí být sjednávány zhotovitelem tak, aby
         nebyl narušen plynulý provoz v místě objednatele a bylo možno provést revizi. prohlídku nebo
         opravu co nejrychleji.

3.5. Ceny mimozáručních oprav dle čl. 2.2 jsou stanoveny základní hodinovou sazbou servisního
         technika, která činí 390,- Kč/hod. a 490,- Kč/hod. za revizního technika. Dopravné při
         mimozáručních opravách bude účtováno paušálně v částce 300,- Kč/výjezd, přičemž dopravné
         může být upravováno s ohledem na cenový vývoj PHM a cestovních náhrad dle zákona o
         cestovních náhradách písemným číselně označeným dodatkem k této smlouvě podepsaný
         oběma stranami.

3.6. Zjistí-li zhotovitel při revizi či prohlídce vadu, odstraní je v jejich rámci za cenu potřebného
         materiálu, odsouhlasí-li ji objednatel na jeho výzvu.

3.7. S ohledem na možný cenový vývoj a inflaci se smluvní strany zavazují, že na návrh zhotovitele
         povedou v následujících obdobích jednání ve věci případné úpravy cen dodatkem k této

            smlouvě.

3.8. Pokud se v průběhu provádění revizí vyskytne potřeba opravy nebo údržby, která nesouvisí se
         zjišťováním stavu a kterou bude nutno vykázat jako samostatné (např. nové zaškolení obsluhy
         systému, apod.), smluvní strany sjednávají zásadu, že zhotovitel je oprávněn práce provést,
        budou-li objednatelem potvrzeny předem písemnou objednávkou. Cena za takové práce bude
         sjednána dohodou mezi účastníky za ceny obvyklé pro daný druh práce dle článků 3.5 a 3.6
         této smlouvy.

3.9. Zhotovitel se zavazuje zajišťovat 24 hodinovou servisní službu, 7 dní v týdnu 365 dní v roce.
        Současně se zavazuje, že po oznámení požadavku na záruční nebo pozáruční opravu (dle čl.
         2.2) zahájí nejpozději následující pracovní den po prokazatelném nahlášení závady provádění
        opravy, nedohodne-li s objednatelem jiný vhodný termín zahájení oprav.

4. Platební podmínky a smluvní pokuty

4.1. Daňový doklad bude zhotovitelem vystaven a odeslán na základě pracovních listů potvrzených
        objednatelem 1 x měsíčně, a to zvlášť za provádění periodických činností dle přílohy 1 této
        smlouvy a zvlášť za provádění jednotlivých servisních úkonů. Kopie pracovních listů budou k
                                                              ERfECTEd

          daňovým dokladům přiloženy. Při účtování periodických rev1z1 a funkčních zkoušek bude
          přiložena revizní zpráva nebo zpráva o funkční zkoušce. Objednatel se zavazuje uhradit
         fakturovanou částku zhotoviteli do 21 dnů ode dne doručeni daňového dokladu.

4.2. Při provádění periodických revizí a souběžně mimozáručních oprav nebo samostatných prací,
          vystaví zhotovitel na každý druh práce samostatný daňový doklad na základě samostatně
          vystavených pracovních listů.

4.3. Pro případ, že zhotovitel nedodrží terminy nástupu na opravu viz. čl. 3, bod 3.9, zavazuje se
         uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 100,- Kč za každou započatou hoginu prodlení nad
         rámec této doby, pokud se na termínu opravy smluvní strany nedohodnou jinak, maximálně
         však 500,- Kč za jeden den.

4.4. Pro případ prodlení objednatele s placením faktur zavazuje se objednatel uhradit zhotoviteli
         smluvní pokutu ve výši 0,05% z nezaplacených částek za každý započatý den prodlení.

4.5. Cenu díla zaplatí objednatel zhotoviteli bankovním převodem na jeho účet uvedený v záhlaví
         této smlouvy; nebude-li tento účet ke dni zadání příkazu k úhradě účtem, který je zveřejněn
         správcem daně dle zákona o DPH, pak na takový účet. Bude-li takových účtů vice, pak na ten z
         nich, který zhotovitel písemně určil, jinak na kterýkoliv z nich dle volby objednatele. Není-li
         žádné bankovní spojení účtu správcem daně zveřejněno, je objednatel oprávněn pozdržet
         platby až do 21. dne poté, kdy jej zhotovitel písemně upozorní na zveřejnění nového čísla účtu.

5. Záruka za jakost

5.1. Záruka na materiál, nově instalované díly, zařízení a práce činí 24 měsíců ode dne potvrzení
         prací na pracovním listě, pokud není dohodnuto jinak.

5.2. Zhotovitel neodpovídá za závady, které byly způsobeny běžným opotřebením, neodborným
         zásahem do zařízení, nevhodnou obsluhou či údržbou, mechanickým poškozením a vyšší mocí.

5.3. Objednatel je oprávněn reklamovat zjevné vady kvality a rozsahu dodávky materiálu,
         součástek, zařízení a práce bez zbytečného odkladu. V písemné reklamaci uvede zjištěné
         vady, případně popíše, jak se projevují.

5.4. V případě, že objednatel neumožní v dohodnutém termínu provedení revizí, kontrol či oprav,
         nezodpovídá zhotovitel za technický stav zařízení.

6. Jiná ujednání

6.1. Zhotovitel provádí záznam o prováděných kontrolách a údržbě zařízení do provozní knihy
         systému předložené objednatelem.

6.2. Zhotovitel neprodleně upozorní objednatele na nesprávnost, nevhodnost nebo neúplnost
         informací, pokynů nebo podkladů, které mu budou předány v souvislosti s plněním této
         smlouvy.

6.3. Zhotovitel se zavazuje:
         udržovat v tajnosti informace, zjištěné při plnění předmětu této smlouvy, i po ukončení doby
         trvání této smlouvy

                                     .r
nepořizovat kopie a náčrtky z poskytnuté projektové dokumentace  ERfECTEd

6.4. Zhotovitel odpovídá objednateli :
        za kvalitu a odbornou správnost poskytovaných prací a služeb, za dodržování českých norem a
        předpisů, za škody na majetku objednatele, event. zdraví pracovníků a návštěvníků
        objednatele, vzniklé protiprávním jednáním pracovníků zhotovitele a porušením platných
        předpisů a norem, za poskytnutí přesných a úplných informací oprávněným pracovníků
        objednatele, požadujících servis zjištěné závady.

6.5. Zhotovitel bude dodržovat vnitřní pokyny a směrnice objednatele stanovující provozně
        technické a bezpečnostní podmínky pohybu pracovníků v prostorách a zařízeních
        provozovatele, se kterými bude seznámen.

6.6. Zhotovitel na základě požadavku objednatele nahlásí pověřeným zástupcům objednatele termín
        zahájení prací a jména pracovníků, kteří budou práce konat a případně dohodne časový
        harmonogram prací a zajistí případnou součinnost ze strany bezpečnostní agentury pro vstup
        do budov.

6. 7. Zhotovitel se zavazuje sdružovat provádění mimozáručních oprav a revizí nebo funkčních
        zkoušek systémů do jednoho výjezdu - pokud taková možnost nastane.

6.8. Za zhotovitele, firmu jsou oprávněni ve věci plnění předmětu smlouvy (dle čl. 2 této smlouvy)
        jednat:
        v pracovní době 8°0 - 1630 hod.- vedoucí servisu, jeho zástupce, pracovník dispečinku
        mimo pracovní dobu -technik servisní služby
        Spojení:
        Hot line:
        e-mail:

6.9. Objednatel bude poskytovat zhotoviteli účinnou součinnost, zejména mu umožni přístup do
        všech prostor, ve kterých bude předmět smlouvy plněn včetně spojovacích komunikací a
        zabezpečí svůj majetek proti případnému poškozeni.

6.1 O Objednatel předloží zhotoviteli projektovou dokumentaci při provádění revizí, zkoušek a oprav.

6.11. Objednatel vyčlení na dobu nezbytně nutnou odpovídající uzamykatelné prostory pro
        uskladnění technických prostředků, zařízení a materiáiLJ zhotovitele, pro převlékáni jeho

           pracovníků.

6.12. Objednatel se zavazuje řádně provedené práce převzít, potvrdit pracovní listy a předložit
        provozní knihu systému k provedení záznamu technikovi zhotovitele.

6.13. Za objednatele jsou oprávněni ve věci plnění předmětu smlouvy dle čl. ll této smlouvy jednat
        pověření zástupci objednatele. Za pověřeného zástupce objednatele se pro účely této smlouvy
        považuje osoba, která vyžaduje servisní služby jménem objednatele dle přílohy č. 3 této
        smlouvy.

6.14. Obě strany se zavazují bez zbytečného odkladu druhé straně oznámit případné změny v
        identifikaci, či jiných podstatných náležitostech smlouvy (obchodní jméno včetně dodatku, IČO,
        DIČ, adresa, bankovní spojení).
                        1  ERfECTEd
                     ·

7. Platnost smlouvy

7.1. Tato smlouva se uzavira na dobu neurčitou s účinností od jejího podpisu smluvními stranami.
        Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a počíná běžet od prvého dne měsíce následujícího po doručení
        výpovědi druhé smluvní straně.

7.2. Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu zástupci obou smluvních stran.

7.3. Objednatel má také právo od smlouvy odstoupit, stane-li se zhotovitel nespolehlivým plátcem
        DPH nebo bylo-li vydáno rozhodnutí, že byl zjištěn úpadek nebo hrozící úpadek zhotovitele.
        Možnost odstoupit od smlouvy z důvodu stanoveného zákonem není dotčena.

7.4. Stane-li se zhotovitel nespolehlivým plátcem DPH ve smyslu§ 106a zákona o DPH:

        a. je povinen to objednateli neprodleně, nejpozději však při poskytnutí prvního poté

       následujícího zdanitelného plnění, oznámit a sdělit mu potřebné údaje pro úhradu DPH z

        daného plnění.

       b. má objednatel právo (1) snížit jakékoliv další úhrady zhotoviteli o DPH a odvést DPH z

        daného plnění za zhotovitele a dále případně (2) od smlouvy odstoupit.

8. Závěrečná ujednání

8.1. Tato smlouva může být doplňována či měněna číselně značenými písemnými dodatky
         odsouhlasenými statutárními zástupci obou stran, které budou tvořit nedílnou součást smlouvy

8.2. Tato smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech z nichž objednatel obdrži 1 stejnopis a zhotovitel

         1 stejnopis.

8.3. Účastníci smlouvy prohlašují, že se s obsahem této smlouvy seznámili, jejímu obsahu
         porozuměli, a že tato smlouva odpovídá jejich pravé a svobodné vůli, prosté jakéhokoli nátlaku
         či omylu a není uzavírána v tísni nebo za jednostranně nevýhodných podmínek, na důkaz toho
         níže podepisují.

8.4. Objednatel souhlasí s tím, aby zhotovitel prováděl průběžnou kontrolu slaboproudých zařízení,
         které jsou předmětem této smlouvy, jako i předběžnou lokalizaci a specifikaci hlášených závad
         formou dálkové správy prostřednictvím určených telekomunikačních prostředků.

8.5. Nedilnou součástí smlouvy je:

         Příloha č. 1 -Kalkulace pravidelných revizí

         Příloha č. 2 - Formulář nahlášení servisní závady

        Příloha č. 3- Seznam pověřených zástupců objednatele

8.6. Tuto smlouvu lze měnit a vztah z ní vzniklý skončit (např. výpovědí či dohodou) pouze právním
        jednáním v písemné formě na listině nebo prostřednictvím zpráv dodaných do datové schránky;
        jiná forma je vyloučena, není-li v této smlouvě ujednáno jinak. Přijetí nabídky smluvní stranou
                                                             ERfECTEd

         této smlouvy s dodatkem nebo odchylkou, není pfijetím nabídky na uzavřeni této smlouvy nebo
         její změnu, ani když podstatně nemění podmínky nabídky.

8.7. Kontakty (tel., e-mail) a adresy uvedené v této smlouvě je každá ze stran oprávněna změnit
         doručením písemného oznámení druhé smluvní straně, ve kterém uvede který z kontaktu je
         měněn a jak.

8.8. Ládná ze smluvních stran neni oprávněna pohledávky, které jí případně z právních poměru
         z této smlouvy nebo v souvislosti s ním vůči druhé smluvní straně vzniknou, ani tuto smlouvu
         postoupit třetí osobě bez písemného souhlasu druhé smluvní strany.

8.9. Záležitosti touto smlouvou výslovně neupravené se ohledně revizí řídí podpůrně úpravou
        smlouvy o kontrolní činnosti, ohledně oprav úpravou smlouvy o dílo dle občanského zákoníku.

V Brně dne                 V Brně dne 20.11.2018

       JUDr. Lenka Valová                                 ''
              kvestorka
                                         jt:UI f(...tt...._.l ,.... ..... ......,., ..... _., ,_,_.._,
             (objednatel)
                                         (zhotovitel)
Příloha č. 1 Servisní smlouvy č. 120525-17011- SS18139

EBM -JAMU

lokalita           technologie     činnost  cena celkem
                                                             10.000,-
Beethovenova       PZTS včetně C4  revize                  10.000,0

Celkem za objekt ročně bez DPH

Celkem bez DPH                                          10.000,0
DPH 21%                                                  2.100,0
Celkem včetně DPH
                                                        12.100,0