Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7572875: Smlouva o poskytnutí služby založené na znalostech

Příloha Anonymizovaná smlouva.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo smlouvy: ………………………


SMLOUVA O POSKYTNUTÍ SLUŽBY ZALOŽENÉ NA ZNALOSTECH




Smluvní strany:


1. Poskytovatel:		České vysoké učení technické v Praze
sídlo:			Jugoslávských partyzánů 1580/3, 160 00, Praha 6 – Dejvice
strukturální část:		Univerzitní centrum energeticky efektivních budov
pracoviště:			Třinecká 1024, 273 43 Buštěhrad
IČ:		68407700
DIČ:		CZ68407700
bankovní účet číslo:		XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX, vedený u XXXXXXXXXXXXX
zastoupení:			doc. Ing. Lukáš Ferkl, Ph.D., ředitel
korespondenční adresa:	Třinecká 1024, 273 43 Buštěhrad


2. Objednatel:			Jihočeský vědeckotechnický park, a.s.
sídlo:			U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice 
IČ:		28080581
DIČ:		CZ28080581
zápis v obchodním rejstříku:	oddíl B, vložka 1750, veden u Krajského soudu v Č. Budějovicích
zastoupení:			Ing. František Štangl, předseda představenstva
		Václav Kučera, člen představenstva




Článek 1
Předmět smlouvy

1. Předmětem této smlouvy je vymezení spolupráce a stanovení práv a povinností smluvních stran při realizaci programu podpory spolupráce podniků v Jihočeském kraji a výzkumných organizací „Jihočeské podnikatelské vouchery“ (dále jen „program“). V rámci programu poskytne poskytovatel prostřednictvím objednatele podnikatelskému subjektu službu založenou na znalostech (dále jen „projekt“).

2. Program vznikl na podporu spolupráce podnikatelských subjektů a výzkumných organizací působících na území České republiky, které jsou schváleny Radou pro výzkum, vývoj a inovace. Cílem spolupráce je podpora nákupu služeb výzkumných organizací vědecké nebo technologické povahy, které jsou pro podnikatelské subjekty nové a nejsou běžně dostupné. Předpokládá se, že získané znalosti posílí konkurenceschopnost podnikatelských subjektů a napomohou inovaci jejich produktů, služeb nebo procesů.

3. Objednatel poskytne podnikatelským subjektům účelově určenou dotaci (voucher) ve formě zvýhodněné služby založené na znalostech (dále jen „dotaci“), na základě smlouvy o poskytnutí zvýhodněné služby, kterou uzavřel s podnikatelským subjektem před uzavřením této smlouvy. Podnikatelský subjekt byl vybrán na základě žádosti, která je přílohou č. 1 této smlouvy a současně na základě nabídky poskytovatele, která je přílohou č. 2 této smlouvy.


Článek 2
Poskytnutí služby

1. Poskytovatel poskytne svou službu objednateli, a to v souladu s nabídkou, která je přílohou č. 2 této smlouvy. Změna v projektu je možná pouze po předchozí písemné dohodě smluvních stran. 

2. Poskytovatel odpovídá objednateli za poskytnutí služby a nese veškerá rizika spojená s vadným nebo pozdním poskytnutím služby. Pokud podnikatelský subjekt anebo třetí osoba vznese vůči objednateli jakýkoliv důvodný nárok vyplývající ze skutečnosti, že služba nebyla poskytnuta řádně nebo včas, je poskytovatel povinen tento nárok uspokojit objednateli v plném rozsahu včetně veškerých souvisejících nákladů. Pokud podnikatelský subjekt anebo třetí osoba podá proti objednateli žalobu, kterou se bude domáhat svého nároku, je poskytovatel povinen k takovému soudnímu řízení přistoupit jako vedlejší účastník na straně objednatele a poskytnout plnění namísto objednatele včetně veškerých souvisejících nákladů. 

3. Pokud zanikne smlouva mezi objednatelem a podnikatelským subjektem z jakéhokoliv důvodu, např. z důvodu zániku nebo smrti podnikatelského subjektu, může poskytovatel požadovat po objednateli pouze úhradu účelně vynaložených nákladů na poskytnutí služby, kterou byl schopen poskytnout řádně a včas. 

4. Po dokončení služby je poskytovatel povinen službu předat a podepsat předávací protokol za účasti objednatele a podnikatelského subjektu. Pokud podnikatelský subjekt neupozorní poskytovatele a současně objednatele na zjištěné vady poskytnuté služby v okamžiku jejího převzetí a nezaznamená je do předávacího protokolu, má se za to, že služba byla poskytnuta bez vad, řádně a včas.

5. Po dokončení služby zaplatí objednatel poskytovateli poskytnutou službu ve výši   181 999, Kč bez DPH (slovy:  sto osmdesát jeden tisíc devět set devadesát devět korun českých). 

6. Splatnost ceny služby je 14 dnů ode dne prokazatelného doručení daňového dokladu objednateli. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Daňový doklad nesplňující předepsané náležitosti bude objednatelem vrácen do dne splatnosti daňového dokladu k doplnění či opravě, aniž se tak dostane do prodlení se splatností. Lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněné či opravené faktury.



Článek 3
Prohlášení, práva a povinnosti poskytovatele

1. Poskytovatel prohlašuje, že:

a) je řádně seznámen s podmínkami projektu, a že v rámci svých specializovaných činností v oblasti výzkumu a vývoje je schopen zajistit pro objednatele poskytnutí služby řádně a včas, a to v souladu s nabídkou, která je přílohou č. 2 této smlouvy, přičemž si je vědom veškerých rizik, která mohou v průběhu poskytnutí služby vzniknout a mohou způsobit, že služba nebude dokončena řádně a včas,

b) projekt nikdy dříve nevypracovával pro své potřeby, podnikatelský subjekt nebo jakoukoliv třetí osobu a jedná se o projekt zcela nový, který provede až na základě programu,

c) souhlasí se zveřejněním svých údajů objednatelem nebo jím zmocněnou třetí osobou, a to v rozsahu identifikačních údajů poskytovatele, údajů o projektu, celkových výdajů projektu, jeho průběhu a výsledku.

2. Poskytovatel je povinen:

a) poskytnout službu v souladu s právními předpisy, touto smlouvou a veškerými jejími přílohami, které jsou její nedílnou součástí,

b) poskytnout službu vlastním jménem, na vlastní účet a vlastní odpovědnost a nepřevést poskytnutí služby na třetí osobu,

c) úzce spolupracovat s objednatelem a podnikatelským subjektem a poskytovat jim potřebnou součinnost při realizaci projektu, zejména obratem odpovídat na dotazy objednatele za účelem kontroly průběhu plnění služby a zasílat objednateli kopie písemné či elektronické komunikace vedené s podnikatelským subjektem, která obsahuje podstatné záležitosti týkající se poskytování služby,

d) dokončit poskytnutí služby včetně protokolárního předání nejpozději do 15. 3. 2019.

e) bezodkladně písemně oznámit objednateli všechny skutečnosti, které zjistil při poskytnutí služby a které mohou mít vliv na plnění této smlouvy, zejména jakékoliv pochybnosti o správném postupu podnikatelského subjektu, o nedostatečné komunikaci nebo předávání informací a podkladů ze strany podnikatelského subjektu a dále informace o problémech při poskytování služby nebo o jejím přerušení či zpoždění,

f) vést účetní evidenci celého projektu odděleně od ostatního účetnictví a označovat originály všech účetních dokladů souvisejících s projektem názvem projektu anebo jiným označením, z něhož bude souvislost s projektem zřejmá, 

g) řádně v souladu s právními předpisy uschovávat originál této smlouvy a veškeré originály účetních dokladů a dalších dokumentů souvisejících s projektem,

h) zajistit publicitu projektu ve svých informačních médiích a na svých webových stránkách,

i) uchovat v tajnosti veškeré informace týkající se objednatele nebo podnikatelského subjektu anebo jejich činnosti, které nejsou veřejně přístupné a dále veškeré dokumenty a informace, které získal v průběhu plnění této smlouvy, jakož i po jejím ukončení,

j) po dokončení služby předat službu objednateli a podepsat předávací protokol za účasti podnikatelského subjektu, dále předat objednateli podrobnou zprávu o průběhu poskytování služby, včetně uvedení zapojených osob, časového harmonogramu, výsledků a výstupů včetně fotodokumentace,

k) spolupracovat s objednatelem nebo jím zmocněnou třetí osobou při vyhodnocení programu a úspěšnosti projektu, např. účastí na dotazníkovém šetření nebo evaluačním interview, poskytnutím informací o další spolupráci s podnikatelskými subjekty, a to po dobu tří let od uzavření této smlouvy, přičemž objednatel nebo jím zmocněná třetí osoba může uplatnit tento požadavek nejvýše jedenkrát ročně.

l) poskytovatel má právo na náhradu účelně vynaložených nákladů v případě, že objednatel či podnikatelský subjekt odmítne řádně a včas provedenou službu převzít bez ospravedlnitelného důvodu.



Článek 4
Prohlášení, práva a povinnosti objednatele

1. Objednatel prohlašuje, že:

a) má zajištěny finanční prostředky k poskytnutí služby v takovém rozsahu, který vyplývá z dokumentace programu,

b) souhlasí se zveřejněním svých údajů poskytovatelem nebo jím zmocněnou třetí osobou, a to v rozsahu identifikačních údajů objednatele, údajů o projektu, celkových výdajů projektu, jeho průběhu a výsledku a výše proplacené dotace podnikatelskému subjektu, což zahrnuje využití loga a odkazů na webové stránky.

2. Objednatel je povinen:

a) realizovat projekt v souladu s právními předpisy, touto smlouvou a dokumentací programu,

b) realizovat projekt vlastním jménem, na vlastní účet a nepřevést realizaci projektu na třetí osobu,

c) zaplatit poskytovateli cenu služby dohodnutou v této smlouvě, pokud bude služba poskytnuta řádně a včas,

d) spolupracovat s poskytovatelem a podnikatelským subjektem a poskytovat jim potřebnou součinnost při realizaci projektu,

e) bezodkladně písemně oznámit poskytovateli všechny skutečnosti, které zjistil při realizaci projektu a které mohou mít vliv na plnění této smlouvy,

f) zajistit publicitu projektu ve svých informačních médiích a na svých webových stránkách,

g) uchovat v tajnosti veškeré informace týkající se poskytovatele nebo podnikatelského subjektu anebo jejich činnosti, které nejsou veřejně přístupné a dále veškeré dokumenty a informace, které získal v průběhu plnění této smlouvy, jakož i po jejím ukončení.

3. Objednatel je oprávněn:

a) reklamovat poskytnutou službu resp. předmět plnění, pokud není zcela v souladu s předmětem smlouvy a v souvislosti s tím přistoupit k výzvě k dopracování nebo k úpravě ceny poskytnuté služby,

b) po dohodě s poskytovatelem určit místo a způsob předání předmětu smlouvy resp. poskytnuté služby,

c) jednostranně snížit cenu služby, případně také odstoupit od této smlouvy, pokud poskytovatel porušil tuto smlouvu nebo nevyřídil řádně a včas reklamaci služby anebo dodal službu, jejíž kvalita zcela zřejmě neodpovídá ceně služby.



Článek 5
Smluvní pokuta

1. Pokud poskytovatel poruší některou povinnost vyplývajících z této smlouvy, je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 10 000,- Kč (slovy: deset tisíc korun českých) za každé jednotlivé porušení.

1. Smluvní pokuta je splatná na základě výzvy objednatele. Ustanovením o smluvní pokutě není dotčen nárok na náhradu škody vzniklé porušením povinnosti, na kterou se vztahuje smluvní pokuta, a to i v případě, kdy škoda přesahuje smluvní pokutu. Smluvní pokuta se na náhradu škody nezapočítává. Zaplacením smluvní pokuty nezaniká povinnost, jejíž porušení je smluvní pokutou sankcionováno.



Článek 6
Závěrečná ustanovení

1. Smlouva je uzavřena podle ust. § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. 

2. Veškeré spory vzniklé z této smlouvy nebo v souvislosti s ní musí být řešeny nejprve ve smírčím jednání. Nebude-li smírného řešení dosaženo, může se kterákoliv smluvní strana obrátit na soud, jehož příslušnost je určena podle sídla objednatele, avšak nejdříve po uplynutí jednoho měsíce od zahájení smírčího jednání.

3. Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu této smlouvy oběma smluvními stranami.

4. Veškerá prohlášení smluvních stran se vztahují ke dni uzavření smlouvy. Smlouvu lze měnit pouze písemnou dohodou smluvních stran.

5. Smluvní strany jsou povinny jednat tak, aby byl naplněn účel smlouvy a k tomu si poskytnout potřebnou součinnost. Smluvní strany jsou povinny si bezodkladně oznamovat změnu identifikačních a kontaktních údajů, jakož i jiné skutečnosti, které mohou ovlivnit plnění jejich práv a povinností.

6. Pokud některé ustanovení smlouvy bude shledáno neplatným nebo nevymahatelným, neovlivní to platnost a vymahatelnost zbývajících ustanovení smlouvy. Smluvní strany jsou v takovém případě povinny do jednoho měsíce nahradit neplatné či nevymahatelné ustanovení ustanovením platným a vymahatelným, které bude mít do nejvyšší možné míry stejný a právními předpisy přípustný význam a účinek, jako byl záměr ustanovení, které má být nahrazeno.

7. Započtení na pohledávky vzniklé z této smlouvy se nepřipouští. Práva a povinnosti vzniklé z této smlouvy nesmí být postoupena bez předchozího písemného souhlasu smluvních stran.

8. Smlouva je uzavřena ve dvou originálech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží jedno vyhotovení.

9. Smluvní strany prohlašují, že smlouva byla uzavřena podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, což stvrzují vlastnoručními podpisy osoby oprávněné za smluvní strany jednat.

10. Účastníci berou na vědomí, že tato smlouva podléhá právní úpravě zák. č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv, a proto bude uveřejněna v registru dle §5 tohoto zákona, a to v jejím zákonném rozsahu.

Přílohy smlouvy, které jsou její nedílnou součástí:

1. žádost příjemce o dotaci

2. nabídka poskytovatele znalostí





	V                                             dne 
	V Českých Budějovicích dne 



	




……………………………………….…………………………
poskytovatel 
České vysoké učení technické v Praze
Univerzitní centrum energeticky efektivních budov
doc. Ing. Lukáš Ferkl, Ph.D.
ředitel
	……………………………………….…………………………
objednatel
Jihočeský vědeckotechnický park, a.s.
Ing. František Štangl
předseda představenstva



……………………………………….…………………………
objednatel
Jihočeský vědeckotechnický park, a.s.
Václav Kučera 
člen představenstva




strana 4