Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUPNÍ SMLOUVA S INSTALACÍ č. 21112016-1641-2016 (dále jen „smlouva“) podle ustanovení § 2079 a násl. Zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník I. Smluvní strany Prodávající: NDC, s. r. o. (dále jen prodávající) se sídlem: Brněnská 154/32, 692 01 Mikulov jednající: Lukáš Čapek, jednatel společnosti kontakt: obchod@ndc.cz, + IČ: 25590022, DIČ: CZ25590022 OR Krajský soud Brno, oddíl C, vložka 35818 Kupující: MĚSTO MIKULOV (dále jen kupující) se sídlem: Náměstí 158/1, 692 20 Mikulov jednající: Rostislav Koštial, starosta Města Mikulov kontakt: podatelna@mikulov.cz, IČ: 00283347, DIČ: CZ00283347 II. Předmět smlouvy 1. Předmětem smlouvy je dodání dílčích výstupů konkretizovaných v Příloze č. 1. této smlouvy. 2. Prodávající se zavazuje převést na kupujícího vlastnické právo k předmětu koupě. 3. Kupující se zavazuje předmět koupě převzít a uhradit prodávajícímu cenu podle čl. III této smlouvy. III. Kupní cena 1. Smluvní strany sjednali za prodej celého předmětu koupě uvedeného v čl. I. této smlouvy kupní cenu ve výši 132 040,- Kč bez DPH, DPH ve výši 21% činí 27 729,00 Kč, celková kupní cena včetně DPH 21% činní 159 769,00 Kč (slovy jedno sto padesát devět tisíc sedm set šedesát devět korun českých). 2. Celková cena dodaného předmětu koupě specifikovaného v čl. II. této smlouvy je neměnná, v celkové ceně jsou zahrnuty veškeré náklady nutné ke kompletní dodávce včetně instalace a dopravy. Celková cena je stanovena dle technické a cenové specifikaci v Příloze č. 1. této smlouvy. Změna (překročení nabídkové ceny) je možná pouze v případě, že v průběhu platnosti smlouvy dojde ke změnám sazeb DPH. V tomto případě bude k ceně účtována DPH ve výši dle právních předpisů platných v době vzniku zdanitelného plnění. IV. Platební podmínky a sankce 1. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu předmět koupě na základě faktury – daňového dokladu vystaveného prodávajícím po kompletním předání. 2. Po potvrzeném písemném předání zboží a služeb dle čl. II této smlouvy kupujícím, vystaví prodávající fakturu, která bude obsahovat následující náležitosti: a) označení faktury a její číslo, b) název, sídlo a adresu kupujícího, c) název, sídlo a adresu prodávajícího, d) identifikační číslo prodávajícího a kupujícího, e) předmět plnění, f) den vystavení faktury a lhůtu její splatnosti, g) označení peněžního ústavu a číslo účtu prodávajícího, na který má být plněno, h) cena dodaného zboží, Strana: 1 NDC, s. r. o. Brněnská 154/32, 692 01 Mikulov, IČ: 25590022, DIČ: CZ25590022 společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně v oddíle C, vložka č. 35818 tel: +420 515 553 710, fax: +420 515 553 711, e-mail: obchod@ndc.cz 3. Faktura bude vystavena do 14 dnů od předání předmětu koupě. 4. Faktura musí být vystavena v souladu se všemi platnými právními předpisy, fakturu se splatností 30 dní od doručení kupujícímu prodávající dodá spolu s potvrzeným dodacím listem na adresu kupujícího. 5. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli za nedodržení termínu dokončení a předání díla smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý den prodlení ve splnění předmětu této smlouvy. 6. Objednatel je povinen zaplatit zhotoviteli za prodlení s úhradou faktury úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. 7. V případě nesplnění termínu pro odstranění vad či nedodělků sjednaného v zápise o převzetí díla zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč za každý, byť i započatý, den prodlení. 8. V případě, že nedojde k odstranění záručních vad ve lhůtě uvedené v článku VIII. odst. 3, případně v dohodnuté lhůtě, má objednatel právo na smluvní pokutu v částce 1.000,- Kč, za každý započatý den prodlení. 9. Uložením smluvních pokut není dotčeno právo objednatele na náhradu škody. V. Dodací podmínky 1. Prodávající se zavazuje dodat předmět koupě této kupní smlouvy nejpozději do 21 dní ode dne obdržení objednávky, nebo ode dne uzavření kupní smlouvy, nejpozději však do 15. 12. 2016. Tato skutečnost je ale podmíněna, že k objednání či podpisu smlouvy dojde nejpozději 28. 11. 2016 2. Předáním rozumíme dodání a zprovoznění zboží včetně předání veškeré dokumentace dle Přílohy č. 1. této smlouvy v adrese plnění. O předání a převzetí předmětu plnění bude vyhotoven předávací protokol (dodací list), jehož obsahem bude především přesná specifikace zboží, včetně výrobních čísel, datum předání a převzetí a podpisy oprávněných zástupců obou smluvních stran. 3. Prodávající se zavazuje dodat předmět této smlouvy na: - kamerový bod MP Mikulov, ul. Kpt Jaroše, 692 01 Mikulov, 4. Kupující se zavazuje poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost k dodání předmětu koupě, zejména zajistí prodávajícímu přístup na místo dodání v předem dohodnutém termínu, prohlédne a převezme předmět plnění bez zjevných vad. VI. Nabytí vlastnického práva a přechod nebezpečí škody na zboží 1. Kupující nabývá vlastnické právo k předmětu koupě podpisem předávacího protokolu podle čl. V odst. 2 této smlouvy, tj. okamžikem převzetí. 2. Nebezpečí škody na předmětu koupě přechází na kupujícího podpisem předávacího protokolu podle čl. V odst. 2 této smlouvy, tj. okamžikem převzetí. VII. Záruka za zboží 1. Zhotovitel poskytne objednateli záruku za provedené dílo po dobu 24 měsíců ode dne podepsání zápisu o převzetí díla. Záruka na dodané zařízení je stanovena dle záruk výrobců. 2. Výskyt záručních vad oznámí objednatel zhotoviteli spolu s uplatňovanými reklamačními nároky bez zbytečného odkladu po jejich zjištění. Zhotovitel je povinen sdělit objednateli své stanovisko k reklamaci nejpozději do 14-ti kalendářních dnů od jejího doručení a zároveň si s objednatelem dohodne termín odstranění vad. Neučiní-li tak, má se zato, že reklamaci uznává a odstranění vad provede ve lhůtách stanovených níže. 3. Zhotovitel je povinen nastoupit na odstranění záruční vady: a) do 24 hodin u vad znemožňujících provoz nově vzniklého operátorského pracoviště od okamžiku ohlášení vady, nedohodne-li se s objednatelem jinak, b) do 3 dnů u ostatních vad po dni ohlášení vady, nedohodne-li se s objednatelem jinak. 4. Servis a podpora je poskytována po území cele ČR a pro oznámení vad je k dispozici jedno kontaktní místo. Vady a poruchy je možno ohlásit telefonicky 9:00 – 16:00 na telefonním čísle +420 773 241 000, přes HELP-DESK webový portál prodávajícího na adrese http://servis.ndc.cz, nebo na emailovou adresu helpdesk@ndc.cz - NONSTOP. 5. Webový portál prodávajícího umožňuje sledovat servisních reportů prostřednictvím internetu. IX. Práva a povinnosti 1. Prodávající má právo od smlouvy odstoupit: a) je-li kupující v prodlení s úhradou faktury více jak 15 dní po písemném upozornění, b) není-li ze strany kupujícího potřebná součinnost pro dokončení dodávek či prací. 2. Kupující má právo od smlouvy odstoupit, jestliže: a) mu nebude poskytnuta dotace v rámci programu prevence kriminality, b) byl na majetek zhotovitele vyhlášen konkurz nebo řízení o vyrovnání, c) je zhotovitel v prodlení se zahájením prací 3. Odstoupení od smlouvy nebude zakládat právo na sankci obou stran. Strana: 2 NDC, s. r. o. Brněnská 154/32, 692 01 Mikulov, IČ: 25590022, DIČ: CZ25590022 společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně v oddíle C, vložka č. 35818 tel: +420 515 553 710, fax: +420 515 553 711, e-mail: obchod@ndc.cz X. Všeobecná ustanovení 1. V ostatních záležitostech touto smlouvou neupravených se řídí práva a povinnosti smluvních stran příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 2. Veškeré změny a dodatky k této smlouvě budou provedeny v písemné formě, označeny pořadovými čísly a podepsány osobami oprávněnými jednat ve věcech této smlouvy. 3. Tato smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech, každý s platností originálu, z nichž každá strana obdrží po 1 vyhotovení. 4. Smluvní strany se zavazují, že veškeré spory se budou snažit řešit smírnou cestou. Nebude-li řešení sporu smírnou cestou možné, nebo nedojde k dohodě ve lhůtě 15 dnů od výzvy jedné ze smluvních stran, může kterákoliv strana této smlouvy podat žalobu k věcně příslušnému soudu. 5. Prodávající je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů, týkající se plnění zakázky. 6. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti podpisem smluvních stran. V Mikulově dne _________________________ V Mikulově dne _________________________ Prodávající Kupující NDC, s. r. o. Město Mikulov Lukáš Čapek – jednatel společnosti Rostislav Košťial – starosta Strana: 3 NDC, s. r. o. Brněnská 154/32, 692 01 Mikulov, IČ: 25590022, DIČ: CZ25590022 společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně v oddíle C, vložka č. 35818 tel: +420 515 553 710, fax: +420 515 553 711, e-mail: obchod@ndc.cz Příloha č. 1 Cenová specifikace Podrobná cenová nabídka: Položky nabídky: Množství Cena / m.j Cena celkem Název 1,00 ks 58 860,00 58 860,00 Intelligent IP outdoor PTZ dome kamera, 3 MPix 1,00 ks 10 500,00 10 500,00 Rozvaděč pro řešení kamerového bodu 1,00 ks 4 892,00 4 892,00 Držák kamery, POE napájení 1,00 ks 6 500,00 6 500,00 Instalace a konfigurace 1,00 ks 2 800,00 2 800,00 Instalační materiál 6,00 hod 750,00 4 500,00 Plošina - práce ve výškách 1,00 ks 43 988,00 43 988,00 Mikrovlnný spoj Celkem bez DPH (CZK) 132 040,00 Celkem s DPH (CZK) 159 769,00 Pozn: Pokud není uvedeno jinak, jsou ceny uvedeny bez DPH. Kupní cena byla dohodou smluvních stran sjednána ve výši 132 040,- Kč bez DPH, DPH ve výši 21% činí 27 729,00 Kč, celková kupní cena včetně DPH 21% činní 159 769,00 Kč (slovy jedno sto padesát devět tisíc sedm set šedesát devět korun českých). V Mikulově dne _________________________ V Mikulově dne _________________________ Prodávající Kupující NDC, s. r. o. Město Mikulov Lukáš Čapek – jednatel společnosti Rostislav Košťial – starosta Strana: 4 NDC, s. r. o. Brněnská 154/32, 692 01 Mikulov, IČ: 25590022, DIČ: CZ25590022 společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně v oddíle C, vložka č. 35818 tel: +420 515 553 710, fax: +420 515 553 711, e-mail: obchod@ndc.cz