Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7634319: Pokácení 9 ks stromů, včetně likvidace 9 ks pařezů-Sokolov.

Příloha 269 18 SÚ Objednávka - RS - 07.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        767/RD/2018-07                                                                                          269/18/SÚ

                                   Objednávka

uzavřená dle § 2586 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění

                                              I. Smluvní strany

Objednatel:                                   Zhotovitel:

Krajská správa a údržba silnic                Údržba silnic Karlovarského kraje, a. s.
Karlovarského kraje,                          se sídlem Na Vlečce 177, 360 01 Otovice
příspěvková organizace                        zastoupená: Ing. Martinem Leichterem, MBA
Sokolov, Chebská 282, PSČ 356 01
Jednající ředitelem Ing. Janem Lichtneger                    předsedou představenstva
Zapsána v Obch. rejstříku, vedeného Krajským                 Ing. Pavlem Raškou, členem představenstva
soudem v Plzni oddíl Pr,vložka 114            Zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského
                                              soudu v Plzni, v oddílu B, vložce 1197

IČO  70947023         DIČ CZ 70947023 IČ: 26402068 DIČ: CZ26402068

                      II. Předmět plnění

Kvalitativní určení                                                          Množství     III. Cena smluvní
                                                                                           63 000, - vč. DPH
Na základě rámcové smlouvy č. 767/RD/2018, uzavřené dne 26. 11. 2018,        viz příloha
objednáváme kácení dřevin na středisku Sokolov.
Jedná se o pokácení 9 ks stromů, včetně likvidace 9 ks pařezů dle oceněného
soupisu prací (viz příloha).

IV. Doba plnění       V. Místo plnění         VI. Přílohy                    VII. Záruka
do 31. 12. 2018       viz příloha
                                                 oceněný soupis                                    --------
                                                       prací

VIII. Placení, fakturace, přechod vlastnictví, ostatní ujednání

Fakturace a platby budou prováděny v souladu s ustanoveními uzavřené rámcové smlouvy.

Za objednatele:                               Za zhotovitele:
Ing. Jan Lichtneger,                          Ing. Martin Leichter, MBA
ředitel organizace                            předseda představenstva

                                              Ing. Pavel Raška
                                              člen představenstva

v Sokolově, dne: 13.12.2018 Razítko a podpis  v Otovicích dne: 10.12.2018 Razítko a podpis