Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva TDS SMLOUVA PŘÍKAZNÍ uzavřená podle §2430 a násl. zákona č.89/2012 Sb. Občanský zákoník v platném znění Název akce: „Otevřené Rudolfinum –Stavební práce v roce 2019“ Smluvní strany Příkazce: Česka filharmonie IČ: 00023264, DIČ: CZ 00023264 Sídlo: Rudolfinum, Alšovo nábřeží 12, 110 00 Praha 1 Kontaktní osoba: Ing. arch. Lukáš Duchek, T: XXXXXX M: XXXXXX Č.účtu: 12934011/0710 (dále jen „příkazce“) Příkazník: AWAL s.r.o. IČ: 44848536 DIČ: CZ44848536 Sídlo: Vidlicová 2207/23, Praha 6, 160 00 Zastoupený: Ing. František Voříšek, T: XXXXXX Číslo účtu: 162316403/0300 (dále jen „příkazník“) I. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je závazek příkazníka zajistit pro příkazce výkon technického dozoru stavebníka (TDS) + koordinátora stavebních prací při realizaci shora uvedené akce. Výkonem dozoru jsou pověřeni zaměstnanci příkazníka - společnosti AWAL s.r.o., jmenovitě: Ing. František Voříšek + Vladimír Kyndl. Místem plnění je objekt „Rudolfinum“ II . Povinnosti příkazníka - technického dozoru stavebníka (TDS) + koordinátora stavebních prací TDS zabezpečí převzetí díla investorem a spolupracuje při provádění dodávky díla, k jeho povinnostem náleží zejména: 1. Spolupráce s příkazcem při předání staveniště zhotoviteli 2. Kontrola provádění díla na místě činnosti zhotovitele, zejména úplnosti dodávky, dodržování technologické kázně montáže a kvality prováděných prací. TDS při volbě času kontrol postupuje podle Harmonogramu prací, který je vždy přílohou SOD s dodavatelem stavby. Příkazník pořídí fotodokumentaci všech podstatných částí konstrukcí, zejména těch, které budou v dalším průběhu zakryty. 3. Provádění vlastních písemných zápisů o zjištěných vadách a průběžná evidence jejich odstraňování. TDS bude informovat příkazce o závadách díla, které zhotovitel neodstranil. 4. Kontrola vedení stavebního deníku zhotovitele 5. Koordinace prací dvou a více zhotovitelů 6. Organizace kontrolních dní minimálně 1 x týdně 7. Účast na předání dokončeného díla investorovi/příkazci, pořízení soupisu vad a nedodělků a evidence a kontrola jejich odstraňování. III. Povinnosti příkazce 1. Příkazce se zavazuje TDS předat tyto podklady: · platnou projektovou dokumentaci ke každé akci · SOD s vybranou realizační firmou - harmonogram prací, event. další podklady nezbytné pro zabezpečení požadovaných výkonů dozoru. 2. Příkazce zajistí, aby dodavatel byl informován o uzavření smlouvy o výkonu funkce TDS a o osobě pověřené za AWAL s.r.o. výkonem prací na dozoru včetně koordinátora stavebních prací. 3. Příkazce je dále povinen poskytovat TDS nezbytnou součinnost a na výzvu dozoru se zúčastnit důležitých jednání stavby, přejímek, apod. IV. Trvání smlouvy 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou a to do úplného splnění předmětu smlouvy, tj. do předání díla a do odstranění všech vad a nedodělků uvedených v protokolu o předání díla. Plnění výkonů dle čl. II této smlouvy zahájí příkazník bezprostředně po uzavření této smlouvy. 2. Termín zahájení prací dle PS je 01/2019, předpokládaný termín ukončení prací dle PS 12/2019. 3. Platnost této smlouvy je možno rovněž ukončit na základě vzájemné dohody obou smluvních stran s tím, že k datu ukončení platnosti smlouvy bude provedeno vzájemné finanční vypořádání. V. Odměna za plnění předmětu smlouvy Za činnosti související s vyřizováním záležitosti dle v čl. I. a II. této smlouvy se příkazce zavazuje zaplatit příkazníkovi odměnu v celkové výši rovnající se součtu částek pevně sjednané hodinové odměny TDS a koordinátora stavebních prací ve výši 500,- Kč za 1 hodinu výkonu. Započaté hodiny činnosti se sčítají. Vždy po skončení kalendářního měsíce předloží TDS příkazci výkaz činnost sestavený po jednotlivých dnech pracovního výkonu, s uvedením času kdy činnost probíhala; předáním a převzetím přehledu se považuje činnost příkazce za řádně provedenou a ukončenou. Takto sjednaná odměna zahrnuje veškeré náklady příkazníka související s plněním předmětu smlouvy – mimo nutné dojezdy k jiným účastníkům akce – sazba je 5,- Kč/km VI. Platební podmínky, sankce 1. Odměna bude příkazníkovi proplacena na základě faktury odsouhlasené oprávněným zástupcem příkazce. 2. Splatnost faktury je do 30 dnů od data vystavení. 3. V případě prodlení příkazce s úhradou faktury sjednávají smluvní strany smluvní pokutu ve výši 0,05% z fakturované částky za každý den prodlení. VII. Závěrečná ustanovení 1. Pokud v průběhu plnění této smlouvy nastanou skutečnosti, které budou mít vliv na cenu a termín plnění, lze je uplatnit pouze na základě vzájemné dohody mezi příkazcem a příkazníkem a dodatkem k této smlouvě. 2. Rovněž veškeré další změny této smlouvy mohou být provedeny pouze písemným a pořadovým číslem označeným dodatkem k této smlouvě. 3. Smlouva je vyhotovena ve dvou vyhotoveních s platností originálu, z nichž jedno obdrží příkazce a jedno příkazník a nabývá platnosti a účinnosti podpisem smluvních stran. 4. Smluvní strany prohlašují, že obsah smlouvy vychází z jejich svobodné a vážné vůle, na důkaz čehož připojují své podpisy. 5. Záležitosti touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 6. Strany se dohodly řešit spory vzniklé při plnění této smlouvy přednostně smírnou cestou. Tam, kde vzájemné jednání nebude úspěšné, bude věc předložena příslušnému soudu. V Praze, dne ......................................................... ............................................................. MgA. David Mareček, Ph.D. generální ředitel Ing. František Voříšek jednatel AWAL s.r.o. Za správnost odpovídá: Jitka Herčíková Kontroloval: Lukáš Duchek