Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7650855: CODACO - Smlouva o dílo - oprava doroz.zařízení

Příloha CODACO ELECTRONIC s.r.o. - Smlouva o dílo - oprava dorozum.zařízení.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        S m l o u v a  o  d í l o

SMLOUVA O DÍLO
uzavřená dle ustanovení § 2586 a násl. občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.
I. Smluvní strany
Zhotovitel:
CODACO ELECTRONIC  s.r.o.



se sídlem Hemy 825, Krásno nad Bečvou, Valašské Meziříčí, PSČ 757 01


IČ: 25365312, DIČ: CZ25365312



zastoupený: Ing. Petr Odložilík, jednatelem společnosti



zápis v obchodním rejstříku: Krajský soud v Ostravě, oddíl C, vložka č. 41884



(dále jen „zhotovitel“)



a
Objednatel: 
Domov pro seniory Lukov, příspěvková organizace


se sídlem Lukov, Hradská 82, PSČ 76317


IČ: 70850941, DIČ:


zastoupený: Ing. Michaela Procházková


zápis v obchodním rejstříku: Pr 1283 vedená u Krajského soudu v Brně
 

(dále jen „objednatel“)
II. Předmět a místo plnění
Touto smlouvou se zhotovitel zavazuje provést za níže sjednaných podmínek pro objednatele na svůj náklad a nebezpečí následující dílo: „oprava stávajícího KS sestra-klient na 4odd.“, a to ve specifikaci dle cenové nabídky, a objednatel se zavazuje toto dílo převzít a zaplatit za ně sjednanou cenu. 

Místem plnění je: Domov pro seniory Lukov, Hradská 82, Lukov
III. Termín plnění
3.1. Termín zahájení prací podle této smlouvy:  17.12.2018
3.2. Termín dokončení díla podle této smlouvy:  7.1.2019 

3.3. 
Termín dokončení díla se automaticky prodlužuje: o dobu trvání překážek v práci 
prokazatelně zaviněných objednatelem, o dobu prodlení objednatele s úhradou 
kterékoli faktury vystavené zhotovitelem, o dobu trvání nařízení zastavení prací 
stavebním úřadem nebo některým z dotčených orgánů statní správy.
IV. Cena předmětu plnění
4.1.
Cena díla je sjednána dohodou smluvních stran v celkové výši:

137 225, 78 Kč bez DPH


(slovy: stotřicetsedmtisícdvěstědvacetpětkorunsedmdesátosmhaléřů

 bez daně z přidané hodnoty).

Nabídková cena včetně DPH je 157 810,- Kč s DPH.

4.2.
Případné vícenáklady vzniklé po termínu podpisu této smlouvy změnami na žádost 
objednatele směřující k rozšíření rozsahu  smluveného díla  nebo změnami na žádost 
objednatele  zasahujícími do struktury materiálů a výrobků, uhradí objednatel v rozsahu 
prací, ceně a termínech dohodnutých  v dodatcích k  této smlouvě podepsaných  oběma 
účastníky této smlouvy, v těchto dodatcích bude projednán vliv těchto více 
nákladů              
na termín dokončení díla, eventuálně bude dohodnut nový termín dokončení díla.

4.3.
Dojde – li při realizaci díla  k jakýmkoliv změnám, doplňkům nebo rozšíření předmětu 
díla vyplývajících z podmínek při provádění díla nebo z odborných znalostí zhotovitele, 
jejichž potřebu zhotovitel nemohl zjistit před uzavřením této smlouvy o dílo při 
vynaložení veškerého úsilí, které lze od zhotovitele spravedlivě požadovat, je zhotovitel 
povinen provést soupis těchto změn, doplňků nebo rozšíření, ocenit jej podle 
jednotkových cen použitých pro návrh cen díla a pokud to není možné, tak podle jím 
navrhovaných cen a předložit tento soupis objednateli k odsouhlasení formou dodatku              
ke smlouvě. Teprve po jeho odsouhlasení má právo na realizaci těchto změn a na jejich 
úhradu.

V. Platební podmínky
5.1. Konečná faktura bude vystavena po dokončení díla. V této souvislosti se smluvní strany dohodly na tom, že dílo bude považováno za dokončené, pokud nebude obsahovat takové vady a nedodělky, které by bránily užívání díla. Existence vad a nedodělků, které nebrání v užívání díla, nemůže být důvodem pro odmítnutí převzetí díla objednatelem a bude řešena v rámci reklamace. 
5.2.
Konečná faktura bude zhotovitelem vystavena do 7 dnů od dokončení díla a bude v ní bude provedeno vyúčtování veškerých poskytnutých záloh a doúčtováno DPH.

5.3.
V případě prodlení objednatele s úhradou kterékoli faktury zhotovitele je objednatel povinen uhradit zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení.

5.4.
Vlastnické právo k předmětu díla nabývá objednatel až úplným zaplacením ceny díla.
VI. Dodání díla
6.1.
O předání díla bude proveden zápis formou předávacího protokolu o předání a převzetí díla.
6.2.
Zhotovitel je povinen nejméně 2 kalendářní dny předem, kdy bude dílo připraveno                     k předání a převzetí, prokazatelně oznámit termín předání díla objednateli. Nebude-li možné provést předání díla objednateli v oznámeném termínu předání díla kvůli prodlení na straně objednatele, bude dílo považováno za řádně objednatelem převzaté bez jakýchkoli vad a nedodělků, a to k oznámenému dni předání díla.

6.3.
Nebezpečí škody na předmětu díla přechází na objednatele dnem převzetí díla,                 resp. dnem, kdy se dle předchozího odstavce bude mít dílo za převzaté.

VII. Odpovědnost za vady
7.1.
Záruční doba smluveného díla se stanovuje takto:


-  na montáž zařízení v délce 24 měsíců od předání díla objednateli,


- na dodané zařízení v délce 24 měsíců od předání díla objednateli - viz samostatný dodací list. 
7.2.
Vady, které se vyskytnou v záruční době, je zhotovitel povinen odstranit do 30 dnů ode dne obdržení písemné reklamace, bude-li to technicky a technologicky možné.  Zhotovitel je povinen nastoupit na odstranění takto reklamovaných vad díla                               do 3 pracovních dnů od obdržení písemné reklamace. 

7.3. 
Zhotovitel neodpovídá za vady, které se na díle vyskytly po předání díla jeho dokončení 
a převzetí objednatelem, a byly způsobeny neodbornou manipulací či mechanickým 
poškozením ze strany objednatele anebo třetí osoby, jakož i nepředvídatelnými                       
a neodvratitelnými událostmi. 

VIII. Závěrečná ujednání
8.1.
Tuto smlouvu lze měnit pouze písemnými dodatky podepsanými oběma účastníky.
8.2.
Tato smlouva se řídí občanským zákoníkem, na právní vztah mezi smluvními stranami  
založený touto smlouvou se však nepoužijí následující ustanovení občanského zákoníku: 
§ 1765, § 1766, § 1793, § 1796 a § 1888 odst. (2).

8.3.
V případě, že dojde mezi zhotovitelem a objednatelem, který je spotřebitelem,                   
ke vzniku spotřebitelského sporu z této smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou 
dohodou, může objednatel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému 
subjektu mimosoudního řešení 
spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní 
inspekce, Ústřední inspektorát - 
oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, 
email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
8.4.
Tato smlouva je vyhotovena ve 2 (dvou) stejnopisech, každá strana obdrží po jednom
výtisku.
8.5.
Smluvní strany se dohodly na tom, že zhotovitel  je oprávněn po uzavření této smlouvy tuto smlouvu zrušit zaplacením odstupného ve výši 10% sjednané ceny díla bez DPH objednateli.

8.6.
Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podepsáním přečetly, že byla uzavřena po vzájemné dohodě, podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek, na důkaz čehož       připojují své podpisy.

V Lukově dne: 14.12.2018
___________________________


____________________________
                 Zhotovitel





        Objednatel

     Ing. Petr Odložilík, jednatel                               Ing. Michaela Procházková, ředitelka
        Codaco Electronic s.r.o.         
  





         
4