Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7656903: Smlouva na pracovně-lékařské služby pro ZZS KHK - Náchod

Příloha Smlouva_o_poskytování_pracovně_lékařských_služeb_NA.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o poskytování pracovně-lékařských služeb

Níže uvedené smluvní strany uzavírají ve smyslu zák. č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních
službách (dále ZoSZS) v platném znění, níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto „Smlouvu o poskytování
pracovně-lékařských služeb“, kterou naplňují povinnost objednatele stanovenou ZoSZS a dále za účelem
splnění povinností stanovených zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce.

Objednatel:

Zdravotnická záchranná služba Královéhradeckého kraje, p.o.

se sídlem:     Hradecká 1690/2A, 500 12, Hradec Králové 12

zastoupený:    MUDr. Liborem Senetou, ředitelem

IČO:           481 45 122

zapsaný v Obchodním rejstříku u Krajského soudu v HK, oddíl Pr, vložka 829

bankovní spojení: Komerční banka, a.s., pob. Hradec Králové

číslo účtu:    37237511/0100

na straně jedné (dále „objednatel“)

a

Poskytovatel pracovně lékařských služeb:

MEDUAL s.r.o.

se sídlem:     Pod Strání 895, 542 33 Rtyně v Podkrkonoší

zastoupený:    MUDr. Davidem Stašem, jednatelem

IČO:           024 64 934

zapsaný v Obchodním rejstříku u Krajského soudu v HK, oddíl C, vložka 33055

bankovní spojení: 107-6499340297/0100

číslo účtu:    Komerční banka

na straně druhé (dále „poskytovatel“)

                                                             čl. I.
                                                     Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je úprava vztahů při poskytování pracovně-lékařských služeb v rozsahu určeném
ZoSZS a prováděcími předpisy, zejména vyhláškou č. 79/2013 Sb., o provedení některých ustanovení
zákona č. 373/2011 Sb., ZoSZS ve znění vyhl. č. 436/2017 Sb. (dále jen „prováděcí vyhláškou k ZoSZS).
Jedná se zejména o pracovně-lékařské prohlídky jakožto zdravotní služby preventivní, jejichž součástí je
hodnocení vlivu pracovní činnosti, pracovního prostředí a pracovních podmínek na zdraví, provádění
preventivních prohlídek a hodnocení zdravotního stavu za účelem posuzování zdravotní způsobilosti k
práci, poradenství zaměřené na ochranu zdraví při práci a ochranu před pracovními úrazy, nemocemi z
povolání a nemocemi souvisejícími s prací a pravidelný dohled na pracovištích a nad výkonem práce.

                                                               1
                                                             čl. II.
                                                 Povinnosti objednatele

Objednatel je povinen:
    a) umožnit osobám pověřeným poskytovatelem pracovně lékařských služeb vstup na každé své
         pracoviště a sdělit jim informace potřebné k hodnocení a prevenci rizik možného ohrožení života
         nebo zdraví na pracovišti,
    b) při zařazování zaměstnanců k práci postupovat podle závěrů lékařských posudků o jejich
         zdravotní způsobilosti,
    c) při odeslání zaměstnance k pracovně-lékařské prohlídce, vybavit jej žádostí o provedení této
         prohlídky; žádost obsahuje údaje stanovené prováděcím právním předpisem k ZoSZS, zejména
         pracovní zařazení a zařazení do kategorie prací, eventuálně další údaje.

                                                            čl. III.
                                                Povinnosti poskytovatele

    1. Poskytovatel pracovně lékařských sužeb je povinen poskytnout zaměstnancům objednatele
         pracujícím ve výjezdovém středisku Náchod na žádost objednatele tyto pracovně-lékařské
         služby:
         a) vstupní prohlídky, periodické prohlídky, mimořádné prohlídky, výstupní prohlídky,
         b) poskytovat poradenství a dohled nad pracovištěm, úkony spojené s dohledem nad
              pracovníky poraněnými ostrým předmětem, kdy by mohlo dojít ke vzniku infekčního
              onemocnění přenosného krví včetně hlášení na příslušný orgán ochrany veřejného zdraví,
         c) poskytovat další zdravotní služby neuvedené v čl. III odst. 1. písm. a) a b), pokud se na nich
              obě smluvní strany předem dohodnou.

    2. Poskytovatel se řídí při stanovení náplně, časové dotace a frekvence prohlídek ZoSZS a prováděcí
         vyhláškou k ZoSZS.

    3. Poskytovatel posoudí zdravotní způsobilost posuzované osoby vždy ve vztahu ke všem
         sjednaným druhům práce, které zaměstnanec pro zaměstnavatele vykonává a provede ji v
         rozsahu stanoveném prováděcí vyhláškou k ZoSZS.

    4. Poskytovatel vystaví lékařský posudek o zdravotní způsobilosti k práci, který obsahuje:
         a) identifikační údaje objednatele a posuzovaného zaměstnance,
         b) údaje o pracovním zařazení posuzované osoby, údaje o druhu práce, režimu práce, o
              rizikových faktorech ve vztahu ke konkrétní práci, míře rizikových faktorů pracovních
              podmínek vyjádřené kategorií práce podle jednotlivých rozhodujících rizikových faktorů
              pracovních podmínek,
         c) posudkový závěr,
         d) termín provedení mimořádné prohlídky, je-li takový postup důvodný.

    5. Poskytovatel je po vyzvání k provedení pracovně-lékařské prohlídky povinen službu poskytnout
         nejdéle do 3 kalendářních týdnů.

                                                            čl. IV.
                                   Místo poskytování pracovně lékařských služeb

Pracovně-lékařské služby mající povahu osobních lékařských prohlídek budou poskytovatelem
prováděny v místě jeho sídla, resp. na adrese zdravotnického zařízení. Ostatní pak na pracovištích
zaměstnavatele.

                                                               2
                               čl. V.
            Cena za služby a platební podmínky

1. Cena za pracovně-lékařské prohlídky (pracovně-lékařské služby dle čl. III, odst. 1, písmeno a))

Základní sjednaná sazba činí 600,- Kč za 30 minut poskytování pracovně-lékařské prohlídky včetně
zhodnocení výsledků zjištěného zdravotního stavu, diferenciálně diagnostickou a posudkovou rozvahu,
popřípadě též vyžádání odborných vyšetření a jejich zhodnocení, provedení záznamu do zdravotnické
dokumentace, zpracování lékařského posudku a zajištění jeho předání oprávněným osobám a související
administrativní činnost.

            zdravotnické profese

            (lékař, záchranář, řidič, operátor) Technicko-hospodářské a dělnické profese

VSTUPNÍ     1.200,- Kč                          800- Kč

PERIODICKÁ  800,- Kč                            600,- Kč

MIMOŘÁDNÁ   600,- Kč                            600,- Kč

VÝSTUPNÍ    800,- Kč                            600,- Kč

(cena jedné konkrétní pracovně-lékařské prohlídky je stanovena přepočtem základní sazby dle časové dotace stanovené

Vyhláškou 79/2013 pro konkrétní pracovně-lékařskou prohlídku ve vztahu ke kategorii rizika práce)

Cena komplementárních vyšetření, pokud jsou povinnou součástí prohlídek, bude účtována dle platného
cenového předpisu Ministerstva zdravotnictví České republiky.

2. Cena za poradenství s dohledové služby (pracovně lékařské služby dle čl. III., odst. 1, písmeno b))

Základní sjednaná sazba činí 600,- Kč za 30 minut výkonu ostatních pracovně lékařských služeb.

                                    Výsledná roční paušální sazba činí 3.760,- Kč.

(roční paušální sazba výkonu za ostatní pracovně-lékařské služby je stanovena přepočtem základní sazby dle časové dotace
stanovené Vyhláškou 79/2013 a dle počtu pracovních míst a kategorizace rizika práce)

    3. Cena za další zdravotní služby (další zdravotní služby dle čl. III., odst. 1. písm. c)) bude účtována
         dle platného cenového předpisu Ministerstva zdravotnictví České republiky.

    4. Platební podmínky:
         a) poskytovatel vyúčtuje souhrnně daňovým dokladem/fakturou poskytnuté služby za období
              kalendářního měsíce, v němž poskytl sjednané služby
         b) platba bude provedena na základě fakturace s přiloženým jmenným seznamem a
              s uvedením typu poskytnuté pracovně-lékařské služby
         c) lhůta splatnosti je stanovena na 14 dní od data doručení objednateli
         d) v případě prodlení se zaplacením ceny za poskytnuté služby se sjednává smluvní pokuta ve
              výši 0,5% z dlužné částky za každý den prodlení až do úplného zaplacení

                                                            čl. VI.
                                                  Závěrečná ustanovení

    1. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s účinností od 1. 1. 2019.
    2. Smlouvu lze vypovědět písemně bez udání důvodu s výpovědní lhůtou 3 měsíců, která počíná

         běžet od prvního dne měsíce následujícího od doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně.
    3. Smlouvu lze ukončit dohodou.
    4. Vztahy, práva a povinnosti, které výslovně nejsou touto smlouvou upraveny, se řídí zákonem č.

         89/2012 Sb., občanský zákoník.
                                                               3
5. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každý z účastníků obdržel jeden. Je možné
    jí měnit jen chronologicky číslovanými písemnými dodatky podepsanými oběma smluvními
    stranami.

6. Účastníci prohlašují, že případné povinnosti plynoucí ze zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně
    osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, budou řešit samostatně v souladu s tímto právním
    předpisem.

V Hradci Králové dne 3.12.2018     V Náchodě dne 5.12.2018
Za objednatele:                    Za poskytovatele:

………………………………………………….               ………………………………………………………..
MUDr. Libor Seneta,                MUDr. David Staš,
ředitel                            jednatel

Zdravotnická záchranná služba      Medual, s.r.o.
Královéhradeckého kraje            MUDr. David Staš, jednatel společnosti
Hradecká 1690/2A                   IČ: 02464934
500 12 Hradec Králové              www.medual.cz

                                4