Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7658711: objednávka kancelářského papíru A4/80g

Příloha objednávka č.266.rtf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednatel:


  Statutární město Karlovy Vary


INVEKO spol. s r. o.
  Moskevská 2035/21


Plzeňská 1445/11
  361 20 Karlovy Vary


360  01  Karlovy Vary
  IČ: 00254657


IČ: 45349282
  DIČ: CZ00254657



Karlovy Vary, dne:
12.12.2018

OBJEDNÁVKA číslo:
19-201800266
Vyřizuje:
Raušová Božena
Tel:
353 151 288
Obj.19-30682/2018
Objednáváme u Vás tyto dodávky:
Předmět objednávky
Množství
MJ
Maximální fakturovaná částka v CZK
kancelářský papír IQ Premium Triotec A4/80g 

termín realizace: od 12.12.2018 do 19.12.2018

145
krabic
 65 881,50 s DPH

54 447,50 bez DPH


  Místo dodání
Magistrát města, Moskevská 21
  Požadované datum dodání
19.12.2018


  Způsob platby
Bankovním převodem




Dodavatel má povinnost odvést DPH

Předmětem objednávky je dodávka materiálu a služeb nespadajících do režimu "přenesené daňové povinnosti".


předmět objednávky fakturujte s DPH

Smluvní podmínky objednávky
1)
Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství a udělují svolení k jejich zpřístupnění ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., a ke zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. Je-li hodnota plnění vyšší jak 50.000,- Kč bez DPH, bere dodavatel na vědomí, že objednávka bude zveřejněna v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb.
2)
Smluvní vztah se řídí občanským zákoníkem.
3)
Dodavatel se zavazuje, že v případě nesplnění termínu zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši denně 0,05% z ceny dodávky bez DPH za každý započatý den prodlení. Smluvní pokutu může objednatel dodavateli odečíst z fakturované částky.
4)
Dodávka bude realizována ve věcném plnění, lhůtě, ceně, při dodržení předpisů bezpečnosti práce a za dalších podmínek uvedených v objednávce.
5)
Nebude-li z textu faktury zřejmý předmět a rozsah dodávky, bude k faktuře doložen rozpis uskutečněné dodávky (např. formou dodacího listu), u provedených prací či služeb bude práce předána předávacím protokolem objednateli.
6)
Objednatel si vyhrazuje právo proplatit fakturu do 14 dnů ode dne doručení, pokud bude obsahovat veškeré náležitosti.
7)
Neodstraní-li dodavatel vady v přiměřené době, určené objednatelem, je objednatel oprávněn odstranit vady na náklady dodavatele.
8)
Smluvní pokuta za prodlení s odstraňováním vad činí částku rovnající se 0,5% z ceny plnění, za každý den prodlení s odstraňováním vad.
9)
Záruční doba na věcné plnění se sjednává na 12 měsíců.

JEDNO POTVRZENÉ VYHOTOVENÍ OBJEDNÁVKY VRAŤTE OBRATEM ZPĚT.
NA FAKTUŘE UVÁDĚJTE ČÍSLO NAŠÍ OBJEDNÁVKY.

Úhrada daňového dokladu bude provedena pouze na účet dodavatele, který je zveřejněný v registru plátců DPH, na portálu finanční správy.

Povinnost objednatele zaplatit DPH se považuje za splněnou připsáním DPH na takto zveřejněný účet.
Smluvní strany se dohodly pro případ, že by se dodavatel stal nespolehlivým plátcem (§ 106a zákona č.235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů), že objednatel zaplatí na veřejný účet dodavatele pouze základ DPH dle daňového dokladu a DPH zaplatí přímo na účet příslušného správce daně pod variabilním symbolem 45349282, konstantní symbol 1148, specifický symbol 00254657 (§ 109a zákona o DPH).

Dodavatel prohlašuje, že je oprávněn provádět činnost, která je předmětem této objednávky a že je pro tuto činnost náležitě kvalifikován.

Smluvní strany prohlašují, že se s obsahem objednávky před podpisem podrobně seznámily, a že tato odpovídá jejich svobodné vůli. Na důkaz toho připojuji své podpisy.



.................................................................
Ing. Jindřiška Gallová 
Podpis oprávněného zástupce dodavatele
Vedoucí odboru vnitřních věcí