Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Žádost o poskytnutí informace ve smyslu zákona č SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ OHŇOSTROJE č. SML18176/1 smluvní strany 1. Objednatel: Dům kultury Milevsko, Nádražní 846, 399 01, Milevsko zastoupený : Mgr. Vítem Kratochvílem, ředitelem IČ: 48257460 DIČ: CZ48257460 Bankovní spojení: 640937379/0800 (dále jen „objednatel“) a 2. Zhotovitel: Milan Skála, Dobřanovská 522, 387 01 Volyně Tel.: 602434454 E-mail: sfd-pyro@volny.cz IČ: 62517350 DIČ: 105-6605151938 Číslo pojistné smlouvy: Česká pojišťovna č53941946-17 Bankovní spojení: GE Money Bank, 182731196/0600 (dále jen „zhotovitel“) uzavírají níže uvedeného dne tuto smlouvu SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ OHŇOSTROJE dle ustanovení § 1724 a násl. zákona č. 89/2012, občanský zákoník I. Předmět smlouvy Touto smlouvou se zhotovitel zavazuje pro objednatele provedení ohňostroje za použití pyrotechnických výrobků kategorie F2, F3 a F4 ( zákon 206 / 2015 sb. § 32). II. Doba plnění Termín provedení ohňostroje: 1.1.2019 17:30 III. Místo plnění Místo provedení ohňostroje: nám. E. Beneše, Milevsko IV. Cena díla a platební podmínky Objednatel zaplatí zhotoviteli za předmět smlouvy předem dohodnutou celkovou cenu 90000 Kč, slovy devadesáttisíc korun českých, na základě vystavené faktury po provedení předmětu smlouvy se splatností 7 dnů od jejího vystavení. Zhotovitel není plátce DPH. V. Povinnosti zhotovitele 1. Zhotovitel zajistí přípravu, převoz a odpal ohňostroje v souladu s platnými zákony a předpisy. 1. Za škody vzniklé při plnění předmětu této smlouvy nebo v souvislosti s ním v bezpečnostním okruhu plně zodpovídá zhotovitel (vyjma škod vzniklých nesplněním součinnosti objednatele podle článku VI.) VI. Povinnosti objednatele 1) Objednatel zajistí přítomnost požárních hlídek po dobu trvání ohňostroje a po dobu nezbytnou po jeho skončení. 2) Uzavření bezpečnostního prostoru pro ohňostroj a dohled na jeho dodržení dle pokynů oprávněné osoby zhotovitele. 3) Objednatel je povinen zajistit přístup k bezpečnostnímu prostoru ohňostroje zásahovým vozidlům IZS dle pokynů oprávněné osoby zhotovitele. 4) Objednatel zajistí přístup na plochy, ze kterých bude proveden ohňostroj, a 1.1.2019 v předem dohodnutém čase. VII. Ostatní ujednání 1) Nesplní-li objednatel povinnosti článku VI., je zhotovitel oprávněn od smlouvy odstoupit. 2) V případě zásahu třetí moci, který neumožňuje provedení ohňostroje, zvláště pak za okolností, při kterých zákonné normy a vyhlášky vylučují provedení ohňostroje, zhotovitel plnění předmětu neprovede. 3) V případě bezdůvodného neprovedení předmětu smlouvy ze strany zhotovitele, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 30% z celkové uvedené částky. 4) V případě bezdůvodného zrušení předmětu smlouvy ze strany objednatele ve lhůtě kratší než deset dní před termínem plnění smlouvy, zaplatí objednatel smluvní pokutu ve výši 30% z celkové uvedené částky. 5) Na scénář a provedení ohňostroje se vztahují ustanovení práva autorského v platném znění. 6) V případech, které tato smlouva neřeší, budou smluvní strany postupovat podle Občanského zákoníku. 7) Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, po jedné pro obě smluvní strany. V Milevsku dne 11.12.2018 Za objednatele Za zhotovitele __________________________ ___________________________ Mgr. Vít Kratochvíl Milan Skála Stránka 2 z 2