Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA o poskytování úklidových služeb uzavřená podle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany Objednatel: Česká republika – Úřad práce České republiky zastoupená: PhDr. Kateřinou Sadílkovou, MBA, generální ředitelkou Úřadu práce ČR sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7 IČO: 72496991 (dále jen „Objednatel“) ZENOVA services s.r.o. Poskytovatel: Tomáš Zeman zastoupený: zastoupený ve věcech Michal Tesařík, provozní ředitel technických: Purkyňova 2121/3, 110 00 Praha 1 sídlo: 25051865, DIČ: CZ25051865 IČO: xxxx, č.ú.: xxxx Bank. spojení: u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka zapsaný: 91593 (dále jen „Poskytovatel“) uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto Smlouvu o poskytování úklidových služeb (dále jen „Smlouva“): Článek 1. Předmět smlouvy 1.1. Předmětem této Smlouvy je závazek Poskytovatele provádět pro Objednatele služby spočívající v úklidu prostor objektu Objednatele na adrese Dobrovského 1278/25, Praha 7. Rozsah úklidových služeb poskytovaných dle této Smlouvy je uveden v zadávací dokumentaci veřejné zakázky „Úklid interiéru objektu Dobrovského 1278/25, Praha 7“ a v Příloze č. 1 této Smlouvy (dále jen "služby"). 1.2. Objednatel se zavazuje za provedené služby zaplatit Poskytovateli dohodnutou cenu v souladu s Článkem 4. této Smlouvy. 1.3. Poskytovatel je povinen poskytovat služby prostřednictvím svých zaměstnanců. Zároveň se Poskytovatel zavazuje v případě nemoci či dovolené svých zaměstnanců, podílejících se na poskytování služeb dle této Smlouvy, zajistit jejich zástup. Článek 2. Práva a povinnosti Poskytovatele 2.1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli služby v rozsahu dle smluveného harmonogramu, který je uveden v Příloze č. 1 této Smlouvy a ostatní služby této Smlouvy na základě samostatné objednávky Objednatele, které je povinen poskytnout v termínech dojednaných s Objednatelem, dále se poskytovatel zavazuje dodat Objednateli hygienický materiál dle Přílohy č. 1 této Smlouvy. 2.2. Poskytovatel odpovídá za poskytování služeb v objektu Objednatele v souladu s touto Smlouvou a předloženou nabídkou. Poskytovatel poskytne služby dle této Smlouvy v souladu s právními předpisy na své náklady a nebezpečí, a je povinen poskytovat služby podle této Smlouvy řádně s vynaložením potřebné odborné péče. 2.3. Poskytovatel je povinen při poskytování služeb přihlížet k oprávněným potřebám zaměstnanců Objednatele a dbát pokynů Objednatele, pokud tyto nebrání řádnému poskytování služeb a nejsou v rozporu s ustanoveními této Smlouvy. 2.4. Poskytovatel zajistí poučení zaměstnanců, podílejících se na poskytování služeb, o zásadách dodržování pravidel bezpečnosti práce, požární ochrany, odevzdávání zjevně ztracených věcí a mlčenlivosti o veškerých informacích získaných při poskytování sjednaných služeb. 2.5. Poskytovatel a jeho zaměstnanci uvedení v seznamu dle bodu 2.7. tohoto článku Smlouvy jsou oprávněni vstupovat do všech prostor objektu Objednatele za účelem plnění této Smlouvy, a to v čase dle požadavku Objednatele a při dodržení opatření souvisejících se vstupem a provozem objektu Objednatele. 2.6. Poskytovatel se zavazuje, že bude sjednané služby provádět pouze prostřednictvím bezúhonných a spolehlivých zaměstnanců, jež provádí sjednané služby. 2.7. Poskytovatel předá Objednateli seznam osob, poskytujících sjednané služby, a je povinen tento seznam průběžně aktualizovat pro účely evidence Objednatele. 2.8. Poskytovatel zajistí pro zástupce Poskytovatele, kterým je provozní vedoucí, telefonní přístroj, pro osoby poskytující sjednané služby jednotné firemní oblečení a označení a vybaví je úklidovými vozíky k přepravě čisticích prostředků. 2.9. Zjištěné nedostatky dle bodu 3.3. Článku 3 této Smlouvy je Poskytovatel povinen odstranit bez zbytečného odkladu a odstranění zjištěných nedostatků oznámit Objednateli, který vyřízení reklamace potvrdí písemně, případně zápisem v knize závad. 2.10. Poskytovatel je povinen poskytovat služby tak, aby nedošlo k žádným škodám na majetku Objednatele, nebo úrazu osob. -2- Článek 3. Práva a povinnosti Objednatele 3.1. Objednatel poskytne Poskytovateli součinnost, která je nutná k řádnému plnění této Smlouvy. Nebude-li to možné z naléhavých provozních důvodů Objednatele, zajistí Poskytovatel, výjimečně na žádost Objednatele, danou v přiměřeném časovém předstihu, úklid vybraných prostor v jiné době, nežli je doba stanovená. 3.2. Objednatel se zavazuje seznámit zástupce Poskytovatele (provozního vedoucího) s vnitřními předpisy, týkajícími se poskytování služeb dle této Smlouvy a předat návody na údržbu jednotlivých věcí a zařízení, které jsou předmětem poskytování služeb dle této Smlouvy a kde výrobce požaduje specifický technologický postup a způsob jejich údržby. 3.3. Objednatel je oprávněn kontrolovat poskytování služeb, a zjistí-li nedostatky v provádění, je oprávněn žádat od Poskytovatele odstranění těchto nedostatků a poskytování služeb řádným způsobem. Zjištěné nedostatky v kvalitě poskytovaných služeb (reklamaci) je Objednatel povinen oznámit Poskytovateli písemně zápisem do knihy reklamací uložené u provozního vedoucího, případně jiným písemným sdělením. Písemnou reklamaci podepíše odpovědný zástupce Objednatele. Na reklamace neuplatněné formou písemného sdělení nebo neuvedené v knize reklamací nebude brán zřetel. 3.4. Objednatel zajistí k řádnému poskytování služeb vhodné uzamykatelné místnosti za účelem šaten pro osoby poskytující sjednané služby a uskladnění technického zařízení, čisticích prostředků a pomůcek. 3.5. Objednatel umožní Poskytovateli využívání odpadových nádob za předpokladu, že Poskytovatelem produkované odpady budou souviset s poskytováním sjednaných služeb Objednateli. 3.6. Požádá-li Poskytovatel Objednatele o písemné vyjádření ke kvalitě poskytovaných služeb, je Objednatel povinen toto vyjádření Poskytovateli poskytnout. 3.7. Objednatel zabezpečí vhodným způsobem (včetně otisku razítka) citlivé spisy, obsahující osobní údaje apod. Článek 4. Cena a platební podmínky 4.1. Cena za poskytnuté služby uvedené v Příloze č. 1 této Smlouvy byla smluvními stranami sjednána ve výši 124 205,52 Kč bez DPH měsíčně, přičemž se jedná o měsíční paušál poskytovaných služeb. K ceně bude účtována Poskytovatelem DPH ve výši sazby dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, účinného v době zdanitelného plnění. Cena za poskytnuté služby uvedené v Příloze č. 1 je sjednána jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná. -3- Výše sjednané ceny paušálu je počítána jako 1/12 roční ceny všech poskytovaných služeb po dobu jednoho roku. Sjednaná cena zahrnuje služby uvedené v Příloze č. 1. této Smlouvy včetně spotřeby a použití čisticích a úklidových prostředků a techniky pro úklid, přičemž tato cena je sjednána za podmínky, že Objednatel umožní Poskytovateli při poskytování služeb bezplatné připojení na zdroje elektrické energie a vody v objektu Objednatele. Náklady na spotřebu uvedených zdrojů k poskytování služeb nese Objednatel. 4.2. V ceně sjednané dle bodu 4.1. tohoto článku Smlouvy je zahrnutý spotřební a hygienický materiál, který hradí Objednatel (tj. náplně do zásobníků určené k doplňování do sociálních zařízení, tekuté mýdlo, toaletní papír, papírové ručníky aj.), který je specifikován v Příloze č. 1 této Smlouvy – Specifikace služeb a prostředků. Poskytovatel zajistí pravidelné doplňování těchto hygienických potřeb dle aktuální spotřeby. 4.3. Objednatel se zavazuje hradit sjednanou měsíční cenu za služby a hygienické potřeby dle Přílohy č. 1 bankovním převodem na účet Poskytovatele uvedený v záhlaví této Smlouvy, a to na základě daňového dokladu (faktury) Poskytovatele se splatností 30 dnů od doručení bezvadného daňového dokladu Objednateli. Tento daňový doklad (faktura) musí obsahovat přesný soupis poskytnutých služeb a hygienických potřeb specifikovaných v Příloze č. 1 s členěním podle položkového rozpočtu – jednotkovou cenu, počet jednotek a celkovou cenu, a bude mimo náležitostí stanovených zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a údajů dle ustanovení § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, obsahovat i evidenční číslo smlouvy Objednatele. Jestliže daňový doklad nebude obsahovat stanovené náležitosti nebo bude obsahovat chybné údaje, je Objednatel oprávněn jej až do lhůty splatnosti Poskytovateli vrátit. Nová lhůta splatnosti začíná běžet dnem doručení bezvadného daňového dokladu Objednateli. Dnem zdanitelného plnění se sjednává poslední den v daném měsíci, kdy Poskytovatel poskytuje službu a hygienické potřeby dle Přílohy č. 1. 4.4. Objednatel neposkytuje zálohy. 4.5. Lhůta splatnosti faktury podle bodu 4. 3. tohoto článku Smlouvy je dodržena, jestliže nejpozději posledního dne lhůty je splatná částka odeslána z účtu Objednatele. 4.6. Budou-li služby dle Přílohy č 1. poskytovány Poskytovatelem pouze po část kalendářního měsíce, přísluší mu poměrná část sjednané měsíční ceny. Článek 5. Čas a místo plnění 5.1. Tato Smlouva je uzavřena na dobu určitou, a to ode dne 01. 01. 2019 do dne 31. 12. 2019. -4- 5.2. Místem poskytování sjednaných služeb je objekt Objednatele, na adrese Dobrovského 1278/25, Praha 7. 5.3. Před zahájením poskytování služeb je Objednatel povinen odevzdat v rámci součinnosti Poskytovateli prostory podle bodu 3. 4. článku 3 této Smlouvy a seznámit jej s prostory kde budou služby poskytovány. Článek 6. Sankce 6.1. V případě nedodržení sjednaných lhůt splatnosti u dohodnuté ceny má Poskytovatel nárok na úrok z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb. 6.2. Objednatel je povinen neprodleně upozornit Poskytovatele na zjištěné nedostatky poskytovaných služeb (reklamace služeb), aby Poskytovatel mohl zjednat ihned nápravu. Pokud Poskytovatel nezjedná nápravu a reklamované nedostatky se budou opakovat i po písemné reklamaci Objednatele, má Objednatel právo po zjištění nedostatku na slevu z ceny za služby, a to ve výši 25% z ceny za reklamované služby. Článek 7. Odpovědnost za škodu 7.1. Poskytovatel odpovídá Objednateli za škodu způsobenou porušením právní a smluvní povinnosti a za škodu na majetku Objednatele způsobenou Poskytovatelem při poskytování služeb dle této Smlouvy. 7.2. Poskytovatel podpisem této Smlouvy potvrzuje, že má sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou podnikatelskou činností třetím osobám na částku plnění v takové výši, která pokryje všechna rizika v souvislosti s plnění smlouvy. 7.3. Omezení výše náhrady škody Poskytovatelem v jakémkoliv směru se nepřipouští. Článek 8. Zvláštní ujednání 8.1. Objednatel je oprávněn kontrolovat, zda Poskytovatel realizuje služby tak, jak se k tomu zavázal touto Smlouvou. 8.2. Objednatel pro účely této Smlouvy určuje jako odpovědnou a kontaktní osobu: pan xxx tel. xxx, email: xxxx Tato odpovědná a kontaktní osoba je pověřena prováděním kontroly poskytování služeb, a dále závazným projednáváním požadavků Objednatele dle této Smlouvy, -5- s Poskytovatelem. Její ústní a písemné pokyny se považují za pokyny Objednatele. 8.3. Poskytovatel pro účely této Smlouvy určuje pro řízení a organizaci poskytování služeb v rozsahu dle Příloh této Smlouvy a dle pokynů odpovědné osoby Objednatele, uvedené v bodě 8.2. tohoto článku Smlouvy tyto kontaktní osoby: a) xxx, provozní ředitel, tel.: xxx, email: xxx b) xxx, provozní vedoucí, tel.: xxx, email: xxx Článek 9. Doba trvání smluvního vztahu a způsoby jeho skončení 9.1. Tato smlouva je uzavřena na dobu určitou, a to od 01. 01. 2019 do 31. 12. 2019. 9.2. Tento smluvní vztah může být před uplynutím doby jeho trvání skončen písemnou výpovědí kterékoliv smluvní strany s čtyřměsíční výpovědní lhůtou, která počíná běžet prvním dnem následujícího měsíce po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. 9.3. Tento smluvní vztah může být před uplynutím doby jeho trvání skončen rovněž písemnou dohodou obou smluvních stran. Článek 10. Závěrečná ustanovení 10.1. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma stranami a účinnosti dnem uveřejnění v souladu s ust. § 6 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. 10.2. Pokud tato Smlouva neobsahuje odchylnou úpravu, řídí se smluvní vztah Objednatele a Poskytovatele příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a ostatními příslušnými právními předpisy. 10.3. Tuto Smlouvu lze měnit jen formou písemných vzestupně číslovaných dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 10.4. Nedílnou součásti této Smlouvy jsou : a) Specifikace služeb a prostředků jako Příloha č. 1 b) Seznam poddodavatelů 10.5. Tato Smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních, z nichž Objednatel obdrží dvě vyhotovení a Poskytovatel jedno vyhotovení. 10.6. Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu přečetly, souhlasí s jejím obsahem a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. Seznam příloh: Příloha č. 1 – Specifikace služeb a prostředků -6- Příloha č. 2 – Seznam poddodavatelů V Praze dne 21.12.2018 Za Poskytovatele: Za Objednatele: ……............................ .................................. PhDr. Kateřina Sadílková, MBA, Tomáš Zeman generální ředitelka ÚP ČR jednatel -7-