Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
( . , FAKULTNÍ NEMOCNICE ', / OLOMOUC Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřeli Fakultní nemocnice Olomouc státní příspěvková organ.izace zřízená Ministerstvem zdravotnictví ČR rozhodnutím ministra zdravotnictví ze dne 25.11.1990, č.j. OP-054-25.11.90 se sídlem: I. P. Pavlova 185/6, 779 00 Olomouc IČ: 00098892 DIČ: CZ00098892 Zastoupená: prof. MUDr. Romanem Havlíkem, Ph.D., ředitelem bankovní spojení: 36334811/0710 na straně jedné jako "kupující'' a S.A.B. lmpex s.r.o. se sídlem: Hlavní 48, 664 51 Bedřichovice IČ: 64511588 DIČ: CZ64511588 zastoupená: Ing. Já nosem Svigruhou, jednatelem zapsaná v Obchodním rejstříku vedené Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 23409 bankovní spojení: Raiffeisenbank a.s., 1024030575/5500 na straně druhé jako "prodávající" (Uvedení zástupci obou stran prohlašují, že podle stanov nebo jiného obdobného organizačního předpisu jsou oprávněni tuto Smlouvu podepsat a k platnosti Smlouvy není třeba podpisu jiné osoby.) tuto Kupní smlouva uzavřená dle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku v platném znění I (~ FAKULTNr NEMOCN!CE \ I OLOMOUC I. Úvodní ustanovení 1. Zúčastněné smluvní strany si navzájem prohlašují, že jsou oprávněny tuto smlouvu uzavřít a řádně plnit závazky v ní obsažené, a že splňují veškeré podmínky a požadavky stanovené zákonem a touto smlouvou. 2. Tato smlouva je uzavírána na základě výsledků otevřeného zadávacího řízení s názvem 11 1ntervenční kardiologie - část 8 - Balónkové dilatační katetry koronární - střednětlaký (semicompliantní)", interní evidenční číslo VZ-2018-000127. V případě, že je v této smlouvě odkazováno na zadávací dokumentaci, má se na mysli zadávací dokumentace vztahující se k uvedené veřejné zakázce. ll. Předmět smlouvy 1. Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží specifikované v příloze č. 1 této smlouvy na základě dílčích písemných objednávek do místa dodání kupujícího, tj. do konsignačního skladu. 2. Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené, plně funkční, v nejvyšší jakosti poskytované výrobcem předmětu plnění a spolu se všemi právy nutnými k jeho řádnému a nerušenému nakládání a užívání kupujícím. Prodávající prohlašuje, že zboží splňuje veškeré podmínky zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, ve znění pozdějších předpisů. 3. Součástí předmětu plnění je dále: • bezplatné zaškolení obsluhy a protokol o tomto zaškolení • dodávka návodů k obsluze v českém jazyce v tištěné i datové podobě (ve 2 vyhotoveních), • dodávka technické dokumentace v českém jazyce v tištěné i datové podobě (ve 2 vyhotoveníchL • dodávka dokladů prokazujících kvalitu (ve 2 vyhotoveních). • dodávka dokladů prokazujících schválení pro užívání v české republice (ve 2 vyhotoveních), • dodávka příslušných atestů a certifikátů (ve 2 vyhotoveních). • prohlášení o shodě s uvedením třídy zdravotnického prostředku (ve 2 vyhotoveních) 4. Kupující se touto smlouvou zavazuje zboží od prodávajícího převzít a zaplatit dohodnutou kupní cenu. S. Kupující je oprávněn určovat konkrétní množství a dobu plnění jednotlivých dílčích dodávek podle svých okamžitých, resp. aktuálních potřeb s ohledem na skladbu pacientů bez penalizace či jiného postihu ze strany prodávajícího. 6. Kupující si vyhrazuje právo v rámci smluvních podmínek ve sjednaných položkách odebírat inovované či nové výrobky, pokud budou svými charakteristikami odpovídat zadání VZ. 111. Doba, místo a způsob plnění 1. Dodávky budou realizovány průběžně formou konsignačního skladu, podmínky zřízení a provozu skladu jsou uvedeny ve Smlouvě o zřízení a vedení konsignačního skladu. 2. Místem plnění je konsígnační sklad I. interní kliniky Fakultní nemocnice Olomouc. 2 ~' fAKUlTNf Nf.MOCNICf. ·. OLOMOUC IV. Dodací podm ínky 1. Prodávajld se zavazuje dodávat zboží na zá kladě jednot livých dílčích objednávek nejpozděj i do 2 d nů ode dne objednání, u mimořádných objednávek do 24 hodin od okamžiku objednáni. 2. Jednotlivé objednávky budou č iněny písemně na adresu S.A.B. lmpex, s. r.o.• Firemní 2, 619 00 Brno či elektronicky na email 3. Náklady na dodání zboží do místa pln ění jsou zahrnuty ve sjednané kupnf ceně . Prodávající bere na vědomí, že v souladu s interními předpisy kupujícího nese náklady související s vjezdem mo torových vozidel do místa pln ění. 4. Doba exspirace zboží při jeho převzetí do konsignačn ího musí být minimálně 6 m ěsíců. S. Prodávající je povinen balit dodávané zboží obvyklým způsobem vylučuj ícím jeho jakékoliv poškozeni nebo jeho znehodnocení. 6. V případě, že prodávající nebude schopen dodat zboží v dohodnutém množství a lhůtách z důvodů spočívajících na stra ně prodávajícího, je tento povi nen neprod leně písemně uvědomit kupujícího o přerušen í dodávek. Kupující je oprávněn po dobu přerušení dodávek nakupovat zboží od jiného dodavatele za ceny obvyklé. Rozdíl v nákupních cenách, jež vznikne mezi cenami sjednanými touto smlouvou a cenami alternativního dodavatele, uhradí prodávající kup ujícímu do 14 dnů ode dne vystavení fa kt ury ku pujícím. V. Výhrada vlastnictví 1. Vlastn ická práva k dodaném u zboží včetně obalu přechází na kupujícfho okamžikem odebrání předmětu plnění z konsignačníh o skladu a jeho předáním ke spotřebě. Nebezpečf škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem výdeje zboží kupujícímu z konsignačniho skladu. 2. Výd ej zboží ke sp otřebě provádí prodávající pouze prostředn ictvím provozovatele k onsignačního skladu na základě výdejky. Výdejka musí obsahovat specifikaci zdravotnického prostředku, včetně šarže a doby exspirace. Výdejku je povinen prodávajfd prostřednictvfm provozovatele kon signačního skladu vyhotovovat ve třech stejnopisech, t ak jak je uvedeno ve Smlouvě o zřízeni a ved ení konslgnač niho skladu Vl. Kupní cena 1. Kupní cena zboží j e ce nou smluvní a j e uvedena v příloze č. 1 této smlouvy. 2. Kupni cena je sjednána jako pevná a nejvýše přfpustná a zahrnuje veškeré náklady, jejichž vynalož eni je nutné na řád n é a včasné splnění předmětu smlouvy, zejména náklady na dopravu, předání a veškeré náklady související (náklady na správní poplatky, da n ě, cla, schvalovací řízení, provedení předepsaných zkoušek, zabezpečení prohl ášeni o shodě, certi fikátů a atestů, převod práv, poj ištěn í, přepravních nákladů apod). 3. Kupní cena je maximální a nemůže být navýšena ani v případě zvýšení sazby DPH. 4. Prodávající se zavazuje písemně informovat kupuj fciho o změně regulačn ích předpisů mající vliv na cenu zdravotnických prostředků, které jsou předmětem p lněni této smlouvy. v připadě, ze dojde ke snížení 3 ( . , FAKULTNÍ NF.MOCNICE \ _, OlOMOUC úhradových cen předmětu plnění, je prodávající povinen provést snížení ku·pní ceny dodatkem k t éto smlouvě. Vll. Platební podm ínky 1. Kupující neposkytuje a prodávající není oprávněn požadovat zálohy. Kupní cena bude kupujícím uhrazena na základě faktury vystavené prodávajícím a doručené kupujícímu. Prodávající je povinen vystavit fakturu nejpozději do pěti pracovních dnů ode dne vydání zboží z konsigna č ního skladu, tak jak je stanoveno ve Smlouvě o zřízení konsignačního skladu. 2. Prodávající je povinen vystavit fakturu s náležitostmi d aňového dokladu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění a splatností 60 kale ndá řn íc h dnů ode dne vystavení faktu ry a nezbytnou přílohu faktury bude kopie výdejky potvrzená provozova t elem l611 •, I 1'•·•1•a;. "JÍ~ -~- f'H.. J7. . fircrnut .~ . itt=J , • .~tJ PH. ~Z 64 5 11SS3 f\!1 ~~ l~, '.H 7 ,, ~ 1. hl~. :>l:• •.>1 7 '. . Jll1 pl' "\, "· I', tt. W'tN\V.Silh~n, !.•dk (tl .l.VI • ~ 6~ V BedřichOvicich dne 28. 5. 2018 G