Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7979667: Smlouva o dílo - Analytická studie

Příloha Škoda - ČVUT Smlouva o dílo zv.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO
        Analytická studie pro projekt „Optimalizace kapacity závodové vlečky ŠKODA“

                                      I. - Smluvní strany

Zhotovitel:

Obchodní jméno: ČVUT v Praze, Fakulta dopravní (ČVUT FD)

Zastoupení: doc. Ing. Pavel Hrubeš, Ph.D. (děkan)

Sídlo: Konviktská 20, 110 00 Praha 1

IČO:                                               68407700

DIČ:                                               CZ68407700

Bankovní spojení:                                  Komerční banka, a.s.

č. ú.:                                             19-3322370227/0100

Objednatel:

Obchodní jméno:    ŠKODA AUTO a.s.

Zastoupení:        Ing. Jiří Cee, vedoucí logistiky značky

                   Mgr. Lukáš Krejčí, Právní záležitosti

Sídlo:             tř. Václava Klementa 869, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav

IČO:               00177041

DIČ:               CZ00177041

uzavřely spolu níže uvedeného dne, měsíce a roku podle §2586 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
v platném znění tuto smlouvu o dílo.

                                                              Preambule
Předmětem smlouvy je zhotovení analytické studie pro projekt „Optimalizace kapacity závodové vlečky
ŠKODA“, jehož rámcový popis je uveden v Příloze 1 (dále v textu jen „Dílo“).

I.1. Zástupci pro věci technické:
     Zástupce pověřený řešením technických problémů a kontrolou provedených prací v rámci této smlouvy,
     příp. k předběžnému projednávání jejich změn a doplňků je za
    Zhotovitele: Ing. Zdeněk Michl
    Objednatele: Miloš Zeman

nebude-li mezi smluvními stranami dohodnuto písemně jinak.

                                                   1
                                                          II. - Předmět díla
II.1. Zhotovitel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele Dílo a objednatel se zavazuje
Dílo převzít a zaplatit cenu za Dílo dle této smlouvy.
II.2. Zhotovitel se zavazuje provést dílo s potřebnou péčí a ve sjednaném čase.
II.3. Objednatel má právo kontrolovat provádění Díla.

                                              III. - Čas plnění, způsob předání díla
III.1. Zhotovitel se zavazuje provést Dílo dle článku II.3 v období od podpisu této smlouvy do 15.12.2018
a předat Dílo nejpozději k tomuto datu.
III.2. Dílo je provedeno, je-li dokončeno a předáno. Dílo je dokončeno, je-li předvedena jeho způsobilost sloužit
svému účelu. Dílo bude předáno na základě předávacího protokolu, který bude podepsán oprávněnými zástupci
obou smluvních stran. Zhotovitel se zavazuje předat Objednateli Dílo v elektronické podobě, nedohodnou-li se
smluvní strany písemně jinak.
III.3. Převzetím díla nabývá objednatel výhradní právo pro jeho užití, dílo však i nadále zůstává duševním
vlastnictvím Zhotovitele.

        IV. - Cena díla a platební podmínky

IV.1. Smluvní strany se dohodly, že cena za dílo je:

celkem Kč (včetně DPH): 220.000,- Kč

slovy:  Dvě stě dvacet tisíc korun českých

IV.2. Objednatel provede úhradu ceny díla na základě daňového dokladu. Zhotovitel je oprávněn vystavit daňový
doklad – fakturu, a to nejdříve v okamžiku převzetí díla Objednatelem, které bude uskutečněno na základě
potvrzení schválení díla Objednatelem oboustranně podepsaným předávacím protokolem.

IV.3. Splatnost daňového dokladu je 30 dní od data vystavení.

IV.4. Faktura musí splňovat všechny náležitosti daňového dokladu požadované zákonem č. 235/2004 Sb., ve
znění pozdějších předpisů, avšak výslovně vždy musí obsahovat následující údaje: označení smluvních stran
a jejich adresy, IČ, DIČ, údaj o tom, že vystavovatel faktury je zapsán v obchodním rejstříku včetně spisové
značky, označení této Smlouvy, označení poskytnutého plnění, číslo faktury, den vystavení a lhůta splatnosti
faktury, označení peněžního ústavu a číslo účtu, na který se má platit, fakturovanou částku, razítko a podpis
oprávněné osoby.

IV.5. Nebude-li faktura obsahovat stanovené náležitosti, nebo v ní nebudou správně uvedené údaje dle této
Smlouvy, je Objednatel oprávněn ji vrátit ve lhůtě její splatnosti Zhotoviteli. V takovém případě nová lhůta
splatnosti počne běžet dnem vystavení opravené faktury.

IV.6. Platba bude provedena bankovním převodem na účet druhé smluvní strany uvedený ve faktuře.

IV.7. Na žádost Objednatele je Zhotovitel povinen prokázat, že je majitelem účtu, na který mají být hrazeny
platby podle této smlouvy, či jakéhokoli jiného účtu, který používá v obchodním styku s Objednatelem. Do
náležitého prokázání této skutečnosti je Objednatel oprávněn zadržet platby.

IV.8. Zhotovitel je povinen na žádost Objednatele sdělit aktuální stav otevřených účetních položek vzniklých
ze vzájemného obchodního styku, které jsou obsaženy v účetnictví Zhotovitele k rozhodnému dni, a bude-li to

                                                                    2
třeba vyjasnit a odsouhlasit rozpory se stavem obsaženým v účetnictví Objednatele. Objednatel zpravidla zasílá
Zhotoviteli potvrzení o stavu otevřených účetních položek obsažených v účetnictví Objednatele, které vychází
výhradně z účetních záznamů a nemá žádný význam pro uplatňování případných nároků, nelze z něj odvozovat
jakékoliv právní důsledky a zvláště jej nelze v žádném případě použít jako uznání dluhu.
IV.9. V souladu s podmínkami rozhodného práva je Objednatel oprávněn provést jednostranné započtení
vzájemných pohledávek.
IV.10. Zhotovitel není oprávněn postoupit nebo zastavit pohledávky z této smlouvy.

                                                        V. - Smluvní pokuty
V.1. V případě prodlení objednatele se zaplacením daňového dokladu – faktury je objednatel povinen zaplatit
smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě deseti
dnů (10) ode dne doručení písemné výzvy k její úhradě.
V.2. V případě prodlení zhotovitele s dodáním díla – je zhotovitel povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši
0,05 % z ceny díla za každý den prodlení. Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě deseti (10) dnů ode dne doručení
písemné výzvy k její úhradě.

                                                       VI. - Změna smlouvy
VI.1. Tuto smlouvu lze měnit pouze písemným, oboustranně potvrzeným ujednáním výslovně označeným
„Dodatek ke smlouvě“. Jiné zápisy, protokoly apod. se za změnu smlouvy nepovažují.
VI.2. Nastanou-li u některé ze stran skutečnosti bránící řádnému plnění této smlouvy, je povinna ihned bez
zbytečného odkladu oznámit to druhé straně a vyvolat jednání zástupců smluvních stran.

                                                    VII. - Věci k provedení díla
VII.1. Pokud Zhotovitel opatří zhotovením nebo koupí movitý či nehmotný majetek potřebný k provedení díla
(materiál, drobný hmotný i nehmotný majetek, data), nepožaduje Objednatel jejich vydání po dokončení díla.
VII.2. Tento majetek je přenechán darem do vlastnictví Zhotovitele a bude využíván k rozvoji školství, vědy
a výzkumu na ČVUT FD.

                                                      VIII. - Ostatní ujednání
Smluvní strany se dohodly, že v případě, že je Zhotovitel subjektem dle § 2 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (dále jen „zákon o registru
smluv“) a tato smlouva podléhá povinnosti uveřejnění dle zákona o registru smluv, zavazuje se Zhotovitel, že do
15 dnů od doručení podepsané smlouvy zajistí uveřejnění smlouvy (včetně všech jejich případných příloh) v
registru smluv, včetně znečitelnění osobních údajů, a bez zbytečného odkladu zašle Objednateli potvrzení o
uveřejnění smlouvy dle § 5 odst. 4 zákona o registru smluv. Smluvní strany se také zavazují, že před uzavřením
této smlouvy si vyjasní nutnost znečitelnění obchodního tajemství, pokud tato smlouva obchodní tajemství
obsahuje.

                                                    IX. - Závěrečná ustanovení
IX.1. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu a nabývá účinnosti dnem zveřejnění.

                                                                    3
IX.2. Účinnost této smlouvy počíná podpisem obou účastníků. Uvedení zástupci obou smluvních stran
prohlašují, že podle svých interních či organizačních předpisů jsou tuto smlouvu oprávněni podepsat a
k platnosti smlouvy není potřeba podpisu jiné osoby.
IX.3. Právní vztahy mezi zhotovitelem a objednatelem, které vyplývají z této smlouvy a nejsou v ní upraveny, se
řídí právním řádem ČR, zejména zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. Použití norem
mezinárodního práva soukromého, jakož i Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží se vylučuje.
Jakékoliv spory, neshody nebo sporné nároky vyplývající z této smlouvy nebo vzniklé v souvislosti s touto
smlouvou budou smluvní strany řešit především smírnou cestou a vzájemným jednáním. V případě, že k
vyřešení jakéhokoliv sporu mezi smluvními stranami vyplývajícího z této smlouvy, je k řízení v souladu s § 89 a)
zák. č. 99/1963 Sb. občanský soudní řád v platném znění místně příslušný obecný soud Objednatele.
IX.4. V případě, že některé ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatné, zůstávají ostatní ustanovení této
smlouvy platná. Strany se zavazují nahradit neplatné ustanovení smlouvy ustanovením jiným, platným, které
svým obsahem a smyslem odpovídá nejlépe původně zamýšlenému ekonomickému účelu ustanovení neplatného.
IX.5. Strany posoudily obsah této smlouvy a neshledávají jej rozporným, což stvrzují svým podpisem. Smlouva
byla uzavřena na základě jejich pravé a svobodné vůle po pečlivém zvážení všech stran a vzájemném vysvětlení
jejího obsahu.
IX.6. V případě, že některé ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatné, zůstávají ostatní ustanovení této
smlouvy platná. Strany se zavazují nahradit neplatné ustanovení smlouvy ustanovením jiným, platným, které
svým obsahem a smyslem odpovídá nejlépe původně zamýšlenému ekonomickému účelu ustanovení neplatného.

Nedílnou součást Smlouvy tvoří:
 Příloha č. 1 – Rámcový popis projektu Optimalizace kapacity závodové vlečky ŠKODA

V případě rozporu mezi touto Smlouvou a jejími přílohami má přednost tato Smlouva.

V Praze                           V Mladé Boleslavi dne
Za Zhotovitele:                   ŠKODA AUTO a.s.

doc. Ing. Pavel Hrubeš, Ph.D.        Ing. Jiří Cee
                                  Mgr. Lukáš Krejčí

                               4
     Příloha 1 – Rámcový popis projektu Optimalizace kapacity závodové vlečky ŠKODA

Kapacita vlečky je dnes stanovena na základě zkušeností a teoretických technologických výpočtů.
ŠKODA AUTO a.s. požaduje zpracovat dynamickou vizualizaci provozu závodové vlečky v Mladé Boleslavi a
optimalizovat kapacitu celé vlečky ale i jednotlivých posunovacích obvodů pro nové projekty.
Cílem projektu je definovat a vytvořit nástroj pro posouzení reálných možností pro nové logistické projekty a
stanovení hranice, kdy bude nutné investovat do rozvoje infrastruktury, který je s ohledem na prostorové
možnosti závodu limitovaný.
Fakulta dopravní Českého vysokého učení technického v Praze se specializuje na systematický návrh řídících a
dopravně logistických systémů.
Požadavky na aplikaci byly zadavatelem předány v hrubých obrysech, které neobsahují nezbytnou definici
požadovaného systému, především jeho rozhraní, vstupy, požadované funkce a výstupy.
Zpracovatel navrhuje zpracování studie, která jednoznačně definuje systém tak, aby byla splněna očekávání
zadavatele, a bude sloužit jako zadávací dokumentace pro samotný vývoj poptávané aplikace.
Výstupem studie bude jednoznačná definice nezbytných vstupních informací pro požadovaný systém a jejich
formátů, rozhraní k navazujícím systémům, rozhraní k obsluhujícímu zaměstnanci, okrajové podmínky systému.
V rámci předložené zprávy je popsána současná dopravní technologie provozu vlečky ŠA a její rezervy a
možnosti rozvoje. Pro posouzení budoucí technologie a její vizuální zobrazení je nezbytné algoritmicky popsat
logistické procesy jednotlivých komodit a jejich parametry (požadované zdroje, časová náročnost, návaznosti) a
zároveň je nutné vytvořit odpovídající model infrastruktury vlečkového kolejiště, jeho provozu a parametry
jednotlivých nákladišť.
S ohledem k výše uvedenému navrhujeme realizaci ve dvou etapách, kdy cílem první etapy je vytvoření zadávací
dokumentace aplikace a její projednání.
Výstupem druhé etapy bude samotná aplikace, která na základě aktuálního stavu provozu a technologických
procesů vlečky ŠA vyhodnotí navrhované nově příchozí zátěže a vhodně optimalizuje přiřazení vozů na
jednotlivá nákladiště a technologické procesy na vlečce. Škoda auto bude disponovat zdrojovými kódy případné
aplikace s autorskými právy jejího dalšího rozvoje mimo působnost řešitele.

      Vytvoření datového modelu infrastruktury z předaných podkladů
      Vytvoření datového modelu logistických procesů jednotlivých komodit
      Vytvoření datového modelu provozního konceptu vlečky, včetně předávky vlaků
      Vytvoření datového modelu změnových požadavků k prověření v aplikaci
      Popis simulačního prostředí
      Zhodnocení stability a robustnosti provozu (v návaznosti na seř. n. Nymburk)
      Vytipování úzkých míst k prověření
      Posouzení existujících investičních záměrů
      Popis výstupů (protokoly, grafické výstupy - splněné grafikony, obsazení kolejí, stupně obsazení atd.)
      Doporučení dalšího postupu

                                                                    5