Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8009971: Objednávka č. 19/65031007 S

Příloha 19_650310007_k uveřejnění_24.01.2019.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo: 19/650310007                                                                                                            S

                    OBJEDNÁVKA                       Zpracoval:              Tel. číslo:

Objednatel:                                                                  Email:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Dlážděná 1003/7                                      Dodavatel:
Praha 1, Nové Město 110 00                           N+N - Konstrukce a dopravní stavby Litoměřice, s.r.o.

Objednávku vystavuje organizační složka:             Nerudova 2215                                        DIČ: CZ44564287
SŽDC Oblastní ředitelství Ústí nad Labem             412 01 LITOMĚŘICE - PŘEDMĚSTÍ
Železničářská 1386/31                                IČO: 44564287
Ústí nad Labem 400 03                                Číslo účtu:

IČO: 70994234                   DIČ: CZ70994234

"Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským

soudem v Praze, spisová značka A 48384“              Termín dodání:          Finanční objem (bez DPH) do:
                                                      únor 2019
                                                     Způsob dopravy:                                      CZK 689 952,00
                                                     Bez_dopravy
Č. j.:                                               Povaha nákupu:          Způsob platby:
                                                                             Převodem
Smlouva:              E650-S-3609/2018                  X                    Účetní okruh:
                                                      provoz investice FKSP
Splatnost faktury: 30 dní                                                    MOZ HOM                                        X
Potvrzený termín dodání:                                                                                                  ZDC

Adresa místa plnění:                                 Fakturu zašlete:
                                                     SŽDC Oblastní ředitelství Ústí nad Labem
                                                     Železničářská 1386/31
                                                     Ústí nad Labem 400 03

Objednáváme u Vás:

Čís.ř. Kód MTZ Název                                             MJ                                       Množství Cena / jedn.

1                   kácení náletových dřevin                                                              689 952,00

Objednáváme u vás kácení náletových dřevin v obvodu TO Česká Kamenice, TO Roudnice n.L. a TO Děčín hl.n.
dle odsouhlaseného soupisu prací.

Přílohy:              žádné

Záruční doba:         Dle TPD

Objednávka je podstatnou náležitostí daňového dokladu (faktury). Na daňový doklad uvádějte své IČO, DIČ nebo potvrďte, že nejste plátci DPH. Uveďte, jestli jste fyzická nebo právnická
osoba. Úrok z prodlení respektujeme pouze v zákonné výši dle nařízení vlády č.351/2013 Sb. Termín splatnosti bude akceptován po doručení úplného daňového dokladu. Daňový doklad
může být uhrazen ze dvou účtů, a to zvlášť základ DPH a zvlášť DPH.

Žádáme o zaslání potvrzené objednávky zpět spolu s daňovým dokladem! Bez potvrzené objednávky včetně bankovního spojení nelze daňový doklad akceptovat jako úplný a
nemůže být proplacen.

Dodavatel včas poskytne odběrateli informaci o možných změnách týkajících se identifikačních údajů společnosti, včetně možné změny bankovních údajů.
Objednatel je povinen uveřejňovat uzavřené smlouvy (objednávky včetně její písemné akceptace) v Registru smluv na základě ustanovení zákona číslo 340/2015 Sb. (viz zadní
strana objednávky).

Smluvní strany se dohodly, že stane-li se dodavatel nespolehlivým plátcem nebo daňový doklad dodavatele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo
uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění uhradit daň z přidané hodnoty přímo místně a věcně příslušnému správci daně dodavatele.

V případě poskytnutí osobních údajů dodavateli je dodavatel povinen tyto údaje zabezpečit dle Nařízení evropského parlamentu a rady o ochraně osobních údajů č. 2016/679 (GDPR).

Ústí nad Labem, dne: 24.1.2019                       LITOMĚŘICE - PŘEDMĚSTÍ, Akceptováno dne: 24.1.2019
(razítko, podpis)                                    (jméno, příjmení, razítko, podpis)

  Objednatel:                                           Dodavatel:
        jméno:

                                                                                                          Strana: 1/2
Tato objednávka představuje nabídku ve smyslu § 1731 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „OZ“). Akceptace objednávky musí být písemná. Konkludentní přijetí nabídky je vyloučeno (§ 1744 OZ).
Dodavatel bere na vědomí, že akceptací této objednávky dojde k uzavření smlouvy. Objednatel uveřejní objednávku i přijetí
nabídky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
těchto smluv a o registru smluv (dále jen „ZRS) za předpokladu, že se bude jednat o smlouvu ve smyslu ustanovení § 2 odst. 1 ZRS,
na níž nedopadá výjimka dle ustanovení § 3 ZRS. Dodavatel akceptací nabídky souhlasí se zveřejněním údajů o identifikaci
smluvních stran, předmětu smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření této smlouvy v registru smluv.
Neoznámí-li dodavatel objednateli písemně společně s akceptací této objednávky, které konkrétně specifikované údaje považuje za
své obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 OZ, či že se v objednávce vyskytují informace, jež nemohou být v registru
smluv uveřejněny v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 ZRS, bude objednatel postupovat tak, jakoby se takové údaje a informace v
objednávce nevyskytovaly. S částmi objednávky, které dodavatel neoznačí za své obchodní tajemství před uzavřením této
objednávky, nebude objednatel jako s obchodním tajemstvím nakládat a ani odpovídat za případnou škodu či jinou újmu takovým
postupem vzniklou. Za označení těchto údajů a informací odpovídá výhradně dodavatel, a to bez ohledu na to, která ze stran tyto
údaje či informace znečitelní a objednávku uveřejní. Totéž platí pro oznámení dodavatele, že na jeho osobu či tuto objednávku
dopadá některá z výjimek uvedených v ustanovení § 3 odst. 2 ZRS.

                                                                                                                                                           Strana: 2/2
Ověřovací doložka změny datového formátu dokumentu podle § 69a zákona č. 499/2004 Sb.
Doložka číslo: 172710
Původní datový formát: application/pdf
UUID původní komponenty: 0983aa2b-73dc-4f5c-b194-f053a3ef0e33
Jméno a příjmení osoby, která změnu formátu dokumentu provedla:
Systém ERMS (zpracovatel dokumentu Renata DOMAŠINSKÁ)
Subjekt, který změnu formátu provedl: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Datum vyhotovení ověřovací doložky: 25.01.2019 13:03:01