Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8010151: Technická podpora

Příloha 3210.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Ev. č. ŘPVS 1000318

                                                               PCR99ETRpo41662629

                            SMLOUVA
o poskytnutí technické podpory produktů Oracle pro KÚP

Č.j. Objednatele: PPR-3210-5/ČJ-2019-990670

Smluvní strany:

Česká republika - Ministerstvo vnitra

Sídlo:                   Nad Štolou 936/3, PSČ 170 34, Praha
IČO:                     00007064
DIČ:
Zastoupená:              CZ00007064
                                                               ředitelem Ředitelství pro podporu

                         výkonu služby Policejního prezidia České republiky

Korespondenční adresa:   Policejní prezidium ČR, Ředitelství pro podporu výkonu služby,
                         poštovní schránka 62/ ŘPVS, Strojnická 27, 170 89 Praha 7

(dále jen „Objednatel“)
a

Neit Consulting s.r.o.

Sídlo:                   Washingtonova 1624/5, 110 00 Praha 1
IČO:                     273 69 871
DIČ:                     CZ27369871
Zastoupená:
                                                   jednatelem

Bankovní spojení:        Raiffeisenbank a.s. číslo účtu

Obchodní společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp.
         zn. C108964

(dále jen „Dodavatel“)

(společně dále také jen „Smluvní strany“, nebo jednotlivě „Smluvní strana“)

uzavřely v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, (dále jen „občanský
    zákoník“) a zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ) tuto

              Smlouvu o poskytnutí technické podpory produktů Oracle pro KÚP

                         (dále jen „Smlouva“)
PREAMBULE

 1. Tato Smlouva je uzavřena na základě výsledků zadávacího řízení, které bylo uskutečněno
         v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek k veřejné zakázce
         s názvem „Technická podpora produktů Oracle“ č.j.: PPR-3210/ČJ-2019-990670 (dále též
         „Veřejná zakázka“).

 2. Tato Smlouva se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami verze TP 01/18, které tvoří
         Přílohu č. 1 Smlouvy.

1. PŘEDMĚT SMLOUVY
1.1. Dodavatel se na základě této Smlouvy zavazuje poskytnout Objednateli technickou podporu:

  Začátek     Konec         Produkt           Typ   Licence     počet        CSI
  podpory    podpory                                   typ   uživatelů/
                      Oracle Database   Processor            procesorů   15738673
25.1.2019  24.1.2020  Standard Edition  Perpetual  Full Use
                                                             1

Technická podpora zahrnuje zejména následující služby:

    - dodávka nových verzí software;
    - Servisní verze pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému;
    - opravy chyb softwaru, opravné kódy;
    - dokumentace k novým verzím software;
    - nepřetržitá elektronická pomoc pro řešení problémů a dotazů Objednatele, 24 hodin denně, 7

         dnů v týdnu;
    - přímý elektronický přístup k pracovníkům oddělení Support pro řešení problémů.

          (souhrnně dále též „Předmět plnění“)

2. CENA ZA PLNĚNÍ
2.1. Objednatel má povinnost zaplatit Dodavateli za řádně poskytnuté plnění sjednanou cenu.
2.2. Celková cena za Předmět plnění je 66 997,21 Kč bez DPH (slovem šedesát šest tisíc devět set

         devadesát sedm korun a dvacet jeden haléř), 81 066,62 Kč s DPH (slovem osmdesát jeden
         tisíc šedesát šest korun a šedesát dva haléře).
2.3. Specifikace ceny a harmonogram jednotlivých plateb je uveden v Příloze č. 2 této Smlouvy.
3. PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Dodavatel je oprávněn vystavit fakturu za poskytnuté dílčí plnění, a to vždy za uplynulé
         kalendářní čtvrtletí.

                                                        2
3.2. Dodavatel je povinen vystavit fakturu do 10 dnů ode dne podpisu akceptačního protokolu,
         který tvoří přílohu faktury, oběma Smluvními stranami.

3.3. Adresa Objednatele pro doručení faktury je:
         Policejní prezidium ČR, Ředitelství pro podporu výkonu služby,
         poštovní schránka 62/ŘPVS, Strojnická 27, 170 89 Praha 7

4. DOBA, MÍSTO A PODMÍNKY PLNĚNÍ
4.1. Plnění podle této Smlouvy bude probíhat na pracovištích Objednatele, a to zejména:

    - Bartolomějská 12, Praha

2.1. Předmět plnění dle čl. 1 odst. 1.1. Smlouvy je Dodavatel povinen poskytovat v období od
         25.1.2019 do 24.1.2020.

5. KOMUNIKACE SMLUVNÍCH STRAN, OPRÁVNĚNÉ OSOBY
5.1. Veškerá komunikace mezi Smluvními stranami bude probíhat prostřednictvím oprávněných

         osob stanovených touto Smlouvou nebo jimi pověřených zástupců.
5.2. Kromě zákonných zástupců Smluvních stran, další osoby oprávněné jednat ve věcech plnění

         poskytovaného dle této Smlouvy, včetně práva podepsat akceptační protokol:

         za Dodavatele:
         za Objednatele:

5.3. V případě, že dojde ke změně oprávněných osob nebo kontaktních údajů u nich uvedených,
         jako je e-mail, tel., apod., povinná strana doručí písemné oznámení o této změně druhé
         Smluvní straně bez zbytečného odkladu.

6. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
6.1. Tato Smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb.,

         o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru
         smluv (zákon o registru smluv).
6.2. Tato Smlouva může být měněna pouze formou číslovaných písemných dodatků. Za písemnou
         formu nebude pro tento účel považována výměna e-mailových či jiných elektronických zpráv.
6.3. Tato Smlouva je vyhotovena tak, že je podepsána oběma Smluvními stranami
         elektronickým podpisem s tím, že zároveň Objednatel obdrží 1 (jeden) stejnopis s platnosti
         originálu podepsány oběma Smluvními stranami vlastnoručně a Dodavatel obdrží 1
         (jeden) stejnopis s platnosti originálu podepsány oběma Smluvními stranami vlastnoručně
         tj. ne elektronicky.

6.4. Smluvní strany se dohodly, že v případě, že text Smlouvy obsahuje v některém ustanovení
         úpravu odlišnou od znění textu Všeobecných obchodních podmínek, které tvoří Přílohu č. 1
         Smlouvy, tak platí znění, které bylo ustanoveno ve Smlouvě.

6.5. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou následující přílohy:

                                                        3
Příloha č. 1 – „Všeobecné obchodní podmínky verze TP 01/18“
Příloha č. 2 – „Specifikace ceny a harmonogram plateb“

V Praze dne ………….     V Praze dne ……………

Objednatel:           Dodavatel:

                   4
Příloha č. 1

              VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

              verze TP 01/18

Všeobecné obchodní podmínky jsou vydané v souladu s § 1851 a násl. zákona č. 89/2012, občanský zákoník a
                                 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

PŘEDMĚT OBCHODNÍCH PODMÍNEK A                                   1.2. Cena za Plnění bude upravena o případnou zákonnou
DEFINICE POJMŮ                                                  procentní změnu daně z přidané hodnoty, a to ode dne
                                                                účinnosti příslušné změny dle právních předpisů.
Předmět Všeobecných obchodních podmínek
Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují podmínky              1.3. Cena za Plnění je v korunách českých, pokud není
pro závazkový vztah vzniklý na základě smlouvy, která je        stanoveno ve Smlouvě jinak.
výsledkem zadávacího řízení uskutečněného dle zák. č.
134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále také           2. PLATEBNÍ PODMÍNKY
jen „Smlouva“) a která je uzavřena mezi smluvní stranou
Česká republika - Ministerstvo vnitra, IČO 00007064, se         2.1. Objednatel zaplatí cenu za Plnění stanovenou ve
sídlem Nad Štolou 936/3, PSČ 170 34, Praha (dále také           Smlouvě na základě Dodavatelem vystavené faktury.
jen „Objednatel“) a druhou smluvní stranou dodavatelem
(dále také jen „Dodavatel“).                                    2.2. Dodavatel je oprávněn vystavit fakturu za poskytnuté
                                                                dílčí plnění, a to vždy za uplynulé kalendářní čtvrtletí,
Objednatel                                                      pokud není ve Smlouvě stanoveno jinak.
Objednatel dle těchto Všeobecných obchodních
podmínek je veřejným zadavatelem ve smyslu zák. č.              2.3. Dodavatel je povinen vystavit fakturu do 10 dnů ode
134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.                     dne podpisu příslušného akceptačního protokolu oběma
                                                                Smluvními stranami. Datem uskutečnění zdanitelného
Dodavatel                                                       plnění je v případě dílčího plnění datum podepsání
Dodavatel dle těchto Všeobecných obchodních podmínek            akceptačního protokolu oběma Smluvními stranami.
je osobou, se kterou Objednatel uzavírá Smlouvu na
základě výsledků příslušného zadávacího řízení                  2.4. Splatnost řádně vystavené faktury je 30 dnů od data
uskutečněného dle zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání              jejího prokazatelného doručení Objednateli na adresu
veřejných zakázek.                                              uvedenou ve Smlouvě, s výjimkou případu, kdy faktura
                                                                doručená v termínu od 1.12. daného roku do 31.1.
Plnění                                                          následujícího roku je splatná ve lhůtě 60 dnů od data
Plněním dle těchto Všeobecných obchodních podmínek              jejího prokazatelného doručení Objednateli.
se rozumí předmět závazku, který vznikl ze Smlouvy
uzavřené mezi Objednatelem a Dodavatelem, na základě            2.5. Faktura musí obsahovat číslo Smlouvy, náležitosti
výsledků příslušného zadávacího řízení uskutečněného            obchodní listiny dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský
dle zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.         zákoník a v případě, že Dodavatel je plátce daně z
                                                                přidané hodnoty, tak i náležitosti daňového dokladu dle
Smluvní strany                                                  zákona č. 235/2004 Sb., zákon o dani z přidané hodnoty.
Smluvními stranami se dle těchto Všeobecných                    V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti
obchodních podmínek rozumí Objednatel a Dodavatel               nebo nebude vystavena v souladu se Smlouvou,
společně.                                                       Objednatel je oprávněn odmítnout Dodavateli uhrazení
                                                                požadované platby na základě nesprávně vystavené
Závaznost obchodních podmínek                                   faktury a je oprávněn nesprávně vystavenou fakturu
Tyto všeobecné obchodní podmínky určují závazným                zaslat zpět Dodavateli. Lhůta splatnosti faktury plyne od
způsobem podmínky Smlouvy, které jsou součástí.                 prokazatelného doručení řádně vystavené faktury
                                                                Objednateli. Dodavatel je povinen doručit Objednateli 1
1. CENA ZA PLNĚNÍ                                               originál faktury a 1 kopii vystavené faktury.

1.1. Cena za Plnění stanovena ve Smlouvě je cenou               2.6. Cena za Plnění uvedena na faktuře se považuje za
konečnou, nejvýše přípustnou, nepřekročitelnou, včetně          uhrazenou okamžikem odepsání příslušné finanční částky
veškerých licenčních poplatků, nákladů na dopravu, cel,         z bankovního účtu Objednatele uvedeného ve Smlouvě v
nákladů na balení, doručení apod. a jsou v nich                 prospěch bankovního účtu Dodavatele uvedeného v
zohledněna rizika, bonusy, slevy a další vlivy ve vztahu k      Smlouvě.
celkové době plnění dle Smlouvy. Takto stanovena cena
zahrnuje i náklady na cestu a práci technika při servisních
výjezdech, cenu náhradních dílu, servis v místě instalace,
pokud není stanoveno ve Smlouvě jinak.

                                                             5
2.7. Přílohou faktury jsou originály příslušných             5. PODDODAVATELÉ
akceptačních protokolů resp. dodacích listů podepsaných
oprávněnými zástupci obou Smluvních stran, jinak             5.1. Dodavatel je oprávněn poskytovat plnění dle této
Objednatel nebude fakturu Dodavatele akceptovat.             Smlouvy prostřednictvím poddodavatele pouze v
Akceptační protokol resp. dodací list obsahuje přehled       rozsahu, v jakém si toto právo vyhradil v rámci podání
poskytnutého Plnění, tak aby bylo možné poskytnuté           nabídky v zadávacím řízení na veřejnou zakázku a pouze
Plnění, které je předmětem fakturace jednoznačně             prostřednictvím tam uvedených poddodavatelů. Ve všech
identifikovat.                                               ostatních případech je Dodavatel oprávněn poskytovat
                                                             plnění prostřednictvím poddodavatele pouze s
2.8. Objednatel neposkytuje Dodavateli finanční zálohy       předchozím písemným souhlasem Objednatele.
na předmět Plnění.
                                                             5.2. Za plnění poddodavatelů Dodavatel odpovídá jako za
3. ODPOVĚDNOST ZA VADY A ZÁRUKA                              své plnění, včetně odpovědnosti za důsledky vzniklé.

3.1. Dodavatel poskytuje na poskytnuté Plnění smluvní        6. MLČENLIVOST A DŮVERNÉ INFORMACE
záruku v délce 2 měsíců od řádného předání Plnění tj. od
podpisu akceptačního protokolu nebo jiného dokladu           6.1. Smluvní strany se zavazují, že nezpřístupní třetí
prokazujícího převzetí řádně poskytnutého Plnění oběma       osobě důvěrné informace, okolnosti a údaje, které se
Smluvními stranami. Objednatel je povinen uplatnit           dozvěděly nebo získaly v souvislosti s realizaci předmětu
reklamovanou vadu bez zbytečného odkladu.                    Plnění Smlouvy, ani je neposkytnou jiným osobám bez
                                                             předchozího výslovného souhlasu druhé Smluvní strany.
3.2. Dodavatel zaručuje a odpovídá za to, že předané         Toto ustanovení upravující ochranu důvěrných informací
Plnění odpovídá specifikaci sjednané ve Smlouvě, je bez      se nevztahují na informace, které je nutno zveřejnit,
faktických vad a právních vad.                               poskytnout nebo sdělit dle platných právních předpisů
                                                             včetně práva EU nebo závazného rozhodnutí
3.3. Dodavatel odpovídá za to, že Plněním dle Smlouvy        oprávněného orgánu veřejné moci. Dodavatel výslovně
nebude zasaženo do práv třetích osob, a to včetně práv k     souhlasí se zveřejněním celého textu Smlouvy, a to
předmětům duševního vlastnictví.                             včetně všech Příloh.

3.4. Nebyla-li do okamžiku uplatnění reklamace vady          6.2. Za důvěrnou informaci se rovněž považuje obchodní
Plnění uhrazena celá smluvní cena za Plnění, Objednatel      tajemství ve smyslu občanského zákoníku.
není v prodlení s úhradou smluvní ceny až do úplného
vyřešení reklamace.                                          6.3. Informace poskytnuté Dodavatelem Objednateli v
                                                             souvislosti s realizaci předmětu Plnění Smlouvy se
3.5. Uplatněním nároku z odpovědnosti za vady není           považují za důvěrné, pouze pokud na jejich důvěrnost
dotčen nárok Objednatele na náhradu újmy.                    Dodavatel Objednatele předem písemné upozornil a
                                                             Objednatel Dodavateli písemně potvrdil svůj závazek
4. SANKCE                                                    důvěrnost těchto informací zachovávat. Pokud jsou
                                                             důvěrné informace Dodavatele poskytovány v písemné
4.1. Dodavatel je povinen v případě prodlení s plněním       podobě anebo ve formě textových souborů na
závazků dle Smlouvy uhradit Objednateli smluvní pokutu       elektronických nosičích dat (médiích), je Dodavatel
ve výši 0,5% z celkové ceny předmětu Plnění s DPH            povinen upozornit Objednatele na důvěrnost takového
uvedené ve Smlouvě, a to za každý den prodlení resp. za      materiálu rovněž jejím vyznačením alespoň na titulní
každou hodinu prodlení, dle toho, zda je lhůta Plnění ve     stránce nebo přední straně média.
Smlouvě určena ve dnech nebo hodinách, pokud není ve
Smlouvě stanoveno jinak.                                     6.4. Smluvní strany se v této souvislosti zavazují poučit
                                                             veškeré osoby, které se na jejich straně budou podílet na
4.2. V případě prodlení Objednatele s úhradou řádně          plnění Smlouvy, o výše uvedených povinnostech
vystavených a doručených faktur, je Dodavatel oprávněn       mlčenlivosti a ochrany důvěrných informací a dále se
požadovat zákonný úrok z prodlení.                           zavazují vhodným způsobem zajistit dodržování těchto
                                                             povinností všemi osobami podílejícími se na plnění
4.3. Smluvní strany se dohodly, že závazek zaplatit          Smlouvy.
smluvní pokutu nevylučuje právo na náhradu újmy, a to v
celém rozsahu. Není-li stanoveno jinak, zaplacení            6.5. Za důvěrné informace Objednatele se dále
jakékoliv sjednané smluvní pokuty nezbavuje povinnou         bezpodmínečně považují veškerá data, která obsahuje
Smluvní stranu povinnosti splnit své závazky.                systém Objednatele, která do něj mají být, byla nebo
                                                             budou Dodavatelem, Objednatelem či třetími osobami
4.4. Smluvní pokuta a zákonný úrok z prodlení jsou           vložena i data, která z něj byla získána. Bez ohledu na
splatné ve lhůtě 30 dnů ode dne doručení písemné výzvy       ostatní ustanovení této Smlouvy jsou za důvěrné
oprávněné Smluvní strany k její úhradě povinnou              informace Objednatele považovány též zdrojové kódy
Smluvní stranou, není-li ve výzvě uvedena lhůta delší.       informačního systému Objednatele, jejichž poskytnutí
                                                             třetí osobě by mohlo ohrozit bezpečnost dat Objednatele
                                                             v tomto nebo jiném informačním systému.

                                                          6
6.6. Bez ohledu na výše uvedená ustanovení se za             8. KONTROLY A AUDITY
důvěrné nepovažují informace, které:
a) se staly veřejně přístupnými, bez toho, aby tímto         8.1. Dodavatel je povinen spolupůsobit jako osoba
zveřejněním došlo k porušení právních povinností;            povinná při výkonu finanční kontroly ve smyslu § 2 písm.
b) měla jedna ze Smluvních stran prokazatelně k              e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
dispozici již před uzavřením Smlouvy a zároveň pokud         správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční
nejsou předmětem povinnosti mlčenlivosti na základě          kontrole), ve znění pozdějších předpisů, a poskytnout
jiné smlouvy uzavřené mezi Smluvními stranami;               Objednateli i kontrolním orgánům při provádění finanční
                                                             kontroly nezbytnou součinnost.
c) jsou prokazatelně výsledkem postupu, při kterém k
nim přijímající Smluvní strana dospěje nezávisle, a to       8.2. Dodavatel se zavazuje zajistit, že práva výše
vlastní činností bez ohledu na plnění Smlouvy;               uvedených kontrolních institucí provádět audity, kontroly
                                                             a ověření se budou stejnou měrou vztahovat, a to za
6.7. Právo užívat, poskytovat a zpřístupnit důvěrné          stejných podmínek a podle stejných pravidel na
informace třetím osobám mají Smluvní strany pouze v          jakéhokoli poddodavatele či jakoukoli jinou stranu, která
rozsahu a za podmínek nezbytných pro řádné plnění práv       má prospěch z finančních prostředků poskytnutých v
a povinností vyplývajících ze Smlouvy.                       rámci Smlouvy.

6.8. Ukončením účinnosti Smlouvy z jakéhokoliv důvodu        9. OBECNÁ USTANOVENÍ
nezaniká účinnost ustanovení tohoto článku Smlouvy
upravujících povinnosti mlčenlivosti a účinnost              9.1. Dodavatel je povinen postupovat s odbornou péči,
ustanovení o sankcích. Účinnost těchto ustanovení            podle nejlepších znalostí a schopností, sledovat a chránit
přetrvá bez omezení i po ukončení účinnosti této             oprávněné zájmy Objednatele a postupovat v souladu s
Smlouvy.                                                     jeho pokyny nebo s pokyny jím pověřených osob.
                                                             Dodavatel je povinen upozorňovat Objednatele v
7. ÚČINNOST SMLOUVY, ODSTOUPENÍ                              odůvodněných případech na případnou nevhodnost
                                                             pokynů Objednatele.
7.1. Ukončením účinnosti Smlouvy nejsou dotčena
ustanovení Smlouvy a těchto Všeobecných obchodních           9.2. Smluvní strany se výslovně dohodly, že Dodavatel
podmínek týkající se nároků z odpovědnosti za vady,          odpovídá Objednateli za újmu majetkovou i za újmu
nároků z odpovědnosti za újmu a nároků ze smluvních          nemajetkovou.
pokut, ustanovení o ochraně informací, ani další
ustanovení, z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po     9.3. Dodavatel se zavazuje upozornit Objednatele na
zániku účinnosti Smlouvy.                                    všechny okolnosti, které by mohly vést při plnění
                                                             Smlouvy k omezení činností nebo ohrožení chodu
7.2. Smlouvu lze dále ukončit písemnou dohodou               Objednatele, zejména pak ve vztahu k jím používaným
Smluvních stran, jejíž součástí bude i vypořádání            produktům, zařízením, programovému vybavení a
vzájemných závazků a pohledávek.                             prostředí.

7.3. Každá ze smluvních stran může od Smlouvy                9.4. Dodavatel je povinen upozornit Objednatele na
odstoupit v případech stanovených Smlouvou nebo              potenciální rizika vzniku škod a včas a řádně dle svých
zákonem, zejména pak dle ust. § 1977, § 1978 a ust. §        možností provést taková opatření, která riziko vzniku
2002 a násl. občanského zákoníku a za podmínek § 2004        škod zcela vyloučí nebo (pokud je nelze zcela vyloučit) v
a § 2005 občanského zákoníku. Účinky odstoupení od           maximální možné míře sníží. Jde-li o zamezení vzniku
Smlouvy nastávají dnem doručení oznámení o odstoupení        škod nezapříčiněných Dodavatelem, má Dodavatel právo
příslušné Smluvní straně.                                    na úhradu nezbytných a účelně vynaložených nákladů
                                                             odsouhlasených předem Objednatelem.
7.4. Objednatel je dále oprávněn odstoupit od Smlouvy,
jestliže bylo insolvenčním soudem vydáno rozhodnutí o        9.5. Dodavatel je povinen upozorňovat Objednatele včas
způsobu řešení úpadku Dodavatele jakožto dlužníka v          na všechny hrozící vady či výpadky svého plnění, jakož i
insolvenčním řízení; Dodavatel vstoupí do likvidace nebo     poskytovat Objednateli veškeré informace, které jsou pro
dojde k jinému, byť jen faktickému podstatnému omezení       plnění Smlouvy nezbytné a neprodleně oznámit písemnou
rozsahu jeho činnosti, které by mohlo mít negativní          formou Objednateli překážky, které mu brání v plnění
dopad na jeho způsobilost plnit závazky podle této           předmětu Smlouvy a výkonu dalších činností
Smlouvy.                                                     souvisejících s plněním předmětu Smlouvy.

7.5. Objednatel má právo odstoupit od Smlouvy také           9.6. Objednatel i Dodavatel se dále zavazují sdělit či
tehdy, pokud Dodavatel přestane splňovat podmínky            poskytnout bez zbytečného odkladu druhé smluvní straně
základní a profesní způsobilosti nebo technické              veškeré nezbytné přístupy k věcným i technickým
kvalifikace stanovené v zadávacích podmínkách na             informacím, kterých je nezbytně zapotřebí k provedení
realizaci veřejné zakázky, výsledkem které je Smlouva.       řádného plnění ze strany Dodavatele.

                                                             9.7. Dodavatel je povinen po celou dobu plnění dle
                                                             Smlouvy mít v platnosti veškerá oprávnění, licence a
                                                             certifikáty ke všem činnostem dle Smlouvy.

                                                          7
                                                            Ev. č. ŘPVS 1000318

9.8. Dodavatel při poskytování Plnění Smlouvy nebude
mít přístup k reálným datům. Veškeré ladící a testovací
práce musí být provedeny na testovacích datech, která
Objednatel poskytne Dodavateli, nebo si je Dodavatel
zajistí a odsouhlasí jejich validitu pro účely testování s
Objednatelem.

9.9. Dodavatel není oprávněn připojovat jakákoli vlastní
zařízení nebo zprostředkovávat jakýkoli logický přístup
do ICT infrastruktury Objednatele, pracující s reálnými
daty. V případě stavu, kdy Objednatel a Dodavatel
společně odstraňují závadu v předmětu plnění nebo v
datech, je možný přístup k reálným datům jen pod
dohledem odpovědného pracovníka Objednatele a jen za
účelem odstranění závady.

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Tato Smlouva nesmí být postoupena bez
předchozího písemného souhlasu druhé Smluvní strany,
nebo být součástí projektu přeměny dle Zákona č.
125/2008 Sb., o přeměnách obchodních společností a
družstev, bez předchozího písemného souhlasu druhé
Smluvní strany.

10.2. Smluvní strany nemají zájem, aby nad rámec
výslovných ustanovení této Smlouvy byla jakákoliv práva
a povinnosti dovozovány z dosavadních zvyklostí či
budoucí praxe zavedené mezi stranami či zvyklostí
zachovávaných obecně či v odvětví týkajícím se
předmětu plnění dle těchto smluv, ledaže je stanoveno
jinak. Vedle shora uvedeného si Smluvní strany
potvrzují, že si nejsou vědomy žádných dosud mezi nimi
zavedených obchodních zvyklostí či praxe.

10.3. Smluvní strany vylučují aplikaci ustanovení § 557
občanského zákoníku na tuto Smlouvu.
10.4. Práva Objednatele vyplývající z této Smlouvy či
jejího porušení se promlčují ve lhůtě 10 let ode dne, kdy
právo mohlo být uplatněno poprvé.

10.5. Dodavatel přebírá podle § 1765 občanského
zákoníku riziko změny okolností, zejména v souvislosti s
cenou za poskytnuté Plnění, požadavky na poskytované
plnění a licenčními podmínkami výrobce.

10.6. Ukáže-li se některé z ustanovení Smlouvy
zdánlivým (nicotným), posoudí se vliv této vady na
ostatní ustanovení Smlouvy obdobně podle ust. § 576
občanského zákoníku.

10.7. Všechny spory vyplývající z právního vztahu
založeného Smlouvou a v souvislosti s ní, budou řešeny
podle obecně závazných právních předpisů České
republiky a soudy České republiky.

10.8. Smluvní strany jsou oprávněné sjednat ve Smlouvě
odlišnou úpravu, než stanoví tyto Všeobecné obchodní
podmínky verze TP 01/18.

10.9. Tyto Všeobecné obchodní podmínky verze TP
01/18 jsou účinné od 1.2.2018
Příloha č. 2
Harmonogram dílčích plateb:

                                             Rok 2019                       Rok 2020

                                  Cena bez DPH v Kč Cena s DPH v Kč Cena bez DPH v Kč Cena s DPH v Kč

I. Čtvrtletí (1. 1. -31. 3.)      12 282,82            14 862,21  4 466,49            5 404,46
II. Čtvrtletí (1. 4. - 30. 6.)    16 749,30            20 266,65      0                   0
III. Čtvrtletí (1. 7. - 30. 9.)
IV. Čtvrtletí (1. 10. - 31. 12.)  16 749,30            20 266,65  0                   0

                                  16 749,30            20 266,65  0                   0

                                             9